Ik heb dan ook heul geen balansdag vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
@Viking: butterscotch-pannekoeken zou ik dus niet eten op een balansdag, bijvoorbeeld![]()
Bij een balansdag denk ik aan yoghurt en fruit en ik kan gewoon niet leven op yoghurt alleen. Dan mis ik m'n bammetjes al snelquote:Maar even serieus: waar denk jij dan aan bij een balansdag? Maaltijdrepen en een licht bouillonnetje? Je spijsvertering moet toch gewoon doorwerken?
Gewoon niet teveel calorietjes en wel veel vezels en andere gezonde dingen, dat is een balansdag voor mij. Niets meer, niets minder. En op veel vers fruit en rauwe groente is dat prima te doen
ik heb het zelf ook. Ik ben sinds 10 januari bezig en er is 2 kg af. niet veel zou je dneken, maar ik heb niet veel overgewicht.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:54 schreef Sannelie het volgende:
Even een vraagje. Hoe komt het dat ik niet afval ondanks dat ik niet meer snoep en meer ben gaan sporten? Ik ben in 2 weken maar iets van een halve kg kwijt :
Ik welquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben heus niet 30 kilo afgevallen met alleen yoghurt en selderij
Heul niet, want jij eet stokbrood en wijn op vrijdagquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul niet, want jij eet stokbrood en wijn op vrijdag.
Nou ja, in zoverre dat Sylvana's broodjes naar mijn idee écht niet te vergelijken zijn met het zomaar eten van een pond chocolade, want daar wil ik je gerust een schop onder je kont voor geven.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:31 schreef conleche het volgende:
Als ik hier roep dat ik een pond chocola heb gegeten, wil ik een schop onder m'n kont en niet iemand die zegt dat dat best kan voor een keertje!
En sorry Sylvana, dat jouw 4 broodjes er de hele tijd worden bijgesleept, want daar gaat het eigenlijk allang niet meer over!
Kaiserbroodje met brie is redelijk slecht, hoe graag ik niet obsessief over wil komen vind ik dat tochquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:54 schreef minilotje het volgende:
[..]
Nou ja, in zoverre dat Sylvana's broodjes naar mijn idee écht niet te vergelijken zijn met het zomaar eten van een pond chocolade, want daar wil ik je gerust een schop onder je kont voor geven.![]()
Ik ben de laatste die zal zeggen dat jezelf belonen met slecht eten een goed idee is, want dat vind ik juist hélemaal niet! Ik stond er alleen nogal verbaasd van dat er hier blijkbaar mensen zitten die Sylvana's lunch in dezelfde catagorie vinden vallen.
(Oh, en nogmaals: ik eet niet veel.)
Ik las lange vingers en ik dacht... uhuh, dit verhaal loopt niet goed af (ik associeer lange vingers met chocoladefonduequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:54 schreef Chicolate het volgende:
Riep ik hier daarnet dat ik niet genoeg fruit was ... was het toetje vanavond spontaan met fruit (en mijn moeder weet van nix) ... Het was iig heerlijk: 5 lange vingers (koekjes) in een schaaltje, 2 of 3 vers geperste sinaasappels, sap eroverheen en een klein beetje in het koekje laten trekken ... dan koekjes eruit scheppen met een lepeltje en opeten. Klein beetje vla bij het overgebleven sap en dat samen opeten. Oh wat hou ik toch van dit toetje
.
Misschien klinkt het bizar, maar het is echt heel erg lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las lange vingers en ik dacht... uhuh, dit verhaal loopt niet goed af (ik associeer lange vingers met chocoladefondue), maar wat een bizar toetje zeg
.
Wij aten gewoon elke avond magere yoghurt of vla met suiker en siroop. Dat krijg je met ouders die in de oorlog geboren zijn.
Af!!!! Ga je tanden poetsen!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:09 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Ohh, ik heb honger, maar m'n vriend is pas over een uurtje thuis.. En nu lonkt de zak met honingdropjes.
Haha, jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Af!!!! Ga je tanden poetsen!!!
Werkt het??![]()
Avondmisselijkheid meerquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi zwangere mevrouw.
Al last gehad van ochtendmisselijkheid?.
In mijn beleving is een kaiserbroodje een stuk kleiner dan een normaal kadetje, dus heel groot zou ik het niet noemenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Een kaiserbrood is toch zo een heel groot brod/hard bolletje ding?
10-15cm oid ?
Ophef is een groot woord hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeetje wat een ophef zeg over Sylvana haar lunch ..... nou het enige wat ik hoop is dat Sylvana er van heeft kunnen genieten, waar ze alle recht op heeft naar haar nare dag gister en nare onderzoek vandaag...
en we hebben allemaal wel eens een dag dat we niet zo gezond eten toch? ik heb 2 weken geleden nog een pizza shoarma met extra kaas op... en daar heb ik ook echt ff extra van genoten
heeeeeeeeeeerlijk
net gegeten en nu zin in zoetigheid, maar heb maar ff een kauwgommetje genomen om mijn kaken bezig te houden...
ja ik eet ook over het algemeen heel gezond, maar het gaat ook even om de omstandigheden... beetje sneu allemaal.... en IK zou ook geen 4 broodjes eten...quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ophef is een groot woord hoor
En ja hier word nu eenmaal erg gezond gegeten als je over het geheel kijkt
En iets ongezonds kan altijd maar het ging ook om het aantal denk ik waar de meeste overvielen
Kaiserbroodje
vroeg noemde ik het een sterbroodje
[ afbeelding ]
Nee zijn best kleinquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ow.... gewoon zo een klein broodje..
Ik dacht aan een soort ciabatta groot stokbrood ding
Nee, dat zou ik sowieso nooit opkrijgen, zo groot waren ze niet, zat er niet eens vol van ofzo. Ik weet ook heus wel dat het niet de slimste oplossing is, maar laat me gewoon een keer, ben het gezeik erover echt een beetje zat. Er zijn belangrijkere dingen op de wereld dan zeuren over een paar kaiserbroodjes met briequote:Op donderdag 6 maart 2008 18:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ow.... gewoon zo een klein broodje..
Ik dacht aan een soort ciabatta groot stokbrood ding
Het klonk inderdaad redelijk smerigquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:12 schreef Jeipod het volgende:
Ja of mijn smerige chocomelk, volgende keer ga ik niet meer lui zijn en gewoon melk opwarmen
Ja, laten we het daar eens over hebben! Weet je wel hoeveel calorieen daarin zitten??quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:07 schreef Miss_S het volgende:
We kunnen het alvast over mijn stokbrood hebben om de aandacht af te leiden van Sylvana
Dat is wel grappig als iemand dat zegt en het zelf niet weetquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:20 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar eens over hebben! Weet je wel hoeveel calorieen daarin zitten??![]()
![]()
Dat is altijd zo'n prachtige opmerking, 'weet je wel hoe veel calorieen dat zijn??'. Ik vraag dan altijd of diegene het zelf wel weet. En dat is nooit het geval, ik weet het meestal nog beter dan zij, en dan snappen ze niet dat ik het toch eet![]()
Ik heb zojuist gegeten: volkorenpasta, met een berg groenten met boursin erdoor. Laten we het daar ook eens over hebben! Nu word ik dik he?
Met water?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:02 schreef Jeipod het volgende:
Nou en weetje, ik drink lekker chocomel nu, lekker puhpoeder aangelengd met water, ergens in de verte proef je chocola
Nou ja, ze komen dan niet verder dan "heel veel hoor!''. Sonja Bakker-stijl, zo'n beetje. Dieetdoosjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:21 schreef Miss_S het volgende:
Dat is wel grappig als iemand dat zegt en het zelf niet weet
Ik ga er altijd vanuit dat ik op zo'n vrijdagavond 1000kcal binnen krijg
Ik vind kaiserbroodjes niet echt stevig eten maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb het allemaal ff doorgelezen en ik wil er niet weer over beginnen, maar ik moet toch even zeggen dat ik zo'n soortgelijk onderzoek heb gehad en dat je je echt ontzettend slap voelt erna. Die broodjes lijken misschien veel maar je hebt wel echt iets stevigs nodig daarna, en ja het was geen vette troep van de snackbar ofzo dus ik begrijp heel goed waarom iemand dan 4 kaiserbroodjes zou eten (sowieso zijn die ook erg lekker)
Ok nu hou ik erover op, sorry![]()
Ja hallo, ik was weer weg omdat iedereen over mijn opmerking viel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:08 schreef conleche het volgende:
Oh, maar dat staat buiten kijf!! (wat een ouderwetse uitdrukking) Ik heb het ook niet zo op mensen die hier binnenwaaien en dan 1 ding ongenuanceerd zeggen en huppa weer wegzijn. Het zette me echter wel aan het denken.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:23 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nou ja, ze komen dan niet verder dan "heel veel hoor!''. Sonja Bakker-stijl, zo'n beetje. Dieetdoosjes
Of mijn 6 plakken brood met pindakaas, appelstroop, jam en chocoladequote:Op donderdag 6 maart 2008 19:07 schreef Miss_S het volgende:
We kunnen het alvast over mijn stokbrood hebben om de aandacht af te leiden van Sylvana
En ze post hier al een tijd mee en komt niet ff binnen wandelen met zo'n opmerkingquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:24 schreef NED het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was weer weg omdat iedereen over mijn opmerking viel.
Jij zegt in feite gewoon hetzelfde alleen draai je er een beetje omheen en pakt het mooi in.
Ik hou niet van dingen met andere woorden zeggen en inpakken.
Ik zeg gewoon wat ik denk, klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |