quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:34 schreef ColdFeet het volgende:Minilotje, dat klinkt als een uitstekend plan, ik wil vandaag een beetje balansen vanwege verrukkelijk -maar natuurlijk tamelijk vet- Indiaas etentje gisteren. Heb je 'n recept?
Conleche, jij stelt je eigen playlistjes samen voor het hardlopen, toch? Hoe kies je de muziek uit, welke muziek loopt lekker en welke niet?
Das nog best ingewikkeld, want soms denk je dat iets heel lekker zal lopen en dan valt het ontzettend tegen. Dus ik probeer iets uit waarvan ik denk dat het goed is (ik luister stukjes op iTunes)en als het bevalt mag het blijven en zo niet gooi ik het eruit. Langzamere nummers kan op zich ook wel, maar dan moet de maat precies zo zijn dat je 2 stappen zet, of dat je iets grotere stappen zet, met meer vering, ik denk ook dat het misschien voor een ieder anders is maar hier volgt mijn lijstje van tot nu toe lekkere nummers:
1. Robin Thicke-Lost without you
2. Bee Gees-Staying alive
3. N.E.R.D.-She want's to move
4. Robin Thicke-Got to be down
5. Kate Bush-Jig of live
6. Stereophonics-Maybe tomorrow
7. Billy Idol-White wedding
8. Bee Gees-You should be dancing
9. TTC-Travailler
10 Faithless-Imsomnia
11. Madonna-Jump
12. Manu Chao-Me gustas tu
13. Seal ft. Jakatta-Vision
14. Chemical broters-American Beauty techno remix
Suggesties van anderen zijn ook zeer welkom.
Heb net 6 km. gelopen in 32:32 (5:25 per km.)
M'n oude spijkerbroek maat 30 had ik aangedaan vanochtend toen ie net uit de was kwam, geen riem om gedaan en nu net bij het omkleden kon ik hem zó uit doen zonder los te maken
Ga straks jullie posts wel lezen, het is zovéél!! Die salade van Minilotje staat bijna precies zo in m'n
Thaise kookboek en is idd erg lekker en koriander vind ik ook heerlijk, maar dat heb ik wel echt moeten leren eten, eerste keer vond ik het wat naar zeep smaken