Laat haar lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:54 schreef NED het volgende:
Ik las zojuist in een vorig topic dat iemand zich even lekker verwend had met 4 kaiserbroodjes.
Dat is natuurlijk gewoon stijfvreten he.
Met 2 broodjes kun je ook prima af, desnoods 3.
Je gaat toch niet in een topic wat over afvallen gaat vertellen dat je 4 broodjes je nek in schuift ofwel dan!?![]()
Dat heb ik nou ook. Ik winkel eigenlijk ook altijd gewoon hier in Deventer, hier zit toch wel alle grote kledingwinkels, die je in elke stad wel hebtquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:53 schreef Jeipod het volgende:
PF, ik woon in Den Helder.
Hier winkel ik ook ... of in Leeuwarden en soms in Schagen of Alkmaar. Vind op zich wel leuk om door het hele land te gaan, weer even iets anders, maar eindig toch vaak bij dezelfde winkels. Dus kank net zo goed lekker dichtbij
Precies, en gisteren heb ik amper wat gegeten omdat ik moest laxeren, vanochtend dat rotonderzoek gehad, dus dan moet 1 keer een dagje wat minder goed eten echt wel mogen hoor. Denk dat jij in mijn situatie precies hetzelfde had gedaan. En verder maak ik er geen woorden aan vuil, wilde eigenlijk niet reageren, want voelde me behoorlijk beledigd dat zo iemand die mijn situatie niet kent en niet weet wat ik meemaak ff komt binnenvallen met zo'n opmerkingquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:55 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
[..]
Laat haar lekker, vandaag mag ze zichzelf wel even verwennen.
Sorry dat ik dat in jouw plaats dan eigenlijk wel heb gedaan. Jouw plan was verstandigerquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Precies, en gisteren heb ik amper wat gegeten omdat ik moest laxeren, vanochtend dat rotonderzoek gehad, dus dan moet 1 keer een dagje wat minder goed eten echt wel mogen hoor. Denk dat jij in mijn situatie precies hetzelfde had gedaan. En verder maak ik er geen woorden aan vuil, wilde eigenlijk niet reageren, want voelde me behoorlijk beledigd dat zo iemand die mijn situatie niet kent en niet weet wat ik meemaak ff komt binnenvallen met zo'n opmerking
Ik ben echt nog nooit in Enschede geweest, terwijl ik er vlakbij woon ( en Peter al helemaal) Maar van de zomer willen we toch wel een keer erheen gaat, terrasje pakken en ook ff winkelen dan als dat daar goed te doen isquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik winkel wel vaak in verschillende plaatsen, meestal gewoon in Hoogeveen of Emmen, maar ook met regelmaat in Groningen of Zwolle en afgelopen zaterdag zijn we naar Enschede geweest, was ook wel erg leuk
I love shoppenheb een kledingtic denk ik.....
Ben jij aan het afvallen? Heb jij net een rotonderzoek gehad? Heb jij net een dag bijna niks mogen eten en laxeermiddelen moeten nemen? Nee he? Ik begrijp dat het vermoeiend is om je in te lezen, maar zeg dan gewoon niks.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:54 schreef NED het volgende:
Ik las zojuist in een vorig topic dat iemand zich even lekker verwend had met 4 kaiserbroodjes.
Dat is natuurlijk gewoon stijfvreten he.
Met 2 broodjes kun je ook prima af, desnoods 3.
Je gaat toch niet in een topic wat over afvallen gaat vertellen dat je 4 broodjes je nek in schuift ofwel dan!?![]()
Okequote:Op donderdag 6 maart 2008 16:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hmm.. Nee vond Hoorn niet super... Wel mooi met al dat water maar beetje te standaard winkels en niet echt speciaal(Maar familie woont er dus kom er wel vaak
)
Enschede, is dat leuk dan? Ik heb er slechte herinneringen aan, omdat ik er (officieel) een paar maanden heb gestudeerd en ik dat vreselijk vond..Maar misschien moet ik een keer terug, om die stad nog eens een kans te gevenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:07 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben echt nog nooit in Enschede geweest, terwijl ik er vlakbij woon ( en Peter al helemaal) Maar van de zomer willen we toch wel een keer erheen gaat, terrasje pakken en ook ff winkelen dan als dat daar goed te doen is) Ik heb ook een kledingtic, het is dat het kutweer is, anders dan was ik vanmiddag wel de stad in geweest om ff lekker te shoppen.
Ik weet nog niet of het leuk is, ben er dus nog nooit geweest. Maar Peter heeft er ook ingeschreven gestaan op school (studeren kwam het weinig vanquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Enschede, is dat leuk dan? Ik heb er slechte herinneringen aan, omdat ik er (officieel) een paar maanden heb gestudeerd en ik dat vreselijk vond..Maar misschien moet ik een keer terug, om die stad nog eens een kans te geven
Nouja, het maakt mij verder allemaal niet uit hoor, maar met zo een instelling kom je er niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Precies, en gisteren heb ik amper wat gegeten omdat ik moest laxeren, vanochtend dat rotonderzoek gehad, dus dan moet 1 keer een dagje wat minder goed eten echt wel mogen hoor. Denk dat jij in mijn situatie precies hetzelfde had gedaan. En verder maak ik er geen woorden aan vuil, wilde eigenlijk niet reageren, want voelde me behoorlijk beledigd dat zo iemand die mijn situatie niet kent en niet weet wat ik meemaak ff komt binnenvallen met zo'n opmerking
Ik ga ooit nog een keer naar Ensk want daar woont een fok-internet-vriendje (quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Enschede, is dat leuk dan? Ik heb er slechte herinneringen aan, omdat ik er (officieel) een paar maanden heb gestudeerd en ik dat vreselijk vond..Maar misschien moet ik een keer terug, om die stad nog eens een kans te geven
Van light cola word je ook dikquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nog meer cola = nog waziger
maar geen kcal eh
Blij toe, mensen zoals jij zijn bijna demotiverend om in dit topic te hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:15 schreef NED het volgende:
[..]
Nouja, het maakt mij verder allemaal niet uit hoor, maar met zo een instelling kom je er niet.
Het ging gister ff kut, dus vandaag mag ik even zondigen.
Voor je het weet grijp je alles aan om je vol te vreten
Anyway, ik heb al genoeg gezien hoe het gaat in deze reeks, ik blijf wel weg.
Veel suc6 met afvallen en dergelijke
Yep, was ik ook van planquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:28 schreef Sylvana het volgende:
Mensen, laat NED maar gewoon, hij heeft al meer dan genoeg aandacht gehad. Lief dat jullie het voor me willen opnemen, maar laat hem maar gewoon lekker
Ja dat belonen met ongezond eten is eigenlijk een heel ongezonde gedachte kronkel in de hoofden van vele mensenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:35 schreef conleche het volgende:
Oke, nu ga ik iedereen over me heen krijgen, maar om eerlijk te zijn had ik het ook niet gedaan die 4 broodjes. Ik snap Sylvana natuurlijk wel en dit is dan ook geen verwijt of zo, maar waarom jezelf "belonen" met 4 van die brie-broodjes? Je had er toch voor de lekker 1 kunnen nemen en dan iets gezonds er naast? (vooral ook omdat je zegt nog steeds aan de sch**terij te zijn en dan wil brie ook weleens een naar effect hebben.) Nogmaals; heel begrijpelijk dát je het doet, maar volgens mij moeten we af van het belonen-met- ongezond-eten-idee. Ik hoop dat ik me een beetje goed uitdruk, want ik wil niemand beledigen of kwetsen, maar zo denk ik er een beetje over......
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja dat belonen met ongezond eten is eigenlijk een heel ongezonde gedachte kronkel in de hoofden van vele mannen mensen.
Nou ja, er is natuurlijk wel een verschil tussen jezelf 'belonen' omdat je gewoon iets vervelends achter de rug hebt, en gewoon even een flinke hoeveelheid lekkers eten omdat je al een tijd niets hebt mogen eten wegens ziekenhuisbezoek, waarna je tijdens dat ziekenhuisbezoek ook nog eens aan alle kanten leeggelopen bent. Dan kun je wel een beetje opvulling gebruiken om aan te sterken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja dat belonen met ongezond eten is eigenlijk een heel ongezonde gedachte kronkel in de hoofden van vele mannen
Het is zeker erger de situatie van Sylvana maar dan nog waarom belonen met ongezond eten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:45 schreef minilotje het volgende:
[..]
Nou ja, er is natuurlijk wel een verschil tussen jezelf 'belonen' omdat je gewoon iets vervelends achter de rug hebt, en gewoon even een flinke hoeveelheid lekkers eten omdat je al een tijd niets hebt mogen eten wegens ziekenhuisbezoek, waarna je tijdens dat ziekenhuisbezoek ook nog eens aan alle kanten leeggelopen bent. Dan kun je wel een beetje opvulling gebruiken om aan te sterken.
En zodoende is een lekkere stapel broodjes toch echt wel een stuk terechter dan wanneer je een keer ruzie met je vriendje hebt gehad of je een tentamen verprutst hebt ofzo.
Ja, blijf maar weg, dat lijkt mij ook het verstandigst. Afvallen gaat ook over motiveren en positief blijven denken en dat kan ik er in jouw reacties nergens uithalen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:15 schreef NED het volgende:
Nouja, het maakt mij verder allemaal niet uit hoor, maar met zo een instelling kom je er niet.
Het ging gister ff kut, dus vandaag mag ik even zondigen.
Voor je het weet grijp je alles aan om je vol te vreten
Anyway, ik heb al genoeg gezien hoe het gaat in deze reeks, ik blijf wel weg.
Veel suc6 met afvallen en dergelijke
Hoeveel overgewicht heb je?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:54 schreef Sannelie het volgende:
Even een vraagje. Hoe komt het dat ik niet afval ondanks dat ik niet meer snoep en meer ben gaan sporten? Ik ben in 2 weken maar iets van een halve kg kwijt :
Oh, ik vind ook zeker wel dat je gelijk hebt en ik had waarschijnlijk ook een andere keuze gemaakt. Neemt niet weg dat ik het een vrij botte opmerking vond van iemand die hier alleen even komt om dát mede te delen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:35 schreef conleche het volgende:
Oke, nu ga ik iedereen over me heen krijgen, maar om eerlijk te zijn had ik het ook niet gedaan die 4 broodjes. Ik snap Sylvana natuurlijk wel en dit is dan ook geen verwijt of zo, maar waarom jezelf "belonen" met 4 van die brie-broodjes? Je had er toch voor de lekker 1 kunnen nemen en dan iets gezonds er naast? (vooral ook omdat je zegt nog steeds aan de sch**terij te zijn en dan wil brie ook weleens een naar effect hebben.) Nogmaals; heel begrijpelijk dát je het doet, maar volgens mij moeten we af van het belonen-met- ongezond-eten-idee. Ik hoop dat ik me een beetje goed uitdruk, want ik wil niemand beledigen of kwetsen, maar zo denk ik er een beetje over......
Spieren wegen meer dan vet ... en een halve kg eraf is toch echt een halve kg eraf, dus afvallen doe jequote:Op donderdag 6 maart 2008 16:54 schreef Sannelie het volgende:
Even een vraagje. Hoe komt het dat ik niet afval ondanks dat ik niet meer snoep en meer ben gaan sporten? Ik ben in 2 weken maar iets van een halve kg kwijt :
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:01 schreef minilotje het volgende:
Ik heb een beetje medelijden met mensen die denken dat dát de enige manier is om af te kunnen vallen.
Oh, maar dat staat buiten kijf!! (wat een ouderwetse uitdrukkingquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:59 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
[..]
Oh, ik vind ook zeker wel dat je gelijk hebt en ik had waarschijnlijk ook een andere keuze gemaakt. Neemt niet weg dat ik het een vrij botte opmerking vond van iemand die hier alleen even komt om dát mede te delen.
Ik heb dan ook heul geen balansdag vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
@Viking: butterscotch-pannekoeken zou ik dus niet eten op een balansdag, bijvoorbeeld![]()
Bij een balansdag denk ik aan yoghurt en fruit en ik kan gewoon niet leven op yoghurt alleen. Dan mis ik m'n bammetjes al snelquote:Maar even serieus: waar denk jij dan aan bij een balansdag? Maaltijdrepen en een licht bouillonnetje? Je spijsvertering moet toch gewoon doorwerken?
Gewoon niet teveel calorietjes en wel veel vezels en andere gezonde dingen, dat is een balansdag voor mij. Niets meer, niets minder. En op veel vers fruit en rauwe groente is dat prima te doen
ik heb het zelf ook. Ik ben sinds 10 januari bezig en er is 2 kg af. niet veel zou je dneken, maar ik heb niet veel overgewicht.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:54 schreef Sannelie het volgende:
Ik welquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben heus niet 30 kilo afgevallen met alleen yoghurt en selderij
Heul niet, want jij eet stokbrood en wijn op vrijdagquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul niet, want jij eet stokbrood en wijn op vrijdag.
Nou ja, in zoverre dat Sylvana's broodjes naar mijn idee écht niet te vergelijken zijn met het zomaar eten van een pond chocolade, want daar wil ik je gerust een schop onder je kont voor geven.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:31 schreef conleche het volgende:
Als ik hier roep dat ik een pond chocola heb gegeten, wil ik een schop onder m'n kont en niet iemand die zegt dat dat best kan voor een keertje!
En sorry Sylvana, dat jouw 4 broodjes er de hele tijd worden bijgesleept, want daar gaat het eigenlijk allang niet meer over!
Kaiserbroodje met brie is redelijk slecht, hoe graag ik niet obsessief over wil komen vind ik dat tochquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:54 schreef minilotje het volgende:
[..]
Nou ja, in zoverre dat Sylvana's broodjes naar mijn idee écht niet te vergelijken zijn met het zomaar eten van een pond chocolade, want daar wil ik je gerust een schop onder je kont voor geven.![]()
Ik ben de laatste die zal zeggen dat jezelf belonen met slecht eten een goed idee is, want dat vind ik juist hélemaal niet! Ik stond er alleen nogal verbaasd van dat er hier blijkbaar mensen zitten die Sylvana's lunch in dezelfde catagorie vinden vallen.
(Oh, en nogmaals: ik eet niet veel.)
Ik las lange vingers en ik dacht... uhuh, dit verhaal loopt niet goed af (ik associeer lange vingers met chocoladefonduequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:54 schreef Chicolate het volgende:
Riep ik hier daarnet dat ik niet genoeg fruit was ... was het toetje vanavond spontaan met fruit (en mijn moeder weet van nix) ... Het was iig heerlijk: 5 lange vingers (koekjes) in een schaaltje, 2 of 3 vers geperste sinaasappels, sap eroverheen en een klein beetje in het koekje laten trekken ... dan koekjes eruit scheppen met een lepeltje en opeten. Klein beetje vla bij het overgebleven sap en dat samen opeten. Oh wat hou ik toch van dit toetje
.
Misschien klinkt het bizar, maar het is echt heel erg lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las lange vingers en ik dacht... uhuh, dit verhaal loopt niet goed af (ik associeer lange vingers met chocoladefondue), maar wat een bizar toetje zeg
.
Wij aten gewoon elke avond magere yoghurt of vla met suiker en siroop. Dat krijg je met ouders die in de oorlog geboren zijn.
Af!!!! Ga je tanden poetsen!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:09 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Ohh, ik heb honger, maar m'n vriend is pas over een uurtje thuis.. En nu lonkt de zak met honingdropjes.
Haha, jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Af!!!! Ga je tanden poetsen!!!
Werkt het??![]()
Avondmisselijkheid meerquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi zwangere mevrouw.
Al last gehad van ochtendmisselijkheid?.
In mijn beleving is een kaiserbroodje een stuk kleiner dan een normaal kadetje, dus heel groot zou ik het niet noemenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Een kaiserbrood is toch zo een heel groot brod/hard bolletje ding?
10-15cm oid ?
Ophef is een groot woord hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeetje wat een ophef zeg over Sylvana haar lunch ..... nou het enige wat ik hoop is dat Sylvana er van heeft kunnen genieten, waar ze alle recht op heeft naar haar nare dag gister en nare onderzoek vandaag...
en we hebben allemaal wel eens een dag dat we niet zo gezond eten toch? ik heb 2 weken geleden nog een pizza shoarma met extra kaas op... en daar heb ik ook echt ff extra van genoten
heeeeeeeeeeerlijk
net gegeten en nu zin in zoetigheid, maar heb maar ff een kauwgommetje genomen om mijn kaken bezig te houden...
ja ik eet ook over het algemeen heel gezond, maar het gaat ook even om de omstandigheden... beetje sneu allemaal.... en IK zou ook geen 4 broodjes eten...quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ophef is een groot woord hoor
En ja hier word nu eenmaal erg gezond gegeten als je over het geheel kijkt
En iets ongezonds kan altijd maar het ging ook om het aantal denk ik waar de meeste overvielen
Kaiserbroodje
vroeg noemde ik het een sterbroodje
[ afbeelding ]
Nee zijn best kleinquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ow.... gewoon zo een klein broodje..
Ik dacht aan een soort ciabatta groot stokbrood ding
Nee, dat zou ik sowieso nooit opkrijgen, zo groot waren ze niet, zat er niet eens vol van ofzo. Ik weet ook heus wel dat het niet de slimste oplossing is, maar laat me gewoon een keer, ben het gezeik erover echt een beetje zat. Er zijn belangrijkere dingen op de wereld dan zeuren over een paar kaiserbroodjes met briequote:Op donderdag 6 maart 2008 18:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ow.... gewoon zo een klein broodje..
Ik dacht aan een soort ciabatta groot stokbrood ding
Het klonk inderdaad redelijk smerigquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:12 schreef Jeipod het volgende:
Ja of mijn smerige chocomelk, volgende keer ga ik niet meer lui zijn en gewoon melk opwarmen
Ja, laten we het daar eens over hebben! Weet je wel hoeveel calorieen daarin zitten??quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:07 schreef Miss_S het volgende:
We kunnen het alvast over mijn stokbrood hebben om de aandacht af te leiden van Sylvana
Dat is wel grappig als iemand dat zegt en het zelf niet weetquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:20 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar eens over hebben! Weet je wel hoeveel calorieen daarin zitten??![]()
![]()
Dat is altijd zo'n prachtige opmerking, 'weet je wel hoe veel calorieen dat zijn??'. Ik vraag dan altijd of diegene het zelf wel weet. En dat is nooit het geval, ik weet het meestal nog beter dan zij, en dan snappen ze niet dat ik het toch eet![]()
Ik heb zojuist gegeten: volkorenpasta, met een berg groenten met boursin erdoor. Laten we het daar ook eens over hebben! Nu word ik dik he?
Met water?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:02 schreef Jeipod het volgende:
Nou en weetje, ik drink lekker chocomel nu, lekker puhpoeder aangelengd met water, ergens in de verte proef je chocola
Nou ja, ze komen dan niet verder dan "heel veel hoor!''. Sonja Bakker-stijl, zo'n beetje. Dieetdoosjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:21 schreef Miss_S het volgende:
Dat is wel grappig als iemand dat zegt en het zelf niet weet
Ik ga er altijd vanuit dat ik op zo'n vrijdagavond 1000kcal binnen krijg
Ik vind kaiserbroodjes niet echt stevig eten maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb het allemaal ff doorgelezen en ik wil er niet weer over beginnen, maar ik moet toch even zeggen dat ik zo'n soortgelijk onderzoek heb gehad en dat je je echt ontzettend slap voelt erna. Die broodjes lijken misschien veel maar je hebt wel echt iets stevigs nodig daarna, en ja het was geen vette troep van de snackbar ofzo dus ik begrijp heel goed waarom iemand dan 4 kaiserbroodjes zou eten (sowieso zijn die ook erg lekker)
Ok nu hou ik erover op, sorry![]()
Ja hallo, ik was weer weg omdat iedereen over mijn opmerking viel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:08 schreef conleche het volgende:
Oh, maar dat staat buiten kijf!! (wat een ouderwetse uitdrukking) Ik heb het ook niet zo op mensen die hier binnenwaaien en dan 1 ding ongenuanceerd zeggen en huppa weer wegzijn. Het zette me echter wel aan het denken.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:23 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nou ja, ze komen dan niet verder dan "heel veel hoor!''. Sonja Bakker-stijl, zo'n beetje. Dieetdoosjes
Of mijn 6 plakken brood met pindakaas, appelstroop, jam en chocoladequote:Op donderdag 6 maart 2008 19:07 schreef Miss_S het volgende:
We kunnen het alvast over mijn stokbrood hebben om de aandacht af te leiden van Sylvana
En ze post hier al een tijd mee en komt niet ff binnen wandelen met zo'n opmerkingquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:24 schreef NED het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was weer weg omdat iedereen over mijn opmerking viel.
Jij zegt in feite gewoon hetzelfde alleen draai je er een beetje omheen en pakt het mooi in.
Ik hou niet van dingen met andere woorden zeggen en inpakken.
Ik zeg gewoon wat ik denk, klaar.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:24 schreef NED het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was weer weg omdat iedereen over mijn opmerking viel.
Jij zegt in feite gewoon hetzelfde alleen draai je er een beetje omheen en pakt het mooi in.
Ik hou niet van dingen met andere woorden zeggen en inpakken.
Ik zeg gewoon wat ik denk, klaar.
Nouja als je er 4 van eet zit je wel een tijdje vol hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vind kaiserbroodjes niet echt stevig eten maar dat kan ook aan mij liggen
Het is net zoals bij witbrood het vult gewoon niet echt
Dat kan je wel roepen, maar jullie zijn in jullie eigen ogen allemaal te dik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:25 schreef Miss_S het volgende:
En als je het niet gemerkt had niemand in dit topic is echt te dik
Hoeveel ben jij afgevallen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:29 schreef NED het volgende:
Ik had het natuurlijk ook gewoon kunnen weten he.
Een topic vol met vrouwen die willen afvallen.
Daar moet je niet beginnen over dat ze in jouw ogen teveel gevreten hebben![]()
Nee hoor we willen slanker worden maar niemand heeft hier overgewichtquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:30 schreef NED het volgende:
[..]
Dat kan je wel roepen, maar jullie zijn in jullie eigen ogen allemaal te dik.
Anders probeer je niet af te vallen.
Geen idee, ik sta nooit op de weegschaal.quote:
Ja goed idee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:07 schreef Miss_S het volgende:
Ik laat me niet voor rotte vis uitmaken zonder daarop te reageren.quote:En voortaan als je zegt dat je wegblijft, doe ons vooral een lol en blijf ook weg ...
Nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja goed idee.
Saskia, vind je niet dat je daar een keer mee moet stoppen?.
Ik dacht dat je bedoelde dat je je badkamer schoon ging makenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Morgenochtend even douchen + grote schoonmaak (vrouwen weten wel wat ik bedoel, denk ik),
Dan moet je even beter nadenkenwat voor opmerkingen je plaatst in een topic vol met vrouwen die zichzelf te dik vindenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef NED het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor rotte vis uitmaken zonder daarop te reageren.
Als jullie erover opgehouden waren was ik niet meer teruggekomen
haha, klinkt weer heel komischquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je je badkamer schoon ging maken
maar door die knipoog denk ik dat je je benne gaat scheren, net als alles onder dje kin..
en dan nog van binnen even gaat raggen met vagina douche. gok ik.
Nou, dat je niet meer moet gaan eten na 20 uur schijnt wel zo te zijn. Al denk ik dat het meer afhangt van hoe laat je daarna naar bed gaat.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind mensen die eens iets over eten hebben gehoord en dan denken dat het waarheid is echt irritant
bijv:
- je magf niet meer eten na 7 uur 's avonds
- 's nachts verbrand je niets
- als je eerst fruit eet gaat het gisten in je maag
- van witte wijn krijg je cellulitus
- van chocolade krijg je puisten
- van vet eten krijg je puisten
- als je sport ga je pas na 40 minuten vet verbranden, wat je daarvoor doet helpt niet met afvallen
enz
Prachtig rijtje fabeltjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind mensen die eens iets over eten hebben gehoord en dan denken dat het waarheid is echt irritant
bijv:
- je magf niet meer eten na 7 uur 's avonds
- 's nachts verbrand je niets
- als je eerst fruit eet gaat het gisten in je maag
- van witte wijn krijg je cellulitus
- van chocolade krijg je puisten
- van vet eten krijg je puisten
- als je sport ga je pas na 40 minuten vet verbranden, wat je daarvoor doet helpt niet met afvallen
enz
Haha.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en dan nog van binnen even gaat raggen met vagina douche. gok ik.
Ik heb mn ware jacob Peter ook gevonden zonder geurtje. Ik heb wel 4 geurtjes, allemaal gekregen, maar heb ze echt haast nooit op.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wisten jullie trouwens dat je je potentiële ware Jacob(a) kunt mislopen als je teveel geurtjes op doet? Mensen schijnen onbewust nml ook tot elkaar aangetrokken te worden door hun lichaamsgeur.
Als dat bijvoorbeeld alleen je ontbijt was, ga ik je wel vermanen inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of mijn 6 plakken brood met pindakaas, appelstroop, jam en chocolade
Ah, dat verklaartquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:38 schreef Isabeau het volgende:
(enne, dat brood is alles wat ik eet vandaag hoorkom vandaag net op 1100 kcal in totaal, prima dag dus, al had het vast gezonder gekund
Ik neem zo nog wel een sinaasappel of banaan
)
Yep, je kunt aan iemands geur ruiken wat voor afweersysteem diegene heeft. En dan zoek je iemand uit met een ander afweersysteem dan jij hebt, zodat je samen gezonde kindjes kunt maken. Leuk detail is nog dat je wanneer je zwanger bent juist je eigen afweersysteem lekker vindt ruiken (waarschijnlijk omdat je baby ook zo gaat ruiken en dan is het wel handig om dat lekker te vinden). En dat de pil hetzelfde effect heeft. Oftewel: vrouwen die aan de pil zijn, zoeken de verkeerde partner uitquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:39 schreef Viking84 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je je potentiële ware Jacob(a) kunt mislopen als je teveel geurtjes op doet? Mensen schijnen onbewust nml ook tot elkaar aangetrokken te worden door hun lichaamsgeur.
En die mensen die feiten zijn. Die gaan dan zeggen dat ik het verkeerd heb. Maar dat is niet zo eh.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prachtig rijtje fabeltjesmaar er zijn hordes mensen die denken dat het feiten zijn
(enne, dat brood is alles wat ik eet vandaag hoorkom vandaag net op 1100 kcal in totaal, prima dag dus, al had het vast gezonder gekund
Ik neem zo nog wel een sinaasappel of banaan
)
Ik ook hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:45 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben toch behoorlijke tevreden met mijn verkeerde partner
Same herequote:Op donderdag 6 maart 2008 19:45 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben toch behoorlijke tevreden met mijn verkeerde partner
Ik heb geen geurtjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Nee, die troep gebruik ik niet, maar wel even goed uitspoelen natuurlijk. Verder doet de natuur haar werk
.
Ook comedyfan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:50 schreef Viking84 het volgende:
Oeh Sonja maakt tegenwoordig reclame voor Robijn.
Is de boekenverkoop teruggelopen doordat de mensen erachter zijn gekomen dat je met SB niet blijvend afvalt?.
Ik keek er heel erg van op toen ik op een goede/kwade dag bedacht dat 3 van mijn exen qua geur heel erg op mijn vader lekenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:39 schreef Viking84 het volgende:
Kleutersquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:53 schreef Jeipod het volgende:
Ik ben wel blijven afgevallen met SB ...
maar goed, kleueters zijn leuk he ... en sinds wanneer zijn Liga's ongezond. Snap dat die milbreak niet je van het zijn, maar gewoon die Evergreens?
Ik denk dat het er vooral omgaat hoe je met je eetpatroon omgaat als je 'stopt' met Sonja's dieet. Ga je dan terug naar je oude (= dikmakende) patroon of blijf je gezond eten. Sommige mensen doen het laatste, zoals jij, de meeste mensen doen het eerste. Dieet is namelijk 'klaar'.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:53 schreef Jeipod het volgende:
Ik ben wel blijven afgevallen met SB ...
Ow dat wist ik niet maar hier waren het allemaal milkbreaksquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:56 schreef Jeipod het volgende:
Die evergreen dingen zijn van liga en is ook liga. Is toch gewoon soort van granenkoek met krenten ofso?
Nou als je kijkt wat er in mijn klas doorheen gaat bij die kleuters. Allemaal chocoladekoekjes, smoeltjes met dat witte laagje ... etc ... echt niet best.
Apart. Op mijn basisschool mochten sowieso geen ongezonde dingen gegeten worden. Een kindje is eens op zijn verjaardag met zijn tractatie naar huis gestuurd, want de pepernoten die hij uit had willen delen vielen ook onder de categorie 'ongezond'. Zoute popcorn mocht wel, maar iemand met zoete popcorn had ook een probleem.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:49 schreef Miss_S het volgende:
Om maar weer ontopic te gaan
Vandaag heb ik dus overgebleven bij de kleuters en daar wisten een paar kleuters te vertellen dat ze geen snoep meer meemochten nemen.
Toch zag ik afentoe nog wel een snoepje verschijnen, maar er werd toch vooral gewoon brood gegeten.
Dus een hele verbetering met eerst op mijn ander werk.
Wel nog veel liga's, waar een meisje dat naast me zat nog over wou vertellen dat ze die niet van haar moeder mocht omdat ze ongezond zijn.
Nee dat heb ik eigenlijk nog nooit gehoord, niet toen ik klein was maar ook niet nu ik daar werk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:03 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Apart. Op mijn basisschool mochten sowieso geen ongezonde dingen gegeten worden. Een kindje is eens op zijn verjaardag met zijn tractatie naar huis gestuurd, want de pepernoten die hij uit had willen delen vielen ook onder de categorie 'ongezond'. Zoute popcorn mocht wel, maar iemand met zoete popcorn had ook een probleem.
Heb altijd gedacht dat dat op iedere basisschool zo was - en ik heb het nu over 22 jaar geleden.
Het hielp niet overigens, ik ben altijd een dikkig kind geweest.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:03 schreef _Arual_ het volgende:
Een kindje is eens op zijn verjaardag met zijn tractatie naar huis gestuurd, want de pepernoten die hij uit had willen delen vielen ook onder de categorie 'ongezond'.
Waarom geen brood?quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:05 schreef Sylvana het volgende:
Bij mij op de basisschool waren er geen regels over, ik kreeg ook altijd gewoon koekjes en een pakje yoghi of chocomel mee. En bij mn broertje op school gaat het nu net zo, krijgt ook gewoon koekjes met een pakje drinken mee.
Dat was voor in de kleine pauze, voor het speelkwartier, tussen de middag aten we altijd gewoon thuis broodquote:
Dat is het ook. Het zegt genoeg dat ik het na al die jaren nog weet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]Daar kan je gewoon een trauma van overhouden als kind!
Bel dan die moeder op en leg het uit, maar het kind niet laten tracteren vind ik best wreed...
Ik ook, van die Lu's. Toastjes en crackers eet ik nu nog altijd het liefst zonder belegquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
ik kreeg altijd van die droge crackers mee (omdat ik ze lekker vond hoor)
Op de middelbare school. Geplette banaan tussen mijn gehuurde schoolboeken. Heel jammer was dat, ook omdat ik een jaar lang rond heb gelopen met een geuraura van schimmelige banaan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had altijd een drinkbeker die altijd lekte
en banaantjes die altijd onderin m'n tas terecht kwamen
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had altijd een drinkbeker die altijd lekte
en banaantjes die altijd onderin m'n tas terecht kwamen
Foei, je mag jezelf niet belonen met etenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:53 schreef Razztwizzle het volgende:
en ga ik me zometeen te buiten aan een schaaltje yoghurtijs met verse blauwe bessen. Omdat ik zulke enorme drukke dagen heb gehad op school en enorm veel werk heb verzet.
Hehe.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het zegt genoeg dat ik het na al die jaren nog weet.
Eigenlijk is vlees op brood mee best een vies idee. Ik vertrok om half 8 naar school, dus dat brood werd dan om een uur of 7 klaargemaakt. Dan om half 1 lunch, dat is 5 en half uur zonder enige vorm van koeling later!! Bacteriefeestjequote:Op donderdag 6 maart 2008 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik had altijd plakkerige bammetjes met jam, zurige smeerworst (want m'n moeder realiseerde zich niet dat smeerworst erg snel bederft) en ander vlees.
Schattig hèquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:46 schreef octopussy het volgende:
oh en SB op tv die haar bolletje altijd kwijt is![]()
Bij zwemwedstrijden had ik altijd geplette boterhammen met kaas of hagelslag en die plette ik dan nog extraquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:45 schreef octopussy het volgende:
lekkende bekers jam, geplette pakjes sinaasappelsap, verkruimelde liga's, kleffe boterhammen met opgezogen jamde nostalgie
Net als broodjes en boterhammen in je rugzakje als je op schoolreisje ging. Na een wildwaterbaan, een achtbaan en een schommelschip waren je broodjes zo groot en plat als een pannenkoek!quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:02 schreef Viking84 het volgende:
Wat een ranzige verhalen allemaal.
Dat ik ooit echt geplette bammetjes heb gegeten die uren ongekoeld in m'n tas hebben gezeten. Het idéé alleen al.
Kun je dan geen vorm van lichaamsbeweging verzinnen die je wél leuk zou vinden? Als je mij op een crosstrainer zet of aan de gewichten hangt dan verlang ik ook al na vijf minuten naar een warm bad, een goed boek en een groot stuk advocaatvlaai, maar als ik iets doe dat ik leuk vind, dan heb ik daar niet zo'n last van.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:31 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik denk ook niet dat ik sporten ooit leuk zal gaan vinden. En een beloning met iets anders kan ik best doen, maar dan zit ik toch de hele avond met een dwangedachte van "ik wil ijs", dus dan kan ik het maar beter direct opeten, ben ik er ook vanaf
.
Brood eten op schoolreisjequote:Op donderdag 6 maart 2008 21:13 schreef minilotje het volgende:
[..]
Net als broodjes en boterhammen in je rugzakje als je op schoolreisje ging. Na een wildwaterbaan, een achtbaan en een schommelschip waren je broodjes zo groot en plat als een pannenkoek!
Doe ik in het weekend nog steeds regelmatig. Vind ik heel lekker!quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:31 schreef conleche het volgende:Ik had mijn boterhammen het tweede uur altijd al op, dus geen geplet brood voor mij
![]()
Wij aten toen ik op de lagere school zat ook altijd warm tussen de middag, kan ik me nu niets meer bij voorstellen!
Mijn schooltas gaat gewoon in de was hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:09 schreef minilotje het volgende:
Mijn schooltas heeft gedurende de hele brugklas naar aardbeien-yogidrink geroken. Net als mijn gehuurde schoolboeken overigens. Aal die vastgeplakte pagina's.. Wat een ellende was dat1
Al is het niet alleen iets van vroeger; laatst nog is er een grote bak perzikyoghurt (met stukjes!) opengegaan in mijn tas. Gelukkig was dit een tas die wél gewoon in de was kon. Al heeft mijn telefoon het helaas niet overleefd.
Op zondag brunchen we altijd met warme croissantjes en harde broodjes, of telt dat niet als warm etenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:35 schreef minilotje het volgende:
[..]
Doe ik in het weekend nog steeds regelmatig. Vind ik heel lekker!
Soms ontbijten we niet (wegens laat uit bed) en eten we twee keer warm, 's middags een grote maaltijd en 's avonds nog een kleintje.
Nee, da's gewoon brood.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Op zondag brunchen we altijd met warme croissantjes en harde broodjes, of telt dat niet als warm eten
En dan ook weer gewoon avondeten
Ik had vroeger zo'n keiharde leren, bruine schooltas. Waarschijnlijk ook de reden dat ik een beetje scheef ben.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn schooltas gaat gewoon in de was hoor.
He hou eens opquote:
Nog een paar dagenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
He hou eens op, nou verlang ik weer naar zondagochtend ... warm Turks brood uit de oven
Laatst stond ik op zondagochtend om elf uur een heuse breakfast skillet te fabriceren, met aardappels, eieren, uien, kaas, spinazie en italiaanse worstjes. Met een halve liter versgeperst sinaasappelsap ernaast.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
He hou eens op, nou verlang ik weer naar zondagochtend ... warm Turks brood uit de oven
Vind het altijd wel grappig diegene die maagd blijven tot het huwelijk trouwen altijd zo jongquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:
Broodjes op zondag zijn wel heel gezellig ja. Doen wij niet, maar ik vind het wel altijd leuk als ik bij iemand ga logeren en die doet dat wel.
Besides: samen met je lief aan een rijkelijk gedekte tafel op zondagochtend is ook geweldig natuurlijk. Of ontbijt in bed, nog beter, haha.
Pff, Mark is nog aan het schoonmaken en dan moeten we nog hardlopen. Je moet er wat voor over hebben hè. Ben nu naar een programma aan het kijken over mensen die gaan trouwen. Een meisje van 23 en een jongen van 19, en ze gaan allebei als maagd het huwelijk in
. Ik zou wel even willen proberen of het wat is voor ik me levenslang aan iemand bind
.
Ach, zo'n beetje elk stel kan het elkaar met een beetje inzet en oefening wel naar de zin maken tussen de lakens. 'Even proberen' van tevoren is ook maar een momentopname: ik ben bijvoorbeeld beslist een betere bedpartner dan ik tien jaar geleden was.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:
Ben nu naar een programma aan het kijken over mensen die gaan trouwen. Een meisje van 23 en een jongen van 19, en ze gaan allebei als maagd het huwelijk in. Ik zou wel even willen proberen of het wat is voor ik me levenslang aan iemand bind
.
Hoe heet dat programma, het klinkt als ideaal antiverveel materiaal voor tijdens het strijken. (ik kijk dan ook al dingen als baby te huur en 40 dagen zonder seks. Allemaal dingen die ik eigenlijk niet eens interessant vindt, maar daar kan je zonder je aandacht erbij te houden naar kijken).quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:
Ben nu naar een programma aan het kijken over mensen die gaan trouwen. Een meisje van 23 en een jongen van 19, en ze gaan allebei als maagd het huwelijk in. Ik zou wel even willen proberen of het wat is voor ik me levenslang aan iemand bind
.
Het heet: de 100: Het huwelijk oid en is dus NU op tv. Wordt ook herhaald, ergens volgende week.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:09 schreef Chicolate het volgende:
... volgens mij vergat ik net op invoeren te klikken![]()
[..]
Hoe heet dat programma, het klinkt als ideaal antiverveel materiaal voor tijdens het strijken. (ik kijk dan ook al dingen als baby te huur en 40 dagen zonder seks. Allemaal dingen die ik eigenlijk niet eens interessant vindt, maar daar kan je zonder je aandacht erbij te houden naar kijken).
En vind je het gek dat die mensen zo vroeg trouwen, meeste mensen hebben er al moeite in om zich langer dan een paar weken in te houden, dan moet je wel zo snel mogelijk trouwen... ik trouw ergens rond mn 28e pas vermoed ik, niet voor mij weggelegd dus
. (Al zou het nu nog kunnen, als ik nog 10 jaar geduld heb)
Eigenlijk wel slim. Anders is 't toch doodzonde van je eerste keer?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze gaan het trouwens pas de twééde nacht doen, want ze hebben gehoord dat ze aan het eind vd trouwdag zó moe zullen zijn dat ze het niet meer kunnen opbrengen. Dus slapen ze de huwelijksnacht nog even apart
.
Is de eerste keer bij 2 maagden dan niet gedoemd een klungelige rommel te zijn?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:21 schreef minilotje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel slim. Anders is 't toch doodzonde van je eerste keer?![]()
Ik blijf me trouwens maar afvragen hoeveel calorieën je gemiddeld genomen met seks verbrandt. Natuuuuuurlijk hangt het af van de intensiteit enzo, maar toch. Geen idee in welke richting ik het in moet schatten.
Wat vreselijk! Zo kun je toch niet een relatie hebben, als je in aparte kamers moet slapenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:18 schreef Viking84 het volgende:
Het heet: de 100: Het huwelijk oid en is dus NU op tv. Wordt ook herhaald, ergens volgende week.
Ik vind het een leuk programma. Zou er niet voor thuis blijven, maar ik wacht op Mark, vandaar
.
Nu trouwt er een homostel en volgende week zien het huwelijk van een rijke Nederlander met een importbruidje uit de Oekraïne (maar zo mag je dat beslist niet noemen van hun) en het maagdelijke stel
. Ze gaan het trouwens pas de twééde nacht doen, want ze hebben gehoord dat ze aan het eind vd trouwdag zó moe zullen zijn dat ze het niet meer kunnen opbrengen
. Dus slapen ze de huwelijksnacht nog even apart
.
Nee, lijkt mij dus ook vreselijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:32 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wat vreselijk! Zo kun je toch niet een relatie hebben, als je in aparte kamers moet slapen![]()
Dat zou ik echt niet kunnen missen. Gewoon samen slapen, knuffelen en aan elkaar mogen zitten. Geen seks zou ik misschien nog wel een tijdje vol kunnen houden, maar apart slapen![]()
Blijkbaar ben ik echt een meisje
Dat vind ik dus ook! Als je toch al gaat trouwen met die persoon, dan maakt die ene dag dat je trouwt toch ook niets uit? Het onderliggende idee was toch dat je maar met 1 persoon seks hebt? En de huwelijksnacht apart slapenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:15 schreef Viking84 het volgende:
Als je als gelovig stel weet dat je toch bij elkaar blijft, dan maakt het toch allemaal niet uit? Net alsof ze eerst even willen trouwen uit angst dat die ander ervandoor gaat als het tegenvalt. Maar met seks op de eerste date is ook niks mis, hoor. Als je daar allebei zin in hebt, gewoon doen.
Nee, ik ga er nooit 's nachts uit om eten te pakken, wel om even wat te drinken, vaak last van een droge mond 's nachts.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De vogels fluiten alweer. Gaan jullie er 's nachts trouwens wel eens uit om iets te eten te pakken?
Telt dat ook voor jongeren?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Enne, seks op de eerste date versterkt juist heel erg de band tussen 2 mensenDat was de conclusie van een wetenschappelijk onderzoek ergens in 2007. Mensen die op hun eerste date seks hadden bleven eerder bij elkaar dan mensen die dat niet hadden en als ze dan trouwden was de kans op scheiding veel kleiner
![]()
En zij had al 'iets' gedana met ene jongen en dat vond hij niet leukquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat meisje is dus 23, één jaar jonger dan ik en ze deed heel giebelig over seks. Net alsof ze 15 was ofzo.
En die vader was progressiever dan zij, want die zei dat hij vond dat het op zich wel moest kunnen om al vóór de huwelijks nacht seks te hebben. Ik vind dat taboe dat rond seks hangt echt een erfenis van het christendom.
Dat snap ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En zij had al 'iets' gedana met ene jongen en dat vond hij niet leuk
Ik denk het wel. Het kan natuurlijk verklaren waarom ik nog steeds niet getrouwd benquote:
Ik dus ook niet, ook vannacht niet. Maar ik lag wel met knorrende buik in bed. Niet zo raar aangezien ik al wekenlang rond die tijd op mijn werk eet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:38 schreef freecell het volgende:
En ik ben werkelijk nog nóóit opgestaan om iets te eten. Dat zou niet eens in me opkomenook niet als ik rammelend wakker werd midden in de nacht.
Dan zal ik ook niet snel trouwen, moet er niet aan denken om op een 1e date sex te hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het kan natuurlijk verklaren waarom ik nog steeds niet getrouwd ben
Er is nu alleen nog maar spreekuur op afspraak dus ik hoop dat het daardoor minder lang wachten isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:43 schreef Isabeau het volgende:
Bij de huisarts zelf duurt meestal niet zo lang. Alleen die wachtkamer hèVeel succes en ik hoop dat je het sporten er nog tussen kan krijgen! Is belangrijk voor jezelf
Ligt eraan hoe fanatiek je schoonmaaktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:37 schreef Isabeau het volgende:
Seks pas na het huwelijk is trouwens ook best iets nieuws van de vorige eeuw. Daarvoor werd seks voor het huwelijk gepromoot, met name in de zeer religieuze middeleeuwen. Pas als de vrouw zwanger was en dus duidelijk was dat er nageslacht kon komen werd er gehuwd. Als ze niet zwanger werd, ging de man verder op zoek (ook al kon hijzelf ook het problem zijn natuurlijk) Er bestond zelfs een soort schandvlekteken als een meisje al diverse malen verkering had gehad, maar nooit zwanger was geworden; dan moest je haar mijden. Misschien wilde de kerk daar een einde aan maken?
![]()
Vandaag staat er schoonmaken op het programmaOok al heb ik bereslecht geslapen
Ik heb maar erg vrolijke muziek opgezet om mee te zingen blèren. Schoonmaken telt vast niet als work-out hè?
Omdat het ook iets is dat moet klikken in een relatie, lijkt mequote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe fanatiek je schoonmaakt
Maar seks ná het huwelijk is al vaker in de mode geweest hoor. Het is een beetje een golfbeweging.
Ik snap het probleem ook niet zo goed?2 mensen maken samen een principiele keuze waar niemand last van heeft en iedereen valt erover en vindt het stom?
Ik ken genoeg stelletjes die geen seks hebben gehad voor het huwelijk en dat zijn allemaal hele normale mensen. Hun relatie is net zo prima als van de mensen om mij heen die wél seks hebben gehad voor het trouwen.
Ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:45 schreef Miss_S het volgende:
Omdat het ook iets is dat moet klikken in een relatie, lijkt me
En als je ook niet gewoon samen slaapt zonder sex te hebben kan ik echt niet begrijpen, dat is toch gewoon heerlijk
Mwa, de meeste mensen klikken wel redelijk qua seks hoor. En je hebt geen vergelijkingsmateriaal als je het maar met één partner doet, dat scheelt alweer.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Omdat het ook iets is dat moet klikken in een relatie, lijkt me
En als je ook niet gewoon samen slaapt zonder sex te hebben kan ik echt niet begrijpen, dat is toch gewoon heerlijk
Ik heb geen overgewicht. Wil gewoon weer in mijn broeken passen en na de vakantie pas ik er niet meer inquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoeveel overgewicht heb je?
Als je geen tot weinig overgewicht hebt is een halve kilo in 2 weken heel normaal lijkt me
En natuurlijk ligt het er ook aan hoeveel je nog eet
Geheel mee eens. Ik heb een vriendin die wil wachten tot het huwelijk, maar zij doet er helemaal niet zo moeilijk over. Ze vindt mij ook geen slet omdat ik wel op de eerste date met mijn vriend het bed in dook. En ik vind haar geen preutse trut omdat zij dat niet doet. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor, het is gewoon een persoonlijke keuze. En het geweldigste komt nog: ze zegt nooit dat ik naar de hel ga omdat ik zondig!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:55 schreef Viking84 het volgende:
Mensen moeten natuurlijk zelf weten of ze al of niet die keuze maken, maar wat mij stoort is er dat een hele waas van 'heiligheid' over seks heen hangt en dan vooral over de eerste keer. En dat je meteen voor slettebak wordt uitgemaakt als je meteen op de eerste date met iemand naar bed gaat of als je gewoon met iedereen waar je seks mee wilt hebben het bed deelt. Dat maakt toch helemaal niet ui-huit? Als je daar zelf zin in hebt, moet je dat lekker doen. Zoals ik al zei: Dat hele gedoe is echt een erfenis van het christendom en het is merkwaardig dat zelfs niet-gelovigen daar kennelijk last van hebben. Hoe ver de invloed van godsdienst wel niet kan reiken....
Mensen die zichzelf beter dan een ander voelen omdat ze gewacht hebben tot na het huwelijk zijn gewoon dieptriest.
Raar dat het leuk was?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zo. Het was erg raar![]()
Eerst sweeney todd gekeken gisteren (we hebben het afgezien en dat was het zo'n beetje; ik ben niet gemaakt voor musicals) en daarna pleasantville. Als ik daarna nog naar huis was gegaan was het zo'n beetje 5 uur eer ik thuis was, dus ben ik blijven slapen en nog me, you & everyone we know gezien en rembo & rembo.
Hij is lief, interessant en attent. Hij behandelt me als een prinsesjeik hoef amper op te staan
en hij beaamt bijna alles wat ik zeg
En we gaan naar eels
![]()
Fysiek heb ik de boot afgehouden en op de bank geslapen, dat leek me wel zo slim.
Dat klinkt wel als een geslaagde datequote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zo. Het was erg raar![]()
Eerst sweeney todd gekeken gisteren (we hebben het afgezien en dat was het zo'n beetje; ik ben niet gemaakt voor musicals) en daarna pleasantville. Als ik daarna nog naar huis was gegaan was het zo'n beetje 5 uur eer ik thuis was, dus ben ik blijven slapen en nog me, you & everyone we know gezien en rembo & rembo.
Hij is lief, interessant en attent. Hij behandelt me als een prinsesjeik hoef amper op te staan
en hij beaamt bijna alles wat ik zeg
En we gaan naar eels
![]()
Fysiek heb ik de boot afgehouden en op de bank geslapen, dat leek me wel zo slim.
Ha, dat doe ik nog stééds bij mijn lief, en dat duurt nu al negen jaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje werd er gewoon een beetje kriegelig van![]()
Als ik wat wil drinken vraag ik 'wil jij ook wat drinken' en dan verwacht ik niet dat die ander op gaat staan om alléén voor mij wat te pakkenDat soort dingen. Het zou wel kunnen dat het alleen maar in een of andere vroege fase is idd.
Heb wel veel zin om naar eels te gaan
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Als ik wat wil drinken vraag ik 'wil jij ook wat drinken' en dan verwacht ik niet dat die ander op gaat staan om alléén voor mij wat te pakkenDat soort dingen. Het zou wel kunnen dat het alleen maar in een of andere vroege fase is idd.
Maar je was toch ook bij hem thuis? Dan vind ik het heel normaal dat hij in het begin dan nog alles voor jou pakt. Pas na verloop van tijd als je je er een beetje thuisvoelt dan ga je zelf eens wat pakken voor hem. Zo ging het bij Peter en mij ook, eerst pakte hij alles, toen deden we het samen, en nou ben ik zoals minilotje, pak ik alles en verwen ik hemquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik heb het altijd wel gedaan geloof ik. Nooit andersom, maar daar heeft -ie ook nooit de kans toe gekregen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En nou ben ik zoals minilotje, pak ik alles en verwen ik hem
Oh, maar je hoeft toch ook niet meteen op de eerste echte date verliefd te zijn om het iets te laten worden? Bovendien, je kunt iemand best razend leuk vinden en je tóch een beetje ongemakkelijk voelen over het overdreven attent zijn van iemand anders. Dat hoeft niet persé te maken te hebben met wat je van die ander vindt, het kan ook zijn dat je het niet zo gewend bent dat iemand alles voor je doet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:37 schreef conleche het volgende:
Volgens mij is dat niet het punt? Volgens mij is het punt dat VS er kriegelig van wordt. Als je verliefd bent op iemand wordt je nergens kriegelig van, dan bezie je alles door een roze bril.
Ik word idd cynisch en oudquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:39 schreef minilotje het volgende:
[..]
Oh, maar je hoeft toch ook niet meteen op de eerste echte date verliefd te zijn om het iets te laten worden? Bovendien, je kunt iemand best razend leuk vinden en je tóch een beetje ongemakkelijk voelen over het overdreven attent zijn van iemand anders. Dat hoeft niet persé te maken te hebben met wat je van die ander vindt, het kan ook zijn dat je het niet zo gewend bent dat iemand alles voor je doet.![]()
Ik zou het in elk geval niet op voorhand zo somber inzien!
Hihi, ik voel het echt precies andersom.Ik heb altijd het idee gehad dat relaties die beginnen met zo'n overdreven roze bril juist lastiger zijn. Als je elkaar bij aanvang van de verkering enorm idealiseert dan zit de kans er natuurlijk in dat je er na een tijdje achterkomt dat de ander ook maar een mens is, en dat kun je dan best jammer vinden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik word idd cynisch en oudMaar goed, ik reken misschien ook teveel van mezelf uit: als ik niet na de eerste handdruk fijne kriebels krijg van iemand, zit dat er ook niet meer in, geloof ik....Denkt na en er rollen allemaal vriendjes voor de geest.......Ja, ik ben behoorlijk van het kriebels op het eerste gezicht type (verliefd is dan wel een groot woord, hoewel met de huidige, ik binnen een seconde hoteldebotel was en ik binnen 2 weken samenwoonde
)
Mja, ik heb het idee dat iemands eventuele slechte eigenschappen mij nooit zo in de weg hebben gezeten bij het verliefd worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:04 schreef conleche het volgende:
Dat duurde bij mij een tijdje, voordat tot me doordrong dat alles niet helemaal roze was en hij óók vervelende eigenschappen had. Maar toen ik dat zag, toen hield ik al van 'm, dus toen was het te laat![]()
Nee, serieus, volgens mij helpt dat blindzijn voor iemands fouten in het begin (als je dus verliefd bent) juist om bij elkaar te blijven! Tegen de tijd dat de roze bril afgaat, ben je al zo van die persoon gaan houden dat je de vervelende trekjes voor lief neemt. Daar vloeit wel uit voort, dat als je echt niet bij elkaar past, of de vervelende trekjes onoverkomelijk zijn, je dan wel uit elkaar gaat, maar goed, that's life.........
Same here, ik was wel vrij snel verliefd, de eerste date vond ik hem leuk, de tweede date hebben we urenlang zitten zoenen en toen we klaar waren was de laatste trein allang vertrokken en ben ik dus maar gelijk blijven slapen. Op de eerste date geen sex gehad, de tweede date wel dus. Ik doe niet zo moeilijk over sex op de eerste date, vaak zat gedaan. En als er dan geen relatie uitkwam, dan meestal wel een vriendschap+. Maar ik was ook al vrij snel achters Peters minder goede eigenschappen ( extreme luiheid enzo) maar dat heeft mij ook niet tegengehouden en nou na bijna een jaar vind ik het nog steeds niet erg. Als hij weer eens een dag alleen maar op de bank wil zitten, dan ga ik gewoon bij hem opruimen en schoonmaken enzo, want ik kan het niet, de hele dag stilzitten, maar vind het geen probleem als hij het wel doetquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:10 schreef minilotje het volgende:
[..]
Mja, ik heb het idee dat iemands eventuele slechte eigenschappen mij nooit zo in de weg hebben gezeten bij het verliefd worden.
En eerlijk gezegd, ik ben nog stééds echt verliefd na negen jaar verkering. Vlinders, kriebels, er de pest in hebben als we elkaar langer dan, laten we zeggen, een uur of tien niet zien.. Misschien zit mijn roze bril wel gewoon vast!![]()
Ik ga er niet eens uit om te plassenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De vogels fluiten alweer. Gaan jullie er 's nachts trouwens wel eens uit om iets te eten te pakken?
Dat is idd erg lekker ja, en wordt het hier ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:18 schreef Miss_S het volgende:
Lunch was hier 2 bruine boterhammen met kaas, tomaat en komkommerzo lust ik wel boterhammen
Tuurlijk. (Indiaas!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
Minilotje, dat klinkt als een uitstekend plan, ik wil vandaag een beetje balansen vanwege verrukkelijk -maar natuurlijk tamelijk vet- Indiaas etentje gisteren. Heb je 'n recept?
Wat betekent een fruitdagje bij jou dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:39 schreef Faithy het volgende:
* Faithy doet vandaag een fruit dagje
heb wat extra meegenomenen dan vanavond een vegetarische maaltijd, ik denk pasta
![]()
met pesto en broccoli/courgette
Gaat erg lekker hier op 't werk.. heb met regelmaat wat te doen, en contractbeëindiging dreigt nog steeds niet, dus zit nog wel redelijk veilig, dat is een opluchting
Zodadelijk nog een appeltje snoepen, en zit met regelmaat wat water weg te drinken, waardoor ik redelijk vaak naar de wc moet
ok dat doe ik zo'n 3 dagen in de weekquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:29 schreef Faithy het volgende:
voor mij is dat mijn lunch vervangen door fruit![]()
en heb een banaantje door mijn muesli heen gedaan
Denk dat deze vandaag nog wel vol komtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zou deze binnen 24 uur vol raken? Het is wel erg snel gegaan hè!
Heb geen fruit meegenomen (doordat ik vanmorgen dus niet van huis kwam) en heb niets eetbaars meer bij geloof ik. Maar thuis heb ik mangoen ik kan nog wel eventjes wachten.
Je weet wat Sonja zegt over mango's hèquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zou deze binnen 24 uur vol raken? Het is wel erg snel gegaan hè!
Heb geen fruit meegenomen (doordat ik vanmorgen dus niet van huis kwam) en heb niets eetbaars meer bij geloof ik. Maar thuis heb ik mangoen ik kan nog wel eventjes wachten.
Wat zegt ze erover?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je weet wat Sonja zegt over mango's hè![]()
De muts
Ja! Dat ze te veel calorieen bevatten!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je weet wat Sonja zegt over mango's hè![]()
De muts
Ze mist echt helemaal het concept van doserenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ja! Dat ze te veel calorieen bevatten!
wat wil je nou, een eierkoek dun besmeerd met dieethalvarine of een gelijke hoeveelheid kcal aan mango, ik weet het wel hoor
En vergeet de witte wijn tegen de cellulitus niet!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:29 schreef Isabeau het volgende:
Net als bananen, supergezond, maar Sonja vindt ze niet goedNee, ik zou er ook geen paar naar binnen proppen, maar er is niets mis met één banaan.
dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
Nee joh, sushi is juist goed - heb jij weleens een dikke japanner gezien?
Je mag van Sonja dus juist wel sushi, mensquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:13 schreef Faithy het volgende:
alleen dáárom Sonja ik al niet (en nog 100 andere redenen), dan zou ik geen sushi meer mogen eten
sushi
Ik net wanneer ik zin hebquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:54 schreef Faithy het volgende:
wij gelukkig wel
één keer in de maand doen we dat![]()
![]()
Wat staat er nu in het Sonja Bakker-boek, dan kan ik schoonma daarmee eens om de oren slaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je mag van Sonja dus juist wel sushi, mens
Sonja's grote manco is wat mij betreft vooral de combi van weinig calorieën en 'loze' tussendoortjes. Powerfoods zoals avocado's, mango's, noten etc. moet je laten staan, om vervolgens de ochtend door te komen op koek van suiker en witmeel (en ja, daar vallen evergreens ook onder - de bruine kleur doet ze volkorener lijken dan ze zijn). Echt heel erg waardeloos.
Hoewel ik wel steeds meer begin in te zien dat haar eetritme goed is voor mensen die echt helemaal de weg kwijt zijn met eten.
Altijd grappig die SB aanhangersquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:11 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wij eten regelmatig sushi, en iedere keer als schoonma dat hoort krijst ze iets als: 'Dan moet je niet klagen dat je wat stevig bent, Sonja Bakker zegt ook dat Sushi hartstikke slecht is. Jullie eten volgens SB ook te weinig aardappelen.'
Ik trek er me niet veel van aan, maar ik vroeg het me toch af... Vorig jaar 4 weken in Japan geweest, 1 dikkerdje gezien, en daar 'mankeerde' duidelijk iets aan...Dus ik vraag me gewoon af waar Sonja's sushi-aversie vandaan komt (en of die überhaupt bestaat).quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
Minilotje, dat klinkt als een uitstekend plan, ik wil vandaag een beetje balansen vanwege verrukkelijk -maar natuurlijk tamelijk vet- Indiaas etentje gisteren. Heb je 'n recept?
Conleche, jij stelt je eigen playlistjes samen voor het hardlopen, toch? Hoe kies je de muziek uit, welke muziek loopt lekker en welke niet?
Zag het al in de dieetclubquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn avondeten was lekker:
[ afbeelding ]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker zelfslekker halfzacht eitje erboven op
![]()
Eels is gaafquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik kreeg van de dietiste juist te horen dat ik teveel aardappelen at, maar nou ben ik ook gek op gekookte aardappelenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:11 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wat staat er nu in het Sonja Bakker-boek, dan kan ik schoonma daarmee eens om de oren slaan.![]()
Wij eten regelmatig sushi, en iedere keer als schoonma dat hoort krijst ze iets als: 'Dan moet je niet klagen dat je wat stevig bent, Sonja Bakker zegt ook dat Sushi hartstikke slecht is. Jullie eten volgens SB ook te weinig aardappelen.'
Ik sla het overquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn avondeten was lekker:
[ afbeelding ]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker zelfslekker halfzacht eitje erboven op
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |