abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57203512
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:24 schreef NED het volgende:

[..]

Ja hallo, ik was weer weg omdat iedereen over mijn opmerking viel.
Jij zegt in feite gewoon hetzelfde alleen draai je er een beetje omheen en pakt het mooi in.

Ik hou niet van dingen met andere woorden zeggen en inpakken.
Ik zeg gewoon wat ik denk, klaar.

Conleche is bekend hier, weet wat er allemaal gebeurd is, dat is heel anders dan wanneer een wildvreemde opeens ff binnen komt vallen met zo'n opmerking die nergens vanaf weet.
pi_57203535
schandalig Isabeau ;)
pi_57203620
Ik had het natuurlijk ook gewoon kunnen weten he.
Een topic vol met vrouwen die willen afvallen.
Daar moet je niet beginnen over dat ze in jouw ogen teveel gevreten hebben
pi_57203625
je hebt wel cohocomel voor warm water
die is echt lekker
pi_57203626
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vind kaiserbroodjes niet echt stevig eten maar dat kan ook aan mij liggen
Het is net zoals bij witbrood het vult gewoon niet echt
Nouja als je er 4 van eet zit je wel een tijdje vol hoor.

@ Jeipod: leuk, Little Britain
pi_57203641
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:25 schreef Miss_S het volgende:

En als je het niet gemerkt had niemand in dit topic is echt te dik
Dat kan je wel roepen, maar jullie zijn in jullie eigen ogen allemaal te dik.
Anders probeer je niet af te vallen.
pi_57203642
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:29 schreef NED het volgende:
Ik had het natuurlijk ook gewoon kunnen weten he.
Een topic vol met vrouwen die willen afvallen.
Daar moet je niet beginnen over dat ze in jouw ogen teveel gevreten hebben
Hoeveel ben jij afgevallen?
pi_57203662
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:30 schreef NED het volgende:

[..]

Dat kan je wel roepen, maar jullie zijn in jullie eigen ogen allemaal te dik.
Anders probeer je niet af te vallen.
Nee hoor we willen slanker worden maar niemand heeft hier overgewicht
pi_57203682
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoeveel ben jij afgevallen?
Geen idee, ik sta nooit op de weegschaal.
Ik heb iig een normaal postuur. Niet te dik en niet te dun.
Niks aan doen dus

En dan beantwoord ik ook meteen even je volgende vraag "wat ik hier dan kom doen???"
Niks, ik zat gewoon wat topics in de AT te lezen en kwam toevallig bij deze uit.

Anyway, nu ben ik echt weg.
Suc6 met afvallen dames
pi_57203698
PF, ik had ook speciaal voor water, maar vond het alsnog neit te drinken (wel opgedronken, vanwege d ein de verte chocolade smaak, wilde even iets zoets)
Tnx Shiney, wilde het al een tijde, maar lukte hele tijd niet. Supergave show, vooral Vicky, zij is mn favoriet

En NED, ik vind mezelf neit te dik. Ik wil gewoon wat strakker en dat doe je door af te vallen. En voortaan als je zegt dat je wegblijft, doe ons vooral een lol en blijf ook weg ...
  donderdag 6 maart 2008 @ 19:33:50 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57203714
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:07 schreef Miss_S het volgende:
We kunnen het alvast over mijn stokbrood hebben om de aandacht af te leiden van Sylvana
Ja goed idee.
Saskia, vind je niet dat je daar een keer mee moet stoppen? .

Mijn pannenkoeken zijn op. Uiteindelijk 4 gehad, 1 meer dan ik had gewild, maar goed.
Tas is ingepakt en straks ga ik nog even hardlopen . Morgenochtend even douchen + grote schoonmaak (vrouwen weten wel wat ik bedoel, denk ik ), nog even wat dingetjes halen die ik moet meenemen en dan ben ik weg .

Hier gaan wij naartoe trouwens:

http://www.dehooischuurhandel.nl/Hoofdmenu.htm en dan 'De Heerevelden'. Ik vind die inrichting afschuwelijk (woonkamer, vooral die gordijnen ), maar ach, het is weer eens wat anders dan thuis hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_57203722
Ik vind mensen die eens iets over eten hebben gehoord en dan denken dat het waarheid is echt irritant
bijv:

- je magf niet meer eten na 7 uur 's avonds
- 's nachts verbrand je niets
- als je eerst fruit eet gaat het gisten in je maag
- van witte wijn krijg je cellulitus
- van chocolade krijg je puisten
- van vet eten krijg je puisten
- als je sport ga je pas na 40 minuten vet verbranden, wat je daarvoor doet helpt niet met afvallen

enz
pi_57203727
quote:
En voortaan als je zegt dat je wegblijft, doe ons vooral een lol en blijf ook weg ...
Ik laat me niet voor rotte vis uitmaken zonder daarop te reageren.
Als jullie erover opgehouden waren was ik niet meer teruggekomen
pi_57203738
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja goed idee.
Saskia, vind je niet dat je daar een keer mee moet stoppen? .
Nee eigenlijk niet
pi_57203771
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Morgenochtend even douchen + grote schoonmaak (vrouwen weten wel wat ik bedoel, denk ik ),
Ik dacht dat je bedoelde dat je je badkamer schoon ging maken
maar door die knipoog denk ik dat je je benne gaat scheren, net als alles onder dje kin..
en dan nog van binnen even gaat raggen met vagina douche. gok ik.
pi_57203799
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef NED het volgende:

[..]

Ik laat me niet voor rotte vis uitmaken zonder daarop te reageren.
Als jullie erover opgehouden waren was ik niet meer teruggekomen
Dan moet je even beter nadenkenwat voor opmerkingen je plaatst in een topic vol met vrouwen die zichzelf te dik vinden
pi_57203827
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik dacht dat je bedoelde dat je je badkamer schoon ging maken
maar door die knipoog denk ik dat je je benne gaat scheren, net als alles onder dje kin..
haha, klinkt weer heel komisch
  donderdag 6 maart 2008 @ 19:38:07 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57203828
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind mensen die eens iets over eten hebben gehoord en dan denken dat het waarheid is echt irritant
bijv:

- als je sport ga je pas na 40 minuten vet verbranden, wat je daarvoor doet helpt niet met afvallen

enz
Nou, dat je niet meer moet gaan eten na 20 uur schijnt wel zo te zijn. Al denk ik dat het meer afhangt van hoe laat je daarna naar bed gaat.

En van chocola en vet eten krijg je echt wel puisten, hoor. Ik kan erover mee praten . Als ik een weekje slecht eet, heb ik echt allemaal pukkeltjes .
Niet meer actief op Fok!
pi_57203834
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
bijv:

enz
Prachtig rijtje fabeltjes maar er zijn hordes mensen die denken dat het feiten zijn

(enne, dat brood is alles wat ik eet vandaag hoor kom vandaag net op 1100 kcal in totaal, prima dag dus, al had het vast gezonder gekund Ik neem zo nog wel een sinaasappel of banaan )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 6 maart 2008 @ 19:39:40 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57203875
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Haha.
Nee, die troep gebruik ik niet, maar wel even goed uitspoelen natuurlijk . Verder doet de natuur haar werk .

Wisten jullie trouwens dat je je potentiële ware Jacob(a) kunt mislopen als je teveel geurtjes op doet? Mensen schijnen onbewust nml ook tot elkaar aangetrokken te worden door hun lichaamsgeur .
Niet meer actief op Fok!
pi_57203907
Ach, als je altijd maar gezond gezond eet, dan zal je vast wel wat stofjes missen die je ook nodig hebt. Dus goed, zie het als een rijke afwisseling wat je wss wel doet
pi_57203934
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wisten jullie trouwens dat je je potentiële ware Jacob(a) kunt mislopen als je teveel geurtjes op doet? Mensen schijnen onbewust nml ook tot elkaar aangetrokken te worden door hun lichaamsgeur .
Ik heb mn ware jacob Peter ook gevonden zonder geurtje. Ik heb wel 4 geurtjes, allemaal gekregen, maar heb ze echt haast nooit op.
pi_57203944
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of mijn 6 plakken brood met pindakaas, appelstroop, jam en chocolade
Als dat bijvoorbeeld alleen je ontbijt was, ga ik je wel vermanen inderdaad
pi_57203985
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:38 schreef Isabeau het volgende:

(enne, dat brood is alles wat ik eet vandaag hoor kom vandaag net op 1100 kcal in totaal, prima dag dus, al had het vast gezonder gekund Ik neem zo nog wel een sinaasappel of banaan )
Ah, dat verklaart
Moet een keer een dagje kunnen
pi_57204003
quote:
Yep, je kunt aan iemands geur ruiken wat voor afweersysteem diegene heeft. En dan zoek je iemand uit met een ander afweersysteem dan jij hebt, zodat je samen gezonde kindjes kunt maken. Leuk detail is nog dat je wanneer je zwanger bent juist je eigen afweersysteem lekker vindt ruiken (waarschijnlijk omdat je baby ook zo gaat ruiken en dan is het wel handig om dat lekker te vinden). En dat de pil hetzelfde effect heeft. Oftewel: vrouwen die aan de pil zijn, zoeken de verkeerde partner uit
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57204023
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Prachtig rijtje fabeltjes maar er zijn hordes mensen die denken dat het feiten zijn

En die mensen die feiten zijn. Die gaan dan zeggen dat ik het verkeerd heb. Maar dat is niet zo eh. Misschien moet ik maar voeding gaan studeren
pi_57204027
Ik ben toch behoorlijke tevreden met mijn verkeerde partner
pi_57204033
Kheb altijd een geurtje op. Maar nooit zoveel, hoor maar enkele keer van andere mensen goh wat ruik je lekker. En die staan dan hele dichtbij, dus bijv met feliciteren ofso.

Mijn luchtjes:
Gucci 1 (L)
Gucci 2
Ralph Lauren, die blauwe
Noa Perle

en heeeeel soms op: Euphoria van Calvin Klein en van Naomi Campbell, de eerste
pi_57204048
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:45 schreef Miss_S het volgende:
Ik ook hoor
En nu ik niet meer aan de pil ben, vind ik hem nog steeds lekker ruiken
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57204089
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:45 schreef Miss_S het volgende:
Same here
pi_57204157
quote:

[..]

Haha.
Nee, die troep gebruik ik niet, maar wel even goed uitspoelen natuurlijk . Verder doet de natuur haar werk .

Ik heb geen geurtjes ... geen enkel flesje parfum ... alleen deo, dat ik alleen gebruik als ik te hard heb moeten fietsen. Voor de rest stink ik niet of alleen naar mezelf ...

(liefste opmerking ooit over geurtjes is toch wel mijn vriend, die opeens op een dag spontaan zei "hmmm je ruikt lekker, zo'n vertrouwd geurtje" ... bleek dat ik die dag toevallig deo op had gedaan, voor het eerst sinds tijden omdat ik helemaal niet meer zweette, maar toen we net kregen had ik het juist heel veel op (dat was de zomer, dit was de winter anderhalf jaar later) ... dag erna "he je hebt deo op" ... dat was toch minder lief )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57204161
Om maar weer ontopic te gaan

Vandaag heb ik dus overgebleven bij de kleuters en daar wisten een paar kleuters te vertellen dat ze geen snoep meer meemochten nemen.
Toch zag ik afentoe nog wel een snoepje verschijnen, maar er werd toch vooral gewoon brood gegeten.
Dus een hele verbetering met eerst op mijn ander werk.
Wel nog veel liga's, waar een meisje dat naast me zat nog over wou vertellen dat ze die niet van haar moeder mocht omdat ze ongezond zijn.
  donderdag 6 maart 2008 @ 19:50:22 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57204173
Oeh Sonja maakt tegenwoordig reclame voor Robijn.
Is de boekenverkoop teruggelopen doordat de mensen erachter zijn gekomen dat je met SB niet blijvend afvalt? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57204225
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:50 schreef Viking84 het volgende:
Oeh Sonja maakt tegenwoordig reclame voor Robijn.
Is de boekenverkoop teruggelopen doordat de mensen erachter zijn gekomen dat je met SB niet blijvend afvalt? .
Ook comedyfan? Hier staat de tv standaard elke avond van 18 tot 20.30 uur op Veronica. Ik zag reclame net ook ja.
pi_57204243
quote:
Ik keek er heel erg van op toen ik op een goede/kwade dag bedacht dat 3 van mijn exen qua geur heel erg op mijn vader leken Onbewust Electra-complex?

En Freecell, ik had vers brood gehaald en dat was zooo lekker dat ik besloot geen avondeten te maken, maar lekker brood als lunch èn avondeten te nemen Alleen mis ik nu wel groente en fruit (alhoewel ik een grapefruit bij het ontbijt had).

Ik ben nog steeds het pasje van de vuilnisbak kwijt Halve huis al doorgespit op zoek naar dat ding, géén idee waar het is. Het hoort in mijn tasje, maar daar zit het dus niet in. Wat moet ik nu met m'n vuilnis? Een nieuwe aanvragen kost vast weken, dan de buurvrouw straks maar vragen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57204247
Ik ben wel blijven afgevallen met SB ...

maar goed, kleueters zijn leuk he ... en sinds wanneer zijn Liga's ongezond. Snap dat die milbreak niet je van het zijn, maar gewoon die Evergreens?
pi_57204257
Poeheeee wat een discussies hier !

Nou, ik kom gewoon binnenhupsen hier want ik ben vrolijk . Het gaat best OK op stage, wel een rotklas, maar die krijgen me niet klein Verder is dit weekend m'n vriendje jarig en gaan we samen naar Arie en Sylvester, en ga ik het weekend daarop een Boeddhistisch Zen Mediatieweekend houden met wat docenten en leerlingen van m'n stageschool. Heb ik nu al zin in! 't Is op een Zenboerderij in Drenthe en ik ben erg benieuwd!

Verder wil ik Sylvana veel sterkte wensen met bijkomen van het onderzoek, vind ik vier kaiserbroodjes met brie wel meevallen, vind ik dat deze topics veel te snel gaan, heb ik een zere rug van mijn zware brugsmurf-like-rugzak, en ga ik me zometeen te buiten aan een schaaltje yoghurtijs met verse blauwe bessen . Omdat ik zulke enorme drukke dagen heb gehad op school en enorm veel werk heb verzet. En m'n avondeten was een berg gegrillde aubergine en champignons met sla en olijven, dus dan mag het wel. Vind ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2008 19:54:57 ]
pi_57204292
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:53 schreef Jeipod het volgende:

maar goed, kleueters zijn leuk he ... en sinds wanneer zijn Liga's ongezond. Snap dat die milbreak niet je van het zijn, maar gewoon die Evergreens?
Kleuters
Evergreen is toch geen liga?
En liga's zijn ook niet super ongezond maar ik zou het mijn kind ook niet teveel geven
pi_57204337
Die evergreen dingen zijn van liga en is ook liga. Is toch gewoon soort van granenkoek met krenten ofso?
Nou als je kijkt wat er in mijn klas doorheen gaat bij die kleuters. Allemaal chocoladekoekjes, smoeltjes met dat witte laagje ... etc ... echt niet best.
pi_57204341
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:53 schreef Jeipod het volgende:
Ik denk dat het er vooral omgaat hoe je met je eetpatroon omgaat als je 'stopt' met Sonja's dieet. Ga je dan terug naar je oude (= dikmakende) patroon of blijf je gezond eten. Sommige mensen doen het laatste, zoals jij, de meeste mensen doen het eerste. Dieet is namelijk 'klaar'.
pi_57204375
balisito's zijn toch gezonder dan marsen? of heb ik een verkeerd idee daarover?

en en en arie en silvester de grote spektakelshow was leeeeuuukk
pi_57204390
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:56 schreef Jeipod het volgende:
Die evergreen dingen zijn van liga en is ook liga. Is toch gewoon soort van granenkoek met krenten ofso?
Nou als je kijkt wat er in mijn klas doorheen gaat bij die kleuters. Allemaal chocoladekoekjes, smoeltjes met dat witte laagje ... etc ... echt niet best.
Ow dat wist ik niet maar hier waren het allemaal milkbreaks
En eerst zag ik inderdaad ook alleen maar van dat soort spul, dat vond ik niet echt normaal
pi_57204470
Khad vd week een kleutertje die zei: Juf mijn broek gaat soms open hoor! O is je rits een beetje lam? Nee mijn buik is gewoon dik!
pi_57204575
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:49 schreef Miss_S het volgende:
Om maar weer ontopic te gaan

Vandaag heb ik dus overgebleven bij de kleuters en daar wisten een paar kleuters te vertellen dat ze geen snoep meer meemochten nemen.
Toch zag ik afentoe nog wel een snoepje verschijnen, maar er werd toch vooral gewoon brood gegeten.
Dus een hele verbetering met eerst op mijn ander werk.
Wel nog veel liga's, waar een meisje dat naast me zat nog over wou vertellen dat ze die niet van haar moeder mocht omdat ze ongezond zijn.
Apart. Op mijn basisschool mochten sowieso geen ongezonde dingen gegeten worden. Een kindje is eens op zijn verjaardag met zijn tractatie naar huis gestuurd, want de pepernoten die hij uit had willen delen vielen ook onder de categorie 'ongezond'. Zoute popcorn mocht wel, maar iemand met zoete popcorn had ook een probleem.

Heb altijd gedacht dat dat op iedere basisschool zo was - en ik heb het nu over 22 jaar geleden.

Het hielp niet overigens, ik ben altijd een dikkig kind geweest.
pi_57204638
Bij mij op de basisschool waren er geen regels over, ik kreeg ook altijd gewoon koekjes en een pakje yoghi of chocomel mee. En bij mn broertje op school gaat het nu net zo, krijgt ook gewoon koekjes met een pakje drinken mee.
pi_57204652
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:03 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Apart. Op mijn basisschool mochten sowieso geen ongezonde dingen gegeten worden. Een kindje is eens op zijn verjaardag met zijn tractatie naar huis gestuurd, want de pepernoten die hij uit had willen delen vielen ook onder de categorie 'ongezond'. Zoute popcorn mocht wel, maar iemand met zoete popcorn had ook een probleem.

Heb altijd gedacht dat dat op iedere basisschool zo was - en ik heb het nu over 22 jaar geleden.

Het hielp niet overigens, ik ben altijd een dikkig kind geweest.
Nee dat heb ik eigenlijk nog nooit gehoord, niet toen ik klein was maar ook niet nu ik daar werk.
Ookal klinkt dit wel een beetje te maar ergens wel goed
pi_57204666
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:03 schreef _Arual_ het volgende:
Een kindje is eens op zijn verjaardag met zijn tractatie naar huis gestuurd, want de pepernoten die hij uit had willen delen vielen ook onder de categorie 'ongezond'.
Daar kan je gewoon een trauma van overhouden als kind!
Bel dan die moeder op en leg het uit, maar het kind niet laten tracteren vind ik best wreed...
pi_57204668
Ik ga (met dank aan Freecell) een gepofte aardappel eten met paprikarauwkostmix en een ouderwets biologisch ribkarbonaadje (met handvat, dus kan ik fijn kluiven!! ).........
pi_57204669
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:05 schreef Sylvana het volgende:
Bij mij op de basisschool waren er geen regels over, ik kreeg ook altijd gewoon koekjes en een pakje yoghi of chocomel mee. En bij mn broertje op school gaat het nu net zo, krijgt ook gewoon koekjes met een pakje drinken mee.
Waarom geen brood?
pi_57204734
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom geen brood?
Dat was voor in de kleine pauze, voor het speelkwartier, tussen de middag aten we altijd gewoon thuis brood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')