Ik heb dan ook heul geen balansdag vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
@Viking: butterscotch-pannekoeken zou ik dus niet eten op een balansdag, bijvoorbeeld![]()
Bij een balansdag denk ik aan yoghurt en fruit en ik kan gewoon niet leven op yoghurt alleen. Dan mis ik m'n bammetjes al snelquote:Maar even serieus: waar denk jij dan aan bij een balansdag? Maaltijdrepen en een licht bouillonnetje? Je spijsvertering moet toch gewoon doorwerken?
Gewoon niet teveel calorietjes en wel veel vezels en andere gezonde dingen, dat is een balansdag voor mij. Niets meer, niets minder. En op veel vers fruit en rauwe groente is dat prima te doen
ik heb het zelf ook. Ik ben sinds 10 januari bezig en er is 2 kg af. niet veel zou je dneken, maar ik heb niet veel overgewicht.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:54 schreef Sannelie het volgende:
Even een vraagje. Hoe komt het dat ik niet afval ondanks dat ik niet meer snoep en meer ben gaan sporten? Ik ben in 2 weken maar iets van een halve kg kwijt :
Ik welquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben heus niet 30 kilo afgevallen met alleen yoghurt en selderij
Heul niet, want jij eet stokbrood en wijn op vrijdagquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul niet, want jij eet stokbrood en wijn op vrijdag.
Nou ja, in zoverre dat Sylvana's broodjes naar mijn idee écht niet te vergelijken zijn met het zomaar eten van een pond chocolade, want daar wil ik je gerust een schop onder je kont voor geven.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:31 schreef conleche het volgende:
Als ik hier roep dat ik een pond chocola heb gegeten, wil ik een schop onder m'n kont en niet iemand die zegt dat dat best kan voor een keertje!
En sorry Sylvana, dat jouw 4 broodjes er de hele tijd worden bijgesleept, want daar gaat het eigenlijk allang niet meer over!
Kaiserbroodje met brie is redelijk slecht, hoe graag ik niet obsessief over wil komen vind ik dat tochquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:54 schreef minilotje het volgende:
[..]
Nou ja, in zoverre dat Sylvana's broodjes naar mijn idee écht niet te vergelijken zijn met het zomaar eten van een pond chocolade, want daar wil ik je gerust een schop onder je kont voor geven.![]()
Ik ben de laatste die zal zeggen dat jezelf belonen met slecht eten een goed idee is, want dat vind ik juist hélemaal niet! Ik stond er alleen nogal verbaasd van dat er hier blijkbaar mensen zitten die Sylvana's lunch in dezelfde catagorie vinden vallen.
(Oh, en nogmaals: ik eet niet veel.)
Ik las lange vingers en ik dacht... uhuh, dit verhaal loopt niet goed af (ik associeer lange vingers met chocoladefonduequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:54 schreef Chicolate het volgende:
Riep ik hier daarnet dat ik niet genoeg fruit was ... was het toetje vanavond spontaan met fruit (en mijn moeder weet van nix) ... Het was iig heerlijk: 5 lange vingers (koekjes) in een schaaltje, 2 of 3 vers geperste sinaasappels, sap eroverheen en een klein beetje in het koekje laten trekken ... dan koekjes eruit scheppen met een lepeltje en opeten. Klein beetje vla bij het overgebleven sap en dat samen opeten. Oh wat hou ik toch van dit toetje
.
Misschien klinkt het bizar, maar het is echt heel erg lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las lange vingers en ik dacht... uhuh, dit verhaal loopt niet goed af (ik associeer lange vingers met chocoladefondue), maar wat een bizar toetje zeg
.
Wij aten gewoon elke avond magere yoghurt of vla met suiker en siroop. Dat krijg je met ouders die in de oorlog geboren zijn.
Af!!!! Ga je tanden poetsen!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:09 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Ohh, ik heb honger, maar m'n vriend is pas over een uurtje thuis.. En nu lonkt de zak met honingdropjes.
Haha, jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Af!!!! Ga je tanden poetsen!!!
Werkt het??![]()
Avondmisselijkheid meerquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi zwangere mevrouw.
Al last gehad van ochtendmisselijkheid?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |