Nahhh de kleur kan me niet zo veel schelen hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
de volledige term is white trailer trash
klinkt lekker maar laat zich niet naar het nederlands en de nederlandse situatie vertalen
dankjequote:Op donderdag 6 maart 2008 23:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neu, deze is reteirritant. Vragen naar de bekende weg, zuignap is het. Wist hij de uitgang maar te vinden
echt niet...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:45 schreef coldstar het volgende:
Huub gaat weer naar benden en schreeuwt Mike wakker. Mike schrok omdat hij waarschijnlijk echt sliep. huub komt zelf helemaal niet meer bij van het lachen....dit is pervers.
begrip van de amerikaanse taal blijkbaar ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nahhh de kleur kan me niet zo veel schelen hoor.
Moet jij nog niet naar bedje van mamma?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:48 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
begrip van de amerikaanse taal blijkbaar ook niet
Maak je niet druk joh, Ik ben nog niet eens licht geirriteerdquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:50 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig, terwijl Huub en Brian zij aan zij aan tafel zitten te OH'en maken de users van op het forum elkaar iig af.
Sommige dingen veranderen nooit, en dat zal de komende 2½ maand ook nog wel zo blijven.
Ja, ieder zijn meug. Misschien als je het toch leuk vind, dat je buurman vanacht als jij ligt te slapen zijn stereo even op 30 zet.....Ik hoop het voor je.quote:
mag de mensen met boorden voor hun kop alla amanda toch best een beetje pestenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:50 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig, terwijl Huub en Brian zij aan zij aan tafel zitten te OH'en maken de users van op het forum elkaar iig af.
Sommige dingen veranderen nooit, en dat zal de komende 2½ maand ook nog wel zo blijven.
als ik een vent was en mijn buurman zou mn vrouwtje wel even laten bangen door 2 van zijn collega's dan zou ik elke nacht de stereo op 30 zetten!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, ieder zijn meug. Misschien als je het toch leuk vind, dat je buurman vanacht als jij ligt te slapen zijn stereo even op 30 zet.....Ik hoop het voor je.
Is gewoon terecht omdat mikey een klootzak is die keihard aangepakt moet worden. Als ik huub was ging ik achter vragen of geweld tegen een niet-miljonair (meer een miljonair in schulden) ook exit is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:45 schreef coldstar het volgende:
Huub gaat weer naar benden en schreeuwt Mike wakker. Mike schrok omdat hij waarschijnlijk echt sliep. huub komt zelf helemaal niet meer bij van het lachen....dit is pervers.
laat me raden je bent lid van het leger des heils ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Is gewoon terecht omdat mikey een klootzak is die keihard aangepakt moet worden. Als ik huub was ging ik achter vragen of geweld tegen een niet-miljonair (meer een miljonair in schulden) ook exit is.
Ik hoop dat er plankgas op mikey gebashed gaat worden tot ie flipt of ergens in de tuin in een doos gaat slapen. Maar het liefst de poort uit met een schop onder zn kont en een mes in zn rug (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, relax, relax).
Ik ben er wel blij om dat ie over een paar weken weer ergens buiten in de kou ligt te bedelen, zonder enig vooruitzicht op iets.
(pffiieeeew dat voelt ff lekker)
Ik zag hem van de week ook al wat uit die bosjes pakken. Maar die gluiperd doet dat zo sneaky. Het is echt niet te zien.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:58 schreef HoneyBunny het volgende:
Heeft iemand gezien wat Brian net buiten heeft gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |