abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57214062
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 03:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De vogels fluiten alweer. Gaan jullie er 's nachts trouwens wel eens uit om iets te eten te pakken?
Nee, ik ga er nooit 's nachts uit om eten te pakken, wel om even wat te drinken, vaak last van een droge mond 's nachts.

Nou ben ik al een aantal uren wakker, lag er om 10 uur in omdat ik doodop was, maar sinds half 3 ben ik klaarwakker en kan ik niet meer in slaap komen :S

Over een uur wordt Peter wakker, en hij heeft altijd teveel slapies, gisteren heeft ie zich ook verslapen, dus hij moet maar wat slapies deze kant op sturen strax
pi_57214444
Goedemorgen

Nee ik ben er nog nooit snachts uitgegaan om iets te eten te pakken
Woog vanmorgen nog steeds 71,5, als dat nog een paar maanden door gaat ben ik een jaar stabiel
pi_57214448
Hadden we elkaar wakker kunnen houden, Sylvana Ik zit nu aan de warme melk met muesli en dat is bèst lekker! (ik had een yoghurt meer)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57214463
quote:

[..]

Enne, seks op de eerste date versterkt juist heel erg de band tussen 2 mensen Dat was de conclusie van een wetenschappelijk onderzoek ergens in 2007. Mensen die op hun eerste date seks hadden bleven eerder bij elkaar dan mensen die dat niet hadden en als ze dan trouwden was de kans op scheiding veel kleiner
Telt dat ook voor jongeren?
Dan ziet het er niet goed uit voor mijn relatie
Maar goed ik zou dat samen liggen en wakker worden echt niet willen/kunnen missen en dan heb ik het inderdaad nog geen eens over sex.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 07:27:49 #205
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57214471
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat meisje is dus 23, één jaar jonger dan ik en ze deed heel giebelig over seks. Net alsof ze 15 was ofzo .
En die vader was progressiever dan zij, want die zei dat hij vond dat het op zich wel moest kunnen om al vóór de huwelijks nacht seks te hebben . Ik vind dat taboe dat rond seks hangt echt een erfenis van het christendom.
En zij had al 'iets' gedana met ene jongen en dat vond hij niet leuk
pi_57214514
Seks pas na het huwelijk is trouwens ook best iets nieuws van de vorige eeuw. Daarvoor werd seks voor het huwelijk gepromoot, met name in de zeer religieuze middeleeuwen. Pas als de vrouw zwanger was en dus duidelijk was dat er nageslacht kon komen werd er gehuwd. Als ze niet zwanger werd, ging de man verder op zoek (ook al kon hijzelf ook het problem zijn natuurlijk ) Er bestond zelfs een soort schandvlekteken als een meisje al diverse malen verkering had gehad, maar nooit zwanger was geworden; dan moest je haar mijden. Misschien wilde de kerk daar een einde aan maken?

Vandaag staat er schoonmaken op het programma Ook al heb ik bereslecht geslapen Ik heb maar erg vrolijke muziek opgezet om mee te zingen blèren. Schoonmaken telt vast niet als work-out hè?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57214520
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 07:27 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

En zij had al 'iets' gedana met ene jongen en dat vond hij niet leuk
Dat snap ik dan weer wel.
Als je met z'n tweeën besluit te wachten, maar je vriendin heeft al wel vanalles met een ander gedaan is het logisch dat je baalt.

En ik ben werkelijk nog nóóit opgestaan om iets te eten. Dat zou niet eens in me opkomen ook niet als ik rammelend wakker werd midden in de nacht.
pi_57214525
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 07:26 schreef Miss_S het volgende:
Telt dat ook voor jongeren?
Ik denk het wel. Het kan natuurlijk verklaren waarom ik nog steeds niet getrouwd ben
pi_57214538
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 07:38 schreef freecell het volgende:

En ik ben werkelijk nog nóóit opgestaan om iets te eten. Dat zou niet eens in me opkomen ook niet als ik rammelend wakker werd midden in de nacht.
Ik dus ook niet, ook vannacht niet. Maar ik lag wel met knorrende buik in bed. Niet zo raar aangezien ik al wekenlang rond die tijd op mijn werk eet.
pi_57214556
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 07:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Het kan natuurlijk verklaren waarom ik nog steeds niet getrouwd ben
Dan zal ik ook niet snel trouwen, moet er niet aan denken om op een 1e date sex te hebben

Maar goed terug ontopic
Eens kijken of ik nadat ik terug kom van de huisarts (ligt er natuurlijk aan hoelang het daar weer duurt) nog ga sporten
pi_57214567
Bij de huisarts zelf duurt meestal niet zo lang. Alleen die wachtkamer hè Veel succes en ik hoop dat je het sporten er nog tussen kan krijgen! Is belangrijk voor jezelf
pi_57214574
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 07:43 schreef Isabeau het volgende:
Bij de huisarts zelf duurt meestal niet zo lang. Alleen die wachtkamer hè Veel succes en ik hoop dat je het sporten er nog tussen kan krijgen! Is belangrijk voor jezelf
Er is nu alleen nog maar spreekuur op afspraak dus ik hoop dat het daardoor minder lang wachten is
Maar we zullen zien
pi_57214576
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 07:37 schreef Isabeau het volgende:
Seks pas na het huwelijk is trouwens ook best iets nieuws van de vorige eeuw. Daarvoor werd seks voor het huwelijk gepromoot, met name in de zeer religieuze middeleeuwen. Pas als de vrouw zwanger was en dus duidelijk was dat er nageslacht kon komen werd er gehuwd. Als ze niet zwanger werd, ging de man verder op zoek (ook al kon hijzelf ook het problem zijn natuurlijk ) Er bestond zelfs een soort schandvlekteken als een meisje al diverse malen verkering had gehad, maar nooit zwanger was geworden; dan moest je haar mijden. Misschien wilde de kerk daar een einde aan maken?

Vandaag staat er schoonmaken op het programma Ook al heb ik bereslecht geslapen Ik heb maar erg vrolijke muziek opgezet om mee te zingen blèren. Schoonmaken telt vast niet als work-out hè?
Ligt eraan hoe fanatiek je schoonmaakt

Maar seks ná het huwelijk is al vaker in de mode geweest hoor. Het is een beetje een golfbeweging.

Ik snap het probleem ook niet zo goed? 2 mensen maken samen een principiele keuze waar niemand last van heeft en iedereen valt erover en vindt het stom?
Ik ken genoeg stelletjes die geen seks hebben gehad voor het huwelijk en dat zijn allemaal hele normale mensen. Hun relatie is net zo prima als van de mensen om mij heen die wél seks hebben gehad voor het trouwen.
pi_57214588
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 07:44 schreef freecell het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe fanatiek je schoonmaakt

Maar seks ná het huwelijk is al vaker in de mode geweest hoor. Het is een beetje een golfbeweging.

Ik snap het probleem ook niet zo goed? 2 mensen maken samen een principiele keuze waar niemand last van heeft en iedereen valt erover en vindt het stom?
Ik ken genoeg stelletjes die geen seks hebben gehad voor het huwelijk en dat zijn allemaal hele normale mensen. Hun relatie is net zo prima als van de mensen om mij heen die wél seks hebben gehad voor het trouwen.
Omdat het ook iets is dat moet klikken in een relatie, lijkt me
En als je ook niet gewoon samen slaapt zonder sex te hebben kan ik echt niet begrijpen, dat is toch gewoon heerlijk
pi_57214598
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 07:45 schreef Miss_S het volgende:
En als je ook niet gewoon samen slaapt zonder sex te hebben kan ik echt niet begrijpen, dat is toch gewoon heerlijk
Ben ik het mee eens Al prefereer ik het concept 'seks na het huwelijk' wel vergeleken met 'seks voor de lol of tegen een vergoeding als je tiener bent'
pi_57214642
pijpen voor 1 breezah, neuken voor 2

ja nee, dat is ook niet mijn idee van seks.. al heb ik in het verleden wel seks voor de lol gehad (seksrelaties) maar dat was alleen met mensen die ik goed kende en waar ik ook wel een band mee had, meer dan alleen seks in ieder geval

maar zou nu niet anders meer willen dan René, dus blijft het daarbij

opgestopte darmen en de pizza van gisteren (ik denk dat het samenhangt: mijn darmen gaan protesteren zodra ik iets vets eet) maken een gewicht van 78,3 kijken of ik dat weer onder de 78 krijg vandaag of morgen.
Maar wel, ondanks dat ik het lager wil (DUH!) ben ik zo blij dat ik ook met schommelen niet meer boven de 80 uit kom!!!!

Straks neemt Faithy het over, want ik mag de hele dag werken.. fijne ochtend allemaal!
Ja doei.
pi_57214679
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 07:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mwa, de meeste mensen klikken wel redelijk qua seks hoor. En je hebt geen vergelijkingsmateriaal als je het maar met één partner doet, dat scheelt alweer.

Maar niet samen slapen begrijp ik wel. Je kan je een boel voornemen, maar als je een aantal jaren wil wachten met seks en je gaat wél bij elkaar in bed liggen, geef ik het wachten weinig kans. Dan komt het er vroeger of later toch wel van.

Maar zullen we even weer ontopic gaan?
Ik zit aan de thee en denk nog na over mn ontbijt Ik denk iets met knackerbrot, maar heb eigenlijk nergens zin in nog...
  vrijdag 7 maart 2008 @ 08:42:45 #218
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57215026
koffie
Doei.
pi_57215090
Ik zit weer in een werkcollege
Nog 1,5 uur en dan weekend
  vrijdag 7 maart 2008 @ 09:55:25 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57216054
Goedemorgen .

Ik wil nog even iets zeggen over het geen-seks-voor-het-huwelijk-gedoe en dan gaat m'n laptop uit en vertrek ik naar Den Bosch .

Mensen moeten natuurlijk zelf weten of ze al of niet die keuze maken, maar wat mij stoort is er dat een hele waas van 'heiligheid' over seks heen hangt en dan vooral over de eerste keer. En dat je meteen voor slettebak wordt uitgemaakt als je meteen op de eerste date met iemand naar bed gaat of als je gewoon met iedereen waar je seks mee wilt hebben het bed deelt. Dat maakt toch helemaal niet ui-huit? Als je daar zelf zin in hebt, moet je dat lekker doen. Zoals ik al zei: Dat hele gedoe is echt een erfenis van het christendom en het is merkwaardig dat zelfs niet-gelovigen daar kennelijk last van hebben. Hoe ver de invloed van godsdienst wel niet kan reiken... .
Mensen die zichzelf beter dan een ander voelen omdat ze gewacht hebben tot na het huwelijk zijn gewoon dieptriest .

In ieder geval, ik ga weg. Moet nog even naar de winkel en een beetje opruimen en dan ben ik ervandoor.
Tot zondag . En niet zoveel posten hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_57216096
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoeveel overgewicht heb je?
Als je geen tot weinig overgewicht hebt is een halve kilo in 2 weken heel normaal lijkt me
En natuurlijk ligt het er ook aan hoeveel je nog eet
Ik heb geen overgewicht. Wil gewoon weer in mijn broeken passen en na de vakantie pas ik er niet meer in Weeg nu 61 kg en wil weer terug naar 57 kg. Dat woog ik eerst maar ben nu ook weer gaan voetballen. Zou het ook daaardoor kunnen komen dat mijn benen dikker zijn geworden?
Ik heb wel het idee dat er iets vet vanaf gaat maar dat ik dat gewoon niet op de weegschaal zie. Mijn buik is al platter dan eerst en heb t idee dat mn benen ook weer minder vettig zijn
pi_57216244
Zo. Het was erg raar
Eerst sweeney todd gekeken gisteren (we hebben het afgezien en dat was het zo'n beetje; ik ben niet gemaakt voor musicals) en daarna pleasantville. Als ik daarna nog naar huis was gegaan was het zo'n beetje 5 uur eer ik thuis was, dus ben ik blijven slapen en nog me, you & everyone we know gezien en rembo & rembo .
Hij is lief, interessant en attent. Hij behandelt me als een prinsesje ik hoef amper op te staan en hij beaamt bijna alles wat ik zeg En we gaan naar eels
Fysiek heb ik de boot afgehouden en op de bank geslapen, dat leek me wel zo slim.

Om het ontopic te houden: avondeten was broccoli, gekookte aardappels en gehaktballetjes v. rundvlees. Toetje danio yoghurt en vanochtend 2 boterhammen met chocopasta.
Het mooi kotsende meisje.
pi_57216300
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 09:55 schreef Viking84 het volgende:
Mensen moeten natuurlijk zelf weten of ze al of niet die keuze maken, maar wat mij stoort is er dat een hele waas van 'heiligheid' over seks heen hangt en dan vooral over de eerste keer. En dat je meteen voor slettebak wordt uitgemaakt als je meteen op de eerste date met iemand naar bed gaat of als je gewoon met iedereen waar je seks mee wilt hebben het bed deelt. Dat maakt toch helemaal niet ui-huit? Als je daar zelf zin in hebt, moet je dat lekker doen. Zoals ik al zei: Dat hele gedoe is echt een erfenis van het christendom en het is merkwaardig dat zelfs niet-gelovigen daar kennelijk last van hebben. Hoe ver de invloed van godsdienst wel niet kan reiken... .
Mensen die zichzelf beter dan een ander voelen omdat ze gewacht hebben tot na het huwelijk zijn gewoon dieptriest .
Geheel mee eens. Ik heb een vriendin die wil wachten tot het huwelijk, maar zij doet er helemaal niet zo moeilijk over. Ze vindt mij ook geen slet omdat ik wel op de eerste date met mijn vriend het bed in dook. En ik vind haar geen preutse trut omdat zij dat niet doet. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor, het is gewoon een persoonlijke keuze. En het geweldigste komt nog: ze zegt nooit dat ik naar de hel ga omdat ik zondig!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57216380
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zo. Het was erg raar
Eerst sweeney todd gekeken gisteren (we hebben het afgezien en dat was het zo'n beetje; ik ben niet gemaakt voor musicals) en daarna pleasantville. Als ik daarna nog naar huis was gegaan was het zo'n beetje 5 uur eer ik thuis was, dus ben ik blijven slapen en nog me, you & everyone we know gezien en rembo & rembo .
Hij is lief, interessant en attent. Hij behandelt me als een prinsesje ik hoef amper op te staan en hij beaamt bijna alles wat ik zeg En we gaan naar eels
Fysiek heb ik de boot afgehouden en op de bank geslapen, dat leek me wel zo slim.
Raar dat het leuk was?
Misschien zegt het niet zoveel dat hij zo lief doet, in mijn ervaring zijn mannen altijd ontzettend lief en attent als ze je willen versieren
Dat zegt natuurlijk niet dat 'ie normaal gesproken niet lief is hoor

En ontopic: ik heb mijn havermout weer op
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57216435
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zo. Het was erg raar
Dat klinkt wel als een geslaagde date

Ik ben weer wakker, gelukkig nog wel ff kunnen slapen. Zit nu weer braaf aan de rijstwafels.
pi_57216551
* veiligheidsspeldje werd er gewoon een beetje kriegelig van
Als ik wat wil drinken vraag ik 'wil jij ook wat drinken' en dan verwacht ik niet dat die ander op gaat staan om alléén voor mij wat te pakken Dat soort dingen. Het zou wel kunnen dat het alleen maar in een of andere vroege fase is idd.
Heb wel veel zin om naar eels te gaan
pi_57216657
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Als ik wat wil drinken vraag ik 'wil jij ook wat drinken' en dan verwacht ik niet dat die ander op gaat staan om alléén voor mij wat te pakken Dat soort dingen. Het zou wel kunnen dat het alleen maar in een of andere vroege fase is idd.
Ha, dat doe ik nog stééds bij mijn lief, en dat duurt nu al negen jaar.
Ik vind het knus en gezellig en fijn om iets te drinken voor hem te halen (ook als ik zelf niks hoef), hapjes voor hem te maken en een dekentje over hem heen te gooien als -ie het koud heeft. Ik ben geneigd om eerder op te staan dan hij als ik zelf vrij heb en hij moet werken zodat er koffie pruttelt als -ie wakker wordt. Als -ie gaat douchen wil het wel eens gebeuren dat ik eerst voor hem naar de waskamer hol omdat de meest wollige, zachte handdoek nog aan een droogrek hangt.
Mijn vriendje wordt er heel soms ook wel eens kriegelig van ("Ik kan heus wel wat zelf, hoor!"), maar hij weet dat ik het leuk vind en goed bedoel.
Sommige mensen houden nou eenmaal van verwennen! Zit niet persé iets engs achter!
Ik geloof dat ik als kind zelfs wel eens fantaseerde dat ik butler zou worden. (Butler ja, geen dienstmeisje. )

Al is alles beamen wat iemand zegt natuurlijk wél een beetje zorgelijk.
Maar misschien passen jullie wel enorm bij elkaar, wie weet!

[ Bericht 3% gewijzigd door minilotje op 07-03-2008 10:33:34 ]
pi_57216713
quote:

Ai, ai. dat wordt niks......... Serieus, dit klinkt als een schrijnend geval van de RBG....Ik herken echt alle voortekenen! Vooral dat kriegelige.......en dat gaat er niet beter van worden, want naarmate jij je meer terugtrekt omdat het je irriteert, gaat hij meer zijn best doen.

En wat is Eels? Een popgroep? (ik zou dat waarschijnlijk behoren te weten hè? )

Ik val weer af!! Weer 100 gram vandaag. Zal ik updaten?
pi_57216779
quote:
Maar je was toch ook bij hem thuis? Dan vind ik het heel normaal dat hij in het begin dan nog alles voor jou pakt. Pas na verloop van tijd als je je er een beetje thuisvoelt dan ga je zelf eens wat pakken voor hem. Zo ging het bij Peter en mij ook, eerst pakte hij alles, toen deden we het samen, en nou ben ik zoals minilotje, pak ik alles en verwen ik hem
pi_57216818
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

En nou ben ik zoals minilotje, pak ik alles en verwen ik hem
Ik heb het altijd wel gedaan geloof ik. Nooit andersom, maar daar heeft -ie ook nooit de kans toe gekregen.
Hij zoekt altijd wel naar gaatjes waarin -ie tóch nog galant kan zijn hoor. Met enige moeite.

Enneh, Veiligheidsspeldje: Naar Eels gaan én samen Me, You and Everyone we Know ( ) kijken? Dat klinkt toch best goed, toch? Toch?
pi_57216834
Volgens mij is dat niet het punt? Volgens mij is het punt dat VS er kriegelig van wordt. Als je verliefd bent op iemand wordt je nergens kriegelig van, dan bezie je alles door een roze bril.
pi_57216881
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:37 schreef conleche het volgende:
Volgens mij is dat niet het punt? Volgens mij is het punt dat VS er kriegelig van wordt. Als je verliefd bent op iemand wordt je nergens kriegelig van, dan bezie je alles door een roze bril.
Oh, maar je hoeft toch ook niet meteen op de eerste echte date verliefd te zijn om het iets te laten worden? Bovendien, je kunt iemand best razend leuk vinden en je tóch een beetje ongemakkelijk voelen over het overdreven attent zijn van iemand anders. Dat hoeft niet persé te maken te hebben met wat je van die ander vindt, het kan ook zijn dat je het niet zo gewend bent dat iemand alles voor je doet.
Ik zou het in elk geval niet op voorhand zo somber inzien!
pi_57216899
Het komt ook omdat ik zelf NIET zo ben Meer zo van 'voel je thuis, ga je gang als je iets wil drinken of eten ofzo, daar staat de koelkast' en dan halverwege de avond vergeten te vragen of iemand nog wat wil als ik zelf niets hoef.
Ik neem nog even een wat afwachtende houding aan denk ik Maar de aandacht is fijn en het is gezellig.

Hier is eels: http://www.eelstheband.com/ Het is amerikaanse rock/singer-songwriter.
In de film shrek zit het liedje my beloved monster, dat ken je misschien wel.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 10:49:05 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57217076
Zo, ik ben iets sneller klaar dan gedacht.
Ik ben ook altijd zo'n stresskip als ik een paar dagen weg ga hè. Ben altijd bang dat ik iets vergeet enzo en Mark doet ook alles op het laatste moment, daar word ik ook niet vrolijk van. Zit ik weer te stressen of hij wel op tijd klaar zal zijn .

En Eels is cool. Ik ben een jaar of 2 (3?) geleden naar Eels with strings geweest in de Oosterpoort. Was tof. Hij gebruikte echt rare instrumenten. Ook een vibrator geloof ik .

Een vroegere klasgenoot van me heeft me op Hyves toegevoegd. Was altijd een papzak, maar nu is 'ie gewoon dun . Herkende hem gewoon niet . Altijd grappig, dat soort dingen.
Niet meer actief op Fok!
pi_57217088
Hahaha, sta ik in mijn circuspyjama in de keuken met het raam open echt uit volle borst en waanzinnig vals de musicalversie van "Mijn vader is een Tovenaar" te zingen (want mijn buren zijn overdag toch niet thuis), mét dramatische armbewegingen *terwijl* ik een banaan probeer te eten..
Staat er al drie minuten een setje Jehova's getuigen voor mijn voordeur (met vol zicht op de keuken). Ze waren serieus aan het wachten tot 'mijn liedje klaar was' voor ze aanbelden.

Nou ja. Ik heb nu wél de nieuwste editie van de "Ontwaakt!". Hoezee. Ik ga maar eens wat hoepelen.

(Trouwens: 53,8 kilo! Hoei! Als het morgenochtend nog zoiets is ga ik maar eens updaten.)
pi_57217094
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:39 schreef minilotje het volgende:

[..]

Oh, maar je hoeft toch ook niet meteen op de eerste echte date verliefd te zijn om het iets te laten worden? Bovendien, je kunt iemand best razend leuk vinden en je tóch een beetje ongemakkelijk voelen over het overdreven attent zijn van iemand anders. Dat hoeft niet persé te maken te hebben met wat je van die ander vindt, het kan ook zijn dat je het niet zo gewend bent dat iemand alles voor je doet.
Ik zou het in elk geval niet op voorhand zo somber inzien!
Ik word idd cynisch en oud Maar goed, ik reken misschien ook teveel van mezelf uit: als ik niet na de eerste handdruk fijne kriebels krijg van iemand, zit dat er ook niet meer in, geloof ik....Denkt na en er rollen allemaal vriendjes voor de geest.......Ja, ik ben behoorlijk van het kriebels op het eerste gezicht type (verliefd is dan wel een groot woord, hoewel met de huidige, ik binnen een seconde hoteldebotel was en ik binnen 2 weken samenwoonde )
pi_57217254
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik word idd cynisch en oud Maar goed, ik reken misschien ook teveel van mezelf uit: als ik niet na de eerste handdruk fijne kriebels krijg van iemand, zit dat er ook niet meer in, geloof ik....Denkt na en er rollen allemaal vriendjes voor de geest.......Ja, ik ben behoorlijk van het kriebels op het eerste gezicht type (verliefd is dan wel een groot woord, hoewel met de huidige, ik binnen een seconde hoteldebotel was en ik binnen 2 weken samenwoonde )
Hihi, ik voel het echt precies andersom.Ik heb altijd het idee gehad dat relaties die beginnen met zo'n overdreven roze bril juist lastiger zijn. Als je elkaar bij aanvang van de verkering enorm idealiseert dan zit de kans er natuurlijk in dat je er na een tijdje achterkomt dat de ander ook maar een mens is, en dat kun je dan best jammer vinden.
Ik kreeg zelf echt enórme kriebels toen ik mijn lief voor het eerst zag, maar ik heb 'm in mijn aanvankelijke verliefdheid nooit geïdealiseerd. Ik vond meteen al sommige dingen stomvervelend, en hij ook van mij, en tóch waren we stapelgek op elkaar. Ondanks die dingen. Het scheelt als je je realiseert dat een ander niet perfect is, en dat ook niet hoeft te zijn. Dat ook vervelende eigenschappen bij iemand horen, en dat je desondanks tóch van het hele pakket kunt houden.
Scheelt een hoop onnodige teleurstellingen. En ik vind het eigenlijk romantischer dan zomaar blind voor iemands rariteiten in een verkering stappen wegens een vlaag van roze verliefdheid.
pi_57217389
Dat duurde bij mij een tijdje, voordat tot me doordrong dat alles niet helemaal roze was en hij óók vervelende eigenschappen had. Maar toen ik dat zag, toen hield ik al van 'm, dus toen was het te laat Nee, serieus, volgens mij helpt dat blindzijn voor iemands fouten in het begin (als je dus verliefd bent) juist om bij elkaar te blijven! Tegen de tijd dat de roze bril afgaat, ben je al zo van die persoon gaan houden dat je de vervelende trekjes voor lief neemt. Daar vloeit wel uit voort, dat als je echt niet bij elkaar past, of de vervelende trekjes onoverkomelijk zijn, je dan wel uit elkaar gaat, maar goed, that's life.........
pi_57217534
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:04 schreef conleche het volgende:
Dat duurde bij mij een tijdje, voordat tot me doordrong dat alles niet helemaal roze was en hij óók vervelende eigenschappen had. Maar toen ik dat zag, toen hield ik al van 'm, dus toen was het te laat Nee, serieus, volgens mij helpt dat blindzijn voor iemands fouten in het begin (als je dus verliefd bent) juist om bij elkaar te blijven! Tegen de tijd dat de roze bril afgaat, ben je al zo van die persoon gaan houden dat je de vervelende trekjes voor lief neemt. Daar vloeit wel uit voort, dat als je echt niet bij elkaar past, of de vervelende trekjes onoverkomelijk zijn, je dan wel uit elkaar gaat, maar goed, that's life.........
Mja, ik heb het idee dat iemands eventuele slechte eigenschappen mij nooit zo in de weg hebben gezeten bij het verliefd worden.
En eerlijk gezegd, ik ben nog stééds echt verliefd na negen jaar verkering. Vlinders, kriebels, er de pest in hebben als we elkaar langer dan, laten we zeggen, een uur of tien niet zien.. Misschien zit mijn roze bril wel gewoon vast!
pi_57217608
Ik ben ook weer thuis
Net een appel op als tussendoortje en zometeen lunch
pi_57217941
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:10 schreef minilotje het volgende:

[..]

Mja, ik heb het idee dat iemands eventuele slechte eigenschappen mij nooit zo in de weg hebben gezeten bij het verliefd worden.
En eerlijk gezegd, ik ben nog stééds echt verliefd na negen jaar verkering. Vlinders, kriebels, er de pest in hebben als we elkaar langer dan, laten we zeggen, een uur of tien niet zien.. Misschien zit mijn roze bril wel gewoon vast!
Same here, ik was wel vrij snel verliefd, de eerste date vond ik hem leuk, de tweede date hebben we urenlang zitten zoenen en toen we klaar waren was de laatste trein allang vertrokken en ben ik dus maar gelijk blijven slapen. Op de eerste date geen sex gehad, de tweede date wel dus. Ik doe niet zo moeilijk over sex op de eerste date, vaak zat gedaan. En als er dan geen relatie uitkwam, dan meestal wel een vriendschap+. Maar ik was ook al vrij snel achters Peters minder goede eigenschappen ( extreme luiheid enzo) maar dat heeft mij ook niet tegengehouden en nou na bijna een jaar vind ik het nog steeds niet erg. Als hij weer eens een dag alleen maar op de bank wil zitten, dan ga ik gewoon bij hem opruimen en schoonmaken enzo, want ik kan het niet, de hele dag stilzitten, maar vind het geen probleem als hij het wel doet

Ik zit nog een beetje te twijfelen over mn lunch, heb alleen nog brood en kaas, maar geen zin om alweer tosti's te eten, dus denk dat ik zometeen toch nog maar ff naar de winkel ga.
pi_57218177
quote:

[..]

De vogels fluiten alweer. Gaan jullie er 's nachts trouwens wel eens uit om iets te eten te pakken?
Ik ga er niet eens uit om te plassen
Alweer verslapen vandaag !
pi_57218487
Ik heb spierpijn in mijn rechter onderbeen
Kennelijk toch niet goed genoeg de warming up mee gedaan voor het dansen
pi_57218950
Lunch was hier 2 bruine boterhammen met kaas, tomaat en komkommer zo lust ik wel boterhammen
pi_57219058
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:18 schreef Miss_S het volgende:
Lunch was hier 2 bruine boterhammen met kaas, tomaat en komkommer zo lust ik wel boterhammen
Dat is idd erg lekker ja, en wordt het hier ook Net ff tomaatjes en komkommer gehaald nl Wat ik vanavond ga eten weet ik niet, ga een heel weekend naar Peter toe.
pi_57219086
Vanavond hier vis, krieltjes en broccoli dus ook wel gezond
pi_57219216
Vanavond Thaise rosbiefsalade, met alleen een hoop groenten en kruiden. Geen brood, pasta, rijst of kaas. Vooral heel veel groenten. Oók heel gezond! Ter compensatie omdat ik ontbeten heb met een custardtaartje en een appel.
Nu maar weer hoepelen! Op muziek van Wouter Hamel!
pi_57219325
Minilotje, dat klinkt als een uitstekend plan, ik wil vandaag een beetje balansen vanwege verrukkelijk -maar natuurlijk tamelijk vet- Indiaas etentje gisteren. Heb je 'n recept?

Conleche, jij stelt je eigen playlistjes samen voor het hardlopen, toch? Hoe kies je de muziek uit, welke muziek loopt lekker en welke niet?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:39:43 #249
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57219402
* Faithy doet vandaag een fruit dagje

heb wat extra meegenomen en dan vanavond een vegetarische maaltijd, ik denk pasta met pesto en broccoli/courgette

Gaat erg lekker hier op 't werk.. heb met regelmaat wat te doen, en contractbeëindiging dreigt nog steeds niet, dus zit nog wel redelijk veilig, dat is een opluchting
Zodadelijk nog een appeltje snoepen, en zit met regelmaat wat water weg te drinken, waardoor ik redelijk vaak naar de wc moet
Doei.
pi_57219941
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
Minilotje, dat klinkt als een uitstekend plan, ik wil vandaag een beetje balansen vanwege verrukkelijk -maar natuurlijk tamelijk vet- Indiaas etentje gisteren. Heb je 'n recept?
Tuurlijk. (Indiaas! )

Salade bestaat uit:
- rosbief (vleeswarenplakjes of zelf snijden van een mooi stuk )
- bosuitjes in schuine stukjes
- verse koriander naar smaak (lief lust geen koriander, maar zonder is het ook lekker)
- fllinke berg verse spinazieblaadjes, harde steeltjes eraf halen
- eikenbladsla
- komkommer, in dunne plakken geschaafd
- mango, in kleine reepjes
- bakje waterkers
- rode ui, in ringen
- beetje taugé

En de dressing bestaat uit:
- goede olie
- een schepje bruine suiker
- rood pepertje in ringetjes (met of zonder zaadjes, net hoe pittig je het wilt)
- sap en schilrasp van 1 limoen
- thaise vissaus
- sojasaus
(Hoeveelheden naar smaak. Ingrediënten voor de dressing door elkaar roeren en een kwartiertje laten staan).

Salade door elkaar husselen met dressing, beetje zwarte peper eroverheen en opeten met een groot glas koude muntthee ernaast!

Weinig calorieën, veel pret en vitaminen!

(Als je zin hebt kun je er nog wat bamboespruiten doorheen gooien, maar die had mijn supermarkt vandaag niet. )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')