Zou dat haar van dezelfde mattenmaker afkomen. De gelijkenis is treffend.quote:
Neu, deze is reteirritant. Vragen naar de bekende weg, zuignap is het. Wist hij de uitgang maar te vindenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh joh! Dorpsgekken zijn juist leuk.
En voor ik er een opmerking over krijg.....
Ik durf ten aller tijden de stelling te verdedigen dat er in dorpen ook gekken wonen
wentelteefje - vertaling engels: turn around little bitchquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:36 schreef chufi het volgende:
Aman wil wentelteefjes ... alsof ze zelf al niet genoeg draait voor haar mannetje
Voor mij wel ...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
oogghh wat errug
boe flens
jaap je usb stick
huub heeft iedereen tegen zich
hoor ik er nu weer bij ?
Nog even doorbijten.. 22 mei is het voobijquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neu, deze is reteirritant. Vragen naar de bekende weg, zuignap is het. Wist hij de uitgang maar te vinden
Das dan ook weer duidelijk voor onze buitenlandse reporters tochquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:41 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
wentelteefje - vertaling engels: turn around bitch
Wat een geduld heb ik he?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat jij dat vraagt verbaast me dus niks he
That's the spiritquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een geduld heb ik he?
Ik kan dan ook heel goed met moeilijk opvoedbare kindertjes overweg
LOL!!
Huub: MIKEY>>> MIKEY!!!!!!!
M: Huhhhhhh
Fock jou!!!!
H: Right back to you brothaaaa
de volledige term is white trailer trashquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat is zo moeilijk te verengelsen
Trailertrash klinkt lekker.
Noem jij het lekker villatrash. Ieder zijn meug.
Nee dit is leuk!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:45 schreef coldstar het volgende:
Huub gaat weer naar benden en schreeuwt Mike wakker. Mike schrok omdat hij waarschijnlijk echt sliep. huub komt zelf helemaal niet meer bij van het lachen....dit is pervers.
Nahhh de kleur kan me niet zo veel schelen hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
de volledige term is white trailer trash
klinkt lekker maar laat zich niet naar het nederlands en de nederlandse situatie vertalen
dankjequote:Op donderdag 6 maart 2008 23:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neu, deze is reteirritant. Vragen naar de bekende weg, zuignap is het. Wist hij de uitgang maar te vinden
echt niet...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:45 schreef coldstar het volgende:
Huub gaat weer naar benden en schreeuwt Mike wakker. Mike schrok omdat hij waarschijnlijk echt sliep. huub komt zelf helemaal niet meer bij van het lachen....dit is pervers.
begrip van de amerikaanse taal blijkbaar ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nahhh de kleur kan me niet zo veel schelen hoor.
Moet jij nog niet naar bedje van mamma?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:48 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
begrip van de amerikaanse taal blijkbaar ook niet
Maak je niet druk joh, Ik ben nog niet eens licht geirriteerdquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:50 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig, terwijl Huub en Brian zij aan zij aan tafel zitten te OH'en maken de users van op het forum elkaar iig af.
Sommige dingen veranderen nooit, en dat zal de komende 2½ maand ook nog wel zo blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |