abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2008 @ 17:09:49 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57200620
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
@Viking: butterscotch-pannekoeken zou ik dus niet eten op een balansdag, bijvoorbeeld
Ik heb dan ook heul geen balansdag vandaag . De balansdagen komen volgende week, na het weekendje weg . Morgen schijnen we stamppot te eten, maar zaterdag gaan we uit eten en er zal sws wel wat meer gesnoept worden..
quote:
Maar even serieus: waar denk jij dan aan bij een balansdag? Maaltijdrepen en een licht bouillonnetje? Je spijsvertering moet toch gewoon doorwerken?
Gewoon niet teveel calorietjes en wel veel vezels en andere gezonde dingen, dat is een balansdag voor mij. Niets meer, niets minder. En op veel vers fruit en rauwe groente is dat prima te doen
Bij een balansdag denk ik aan yoghurt en fruit en ik kan gewoon niet leven op yoghurt alleen. Dan mis ik m'n bammetjes al snel .
Niet meer actief op Fok!
pi_57200658
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:54 schreef Sannelie het volgende:
Even een vraagje. Hoe komt het dat ik niet afval ondanks dat ik niet meer snoep en meer ben gaan sporten? Ik ben in 2 weken maar iets van een halve kg kwijt :
ik heb het zelf ook. Ik ben sinds 10 januari bezig en er is 2 kg af. niet veel zou je dneken, maar ik heb niet veel overgewicht.
Dus ik bekijk het even positief: langzame kilo's schijnen namelijk langer eraf te blijven dan de kilo's die eraf denderen. Dus ik ben er blij mee. Misschien is het ook een idee voor je om jezelf op te meten. Bij je borst, buik en benen. Toen ik in de eerste 4 weken geen kilo's afviel, viel ik wel cm af. Dan zie je in ieder geval nog resultaat!
pi_57200673
* Sylvana heeft ff geen zin in deze discussie, dus ook al gaat het over mij, ik hou me der mooi buiten...

Ik ga zo mn nieuwe kookplaat uitproberen en weer lekker die hete kip eten. Althans, eerst kijken of het er nog wel een beetje uitziet, aangezien het maandag gemaakt is en sindsdien in een bakje in de koelkast staat. Anders moet ik nog ff boodschappen doen.
pi_57200675
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben heus niet 30 kilo afgevallen met alleen yoghurt en selderij
Ik wel
  donderdag 6 maart 2008 @ 17:15:44 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57200730
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik wel
Heul niet, want jij eet stokbrood en wijn op vrijdag .

Ik heb nu twee pannenkoeken op. Er kan nog 1 bij en dan mag Mark de rest hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_57200920
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heul niet, want jij eet stokbrood en wijn op vrijdag .
shhhh
pi_57201081
@ Minilotje: volgens mij denk je teveel uit je eigen situatie: jij presteert het om in 2 maanden op je streefgewicht te zijn én nog behoorlijk veel en iig lekker te blijven eten (relatief gezien dan he) Je bent waarschijnlijk gezegend met een hele snelle stofwisseling (en ja, daar ben ik vreselijk jaloers op, maar dat geheel terzijde ) Maar dan is het dus niet zo dat iemand obsessief met eten bezig is, als er vraagtekens bij 4 broodjes brie worden gesteld. Als we hier alleen maar dingen mogen zeggen wat de ander graag wil horen, dan heeft het voor mij geen zin om hier te zijn. Als ik hier roep dat ik een pond chocola heb gegeten, wil ik een schop onder m'n kont en niet iemand die zegt dat dat best kan voor een keertje!

En sorry Sylvana, dat jouw 4 broodjes er de hele tijd worden bijgesleept, want daar gaat het eigenlijk allang niet meer over!
pi_57201223
Hoi
pi_57201249
Ik ga nu eten vis (heek) met aardappeltjes en iets met groente ga nu kijken wat
pi_57201346
Ik heb alleen nu wel zin in kaiserbroodjes ..............
  donderdag 6 maart 2008 @ 17:46:10 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57201353
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:39 schreef freecell het volgende:
Hoi
Hoi zwangere mevrouw .
Al last gehad van ochtendmisselijkheid? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57201510
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:31 schreef conleche het volgende:
Als ik hier roep dat ik een pond chocola heb gegeten, wil ik een schop onder m'n kont en niet iemand die zegt dat dat best kan voor een keertje!

En sorry Sylvana, dat jouw 4 broodjes er de hele tijd worden bijgesleept, want daar gaat het eigenlijk allang niet meer over!
Nou ja, in zoverre dat Sylvana's broodjes naar mijn idee écht niet te vergelijken zijn met het zomaar eten van een pond chocolade, want daar wil ik je gerust een schop onder je kont voor geven.
Ik ben de laatste die zal zeggen dat jezelf belonen met slecht eten een goed idee is, want dat vind ik juist hélemaal niet! Ik stond er alleen nogal verbaasd van dat er hier blijkbaar mensen zitten die Sylvana's lunch in dezelfde catagorie vinden vallen.

(Oh, en nogmaals: ik eet niet veel. Veel groenten, ja. Grote borden vol. Maar de rest niet.)

[ Bericht 2% gewijzigd door minilotje op 06-03-2008 17:59:38 ]
pi_57201512
Riep ik hier daarnet dat ik niet genoeg fruit was ... was het toetje vanavond spontaan met fruit (en mijn moeder weet van nix ) ... Het was iig heerlijk: 5 lange vingers (koekjes) in een schaaltje, 2 of 3 vers geperste sinaasappels, sap eroverheen en een klein beetje in het koekje laten trekken ... dan koekjes eruit scheppen met een lepeltje en opeten. Klein beetje vla bij het overgebleven sap en dat samen opeten. Oh wat hou ik toch van dit toetje .

En als hoofdgerecht een bladerdeegtaart met prei en ei enzo. Had zo'n ongelooflijke honger, en dit was wel erg lekker allemaal. Tomaatje erbij . En nog steeds niet gesnoept , volhouden vandaag (en morgen, dan een excursie naar Naturalis en iedereen neemt snoep mee. Ik rijstwafels).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57201546
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:54 schreef minilotje het volgende:

[..]

Nou ja, in zoverre dat Sylvana's broodjes naar mijn idee écht niet te vergelijken zijn met het zomaar eten van een pond chocolade, want daar wil ik je gerust een schop onder je kont voor geven.
Ik ben de laatste die zal zeggen dat jezelf belonen met slecht eten een goed idee is, want dat vind ik juist hélemaal niet! Ik stond er alleen nogal verbaasd van dat er hier blijkbaar mensen zitten die Sylvana's lunch in dezelfde catagorie vinden vallen.

(Oh, en nogmaals: ik eet niet veel.)
Kaiserbroodje met brie is redelijk slecht, hoe graag ik niet obsessief over wil komen vind ik dat toch
  donderdag 6 maart 2008 @ 17:57:30 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57201586
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:54 schreef Chicolate het volgende:
Riep ik hier daarnet dat ik niet genoeg fruit was ... was het toetje vanavond spontaan met fruit (en mijn moeder weet van nix ) ... Het was iig heerlijk: 5 lange vingers (koekjes) in een schaaltje, 2 of 3 vers geperste sinaasappels, sap eroverheen en een klein beetje in het koekje laten trekken ... dan koekjes eruit scheppen met een lepeltje en opeten. Klein beetje vla bij het overgebleven sap en dat samen opeten. Oh wat hou ik toch van dit toetje .
Ik las lange vingers en ik dacht... uhuh, dit verhaal loopt niet goed af (ik associeer lange vingers met chocoladefondue ), maar wat een bizar toetje zeg .
Wij aten gewoon elke avond magere yoghurt of vla met suiker en siroop. Dat krijg je met ouders die in de oorlog geboren zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_57201606
Edit, oeps!
pi_57201615
Edit, verkeerde knopje

'Quote' en 'wijzig' zitten echt te dicht bij elkaar
pi_57201722
Ik wist dat de chocolade geen sterk argument was, maar hoopte dat je dat niet zou opmerken Anyway, mijn punt is gewoon dat 1 broodje brie lekker is en 4 broodjes teveel en dat het dan lijkt op jezelf belonen met lekker, maar dikmakend eten en ik weet dat jij niet veel eet voor jouw doen en daarom had ik het woordje relatief erbij getypt, maar voor mij zou dat wel wat teveel zijn (misschien ook omdat ik van die lekkere dingen meer zou eten dan jij, om me voldaan te voelen en dan dus meer cal. zou binnenkrijgen, dat zou kunnen)

Zo en nu hou ik er over op (of er moet nog iemand komen met iets waar ik wel op móet reageren
pi_57201811
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik las lange vingers en ik dacht... uhuh, dit verhaal loopt niet goed af (ik associeer lange vingers met chocoladefondue ), maar wat een bizar toetje zeg .
Wij aten gewoon elke avond magere yoghurt of vla met suiker en siroop. Dat krijg je met ouders die in de oorlog geboren zijn .
Misschien klinkt het bizar, maar het is echt heel erg lekker (moet je eens proberen )... gewoon koek met sinaasappelsap ... eten we heeeel af en toe, als mijn moeder zin heeft om veel sinaasappels te persen en ze vindt dat we te weinig fruit eten . Werkt perfect, hier kan ik geen genoeg van krijgen namelijk en het ís fruit ...
pi_57201829
Ohh, ik heb honger, maar m'n vriend is pas over een uurtje thuis.. En nu lonkt de zak met honingdropjes .
pi_57201904
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 18:09 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Ohh, ik heb honger, maar m'n vriend is pas over een uurtje thuis.. En nu lonkt de zak met honingdropjes .
Af!!!! Ga je tanden poetsen!!!

Werkt het??
pi_57202054
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 18:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Af!!!! Ga je tanden poetsen!!!

Werkt het??
Haha, ja (Behalve dat tandenpoetsen dan, maar ik heb me weten te bedwingen )
pi_57202095
Nou eten was lekker, allen vond ik het veel, terwijl het neit zo was.
Heb pukkeltje op mn kin ... kan er niet vanaf blijven, die troiep moest en zou eruit. En nu voelt mn kin 3x zo groot

Straks wat fruit mixen ... mams is aangestoken door mijn karnemelk fruitshake. Ze heeft bananen, peren, mandarijnen, appels en nog wat gehaald. Jeej
pi_57202590
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoi zwangere mevrouw .
Al last gehad van ochtendmisselijkheid? .
Avondmisselijkheid meer
Van week 4 tot week 10 elke avond gekotst en nu wordt het langzaam minder, al heb ik vaak nog wel mijn heel erg misselijke moment na het avondeten.

net het avondeten op trouwens, was lekker
Vandaag lekker en gezond gegeten. Hoei!
pi_57202704
Een kaiserbrood is toch zo een heel groot brood/hard bolletje ding?
10-15cm oid ?

En brood is altijd gezonder dan chips.. neem niemand iets kwalijk

Oh en koekjes in sinaasappelsap.. net als biscuitjes in thee.. Klinkt goor
  donderdag 6 maart 2008 @ 18:53:37 #76
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57202709
jeetje wat een ophef zeg over Sylvana haar lunch ..... nou het enige wat ik hoop is dat Sylvana er van heeft kunnen genieten, waar ze alle recht op heeft naar haar nare dag gister en nare onderzoek vandaag...

en we hebben allemaal wel eens een dag dat we niet zo gezond eten toch? ik heb 2 weken geleden nog een pizza shoarma met extra kaas op... en daar heb ik ook echt ff extra van genoten
heeeeeeeeeeerlijk

net gegeten en nu zin in zoetigheid, maar heb maar ff een kauwgommetje genomen om mijn kaken bezig te houden...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57202796
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 18:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Een kaiserbrood is toch zo een heel groot brod/hard bolletje ding?
10-15cm oid ?
In mijn beleving is een kaiserbroodje een stuk kleiner dan een normaal kadetje, dus heel groot zou ik het niet noemen
pi_57202800
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 18:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeetje wat een ophef zeg over Sylvana haar lunch ..... nou het enige wat ik hoop is dat Sylvana er van heeft kunnen genieten, waar ze alle recht op heeft naar haar nare dag gister en nare onderzoek vandaag...

en we hebben allemaal wel eens een dag dat we niet zo gezond eten toch? ik heb 2 weken geleden nog een pizza shoarma met extra kaas op... en daar heb ik ook echt ff extra van genoten
heeeeeeeeeeerlijk

net gegeten en nu zin in zoetigheid, maar heb maar ff een kauwgommetje genomen om mijn kaken bezig te houden...
Ophef is een groot woord hoor
En ja hier word nu eenmaal erg gezond gegeten als je over het geheel kijkt
En iets ongezonds kan altijd maar het ging ook om het aantal denk ik waar de meeste overvielen

Kaiserbroodje
vroeg noemde ik het een sterbroodje
pi_57202863
Ow.... gewoon zo een klein broodje..
Ik dacht aan een soort ciabatta groot stokbrood ding
  donderdag 6 maart 2008 @ 18:59:16 #80
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57202865
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 18:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ophef is een groot woord hoor
En ja hier word nu eenmaal erg gezond gegeten als je over het geheel kijkt
En iets ongezonds kan altijd maar het ging ook om het aantal denk ik waar de meeste overvielen

Kaiserbroodje
vroeg noemde ik het een sterbroodje
[ afbeelding ]
ja ik eet ook over het algemeen heel gezond, maar het gaat ook even om de omstandigheden... beetje sneu allemaal.... en IK zou ook geen 4 broodjes eten...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57202901
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 18:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee zijn best klein
Ik heb voor vanavond nog een grote bruine bol, ter compensatie omdat ik al dagen geen brood op heb en vanmiddag weer eens weinig tijd om te lunchen
pi_57202917
Ik dacht zo iets en dan keer 4

Die kaiserbroodjes zijn van die 1hapsdingen die in zo een zak van 9 broodjes zitten met corissaintjes en maanzaad en sesambroodjes en zo
pi_57202952
Nou en weetje, ik drink lekker chocomel nu, lekker puh poeder aangelengd met water, ergens in de verte proef je chocola
pi_57203017
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 18:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee, dat zou ik sowieso nooit opkrijgen, zo groot waren ze niet, zat er niet eens vol van ofzo. Ik weet ook heus wel dat het niet de slimste oplossing is, maar laat me gewoon een keer, ben het gezeik erover echt een beetje zat. Er zijn belangrijkere dingen op de wereld dan zeuren over een paar kaiserbroodjes met brie

Ik doe het niet elke dag ofzo. En ik vind dit ook heel wat anders dan een bak Ben en Jerry's ofzo opeten. Dat jullie het niet zouden doen moeten jullie weten, maar ik heb vandaag gewoon ff geen zin in gezeik over dat ik het wel een keer doe. Dus wil jullie vragen om erover op te houden, of het iig niet meer zo specifiek op mij te betrekken...

Het waren trouwens deze:

pi_57203050
Kaiserbroodjes zijn hemels, als er 4 lagen, zou ik er 4 opeten. Pff doe wel es ergere dingen, zoasl chips eten op verjaardagen, van de week had ik 5 jarigen en alle sopgegeten wat ze me gaven.
En toch is er een halve kilo weg, dus whats the problem?
pi_57203058
We kunnen het alvast over mijn stokbrood hebben om de aandacht af te leiden van Sylvana
pi_57203173
Ja of mijn smerige chocomelk, volgende keer ga ik niet meer lui zijn en gewoon melk opwarmen
pi_57203178
Ik vroeg me alleen maar af wat het precies was, neem me niet kwalijk.

Ik heb gefrituurde aardappeltjes gegeten, brooertje kookte
En scheenbeschermers voor muay thai gehaald
pi_57203211
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:12 schreef Jeipod het volgende:
Ja of mijn smerige chocomelk, volgende keer ga ik niet meer lui zijn en gewoon melk opwarmen
Het klonk inderdaad redelijk smerig
pi_57203247
Mjah, normaal doe ik het nooit. Maar was dus lui, ik doe hetnooit meer aanlengen met water ... ieuw
pi_57203375
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:07 schreef Miss_S het volgende:
We kunnen het alvast over mijn stokbrood hebben om de aandacht af te leiden van Sylvana
Ja, laten we het daar eens over hebben! Weet je wel hoeveel calorieen daarin zitten??

Dat is altijd zo'n prachtige opmerking, 'weet je wel hoe veel calorieen dat zijn??'. Ik vraag dan altijd of diegene het zelf wel weet. En dat is nooit het geval, ik weet het meestal nog beter dan zij, en dan snappen ze niet dat ik het toch eet

Ik heb zojuist gegeten: volkorenpasta, met een berg groenten met boursin erdoor. Laten we het daar ook eens over hebben! Nu word ik dik he?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57203412
Ik heb het allemaal ff doorgelezen en ik wil er niet weer over beginnen, maar ik moet toch even zeggen dat ik zo'n soortgelijk onderzoek heb gehad en dat je je echt ontzettend slap voelt erna. Die broodjes lijken misschien veel maar je hebt wel echt iets stevigs nodig daarna, en ja het was geen vette troep van de snackbar ofzo dus ik begrijp heel goed waarom iemand dan 4 kaiserbroodjes zou eten (sowieso zijn die ook erg lekker )
Ok nu hou ik erover op, sorry

Ik ben nu bij mijn ouders, mijn mams kookt altijd zo lekker Vandaag bami met spekjes, stukjes kip, ui en paprika..hmmm. 's ochtends 2 sneetjes roggebrood op met komkommersalade en een appel, 's middags 3 sneetjes roggebrood met avocado, sla, tomaat en een beetje dijonaise Ik heb wel gezondigd met een roze koek
pi_57203417
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:20 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja, laten we het daar eens over hebben! Weet je wel hoeveel calorieen daarin zitten??

Dat is altijd zo'n prachtige opmerking, 'weet je wel hoe veel calorieen dat zijn??'. Ik vraag dan altijd of diegene het zelf wel weet. En dat is nooit het geval, ik weet het meestal nog beter dan zij, en dan snappen ze niet dat ik het toch eet

Ik heb zojuist gegeten: volkorenpasta, met een berg groenten met boursin erdoor. Laten we het daar ook eens over hebben! Nu word ik dik he?
Dat is wel grappig als iemand dat zegt en het zelf niet weet
Ik ga er altijd vanuit dat ik op zo'n vrijdagavond 1000kcal binnen krijg
pi_57203466
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:02 schreef Jeipod het volgende:
Nou en weetje, ik drink lekker chocomel nu, lekker puh poeder aangelengd met water, ergens in de verte proef je chocola
Met water? Dat is écht smerig ...

Met melk en suiker
pi_57203467
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:21 schreef Miss_S het volgende:
Dat is wel grappig als iemand dat zegt en het zelf niet weet
Ik ga er altijd vanuit dat ik op zo'n vrijdagavond 1000kcal binnen krijg
Nou ja, ze komen dan niet verder dan "heel veel hoor!''. Sonja Bakker-stijl, zo'n beetje. Dieetdoosjes
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57203469
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb het allemaal ff doorgelezen en ik wil er niet weer over beginnen, maar ik moet toch even zeggen dat ik zo'n soortgelijk onderzoek heb gehad en dat je je echt ontzettend slap voelt erna. Die broodjes lijken misschien veel maar je hebt wel echt iets stevigs nodig daarna, en ja het was geen vette troep van de snackbar ofzo dus ik begrijp heel goed waarom iemand dan 4 kaiserbroodjes zou eten (sowieso zijn die ook erg lekker )
Ok nu hou ik erover op, sorry
Ik vind kaiserbroodjes niet echt stevig eten maar dat kan ook aan mij liggen
Het is net zoals bij witbrood het vult gewoon niet echt
pi_57203477
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:08 schreef conleche het volgende:

Oh, maar dat staat buiten kijf!! (wat een ouderwetse uitdrukking ) Ik heb het ook niet zo op mensen die hier binnenwaaien en dan 1 ding ongenuanceerd zeggen en huppa weer wegzijn. Het zette me echter wel aan het denken.
Ja hallo, ik was weer weg omdat iedereen over mijn opmerking viel.
Jij zegt in feite gewoon hetzelfde alleen draai je er een beetje omheen en pakt het mooi in.

Ik hou niet van dingen met andere woorden zeggen en inpakken.
Ik zeg gewoon wat ik denk, klaar.

pi_57203480
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:23 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nou ja, ze komen dan niet verder dan "heel veel hoor!''. Sonja Bakker-stijl, zo'n beetje. Dieetdoosjes
wel vermakelijk
pi_57203485
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:07 schreef Miss_S het volgende:
Of mijn 6 plakken brood met pindakaas, appelstroop, jam en chocolade
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57203510
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:24 schreef NED het volgende:

[..]

Ja hallo, ik was weer weg omdat iedereen over mijn opmerking viel.
Jij zegt in feite gewoon hetzelfde alleen draai je er een beetje omheen en pakt het mooi in.

Ik hou niet van dingen met andere woorden zeggen en inpakken.
Ik zeg gewoon wat ik denk, klaar.

En ze post hier al een tijd mee en komt niet ff binnen wandelen met zo'n opmerking
En als je het niet gemerkt had niemand in dit topic is echt te dik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')