Als Jaap Amanda heeft weggetreiterd heeft Brian geen keus meer. Dan is Jaap de baas over alles. Claire heeft ie zo weg en kan Jaap bepalen met wie hij de finale in wil.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian zal del nooit inruilen voor Jaap.
En gaat hij naar huis... oh nee, naar Holy Brian zn huis!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:24 schreef Dementor het volgende:
Hopelijk flipt Mikey hem!
Wiebelen met Cono bo Netty!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
En gaat hij naar huis... oh nee, naar Holy Brian zn huis!
Frits zit gewoon te stoken (waarschijnlijk op comando van Ome Brian), hij zei net al express "Nee, ik zat nog effe te denken over mn gesprek van net met Jaap"en zojuist vroeg hij weer aan Huub wanneer hij met Claire ging samenwonen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:25 schreef Guuskeee het volgende:
Het valt me echt op dat brian er geen zak om geeft dat zijn beste maat, die hij straks bij hem in laat trekken, elke 10 minuten wakker gemaakt word door huub. Hij zit boven blij te doen. Echte vrienden dat is duidelijk.
En Rupert trekt volgens mij toch echt richting huub en jaap (vergeet claire maar, die is exit).
Ja!! En daarvan rechtstreeks verslag op de plasma's!!! Zwerver en Netty making out, Brian woest, Amanda boos op Brian want het gaat er toch om dat zij gezin gelukkig is en dit is toch schattig voor Mikey, Brian helemaal para, sloopt de villa en Huub schreeuwt: Brian, die zwerver neukt je moeder, die zwerver neukt je moeder brother!!!quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:30 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja!! En daarvan rechtstreeks verslag op de plasma's!!! Zwerver en Netty making out, Brian woest, Amanda boos op Brian want het gaat er toch om dat zij gezin gelukkig is en dit is toch schattig voor Mikey, Brian helemaal para, sloopt de villa en Huub schreeuwt: Brian, die zwerver neukt je moeder, die zwerver neukt je moeder brother!!!
Dat zou pas TV zijn!!!
Pfff, ze hadden mij dat stomme script moeten laten schrijven!
Ferdinant lijkt me niet echt een goede acteur. Maar hij zit er nog zo kort in, ik kan hem nog niet precies peilen. Het kan bij mij nog alle kanten op gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Frits zit gewoon te stoken (waarschijnlijk op comando van Ome Brian), hij zei net al express "Nee, ik zat nog effe te denken over mn gesprek van net met Jaap"en zojuist vroeg hij weer aan Huub wanneer hij met Claire ging samenwonen.
Niet gek maar niet logisch....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:21 schreef coldstar het volgende:
Misschien ben ik naief, maar ik geloof Jaap. Of het zo erg gaat worden alsdat hij nu voordoet vind ik wat overtrokken. Maar ik denk wel dat hij dan los gaat. Alleen wie heeft de laatste adem dan.
Dat Jaap Claire weg wil hebben, vind ik niet zo heel erg gek.
Dit is niet waar. Brain heeft met Mike gesproken en hem uitgelegd dat Huub hiermee hem ook uit zijn tent wil lokken. Brain laat zich nu niet meer uit de tent lokken en niet meer dan logische. Ook hij wil winnen toch? Ik sanp wel dat jij het anders zou willen, maar er zijn nou eenmaal nog meer spelers als alleen Huubje.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:25 schreef Guuskeee het volgende:
Het valt me echt op dat brian er geen zak om geeft dat zijn beste maat, die hij straks bij hem in laat trekken, elke 10 minuten wakker gemaakt word door huub. Hij zit boven blij te doen. Echte vrienden dat is duidelijk.
En Rupert trekt volgens mij toch echt richting huub en jaap (vergeet claire maar, die is exit).
Oh! Die gast is echt ontspoort! Wat een idioot!quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Brain heeft met Mike gesproken en hem uitgelegd dat Huub hiermee hem ook uit zijn tent wil lokken. Brain laat zich nu niet meer uit de tent lokken en niet meer dan logische. Ook hij wil winnen toch? Ik sanp wel dat jij het anders zou willen, maar er zijn nou eenmaal nog meer spelers als alleen Huubje.
Van mij had iemand iig al een hoek gehad, en dat was dan verdiend geweest ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:30 schreef Musje456 het volgende:
Dat Mickey niks doet zegt iets... wie had hem geen slag in zijn smoel gegeven voor het wakker houden? (gewoon een reorische vraag)
En dan! Wat willie doen dan die mafkees! Sloan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:34 schreef PeterNB het volgende:
Govert waarschuwt Huub dat 'ie niet om half drie gewekt wil worden..
Claire is gewoon de meest normale in dat huis, ik vind dr juist harstikke lief! Blijf het al vanaf het begin een verademing vinden om naar haar op de steams te kijken. Tuurlijk is ze een beetje saai, maar ze is tenminste normaal!!! En ze wast zichzelf, is ook een pluspunt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:34 schreef coldstar het volgende:
En Claire snapt het weer.....wat een simele
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |