Nee, ik ga er nooit 's nachts uit om eten te pakken, wel om even wat te drinken, vaak last van een droge mond 's nachts.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De vogels fluiten alweer. Gaan jullie er 's nachts trouwens wel eens uit om iets te eten te pakken?
Telt dat ook voor jongeren?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Enne, seks op de eerste date versterkt juist heel erg de band tussen 2 mensenDat was de conclusie van een wetenschappelijk onderzoek ergens in 2007. Mensen die op hun eerste date seks hadden bleven eerder bij elkaar dan mensen die dat niet hadden en als ze dan trouwden was de kans op scheiding veel kleiner
![]()
En zij had al 'iets' gedana met ene jongen en dat vond hij niet leukquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat meisje is dus 23, één jaar jonger dan ik en ze deed heel giebelig over seks. Net alsof ze 15 was ofzo.
En die vader was progressiever dan zij, want die zei dat hij vond dat het op zich wel moest kunnen om al vóór de huwelijks nacht seks te hebben. Ik vind dat taboe dat rond seks hangt echt een erfenis van het christendom.
Dat snap ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En zij had al 'iets' gedana met ene jongen en dat vond hij niet leuk
Ik denk het wel. Het kan natuurlijk verklaren waarom ik nog steeds niet getrouwd benquote:
Ik dus ook niet, ook vannacht niet. Maar ik lag wel met knorrende buik in bed. Niet zo raar aangezien ik al wekenlang rond die tijd op mijn werk eet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:38 schreef freecell het volgende:
En ik ben werkelijk nog nóóit opgestaan om iets te eten. Dat zou niet eens in me opkomenook niet als ik rammelend wakker werd midden in de nacht.
Dan zal ik ook niet snel trouwen, moet er niet aan denken om op een 1e date sex te hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het kan natuurlijk verklaren waarom ik nog steeds niet getrouwd ben
Er is nu alleen nog maar spreekuur op afspraak dus ik hoop dat het daardoor minder lang wachten isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:43 schreef Isabeau het volgende:
Bij de huisarts zelf duurt meestal niet zo lang. Alleen die wachtkamer hèVeel succes en ik hoop dat je het sporten er nog tussen kan krijgen! Is belangrijk voor jezelf
Ligt eraan hoe fanatiek je schoonmaaktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:37 schreef Isabeau het volgende:
Seks pas na het huwelijk is trouwens ook best iets nieuws van de vorige eeuw. Daarvoor werd seks voor het huwelijk gepromoot, met name in de zeer religieuze middeleeuwen. Pas als de vrouw zwanger was en dus duidelijk was dat er nageslacht kon komen werd er gehuwd. Als ze niet zwanger werd, ging de man verder op zoek (ook al kon hijzelf ook het problem zijn natuurlijk) Er bestond zelfs een soort schandvlekteken als een meisje al diverse malen verkering had gehad, maar nooit zwanger was geworden; dan moest je haar mijden. Misschien wilde de kerk daar een einde aan maken?
![]()
Vandaag staat er schoonmaken op het programmaOok al heb ik bereslecht geslapen
Ik heb maar erg vrolijke muziek opgezet om mee te zingen blèren. Schoonmaken telt vast niet als work-out hè?
Omdat het ook iets is dat moet klikken in een relatie, lijkt mequote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe fanatiek je schoonmaakt
Maar seks ná het huwelijk is al vaker in de mode geweest hoor. Het is een beetje een golfbeweging.
Ik snap het probleem ook niet zo goed?2 mensen maken samen een principiele keuze waar niemand last van heeft en iedereen valt erover en vindt het stom?
Ik ken genoeg stelletjes die geen seks hebben gehad voor het huwelijk en dat zijn allemaal hele normale mensen. Hun relatie is net zo prima als van de mensen om mij heen die wél seks hebben gehad voor het trouwen.
Ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:45 schreef Miss_S het volgende:
Omdat het ook iets is dat moet klikken in een relatie, lijkt me
En als je ook niet gewoon samen slaapt zonder sex te hebben kan ik echt niet begrijpen, dat is toch gewoon heerlijk
Mwa, de meeste mensen klikken wel redelijk qua seks hoor. En je hebt geen vergelijkingsmateriaal als je het maar met één partner doet, dat scheelt alweer.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Omdat het ook iets is dat moet klikken in een relatie, lijkt me
En als je ook niet gewoon samen slaapt zonder sex te hebben kan ik echt niet begrijpen, dat is toch gewoon heerlijk
Ik heb geen overgewicht. Wil gewoon weer in mijn broeken passen en na de vakantie pas ik er niet meer inquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoeveel overgewicht heb je?
Als je geen tot weinig overgewicht hebt is een halve kilo in 2 weken heel normaal lijkt me
En natuurlijk ligt het er ook aan hoeveel je nog eet
Geheel mee eens. Ik heb een vriendin die wil wachten tot het huwelijk, maar zij doet er helemaal niet zo moeilijk over. Ze vindt mij ook geen slet omdat ik wel op de eerste date met mijn vriend het bed in dook. En ik vind haar geen preutse trut omdat zij dat niet doet. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor, het is gewoon een persoonlijke keuze. En het geweldigste komt nog: ze zegt nooit dat ik naar de hel ga omdat ik zondig!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:55 schreef Viking84 het volgende:
Mensen moeten natuurlijk zelf weten of ze al of niet die keuze maken, maar wat mij stoort is er dat een hele waas van 'heiligheid' over seks heen hangt en dan vooral over de eerste keer. En dat je meteen voor slettebak wordt uitgemaakt als je meteen op de eerste date met iemand naar bed gaat of als je gewoon met iedereen waar je seks mee wilt hebben het bed deelt. Dat maakt toch helemaal niet ui-huit? Als je daar zelf zin in hebt, moet je dat lekker doen. Zoals ik al zei: Dat hele gedoe is echt een erfenis van het christendom en het is merkwaardig dat zelfs niet-gelovigen daar kennelijk last van hebben. Hoe ver de invloed van godsdienst wel niet kan reiken....
Mensen die zichzelf beter dan een ander voelen omdat ze gewacht hebben tot na het huwelijk zijn gewoon dieptriest.
Raar dat het leuk was?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zo. Het was erg raar![]()
Eerst sweeney todd gekeken gisteren (we hebben het afgezien en dat was het zo'n beetje; ik ben niet gemaakt voor musicals) en daarna pleasantville. Als ik daarna nog naar huis was gegaan was het zo'n beetje 5 uur eer ik thuis was, dus ben ik blijven slapen en nog me, you & everyone we know gezien en rembo & rembo.
Hij is lief, interessant en attent. Hij behandelt me als een prinsesjeik hoef amper op te staan
en hij beaamt bijna alles wat ik zeg
En we gaan naar eels
![]()
Fysiek heb ik de boot afgehouden en op de bank geslapen, dat leek me wel zo slim.
Dat klinkt wel als een geslaagde datequote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zo. Het was erg raar![]()
Eerst sweeney todd gekeken gisteren (we hebben het afgezien en dat was het zo'n beetje; ik ben niet gemaakt voor musicals) en daarna pleasantville. Als ik daarna nog naar huis was gegaan was het zo'n beetje 5 uur eer ik thuis was, dus ben ik blijven slapen en nog me, you & everyone we know gezien en rembo & rembo.
Hij is lief, interessant en attent. Hij behandelt me als een prinsesjeik hoef amper op te staan
en hij beaamt bijna alles wat ik zeg
En we gaan naar eels
![]()
Fysiek heb ik de boot afgehouden en op de bank geslapen, dat leek me wel zo slim.
Ha, dat doe ik nog stééds bij mijn lief, en dat duurt nu al negen jaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje werd er gewoon een beetje kriegelig van![]()
Als ik wat wil drinken vraag ik 'wil jij ook wat drinken' en dan verwacht ik niet dat die ander op gaat staan om alléén voor mij wat te pakkenDat soort dingen. Het zou wel kunnen dat het alleen maar in een of andere vroege fase is idd.
Heb wel veel zin om naar eels te gaan
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Als ik wat wil drinken vraag ik 'wil jij ook wat drinken' en dan verwacht ik niet dat die ander op gaat staan om alléén voor mij wat te pakkenDat soort dingen. Het zou wel kunnen dat het alleen maar in een of andere vroege fase is idd.
Maar je was toch ook bij hem thuis? Dan vind ik het heel normaal dat hij in het begin dan nog alles voor jou pakt. Pas na verloop van tijd als je je er een beetje thuisvoelt dan ga je zelf eens wat pakken voor hem. Zo ging het bij Peter en mij ook, eerst pakte hij alles, toen deden we het samen, en nou ben ik zoals minilotje, pak ik alles en verwen ik hemquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik heb het altijd wel gedaan geloof ik. Nooit andersom, maar daar heeft -ie ook nooit de kans toe gekregen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En nou ben ik zoals minilotje, pak ik alles en verwen ik hem
Oh, maar je hoeft toch ook niet meteen op de eerste echte date verliefd te zijn om het iets te laten worden? Bovendien, je kunt iemand best razend leuk vinden en je tóch een beetje ongemakkelijk voelen over het overdreven attent zijn van iemand anders. Dat hoeft niet persé te maken te hebben met wat je van die ander vindt, het kan ook zijn dat je het niet zo gewend bent dat iemand alles voor je doet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:37 schreef conleche het volgende:
Volgens mij is dat niet het punt? Volgens mij is het punt dat VS er kriegelig van wordt. Als je verliefd bent op iemand wordt je nergens kriegelig van, dan bezie je alles door een roze bril.
Ik word idd cynisch en oudquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:39 schreef minilotje het volgende:
[..]
Oh, maar je hoeft toch ook niet meteen op de eerste echte date verliefd te zijn om het iets te laten worden? Bovendien, je kunt iemand best razend leuk vinden en je tóch een beetje ongemakkelijk voelen over het overdreven attent zijn van iemand anders. Dat hoeft niet persé te maken te hebben met wat je van die ander vindt, het kan ook zijn dat je het niet zo gewend bent dat iemand alles voor je doet.![]()
Ik zou het in elk geval niet op voorhand zo somber inzien!
Hihi, ik voel het echt precies andersom.Ik heb altijd het idee gehad dat relaties die beginnen met zo'n overdreven roze bril juist lastiger zijn. Als je elkaar bij aanvang van de verkering enorm idealiseert dan zit de kans er natuurlijk in dat je er na een tijdje achterkomt dat de ander ook maar een mens is, en dat kun je dan best jammer vinden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik word idd cynisch en oudMaar goed, ik reken misschien ook teveel van mezelf uit: als ik niet na de eerste handdruk fijne kriebels krijg van iemand, zit dat er ook niet meer in, geloof ik....Denkt na en er rollen allemaal vriendjes voor de geest.......Ja, ik ben behoorlijk van het kriebels op het eerste gezicht type (verliefd is dan wel een groot woord, hoewel met de huidige, ik binnen een seconde hoteldebotel was en ik binnen 2 weken samenwoonde
)
Mja, ik heb het idee dat iemands eventuele slechte eigenschappen mij nooit zo in de weg hebben gezeten bij het verliefd worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:04 schreef conleche het volgende:
Dat duurde bij mij een tijdje, voordat tot me doordrong dat alles niet helemaal roze was en hij óók vervelende eigenschappen had. Maar toen ik dat zag, toen hield ik al van 'm, dus toen was het te laat![]()
Nee, serieus, volgens mij helpt dat blindzijn voor iemands fouten in het begin (als je dus verliefd bent) juist om bij elkaar te blijven! Tegen de tijd dat de roze bril afgaat, ben je al zo van die persoon gaan houden dat je de vervelende trekjes voor lief neemt. Daar vloeit wel uit voort, dat als je echt niet bij elkaar past, of de vervelende trekjes onoverkomelijk zijn, je dan wel uit elkaar gaat, maar goed, that's life.........
Same here, ik was wel vrij snel verliefd, de eerste date vond ik hem leuk, de tweede date hebben we urenlang zitten zoenen en toen we klaar waren was de laatste trein allang vertrokken en ben ik dus maar gelijk blijven slapen. Op de eerste date geen sex gehad, de tweede date wel dus. Ik doe niet zo moeilijk over sex op de eerste date, vaak zat gedaan. En als er dan geen relatie uitkwam, dan meestal wel een vriendschap+. Maar ik was ook al vrij snel achters Peters minder goede eigenschappen ( extreme luiheid enzo) maar dat heeft mij ook niet tegengehouden en nou na bijna een jaar vind ik het nog steeds niet erg. Als hij weer eens een dag alleen maar op de bank wil zitten, dan ga ik gewoon bij hem opruimen en schoonmaken enzo, want ik kan het niet, de hele dag stilzitten, maar vind het geen probleem als hij het wel doetquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:10 schreef minilotje het volgende:
[..]
Mja, ik heb het idee dat iemands eventuele slechte eigenschappen mij nooit zo in de weg hebben gezeten bij het verliefd worden.
En eerlijk gezegd, ik ben nog stééds echt verliefd na negen jaar verkering. Vlinders, kriebels, er de pest in hebben als we elkaar langer dan, laten we zeggen, een uur of tien niet zien.. Misschien zit mijn roze bril wel gewoon vast!![]()
Ik ga er niet eens uit om te plassenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De vogels fluiten alweer. Gaan jullie er 's nachts trouwens wel eens uit om iets te eten te pakken?
Dat is idd erg lekker ja, en wordt het hier ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:18 schreef Miss_S het volgende:
Lunch was hier 2 bruine boterhammen met kaas, tomaat en komkommerzo lust ik wel boterhammen
Tuurlijk. (Indiaas!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
Minilotje, dat klinkt als een uitstekend plan, ik wil vandaag een beetje balansen vanwege verrukkelijk -maar natuurlijk tamelijk vet- Indiaas etentje gisteren. Heb je 'n recept?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |