quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:57 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
laat me raden je bent lid van het leger des heils ?
En dat is die!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:00 schreef HoneyBunny het volgende:
Het was een grote doos/tas-achtig iets en volgens mij een zwart mappie, vanuit de chill naar de slaapkamer. Het mapje zullen de cd's wel zijn die Huub net aan het zoeken was... Vieze gluipnek...
Ik vind een dagje streams wel erg duur.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:02 schreef Kinga het volgende:
Toch maar ff dagje streams aanschaffen...
Omdat ik op mijn normale pc het scriptje heb... en krijg het niet werkend op mijn laptop... dus dan maar dat dagje kopenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind een dagje streams wel erg duur.
Waarom neem je dan niet gelijk een week of een maand?
Ahh op die fietsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Omdat ik op mijn normale pc het scriptje heb... en krijg het niet werkend op mijn laptop... dus dan maar dat dagje kopen
Heb je Niels al zien lachen? Hij heeft hele enge tandjes hoor!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:05 schreef Kinga het volgende:
Ik vind die Wesley trouwens best aantrekkelijk.
DennisJaapquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:09 schreef akveor het volgende:
Occh gossie Jaap loopt alweer te mekkeren. Doe iets, bewijs jezelf eens.
Hij kan net zo goed nu tegen Amanda en Brian los. Hele plannen dat ie dan hard losgaat tegen B en A als ze met z'n vieren zijn.... Alsof de febo dat toe zal staan.
Als Jaap en Huub gaan trouwen... dan is het verstanding dat Jaap wint omdat Jaap de minste boetes heeft... winnen, scheiden en dan ieder de helft.
Ik geloof er niets van laat hem eerst maar iets laten zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:07 schreef Ziet het volgende:
jaap heeft knetterharde ideeën voor als ze met zijn vieren over blijven.
keiharde tv wordt het zegt ie tegen barry
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:08 schreef STAP01 het volgende:
Jopieslim: jullie mogen de regels ook inzien?
Ik heb zo'n vermoeden dat je op 23 mei nog steeds zit te wachten. Ik vind het maar als Nix klinken allemaal. Morgen, zeker weten, 100%, helemaal los.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:12 schreef coldstar het volgende:
Jaap zegt dat Huub nooit zal winnen als Huub hem eruit stemt. Hij beloofd dat hij alles uit de kast zal trekken om Brain en Amanda over de rooie gaat.
Nou Laat Claire er maar uit gaan, ik wacht erop Jaap......Ik vind Japie nog steeds toppie.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat een zonnestraaltje die meid...
Volgens mij zei die gisteren dat die 28 was.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef Kinga het volgende:
Hoe oud is Pieter eigenlijk?
Ik lig in een deuk om die naamwisselingen van iedereen hier
Ja zo wacht ik al maanden. Ik hoor ze niets anders zeggen snode plannen dit en snode plannen dat. Ik heb ook nog steeds niets gezien. Van niemand niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:13 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je op 23 mei nog steeds zit te wachten. Ik vind het maar als Nix klinken allemaal. Morgen, zeker weten, 100%, helemaal los.
Jaap kan gewoon losgaan op Amanda... dan heeft Jaap het voor het kiezen... doorgaan met Brian als backup en Claire wegtreiteren... dan heeft Jaap het voor het kiezen. Dus ik begrijp z'n logica niet en snap niet dat hij zo gefocust is op Claire.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:13 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je op 23 mei nog steeds zit te wachten. Ik vind het maar als Nix klinken allemaal. Morgen, zeker weten, 100%, helemaal los.
Brian zal del nooit inruilen voor Jaap.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap kan gewoon losgaan op Amanda... dan heeft Jaap het voor het kiezen... doorgaan met Brian en Claire wegtreiteren... dan heeft Jaap het voor het kiezen. Dus ik begrijp z'n logica niet en snap niet dat hij zo gefocust is op Claire.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:19 schreef Kinga het volgende:
LOL
Wat zit Jaap die gast nou weer wijs te maken... over psychoses etc...
Eerstvolgende ontslagronde gaat Claire er 100% uit. En dat wordt dan zo gedraaid dat Brian de held is en ervoor gezorgd heeft dat ze weg moet. Ze zijn de verhaallijnen al zo aan het draaien.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:20 schreef Musje456 het volgende:
Ik geloof dat we meer voor de gek gehouden worden dan we denken... wie weet wat er achter besproken wordt...
Als Jaap Amanda heeft weggetreiterd heeft Brian geen keus meer. Dan is Jaap de baas over alles. Claire heeft ie zo weg en kan Jaap bepalen met wie hij de finale in wil.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian zal del nooit inruilen voor Jaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |