abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57204815
Ik kreeg altijd Sultana mee. Die zaten (zitten?) met zijn 3en in een pakje, maar ik moest dan samen doen met mijn broer, dus we hadden allebei anderhalve sultana
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57204846
Kan best hoor een broodje ... heb 1 kindje in de klas die eet in de 10uur pauze 1 broodje en 1 pakje sultanas
Magoed, het is ook maar net hoeveel je kind eet.

Het is trouwens wel zo, dat als een kindje in de klas een fruitje meeneemt het helemaal d ehemel in geprezen wordt zoals een meisje vd week. Ze had een bakje kiwi mee ... moest toch even gezegd worden
pi_57204922
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar kan je gewoon een trauma van overhouden als kind!
Bel dan die moeder op en leg het uit, maar het kind niet laten tracteren vind ik best wreed...
Dat is het ook. Het zegt genoeg dat ik het na al die jaren nog weet.
pi_57204923
ik kreeg altijd van die droge crackers mee (omdat ik ze lekker vond hoor )
pi_57204953
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
ik kreeg altijd van die droge crackers mee (omdat ik ze lekker vond hoor )
Ik ook, van die Lu's. Toastjes en crackers eet ik nu nog altijd het liefst zonder beleg
pi_57204991
Ik had altijd een drinkbeker die altijd lekte
en banaantjes die altijd onderin m'n tas terecht kwamen
pi_57205058
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Op de middelbare school. Geplette banaan tussen mijn gehuurde schoolboeken. Heel jammer was dat, ook omdat ik een jaar lang rond heb gelopen met een geuraura van schimmelige banaan.
pi_57205074
Oja ook altijd een appel, nu nog steeds
pi_57205128
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ook! Of snoep dat was gaan smelten in je tas. Of zure mandarijnen met pitjes. Die je dan kon ruilen voor sultana's met klasgenootjes als je er twee flippo's bijgaf .
  donderdag 6 maart 2008 @ 20:24:34 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57205216
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:53 schreef Razztwizzle het volgende:
en ga ik me zometeen te buiten aan een schaaltje yoghurtijs met verse blauwe bessen . Omdat ik zulke enorme drukke dagen heb gehad op school en enorm veel werk heb verzet.
Foei, je mag jezelf niet belonen met eten . (Nee, ik ga die discussie niet opnieuw starten ).
Nu slotaflevering van WIDM .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 6 maart 2008 @ 20:29:50 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57205371
Ik had altijd plakkerige bammetjes met jam, zurige smeerworst (want m'n moeder realiseerde zich niet dat smeerworst erg snel bederft) en ander vlees.
Verder had ik pakjes appelsap mee, een stuk fruit en soms zat er een 'verrassing' in mijn trommeltje . Af en toe kocht ik een zakje chips op school, maar over het algemeen at ik m'n bammetjes keurig op .
Van de basisschool weet ik het niet meer. Is te lang geleden .

En op verjaardagen mochten we gewoon op snoep trakteren, ook al stond in de schoolgids het verzoek om dat niet te doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57205434
Ik mag dat wel. Lekker puh .

Want ik vind het nou niet echt motiverend als ik me twee dagen van 8.00 tot 18.00 sta uit te sloven op school, dan uitgeput thuiskom en zou zeggen "Hah, nu ga ik eens een lekker rondje hardlopen."

Dat komt omdat ik sporten niet leuk vind. Ik sport wel hoor, dat is het probleem niet. Maar ik vind het nog steeds niet leuk. Ik ga er nooit met plezier naartoe, ik denk nooit op de crosstrainer of aan de gewichten van "oeooeeehhh wat heerlijk dit ". Het enige fijne is het gevoel wat je hebt als je na het sporten onder de douche staat. Maar dat háált het nog niet eens bij het gevoel van verse sushi of lekker ijs of een boterham met kaas en komkommer . Ik ben daar gewoon erg zwak in, maar dat weet ik gelukkig ook van mezelf.

En ik denk ook niet dat ik sporten ooit leuk zal gaan vinden. En een beloning met iets anders kan ik best doen, maar dan zit ik toch de hele avond met een dwangedachte van "ik wil ijs ", dus dan kan ik het maar beter direct opeten, ben ik er ook vanaf .
  donderdag 6 maart 2008 @ 20:32:06 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57205453
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:15 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Dat is het ook. Het zegt genoeg dat ik het na al die jaren nog weet.
Hehe.
Ik herinner me dat ik in groep 8 zat (12 jaar geleden) en dat er toen een jongetje uit groep 3 binnen kwam om te trakteren (als je jarig was mocht je de klassen langs om de meesters en juffen te trakteren). Dat jongetje werd meteen teruggestuurd, want hij had niet geklopt.
Ik zie nog zó zijn gezichtje voor me .
Niet meer actief op Fok!
pi_57205509
Op de lagere school aten we warm tussen de middag

Op de middelbare school had ik altijd 2 boterhammen en heel vieze drinkyoghurt, ik luste geen melk en mijn moeder maakte dan drinkyoghurt van melk (van die 2x zo vette als volle melk), yoghurt en limonadesiroop. Dat ging in een ijzeren veldflesachtigding. En die smaak kwam er dan aan te zitten. Brrrr. In het begin vond ik het wel lekker, maar later durfde ik niet te zeggen dat ik het echt niet lekker meer vond Ik wilde mijn moeder niet kwetsen (altijd al een groot problem van mij geweest...voor anderen denken).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57205612
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik had altijd plakkerige bammetjes met jam, zurige smeerworst (want m'n moeder realiseerde zich niet dat smeerworst erg snel bederft) en ander vlees.
Eigenlijk is vlees op brood mee best een vies idee. Ik vertrok om half 8 naar school, dus dat brood werd dan om een uur of 7 klaargemaakt. Dan om half 1 lunch, dat is 5 en half uur zonder enige vorm van koeling later!! Bacteriefeestje Nooit ziek van geworden hoor, maar nu vind ik het idee best vies.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57205856
lekkende bekers melk, geplette pakjes sinaasappelsap, verkruimelde liga's, kleffe boterhammen met opgezogen jam de nostalgie

[ Bericht 0% gewijzigd door octopussy op 06-03-2008 20:59:45 ]
pi_57205870
verkeerde knopje

oh en SB op tv die haar bolletje altijd kwijt is
  donderdag 6 maart 2008 @ 20:53:40 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57206047
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:46 schreef octopussy het volgende:
oh en SB op tv die haar bolletje altijd kwijt is
Schattig hè .
(Not! ).
Niet meer actief op Fok!
pi_57206106
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:45 schreef octopussy het volgende:
lekkende bekers jam, geplette pakjes sinaasappelsap, verkruimelde liga's, kleffe boterhammen met opgezogen jam de nostalgie
Bij zwemwedstrijden had ik altijd geplette boterhammen met kaas of hagelslag en die plette ik dan nog extra En dan kreeg ik een pakje appelsap mee met een rietje. De geur van geplette chocoboterham met appelsap en chloor kan ik zo nog oproepen
pi_57206202
Het ergste vind ik toch de mandarijn die ontplofd was omdat ik tegen mijn tas aanzat in de aula, hele tas onder de plak ... samen met de geplette boterhammen waar je handen helemaal onder het (plakkerige) beleg komen te zitten in een poging ze uit het zakje te vissen ...

Nu heb ik een broodtrommel Een kleintje, speciaal voor 2 broodjes ... zo is brood toch een stuk lekkerder ...

En nu ik dat gedoe over koeling hoor, mijn beleg komt altijd uit de koelkast, en nu vind ik het opeens niet zo lekker meer ... maar jam is pas echt smerig om mee te nemen ... (oh en ook uit de koelkast)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 6 maart 2008 @ 21:02:24 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57206271
Wat een ranzige verhalen allemaal .
Dat ik ooit echt geplette bammetjes heb gegeten die uren ongekoeld in m'n tas hebben gezeten. Het idéé alleen al .
Niet meer actief op Fok!
pi_57206280
Dan is het best logisch dat volkoren boterhammen met kaas als lunchpakketje nog steeds favoriet is bij Nederlanders. Dat blijft het meest intact
pi_57206288
Ik heb ergens gelezen dat je brood met bederfelijk beleg max. 2 uur buiten een koelkast moet houden...
Ik ben een tijdje bezig geweest met ter plekke smeren (dus cupjes jam en dergelijke mee), dat helpt ook heel goed. Nu leg ik het brood op mijn werk direct in de koelkast (ben daar binnen een uur).
pi_57206336
Toch maar goed dat ik geen brood meer meeneem
pi_57206378
Mijn schooltas heeft gedurende de hele brugklas naar aardbeien-yogidrink geroken. Net als mijn gehuurde schoolboeken overigens. Aal die vastgeplakte pagina's.. Wat een ellende was dat1
Al is het niet alleen iets van vroeger; laatst nog is er een grote bak perzikyoghurt (met stukjes!) opengegaan in mijn tas. Gelukkig was dit een tas die wél gewoon in de was kon. Al heeft mijn telefoon het helaas niet overleefd.

Op de basisschool mochten we trouwens wel gewoon snoep uitdelen als traktatie. We zaten ook maar met twaalf kinderen in de klas, dus dat liep ook niet echt uit de hand ofzo. Ik vond het stiekem altijd reuze jammer als er weer zo'n kindje met verantwoorde appels of blokjes kaas aan kwam zetten.
Mijn moeder trok er in de week voor mijn verjaardag altijd een paar avonden voor uit om samen met mij allerlei knutselcreaties met snoep te maken. Ik ben vlak voor kerst jarig, dus ik heb heel wat creatieve snoepsneeuwpoppen, snoepkerstbomen en snoeprendieren naar school gesleept vroeger.
pi_57206491
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:02 schreef Viking84 het volgende:
Wat een ranzige verhalen allemaal .
Dat ik ooit echt geplette bammetjes heb gegeten die uren ongekoeld in m'n tas hebben gezeten. Het idéé alleen al .
Net als broodjes en boterhammen in je rugzakje als je op schoolreisje ging. Na een wildwaterbaan, een achtbaan en een schommelschip waren je broodjes zo groot en plat als een pannenkoek!
pi_57206577
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:31 schreef Razztwizzle het volgende:

En ik denk ook niet dat ik sporten ooit leuk zal gaan vinden. En een beloning met iets anders kan ik best doen, maar dan zit ik toch de hele avond met een dwangedachte van "ik wil ijs ", dus dan kan ik het maar beter direct opeten, ben ik er ook vanaf .
Kun je dan geen vorm van lichaamsbeweging verzinnen die je wél leuk zou vinden? Als je mij op een crosstrainer zet of aan de gewichten hangt dan verlang ik ook al na vijf minuten naar een warm bad, een goed boek en een groot stuk advocaatvlaai, maar als ik iets doe dat ik leuk vind, dan heb ik daar niet zo'n last van.
  donderdag 6 maart 2008 @ 21:18:17 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57206595
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:13 schreef minilotje het volgende:

[..]

Net als broodjes en boterhammen in je rugzakje als je op schoolreisje ging. Na een wildwaterbaan, een achtbaan en een schommelschip waren je broodjes zo groot en plat als een pannenkoek!
Brood eten op schoolreisje .
Wij aten dan friet met een frikandel! .

Schoolreisjes . Jeugdsentiment . 2 keer Duinenzathe in Assen, 1 keer verkeerspark Assen, 1 keer Slagharen, 1 keer Hellendoorn .
Niet meer actief op Fok!
pi_57206965
Ik had mijn boterhammen het tweede uur altijd al op, dus geen geplet brood voor mij

Wij aten toen ik op de lagere school zat ook altijd warm tussen de middag, kan ik me nu niets meer bij voorstellen!
pi_57207089
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:31 schreef conleche het volgende:
Ik had mijn boterhammen het tweede uur altijd al op, dus geen geplet brood voor mij

Wij aten toen ik op de lagere school zat ook altijd warm tussen de middag, kan ik me nu niets meer bij voorstellen!
Doe ik in het weekend nog steeds regelmatig. Vind ik heel lekker!
Soms ontbijten we niet (wegens laat uit bed) en eten we twee keer warm, 's middags een grote maaltijd en 's avonds nog een kleintje.
pi_57207101
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:09 schreef minilotje het volgende:
Mijn schooltas heeft gedurende de hele brugklas naar aardbeien-yogidrink geroken. Net als mijn gehuurde schoolboeken overigens. Aal die vastgeplakte pagina's.. Wat een ellende was dat1
Al is het niet alleen iets van vroeger; laatst nog is er een grote bak perzikyoghurt (met stukjes!) opengegaan in mijn tas. Gelukkig was dit een tas die wél gewoon in de was kon. Al heeft mijn telefoon het helaas niet overleefd.
Mijn schooltas gaat gewoon in de was hoor . Het is zo'n waterdichte eastpack, maar iedere zomer gaat ie de wasmachine in, om schoon en kauwgomvrij te worden ... daarna behandelen met harmisol en hij is altijd waterdicht gebleven (heerlijk tijdens een regenbui, altijd droge boeken) .

Trakteren mocht zoetigheid gewoon op school bij ons. En het was meestal toch chips, en dat valt niet onder zoet maar onder zout. Zoetigheid vond ik wel altijd het lekkerst/leukst.

@Alcarin: ik was altijd zo boos, dat ik geen heel pakje sultana mocht. Iedereen in mijn klas kreeg hele pakjes, en ik mocht altijd maar 1 koekje in een bakje. Heeft echt tot de brugklas geduurd voordat ik een heel pakje mocht .
pi_57207136
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:35 schreef minilotje het volgende:

[..]

Doe ik in het weekend nog steeds regelmatig. Vind ik heel lekker!
Soms ontbijten we niet (wegens laat uit bed) en eten we twee keer warm, 's middags een grote maaltijd en 's avonds nog een kleintje.
Op zondag brunchen we altijd met warme croissantjes en harde broodjes, of telt dat niet als warm eten
En dan ook weer gewoon avondeten
pi_57207235
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Op zondag brunchen we altijd met warme croissantjes en harde broodjes, of telt dat niet als warm eten
En dan ook weer gewoon avondeten
Nee, da's gewoon brood.
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mijn schooltas gaat gewoon in de was hoor .
Ik had vroeger zo'n keiharde leren, bruine schooltas. Waarschijnlijk ook de reden dat ik een beetje scheef ben.

pi_57207305
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:40 schreef minilotje het volgende:

[..]

Nee, da's gewoon brood.
Maar wel lekker warm brood
pi_57207403
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar wel lekker warm brood
He hou eens op , nou verlang ik weer naar zondagochtend ... warm Turks brood uit de oven
pi_57207479
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

He hou eens op , nou verlang ik weer naar zondagochtend ... warm Turks brood uit de oven
Nog een paar dagen
pi_57207566
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Laatst stond ik op zondagochtend om elf uur een heuse breakfast skillet te fabriceren, met aardappels, eieren, uien, kaas, spinazie en italiaanse worstjes. Met een halve liter versgeperst sinaasappelsap ernaast.
Ik geloof dat we de rest van de dag vooral van *burp* gingen en amper nog iets gegeten hebben.
Oók een manier om eens een dagje onder de 1000 calorieën te blijven.
pi_57207600
Ik vrees dat het deze zondag gewoon witbrood is, zag al 2 broden in de vriezer liggen. Daar hou ik helemaal niet van , dus het wordt komende zondag gewoon bruin brood (ook lekker) of kwark.
  donderdag 6 maart 2008 @ 21:53:41 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57207704
Broodjes op zondag zijn wel heel gezellig ja. Doen wij niet, maar ik vind het wel altijd leuk als ik bij iemand ga logeren en die doet dat wel .
Besides: samen met je lief aan een rijkelijk gedekte tafel op zondagochtend is ook geweldig natuurlijk. Of ontbijt in bed, nog beter, haha.
Pff, Mark is nog aan het schoonmaken en dan moeten we nog hardlopen . Je moet er wat voor over hebben hè. Ben nu naar een programma aan het kijken over mensen die gaan trouwen. Een meisje van 23 en een jongen van 19, en ze gaan allebei als maagd het huwelijk in . Ik zou wel even willen proberen of het wat is voor ik me levenslang aan iemand bind .
Niet meer actief op Fok!
pi_57207799
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:
Broodjes op zondag zijn wel heel gezellig ja. Doen wij niet, maar ik vind het wel altijd leuk als ik bij iemand ga logeren en die doet dat wel .
Besides: samen met je lief aan een rijkelijk gedekte tafel op zondagochtend is ook geweldig natuurlijk. Of ontbijt in bed, nog beter, haha.
Pff, Mark is nog aan het schoonmaken en dan moeten we nog hardlopen . Je moet er wat voor over hebben hè. Ben nu naar een programma aan het kijken over mensen die gaan trouwen. Een meisje van 23 en een jongen van 19, en ze gaan allebei als maagd het huwelijk in . Ik zou wel even willen proberen of het wat is voor ik me levenslang aan iemand bind .
Vind het altijd wel grappig diegene die maagd blijven tot het huwelijk trouwen altijd zo jong

En ik heb nog geen ontbijt op bed gehad
pi_57207831
quote:
Ben nu naar een programma aan het kijken over mensen die gaan trouwen. Een meisje van 23 en een jongen van 19, en ze gaan allebei als maagd het huwelijk in . Ik zou wel even willen proberen of het wat is voor ik me levenslang aan iemand bind .
Ach, zo'n beetje elk stel kan het elkaar met een beetje inzet en oefening wel naar de zin maken tussen de lakens. 'Even proberen' van tevoren is ook maar een momentopname: ik ben bijvoorbeeld beslist een betere bedpartner dan ik tien jaar geleden was.
Al zou ik er ook niet echt aan moeten denken om te wachten tot een huwelijk, maar dat terzijde

En ontbijt op bed: huuuuuu, kruimels! Brr.
pi_57207952
Ik eet nog weleens tussen de middag warm (op het strand met witte wijn ) maar dan eet ik idd 's avonds ook warm en dan moet ik na de warme lunch niet nog dingen te doen hebben vermoeiender dan een dutje onder de parasol!

Ik had vroeger een pukkel.

Ik kijk naar de HULK Best leuk ook nog..........
pi_57208173
... volgens mij vergat ik net op invoeren te klikken
quote:
Ben nu naar een programma aan het kijken over mensen die gaan trouwen. Een meisje van 23 en een jongen van 19, en ze gaan allebei als maagd het huwelijk in . Ik zou wel even willen proberen of het wat is voor ik me levenslang aan iemand bind .
Hoe heet dat programma, het klinkt als ideaal antiverveel materiaal voor tijdens het strijken. (ik kijk dan ook al dingen als baby te huur en 40 dagen zonder seks. Allemaal dingen die ik eigenlijk niet eens interessant vindt, maar daar kan je zonder je aandacht erbij te houden naar kijken).

En vind je het gek dat die mensen zo vroeg trouwen, meeste mensen hebben er al moeite in om zich langer dan een paar weken in te houden, dan moet je wel zo snel mogelijk trouwen ... ik trouw ergens rond mn 28e pas vermoed ik, niet voor mij weggelegd dus . (Al zou het nu nog kunnen, als ik nog 10 jaar geduld heb)
  donderdag 6 maart 2008 @ 22:18:24 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57208452
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:09 schreef Chicolate het volgende:
... volgens mij vergat ik net op invoeren te klikken
[..]

Hoe heet dat programma, het klinkt als ideaal antiverveel materiaal voor tijdens het strijken. (ik kijk dan ook al dingen als baby te huur en 40 dagen zonder seks. Allemaal dingen die ik eigenlijk niet eens interessant vindt, maar daar kan je zonder je aandacht erbij te houden naar kijken).

En vind je het gek dat die mensen zo vroeg trouwen, meeste mensen hebben er al moeite in om zich langer dan een paar weken in te houden, dan moet je wel zo snel mogelijk trouwen ... ik trouw ergens rond mn 28e pas vermoed ik, niet voor mij weggelegd dus . (Al zou het nu nog kunnen, als ik nog 10 jaar geduld heb)
Het heet: de 100: Het huwelijk oid en is dus NU op tv. Wordt ook herhaald, ergens volgende week.
Ik vind het een leuk programma . Zou er niet voor thuis blijven, maar ik wacht op Mark, vandaar .
Nu trouwt er een homostel en volgende week zien het huwelijk van een rijke Nederlander met een importbruidje uit de Oekraïne (maar zo mag je dat beslist niet noemen van hun ) en het maagdelijke stel . Ze gaan het trouwens pas de twééde nacht doen, want ze hebben gehoord dat ze aan het eind vd trouwdag zó moe zullen zijn dat ze het niet meer kunnen opbrengen . Dus slapen ze de huwelijksnacht nog even apart .
Niet meer actief op Fok!
pi_57208546
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze gaan het trouwens pas de twééde nacht doen, want ze hebben gehoord dat ze aan het eind vd trouwdag zó moe zullen zijn dat ze het niet meer kunnen opbrengen . Dus slapen ze de huwelijksnacht nog even apart .
Eigenlijk wel slim. Anders is 't toch doodzonde van je eerste keer?
Ik blijf me trouwens maar afvragen hoeveel calorieën je gemiddeld genomen met seks verbrandt. Natuuuuuurlijk hangt het af van de intensiteit enzo, maar toch. Geen idee in welke richting ik het in moet schatten.
pi_57208823
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:21 schreef minilotje het volgende:

[..]

Eigenlijk wel slim. Anders is 't toch doodzonde van je eerste keer?
Ik blijf me trouwens maar afvragen hoeveel calorieën je gemiddeld genomen met seks verbrandt. Natuuuuuurlijk hangt het af van de intensiteit enzo, maar toch. Geen idee in welke richting ik het in moet schatten.
Is de eerste keer bij 2 maagden dan niet gedoemd een klungelige rommel te zijn? (ik verwacht er niet al teveel van eigenlijk).

Heb wel eens gehoord dat het 250 kcal per halfuur zou zijn, om een schatting te geven .
pi_57208827
jemig! wat is er veel gepost

Hier is het zwemplan in duigen gevallen niet in het water, want dan had ik nog gezwommen

Borrel was erg gezellig, veel gepraat, gesocialized, en heel veel water op. Alleen kwam het eten dus veel te laat (8 uur, de tijd dat ik moest zwemmen) en heb toen besloten om dat niet meer te gaan doen, de pizza niet helemaal op te eten, en tevreden te zijn met het half uur hardlopen wat ik vandaag heb gedaan. Heb wel een pizza met kip genomen, en die was netjes droog dus had niet het gevoel dat ik een hele vette massa naar binnen werkte, zoals René, die een kleffige salami-pizza had Morgen maar lekker vegetarisch wat bedenken. met pasta, na het hardlopen

Wil straks nog wel even wat pilatesoefeningen doen voor ik ga slapen, en dan vind ik het wel weer mooi.. al baal ik wel stiekem wat van het zwemmen, maar ga er maar niet over in zitten schiet ik ook niets mee op
Dús, ga ik morgen na het werk nog even een rondje hardlopen, vond ik zelf

Maar de borrel was dus erg gezellig.. ook met water terwijl iedereen echt veel te veel bier dronk enzo. Maarja, dat krijg je als je een rijke studievereniging hebt waar de drank elke borrel gratis is

Zodadelijk dus nog even wat pilatessen, en dan slapen, want: morgen werken!

Enneh.. Sylvana: gewoon blijven genieten van dit soort dingen hoor, vooral als je zo'n klotedag hebt gehad als deze jemig, wat een discussies over dat kind d'r lekkere broodjes... was weer als vanouds! als je dáár niet meer van MAG genieten, dan zou ik liever 120 kilo wegen
Ja doei.
pi_57208891
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:18 schreef Viking84 het volgende:
Het heet: de 100: Het huwelijk oid en is dus NU op tv. Wordt ook herhaald, ergens volgende week.
Ik vind het een leuk programma . Zou er niet voor thuis blijven, maar ik wacht op Mark, vandaar .
Nu trouwt er een homostel en volgende week zien het huwelijk van een rijke Nederlander met een importbruidje uit de Oekraïne (maar zo mag je dat beslist niet noemen van hun ) en het maagdelijke stel . Ze gaan het trouwens pas de twééde nacht doen, want ze hebben gehoord dat ze aan het eind vd trouwdag zó moe zullen zijn dat ze het niet meer kunnen opbrengen . Dus slapen ze de huwelijksnacht nog even apart .
Wat vreselijk! Zo kun je toch niet een relatie hebben, als je in aparte kamers moet slapen
Dat zou ik echt niet kunnen missen. Gewoon samen slapen, knuffelen en aan elkaar mogen zitten. Geen seks zou ik misschien nog wel een tijdje vol kunnen houden, maar apart slapen
Blijkbaar ben ik echt een meisje
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  donderdag 6 maart 2008 @ 23:15:19 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57210267
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:32 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Wat vreselijk! Zo kun je toch niet een relatie hebben, als je in aparte kamers moet slapen
Dat zou ik echt niet kunnen missen. Gewoon samen slapen, knuffelen en aan elkaar mogen zitten. Geen seks zou ik misschien nog wel een tijdje vol kunnen houden, maar apart slapen
Blijkbaar ben ik echt een meisje
Nee, lijkt mij dus ook vreselijk.
Dat meisje is dus 23, één jaar jonger dan ik en ze deed heel giebelig over seks. Net alsof ze 15 was ofzo .
En die vader was progressiever dan zij, want die zei dat hij vond dat het op zich wel moest kunnen om al vóór de huwelijks nacht seks te hebben . Ik vind dat taboe dat rond seks hangt echt een erfenis van het christendom. Hoe geweldig was de Oudheid toen iedereen (man en vrouw en man en man en vrouw en vrouw) maar lustig er op los n**kte. Als je als gelovig stel weet dat je toch bij elkaar blijft, dan maakt het toch allemaal niet uit? Net alsof ze eerst even willen trouwen uit angst dat die ander ervandoor gaat als het tegenvalt. Maar met seks op de eerste date is ook niks mis, hoor. Als je daar allebei zin in hebt, gewoon doen .

Om nog even on-topic te gaan: Net nog even een paar crackers met jam gegeten + een glas jus, want ik had vreselijke honger toen ik terug kwam van het hardlopen.
Het is ook ontzettend warm ofzo . Ik zweette me iig rot. Heb de laatste 5 mins niet meer gedaan, die doe ik zondag wel . Zometeen lekker naar bed en morgen een beetje op tijd eruit .

Trusten .
Niet meer actief op Fok!
pi_57213777
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:15 schreef Viking84 het volgende:
Als je als gelovig stel weet dat je toch bij elkaar blijft, dan maakt het toch allemaal niet uit? Net alsof ze eerst even willen trouwen uit angst dat die ander ervandoor gaat als het tegenvalt. Maar met seks op de eerste date is ook niks mis, hoor. Als je daar allebei zin in hebt, gewoon doen .
Dat vind ik dus ook! Als je toch al gaat trouwen met die persoon, dan maakt die ene dag dat je trouwt toch ook niets uit? Het onderliggende idee was toch dat je maar met 1 persoon seks hebt? En de huwelijksnacht apart slapen Lekker knus tegen elkaar aanliggen is ook al te veel?? Ik begrijp dat spastische gedoe sowieso niet, nu maak je er zo'n enorm punt van...kan alleen maar stressvoller worden en tegenvallen op deze manier.

Enne, seks op de eerste date versterkt juist heel erg de band tussen 2 mensen Dat was de conclusie van een wetenschappelijk onderzoek ergens in 2007. Mensen die op hun eerste date seks hadden bleven eerder bij elkaar dan mensen die dat niet hadden en als ze dan trouwden was de kans op scheiding veel kleiner

De vogels fluiten alweer. Gaan jullie er 's nachts trouwens wel eens uit om iets te eten te pakken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')