abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57216551
* veiligheidsspeldje werd er gewoon een beetje kriegelig van
Als ik wat wil drinken vraag ik 'wil jij ook wat drinken' en dan verwacht ik niet dat die ander op gaat staan om alléén voor mij wat te pakken Dat soort dingen. Het zou wel kunnen dat het alleen maar in een of andere vroege fase is idd.
Heb wel veel zin om naar eels te gaan
Het mooi kotsende meisje.
pi_57216657
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Als ik wat wil drinken vraag ik 'wil jij ook wat drinken' en dan verwacht ik niet dat die ander op gaat staan om alléén voor mij wat te pakken Dat soort dingen. Het zou wel kunnen dat het alleen maar in een of andere vroege fase is idd.
Ha, dat doe ik nog stééds bij mijn lief, en dat duurt nu al negen jaar.
Ik vind het knus en gezellig en fijn om iets te drinken voor hem te halen (ook als ik zelf niks hoef), hapjes voor hem te maken en een dekentje over hem heen te gooien als -ie het koud heeft. Ik ben geneigd om eerder op te staan dan hij als ik zelf vrij heb en hij moet werken zodat er koffie pruttelt als -ie wakker wordt. Als -ie gaat douchen wil het wel eens gebeuren dat ik eerst voor hem naar de waskamer hol omdat de meest wollige, zachte handdoek nog aan een droogrek hangt.
Mijn vriendje wordt er heel soms ook wel eens kriegelig van ("Ik kan heus wel wat zelf, hoor!"), maar hij weet dat ik het leuk vind en goed bedoel.
Sommige mensen houden nou eenmaal van verwennen! Zit niet persé iets engs achter!
Ik geloof dat ik als kind zelfs wel eens fantaseerde dat ik butler zou worden. (Butler ja, geen dienstmeisje. )

Al is alles beamen wat iemand zegt natuurlijk wél een beetje zorgelijk.
Maar misschien passen jullie wel enorm bij elkaar, wie weet!

[ Bericht 3% gewijzigd door minilotje op 07-03-2008 10:33:34 ]
pi_57216713
quote:

Ai, ai. dat wordt niks......... Serieus, dit klinkt als een schrijnend geval van de RBG....Ik herken echt alle voortekenen! Vooral dat kriegelige.......en dat gaat er niet beter van worden, want naarmate jij je meer terugtrekt omdat het je irriteert, gaat hij meer zijn best doen.

En wat is Eels? Een popgroep? (ik zou dat waarschijnlijk behoren te weten hè? )

Ik val weer af!! Weer 100 gram vandaag. Zal ik updaten?
pi_57216779
quote:
Maar je was toch ook bij hem thuis? Dan vind ik het heel normaal dat hij in het begin dan nog alles voor jou pakt. Pas na verloop van tijd als je je er een beetje thuisvoelt dan ga je zelf eens wat pakken voor hem. Zo ging het bij Peter en mij ook, eerst pakte hij alles, toen deden we het samen, en nou ben ik zoals minilotje, pak ik alles en verwen ik hem
pi_57216818
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

En nou ben ik zoals minilotje, pak ik alles en verwen ik hem
Ik heb het altijd wel gedaan geloof ik. Nooit andersom, maar daar heeft -ie ook nooit de kans toe gekregen.
Hij zoekt altijd wel naar gaatjes waarin -ie tóch nog galant kan zijn hoor. Met enige moeite.

Enneh, Veiligheidsspeldje: Naar Eels gaan én samen Me, You and Everyone we Know ( ) kijken? Dat klinkt toch best goed, toch? Toch?
pi_57216834
Volgens mij is dat niet het punt? Volgens mij is het punt dat VS er kriegelig van wordt. Als je verliefd bent op iemand wordt je nergens kriegelig van, dan bezie je alles door een roze bril.
pi_57216881
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:37 schreef conleche het volgende:
Volgens mij is dat niet het punt? Volgens mij is het punt dat VS er kriegelig van wordt. Als je verliefd bent op iemand wordt je nergens kriegelig van, dan bezie je alles door een roze bril.
Oh, maar je hoeft toch ook niet meteen op de eerste echte date verliefd te zijn om het iets te laten worden? Bovendien, je kunt iemand best razend leuk vinden en je tóch een beetje ongemakkelijk voelen over het overdreven attent zijn van iemand anders. Dat hoeft niet persé te maken te hebben met wat je van die ander vindt, het kan ook zijn dat je het niet zo gewend bent dat iemand alles voor je doet.
Ik zou het in elk geval niet op voorhand zo somber inzien!
pi_57216899
Het komt ook omdat ik zelf NIET zo ben Meer zo van 'voel je thuis, ga je gang als je iets wil drinken of eten ofzo, daar staat de koelkast' en dan halverwege de avond vergeten te vragen of iemand nog wat wil als ik zelf niets hoef.
Ik neem nog even een wat afwachtende houding aan denk ik Maar de aandacht is fijn en het is gezellig.

Hier is eels: http://www.eelstheband.com/ Het is amerikaanse rock/singer-songwriter.
In de film shrek zit het liedje my beloved monster, dat ken je misschien wel.
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 10:49:05 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57217076
Zo, ik ben iets sneller klaar dan gedacht.
Ik ben ook altijd zo'n stresskip als ik een paar dagen weg ga hè. Ben altijd bang dat ik iets vergeet enzo en Mark doet ook alles op het laatste moment, daar word ik ook niet vrolijk van. Zit ik weer te stressen of hij wel op tijd klaar zal zijn .

En Eels is cool. Ik ben een jaar of 2 (3?) geleden naar Eels with strings geweest in de Oosterpoort. Was tof. Hij gebruikte echt rare instrumenten. Ook een vibrator geloof ik .

Een vroegere klasgenoot van me heeft me op Hyves toegevoegd. Was altijd een papzak, maar nu is 'ie gewoon dun . Herkende hem gewoon niet . Altijd grappig, dat soort dingen.
Niet meer actief op Fok!
pi_57217088
Hahaha, sta ik in mijn circuspyjama in de keuken met het raam open echt uit volle borst en waanzinnig vals de musicalversie van "Mijn vader is een Tovenaar" te zingen (want mijn buren zijn overdag toch niet thuis), mét dramatische armbewegingen *terwijl* ik een banaan probeer te eten..
Staat er al drie minuten een setje Jehova's getuigen voor mijn voordeur (met vol zicht op de keuken). Ze waren serieus aan het wachten tot 'mijn liedje klaar was' voor ze aanbelden.

Nou ja. Ik heb nu wél de nieuwste editie van de "Ontwaakt!". Hoezee. Ik ga maar eens wat hoepelen.

(Trouwens: 53,8 kilo! Hoei! Als het morgenochtend nog zoiets is ga ik maar eens updaten.)
pi_57217094
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:39 schreef minilotje het volgende:

[..]

Oh, maar je hoeft toch ook niet meteen op de eerste echte date verliefd te zijn om het iets te laten worden? Bovendien, je kunt iemand best razend leuk vinden en je tóch een beetje ongemakkelijk voelen over het overdreven attent zijn van iemand anders. Dat hoeft niet persé te maken te hebben met wat je van die ander vindt, het kan ook zijn dat je het niet zo gewend bent dat iemand alles voor je doet.
Ik zou het in elk geval niet op voorhand zo somber inzien!
Ik word idd cynisch en oud Maar goed, ik reken misschien ook teveel van mezelf uit: als ik niet na de eerste handdruk fijne kriebels krijg van iemand, zit dat er ook niet meer in, geloof ik....Denkt na en er rollen allemaal vriendjes voor de geest.......Ja, ik ben behoorlijk van het kriebels op het eerste gezicht type (verliefd is dan wel een groot woord, hoewel met de huidige, ik binnen een seconde hoteldebotel was en ik binnen 2 weken samenwoonde )
pi_57217254
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik word idd cynisch en oud Maar goed, ik reken misschien ook teveel van mezelf uit: als ik niet na de eerste handdruk fijne kriebels krijg van iemand, zit dat er ook niet meer in, geloof ik....Denkt na en er rollen allemaal vriendjes voor de geest.......Ja, ik ben behoorlijk van het kriebels op het eerste gezicht type (verliefd is dan wel een groot woord, hoewel met de huidige, ik binnen een seconde hoteldebotel was en ik binnen 2 weken samenwoonde )
Hihi, ik voel het echt precies andersom.Ik heb altijd het idee gehad dat relaties die beginnen met zo'n overdreven roze bril juist lastiger zijn. Als je elkaar bij aanvang van de verkering enorm idealiseert dan zit de kans er natuurlijk in dat je er na een tijdje achterkomt dat de ander ook maar een mens is, en dat kun je dan best jammer vinden.
Ik kreeg zelf echt enórme kriebels toen ik mijn lief voor het eerst zag, maar ik heb 'm in mijn aanvankelijke verliefdheid nooit geïdealiseerd. Ik vond meteen al sommige dingen stomvervelend, en hij ook van mij, en tóch waren we stapelgek op elkaar. Ondanks die dingen. Het scheelt als je je realiseert dat een ander niet perfect is, en dat ook niet hoeft te zijn. Dat ook vervelende eigenschappen bij iemand horen, en dat je desondanks tóch van het hele pakket kunt houden.
Scheelt een hoop onnodige teleurstellingen. En ik vind het eigenlijk romantischer dan zomaar blind voor iemands rariteiten in een verkering stappen wegens een vlaag van roze verliefdheid.
pi_57217389
Dat duurde bij mij een tijdje, voordat tot me doordrong dat alles niet helemaal roze was en hij óók vervelende eigenschappen had. Maar toen ik dat zag, toen hield ik al van 'm, dus toen was het te laat Nee, serieus, volgens mij helpt dat blindzijn voor iemands fouten in het begin (als je dus verliefd bent) juist om bij elkaar te blijven! Tegen de tijd dat de roze bril afgaat, ben je al zo van die persoon gaan houden dat je de vervelende trekjes voor lief neemt. Daar vloeit wel uit voort, dat als je echt niet bij elkaar past, of de vervelende trekjes onoverkomelijk zijn, je dan wel uit elkaar gaat, maar goed, that's life.........
pi_57217534
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:04 schreef conleche het volgende:
Dat duurde bij mij een tijdje, voordat tot me doordrong dat alles niet helemaal roze was en hij óók vervelende eigenschappen had. Maar toen ik dat zag, toen hield ik al van 'm, dus toen was het te laat Nee, serieus, volgens mij helpt dat blindzijn voor iemands fouten in het begin (als je dus verliefd bent) juist om bij elkaar te blijven! Tegen de tijd dat de roze bril afgaat, ben je al zo van die persoon gaan houden dat je de vervelende trekjes voor lief neemt. Daar vloeit wel uit voort, dat als je echt niet bij elkaar past, of de vervelende trekjes onoverkomelijk zijn, je dan wel uit elkaar gaat, maar goed, that's life.........
Mja, ik heb het idee dat iemands eventuele slechte eigenschappen mij nooit zo in de weg hebben gezeten bij het verliefd worden.
En eerlijk gezegd, ik ben nog stééds echt verliefd na negen jaar verkering. Vlinders, kriebels, er de pest in hebben als we elkaar langer dan, laten we zeggen, een uur of tien niet zien.. Misschien zit mijn roze bril wel gewoon vast!
pi_57217608
Ik ben ook weer thuis
Net een appel op als tussendoortje en zometeen lunch
pi_57217941
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:10 schreef minilotje het volgende:

[..]

Mja, ik heb het idee dat iemands eventuele slechte eigenschappen mij nooit zo in de weg hebben gezeten bij het verliefd worden.
En eerlijk gezegd, ik ben nog stééds echt verliefd na negen jaar verkering. Vlinders, kriebels, er de pest in hebben als we elkaar langer dan, laten we zeggen, een uur of tien niet zien.. Misschien zit mijn roze bril wel gewoon vast!
Same here, ik was wel vrij snel verliefd, de eerste date vond ik hem leuk, de tweede date hebben we urenlang zitten zoenen en toen we klaar waren was de laatste trein allang vertrokken en ben ik dus maar gelijk blijven slapen. Op de eerste date geen sex gehad, de tweede date wel dus. Ik doe niet zo moeilijk over sex op de eerste date, vaak zat gedaan. En als er dan geen relatie uitkwam, dan meestal wel een vriendschap+. Maar ik was ook al vrij snel achters Peters minder goede eigenschappen ( extreme luiheid enzo) maar dat heeft mij ook niet tegengehouden en nou na bijna een jaar vind ik het nog steeds niet erg. Als hij weer eens een dag alleen maar op de bank wil zitten, dan ga ik gewoon bij hem opruimen en schoonmaken enzo, want ik kan het niet, de hele dag stilzitten, maar vind het geen probleem als hij het wel doet

Ik zit nog een beetje te twijfelen over mn lunch, heb alleen nog brood en kaas, maar geen zin om alweer tosti's te eten, dus denk dat ik zometeen toch nog maar ff naar de winkel ga.
pi_57218177
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 03:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De vogels fluiten alweer. Gaan jullie er 's nachts trouwens wel eens uit om iets te eten te pakken?
Ik ga er niet eens uit om te plassen
Alweer verslapen vandaag !
pi_57218487
Ik heb spierpijn in mijn rechter onderbeen
Kennelijk toch niet goed genoeg de warming up mee gedaan voor het dansen
pi_57218950
Lunch was hier 2 bruine boterhammen met kaas, tomaat en komkommer zo lust ik wel boterhammen
pi_57219058
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:18 schreef Miss_S het volgende:
Lunch was hier 2 bruine boterhammen met kaas, tomaat en komkommer zo lust ik wel boterhammen
Dat is idd erg lekker ja, en wordt het hier ook Net ff tomaatjes en komkommer gehaald nl Wat ik vanavond ga eten weet ik niet, ga een heel weekend naar Peter toe.
pi_57219086
Vanavond hier vis, krieltjes en broccoli dus ook wel gezond
pi_57219216
Vanavond Thaise rosbiefsalade, met alleen een hoop groenten en kruiden. Geen brood, pasta, rijst of kaas. Vooral heel veel groenten. Oók heel gezond! Ter compensatie omdat ik ontbeten heb met een custardtaartje en een appel.
Nu maar weer hoepelen! Op muziek van Wouter Hamel!
pi_57219325
Minilotje, dat klinkt als een uitstekend plan, ik wil vandaag een beetje balansen vanwege verrukkelijk -maar natuurlijk tamelijk vet- Indiaas etentje gisteren. Heb je 'n recept?

Conleche, jij stelt je eigen playlistjes samen voor het hardlopen, toch? Hoe kies je de muziek uit, welke muziek loopt lekker en welke niet?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:39:43 #249
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57219402
* Faithy doet vandaag een fruit dagje

heb wat extra meegenomen en dan vanavond een vegetarische maaltijd, ik denk pasta met pesto en broccoli/courgette

Gaat erg lekker hier op 't werk.. heb met regelmaat wat te doen, en contractbeëindiging dreigt nog steeds niet, dus zit nog wel redelijk veilig, dat is een opluchting
Zodadelijk nog een appeltje snoepen, en zit met regelmaat wat water weg te drinken, waardoor ik redelijk vaak naar de wc moet
Doei.
pi_57219941
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
Minilotje, dat klinkt als een uitstekend plan, ik wil vandaag een beetje balansen vanwege verrukkelijk -maar natuurlijk tamelijk vet- Indiaas etentje gisteren. Heb je 'n recept?
Tuurlijk. (Indiaas! )

Salade bestaat uit:
- rosbief (vleeswarenplakjes of zelf snijden van een mooi stuk )
- bosuitjes in schuine stukjes
- verse koriander naar smaak (lief lust geen koriander, maar zonder is het ook lekker)
- fllinke berg verse spinazieblaadjes, harde steeltjes eraf halen
- eikenbladsla
- komkommer, in dunne plakken geschaafd
- mango, in kleine reepjes
- bakje waterkers
- rode ui, in ringen
- beetje taugé

En de dressing bestaat uit:
- goede olie
- een schepje bruine suiker
- rood pepertje in ringetjes (met of zonder zaadjes, net hoe pittig je het wilt)
- sap en schilrasp van 1 limoen
- thaise vissaus
- sojasaus
(Hoeveelheden naar smaak. Ingrediënten voor de dressing door elkaar roeren en een kwartiertje laten staan).

Salade door elkaar husselen met dressing, beetje zwarte peper eroverheen en opeten met een groot glas koude muntthee ernaast!

Weinig calorieën, veel pret en vitaminen!

(Als je zin hebt kun je er nog wat bamboespruiten doorheen gooien, maar die had mijn supermarkt vandaag niet. )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')