abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57223537
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
Nee joh, sushi is juist goed - heb jij weleens een dikke japanner gezien?
dat bedoel ik.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:13:28 #277
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57223717
dubbel
Doei.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:13:54 #278
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57223732
alleen dáárom Sonja ik al niet (en nog 100 andere redenen ), dan zou ik geen sushi meer mogen eten

sushi
Doei.
pi_57224098
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:13 schreef Faithy het volgende:
alleen dáárom Sonja ik al niet (en nog 100 andere redenen ), dan zou ik geen sushi meer mogen eten

sushi
Je mag van Sonja dus juist wel sushi, mens

Sonja's grote manco is wat mij betreft vooral de combi van weinig calorieën en 'loze' tussendoortjes. Powerfoods zoals avocado's, mango's, noten etc. moet je laten staan, om vervolgens de ochtend door te komen op koek van suiker en witmeel (en ja, daar vallen evergreens ook onder - de bruine kleur doet ze volkorener lijken dan ze zijn ). Echt heel erg waardeloos.

Hoewel ik wel steeds meer begin in te zien dat haar eetritme goed is voor mensen die echt helemaal de weg kwijt zijn met eten.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:36:53 #280
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57224221
Arual had ooit in het Sushi topic gepost dat Sushi niet mocht, vandaar dat ik dat zei.. heb 't zelf nooit gechecked
Doei.
pi_57224299
Volgens mij zegt ze zoiets als 'waneer je uit eten gaat bij de japanner, neem dan sushi. Want heb jij weleens een dikke japanner gezien?'

Sowieso, wat zou er mis zijn met sushi? Nou ja, misschien wat teveel witte rijst. Of misschien is de vis te vet
Maar zeewier is sowieso erg gezond.
pi_57224513
Zo, ook weer bijgelezen. Dagje Naturalis was net zo saai als ik verwacht had (met suffe opdrachtjes maken, en dit keer geen leuke interactieve tentoonstelling) dat ik me zelfs heb laten verleiden tot het eten van menthos die ik niet lust (aarbeienyoghurtsmaak. Hoe verzinnen ze het?) en zwartwitjes (waar ik eigenlijk ook niet van hou ).

Van roze brillen heb ik niet zoveel last, mijn kijk op de wereld is wat zwartgallig en wantrouwig. Ik kan bijna niet verliefd worden. Als het dan een keer gebeurt, dan is het op iemand die ik al heel erg lang ken en waar ik heel erg goed mee op kan schieten. En dan zal hij toch echt de eerste stap moeten zetten, want dat durf ik zelf nooooit . Het kost mij heel veel moeite om iemand eerst geestelijk toe te laten, lichamelijk dat duurt nog wel even langer. Oftewel, mijn vriend is geweldig dat ie zoveel geduld met me heeft . (en ondertussen vertrouw ik hem volledig, en ken ik hem helemaal. Hij is inclusief zijn vervelende eigenschappen echt een geweldige jongen voor mij )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57224514
Sushi ik wou dat een paar weken geleden eten maar niet meer gedaan
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:54:19 #284
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57224591
wij gelukkig wel

één keer in de maand doen we dat
Doei.
pi_57224627
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:54 schreef Faithy het volgende:
wij gelukkig wel

één keer in de maand doen we dat
Ik net wanneer ik zin heb en als we gaan wokken natuurlijk

Net al een stukje vis geproeft en is erg lekker
pi_57224735
Nu bij Dr.Phil ouders van veelste zware kinderen, echt erg
Je zou het bijna kindermishandeling kunnen noemen
pi_57224967
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je mag van Sonja dus juist wel sushi, mens

Sonja's grote manco is wat mij betreft vooral de combi van weinig calorieën en 'loze' tussendoortjes. Powerfoods zoals avocado's, mango's, noten etc. moet je laten staan, om vervolgens de ochtend door te komen op koek van suiker en witmeel (en ja, daar vallen evergreens ook onder - de bruine kleur doet ze volkorener lijken dan ze zijn ). Echt heel erg waardeloos.

Hoewel ik wel steeds meer begin in te zien dat haar eetritme goed is voor mensen die echt helemaal de weg kwijt zijn met eten.
Wat staat er nu in het Sonja Bakker-boek, dan kan ik schoonma daarmee eens om de oren slaan.

Wij eten regelmatig sushi, en iedere keer als schoonma dat hoort krijst ze iets als: 'Dan moet je niet klagen dat je wat stevig bent, Sonja Bakker zegt ook dat Sushi hartstikke slecht is. Jullie eten volgens SB ook te weinig aardappelen.'
pi_57225599
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:11 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Wij eten regelmatig sushi, en iedere keer als schoonma dat hoort krijst ze iets als: 'Dan moet je niet klagen dat je wat stevig bent, Sonja Bakker zegt ook dat Sushi hartstikke slecht is. Jullie eten volgens SB ook te weinig aardappelen.'
Altijd grappig die SB aanhangers
pi_57225642
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Altijd grappig die SB aanhangers
Ik trek er me niet veel van aan, maar ik vroeg het me toch af... Vorig jaar 4 weken in Japan geweest, 1 dikkerdje gezien, en daar 'mankeerde' duidelijk iets aan...Dus ik vraag me gewoon af waar Sonja's sushi-aversie vandaan komt (en of die überhaupt bestaat).
pi_57225771
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
Minilotje, dat klinkt als een uitstekend plan, ik wil vandaag een beetje balansen vanwege verrukkelijk -maar natuurlijk tamelijk vet- Indiaas etentje gisteren. Heb je 'n recept?

Conleche, jij stelt je eigen playlistjes samen voor het hardlopen, toch? Hoe kies je de muziek uit, welke muziek loopt lekker en welke niet?

Das nog best ingewikkeld, want soms denk je dat iets heel lekker zal lopen en dan valt het ontzettend tegen. Dus ik probeer iets uit waarvan ik denk dat het goed is (ik luister stukjes op iTunes)en als het bevalt mag het blijven en zo niet gooi ik het eruit. Langzamere nummers kan op zich ook wel, maar dan moet de maat precies zo zijn dat je 2 stappen zet, of dat je iets grotere stappen zet, met meer vering, ik denk ook dat het misschien voor een ieder anders is maar hier volgt mijn lijstje van tot nu toe lekkere nummers:

1. Robin Thicke-Lost without you
2. Bee Gees-Staying alive
3. N.E.R.D.-She want's to move
4. Robin Thicke-Got to be down
5. Kate Bush-Jig of live
6. Stereophonics-Maybe tomorrow
7. Billy Idol-White wedding
8. Bee Gees-You should be dancing
9. TTC-Travailler
10 Faithless-Imsomnia
11. Madonna-Jump
12. Manu Chao-Me gustas tu
13. Seal ft. Jakatta-Vision
14. Chemical broters-American Beauty techno remix

Suggesties van anderen zijn ook zeer welkom.

Heb net 6 km. gelopen in 32:32 (5:25 per km.)

M'n oude spijkerbroek maat 30 had ik aangedaan vanochtend toen ie net uit de was kwam, geen riem om gedaan en nu net bij het omkleden kon ik hem zó uit doen zonder los te maken

Ga straks jullie posts wel lezen, het is zovéél!! Die salade van Minilotje staat bijna precies zo in m'n Thaise kookboek en is idd erg lekker en koriander vind ik ook heerlijk, maar dat heb ik wel echt moeten leren eten, eerste keer vond ik het wat naar zeep smaken
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:55:49 #291
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57225931
Bah. Net een ontzettende flauwte ofzo gehad, helemaal trillerig Heb iets van 400kcal nu gegeten om die flauwte tegen te gaan, maar hij is nog niet weg. Denk dat het komt door te weinig eten (gisteren leek onbedoeld meer op een crashdieet) Bah
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57226334
Mijn avondeten was erg lekker maar heb nu alweer zin in het stokbrood vanavond
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:42:24 #293
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57228112
mijn avondeten was lekker:

heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker zelfs lekker halfzacht eitje erboven op
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57228177
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
Zag het al in de dieetclub
Behalve het ei ziet het er wel lekker uit
pi_57228437
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Heb wel veel zin om naar eels te gaan
Eels is gaaf Volgende week zijn ze hier in Enschede Wanneer en waar ga jij?
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:11 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Wat staat er nu in het Sonja Bakker-boek, dan kan ik schoonma daarmee eens om de oren slaan.

Ik kreeg van de dietiste juist te horen dat ik teveel aardappelen at, maar nou ben ik ook gek op gekookte aardappelen
pi_57228855
Ik eet vanavond de laatste boerenkool uit eigen tuin, met magere rookworst. Het duurt nog even want ik heb het net pas opgezet. (Verleiding is nu erg groot om wat te snaaien!)
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:24:11 #297
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57229272
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sla het over
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57230328
inktvisringen

zoiets is goed voor mijn lijn iig

zodadelijk nog even aan de lijn werken: op de fiets naar de kroeg
Ja doei.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:11:01 #299
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57230374
Ik heb een kleine terugslag te voorduren beetje zitten snoepen de afgelopen 2 dagen, voelde me niet zo lekker in me vel.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57230646
Zo, geen fut om alles door te lezen, drukke dag en nacht gehad.
De nacht sla ik over, iets met gevecht gehouden en laat thuis laat op bed, niet geslapen .. zoiets.

Vanmiddag naar garage geweest, proefritje met mn nieuwe auto. Vond het zo enorm vreemd. Het liep voor mij niet zo lkkr. Magoed, vriend stukje gereden, hij kon het wel normaal
Dus had ik besloten dat hij hem ook terug mocht rijden naa rmijn huis, zodat ik vertrouwd in mn eigen dropje even kon wennen. Wat bleek mn radio zat los en mn deur wilde niet op slot. Anderhalf uur in garage gewacht, tot alles opgelost was. Laten overschrijven en nu staat hij voor de deur.
Mn zus wilde m graga zien, maar die moest vroeg op bed, dus langs gegaan, mn oom woont er vlakbij ik dacht what the heck doe die ook maar dan.
Nu net thuis! Ben echt hele dag weggeweest, dus eten is erbij in geschoten: cruesli balans, liopn in de auto (na uren geen eten) en thuis pizza, mn zus was in slaap gevallen dus was geen eten.
Pfoeh, magoed, ben mn autootje nu wel wat gewend en rijden gaat goed .. jeej
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')