En dan! Wat willie doen dan die mafkees! Sloan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:34 schreef PeterNB het volgende:
Govert waarschuwt Huub dat 'ie niet om half drie gewekt wil worden..
Claire is gewoon de meest normale in dat huis, ik vind dr juist harstikke lief! Blijf het al vanaf het begin een verademing vinden om naar haar op de steams te kijken. Tuurlijk is ze een beetje saai, maar ze is tenminste normaal!!! En ze wast zichzelf, is ook een pluspunt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:34 schreef coldstar het volgende:
En Claire snapt het weer.....wat een simele
ff voor de zekerheid: jij bent toch ook een user van dit forum he?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij had iemand iig al een hoek gehad, en dat was dan verdiend geweest ook.
Maar goed, vannacht weer verkneukelen over het feit dat Huub hem wakker houdt en morgen weer schreeuwen dat Huub helemaal gelijk heeft als hij zegt dat Mike door de productie moet worden wakker gemaakt.
De users van dit forum beginnen zich aan te passen aan het niveau van de bewoners van de villa.
Mike nodigt 2 collega;s uit om zn meisje te bangen. Dan is dat wakker houden nog lief!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij had iemand iig al een hoek gehad, en dat was dan verdiend geweest ook.
Maar goed, vannacht weer verkneukelen over het feit dat Huub hem wakker houdt en morgen weer schreeuwen dat Huub helemaal gelijk heeft als hij zegt dat Mike door de productie moet worden wakker gemaakt.
De users van dit forum beginnen zich aan te passen aan het niveau van de bewoners van de villa.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:38 schreef Desii het volgende:
Spuit11 wil naar bed..... want het is saai in de villa
Ik zeg gooi de stereo in de slaapkamer en dansen... yeahhhh
Truste fokkies... tot morguh
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:38 schreef Desii het volgende:
Amsterdam? If so... ben blij dat ik er niet meer woon. Ok voor Luke dat hij zich blijkbaar redt nuquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:37 schreef Kinga het volgende:
Irritant dat ik door de hele stad die stomme kop van Dubbele Lul opgeplakt zie...
Neej, 300 km zuidelijker.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:40 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Amsterdam? If so... ben blij dat ik er niet meer woon. Ok voor Luke dat hij zich blijkbaar redt nu
Het is dat 'ie Yuri heet, maar anders was ik wel bang voor zo'n langequote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En dan! Wat willie doen dan die mafkees! Sloan?
Daar zie ik Roberto niet voor aan...
Welterusten Desiiquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:38 schreef Desii het volgende:
Ik heb gehoord via nowlive dat ze niet mogen: slechte reklame voor de arbeidsgever...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:38 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Mike nodigt 2 collega;s uit om zn meisje te bangen. Dan is dat wakker houden nog lief!
Mikey heeft er zelf voor gekozen zich met het spel te bemoeien, dan moet tie niet zeiken!
En daar gaan de deksels weer! Dan maar geen niveau, ik vind het prachtig!
De Yuri's van Nederlad (en Georgie) zijn slappelingen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is dat 'ie Yuri heet, maar anders was ik wel bang voor zo'n lange
brandweerman geweest hoor
Slechte reclame voor de arbeidsgever? Hij zat elke avond lam met een fles wiskey in zn hand! En hij mag niet wakker gehouden worden ivm slechte reclame??? Snap dat niet helemaal... zou me eerder druk maken om de uitspraken die hij doet!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:43 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord via nowlive dat ze niet mogen: slechte reklame voor de arbeidsgever...
Laatste reactie: die twee mochten niet komen van hun arbeidsgever omdat het slechte reclame zou zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Slechte reclame voor de arbeidsgever? Hij zat elke avond lam met een fles wiskey in zn hand! En hij mag niet wakker gehouden worden ivm slechte reclame??? Snap dat niet helemaal... zou me eerder druk maken om de uitspraken die hij doet!
Ik heb uit zeer betrouwbare bron een foto van Simon's Brandweer Slang:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:43 schreef STAP01 het volgende:
Hij heeft vast zijn brandweerslang meegenomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |