quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:24 schreef NED het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was weer weg omdat iedereen over mijn opmerking viel.
Jij zegt in feite gewoon hetzelfde alleen draai je er een beetje omheen en pakt het mooi in.
Ik hou niet van dingen met andere woorden zeggen en inpakken.
Ik zeg gewoon wat ik denk, klaar.
Nouja als je er 4 van eet zit je wel een tijdje vol hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vind kaiserbroodjes niet echt stevig eten maar dat kan ook aan mij liggen
Het is net zoals bij witbrood het vult gewoon niet echt
Dat kan je wel roepen, maar jullie zijn in jullie eigen ogen allemaal te dik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:25 schreef Miss_S het volgende:
En als je het niet gemerkt had niemand in dit topic is echt te dik
Hoeveel ben jij afgevallen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:29 schreef NED het volgende:
Ik had het natuurlijk ook gewoon kunnen weten he.
Een topic vol met vrouwen die willen afvallen.
Daar moet je niet beginnen over dat ze in jouw ogen teveel gevreten hebben![]()
Nee hoor we willen slanker worden maar niemand heeft hier overgewichtquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:30 schreef NED het volgende:
[..]
Dat kan je wel roepen, maar jullie zijn in jullie eigen ogen allemaal te dik.
Anders probeer je niet af te vallen.
Geen idee, ik sta nooit op de weegschaal.quote:
Ja goed idee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:07 schreef Miss_S het volgende:
We kunnen het alvast over mijn stokbrood hebben om de aandacht af te leiden van Sylvana
Ik laat me niet voor rotte vis uitmaken zonder daarop te reageren.quote:En voortaan als je zegt dat je wegblijft, doe ons vooral een lol en blijf ook weg ...
Nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja goed idee.
Saskia, vind je niet dat je daar een keer mee moet stoppen?.
Ik dacht dat je bedoelde dat je je badkamer schoon ging makenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Morgenochtend even douchen + grote schoonmaak (vrouwen weten wel wat ik bedoel, denk ik),
Dan moet je even beter nadenkenwat voor opmerkingen je plaatst in een topic vol met vrouwen die zichzelf te dik vindenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef NED het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor rotte vis uitmaken zonder daarop te reageren.
Als jullie erover opgehouden waren was ik niet meer teruggekomen
haha, klinkt weer heel komischquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je je badkamer schoon ging maken
maar door die knipoog denk ik dat je je benne gaat scheren, net als alles onder dje kin..
en dan nog van binnen even gaat raggen met vagina douche. gok ik.
Nou, dat je niet meer moet gaan eten na 20 uur schijnt wel zo te zijn. Al denk ik dat het meer afhangt van hoe laat je daarna naar bed gaat.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind mensen die eens iets over eten hebben gehoord en dan denken dat het waarheid is echt irritant
bijv:
- je magf niet meer eten na 7 uur 's avonds
- 's nachts verbrand je niets
- als je eerst fruit eet gaat het gisten in je maag
- van witte wijn krijg je cellulitus
- van chocolade krijg je puisten
- van vet eten krijg je puisten
- als je sport ga je pas na 40 minuten vet verbranden, wat je daarvoor doet helpt niet met afvallen
enz
Prachtig rijtje fabeltjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind mensen die eens iets over eten hebben gehoord en dan denken dat het waarheid is echt irritant
bijv:
- je magf niet meer eten na 7 uur 's avonds
- 's nachts verbrand je niets
- als je eerst fruit eet gaat het gisten in je maag
- van witte wijn krijg je cellulitus
- van chocolade krijg je puisten
- van vet eten krijg je puisten
- als je sport ga je pas na 40 minuten vet verbranden, wat je daarvoor doet helpt niet met afvallen
enz
Haha.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en dan nog van binnen even gaat raggen met vagina douche. gok ik.
Ik heb mn ware jacob Peter ook gevonden zonder geurtje. Ik heb wel 4 geurtjes, allemaal gekregen, maar heb ze echt haast nooit op.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wisten jullie trouwens dat je je potentiële ware Jacob(a) kunt mislopen als je teveel geurtjes op doet? Mensen schijnen onbewust nml ook tot elkaar aangetrokken te worden door hun lichaamsgeur.
Als dat bijvoorbeeld alleen je ontbijt was, ga ik je wel vermanen inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of mijn 6 plakken brood met pindakaas, appelstroop, jam en chocolade
Ah, dat verklaartquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:38 schreef Isabeau het volgende:
(enne, dat brood is alles wat ik eet vandaag hoorkom vandaag net op 1100 kcal in totaal, prima dag dus, al had het vast gezonder gekund
Ik neem zo nog wel een sinaasappel of banaan
)
Yep, je kunt aan iemands geur ruiken wat voor afweersysteem diegene heeft. En dan zoek je iemand uit met een ander afweersysteem dan jij hebt, zodat je samen gezonde kindjes kunt maken. Leuk detail is nog dat je wanneer je zwanger bent juist je eigen afweersysteem lekker vindt ruiken (waarschijnlijk omdat je baby ook zo gaat ruiken en dan is het wel handig om dat lekker te vinden). En dat de pil hetzelfde effect heeft. Oftewel: vrouwen die aan de pil zijn, zoeken de verkeerde partner uitquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:39 schreef Viking84 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je je potentiële ware Jacob(a) kunt mislopen als je teveel geurtjes op doet? Mensen schijnen onbewust nml ook tot elkaar aangetrokken te worden door hun lichaamsgeur.
En die mensen die feiten zijn. Die gaan dan zeggen dat ik het verkeerd heb. Maar dat is niet zo eh.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prachtig rijtje fabeltjesmaar er zijn hordes mensen die denken dat het feiten zijn
(enne, dat brood is alles wat ik eet vandaag hoorkom vandaag net op 1100 kcal in totaal, prima dag dus, al had het vast gezonder gekund
Ik neem zo nog wel een sinaasappel of banaan
)
Ik ook hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:45 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben toch behoorlijke tevreden met mijn verkeerde partner
Same herequote:Op donderdag 6 maart 2008 19:45 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben toch behoorlijke tevreden met mijn verkeerde partner
Ik heb geen geurtjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Nee, die troep gebruik ik niet, maar wel even goed uitspoelen natuurlijk. Verder doet de natuur haar werk
.
Ook comedyfan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:50 schreef Viking84 het volgende:
Oeh Sonja maakt tegenwoordig reclame voor Robijn.
Is de boekenverkoop teruggelopen doordat de mensen erachter zijn gekomen dat je met SB niet blijvend afvalt?.
Ik keek er heel erg van op toen ik op een goede/kwade dag bedacht dat 3 van mijn exen qua geur heel erg op mijn vader lekenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:39 schreef Viking84 het volgende:
Kleutersquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:53 schreef Jeipod het volgende:
Ik ben wel blijven afgevallen met SB ...
maar goed, kleueters zijn leuk he ... en sinds wanneer zijn Liga's ongezond. Snap dat die milbreak niet je van het zijn, maar gewoon die Evergreens?
Ik denk dat het er vooral omgaat hoe je met je eetpatroon omgaat als je 'stopt' met Sonja's dieet. Ga je dan terug naar je oude (= dikmakende) patroon of blijf je gezond eten. Sommige mensen doen het laatste, zoals jij, de meeste mensen doen het eerste. Dieet is namelijk 'klaar'.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:53 schreef Jeipod het volgende:
Ik ben wel blijven afgevallen met SB ...
Ow dat wist ik niet maar hier waren het allemaal milkbreaksquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:56 schreef Jeipod het volgende:
Die evergreen dingen zijn van liga en is ook liga. Is toch gewoon soort van granenkoek met krenten ofso?
Nou als je kijkt wat er in mijn klas doorheen gaat bij die kleuters. Allemaal chocoladekoekjes, smoeltjes met dat witte laagje ... etc ... echt niet best.
Apart. Op mijn basisschool mochten sowieso geen ongezonde dingen gegeten worden. Een kindje is eens op zijn verjaardag met zijn tractatie naar huis gestuurd, want de pepernoten die hij uit had willen delen vielen ook onder de categorie 'ongezond'. Zoute popcorn mocht wel, maar iemand met zoete popcorn had ook een probleem.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:49 schreef Miss_S het volgende:
Om maar weer ontopic te gaan
Vandaag heb ik dus overgebleven bij de kleuters en daar wisten een paar kleuters te vertellen dat ze geen snoep meer meemochten nemen.
Toch zag ik afentoe nog wel een snoepje verschijnen, maar er werd toch vooral gewoon brood gegeten.
Dus een hele verbetering met eerst op mijn ander werk.
Wel nog veel liga's, waar een meisje dat naast me zat nog over wou vertellen dat ze die niet van haar moeder mocht omdat ze ongezond zijn.
Nee dat heb ik eigenlijk nog nooit gehoord, niet toen ik klein was maar ook niet nu ik daar werk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:03 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Apart. Op mijn basisschool mochten sowieso geen ongezonde dingen gegeten worden. Een kindje is eens op zijn verjaardag met zijn tractatie naar huis gestuurd, want de pepernoten die hij uit had willen delen vielen ook onder de categorie 'ongezond'. Zoute popcorn mocht wel, maar iemand met zoete popcorn had ook een probleem.
Heb altijd gedacht dat dat op iedere basisschool zo was - en ik heb het nu over 22 jaar geleden.
Het hielp niet overigens, ik ben altijd een dikkig kind geweest.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:03 schreef _Arual_ het volgende:
Een kindje is eens op zijn verjaardag met zijn tractatie naar huis gestuurd, want de pepernoten die hij uit had willen delen vielen ook onder de categorie 'ongezond'.
Waarom geen brood?quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:05 schreef Sylvana het volgende:
Bij mij op de basisschool waren er geen regels over, ik kreeg ook altijd gewoon koekjes en een pakje yoghi of chocomel mee. En bij mn broertje op school gaat het nu net zo, krijgt ook gewoon koekjes met een pakje drinken mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |