Wat betekent een fruitdagje bij jou dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:39 schreef Faithy het volgende:
* Faithy doet vandaag een fruit dagje
heb wat extra meegenomenen dan vanavond een vegetarische maaltijd, ik denk pasta
![]()
met pesto en broccoli/courgette
Gaat erg lekker hier op 't werk.. heb met regelmaat wat te doen, en contractbeëindiging dreigt nog steeds niet, dus zit nog wel redelijk veilig, dat is een opluchting
Zodadelijk nog een appeltje snoepen, en zit met regelmaat wat water weg te drinken, waardoor ik redelijk vaak naar de wc moet
ok dat doe ik zo'n 3 dagen in de weekquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:29 schreef Faithy het volgende:
voor mij is dat mijn lunch vervangen door fruit![]()
en heb een banaantje door mijn muesli heen gedaan
Denk dat deze vandaag nog wel vol komtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zou deze binnen 24 uur vol raken? Het is wel erg snel gegaan hè!
Heb geen fruit meegenomen (doordat ik vanmorgen dus niet van huis kwam) en heb niets eetbaars meer bij geloof ik. Maar thuis heb ik mangoen ik kan nog wel eventjes wachten.
Je weet wat Sonja zegt over mango's hèquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zou deze binnen 24 uur vol raken? Het is wel erg snel gegaan hè!
Heb geen fruit meegenomen (doordat ik vanmorgen dus niet van huis kwam) en heb niets eetbaars meer bij geloof ik. Maar thuis heb ik mangoen ik kan nog wel eventjes wachten.
Wat zegt ze erover?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je weet wat Sonja zegt over mango's hè![]()
De muts
Ja! Dat ze te veel calorieen bevatten!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je weet wat Sonja zegt over mango's hè![]()
De muts
Ze mist echt helemaal het concept van doserenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ja! Dat ze te veel calorieen bevatten!
wat wil je nou, een eierkoek dun besmeerd met dieethalvarine of een gelijke hoeveelheid kcal aan mango, ik weet het wel hoor
En vergeet de witte wijn tegen de cellulitus niet!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:29 schreef Isabeau het volgende:
Net als bananen, supergezond, maar Sonja vindt ze niet goedNee, ik zou er ook geen paar naar binnen proppen, maar er is niets mis met één banaan.
dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
Nee joh, sushi is juist goed - heb jij weleens een dikke japanner gezien?
Je mag van Sonja dus juist wel sushi, mensquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:13 schreef Faithy het volgende:
alleen dáárom Sonja ik al niet (en nog 100 andere redenen), dan zou ik geen sushi meer mogen eten
sushi
Ik net wanneer ik zin hebquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:54 schreef Faithy het volgende:
wij gelukkig wel
één keer in de maand doen we dat![]()
![]()
Wat staat er nu in het Sonja Bakker-boek, dan kan ik schoonma daarmee eens om de oren slaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je mag van Sonja dus juist wel sushi, mens
Sonja's grote manco is wat mij betreft vooral de combi van weinig calorieën en 'loze' tussendoortjes. Powerfoods zoals avocado's, mango's, noten etc. moet je laten staan, om vervolgens de ochtend door te komen op koek van suiker en witmeel (en ja, daar vallen evergreens ook onder - de bruine kleur doet ze volkorener lijken dan ze zijn). Echt heel erg waardeloos.
Hoewel ik wel steeds meer begin in te zien dat haar eetritme goed is voor mensen die echt helemaal de weg kwijt zijn met eten.
Altijd grappig die SB aanhangersquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:11 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wij eten regelmatig sushi, en iedere keer als schoonma dat hoort krijst ze iets als: 'Dan moet je niet klagen dat je wat stevig bent, Sonja Bakker zegt ook dat Sushi hartstikke slecht is. Jullie eten volgens SB ook te weinig aardappelen.'
Ik trek er me niet veel van aan, maar ik vroeg het me toch af... Vorig jaar 4 weken in Japan geweest, 1 dikkerdje gezien, en daar 'mankeerde' duidelijk iets aan...Dus ik vraag me gewoon af waar Sonja's sushi-aversie vandaan komt (en of die überhaupt bestaat).quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
Minilotje, dat klinkt als een uitstekend plan, ik wil vandaag een beetje balansen vanwege verrukkelijk -maar natuurlijk tamelijk vet- Indiaas etentje gisteren. Heb je 'n recept?
Conleche, jij stelt je eigen playlistjes samen voor het hardlopen, toch? Hoe kies je de muziek uit, welke muziek loopt lekker en welke niet?
Zag het al in de dieetclubquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn avondeten was lekker:
[ afbeelding ]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker zelfslekker halfzacht eitje erboven op
![]()
Eels is gaafquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Heb wel veel zin om naar eels te gaan
Ik kreeg van de dietiste juist te horen dat ik teveel aardappelen at, maar nou ben ik ook gek op gekookte aardappelenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:11 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wat staat er nu in het Sonja Bakker-boek, dan kan ik schoonma daarmee eens om de oren slaan.![]()
Wij eten regelmatig sushi, en iedere keer als schoonma dat hoort krijst ze iets als: 'Dan moet je niet klagen dat je wat stevig bent, Sonja Bakker zegt ook dat Sushi hartstikke slecht is. Jullie eten volgens SB ook te weinig aardappelen.'
Ik sla het overquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn avondeten was lekker:
[ afbeelding ]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker zelfslekker halfzacht eitje erboven op
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |