En morgen zeker weer zeiken dat Mike alleen maar kan wakker worden als iemand van de productie hem wakker maaktquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub nadat ie net Mike weer wakker heeft geschreeuwd
Als rat Brian oprecht begaan is met Mikey, dan zal die zich toch ook wel op lopen te vreten inmiddels..quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het niet zo slim wat Huub doet,laat die zwerver in zijn sop gaar koken.Richt je energie op die twee andere miljonairs.
Het zijn alletwee achterbakse ongetalenteerde losers. De redactie schijnt daar een voorliefde voor te hebben, gemeten naar hoe ze worden gesteund en gestimuleerd.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat kunnen volhouden. Mikey is misschien nog wel een grotere rat/teringlijer dan Brian. Ik verwacht dat hij zelf snel in de fout zal gaan, eruit dus, opkrassen![]()
![]()
Mij boeit het niet wat Mikey heeft gezegd. Ik heb een hekel aan hem, vieze man met verslaafde bek en kuthond. Opzouten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat er nu meer om dat hij heeft gezegd dat hij er voor gaat zorgen dat hij Huub twee ton aan boetes gaat aansmeren.
Dat betekent dat hij voluit tegen Huub speelt.
Dan moet die niet zielig doen als die een tegenactie krijgt.
Huubs taktiek werkt dus prima. Of heb je die niet gelezen in de vorige COSquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:14 schreef Py het volgende:
Vanavond is bewezen dat Miky ertoe in staat is om Huub die 2 ton aan te smeren.
Huub's aloude truukje door heel hard te gaan blaten om de ander angst in te boezemen gaat bij Miky nooit werken. Miky laat hem even uitrazen en maakt nog een rake opmerking en streamlock
Achter is als Klein Bonaire, tot op het bot corrupt, Talpaquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zijn alletwee achterbakse ongetalenteerde losers. De redactie schijnt daar een voorliefde voor te hebben, gemeten naar hoe ze worden gesteund en gestimuleerd.
Brian is met niemand begaan,dus het zal hem niks doen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als rat Brian oprecht begaan is met Mikey, dan zal die zich toch ook wel op lopen te vreten inmiddels..
Een tegenactie met intelligentie werkt alleen bij mensen met een IQ hoger dan mijn schoenmaat.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:10 schreef Py het volgende:
[..]
De ene tegenactie is de andere niet. Dit vind ik een domme, goedkope actie. Huub heeft zich door 2 simpele opmerkingen van Miky op de kast laten jagen. Sukkel
Dat denk ik ook, maar hij heeft wel uitgesproken dat wie aan Mikey "zit", aan hem komt, dus daar moet hij zich dan wel aan houden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian is met niemand begaan,dus het zal hem niks doen.
Durft hij niet....hij weet dat dit niet lukken gaat. Tot nu toe heeft hij dit alleen nog maar met alcohol op gedaan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het niet zo slim wat Huub doet,laat die zwerver in zijn sop gaar koken.Richt je energie op die twee andere miljonairs.
yupquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:10 schreef Py het volgende:
[..]
De ene tegenactie is de andere niet. Dit vind ik een domme, goedkope actie. Huub heeft zich door 2 simpele opmerkingen van Miky op de kast laten jagen. Sukkel
De laatste keer dat hij Brian aanviel en het plasma kort en klein sloeg had ie al een alcoholverbod.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:20 schreef coldstar het volgende:
[..]
Durft hij niet....hij weet dat dit niet lukken gaat. Tot nu toe heeft hij dit alleen nog maar met alcohol op gedaan.
was dat, trailertrash ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:24 schreef mazaru het volgende:
H, J en C beneden in de chill.
Het trailertrash vlucht naar boven![]()
[ afbeelding ]
Zelfs zonder geluid is het gajusquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
OMG, het is net de eerste aflevering van "Van del tot dame" wat die Nicole allemaal laat zien![]()
How low can you go... en nog trots ook natuurlijk
oftwel hij weet dat hij zowiezo kansloos is tegen het straatvechters duo a en bquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:25 schreef schatje het volgende:
[..]
De laatste keer dat hij Brian aanviel en het plasma kort en klein sloeg had ie al een alcoholverbod.
Dit heeft Brain net met Mike besproken. Brain komt ook niet uit een ei, die weet maar al te goed dat Huub dit ook doet om Brain over de rooie te krijgen. Dus Hyena Huub, zal vanavond niet krijgen wat hij graag wil .Het enige wat hij doet is iemand die morgen hard werken moet, wakker houden en om zijn frustraties af te reageren en excuus af te dwingen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als rat Brian oprecht begaan is met Mikey, dan zal die zich toch ook wel op lopen te vreten inmiddels..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |