Dat is het ook. Het zegt genoeg dat ik het na al die jaren nog weet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]Daar kan je gewoon een trauma van overhouden als kind!
Bel dan die moeder op en leg het uit, maar het kind niet laten tracteren vind ik best wreed...
Ik ook, van die Lu's. Toastjes en crackers eet ik nu nog altijd het liefst zonder belegquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
ik kreeg altijd van die droge crackers mee (omdat ik ze lekker vond hoor)
Op de middelbare school. Geplette banaan tussen mijn gehuurde schoolboeken. Heel jammer was dat, ook omdat ik een jaar lang rond heb gelopen met een geuraura van schimmelige banaan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had altijd een drinkbeker die altijd lekte
en banaantjes die altijd onderin m'n tas terecht kwamen
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had altijd een drinkbeker die altijd lekte
en banaantjes die altijd onderin m'n tas terecht kwamen
Foei, je mag jezelf niet belonen met etenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:53 schreef Razztwizzle het volgende:
en ga ik me zometeen te buiten aan een schaaltje yoghurtijs met verse blauwe bessen. Omdat ik zulke enorme drukke dagen heb gehad op school en enorm veel werk heb verzet.
Hehe.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het zegt genoeg dat ik het na al die jaren nog weet.
Eigenlijk is vlees op brood mee best een vies idee. Ik vertrok om half 8 naar school, dus dat brood werd dan om een uur of 7 klaargemaakt. Dan om half 1 lunch, dat is 5 en half uur zonder enige vorm van koeling later!! Bacteriefeestjequote:Op donderdag 6 maart 2008 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik had altijd plakkerige bammetjes met jam, zurige smeerworst (want m'n moeder realiseerde zich niet dat smeerworst erg snel bederft) en ander vlees.
Schattig hèquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:46 schreef octopussy het volgende:
oh en SB op tv die haar bolletje altijd kwijt is![]()
Bij zwemwedstrijden had ik altijd geplette boterhammen met kaas of hagelslag en die plette ik dan nog extraquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:45 schreef octopussy het volgende:
lekkende bekers jam, geplette pakjes sinaasappelsap, verkruimelde liga's, kleffe boterhammen met opgezogen jamde nostalgie
Net als broodjes en boterhammen in je rugzakje als je op schoolreisje ging. Na een wildwaterbaan, een achtbaan en een schommelschip waren je broodjes zo groot en plat als een pannenkoek!quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:02 schreef Viking84 het volgende:
Wat een ranzige verhalen allemaal.
Dat ik ooit echt geplette bammetjes heb gegeten die uren ongekoeld in m'n tas hebben gezeten. Het idéé alleen al.
Kun je dan geen vorm van lichaamsbeweging verzinnen die je wél leuk zou vinden? Als je mij op een crosstrainer zet of aan de gewichten hangt dan verlang ik ook al na vijf minuten naar een warm bad, een goed boek en een groot stuk advocaatvlaai, maar als ik iets doe dat ik leuk vind, dan heb ik daar niet zo'n last van.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:31 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik denk ook niet dat ik sporten ooit leuk zal gaan vinden. En een beloning met iets anders kan ik best doen, maar dan zit ik toch de hele avond met een dwangedachte van "ik wil ijs", dus dan kan ik het maar beter direct opeten, ben ik er ook vanaf
.
Brood eten op schoolreisjequote:Op donderdag 6 maart 2008 21:13 schreef minilotje het volgende:
[..]
Net als broodjes en boterhammen in je rugzakje als je op schoolreisje ging. Na een wildwaterbaan, een achtbaan en een schommelschip waren je broodjes zo groot en plat als een pannenkoek!
Doe ik in het weekend nog steeds regelmatig. Vind ik heel lekker!quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:31 schreef conleche het volgende:Ik had mijn boterhammen het tweede uur altijd al op, dus geen geplet brood voor mij
![]()
Wij aten toen ik op de lagere school zat ook altijd warm tussen de middag, kan ik me nu niets meer bij voorstellen!
Mijn schooltas gaat gewoon in de was hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:09 schreef minilotje het volgende:
Mijn schooltas heeft gedurende de hele brugklas naar aardbeien-yogidrink geroken. Net als mijn gehuurde schoolboeken overigens. Aal die vastgeplakte pagina's.. Wat een ellende was dat1
Al is het niet alleen iets van vroeger; laatst nog is er een grote bak perzikyoghurt (met stukjes!) opengegaan in mijn tas. Gelukkig was dit een tas die wél gewoon in de was kon. Al heeft mijn telefoon het helaas niet overleefd.
Op zondag brunchen we altijd met warme croissantjes en harde broodjes, of telt dat niet als warm etenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:35 schreef minilotje het volgende:
[..]
Doe ik in het weekend nog steeds regelmatig. Vind ik heel lekker!
Soms ontbijten we niet (wegens laat uit bed) en eten we twee keer warm, 's middags een grote maaltijd en 's avonds nog een kleintje.
Nee, da's gewoon brood.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Op zondag brunchen we altijd met warme croissantjes en harde broodjes, of telt dat niet als warm eten
En dan ook weer gewoon avondeten
Ik had vroeger zo'n keiharde leren, bruine schooltas. Waarschijnlijk ook de reden dat ik een beetje scheef ben.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn schooltas gaat gewoon in de was hoor.
He hou eens opquote:
Nog een paar dagenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
He hou eens op, nou verlang ik weer naar zondagochtend ... warm Turks brood uit de oven
Laatst stond ik op zondagochtend om elf uur een heuse breakfast skillet te fabriceren, met aardappels, eieren, uien, kaas, spinazie en italiaanse worstjes. Met een halve liter versgeperst sinaasappelsap ernaast.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
He hou eens op, nou verlang ik weer naar zondagochtend ... warm Turks brood uit de oven
Vind het altijd wel grappig diegene die maagd blijven tot het huwelijk trouwen altijd zo jongquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:
Broodjes op zondag zijn wel heel gezellig ja. Doen wij niet, maar ik vind het wel altijd leuk als ik bij iemand ga logeren en die doet dat wel.
Besides: samen met je lief aan een rijkelijk gedekte tafel op zondagochtend is ook geweldig natuurlijk. Of ontbijt in bed, nog beter, haha.
Pff, Mark is nog aan het schoonmaken en dan moeten we nog hardlopen. Je moet er wat voor over hebben hè. Ben nu naar een programma aan het kijken over mensen die gaan trouwen. Een meisje van 23 en een jongen van 19, en ze gaan allebei als maagd het huwelijk in
. Ik zou wel even willen proberen of het wat is voor ik me levenslang aan iemand bind
.
Ach, zo'n beetje elk stel kan het elkaar met een beetje inzet en oefening wel naar de zin maken tussen de lakens. 'Even proberen' van tevoren is ook maar een momentopname: ik ben bijvoorbeeld beslist een betere bedpartner dan ik tien jaar geleden was.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:
Ben nu naar een programma aan het kijken over mensen die gaan trouwen. Een meisje van 23 en een jongen van 19, en ze gaan allebei als maagd het huwelijk in. Ik zou wel even willen proberen of het wat is voor ik me levenslang aan iemand bind
.
Hoe heet dat programma, het klinkt als ideaal antiverveel materiaal voor tijdens het strijken. (ik kijk dan ook al dingen als baby te huur en 40 dagen zonder seks. Allemaal dingen die ik eigenlijk niet eens interessant vindt, maar daar kan je zonder je aandacht erbij te houden naar kijken).quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:
Ben nu naar een programma aan het kijken over mensen die gaan trouwen. Een meisje van 23 en een jongen van 19, en ze gaan allebei als maagd het huwelijk in. Ik zou wel even willen proberen of het wat is voor ik me levenslang aan iemand bind
.
Het heet: de 100: Het huwelijk oid en is dus NU op tv. Wordt ook herhaald, ergens volgende week.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:09 schreef Chicolate het volgende:
... volgens mij vergat ik net op invoeren te klikken![]()
[..]
Hoe heet dat programma, het klinkt als ideaal antiverveel materiaal voor tijdens het strijken. (ik kijk dan ook al dingen als baby te huur en 40 dagen zonder seks. Allemaal dingen die ik eigenlijk niet eens interessant vindt, maar daar kan je zonder je aandacht erbij te houden naar kijken).
En vind je het gek dat die mensen zo vroeg trouwen, meeste mensen hebben er al moeite in om zich langer dan een paar weken in te houden, dan moet je wel zo snel mogelijk trouwen... ik trouw ergens rond mn 28e pas vermoed ik, niet voor mij weggelegd dus
. (Al zou het nu nog kunnen, als ik nog 10 jaar geduld heb)
Eigenlijk wel slim. Anders is 't toch doodzonde van je eerste keer?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze gaan het trouwens pas de twééde nacht doen, want ze hebben gehoord dat ze aan het eind vd trouwdag zó moe zullen zijn dat ze het niet meer kunnen opbrengen. Dus slapen ze de huwelijksnacht nog even apart
.
Is de eerste keer bij 2 maagden dan niet gedoemd een klungelige rommel te zijn?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:21 schreef minilotje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel slim. Anders is 't toch doodzonde van je eerste keer?![]()
Ik blijf me trouwens maar afvragen hoeveel calorieën je gemiddeld genomen met seks verbrandt. Natuuuuuurlijk hangt het af van de intensiteit enzo, maar toch. Geen idee in welke richting ik het in moet schatten.
Wat vreselijk! Zo kun je toch niet een relatie hebben, als je in aparte kamers moet slapenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:18 schreef Viking84 het volgende:
Het heet: de 100: Het huwelijk oid en is dus NU op tv. Wordt ook herhaald, ergens volgende week.
Ik vind het een leuk programma. Zou er niet voor thuis blijven, maar ik wacht op Mark, vandaar
.
Nu trouwt er een homostel en volgende week zien het huwelijk van een rijke Nederlander met een importbruidje uit de Oekraïne (maar zo mag je dat beslist niet noemen van hun) en het maagdelijke stel
. Ze gaan het trouwens pas de twééde nacht doen, want ze hebben gehoord dat ze aan het eind vd trouwdag zó moe zullen zijn dat ze het niet meer kunnen opbrengen
. Dus slapen ze de huwelijksnacht nog even apart
.
Nee, lijkt mij dus ook vreselijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:32 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wat vreselijk! Zo kun je toch niet een relatie hebben, als je in aparte kamers moet slapen![]()
Dat zou ik echt niet kunnen missen. Gewoon samen slapen, knuffelen en aan elkaar mogen zitten. Geen seks zou ik misschien nog wel een tijdje vol kunnen houden, maar apart slapen![]()
Blijkbaar ben ik echt een meisje
Dat vind ik dus ook! Als je toch al gaat trouwen met die persoon, dan maakt die ene dag dat je trouwt toch ook niets uit? Het onderliggende idee was toch dat je maar met 1 persoon seks hebt? En de huwelijksnacht apart slapenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:15 schreef Viking84 het volgende:
Als je als gelovig stel weet dat je toch bij elkaar blijft, dan maakt het toch allemaal niet uit? Net alsof ze eerst even willen trouwen uit angst dat die ander ervandoor gaat als het tegenvalt. Maar met seks op de eerste date is ook niks mis, hoor. Als je daar allebei zin in hebt, gewoon doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |