Ha, dat doe ik nog stééds bij mijn lief, en dat duurt nu al negen jaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje werd er gewoon een beetje kriegelig van![]()
Als ik wat wil drinken vraag ik 'wil jij ook wat drinken' en dan verwacht ik niet dat die ander op gaat staan om alléén voor mij wat te pakkenDat soort dingen. Het zou wel kunnen dat het alleen maar in een of andere vroege fase is idd.
Heb wel veel zin om naar eels te gaan
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Als ik wat wil drinken vraag ik 'wil jij ook wat drinken' en dan verwacht ik niet dat die ander op gaat staan om alléén voor mij wat te pakkenDat soort dingen. Het zou wel kunnen dat het alleen maar in een of andere vroege fase is idd.
Maar je was toch ook bij hem thuis? Dan vind ik het heel normaal dat hij in het begin dan nog alles voor jou pakt. Pas na verloop van tijd als je je er een beetje thuisvoelt dan ga je zelf eens wat pakken voor hem. Zo ging het bij Peter en mij ook, eerst pakte hij alles, toen deden we het samen, en nou ben ik zoals minilotje, pak ik alles en verwen ik hemquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik heb het altijd wel gedaan geloof ik. Nooit andersom, maar daar heeft -ie ook nooit de kans toe gekregen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En nou ben ik zoals minilotje, pak ik alles en verwen ik hem
Oh, maar je hoeft toch ook niet meteen op de eerste echte date verliefd te zijn om het iets te laten worden? Bovendien, je kunt iemand best razend leuk vinden en je tóch een beetje ongemakkelijk voelen over het overdreven attent zijn van iemand anders. Dat hoeft niet persé te maken te hebben met wat je van die ander vindt, het kan ook zijn dat je het niet zo gewend bent dat iemand alles voor je doet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:37 schreef conleche het volgende:
Volgens mij is dat niet het punt? Volgens mij is het punt dat VS er kriegelig van wordt. Als je verliefd bent op iemand wordt je nergens kriegelig van, dan bezie je alles door een roze bril.
Ik word idd cynisch en oudquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:39 schreef minilotje het volgende:
[..]
Oh, maar je hoeft toch ook niet meteen op de eerste echte date verliefd te zijn om het iets te laten worden? Bovendien, je kunt iemand best razend leuk vinden en je tóch een beetje ongemakkelijk voelen over het overdreven attent zijn van iemand anders. Dat hoeft niet persé te maken te hebben met wat je van die ander vindt, het kan ook zijn dat je het niet zo gewend bent dat iemand alles voor je doet.![]()
Ik zou het in elk geval niet op voorhand zo somber inzien!
Hihi, ik voel het echt precies andersom.Ik heb altijd het idee gehad dat relaties die beginnen met zo'n overdreven roze bril juist lastiger zijn. Als je elkaar bij aanvang van de verkering enorm idealiseert dan zit de kans er natuurlijk in dat je er na een tijdje achterkomt dat de ander ook maar een mens is, en dat kun je dan best jammer vinden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik word idd cynisch en oudMaar goed, ik reken misschien ook teveel van mezelf uit: als ik niet na de eerste handdruk fijne kriebels krijg van iemand, zit dat er ook niet meer in, geloof ik....Denkt na en er rollen allemaal vriendjes voor de geest.......Ja, ik ben behoorlijk van het kriebels op het eerste gezicht type (verliefd is dan wel een groot woord, hoewel met de huidige, ik binnen een seconde hoteldebotel was en ik binnen 2 weken samenwoonde
)
Mja, ik heb het idee dat iemands eventuele slechte eigenschappen mij nooit zo in de weg hebben gezeten bij het verliefd worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:04 schreef conleche het volgende:
Dat duurde bij mij een tijdje, voordat tot me doordrong dat alles niet helemaal roze was en hij óók vervelende eigenschappen had. Maar toen ik dat zag, toen hield ik al van 'm, dus toen was het te laat![]()
Nee, serieus, volgens mij helpt dat blindzijn voor iemands fouten in het begin (als je dus verliefd bent) juist om bij elkaar te blijven! Tegen de tijd dat de roze bril afgaat, ben je al zo van die persoon gaan houden dat je de vervelende trekjes voor lief neemt. Daar vloeit wel uit voort, dat als je echt niet bij elkaar past, of de vervelende trekjes onoverkomelijk zijn, je dan wel uit elkaar gaat, maar goed, that's life.........
Same here, ik was wel vrij snel verliefd, de eerste date vond ik hem leuk, de tweede date hebben we urenlang zitten zoenen en toen we klaar waren was de laatste trein allang vertrokken en ben ik dus maar gelijk blijven slapen. Op de eerste date geen sex gehad, de tweede date wel dus. Ik doe niet zo moeilijk over sex op de eerste date, vaak zat gedaan. En als er dan geen relatie uitkwam, dan meestal wel een vriendschap+. Maar ik was ook al vrij snel achters Peters minder goede eigenschappen ( extreme luiheid enzo) maar dat heeft mij ook niet tegengehouden en nou na bijna een jaar vind ik het nog steeds niet erg. Als hij weer eens een dag alleen maar op de bank wil zitten, dan ga ik gewoon bij hem opruimen en schoonmaken enzo, want ik kan het niet, de hele dag stilzitten, maar vind het geen probleem als hij het wel doetquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:10 schreef minilotje het volgende:
[..]
Mja, ik heb het idee dat iemands eventuele slechte eigenschappen mij nooit zo in de weg hebben gezeten bij het verliefd worden.
En eerlijk gezegd, ik ben nog stééds echt verliefd na negen jaar verkering. Vlinders, kriebels, er de pest in hebben als we elkaar langer dan, laten we zeggen, een uur of tien niet zien.. Misschien zit mijn roze bril wel gewoon vast!![]()
Ik ga er niet eens uit om te plassenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De vogels fluiten alweer. Gaan jullie er 's nachts trouwens wel eens uit om iets te eten te pakken?
Dat is idd erg lekker ja, en wordt het hier ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:18 schreef Miss_S het volgende:
Lunch was hier 2 bruine boterhammen met kaas, tomaat en komkommerzo lust ik wel boterhammen
Tuurlijk. (Indiaas!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
Minilotje, dat klinkt als een uitstekend plan, ik wil vandaag een beetje balansen vanwege verrukkelijk -maar natuurlijk tamelijk vet- Indiaas etentje gisteren. Heb je 'n recept?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |