abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57191444
Waar David A. slist en hijgt
Waar David H. stript voor mannen
Waar Danny de sassy negerin is
Waar Amanda een monotome rockster is
Waar Michael een bezemsteel in zijn reet heeft
Waar David niet zonder elektrische gitaar kan
Waar Chikezie arrogant doet
Waar Carly voor een comeback gaat
Waar Jason Castro de excuus hippy is

Waar de rest vergeten kan worden.

Game on!

/sneer richting knipoog: SLUITEN BETEKEND NIEUWE OPENEN!
A little bit hateful
pi_57193986
Vrouwen net bekeken. *kuch*. Niets anus.
A little bit hateful
pi_57196157
Luke. God, wat saai. Denk dat er niks meer te maken valt van deze hoop depressie met te hoge stem.
David Archuleta. Erg goed, wederom. Het gehijg en gelik begint me alleen steeds meer op te vallen omdat iedereen het er steeds over heeft .
Danny. Briljant, natuurlijk. Hoop dat hij het overleeft, want hij is duidelijk de entertainmentfactor van dit jaar.
David Hernandez. Hij kan prima zingen, maar is zo ontzettend onsympathiek. Lege persoonlijkheid.
Michael. Net als elke week zong hij prima, maar het was niet geweldig, mede door het vreselijk gezapige kutlied wat hij had gekozen.
David Cook. Was niet zo fan van wat hij met het toch al vreselijke Hello heeft gedaan, maar hij probeerde het in elk geval. En zong prima.
Jason. . Held! Laatste Hallelujah was niet om aan te horen, maar dat neem ik maar voor lief, gezien de briljante rest van zijn optreden.
Chikiezi. Kan me er al niks meer van herinneren, en het is nog geen uur geleden dat ik het zag.

Asia'h. Ik vind haar stem echt heel lelijk, en ze is irritant. Stom lied ook weer.
Kady. Verrassend genoeg vond ik het nieteens heel slecht . Maar ook niet goed ofzo.
Amanda. Snapte de lyrische reactie van de jury niet, vond het niks beter dan de afgelopen weken. En ze moet haar microfoon eens normaal vasthouden.
Carly. Goed gezongen, ze zag er leuk uit, maar ze zong een erg stom lied.
Kirsty. Ik HAAT Kirsty. Ik vond dat ze het slecht zong, ze ziet er altijd ontzettend suf uit (al had ze nu gelukkig geen schubbig gevalletje aan), en ze is gewoon echt heel stom.
Ramiele. Wel leuk.
Brooke. Beste van de vrouwen van deze week.
Syesha. Zingt altijd van die stomme nummers, wat jammer is, want ze kan wel goed zingen. Maar ze is een beetje saai, net als eigenlijk alle andere overgebleven dames.

Exit aub voor Luke, David Hernandez, Asia'h en Kirsty.
pi_57197108
Ik ben benieuwd wat de uiteindelijk top 12 wordt, ik vind brooke de afgelopen 2 keer steeds leuker worden.
pi_57203667
Kady mag van mij opzouten.

3x Who wants to live forever hieronder en het mag duidelijk zijn dat ze de minste is... En Eva de beste
http://www.youtube.com/watch?v=r89gBKuBBvA
http://www.youtube.com/watch?v=obr9X8R7Hsc
http://www.youtube.com/watch?v=ClizvhE-3pQ
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_57205091
Brooke wat was dat goed zeg! En die Kirsty mag oprotten met haar countrygejank. Amanda vind ik wel goed maar het begint een beetje saai te worden elke keer. Carly en Brooke for the winner.
  ESF Reporter donderdag 6 maart 2008 @ 22:32:46 #7
87554 Cee
Welluk?
pi_57208920
Kady's afschuwelijke aanranding van Who wants to live forever moet genoeg wezen om haar onherroepelijk te elimineren. Bah, bah, bah.

Amanda en haar roestige luchtpijp ben ik ook meer dan beu. Dus, adieu.
  donderdag 6 maart 2008 @ 22:46:05 #8
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57209306
Heren

Luke Menard - Vorige week een belabberde Queen-versie en vandaag George Michael. Die vertrekt vanavond. Klonk verwijft (zoals Simon al zei).
David Archuleta - Ik kan niet voorbij dat irritante gehijg elke keer. Vond het niet eens zo goed. Dat correcte gelul begint me ook de keel uit te hangen. En het is pas de tweede keer dat hij zo doet.
Danny Noriega - Mijn god, werkelijk tenenkrommend slecht.
David Hernandez - Begon wel goed, maar verslapte aan het einde.
Michael Johns - Aardig gezongen.
David Cook - Wow, ik ben om. Beste van de avond, by far!
Jason Castro - Kende het nummer niet, maar hij deed het goed.
Chikezie - Een van de betere van de avond, niet de beste..

Weg: Luke Menard + Danny Noriega

Vrouwen

Asia'h Epperson -
Kady Malloy - Tot aan het chorus had ik echt geen idee wat ze zong. Het werd erna niet echt beter. Zal me niet verbazen als zij er uitligt na deze performance.
Amanda Overmeyer - Haar beste optreden tot nu toe.
Carly Smithson - Not my cup of tea.
Kristy Lee Cook - Wel goed gezongen.
Ramiele Malubay - Mwoah...
Brooke White - Aanzienlijke verbetering t.o.v. vorige week. Ik vond het geweldig.
Syesha Mercado - Klonk goed.

Weg: Kady Malloy + Asia'h Epperson
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_57209419
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef Happel het volgende:

Amanda Overmeyer - Haar beste optreden tot nu toe.

Wat betekent dat??
Dat ze goed is? Dat het voor haar doen goed is? Dat ze gaat winnen? Een papegaai die old mcdonald zingt is zijn beste optreden tot nu toe. Tot wat voor een verhouding staat dat dan?

Ik begrijp dat nooit als de jury dat zegt en dan kwebbelen mensen het altijd ook nog na.

Leg uit!
A little bit hateful
pi_57210179
Ik heb Jason's Hallelujah al heel vaak teruggekeken vandaag, en krijg er steeds weer kippenvel van . Wat is hij toch briljant . Het is iedere keer weer veel te kort. Hij is natuurlijk nog geen Jeff Buckley, zijn versie blijft toch wel de Ultieme Hallelujah.
Maar Jason is echt geweldig .
pi_57210633
The power of Jason Castro !
quote:
Vandaag schreef Perez Hilton het volgende:

Jeff Buckley's version of Hallelujah is #2 on iTunes.

WTF???? What? Why????

Well, it turns out that American Idol contestant Jason Castro performed the song this week and Simon mentioned that the Jeff Buckley version is one of his faves.

The power of Cowell!

We love the Buckley version, but we also love LOVE love the K.D. Lang interpretation!
  donderdag 6 maart 2008 @ 23:37:09 #12
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57210891
Ugh, ik vond deze uitzending niet zo interessant en heb dus ook niet echt zin om er een megalange post over te schrijven. Brooke White en Carly Smithson waren iig geweldig en wat mij betreft mogen Kristy Lee Cook en Amanda Overmyer zo snel mogelijk weer terug naar huis. Kady Malloy is eerlijk gezegd niet beter dan de voorgenoemde, maar ik heb om de een of andere reden toch het idee dat ze eigenlijk veel en veel beter kan zingen dan ze tot nu toe gedaan heeft, dus ik hoop dat zij nog 1 weekje mag blijven.

Mijn top 12:
David, David, David, Danny, Michael, Jason, Brooke, Carly, Ramiele, Asia'h, Syesha & Kady/Amanda.
  ESF Reporter vrijdag 7 maart 2008 @ 07:39:58 #13
87554 Cee
Welluk?
pi_57214537
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57215014
quote:

Season 1 contestant Nikki McKibbin was recently placed under psychiatric observation for 72 hours after suffering a severe breakdown in late February.

According to a police report, Nikki called a friend and told her that she was feeling depressed and wanted to kill herself. The friend called the police who arrived to find the fallen Idol with a number of pills in her hand.

Oh, boy. Not a good thing! She's even got a kid!

Nikki refused to cooperate with the police who came to her rescue and reportedly tried to kick out the windows of the cop car.

Why did she unravel?

Things weren't going well for the American Idol alum. She released an album in May '07 to a lukewarm response from the public. She was then hit with the sudden death of her mother in August.
bron
I Nikki !
  vrijdag 7 maart 2008 @ 09:43:34 #15
101884 PeRi
Allons-y!
pi_57215886
Blake straks zien !
Whatever I want.
pi_57217520

Goooo Jason !

Jammer dat Danny en Kady eruit zijn, had liever David H en Kristy eruit zien gaan, maar dat komt de komende weken dan wel .
pi_57217718
Hahaha! Danny eruit! Fantastisch .

Jason is absoluut mijn favoriet, David A is ook tof. Rumiele en Brooke met Michael zijn mijn top 5.
pi_57217813
Mijn top 12 zou er zo uitzien:

1. Jason
2. David Cook
3. Michael
4. Brooke
5. David A
6. Ramiele
7. Carly
8. Syesha
9. Amanda
10. Chekezie
11. David H
12. Kristy
pi_57220992
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:

1. Jason
2. David Cook
3. Michael
4. Brooke
5. David A
6. Ramiele
7. Carly
8. Syesha
9. Amanda
10. Chekezie
11. David H
12. Kristy
Doe jij een prono bij houden?
A little bit hateful
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:02:44 #20
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57221039
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hahaha! Danny eruit! Fantastisch .
You nailed it!! wat een faggot man.. kan nieteens normaal praten.

Goodbye

Bij de dames had die chinese kabouter er wel uitgemogen i.p.v. Asia’h!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_57221066
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 08:41 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

I Nikki !
Enige wat ik van haar kan herinneren is in het motown-medly waar ze iets blert in de trant van:
quote:
Come o-on Come o-on give me a little bit love babèh
Trouwens dat is ook het beste medley in AI historie natuurlijk!
A little bit hateful
  vrijdag 7 maart 2008 @ 15:51:53 #22
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_57223130
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:

1. Jason
2. David Cook
3. Michael
4. Brooke
5. David A
6. Ramiele
7. Carly
8. Syesha
9. Amanda
10. Chekezie
11. David H
12. Kristy
De mijne zo:

1. Brooke
2. Michael
3. Jason (goed, maar een beetje suf )
4. Ramiele
5. David A
6. Carly
7. David C (ik vind hem een beetje eng. )
8. David H
9. Syesha
10. Amanda
11. Chekezie
12. Kristy

Jammer dat Danny en Kady eruit zijn. Kady had echt een geweldige stem, jammer dat de jury steeds op haar personality zat te zeiken. Haar uitvoering was vele malen beter dan die van McPhee (en ik vond McPhee McSuper), meer melancholie in haar stem en minder scherp.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_57223220
Danny eruit... Kun je het je voorstellen? Vanaf nu wordt het nóg saaier

Ik had verwacht (en erop gehoopt) dat Luke Menard en Kady Malloy eruit zouden gaan. Asia'h kwam voor mij als een complete verrassing en Danny toch eigenlijk ook wel een beetje In beide gevallen had ik liever die persoon eruit zien gaan die ernaast stond, ook al vind ik Chikezie erg goed zingen Kristy zal wel 12e worden of zo.

Mijn top 12:

1 David Cook -
2 Michael Johns -
3 Carly Smithson -
4 Brooke White -
5 Amanda Overmeyer
6 Chekezie Ezie -
7 Ramiele Malubay -
8 Syesha Mercado -
9 Jason Castro -
10 David Hernandez -
11 Kristy Lee Cook -
12 David Archuleta -
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:09:30 #24
101884 PeRi
Allons-y!
pi_57223593
Schopje SHO in het kader van Dit forum sluit vandaag! .

Mijn favo's zijn Ramiele , David Archuletta , Carly , David Hernandez , Michael en Jason .

Jankende Danny, heerlijk .
Whatever I want.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:45:28 #25
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57224426
Top 12 is geworden wat ik wilde, alleen zou ik Overmeyer eruit hebben gegooid en Asia'h behouden hebben.

David Cook heeft van Hello zijn eigen ding gemaakt, Jason was magistraal. Hij vertelt het liedje. Brooke heeft die gave ook. Verder ben ik blij van die irritante nicht af te zijn. Wat een arrogante kwal was die Noriega.
Archuleta's geheijg irriteert mij helemaal niet....

Hoop dat men nu echt gaat knallen!
pi_57227250
En waarom staat dit in Soaps etc. Heeft toch meer met TV te maken? Naja. Ben blij dat die Luke weg is en die nicht van een Danny. Had liever die Doos van een Kirst er uit zien gaan dan Asiah.
pi_57229351
Gelukkig niet degenen er uit die ik er graag in had willen houden.
Snap niet dat iedereen tegen Chikezie is. Die gast kan volgens mij echt enorm goed zingen als hij er zin in heeft...
pi_57229379
Kurt Nilsen heeft trouwens ook samen met wat Noorse Idols & Espend Lind een versie van Hallelujah

Stukje dat ie zingt is geniaal (al klinken ze met zijn 4en tegelijk vet vals)
pi_57229416
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 20:27 schreef Knipoogje het volgende:
Gelukkig niet degenen er uit die ik er graag in had willen houden.
Snap niet dat iedereen tegen Chikezie is. Die gast kan volgens mij echt enorm goed zingen als hij er zin in heeft...
Hij zingt goed, maar is niet ehm like-able.
A little bit hateful
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:32:02 #30
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57229465
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:49 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Wat betekent dat??
Dat ze goed is? Dat het voor haar doen goed is? Dat ze gaat winnen? Een papegaai die old mcdonald zingt is zijn beste optreden tot nu toe. Tot wat voor een verhouding staat dat dan?

Ik begrijp dat nooit als de jury dat zegt en dan kwebbelen mensen het altijd ook nog na.

Leg uit!
Ze kan aardig zingen, maar zal op den duur het onderspit delven. Te weinig variatie. Haar performance van gisteren vond ik goed. Duidelijk zo.

En ik kwebbel de jury niet na. Geef gewoon mijn persoonlijke mening.

Geen verrassingen wat betreft de eliminaties.
Elite
Tegen TTIP
  ESF Reporter vrijdag 7 maart 2008 @ 20:58:49 #31
87554 Cee
Welluk?
pi_57230149
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 20:29 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Hij zingt goed, maar is niet ehm like-able.
Ja precies, hij gooit z'n eigen ruiten in door eerst een potje redelijk te gaan zingen en dan vervolgens als een opgewonden standje op ieder jurycommentaar in te gaan. Bah, wat een naar ventje.

Dan mijn top 12 maar eens
1. David Archuleta
2. David Hernandez
3. David Cook
= heh, de 3 Davids op 'n rij =
4. Michael Johns
5. Jason Castro
6. Brooke White
7. Ramiele Malubay
8. Syesha Mercado -
9. Carly Smithson
10. Kristy Lee Cook
11. Chikezie
12. Amanda Overmyer
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:48:18 #32
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57234254
Ben het wel redelijk eens met de top 12 (Danny ) al is Asia'h echt onterecht weggestemd! Ze zong echt veel beter dan Kotsy Lee Cook en is heel wat consequenter in haar performances dan bijv. Amanda Overmyer. Maar goed, so be it, volgende week nemen we toch afscheid van Kristy.

Mijn top 12:
01. Brooke White
02. Jason Castro
03. David Archuleta
04. Carly Smithson
05. Ramiele Malubay
06. Michael Johns
07. David Cook
08. Syesha Mercado
09. David Hernandez
10. Amanda Overmyer
11. Chikezie (wat Liquidootje & Cee zeggen idd -> zingt redelijk maar is totaal niet likeable)
12. Kristy Lee Cook

Sterke top 12 iig.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 00:42:51 #33
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57235509
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:06 schreef AssyriskaFF het volgende:
En waarom staat dit in Soaps etc. Heeft toch meer met TV te maken? Naja. Ben blij dat die Luke weg is en die nicht van een Danny. Had liever die Doos van een Kirst er uit zien gaan dan Asiah.
Ja?
En Blake
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 01:07:45 #34
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_57236006
DAVID ARCHULETA FOR AMERICAN IDOL '08 .

En ik hoop dat Jason Castro een poliep op z'n stembanden of zo krijgt . Of iets anders niet-schadelijks/dodelijks-maar-wel-uit-de-running-gooiends. Wat een zak hooi.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 08:47:45 #35
101884 PeRi
Allons-y!
pi_57238271
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:06 schreef AssyriskaFF het volgende:
Dat is zo bepaald, vraag het anders aan de mods alhier..
Whatever I want.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:16:04 #36
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57243956
Misschien tijd voor een American Idols poll?

Twee finalisten per week en de bottom 3?
pi_57248984
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 08:47 schreef PeRi het volgende:

[..]

Dat is zo bepaald, vraag het anders aan de mods alhier..
Ow naja maak ik mij niet zo druk om hoor hehe.
pi_57283323
Heb al vele malen David Cook, Jason Castro en Brooke White's optredens teruggekeken en het blijven alledrie prachtige optredens.

Leuk als je de fora in Amerika volgt er daar net zo over gedacht wordt.
Vooral deze drie worden als een frisse wind ervaren in een programma dat hierdoor weer aan populariteit kan winnen.
Vooral de heren doen het goed. De dames zijn saaier en kleurlozer.
Iets teveel Whitney, en daarom steekt Brooke White er ook zo bij af, authentiek en puur.

Verder is mij tijdens de aflevering van de dames het genante gedrag van de juryleden opgevallen.
Natuurlijk Paula, maar ook Randy bakte er helemaal niets van.
Na Brooke White's optreden eerst weer een 1-2tje over de choreography van Paula, en dat duurde zo lang dat het genant werd. Er staat iemand op het podium die wacht op commentaar en compleet genegeerd wordt door die twee leeghoofden.
Maar goed, na vele omzwervingen zijn we dan eindelijk bij het commentaar...

Randy zegt dat ze niets origineels met het nummer heeft gedaan (nadat ie een slok uit Paula's cokebeker heeft gedronken volgens mij) en vervolgens presteert Paula het om te zeggen dat ze meer met de band had moeten doen, want het origineel was zo'n lekkere power act.
Hoe kun je het zo NIET snappen!
Goddank hebben we Simon nog om de boel recht te trekken.

In vorige edities van AI was het altijd een soort vesting, de jury. Iedereen sidderde ervoor.
Maar dankzij Paula en Randy gaat de jury per week meer en meer op een bejaardenclub lijken, waar je ongevraagd vele verhalen uit de jaren 80 te horen krijgt waar niemand op zit te wachten.

Ik merk overigens een groot verschil in de uitvoeringen zoals ik ze op youtube zie en de uitzending die ik thuis op het grote scherm bekijk.
In High Definition en Dolby Digital is het allemaal een stuk imposanter.
En nee, ik ga NIET vertellen hoe je daar aan kunt komen.

Erg komisch zijn de reviews van Linda Sharp. Ik lig regelmatig dubbel bij haar commentaren.
Deze week was het hoogtepunt het commentaar bij het optreden van de gay stripper David Hernandez:
quote:
Lexus Hernandez (come on – there’s always at least one stripper per club named after a car) was up next. His most soul shriveling moment (aside from being outed as a naked lap dancer?) had to do with a photo shoot he once did. Thinking he looked perfect, he found, to his great dismay, that when the proofs arrived, he had a "pea sized" booger smiling along with him in every shot.

Walking out on stage in a black shirt and JEANS to sing Celine Dion’s It’s All Coming Back To Me Now, I had a moment of NO – Thou shalt not singeth a song originally sungeth by someone with ovaries if thou hast testicles.

But then, the more he sang, the more I forgot she ever sang it to begin with. Scandal du jour aside, Lexus can sing. In fact, he has one of the best male voices left in this thing.

Now, because I’m a big smartass perv, I must admit to jotting the following as he sang these lyrics...

If I kiss you like this - $10

If you touch me like that - $25

If you whisper like this - $5

If you need me like that – sorry, I’m not that kind of naked male dancer.

Sorry, where was I? Ah, yes, his voice. Awesome vocal, strong, effortless. It would be a shame to see him disqualified.
http://dontgetmestarted-lindasharp.typepad.com/

Maakt voor mij het kijken naar AI nog leuker.
Ik vind het een goed seizoen, met een aantal hele goede mensen ertussen.
Het is zeker geen uitgemaakte zaak wie gaat winnen en dat maakt het alleen maar spannender.
Ben wel benieuwd hoe ze zich staande houden op het grote podium, want dan willen er nog wel eens een paar door het ijs zakken.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  ESF Reporter maandag 10 maart 2008 @ 19:56:43 #39
87554 Cee
Welluk?
pi_57290045
Dat stukje uit de blog is leuk, bedankt voor de tip dolfg! Ik lees zelf al jaren de recaps van televisionwithoutpity.com (heeft een hele trucklading aan recaps van alle mogelijke series), die zijn vaak ook hilarisch. Die van AI vallen nu een beetje tegen omdat degene die daarvoor de samenvattingen schrijft zó'n aparte stijl en mening en rare gedachtenkronkels heeft dat hij niet altijd te volgen is. Maar, bij vlagen bljift het briljant.

En ik ben het helemaal eens met je bejaarden-clubje mening.
pi_57290881
Moet ook vaak aan jou denken als ik haar verhalen lees Cee.
De onnavolgbare humor van de zingende tractor en de roestige luchtpijp, om nog maar te zwijgen over de fokkinglekkerlosgaaninmnkamper-juweeltjes... Hilarisch!
Bij Linda vliegen de stukjes pistachenoot ook regelmatig tegen het scherm.

Alleen het navigeren bij haar is niet echt handig, de meest recente blogs staan rechts en wil je er meer lezen, dan kun je linksonder op een kalenderdatum klikken van de dag van uitzending.
  maandag 10 maart 2008 @ 21:57:56 #41
42324 Ridley
Stem PVV of TON!!!
pi_57293092
And as the finishing touch,
God created the Dutch
pi_57293107
vertel.
A little bit hateful
pi_57303326
Ramiele 4 the win!
pi_57309524
Thank god! Eindelijk een plek gevonden waar de mp3's te vinden zijn.
pi_57309581
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Thank god! Eindelijk een plek gevonden waar de mp3's te vinden zijn.
Je zou het met mij delen weet je nog.
A little bit hateful
pi_57310805
David Archuleta (14.000+) veruit de meeste plays op last.fm, daarna Jason Castro (9500+), David Cook en Brooke ook wel redelijk, de rest niet noemenswaardig.

Wellicht leuk om te weten, wellicht ook niet .
  dinsdag 11 maart 2008 @ 19:03:15 #47
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57311497
  dinsdag 11 maart 2008 @ 20:43:44 #48
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57313942
Bliksem, ik wil ook een PM
pi_57315231
Hier ook willen pm . Vorig jaar vond ik ze top. Heb de meeste nog op mijn pc .
  dinsdag 11 maart 2008 @ 23:19:36 #50
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_57318193
Katherine en Taylor, GFY! Morele AI5-winnaar Elliott kickt opnieuw volledig jullie ass met zijn fantastische single. Zo is het maar weer bewezen dat hij gewoon had moeten winnen, want hij is nu het meest succesvol van de AI5-finalisten en Katherine en Taylor zijn alweer in de vergetelheid geraakt. Gerechtigheid! .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_57318310
Katherine heb ik echt niets meer van gehoord. Taylor was volgens mij ook nog een gedump door zijn platenmaatschappij
A little bit hateful
  dinsdag 11 maart 2008 @ 23:25:12 #52
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_57318341
En Elliott gaat ondertussen als een tierelier .
pi_57318412
Oh ja, vergeten te vermelden. Van elliot heb ik ook nog niets gehoord.

Na wat youtube'en.
Wat is die Katherine toch lekker. Ze maakt wel liedjes als jojo enzo

Klinkt grappig
A little bit hateful
  dinsdag 11 maart 2008 @ 23:31:22 #54
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_57318517
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
Daar post ik toch net wat van .
pi_57320310
Ik wel ook heel graag een pm!
Ben aan het proberen om audio te maken van de mpeg2 bestanden, maar dat lukt nog niet zo goed.

Dat decor ziet er goed uit. Van wat ik lees is het meer een concertpodium dan een televisieset.
Klinkt goed!
  ESF Reporter woensdag 12 maart 2008 @ 07:30:33 #56
87554 Cee
Welluk?
pi_57321351
Straks even een paar uurtjes werken en dan kijken of de heer Lennon zich om kan draaien in het graf en de heer McCartney zich uit frustratie wil neerknuppelen met het houten been van z'n ex.

Oh ja, Elliot .
pi_57321416
Het enige leuke aan Elliott is z'n moeder .

pi_57322465
Dat ziet er strak uit!

[ Bericht 18% gewijzigd door dolfg op 12-03-2008 10:07:08 ]
pi_57323325
Ik weet niet waar ik moet kijken
A little bit hateful
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:40:41 #60
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_57324487
tvp
Drink ik.
pi_57326610
Die topictitel mag best aangepast worden.
Ik geloof dat dit echt een superseizoen gaat worden.
Heb nog niet alles kunnen bekijken, maar de optredens van Chikeze, Carly en Brooke waren echt om van te smullen.
En dat nieuwe decor doet ook veel goed volgens mij,
Vond David C. iets minder overtuigend dan de jury ons wil doen geloven, was her en der pitchy.

Natuurlijk zijn er ook een paar die door het ijs zijn gezakt of aan het zakken zijn, zoals Kristy, David H, Muriella en Syesha.

Als ik hem helemaal gezien heb on the big screen knal ik er nog wel een update tegenaan.

[ Bericht 22% gewijzigd door dolfg op 12-03-2008 14:37:35 ]
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:08:35 #62
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57328143
http://www.funofficepools.com/idol712/index.php?ps_key=b5282c22552&pool_key=4e8ecab13d4
Heb even een office pool opgezet voor ons!
Wie denk je dat er AI wint en wie gaat er uit vnv?
Je hebt nog 11 uur om de pool voor deze week in te vullen
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:05:30 #63
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_57329203
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:35 schreef dolfg het volgende:
Muriella
Ramiele, en ze was vocaal sterk (mooi zuiver en beheersd) alleen erg saai.
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:42:40 #64
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57329897
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.funofficepools.com/idol712/index.php?ps_key=b5282c22552&pool_key=4e8ecab13d4
Heb even een office pool opgezet voor ons!
Wie denk je dat er AI wint en wie gaat er uit vnv?
Je hebt nog 11 uur om de pool voor deze week in te vullen
Dat is toch jouw pick, welke poll moet ik subscriben, heb er al twee van Rickey.org.
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:49:02 #65
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57330048
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:05 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Ramiele, en ze was vocaal sterk (mooi zuiver en beheersd) alleen erg saai.
Vond ze echt een offday hebben. En Randy vreest voor haar....

Chikiezie was sterk, maar ook David Cook, Michael Johns, Brooke White, The Irish Girl..

Kleine David heeft een slechte beurt gemaakt. De nurse was vrij goed, maar ik denk toch dat ze bijna klaar is. Kirsty Lee Country mag ook gaan...
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:50:10 #66
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57330075
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:

Na wat youtube'en.
Wat is die Katherine toch lekker. Ze maakt wel liedjes als jojo enzo

Klinkt grappig
Elliot heeft aardig gescoord, Katherine is ook al gedumpt...
Daughthry rules!! Tourt nu met Bon Jovi.
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:10:42 #67
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57330442
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:42 schreef oYo het volgende:
Dat is toch jouw pick, welke poll moet ik subscriben, heb er al twee van Rickey.org.
FOK! heet ie
pi_57332307
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:35 schreef dolfg het volgende:
Die topictitel mag best aangepast worden.
Ik geloof dat dit echt een superseizoen gaat worden.
Heb nog niet alles kunnen bekijken, maar de optredens van Chikeze, Carly en Brooke waren echt om van te smullen.
En dat nieuwe decor doet ook veel goed volgens mij,
Vond David C. iets minder overtuigend dan de jury ons wil doen geloven, was her en der pitchy.

Natuurlijk zijn er ook een paar die door het ijs zijn gezakt of aan het zakken zijn, zoals Kristy, David H, Muriella en Syesha.

Als ik hem helemaal gezien heb on the big screen knal ik er nog wel een update tegenaan.
Nee hoor. Ik heb het net bekeken. Alleen Brooke heb ik niet doorgespoeld. Maar dat liedje is zo simpel en krachtig dat ik overtuigd ben dat iedereen in de top 12 een goede performence neer kan zitten. Het zit meer in het liedje dan in de persoon.

Amanda moet er echt uit, ze gegrom continue klinkt hmm ...

Dat filipijnse meisje vond ik trouwens wel leuk.
A little bit hateful
  woensdag 12 maart 2008 @ 19:25:50 #69
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57333365
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

FOK! heet ie
Okay done

[ Bericht 15% gewijzigd door oYo op 12-03-2008 19:31:27 ]
  ESF Reporter woensdag 12 maart 2008 @ 19:44:25 #70
87554 Cee
Welluk?
pi_57333806
Wat een leuke uitzending! En wat jammer dat David A. zo'n kansloos optreden had, krijgt hij zelfs de meest geschikte positie om te zingen (als laatste, dus vers in 't geheugen) en dan verknalt het kuiken het zo. Jammer. Chikezie, door mij verguisd, gaf wonderbaarlijk genoeg het beste optreden van de avond naar mijn mening. Ben benieuwd naar de uitslag. Wat mij betreft mag die Paardenjodelaar eruit. Schande.
  woensdag 12 maart 2008 @ 19:52:12 #71
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57333972
Syesha Mercado - Neeeeeeee, wat doet ze.
Chikezie - Prachtig. Begin was super, daarna wat minder, maar het bleef geweldig.
Ramiele Malubay - Wel aardig gezongen, maar vond het helemaal niks. De manier waarop ze het bracht paste totaal niet bij het nummer zoals die is.
Jason Castro - Was wel aardig.
Carly Smithson - Heerlijk.
David Cook - Vond het, i.t.t. de jury, afschuwelijk.
Brooke White -
David Hernandez - Upbeat? Klonk erg suf en niet echt overtuigend.
Amanda Overmeyer - Wat was dat, de tering. Leek nergens op.
Michael Johns - Klonk goed, al moet hij dat schreeuwerige van hem eruit laten. Dat verpest het soms voor mij.
Kristy Lee Cook - Begon wel grappig, maar het eindigde afschuwelijk. Exit
David Archuleta - Beatles niet kennen. Oprotten. Maar om even serieus te zijn: Afschuwelijk. En eigenlijk de slechtste van de avond.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 12 maart 2008 @ 20:26:57 #72
44536 oYo
Coituri te salutant!
  ESF Reporter woensdag 12 maart 2008 @ 20:31:58 #73
87554 Cee
Welluk?
pi_57334807
Ik heb trouwens weer in een deuk gelegen om die Ryan/Simon dialoogjes.

"Ryan....Ryan.....Ryan......they're hers."
"No you can't have them, Simon."

woensdag 12 maart 2008 @ 21:04:03 #74
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57335576
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 20:31 schreef Cee het volgende:
Ik heb trouwens weer in een deuk gelegen om die Ryan/Simon dialoogjes.

"Ryan....Ryan.....Ryan......they're hers."
"No you can't have them, Simon."

Frankly, I’m getting tired of it, guys. I don’t care if Ryan has a closet full of Manolos, and wears feather boas around his house at night. If this is the only way to fill two hours of airtime...
pi_57341510
Brooke is geweldig . Haar manier van zingen ontroert mij gewoon. Carly is ook steengoed. Ik vond Ramieles optreden best mooi maar het was idd saai hehe en safe. David A was echt dramatisch. Weet niet wat die jongen had. David H is troep net als Kirsty Lee Trut. Echt een verkrachting van dat nummer. Dom wicht. David Cook was top. Chekizie was ook heel goed en dat had ik niet verwacht. Jason Castro vind ik ook top. De rest is mij niet zo bijgebleven.
  ESF Reporter donderdag 13 maart 2008 @ 07:42:17 #76
87554 Cee
Welluk?
pi_57344601
Normaal gesproken ben ik niet zo van de 'conspiracy theories'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57344753
Ik denk dat de gay stripping hem zeker genekt heeft. En kom op zo magisch zong hij niet meer sinds hollywood. Zelfde als amanda. Eerste keer toen ze der strot open deed was het hmm dat klinkt wel aardig. Daarna was het alsof er een bandje op repeat stond.
A little bit hateful
pi_57351386
Bottom three was zeer terecht deze week.
En idd jammer dan David H., maar zijn optreden was erg corny.
En alle gay-strip aandacht zal hem ook niet in z'n kouwe kleren zijn gaan zitten.

Brooke White heeft mijn hart toch wel gestolen en haar likeability is oprecht.
En hoe fantastisch ze ook zingt, het gebrek aan likeability gaat Carly opbreken dit seizoen vrees ik.
Jammer, want ze zingt werkelijk fantastisch.

Bovendien worden uitgesproken zangers/zangeressen vaak gekickt als 4e of 3e.
Uiteindelijk zijn het regelmatig MOTR finales geworden, met winnaars die angstaanjagend snel verbleken na de overwinning.

De grootste schok in -mijn- Idol History was de vierde plek voor Chris Daughtry en ik ben ervan overtuigd dat dat voor hem -als bijzonder talent- niet beter had kunnen uitpakken.

Leuk dat ze de kandidaten wat meer naar voren willen schuiven en dat doen met diverse portretjes, maar ik kan de pub waar Carly 7 dagen per week 24 uur per dag werkt inmiddels niet meer zien.
Beetje meer variatie graag.

Verder is het ontbreken van een Sanjaya/Kevin Covais achtig type dit jaar een verademing!
pi_57352334
Ik vond het deze week eigenlijk best wel een beetje geweldig.

Syesha gaf dan misschien niet zo'n geweldig optreden, het was een beetje saai enzo. Maar ach, ze zong wel goed, en dat is ook wat waard, toch?
Chikezie kan het dus wel . Was erg verbaasd, had 'm al haast afgeschreven, maar nu doet 'ie dit. Het was van het begin tot het einde geweldig, echt heel goed. Zijn hysterische reactie en Ryan's genante gehuppel hadden echter wel achterwege mogen blijven, imho.
Ramiele was, waar mogelijk, nog saaier dan Syesha. Denk dat we Ramiele al snel mogen gaan uitzwaaien, en denk ook dat niemand daar wakker van zal liggen.
Jason was niet zo geniaal als vorige week, wat ook erg moeilijk is, maar toch deed 'ie het prima. Hij is gewoon tof, laidback, grappig en kan heel erg goed zingen. Ik wil niet te Paula klinken, en ik wil 'm niet met X-Factor Dorine vergelijken, maar het is inderdaad wel zo dat ik steeds het idee heb dat 'ie zich heel erg inleeft in het nummer enzo. Net zoals Brooke, trouwens. En dat zorgt ervoor dat hij, wat hij ook zingt, altijd een stuk beter is dan een Ramiele.
Carly deed het gewoon geweldig, wat een strot heeft dat mens. En Ierse accenten zijn tof.
David Cook was voor mij denk ik toch wel het hoogtepunt van de avond. Eleanor Rigby is sowieso een erg cool nummer, en ondanks dat David iets té Daughtry/Live/Nickelback/[willekeurige andere foute rockband] is naar mijn smaak, weet hij het toch iedere week weer geweldig te doen. Denk alleen wel dat ik hem, net als Daughtry, ook weer snel moe ben.
Brooke is toch wel een beetje een heldin van me. Ze komt ontzettend leuk over, heeft een hele mooie stem en kiest altijd goede nummers voor haar. Het mag her en der wel wat opgespiced worden, en dan komt het helemaal goed.
David Hernandez mist het gewoon. Hij kan goed zingen, daar niet van, maar hij heeft niet genoeg identiteit. Ik bedoel, heeft iemand enig idee wat voor muziek hij zou gaan maken na Idol? Bij Amanda, Carly, Brooke, Jason en David C bijvoorbeeld is het nogal logisch, maar bij David H, pff, geen idee. Hij heeft niet genoeg identiteit om echt te spetteren. En dat verhaal over de "Pizza Bistro" is natuurlijk ook erg treurig.
Amanda's trucje werkt niet meer voor mij. Drink wat hoestdrank, en ga weer lekker rock & roll nurse zijn.
Michael vond ik ook weer erg goed deze week. Ik snap wel wat iedereen bedoelt met dat 'ie toch echt moet gaan knallen om nog echt lang te blijven, maar toch, er is niks mis met wat hij tot nu toe allemaal heeft gedaan. Ik gun 't hem in ieder geval wel om nog lang in AI te blijven, want hij heeft het nog nooit slecht gedaan.
Kirsty, dat was van begin tot eind echt fout. Ik heb echt een hekel aan dat suffy gecountry van d'r, in combinatie met dit nummer werkte het écht niet. En net als je er een beetje aan gewend raakt, gaat ze er doorheen lopen mekkeren. En die laatste 'uithaal' was echt een van de ergste uithalen ooit. En als Paula zelfs geen positieve dingen over je kleding, haar, of leuke karakter weet te zeggen, dan is er echt iets vreselijk mis gegaan tijdens je optreden.
David Archuletta, tenslotte, viel behoorlijk tegen. Had dat toch niet verwacht. Hij blijft natuurlijk ontzettend koddig, maar moet volgende week toch maar weer knallen.

Al met al redelijk terechte bottom 3. Volgende week Kirsty eruit, en dan blijft er toch een al met al knallende top 10 over.

Top 11 voor mij nu:
1. Jason
2. Brooke
3. David Cook
4. Michael
5. Carly
6. David Archuleta
7. Syesha
8. Ramiele
9. Chikezie
10. Amanda
11. Kristy
pi_57357703
PM me ook ff mp3'link

Die Kristy met d'r country versie Echt te debiel en slecht voor woorden. (en ze komt nog wel uit oregon ).

Simon kijkt trouwens nooit naar de optredens maar zit altijd maar naar de beeldschermen te staren viel me op.

[ Bericht 90% gewijzigd door jmac op 13-03-2008 21:17:55 ]
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:01:33 #81
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57361969
De studio versies zijn weer prachtig
  ESF Reporter donderdag 13 maart 2008 @ 22:24:53 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_57362655
CDP, you've got mail.

Ik ben nog steeds boos dat m'n derde David eruit is.

Oh en ik begin een beetje een mad crush on David C. te krijgen. en Ik vrees alleen dat hij gauw de Constantine-kant op gaat. Maakt niet uit, misschien kan ik dan eindelijk een nieuw stuk inspiratie voor een icon krijgen.
pi_57363440
Hele leuke uitzending, heb nu inderdaad echt het gevoel alsof het de beste top 12 ooit is (al mag Kristy snel terug naar huis wat mij betreft). Bij de meisjes waren Brooke en Carly de beste en verder vond ik Chikezie (BIG surprise ) en Jason Castro wel erg goed bij de jongens. Beetje onverdiend dat David H. nu al gekicked is, hij was toch zeker wel beter dan een Amanda/Kristy/Syesha, maar goed, die zullen hem vrij snel volgen denk ik. Ramiele, wat doe je? Zij kan echt zo goed zingen maar brengt het elke keer weer zo simpel (= saai) als maar kan. Een beetje meer power mag best, nou maar hopen dat ze dat volgende week laat zien.

Over volgende week gesproken, waarom wéér hetzelfde thema? I get it, het zijn geweldige liedjes enzo, maar juist de verschillende thema's maken AI altijd zo leuk. Ach ja, I'll get over it...

Zou iemand btw zo lief willen zijn om mij even een linkje naar de mp3's te pm'en?
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:53:19 #84
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57363487
Ik had volgende week juist graag het iTunes Top 100 theme gewild. Keek er zó naar uit!

Oh en Mariah Carey is 1 van de 4 guest mentors dit jaar.
  ESF Reporter donderdag 13 maart 2008 @ 22:55:34 #85
87554 Cee
Welluk?
pi_57363549
Volgens mij heeft het verkrijgen van de rechten van de Lennon & McCartney-liedjes ze zóveel geld gekost, dat ze het rendabeler vinden om er langer gebruik van te maken dan slechts voor 1 showtje. Tja, als ik een blikje kaviaar zou kopen zou ik 'm ook helemaal leeg eten ookal heb ik m'n buik na een half blikje al vol van het spul.

Hopelijk is het volgende week net zo leuk als deze keer, vond de uitzending zeker niet tegenvallen. Ik wil een complete bluegrass versie van Chikezie's "She's a woman". Damn.
pi_57363558
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had volgende week juist graag het iTunes Top 100 theme gewild. Keek er zó naar uit!

Zijn alle thema's al bekend dan? Whoooo! voor het mentor-zijn van Mariah...

En nog bedankt voor de link CDP .
  ESF Reporter donderdag 13 maart 2008 @ 22:57:43 #87
87554 Cee
Welluk?
pi_57363602
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Van alle seizoenen waar die tante had op kunnen draven, komt ze net kijken bij het seizoen dat níet op de "divas" teert. Zoals AI3 bijvoorbeeld wel deed.

Hm, Amanda is in de studio net zo onverstaanbaar als live op het podium. Hoe krijgt ze het voor elkaar.
pi_57363612
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:55 schreef Cee het volgende:
Volgens mij heeft het verkrijgen van de rechten van de Lennon & McCartney-liedjes ze zóveel geld gekost, dat ze het rendabeler vinden om er langer gebruik van te maken dan slechts voor 1 showtje. Tja, als ik een blikje kaviaar zou kopen zou ik 'm ook helemaal leeg eten ookal heb ik m'n buik na een half blikje al vol van het spul.

Hopelijk is het volgende week net zo leuk als deze keer, vond de uitzending zeker niet tegenvallen. Ik wil een complete bluegrass versie van Chikezie's "She's a woman". Damn.
Ja, dat snap ik ook wel, maar doe dat dan later in het seizoen weer, niet twee weken achter elkaar. Ach ja, ik vind het wel leuke muziek, daar niet van, maar zoals ik al zei vind ik juist de verschillende thema's altijd zo leuk.
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:59:03 #89
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57363647
Het thema voor volgende week was al uitgelekt in het persbericht v/d samenwerking tussen iTunes en AI dit jaar. Maar dat zal nu dus een week opschuiven.

Leona Lewis komt trouwens ook nog een moppie zingen dit seizoen ergens.
Ik snap dat AI graag nog even doorgaat met Lennon & McCartney, maar 2 weken achter elkaar
Vraag me ook af of ze niet de 'jongere' kijker afstoten door 2 weken achter elkaar nummers te doen die 11/12 jarigen niet zullen kennen. Ik gok trouwens dat Paul McCartney nu volgende week guest mentor is
  ESF Reporter donderdag 13 maart 2008 @ 23:00:20 #90
87554 Cee
Welluk?
pi_57363685
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:58 schreef Kantar het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik ook wel, maar doe dat dan later in het seizoen weer, niet twee weken achter elkaar. Ach ja, ik vind het wel leuke muziek, daar niet van, maar zoals ik al zei vind ik juist de verschillende thema's altijd zo leuk.
Beetje afwisseling kan geen kwaad inderdaad. Maar, ik weet niet hoe dat hele afkoop-wereldje in elkaar steekt, misschien hebben ze maar een licentie voor een bepaalde tijd, twee weken of zo, en moeten ze daarna weer met hun jatten van de liedjes afblijven. Who knows.
pi_57363718
Het ging me btw niet zo goed af in de pool deze week. Al heb ik wel een goed excuus; ik had de aflevering van deze week nog niet gezien toen ik 'm invulde. Volgende week beter?
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:02:21 #92
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57363746
Ik ben trouwens Ryan-Simon grapjes wel zat nu.
  ESF Reporter donderdag 13 maart 2008 @ 23:02:41 #93
87554 Cee
Welluk?
pi_57363754
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik gok trouwens dat Paul McCartney nu volgende week guest mentor is
Dat zou wel ontzettend gaaf retecool en zó veel meer noemenswaardig dan Idol Gives Back zijn. Want dát viel me vorig jaar toch een partij tegen. Al die grote namen die op zouden komen dagen en vervolgens bleken het allemaal voorverpakte clipjes en video-oproepjes van die mensen te zijn. En de helft zag je helemaal niet eens verschijnen.
  ESF Reporter donderdag 13 maart 2008 @ 23:05:04 #94
87554 Cee
Welluk?
pi_57363820
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben trouwens Ryan-Simon grapjes wel zat nu.
Nu ik ze terugkijk gaan ze inderdaad wel oneindig door met cheap shots. "Hahaha homoooooooooo" grappen enzo.
pi_57364193
Heerlijk. Een AI chat op de late avond. God wat zonde dat Hallelujah niet in de studioversie beschikbaar is.
Bedankt CDP voor de link!
Chikeze was live trouwens een stuk beter dan in de studio, ik mis vooral dat onvergetelijke intro.

Wat een lekker seizoen is dit totnutoe.
Niet teveel idioten in de voorrondes. Een hollywoodweek die stukken beter was, iinstrumenten op het podium.
Ik heb veel meer het gevoel dat ik naar echte artiesten zit te kijken die eruit willen springen, dan naar jonge broekies die doodsbenauwd zijn voor het jurycommentaar.

En dan dat podium, ook erg mooi,
Hoewel ik het camerawerk veel minder vond.
Zat soms wel heel erg lang naar de close camera te kijken die dan ook z'n scherpte verloor. Iets meer schakelen zou fijn zijn.
Er zit een nieuwe regisseur op die zo te zien zijn draai nog moet vinden.
En oh ja, die steadicam man kon zich vorig jaar helemaal uitleven en die staat nu een beetje te niksen in die mosh-pit.
Bij Brooke kon ie echter weer lekker zijn gang gaan op het podium.

En volgens mij hebben de juryleden klappen gehad van Nigel na het genante optreden vorige week.
Paula en co. waren zowaar te volgen dit keer.
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:22:00 #96
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57364309
Je merkte inderdaad dat ze qua camerawerk nog aan het uitproberen zijn. Wel tof zijn die schermen overal. Rickey Minor en de band zijn weer uitgebreid maar wel een beetje weggestopt vind ik
Leek het nu zo of was er echt een groot leeg vak bij de resultsshow op de tribune?
pi_57364757
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef dolfg het volgende:
Ik heb veel meer het gevoel dat ik naar echte artiesten zit te kijken die eruit willen springen, dan naar jonge broekies die doodsbenauwd zijn voor het jurycommentaar.
Kijk, dat vind ik nou ook. Ik heb echt veel meer het idee dat er mensen op het podium staan die weten wat voor artiest ze zijn, wat voor muziek ze willen maken, wat hun sterkere en minder sterke kanten zijn, etc. Het lijkt allemaal wat ''volwassener''.

En die 'grappen' tussen Ryan en Simon mogen inderdaad wel overgeslagen worden. Het was eerst nog wel amusant, maar ik begin me er ook steeds meer aan te irriteren.

Ben ik trouwens de enige die telkens medelijden heeft met Paula? Ik vind haar zo zielig.. Ze komt echt NOOIT helemaal goed uit haar woorden. Ze begint met een zin en halverwege besluit ze dan iets anders te zeggen en ook halverwege die zin stapt ze dan weer over op iets anders, etc. etc. Ik vind het af en toe zelfs genant, zeker als Simon haar dan ook nog eens belachelijk gaat maken.
pi_57364862
Ik wil ook studioversies . Dat lege vak viel mij ook op CDP. Ik vind die Ryan echt tof hehe. Zo hoort een presentator te zijn en niet zoals Martijn en Wendy.
pi_57365153
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:04 schreef oYo het volgende:

[..]

Frankly, I’m getting tired of it, guys. I don’t care if Ryan has a closet full of Manolos, and wears feather boas around his house at night. If this is the only way to fill two hours of airtime...
Hey, another Linda Sharp fan.
Voor iedereen die AI een warm hart toedraagt, lees haar blog.
Ze is soms echt extreem komisch en haar kritiek is altijd on spot.
De beste AI blog die ik ken.

http://dontgetmestarted-lindasharp.typepad.com/
  vrijdag 14 maart 2008 @ 00:04:42 #100
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57365179
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:55 schreef Cee het volgende:
Ik wil een complete bluegrass versie van Chikezie's "She's a woman". Damn.
Haha, inderdaad. Ik vond het gewoon jammer toen het overging in wat anders. Zou echt goud geweest zijn, wanneer hij er een gehele bluegrass versie va nhad gemaakt.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:41:52 #101
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_57372532
Die studio versies zijn geweldig. Ik heb die van Michael Johns al een paar keer op Youtube beluisterd, en denk dat ik zijn versie maar ga kopen op iTunes, net als die van Brooke White. Super!
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:24:24 #102
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57373488
Kristy er nog steeds in

wanneer gaat die Filipini er nou us eindelijk uit.. vind haar al 2weken niks
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:26:01 #103
10721 dolfg
RegiZeur
pi_57373529
Als je in Nederland iTunes hebt kun je niet in de Amerikaanse winkel kopen.
Of iemand moet een tip hebben hoe het wel kan, maar het is mij nog niet gelukt!
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:30:16 #104
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_57373623
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:26 schreef dolfg het volgende:
Dat is stom.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_57373692
Downloaden zonder te kopen natuurlijk!

Peri kijkt toch nooit meer, dus het mag
A little bit hateful
pi_57373706
Chikezie was erg cool deze week. Met een briljante reactie van Ryan erna .
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:37:37 #107
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57373823
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:26 schreef dolfg het volgende:
Met iTunes giftcards uit de US kun je wel kopen.
pi_57380118
Mag ik ook een link naar die studioversies? *puppy eyes*

Eerlijk gezegd ken ik dus bijna niks van de Beatles (hit me) en het enige nummer dat ik wel kende was Let It Be. Omdat ik het altijd heel jammer vind om de kandidaten nummers te horen zingen die ik niet ken, dacht ik dat ik het saai zou vinden, maar dat viel hartstikke mee Over het algemeen waren ze best goed deze keer.

Syesha Mercado - Goed gezongen, maar een beetje saai. Erg nadelig voor haar dat ze als eerste moest.
Chikezie Ezie - Geweldig En hoe bedoel je, niet likeable? Die gast heeft humor en zelfspot én hij kan geweldig zingen. Van mij mag hij veel verder komen
Ramiele Malubay - Goed gezongen, maar saaier dan Syesha. Waarom zijn deze kandidaten zo slecht in ballads..?
Jason Castro - Gewoon weer hetzelfde als altijd. Ik zit altijd te genieten van hem (omdat hij zoveel lijkt op iemand die ik ken dat het eng wordt) totdat hij begint te zingen. Ik vind zijn stemgeluid niet bijzonder en ik vind het vervelend dat hij steeds van dat soort mellow makkelijke gitaarliedjes kiest. Het zou me niets verbazen als hij niets anders kan.
Carly Smithson - Ze mag dan liegen als Pinokkio maar zingen kan ze.
David Cook - Al vond ik hem vorige week toch wat beter.
Brooke White - Ik begin haar steeds meer te mogen Ze komt oprecht heel lief over, en dan niet op een tuttige maar een aangename manier. Jammer dat haar stem eigenlijk niet zo heel goed is, hoewel ik het leuk vond hoe ze Let It Be zong.
David Hernandez - Ik vind hem eng En zijn optreden van vandaag zei me helemaal niks.
Amanda Overmeyer - Ze voelt zich nog steeds niet helemaal op haar gemak, denk ik, maar ze was bij vlagen echt sterk deze keer en ze leek blij te zijn om op het podium te staan, in tegenstelling tot vorige week. Ik zie een positieve trend en ik hoop dat deze doorzet.
Michael Johns - Wel aardig, niet echt bijzonder. Blijft toch wel een van mijn favorieten.
Kristy Lee Cook - Dappere poging, maar man, wat een flater sloeg ze.. Als country zangeres vind ik haar niet eens zo slecht zingen, maar dat nummer leende zich niet voor country en ik begrijp niet wat de fuck die band achter haar aan het doen was. Dat klonk echt nergens naar. De tweede keer toen ze in de bottom three zat klonk het gelukkig beter, maar nog steeds als een slecht idee.
David Archuleta - Eindelijk! Ik wil meer! Nog meer mislukkingen! Dat hij volgende week van de show afgegooid mag worden omdat hij 10 seconden lang zijn teksten vergeten is

David Hernandez eruit, tsja. Best onverwacht eigenlijk, maar ik kan er niet echt rouwig om zijn. Volgende week nemen we afscheid van Kristy Lee Cook denk ik.

Mijn top 11:

1 (+2) Carly Smithson
2 (+4) Chikezie Ezie
3 (+2) Amanda Overmeyer
4 (-3) David Cook
5 (-3) Michael Johns
6 (-2) Brooke White
7 (-) Ramiele Malubay
8 (-) Syesha Mercado
9 (-) Jason Castro
10 (+1) Kristy Lee Cook
11 (+1) David Archuleta
  vrijdag 14 maart 2008 @ 18:35:59 #109
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57380315
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 18:27 schreef Black_Tulip het volgende:
Mag ik ook een link naar die studioversies? *puppy eyes*
Make that two.

Als ik een top 11 zou moeten maken, dan zou deze er als volgt uitzien na de afgelopen week.

1 Brooke White
2 Chikezie Ezie
3 Carly Smithson
4 Jason Castro
5 David Cook
6 Michael Johns
7 Ramiele Malubay
8 David Archuleta
9 Amanda Overmeyer
10 Kristy Lee Cook
11 Syesha Mercado
Elite
Tegen TTIP
pi_57383192
American idol EXTRA is trouwens te downloaden.

Met...

SANJAYA
Hij komt met een cd

Melinda D. geeft n optreden en en William Hung
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:32:27 #111
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57386020
Wat zou ik trouwens graag een studioversie van David A's 'Imagine' willen. *zucht*
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:33:43 #112
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57386053
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:37 schreef jmac het volgende:
American idol EXTRA is trouwens te downloaden.
Die kut-host, dat constante gewissel van decor en slechte inhoud deden me weinig
  zaterdag 15 maart 2008 @ 07:49:11 #113
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57391004
1. (1) Brooke
2. (3) David C
3. (4) Jason
4. (5) David A
5. (2) Carly
6. (7) Michael
7. (6) Ramiele
8. (8) Chekezie
9. (9) Syesha
10. (12) Kristy
11. (10) Amanda

[ Bericht 98% gewijzigd door oYo op 15-03-2008 09:52:28 ]
  zaterdag 15 maart 2008 @ 08:57:56 #114
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_57391256
1. (1) Brooke
2. (2) Michael
3. (6) Carly
4. (4) Ramiele
5. (7) David C
6. (3) Jason
7. (11) Chekezie
8. (5) David A
9. (10). Amanda
10. (12) Kristy (slecht, maar was grappig tijdens de result show, en nit zo saai as Syesha )
11. (9) Syesha

En de ranking van mensen die er al uit zijn:

1. David H
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_57394421
CDP, bedankt voor de links naar de studioversies

Wow @ studioversies. Nu blijkt pas echt hoe goed ze zijn. Het zijn stuk voor stuk zangers die weten waar ze mee bezig zijn. Vooral de versie van Jason Castro verraste me. Eigenlijk is 'ie toch best goed.. Maar ik blijf erbij dat hij eens iets heel anders moet kiezen.

Maar sommigen hebben echt zeiknummers gekozen zeg.. Vooral Ramiele en Michael En Syesha is op haar studioversie veel en veel beter dan live.
pi_57404800
Wat zitten jullie nou te zeuren over Ramiele. Ik heb nu zojuist Ramiele studio version gedownload. Het is idd geen fantastisch liedje om lekker te performen, maar als je even de koptelefoon erop zet, dan is het echt super loepzuiver. Als ik niet beter wist, dan was het echt een artist recording. Zelfde geldt voor Brook en Castro.

Het is waar aan de studioversion hoor je echte artiesten en ook op het podium staan hier echt artiesten ipv de amateurtjes bij idols. Deze weten waarvoor ze het doen en welke stijl ze hebben.

TT mag aangepast worden bij deze
A little bit hateful
  zondag 16 maart 2008 @ 08:33:28 #117
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57408739
Ik vind Michael wel goed in de studio, af en toe moet ik ook denken aan Eddie Vedder.
Brooke gaat het maken, valt in de categorie Jewel meets Carly Simon meets Joan Osborne (whatever happened to her?). Ramiele zingt best goed, maar ik denk toch dat dit jaar het jaar van de singer-songwriters gaat worden.
Artiesten die zelf een instrument bespelen en ook liedjes schrijven, kunnen het beste zich in een liedje inleven en het naar hun eigen arrangeren.

Zoek ook maar eens de cd's van Brooke op! http://www.youtube.com/watch?v=VH_J5O6TaRI

Jason Castro gaat het ook maken, ik denk dat de contracten al klaar liggen. Hij gaat ook nog verrassen met wat zwaarder werk. Hij is een fan van Buckley en die kon ook rocken.
Eigen nummer: http://www.youtube.com/watch?v=gNsj-HVQYd4 en Jason op drums: http://www.youtube.com/watch?v=0hl6lBH0qnU

Nog wat materiaal: http://www.youtube.com/watch?v=Paok3cTY6yU
http://www.youtube.com/watch?v=bGENauepB5g

[ Bericht 7% gewijzigd door oYo op 16-03-2008 08:58:32 ]
pi_57410720
Mijn top 11

1 Brooke White
2 Jason Castro
3 Carly Smithson
4 David Cook
5 Ramiele Malubay
6 David Archuleta
7 Michael Johns
8 Syesha Mercado
9 Amanda Overmeyer
10 Chikezie Ezie
11Kristy Lee Cook
pi_57411124
1. Brooke White
2. Chikezie Ezie
3. Jason Castro
4. David Cook
5. Michael Johns
6. Carly Smithson
7.David Archuleta
8. Amanda Overmyer
9. Kirsty Lee Cook
10. Syesha Mercado
11. Ramiele Malubay
Nothing takes the past away like the future!
pi_57411816
Die studioversie van David Cook, jezus! Wat een wereldplaat. Misschien is ie wel beter dan Chris Daughtry .

Jason, Brooke en Ramiele (ook al is het een dodelijk saai kutnummer) zijn erg tof. Kristly Lee Cook is echt verschrikkelijk, terwijl je op de plaat heel erg de 'jeugdigheid' van David A hoort, wat je niet bij zijn optredens meekrijgt.
  ESF Reporter zondag 16 maart 2008 @ 19:17:14 #121
87554 Cee
Welluk?
pi_57418019
1. David Archuleta
2. David Cook
3. Jason Castro
4. Brooke White
5. Michael Johns
6. Carly Smithson
7. Chikezie Eze
8. Ramiele Malubay
9. Syesha Mercado
10. Amanda Overmyer
11. Kristy Lee Cook
  woensdag 19 maart 2008 @ 00:12:04 #122
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57466636
De liedjes:
SPOILER
pi_57476972
Amanda vond ik eigenlijk best leuk. Ze gaat gewoon helemaal in haar ding en het optreden op, wat leuk is om te zien. Maar mijn god, wat moet dat een kut CD worden die zij eventueel ooit zou maken.
Kristy Blah.
David Archuleta Was wel goed, maar kan die jongen ook eens leuke nummers zingen? Word een beetje moe van de gezapigheid.
Michael Raar nummer, erg raar optreden. Hij kan beter.
David Cook Samen met Chikezie het beste voorbeeld van waarom twee weken achter elkaar hetzelfde thema doen niet werkt: het tweede optreden valt altijd tegen. De verrassing is eraf, zoals Simon ook al zei.
Brooke Ik vond het wel schattig, inclusief het knullige dansje en alle blijheid. Misschien wel m'n favoriete optreden van de avond.
Carly Heel erg goed gezongen, zoals altijd. Maar verder kom ik nooit bij Carly.
Jason Tja, dat Frans had niet gehoeven. Jason blijft m'n favoriet, maar dit was z'n minste optreden tot nu toe.
Syesha Heel erg goed gedaan, stukken beter dan vorige week. Benieuwd of het genoeg is om haar uit de bottom 3 te houden alleen...
Chikezie Zie David. Het werkte gewoon niet, en de mondharmonica was compleet overbodig.
Ramiele Blij, vrolijk en forgettable.

Ik denk dat de bottom 3 zal bestaan uit Kirsty, Ramiele en Chikezie, en dat Kirsty weg zal moeten.
  woensdag 19 maart 2008 @ 17:30:49 #124
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57479986
dit was echt waaaaay de slechte week en of het nou aan de beatles week lag of niet.. /care

SLECHT, SLECHT en nogus SLECHT
  woensdag 19 maart 2008 @ 19:29:42 #125
101884 PeRi
Allons-y!
pi_57482832
Ik heb de aflevering nog niet gezien, morgen met de uitslag er achteraan .

Maar ik wilde even komen zeggen dat het nummer + remixes van Paula Abdul nog best goed te pruimen is .
Whatever I want.
pi_57482887
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:30 schreef Tazmaniac het volgende:
dit was echt waaaaay de slechte week en of het nou aan de beatles week lag of niet.. /care

SLECHT, SLECHT en nogus SLECHT
Dit dus. Amanda had meteen met haar performence een (brom)toon gezet
A little bit hateful
pi_57483864
Twe keer min of meer hetzelfde thema achter elkaar is erg riskant en nu is ook gebleken dat het niet werkt.
Alle optredens waren in meer of mindere mate forgettable.
Zonde en ook dom van de producers.
En gek genoeg heb ik nergens gelezen dat mensen hierom zaten te springen zoals Ryan Seacrest ons wil doen laten geloven.
  ESF Reporter woensdag 19 maart 2008 @ 20:30:40 #128
87554 Cee
Welluk?
pi_57484306
Aardige show, misschien kwam dat wel doordat ik het tijdens het eten zat te kijken dus het viel nog te pruimen. David Archuleta was fantastisch, zo'n mooi liedje ook, zo zuiver gezongen en dat jong heeft zo veel dingen waar ik me aan zou kunnen ergeren maar hij krijgt het steeds voor elkaar me met open mond van verbazing te laten genieten van z'n geweldige stem. *kwijl*
Vreemd genoeg doet een, eveneens geweldig zingende, Carly Smithson me weer helemaal niets.

Ik vind David Cook sexy as hell.
Ik schaam me er niet eens meer voor.

Horse Yodeler mag eruit. Alhoewel de quote van de avond naar haarzelf gaat:
quote:
"Next week Simon, I'm going to blow your socks off!"

Stukje uit m'n favoriete recap-website:
quote:
But here's the thing: when Amanda sings, I feel like I'm in a bar; when David Cook sings, I feel like I'm in a club; when Brooke sings, I feel like I'm in an amphitheater; when Jason sings, I feel like I'm in my dealer's living room; but when David Archuleta sings, I feel like I'm watching a high school talent show.

[ Bericht 22% gewijzigd door Cee op 19-03-2008 21:20:56 ]
pi_57497043
Werd tijd dat die Roggelchick eruit is.
A little bit hateful
  donderdag 20 maart 2008 @ 12:50:16 #130
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57498388
Amanda weg was haar ook wel zat.
Nu Kristy en Chikezie nog moven
pi_57502275
Ik vind het heel stom dat Amanda eerder weg is dan Kristy . En Carly in de bottom 3 is ook belachelijk. En het liedje van Kellie Pickler was echt te suf voor woorden.

Ze hebben, op Mimi na, wel leuke mentors dit jaar. Ben vooral benieuwd naar Dolly Parton week .
  donderdag 20 maart 2008 @ 16:51:07 #132
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57503179
Amanda was te verwachten.
Nu Kirsty...
  donderdag 20 maart 2008 @ 16:58:19 #133
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57503329
Het is inderdaad een beetje onzin dat Amanda eerder weg is dan Kristy Maar goed, zij zal snel volgen hoop denk ik. Ik vind David Cook overigens nog steeds een arrogante zak. Wel eentje die ontzettend goed kan zingen, dat wel, maar toch vind ik het een vies ventje...

Weet iemand het thema voor volgende week?
  donderdag 20 maart 2008 @ 17:12:45 #134
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57503602
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:58 schreef Kantar het volgende:
Weet iemand het thema voor volgende week?
Dat niet.
Maar ze schenen deze week gerepeteerd te hebben voor "birth year" totdat ze besloten meer Beatles te doen. Dus die zal het misschien wel worden?
Daarnaast komen ook "iTunes Top 100" en "Broadway" sowieso nog voorbij!
  donderdag 20 maart 2008 @ 17:34:19 #135
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57504088
TOP 10 FINALISTS WILL PERFORM

SONGS FROM THE YEAR THEY WERE BORN

TUESDAY, MARCH 25, ON FOX

Kimberley Locke to Perform Her Single “Fall” Wednesday, March 26, on FOX

http://foxflash.com/div.php/main/page?aID=1z2z0z246z1z8&ID=4062
  ESF Reporter donderdag 20 maart 2008 @ 20:21:33 #136
87554 Cee
Welluk?
pi_57507451
Songs from the year they were born, hmm.

Oh man wat ga ik me oud voelen als Archuleta een liedje uit '91 gaat zingen.
pi_57507950
Ja cee je bent oud. Ik vind je ook oud. Oud oud bejaard oud.
A little bit hateful
  donderdag 20 maart 2008 @ 21:07:14 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57508492
Smithson in de onderste 3

Amerikanen.

Show van gisteren was echt butt. Amanda, Kirsty, Chikezie, Ramulay, Michael, David C etc etc. Vond ze allemaal maar matig met Amanda, Kirsty, David C als absolute dieptepunten.

Vond alleen Carly en David A (voor het eerst) wel aardig. :'
Elite
Tegen TTIP
pi_57514746
Wat een saaie kutaflevering

Terechte afvaller. En Kristy die weer een bottom 2 overleeft .
  vrijdag 21 maart 2008 @ 09:13:02 #140
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57515170
Iemand via PM een goede tip waar ik Carly's debuut kan downloaden?
Stomme US itunes laat het niet toe vanuit europa en op de lokale versie is de cd niet te krijgen...
  vrijdag 21 maart 2008 @ 09:27:44 #141
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57515343
http://www.youtube.com/watch?v=O4-jxSKbC2U

Wie prefereren jullie Carly of Kelley?
pi_57515828
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 09:27 schreef oYo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=O4-jxSKbC2U

Wie prefereren jullie Carly of Kelley?
Duidelijk Kelly. Carly's stem is vreselijk irritant in haar versie.
pi_57518193
Amanda Overmeyer eruit! Zo onverdiend...Maar je moet eens wat interviews van haar lezen:
http://www.ew.com/ew/arti(...)5_20185581_2,00.html
http://www.mtv.com/news/articles/1583789/20080320/index.jhtml
Ze is zo'n tof wijf Intelligent en nuchter.

Amanda Overmeyer Ik vond haar wel aardig, maar vorige week had ze een veel leuker nummer.
Kristy Lee Cook Veel beter dan vorige week Nog steeds niet goed, maar wel inderdaad haar beste performance
David Archuleta Ik kan niet wachten totdat David weg is, maar ik moet toegeven, het was goed deze keer. Eveneens zijn beste performance imo.
Michael Johns Leuk Hij kan zeker beter, maar ik vond dit echt niet slecht hoor.
David Cook Ik vond het eerst wel meevallen, maar hij komt inderdaad een beetje arrogant over. Toch leuk gedaan.
Brooke White Meh.. Nee, dit is hem niet, ook al is Brooke een schat.
Carly Smithson Nee Viel erg tegen.
Jason Castro Na de studioversie van If I Fell een paar keer te hebben geluisterd, ben ik helemaal omgeslagen Nu vind ik hem wel leuk en dat Frans vond ik juist verrassend goed, heel schattig ook.
Syesha Mercado Haar beste performance, maar nog steeds niet overtuigend.
Chikezie Ezie Jammer, maar helaas.
Ramiele Malubay Beter dan vorige week, maar nog steeds saai.

Beetje raar weekje was dit voor mij, met een aantal beste performances van kandidaten die ik nog steeds niet mag en een aantal wat mindere performances van kandidaten die toch mijn favoriet blijven... Verder vind ik Jason Castro nu wel cool en Carly Smithson toch niet zo

1 (5) Michael Johns
2 (9) Jason Castro
3 (2) Chikezie Ezie
4 (4) David Cook
5 (6) Brooke White
6 (8) Syesha Mercado
7 (11) David Archuleta
8 (2) Carly Smithson
9 (7) Ramiele Malubay
10 (10) Kristy Lee Cook

Ik merk dat mijn top zoveel nog flink verandert
  vrijdag 21 maart 2008 @ 17:28:47 #144
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57523835
01. Brooke White
02. Jason Castro
03. Carly Smithson
04. David Archuleta
05. Michael Johns
06. Ramiele Malubay
07. Syesha Mercado
08. David Cook
09. Chikezie
10. Kristy Lee Cook
pi_57524185
01 (01) Jason
02 (02) Brooke
03 (04) Michael
04 (03) David Cook
05 (05) Carly
06 (07) Syesha
07 (06) David Archuleta
08 (09) Chikezie
09 (08) Ramiele
10 (11) Kristy

Exit kandidaten:
01 Amanda
02 David Hernandez
  vrijdag 21 maart 2008 @ 18:06:25 #146
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57524422
1. (1) (1) Brooke
2 (4) (5) David A
3 (6) (7) Michael
4 (5) (2) Carly
5 (3) (4) Jason
6 (2) (3) David C
7 (7) (6) Ramiele

B 3:
8. (8) (8) Chekezie
9. (9) (9) Syesha
10 (10) (12) Kristy

Out
11. (10) Amanda
  ESF Reporter vrijdag 21 maart 2008 @ 19:34:14 #147
87554 Cee
Welluk?
pi_57526093
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 20:43 schreef Liquidootje het volgende:
Ja cee je bent oud. Ik vind je ook oud. Oud oud bejaard oud.
Liquidootje, je bent oh zo tactloos. Oh wacht dat wist je al.

1. David Archu-fucking-letta
2. David Co-fucking-ok
3. Brooke White
4. Jason Castro
5. Michael Johns
6. Chikezie Eze (man, wat gaat die gast snel omhoog in m'n lijstje)
7. Carly Smithson
8. Sayesha Mercado
9. Ramiele Malubay
10. Kirsty Lee Cook
pi_57526651
1 Brooke White
2 Jason Castro
3 Carly Smithson
4 David Cook
5 David Archuleta
6 Michael Johns
7 Ramiele Malubay
8 Chikezie Ezie
9 Syesha Mercado
10Kristy Lee Cook
pi_57555827
1. Chikezie Ezie
2. Brooke White
3. David Cook
4. Jason Castro
5. David Archuleta
6. Michael Johns
7. Carly Smithson
8. Kristy Lee Cook
9. Syesha Mercado
10. Ramiele Malubay
pi_57559814
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:11 schreef dolfg het volgende:

En gek genoeg heb ik nergens gelezen dat mensen hierom zaten te springen zoals Ryan Seacrest ons wil doen laten geloven.
Ik zat te springen (dus bij deze)

Maar dat ligt meer aan The Beatles dan aan hoe de kandidaten 't doen.

Nu nog een keer een QUEEN week

Ik vind Simon Cowell 't hoogtepunt elke week
  maandag 24 maart 2008 @ 07:55:40 #151
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57573987
American Idol’s Josiah Leming has signed with Warner Bros. Records. He has hired an agent and an entertainment lawyer.

This is such good news! Who needs to be on the show anyway? Simon Cowell will only eat you alive. Paula Abdul will just cut your head and put it on her dashboard. More than half of those left on the show will never get record deals and only one person will actually be the American Idol. Josiah Leming had a few good moments on American Idol and now has a record deal. Talk about efficiency. He can just use the Internet to promote himself.
pi_57574039
Voor de mensen die het niet begrepen. Jasiah Leming is the car kid met een engelse accent zingend.
A little bit hateful
pi_57574926
Is die Simon Cowell een soort autist trouwens? Tijdens optredens kijkt hij zelden of nooit richting het podium. Tijdens het jury commentaar van anderen zelden of nooit richting de spreker noch de deelnemer en tijdens zijn eigen commentaar rollen zijn ogen ook alle kanten uit. Hij kijkt gewoon echt nooit iemand aan.
pi_57580876
quote:
Op maandag 24 maart 2008 10:49 schreef Knipoogje het volgende:
Is die Simon Cowell een soort autist trouwens? Tijdens optredens kijkt hij zelden of nooit richting het podium. Tijdens het jury commentaar van anderen zelden of nooit richting de spreker noch de deelnemer en tijdens zijn eigen commentaar rollen zijn ogen ook alle kanten uit. Hij kijkt gewoon echt nooit iemand aan.
Klopt. Wou ik ook posten. Hij kijkt tijdens commentaat van anderen achter paula langs. Tijdens optredens kijkt ie overigens naar de beeldschermen (missch omdat ie wil zien hoe t overkomt op beeld? alhoewel ze ook beeldschermpjes in de desk hebben).

Dat rollen met de ogen doet ie meer voor de grap volgens mij als de rest 't weer eens niet met 'm eens is.
quote:
Op maandag 24 maart 2008 08:17 schreef Liquidootje het volgende:
Voor de mensen die het niet begrepen. Jasiah Leming is the car kid met een engelse accent zingend.
super.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 11:15:10 #155
101884 PeRi
Allons-y!
pi_57595932
Ik ben echt helemaal verliefd op David Archuletta. Hij is zó übercute. Ik wil hem echt zo vastpakken en knuffelen en in zn wangetjes knijpen als ie lacht. Zo scheetig !
Whatever I want.
pi_57596777
En zo gay als wat!
pi_57597865
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 11:15 schreef PeRi het volgende:
Ik ben echt helemaal verliefd op David Archuletta. Hij is zó übercute. Ik wil hem echt zo vastpakken en knuffelen en in zn wangetjes knijpen als ie lacht. Zo scheetig !
Je gaat steeds meer op Paula lijken...
  dinsdag 25 maart 2008 @ 13:36:39 #158
101884 PeRi
Allons-y!
pi_57598488
quote:
Op dinsdag 25 maart 200813:00 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Je gaat steeds meer op Paula lijken...
Ik weet dat je van me houdt, dus ik zal dit opvatten als een compliment.
Whatever I want.
pi_57599650
nee het is geen compliment hoe je het ook wendt of keert.
A little bit hateful
  dinsdag 25 maart 2008 @ 14:47:19 #160
101884 PeRi
Allons-y!
pi_57599863
Oh boohoo.
Whatever I want.
pi_57603017
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:01 schreef Hapertje het volgende:
En zo gay als wat!
Weet 'ie 't zelf al of moeten we 'm dat nog vertellen..
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:46 schreef Ridley het volgende:

[..]

Wat maakt het uit?

En bovendien, die jongen heeft nu al een gouden carriere voor de boeg. Jullie homofoben hier zijn gewoon jaloers.

[ Bericht 48% gewijzigd door jmac op 25-03-2008 17:49:17 ]
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:46:41 #162
42324 Ridley
Stem PVV of TON!!!
pi_57603679
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:15 schreef jmac het volgende:

[..]

Weet 'ie 't zelf al of moeten we 'm dat nog vertellen..
Wat maakt het uit?

En bovendien, die jongen heeft nu al een gouden carriere voor de boeg. Jullie homofoben hier zijn gewoon jaloers.
God created the Dutch
  dinsdag 25 maart 2008 @ 20:09:26 #163
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57607002
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:46 schreef Ridley het volgende:

[..]

Jullie homofoben
Uhm, je hebt in de gaten dat je in een American Idol-topic bent he? Dat lijkt me nou niet echt een programma waar veel homofoben dol op zijn..
  woensdag 26 maart 2008 @ 03:21:08 #164
42324 Ridley
Stem PVV of TON!!!
pi_57614413
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:09 schreef Kantar het volgende:

[..]

Uhm, je hebt in de gaten dat je in een American Idol-topic bent he? Dat lijkt me nou niet echt een programma waar veel homofoben dol op zijn..
Hapertje en jmac blijkbaar wel.
God created the Dutch
  woensdag 26 maart 2008 @ 03:35:52 #165
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57614443
Cook was weer briljant vanavond.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 26 maart 2008 @ 04:13:00 #166
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_57614526
Is dat die Ierse?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 26 maart 2008 @ 04:15:57 #167
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57614531
Nee die kerel die van veel nummers wat anders maakt, deed 'Hello' ook al zo goed.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 26 maart 2008 @ 04:19:10 #168
15080 static
pi_57614537
Ohw. Sinds jullie in daylight saving zitten is het te vroeg om te kijken. Maar die Ierse staat me bij als erg goed.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 26 maart 2008 @ 04:22:26 #169
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57614543
Die kan zeker zingen ja. Ik hou wel van de orginaliteit van die jongen. Misschien niet de 'ideale' idol maar wel met het meest muzikale talent.
pi_57614857
Er is toch helemaal geen ierse gozer?
A little bit hateful
pi_57619256
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 03:21 schreef Ridley het volgende:

[..]

Ik ben zo gay als wat... en ik vind American Idol heeeeerlijk!
  woensdag 26 maart 2008 @ 12:07:59 #172
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57619384
Ramiele: Best leuk geprobeerd schat, maar over Carrie kom je toch echt niet heen!

Jason: Mooi nummer en leuk gedaan. Al vond ik het niet echt indrukwekkend qua zang.

Syesha: Tof gedaan. Al is zo'n stem geen garantie voor succes binnen AI helaas

Chikezie: Leuk enzo maar niet memorabel. En Amerika maakt niet de tweede keer de fout die ze met Ruben Studdard maakte.

Brooke: Ik houd van Brooke. Stiekem hoop ik dat zij er vandoor gaat met de titel dit jaar. Ze liet dat beginfoutje ook totaal niet merken!

Michael Johns: Gave uithalen en zang, al stond ie wat krampachtig.

Carly: Goed gezongen, maar ze had verrrassender kunnen zijn qua nummerkeuze.

David Archuleta: Hij komt uit 91.. ik had gehoopt op iets cheesier! Maar het was wel weer goed
Kristy: Hoe cheap om God Bless The USA te doen Moven die hap!

David Cook: Oh mijn fucking god. Wat briljant!!!!

Kristy of Ramiele zal wel moven.
Paula's woordje v/d week: Niche

[ Bericht 42% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 26-03-2008 13:00:30 ]
pi_57622593
Ramiele: vals, suf lied, slechte performance, sloeg helemaal nergens op. Goed voor haar dat ze inzag dat ze nu eens écht iets neer moest zetten, jammer voor haar dat het weer compleet mislukte.
Jason: ik vond het vocally een van zijn beste optredens, vooral toen z'n stem in het midden wat heftiger werd, zegmaar, vond alleen het arrangement niet passen bij het nummer. Het was me iets te vrolijk voor zo'n dramalied.
Syesha: erg goed gezongen, maar wat een vreselijk suf lied weer. Ze wordt steeds beter, dat wel.
Chikezie: hij kan goed zingen, maar daar houdt het dan ook gewoon mee op. Saai, forgettable, en hij is gewoon niet likeable. Ook hij zong een stom lied (dat leek wel het thema van de avond) en wist er niets van te maken.
Brooke: Ben het compleet met Randy eens: ze had het bij de piano moeten houden. Maar Brooke begint steeds meer m'n favoriet te worden. Ze moet alleen stoppen met dat constant reageren op wat de jury zegt, erg irritant haar 'yeah' enzo er steeds doorheen.
Michael: Held van de avond . Geweldig optreden .
Carly: Ze zong het erg goed, er gebeurde toch wel wat op dat podium. Maar wat ik denk dat ze mist is de connectie met een nummer. Ze zingt het heel erg goed, en het is op een foute jaren '80 manier een ontzettend tof nummer, maar ze zingt het alleen maar. Er zit niets extra's bij, wat Jason wel altijd heeft.
David Archuleta: vreselijk lied, vreselijk optreden. Ben wel klaar met hem.
Kristy: tenenkrommend.
David Cook: ben hier niet zo fan van, eigenlijk. Het Chris Daughtry effect begint erin te hakken...

Net als de afgelopen 6 weken hoop ik weer op een exit voor Kristy, maar wegens het ontzettend slim gekozen vreselijk patriottistische lied zal ze nog wel weer een weekje extra mogen zingen. Dus dan zal het wel Ramiele of Chikezie worden .
pi_57622925
Ik skipte wat door de aflevering. Kristy.. i love this land en ik spoelde een stukje door en weer hoorde ik this land
David Cook. Van Billy Jean moet je afblijven man. Maar ik vond het wel goed.
Ramiele... zucht zij is zo cute, maar dat klonk nergens na.

De rest bewaar ik wel voor later. Niet eens de moeite genomen om de hele uitzending te bekijken.
A little bit hateful
pi_57623433
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 03:21 schreef Ridley het volgende:

[..]

Ja dat ben ik echt

gast ga weg ofzo.

Straks maar ff de episode downloaden. Ben benieuwd
pi_57624962
Ramiele: Saai en tja het origineel is beter, Carly's versie was beter en Carrie's versie was beter. En het was soms erg vals. En ze zingt het ook op zo'n saaie manier. Jammer.
Jason: TOF! Leuk gedaan met stukjes in het Spaans. Dat hij elke keer hetzelfde doet boeit me niet ik vind het tof.
Syesha: Goed gezongen en ook goed optreden.
Chikezie: Blaaaah, Saai geen moer aan.
Brooke: Love this woman. Lekker wijf ook en ze zingt tof .
Michael: WOW. Die gast is goed. Eindelijk doet ie het goed . Bravo .
Carly: .Dat stomme mens is mijn favoriet maar zingt van die kutnummers. Jammer erg jammer.
David Archuleta: Kenden ze dat nummer niet? Ik vind het een tof nummer maar meer omdat John Farnham het zingt. David deed het wel oke maar zo'n nummer past niet echt bij hem.
Kristy: KOTS! Kutnummer. Lelijk dom wief. Heb het niet eens helemaal afgekeken haar optreden vanwege dat nummer. De eerste zinnen en ik had het al gezien. KOTS KOTS KOTS! Weg ermeee!
David Cook: BRILJANT!!!!!

Kan iemand Kirst afschieten. Laat haar ajb oprotten.
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:56:37 #177
15080 static
pi_57625591
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 07:10 schreef Liquidootje het volgende:
Er is toch helemaal geen ierse gozer?
Er staat dan ook 'Ierse', geen 'Ier' slimmerik.
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:15:10 #178
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57630382
Ramiele Malubay — “Alone”
Zwak, goodbye?

Jason Castro — “Fragile”
Niet z'n beste...

Syesha Mercado — “If I Were Your Woman”
Heel erg goed, maar te laat....

Chikezie — “If Only For One Night”
Mwah... raakte me niet (out?)

Brooke White — “Every Breath You Take”
Heel erg goed begin, had liever gehad dat ze het nummer alleen bracht zonder band

Michael Johns — “We Are the Champions”
Super, doch Bohemian Rhapsody was veel beter!

Carly Smithson — “Total Eclipse of the Heart”
SUPERT!!!!!

David Archuleta — “You’re the Voice”
B0-0-0-0-0-0ring!!!!

Kristy Lee Cook — “God Bless the USA”
Ze houden haar nog wel ff, maar ik vond het niks.

David Cook — “Billie Jean”
MY KINDA IDOL!
  ESF Reporter woensdag 26 maart 2008 @ 20:23:35 #179
87554 Cee
Welluk?
pi_57630609
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:28 schreef AssyriskaFF het volgende:
Kristy: KOTS! Kutnummer. Lelijk dom wief. Heb het niet eens helemaal afgekeken haar optreden vanwege dat nummer. De eerste zinnen en ik had het al gezien. KOTS KOTS KOTS! Weg ermeee!
Ik hoorde welk nummer ze ging zingen en greep naar de FF knop. Heb het aan moeten horen tijdens een AI tour, heel 't publiek opstaan, hand op de borst, traantjes in de ogen, allemaal Amerikaanse vlaggen op het podium, wapperdewapper en ik zat een beetje zo te doen op m'n stoeltje. Dus ik ben zwaar allergisch voor het nummer. Gecombineerd met KLC en dan is de afkeer compleet.

David Cook, daarentegen holy shit I think that performance impregnated me.

Over zwanger zijn gesproken: gerucht gaat dat één van de kandidaten zwanger is (men zegt Carly). En dat er een wildcardshow gaat komen voor iedereen uit de top 24, om met de tour mee te gaan. Misschien om de plek te vervangen van de potentiële zwangere?
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:37:33 #180
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57631046
Ramiele Malubay - Vond het begin wel goed, verwachte bij het chorus een 'spetterende' Ramiele, maar nee, dat viel vies tegen. Wat een anti-climax.
Jason Castro - Jason op zijn best and I like it.
Syesha Mercado - Wow! Ze verraste me vanavond. Niet dat ze er AI mee gaat winnen, maar toch.
Chekezie - Boooooring...
Brooke White - Ik vond het niks.
Michael Johns - Queen. Was, op zijn schreeuwen na, wel aardig.
Carly - Lekkere moeder. Dat was ook het enige noemenswaardige over Carly vandaag.
David A - Hij zong het volgens mij iets te snel. Ik vond het begin overigens goed, maar het werd naarmate het einde echt bagger...
Kristie Lee Cook - Klonk voor de verandering wel aardig. Alleen niet goed genoeg om te blijven.
David C - Na een aantal baggerweken, was het vanavond weer .De rest verbleekt gewoon bij dit optreden.
Elite
Tegen TTIP
pi_57637820
er.. Ramiele Malubay : wat is dat voor broek/jurkje wat je aan hebt? Ik dacht dat boswachters of bouwvakkers zoiets droegen...
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:16 schreef jmac het volgende:

[..]

Nu nog een keer een QUEEN week
DANK Johns

KRISTY moet verstoten worden uit Oregon

Dat liedje vind ik alleen wel stiekem vaak heel erg leuk (als 't maar niet door haar gezongen wordt)

[ Bericht 38% gewijzigd door jmac op 27-03-2008 00:34:39 ]
  ESF Reporter donderdag 27 maart 2008 @ 07:36:59 #182
87554 Cee
Welluk?
pi_57640511
Het thema volgende week: Country. Met Dolly Parton.
  donderdag 27 maart 2008 @ 07:58:12 #183
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57640613
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 07:36 schreef Cee het volgende:
Het thema volgende week: Country. Met Dolly Parton.
Johnny Cash.

Dat is ook het enige op het gebied van Country waar ik naar kan luisteren.
Elite
Tegen TTIP
pi_57640717
hihi
SPOILER
Ramiele safe
A little bit hateful
pi_57643910
Echt onterecht dat Syesha en Jason in de bottom 3 zaten. Maar ach, dat Chikezie eruit is, daar zal niemand echt wakker van liggen. Ik niet in elk geval.

Ben benieuwd naar Dolly Parton volgende week . Maar country betekent waarschijnlijk ook dat Kristy nog een weekje extra mag 'zingen'. Zeker nu ze de VFTW pick is .

[ Bericht 26% gewijzigd door Tom_Tom- op 27-03-2008 11:44:54 ]
pi_57648923
Go kristy!! (L)
pi_57648980
Vond het trouwens een goede aflevering voor de verandering!
En kimberly locke zag er goed uit!

blij dat chikezie eruit is.. slechtere ruben..

en kristy mag t winnen!!!! Proud to be an American!!! God bless kristy!!!!!!
pi_57649489
is dat bagger?
A little bit hateful
  donderdag 27 maart 2008 @ 17:25:52 #189
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57651197
Redelijk voorspelbaar.
Op naar de country!
pi_57652025
Ja hoor American Idol, gooi er nog maar 1 van mijn favorieten eruit Chikezie was wel mijn favoriet, maakt me niet uit wat jullie denken Wel wat Amerika denkt, want nu ligt ie er dus uit

Ramiele Malubay - Leuk nummer, slecht gezongen. Ze kan het gewoon niet, ook niet als ze het hard probeert, weg ermee.
Jason Castro - Wel aardig, niet echt goed. Doe nou in godsnaam eens een keer wat anders
Syesha Mercado - Geweldig Haar beste by far. Zo onterecht dat ze alsnog in de bottom three zat
Chikezie Ezie - Hij zong het niet slecht, maar kennelijk is een ballad zingen echt een slecht idee
Brooke White - Leuk
Michael Johns - Goed gedaan, maar overrated. Bovendien vind ik het feit dat hij zijn beste performances heeft gehad met Queen erg lijken op Kristy Lee Cook die alleen goed is als ze Amazing Grace zingt. Ik vraag me af wat hij nog meer kan.
Carly Smithson - Leuk nummer en ik vond dat ze het erg goed deed
David Archuleta - Halverwege besefte ik dat ik dit nummer ken en zelfs leuk vind. Maar ja, David he. Slechte performance.
Kristy Lee Cook - Matigjes. Ik ergerde me minder aan de tekst dan ik dacht te gaan doen.
David Cook - Erg goed gedaan, alleen zo jammer dat hij goede ideeën jat van anderen

1 (4) David Cook
2 (8) Carly Smithson
3 (6) Syesha Mercado
4 (1) Michael Johns
5 (5) Brooke White
6 (2) Jason Castro
7 (10) Kristy Lee Cook
8 (9) Ramiele Malubay
9 (7) David Archuleta

1 Amanda Overmeyer
2 Chikezie Ezie
3 David Hernandez
  ESF Reporter donderdag 27 maart 2008 @ 19:11:19 #191
87554 Cee
Welluk?
pi_57653564
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:39 schreef Deceit het volgende:
blij dat chikezie eruit is.. slechtere ruben..
Qua stem vind ik 'm veel meer lijken op Rickey Smith (2e seizoen), je weet wel, "Herculeeees Herculeees!"

Oh ja, Johnny Cash! Dat is dan wel weer leuke Country. En de Dixie Chicks. 10 tegen 1 dat KLC iets van Carrie Underwood gaat zingen. En natuurlijk is ze vanwege dit thema gegarandeerd in de top 8. Ugh.
pi_57655811
het lijkt me briljant als juist Kristy Lee Cook volgende week totaal onderuit gaat en de rest beter country blijkt te kunnen zingen dan haar lol goed ik mag dromen toch

dacht dat david cook super origineel was, blijkt dat hij gewoon de versie van Chris Cornell's (ex-soundgarden) zong. ryan zei het nog aan het begin, maar dat had ik niet door
pi_57656257
Jammer dat Chikezie eruit ligt. Stomme liedjeskeuze van 'm weer. Hij kan zo ongelooflijk goed zingen. Zowel laag als hoog. Dat zie je niet vaak.

David A. was echt superslecht. Hele vervelende stem heeft hij soms. Hij perst die uithalen er gewoon uit...bah.

Carly zich maar afvragen waarom ze toch geen cd's verkoopt of in de bottom 3 terechtkomt... nou dat zal ik je vertellen meid: je hebt gewoon geen enkel charisma.
pi_57660629
Voor het eerst een live recording van David Cook gedownload. Dat klinkt echt badass goed.
A little bit hateful
  vrijdag 28 maart 2008 @ 23:42:24 #195
10721 dolfg
RegiZeur
pi_57686260
Toch jammer van Chikezie, vond hem leuk en hij had wel iets aandoenlijks.
Was helemaal klaar voor een exit van Ramiele, die stem, die kleren, vreselijk!
Ze staat al weken in van die tiroler pakjes op te treden en dan dat kinderlijke gedrag van d'r... moven!

Dat David Cook een cover zong is wel gezegd, maar de jury leek het ook niet te weten en waren door het dolle over de aparte versie. En nu zijn/waren alle Chris Cornell fans over de zeik, ach ja: een relletje hoort erbij.
Bovendien één van de beste optredens in American Idol, cover of niet.
Ik heb bij David nog een beter gevoel dan bij Chris Daughtry. Hij is breder en gevarieerder.
Echt een potentiele grote ster, mooi om mee te maken.
Net als bij Daughtry, iedere keer als hij in het nieuws is denk ik: 'ik heb jou dat ticket to Hollywood onder je cowboyhoed vandaan zien halen' en hoeveel Nederlanders kunnen dat zeggen?

Carly Smithson moet volgens mij nodig aan de anti-depressiva.
Terwijl ze echt heel erg goed zingt, maar het koppie staat telkens zo strak gespannen.
Word het jurycommentaar bij haar wel beu.
Ja we weten dat Randy en Simon graag willen dat ze Mariah Carey gaat zingen, maar dat past niet bij haar.
Ik vind haar songkeuze meestal juist erg goed, maar er zit geen vonk bij die overslaat.

Brooke moet stoppen met op haar lip bijten en de jury continu onderbreken.
Ze is adorable, maar het gevaar van de mierzoete suikerspin ligt op de loer.
Maar ze blijft heerlijk om naar te luisteren en te kijken, echt een beauty.

David A. zingt nummers die totaal niet bij hem passen. Simon noemde dat ook al en nu al een aantal weken het gerucht gaat dat papa Archuletta jonge David wel erg onder de duim houdt en zich schijnbaar met alles bemoeit (song choice?) zou deze opmerking van Simon dus wel eens een diepere betekenis kunnen hebben.

Al met al, wat is me écht bijgebleven. David Cook en Michael Johns.
En dat zegt genoeg voor deze week.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 15:03:14 #196
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57696158
toch klinkt de studioversie van Rami best goed...
pi_57696468
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 15:03 schreef oYo het volgende:
toch klinkt de studioversie van Rami best goed...
Rami heeft zo'n zoete stem voor ín je oor.
A little bit hateful
pi_57697104
In principe heeft Rami gewoon een hele goede en volle zangstem. Ze kiest alleen nummers die net iets te groot voor haar zijn en ze dus vals gaat of ze kiest juist nummers die alleen maar voortkabbelen.

De Heaven versie van Do zou volgens mij wel goed bij haar passen. Kan ze mooi vol zingen, zo nu en dan uithalen, maar ook niet te extreem zoals bij Alone.
pi_57697514
Mogen dat de kandidaten daar ECHT zelf hun song kiezen??

Ik keek in NL laatst een paar minuten idols en ze zeiden best vaak dat het nummer dan niet bij hun paste en vaak kwam dan als reactie dat ze 't niet zelf mochten beslissen (dus gewoon door de productie). Is dat in Amerika zoveel anders? Ze doen in die filmpjes altijd wel alsof ze zo'n grote band hebben met 't nummer etc. maar denk dat de productie daar al helemaal een grote invloed heeft op welk nummer ipv de artiest toch?
pi_57697616
Ze krijgen ook lijsten.
A little bit hateful
pi_57728045
Ben nu de studio-versies aan het luisteren van de top 12, 11 en 10. Klinkt wel even heel anders... De ene keer veel beter dan live, de andere keer (zoals Queen door Michael) een stuk minder.
Wel een aanrader om de studio-versies te beluisteren. Lang leve Mininova.
pi_57730229
Erg jammer dat Chikezie eruit is... vond het af en toe erg verrassend. Ballads waren zijn grootste struikelblok, dat werd afgelopen week maar weer bewezen!

Ik kijk uit naar volgende week... COUNTRY!

Met Dolly!

Mijn top 9 op dit moment:

1. Brooke White (wat een stem! )
2. David Cook (onvoorspelbaar goed!)
3. Michael Johns (hij is gewoon ... lekker!)
4. Carly Smithson (save, but good)
5. David Archuleta (tsjaa... kan je geen hekel aan hebben, maar jongen... doe iets origineels!)
6. Jason Castro (wanneer gaat hij verrassen)
7. Kristy Lee Cook (ze moet NOOIT meer zo'n patriotisch lied zingen... BAH!)
8. Ramiele Malubay (BORING!)
9. Syesha Mercado (teveel Whitney... Mariah .... enz! Artiesten waar ik een gruwelijke hekel aan heb!)

[ Bericht 36% gewijzigd door Hapertje op 31-03-2008 03:29:44 ]
  maandag 31 maart 2008 @ 10:46:58 #203
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_57732761
Dit lijstje gaat heel lang worden, denk ik. Ik kijk bij m'n favo's niet alleen naar hun performance tijdens de show, maar luister ook naar de studio versies. Uiteindelijk zal de winnaar (en andere) ook een CD opnemen, en als ze me in de studio bevallen kan ik niet zeggen dat ik hem niet zal "kopen".

1. (1) (2) (2) Michael - "We Will Rock you/We are the Champions" vond ik zijn minste studio versie, maar live was het wel een tof optreden. Daar komt dan nog eens bij dat hij heel erg leuk overkomt in z'n pre-optreden, een heerlijk accent heeft ( *smelt* ) en gewoon een onwijs sexy vent is. Strakke spijkerbroeken staan je goed schat, moet je vaker doen.

Over de rest heb ik eigenlijk minder te melden, behalve dan dat ik nog steeds verliefd ben op Brooke, ik David C goed maar eng vind (en niet zo origineel als de jury zegt), en dat de rest me eigenlijk constant tegenvalt. Vooral Ramiele. Ze was zo tof, maar de afgelopen weken was het gewoon bagger. Haar studio versie van Alone was dan wél weer heel goed.

2. (2) (1) (1) Brooke
3. (3) (5) (7) David C
4. (4) (3) (6) Carly
5. (5) (6) (3) Jason
6. (8) (11) (9) Syesha
7. (7) (4) (4) Ramiele
8. (9) (8) (5) David A
9. (10) (10) (12) Kristy

En de ranking van mensen die er al uit zijn:

1. Amanda Overmeyer
2. Chikeze Eze
3. David Hernandez
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_57735286
Michael is geen denderende zanger, niet live en niet in de studio. Wel een hele goede performer en iemand die het publiek kan bespelen. Tel daarbij op dat het een 'boy next door' is met looks en uitstraling die veel mensen wat slappere knieen geeft. Daarmee heeft hij alles in huis om idool te worden. Daar gaat het tenslotte om, ze zoeken een popster. Geen loepzuivere zanger. Maar wel iemand die veel indruk maakt. De Beatles heeft hij tot 2 keer waanzinnig gedaan. Finale-kandidaat!

David Archuleta is een prima zanger, een jong broekie dat veel enthousiasme uitstraalt en dat blijkbaar veel bakvisjes boven het water doen springen. Maar erg voorspelbaar. Voorspelbaar goed, maar toch. Ik vraag me af of hij genoeg heeft om de winnaar te worden. Ik kan weinig kritiek hebben op de David, maar ook weinig lof. Al hoop ik stiekem dat hij nog eens de kans heeft om een nummer van George Michael te zingen. Ik denk dat hij daar veel indruk mee kan maken... EIgenlijk is het een junior-uitvoering van George Michael, alsi k er zo over nadenk. Eindigt denk ik op een nette 3e of 4e plaats.

Ramiele vond ik één van de hoogtepunten van afgelopen week. Voor het eerst wilde ik dat ze bleef, voorheen vond ik haar verschrikkelijk. Als ze vanaf nu blijft verrassen zoals ze met Alone heeft gedaan, kan ze nog wat krediet opbouwen. Maar ik vrees dat het weer meer van hetzelfde zal zijn; 15 in een dozijn.

Jason heeft ogen om in de verdrinken. Met Hallelujah heeft hij enorm veel krediet opgebouwd, maar sindsdien heeft hij dat stap voor stap verbruikt. Zou me niets verbazen als hij binnenkort de ring moet verlaten. Hij kan echt wel iets, maar hij laat het niet meer zien. Als hij zich kan herstellen en wat lef gaat tonen in arrangementen en songkeuze, kan hij nog wel een paar weken verder komen. Maar hoger dan een 5e plaats zit er niet in, denk ik.

Brooke vind ik een geweldig wijf. Goede stem, perfecte uitstraling. Past helemaal in het Amerikaanse plaatje. Zou zomaar in de top 3 terecht kunnen komen. En volgens mij is ze een serieuze kandidaat om Carrie Underwood achterna te gaan, qua succes en stijl.

David Cook is een erg goede zanger, heeft originele keuzes en bijzondere uitvoeringen. Maar zoals LeBeau aangeeft, hij heeft iets engs. Vind het moeilijk om in te schatten waar hij zal komen. Ik denk aan de goede kant van de middenmoot.

En de rest. Tja. Goed. Niets meer en niets minder. Heb geprobeerd om een Top 9 te maken, maar daar kom ik gewoonweg niet uit. Daarom bovenstaand epistel.
  maandag 31 maart 2008 @ 16:54:30 #205
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57739809
1 (1) (1) (1) Brooke
2 (6) (2) (3) David C
3 (2) (4) (5) David A
4 (4) (5) (2) Carly
5 (5) (3) (4) Jason
6 (10) (10) (12) Kristy

B 3:
7 (3) (6) (7) Michael
8 (9) (9) (9) Syesha
9 (7) (7) (6) Ramiele
  ESF Reporter maandag 31 maart 2008 @ 18:47:37 #206
87554 Cee
Welluk?
pi_57742392
Mooi epistel hoor, Michiel72! Ben het grotendeels met je eens. Maar Michael is qua looks geen boy-next-door. Mocht ik willen.

Dan mijn lijstje maar, is weinig veranderd. Alleen David C is opgekrikt naar plaats numero uno. Geweldige stem, mysterieus, is goed in het kopiëren van rock-versies van zoetsappige nummers. Ik bedoel, beter goed gejat (David C) dan slecht verzonnen (KLC).

1. David C
2. David A
3. Brooke White
4. Michael Johns
5. Jason Castro
6. Carly Smithson
7. Syesha Mercado
8. Ramiele Malubay
9. Kristy Lee Cook

Lijstje wordt geopend door de ene Cook, gesloten door de andere!
pi_57744265
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:56 schreef Michiel72 het volgende:
Jason heeft ogen om in de verdrinken. Met Hallelujah heeft hij enorm veel krediet opgebouwd, maar sindsdien heeft hij dat stap voor stap verbruikt. Zou me niets verbazen als hij binnenkort de ring moet verlaten. Hij kan echt wel iets, maar hij laat het niet meer zien. Als hij zich kan herstellen en wat lef gaat tonen in arrangementen en songkeuze, kan hij nog wel een paar weken verder komen. Maar hoger dan een 5e plaats zit er niet in, denk ik.
Het grote nadeel van Jason is dat hij een one trick pony is. Hij kan gewoon niet anders. Hooguit inderdaad een slim liedje kiezen of een iets ander arrangement. Het probleem blijft gewoon dat hij alleen maar lieflijk kan zingen. Krachtig uithalen kan hij niet. Zodra hij een noot wat langer moet vasthouden laat hij hem vrijwel direct overgaan in een kopstem en stopt dan. Zijn zangkunsten zijn beperkt.

Neemt niet weg dat ie erg prettig wegluistert en ik hoop dat hij er nog een aantal weken in blijft.
  dinsdag 1 april 2008 @ 00:21:41 #208
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57751418
01 (01) Brooke White
02 (02) Jason Castro
03 (03) Carly Smithson
04 (05) Michael Johns
05 (06) Ramiele Malubay
06 (04) David Archuleta
07 (08) David Cook
08 (07) Syesha Mercado
09 (10) Kristy Lee Cook
  dinsdag 1 april 2008 @ 01:00:33 #209
42324 Ridley
Stem PVV of TON!!!
pi_57752163
God created the Dutch
pi_57752851
Wast david A z'n haar wel eens?
  dinsdag 1 april 2008 @ 02:19:17 #211
42324 Ridley
Stem PVV of TON!!!
pi_57753121
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 01:53 schreef jmac het volgende:
Wast david A z'n haar wel eens?
En Castro dan
God created the Dutch
pi_57753753
David A. kijkt alsof 'ie moet schijten!
pi_57757083
Op Last.fm is de populariteit van de deelnemers ook redelijk meetbaar, al wordt het vooral gebruikt door een iets alternatiever publiek, maar toch.
In de hype charts (waarin de artiesten staan die in een week tijd ineens heel veel meer luisteraars hebben gekregen) zijn ze goed vertegenwoordigd:

1. Raconteurs 534% increase
2. Day26 355% increase
3. Carly Smithson 336% increase
4. David Cook 318% increase
5. Michael Johns 270% increase

6. Hercules and Love Affair Play 250% increase
7. Ramiele Malubay 225% increase
8. Torche Play 218% increase
9. Brooke White 218% increase
10. A Day Away 212% increase

En dan hoevaak er in het algemeen naar ze geluisterd wordt:

Jason: 43,556
David C: 40,043
Brooke: 17,521
David A: 16,844
Michael: 11,897
Carly: 9,694
Syesha: 3,424
Kristy: 2,518
Ramiele: 2,248

David H: 4,665
Amanda: 2,759
Chikezie: 2,051
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:12:09 #214
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57760343
Wat is de studioversie van Jason's 'Fragile' toch mooi.. Zou er echt uren naar kunnen luisteren...
pi_57760840
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:12 schreef Kantar het volgende:
Wat is de studioversie van Jason's 'Fragile' toch mooi.. Zou er echt uren naar kunnen luisteren...

Het is dat het zo'n schijtnummer is, maar zijn stem is echt geweldig daar. Ik ben sowieso altijd fan van z'n studiodingen, net als Brooke . Ramiele komt ook altijd verrassend goed uit de verf daar. Dit in tegenstelling tot Michael, die in de studio wat vlakker klinkt, op de een of andere manier. En ook Carly vind ik in de studio minder leuk dan live.
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:50:55 #216
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_57761057
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 11:15 schreef PeRi het volgende:
OMG PeRi!! Ik zet de tv uit als hij erop is, ik heb moordneigingen als ik hem weer een keer over zijn lippen zie likken terwijl ie zingt, en die slaapkamerogen wens ik bont en blauw!!

God wat irriteer ik me aan dat zelfingenomen stuk nageboorte!!! Zijn lach is ook echt zo ...... 'echt'
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_57762116
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 11:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dan hoevaak er in het algemeen naar ze geluisterd wordt:

Jason: 43,556
David C: 40,043
Brooke: 17,521
David A: 16,844
Michael: 11,897
Carly: 9,694
Syesha: 3,424
Kristy: 2,518
Ramiele: 2,248
David H: 4,665
Amanda: 2,759
Chikezie: 2,051
Je mag er bij Jason 13,607 afhalen. Er is namelijk één bakvis die de charts wil beïnvloeden door non-stop JC te draaien.
Triest!
  dinsdag 1 april 2008 @ 16:06:32 #218
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57762165
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:37 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Het is dat het zo'n schijtnummer is, maar zijn stem is echt geweldig daar. Ik ben sowieso altijd fan van z'n studiodingen, net als Brooke . Ramiele komt ook altijd verrassend goed uit de verf daar. Dit in tegenstelling tot Michael, die in de studio wat vlakker klinkt, op de een of andere manier. En ook Carly vind ik in de studio minder leuk dan live.
Ik vind het nummer stiekem ook leuk.. Maar inderdaad, Ramiele klinkt, net als Jason, ook altijd heel goed in de studio. Nu maar hopen dat ze dat ook een keer echt op het grote podium laat horen, ik zou het wel zonde vinden als zij weggestemd zou worden - zeker als ze eerder weg moet dan Kristy..

Ik kijk iig nu al uit naar de platen van Brooke en Jason post-Idol, of ze nu winnen of niet.
pi_57762633
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 16:03 schreef Michiel72 het volgende:
Je mag er bij Jason 13,607 afhalen. Er is namelijk één bakvis die de charts wil beïnvloeden door non-stop JC te draaien.
Triest!
http://www.last.fm/user/zombulance/

Wat sneu.

De afgelopen week zelfs 17x naar Kady Malloy geluisterd .
pi_57763824
Top 10 is de laatste show ?
  ESF Reporter dinsdag 1 april 2008 @ 22:23:23 #221
87554 Cee
Welluk?
pi_57768490
De moeder van Elliot is gisteren overleden.

Ik ben benieuwd naar de liedjeskeuzes van de kandidaten van vandaag. Had vorige week al zitten hopen dat David Cook Jolene zou zingen, nou blijkt dat daar een coverversie van The White Stripes van is! Ooh mèn oh mèn m'n droom komt dichterbij.
pi_57768629
De moeder van Elliot was zo'n schat van een mens .

pi_57768767
Rumored songlist tonight:
SPOILER
pi_57773012
Traveling Thru door David Archuleta... Ben benieuwd! Mooiste Dolly nummer
pi_57773277
Ah... Jason Castro deed dus Traveling Thru... ben benieuwd! Zie het van het weekend pas!
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Hapertje op 02-04-2008 12:04:03 ]
pi_57774031
Travelin' Thru is Dolly's mooiste nummer, inderdaad. Hoop dat Jason het goed aanpakt, dan kan het best wel eens genieten worden...
Heb een zwak voor Dolly, dus de aflevering zal sowieso wel in de smaak vallen! Kijk uit naar m'n avondje ITV, morgen of in het weekend.

Zijn de studio-opnamen al ergens gesignaleerd?
pi_57776514
Ik ben een sucker voor ballads vandaag. David A kan ook niets anders, maar wat hij kan doet hij ook goed. En de Syesha klonk meer als Whitney dan Dolly's renditie, maar vond het wel mooi.
Michael was voor het eerst wel tof. Domme vent verder.

David C. mwah.. Jason ehm mja ik zie hem echt rond een kampvuur met wat boyscouts, alles wat ie doet is zo.. sweeett..
A little bit hateful
pi_57776985
Alle toffe zaten aan het begin . Brooke en Jason waren erg okay, David Cook was ook weer erg sterk. Blijft een supergoede stem.

Michael vond ik ook wel aardig, David A was ook goed, maar ik vind hem maar vervelend . Ramiele valt echt steeds meer door de mand lijkt het wel . Ze heeft in de liveshows nog geen enkele keer een fantastisch optreden gegeven.

Syesha zal wel weer bottom 3 zijn, net als Ramiele en ik hoop Kristy.
pi_57777220
1. Michael. Héél erg goed gezongen, fijne performance, leuk nummer, alles klopte.
2. Jason. Mooi nummer (al komt dat waarschijnlijk vooral door de film), ik denk zo ongeveer zijn beste optreden van de top 12. Goed gezongen, leuk arrangement, kon me dan ook compleet niet vinden in Simon's commentaar.
3. Brooke. Ook weer erg leuk deze week, vond het leuk met de violist erbij enzo. Misschien niet haar beste optreden, maar wel erg goed. Maar haar gebabbel tijdens het jurycommentaar wordt echt steeds irritanter.
4. Carly. Eigenlijk was alleen die ene uithaal van haar heel erg goed, de rest was gewoon weer Carly-ok.
5. David C. Vond dat kopstem gedeelte niet zo heel erg mooi. Wel positief was dat het niet weer een Bon Jovi-achtige versie van het nummer werd, vond dit een stuk beter.
6. Syesha. Erg mooi gezongen, fijne uithalen op het eind, leuk rustig begin. Maar haar haar was echt ontzettend lelijk, het leek wel op Amy Winehouse d'r pruik.
7. David A. Suf lied, ik vond zijn uithalen helemaal niet prettig om naar te luisteren, en ik ben gewoon in het algemeen wel klaar met David. Ik weet het nu wel.
8. Ramiele. Wéér tegenvallend. Wéér een niemendallig liedje. Wil ze überhaupt nog wel Idol worden?
9. Kristy. Tja, opzich zouden David en Ramiele ook best laatste mogen staan van mij, maar ik vind hen gewoon net iets sympathieker dan Kristy, met haar suffe gezang iedere keer. En dat foute 'I love you Simon' ofzo op het einde was helemaal verschrikkelijk. Ze zong niet superslecht ofzo. Maar ze is gewoon bla.

Maar het stomste aan de hele avond vond ik nog wel dat het allemaal zo erg op elkaar gepropt zat dat het in 45 minuten zou passen. Het was niet prettig om naar te kijken, iedereen moest zo snel praten, dingen werden afgeraffeld, en de optredens waren zo verschrikkelijk kort. Dan heb ik liever dat ze alles wat uitrekken, wat oninteressante interviews er tussendoor gooien, wat meer suf jurygebabbel en wat langere optredens, dan dat je naar zo'n haastshow zit te kijken. Want ze hadden nu ongeveer 4 minuten per kandidaat voor het filmpje met Dolly, het optreden, het jurycommentaar en Ryan's belpimppraatje. Sloeg compleet nergens op.
pi_57779807
quote:
TMZ has learned that "A.I" contestant David Cook has been taken to the hospital after experiencing heart problems during tonight's show.

We're told Cook's heart was palpitating at a high rate and his blood pressure was high as well. Producers wanted him to go to the emergency room before the show ended, but David wanted to stay until it was over.

He is at the hospital now, condition unknown.
quote:
TMZ has learned what probably triggered the medical emergency with David Cook tonight.

As we first reported, Cook was taken to the hospital after his heart began palpitating and his blood pressure rose. We're told Cook, who has high blood pressure to begin with, has been under tremendous stress because his brother has been ill. We're told David's brother, who has cancer, suffered a setback within the last week, and it has really put David on the ropes.

David has been completely stressed out during the entire season. During one of the first shows, David broke down and said he couldn't perform that night -- and changed his mind at the last minute.

We're told earlier tonight, David began complaining that he did not feel well. After the performance, Cook reassured people he was OK -- but ultimately realized he needed medical help.
quote:
"A.I" contestant David Cook was rushed to the hospital tonight after experiencing heart palpitations and high blood pressure, and released a few hours later. His condition is still not resolved.

As we first reported, Cook was not feeling well during the day and his condition worsened after his performance. Cook was examined by show medics who determined his blood pressure was "far too high." Cook was urged to leave for the hospital during the show, but he wanted to wait it out.

After the show, Cook was driven to the hospital (not by ambulance) and treated by a private doctor to keep everything on the down low. The doctor gave Cook medication to bring his blood pressure down and he will monitored again Tuesday.

An "A.I." exec tells us Cook has been completely stressed out because his brother, who has been sick with cancer, had a setback within the last week. Earlier in the season, just before a performance, David collapsed and said he could not go on -- though he pulled it together at the last minute.
http://www.tmz.com/2008/0(...)hed-to-the-hospital/
http://www.tmz.com/2008/0(...)by-brothers-illness/
http://www.tmz.com/2008/0(...)-hospital-goes-home/
pi_57779870
En wanneer denk je dat de rapport van zijn bloed onderzoek met traces of cocaïne uitlekt?

Maar nee serieus. Echt rot voor die dude, zou ook niet lekker performen als zoiets gaande is.
A little bit hateful
  woensdag 2 april 2008 @ 20:55:17 #232
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57788701
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:30 schreef Liquidootje het volgende:
En wanneer denk je dat de rapport van zijn bloed onderzoek met traces of cocaïne uitlekt?
Eerste waar ik aan dacht.

Brooke White - Forgettable, erg saai i.i.g.
David Cook - Als hij geen winnaar wordt, dan weet ik het niet. Steekt met kop en schouders boven de rest uit.
Ramiele Malubay - Was het weer niet. Begon wel aardig, maar zakte al snel weer terug naar het oude saaie niveau.
Jason Castro - Beste optreden sinds zijn Hallelujah-performance. Ik houd van dit soort artiesten, was goed.
Carly Smithson - Ze kan me niet meer zo boeien. Heeft een goede stem, zong het ook goed, maar verder...
David A - Het is niet mijn favoriet. Toch vond ik het voor de verandering wel goed wat hij ten gehore bracht.
Kristy Lee Cook - Slaapverwekkend countrynummer.
Syesha Mercado - Weer een ouderwets, tenenkrommend slechte, performance van Syesha.
Michael Johns - Zijn stem doet me weinig. Vond er dan ook weinig aan.

Verwacht dat Syesha er volgende week niet meer is.
Elite
Tegen TTIP
pi_57790676
Kan iemand Paula's 'connection' ff verbreken
pi_57801721
Ramiele eruit dus, niet heel erg verrassend.

Brooke in de bottom 3 though .
  donderdag 3 april 2008 @ 12:20:19 #235
101884 PeRi
Allons-y!
pi_57801860
OMG wat is Dolly Parton toch een marionet geworden, helemaal stijf van de botox .

Brooke bottom, zeker een bottom om haar een push te geven.

Ramiele ! Wel een verdiende terugslag voor haar. Helaas .
Whatever I want.
pi_57802102
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ramiele eruit dus, niet heel erg verrassend.

Brooke in de bottom 3 though .
NOOO ze was zo cute om naar te kijken
A little bit hateful
pi_57802708
Tja, ach, Ramiele of Kristy. Het werd iedere week meer lood om oud ijzer. Ze kwam hartstikke leuk over enzo, maar haar optredens waren iedere week gewoon niet zo heel erg goed, dus dan houdt het een keer op. Ben blij dat Syesha niet in de bottom 3 zat, had ik erg onterecht gevonden.
Dolly's optreden was echt genant om naar te kijken, vond ik, maar ik vind het wel een grappig mens . Hoe ze maar iedereen bleef bedanken na het optreden. Ik snapte alleen het gedoe met Simon niet, heeft hij enkele jaren Dolly-week proberen te dwarsbomen ofzo?
Die Next American Band was echt heel stom, trouwens.
  donderdag 3 april 2008 @ 13:09:58 #238
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57802924
beter dat Kristy volgende week gaat moven..
  donderdag 3 april 2008 @ 13:17:16 #239
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_57803067
Oh Michael Johns, trouw met me.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_57803155
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:20 schreef PeRi het volgende:
OMG wat is Dolly Parton toch een marionet geworden, helemaal stijf van de botox .

Echt de marijke hellweeger van us
  donderdag 3 april 2008 @ 13:28:07 #241
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57803274
Jammer dat Rami eruit is, maar het zat er eigenlijk al aan te komen. Sinds de liveshows zijn begonnen heeft ze vrij weinig indruk gemaakt, al vind ik wel dat ze langer had moeten blijven dan Kristy LC.
  donderdag 3 april 2008 @ 14:05:18 #242
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57804021
Hoe grappig was het trouwens toen Ramiele zo'n beetje klem zat tussen Kristy en Brooke's tieten? "You guys are so tall..."
  donderdag 3 april 2008 @ 16:58:48 #243
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57807660
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:05 schreef Kantar het volgende:
Hoe grappig was het trouwens toen Ramiele zo'n beetje klem zat tussen Kristy en Brooke's tieten? "You guys are so tall..."

donderdag 3 april 2008 @ 17:10:38 #244
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57807892
eindelijk Ramiele eruit.. vorige week had ze imo een top week maar deze week was het weer gemiddeld.. prima keuze van het publiek dus

pi_57811096
Toch wel jammer. Ramielle was geloof ik de enige overgebleven 'echte' undiscovered talent.
De rest zijn allemaal al een keertje mislukt in het platenwereldje of zijn al 'bekend'

Snap haar ook niet zo. Ze heeft zoveel potentie en elke keer komt er zo'n niemendalletje uit
pi_57827818
Ik vind het jammer dat Syesha er nog in zit... die had er sneller uitgemogen voor mij. Maar een talent was Ramiele echt niet. Ze had zo weinig podium power, het bleef zo'n klein meisje in een te grote wereld. Dat Brooke onderin de top 9 zat, moet haar ff goed wakker schudden. Ik zie haar nog steeds in de finale staan.

Mijn top 8 nu:

1. Brooke White (Die stem! Die uitstraling!)
2. Michael Johns (ik zie een ster!)
3. David Cook (eigenzinnig goed, maar hij wordt een beetje voorspelbaar)
4. David Archuleta (Hoogtepunt tijdens de Dolly-uitzending!)
5. Carly Smithson (blijft behoorlijk steady qua kwaliteit)
6. Jason Castro (zakt steeds verder weg, heeft het mooiste Dolly-nummer en maakt er een dralerig nummer van!)
7. Kristy Lee Cook (ze doet zo lieflijk en oud aan)
8. Syesha Mercado (teveel een Whitney-kloon, deed niet eens mee in het country-thema!)
pi_57828129
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Why this photo
A little bit hateful
pi_57828537
Ramiele Malubay eruit Eindelijk iemand die het verdient.

Ik ken bijna niks van Dolly Parton, maar ik was aangenaam verrast door de show van deze week. Ik hoorde alle liedjes op 1 na voor het eerst en de meeste vond ik leuk

Brooke White - Leuk gedaan, goede performance. Onterecht dat ze in de bottom three zat.
David Cook - Op zich best goed, maar ik was niet erg onder de indruk van zijn falsetto.
Ramiele Malubay - Niet slecht, wel een tikkeltje saai. Een van haar beste performances.
Jason Castro - Klonk wel aardig, maar ik had het idee dat zijn stem het eigenlijk niet aan kon. Hij kan ook echt niks meer dan dit
Carly Smithson - Mooi
David Archuleta - Ik heb een hekel aan hem, maar ik moet toegeven dat dit toch best goed was.
Kristy Lee Cook - Niet slecht, maar ik ben haar echt zat nu.
Syesha Mercado - Niet slecht gedaan, maar ze deed een vreemd arrangement wat het voor mij verpestte. Volgens mij kan ze best de Whitney versie zingen, maar dan moet ze dat ook wel doen en niet half-half. Ze heeft wel een mooie stem, maar ze probeert te hard en het komt niet oprecht over.
Michael Johns - Ik weet het niet meer met hem.. Hij deed het niet slecht, maar ik vond juist dat er iets niet klopte. Misschien komt het doordat ik teveel was afgeleid door zijn bizarre moves

Al met al vond ik het een leuke aflevering met een aantal goede performances en waarbij niemand echt slecht was, maar ook niemand echt spectaculair goed. VFTW vindt het saai, maar ik vind dit eigenlijk prettiger om te kijken dan het net afgelopen seizoen van Idols dat drie toppers had, een beetje middelmaat en een paar hele, hele slechte zangers...

1 (1) David Cook
2 (2) Carly Smithson
3 (5) Brooke White
4 (4) Michael Johns
5 (6) Jason Castro
6 (3) Syesha Mercado
7 (9) David Archuleta
8 (7) Kristy Lee Cook

Afvallers:

1 Amanda Overmeyer
2 Chikezie Ezie
3 David Hernandez
4 Ramiele Malubay
pi_57829373
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:20 schreef PeRi het volgende:
quote:
Op donderdag 3 april 2008 13:22 schreef jmac het volgende:

Echt de marijke hellweeger van us
Klopt. Maar wel eentje die weet wat ze wil:

Op haar laatste (fantastische!) album Backwoods Barbie laat ze horen dat ze weet hoe ze er uitziet:
quote:
I grew up poor and ragged, just a simple country girl.
I wanted to be pretty more than anything in the world,
like Barbie or the models in the Fredricks' catalog.
From rags to wishes in my dreams I could have it all.

I'm just a backwoods Barbie, too much makeup, too much hair.
Don't be fooled by thinkin' that the goods are not all there.
Don't let these false eyelashes lead you to believe that
I'm as shallow as I look 'cause I run true and deep.

I've always been misunderstood because of how I look.
Don't judge me by the cover 'cause I'm a real good book.

So read into it what you will, but see me as I am.
The way I look is just a country girl's idea of glam.

I'm just a backwoods Barbie in a push-up bra and heels.
I might look artificial, but where it counts I'm real.

And I'm all dolled up and hopin' for a chance to prove my worth,
And even backwoods Barbie's get their feelings hurt.

I'm just a backwoods Barbie, too much makeup, too much hair.
Don't be fooled by thinkin' that the goods are not all there.
Yes, I can see where I could be misjudged upon first glance;
But even backwoods Barbie's deserve a second chance.
I'm just a backwoods Barbie just asking for a chance,
just a backwoods Barbie.
Ik kan er niets aan doen, maar ik ben helemaal weg van dat wijf!

[ Bericht 0% gewijzigd door Michiel72 op 04-04-2008 14:42:24 ]
pi_57831910
Goede tekst
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:23:46 #251
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57832576
1 (2) (6) (2) (3) David C
2 (1) (1) (1) (1) Brooke
3 (3) (2) (4) (5) David A
4 (7) (3) (6) (7) Michael
5 (4) (4) (5) (2) Carly

B 3:
6 (5) (5) (3) (4) Jason
7 (6) (10) (10) (12) Kristy
8 (8) (9) (9) (9) Syesha
pi_57865617
Misschien al gepost, maar Billy Jean..
A little bit hateful
  zondag 6 april 2008 @ 14:32:14 #253
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57868684
Mijn top 8:

01. (02) (02) Jason Castro
02. (01) (01) Brooke White
03. (04) (05) Michael Johns
04. (03) (03) Carly Smithson
05. (08) (07) Syesha Mercado
06. (07) (08) David Cook
07. (06) (04) David Archuleta
08. (09) (10) Kristy Lee Cook
  ESF Reporter zondag 6 april 2008 @ 20:11:05 #254
87554 Cee
Welluk?
pi_57875672
1. David Cook
2. David Archuleta
3. Michael Johns
4. Brooke White
5. Jason Castro
6. Carly Smithson
7. Syesha Mercado
8. Kristy Lee Cook
pi_57882315
Dé performance van Dolly!
  ESF Reporter maandag 7 april 2008 @ 07:37:09 #256
87554 Cee
Welluk?
pi_57882658
"Jesus and gravity", inderdaad. Ik denk alleen dat ze die zwaartekracht goed aan het tegenwerken is.
pi_57883077
Ik heb inmiddels kaartjes voor Dolly in Ahoy gekocht... allemaal de schuld van American Idol!
  ESF Reporter maandag 7 april 2008 @ 20:43:03 #258
87554 Cee
Welluk?
pi_57896549
quote:
Op maandag 7 april 2008 08:44 schreef Hapertje het volgende:
Ik heb inmiddels kaartjes voor Dolly in Ahoy gekocht... allemaal de schuld van American Idol!

Ik heb nog geen wilde vakantieplannen, maar thanks to de leuke mensen in dit seizoen zit ik er zwaar over na te denken om oh ergens rond de zomer even langs m'n vrienden in de States te gaan als er 'toevallig' een Idol show in de buurt is.
pi_57896688
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:43 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik heb nog geen wilde vakantieplannen, maar thanks to de leuke mensen in dit seizoen zit ik er zwaar over na te denken om oh ergens rond de zomer even langs m'n vrienden in de States te gaan als er 'toevallig' een Idol show in de buurt is.
Had al gezocht, maar er is nog niets bekend over data van de AI-tour, toch?
Of heb jij al iets gehoord?
  ESF Reporter maandag 7 april 2008 @ 20:55:09 #260
87554 Cee
Welluk?
pi_57896798
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef Michiel72 het volgende:

[..]

Had al gezocht, maar er is nog niets bekend over data van de AI-tour, toch?
Of heb jij al iets gehoord?
Nee, volgens mij doen ze dat pas rond de top 5, tegen die tijd zullen ze het zeker veelvoudig, om de 3 minuten tijdens de show vermelden. Dus het kan ons niet ontgaan.
pi_57910486
He bah, is deze week Idol Gives Back? Gaat Kristy potverdrie wéér niet naar huis .
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:12:42 #262
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57913950
En volgende week Mariah |Scarey week.
  ESF Reporter dinsdag 8 april 2008 @ 20:23:04 #263
87554 Cee
Welluk?
pi_57917627
Spoilered song choices voor de Davids:
SPOILER
OMG David Archuleta. HOLY MOTHER OF GOD!
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:27:03 #264
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57917737
Song is in de USA vooral bekend van een heel ander artiest hoor! Robbie kenne ze daar niet.
  ESF Reporter dinsdag 8 april 2008 @ 20:30:14 #265
87554 Cee
Welluk?
pi_57917822
Don't remind me, oYo.
Maar, er wordt al overal gezegd dat het wél de Robbie-versie is, en ondertussen heb ik gelezen dat ook deze spoiler is bevestigd dus omg omg ik ga morgenvroeg meteen kijken.
pi_57917861
Serieus, die David A doet alsof hij zo pure en innocent is en all unknowing, maar hij heeft nog meer shows gedaan dan Taylor en Ruben samen lijkt mij.

Hier zelfde liedje inclusief startrek kapsel:
A little bit hateful
  ESF Reporter dinsdag 8 april 2008 @ 20:36:56 #267
87554 Cee
Welluk?
pi_57917994
Beam me up, Archie!
Voornaamste reden waarom ik momenteel door de kamer stuiter is dat ik me al 7 seizoenen schrap zet voor 't moment dat iemand dat nummer eens gaat zingen. En nu doet nummer 2 van m'n lijstje 'm, daar ben ik content mee. Hopelijk kan ie er wat van maken.
pi_57918071
American Idol Judges Make Their Predictions

Appearing on Larry King Live Monday night, American Idol judges Simon Cowell, Randy Jackson and Paula Abdul all agreed that David Cook and David Archuleta were the one's to beat.

Randy Jackson said that David Cook was one of his favorites. Paula said "He's amazing". And Simon: "This is the guy I would actually choose to listen to on a personal level," said Simon. "Fearless!"

David Archuleta is the one to beat, claimed Cowell, though there were some reservations from the other judges who pointed out how Archuleta had entered this season with a bang and has had some set backs since.

As for Carly Smithson, another favorite:

"I don't think she knows who she is," said Simon. Randy agreed. As did Paula. "Amazing voice," said Randy.

Michael Johns - "Has picked really bad songs up to this point," said Randy. Simon likes him and believes an Australian can win American Idol (Johns was born in Perth, Australia and currently lives in the States.

Brooke White - "Puts her heart and soul into each song," said Paula. Randy said "she is too transparent" and Simon claims the last two weeks she has "become boring".

As for Jason Castro, Simon said it's pretty much all about song choice over the weeks. In other words, he hasn't been picking the best songs.

Here were your odds to win American Idol heading into Tuesday night's performance show:

Brooke White 12 - 1

Carly Smithson 8 - 1

David Archuleta 10 - 11

David Cook 7 - 5

Jason Castro 35 - 1

Kristy Lee Cook 75 - 1

Michael Johns 6 - 1

Syesha Mercado 20 - 1
pi_57918979
Ik ga mijn spaarrekening op kristy lee cook zetten. In één klap meteen 150dollar in mijn handen.
A little bit hateful
pi_57919132
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:12 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ga mijn spaarrekening op kristy lee cook zetten. In één klap meteen 150dollar in mijn handen.
Is je spaarrekening maar 2 dollar dan?

Hoogste noteringen momenteel (blauwe gedeelte bovenste prijs is wat je terugkrijgt per ingelegde euro).

pi_57919294
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:19 schreef jmac het volgende:

[..]

Don't judge me
A little bit hateful
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:36:11 #272
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57919587
David A is alleen maar populair bij dat glijpubliek. Is toch niet om aan te horen dat Angels nummer.
Elite
Tegen TTIP
  ESF Reporter woensdag 9 april 2008 @ 07:42:13 #273
87554 Cee
Welluk?
pi_57926915
Op een AI forum waar ik regelmatig kom werd het volgende gepost n.a.v. David Cook's optreden
quote:
Did anyone else expect Cook's hand to say "not Penny's boat"?
pi_57926938
waarom?

edit: ohh... gay...

[ Bericht 69% gewijzigd door Liquidootje op 09-04-2008 07:58:36 ]
A little bit hateful
pi_57926988
Castro kan niks anders he
Maar een van mijn favo songs! Dat wordt de live version downloaden. Al is Israel Kamakawiwo altijd beter!

Carly Smithson
Jammer van de tats.

Zo afgekeken in 10 minuten.
Over het algemeen leuke songchoices! behalve Kristy Lee. Zelfs Australian Mich.

[ Bericht 15% gewijzigd door Liquidootje op 09-04-2008 08:03:09 ]
A little bit hateful
  woensdag 9 april 2008 @ 17:10:40 #276
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57937833
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:19 schreef jmac het volgende:

[..]

Hoogste noteringen momenteel (blauwe gedeelte bovenste prijs is wat je terugkrijgt per ingelegde euro).

[ afbeelding ]
Waar wed je dan? Staat niet op je blog.
  woensdag 9 april 2008 @ 18:37:52 #277
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57939470
quote:
Op woensdag 9 april 2008 07:42 schreef Cee het volgende:
Op een AI forum waar ik regelmatig kom werd het volgende gepost n.a.v. David Cook's optreden
[..]

Dat zou opzich wel geniaal geweest zijn. Iedereen denkt ''WTF? '' terwijl alle Lost-kijkers het meteen doorhebben..

Maar goed, ik ben het opzich wel met Liquidootje eens dat Jason elke week weer hetzelfde trucje uithaalt (net als David Cook bijv.), maar van mij mag ie zo nog weken doorgaan hoor. Ik vond het weer een schitterend optreden.. Van mij mag Kristy eruit, maar ik verwacht dat ze het toch voor elkaar krijgt om nog (minstens) een weekje langer mee te gaan. Ik kan me trouwens vaag iets herinneren over dat er vorig jaar niemand naar huis werd gestuurd bij Idol Gives Back, hoe was dat dan de week erop? Dubbele eliminatie? Kan het me zo niet meer herinneren.. Anyway, ik hoop dat ze dat dit jaar niet doen, het verrassing-effect is er nu toch niet meer.
pi_57939997
Wanneer gaat Carly nu eens een tof nummer uitkiezen waar ze ons doet verbazen.
Jason Castro was top. David Cook zingt soms nummer die ik niet ken maar als hij ze zingt zijn tof ) Beatles nummer, Little Sparrow) en uiteraard Billie Jean en Hello.

Kristy kijk ik bijna niet meer naar. Eerst paar stukjes en dan forward. Syesha was niks wel goed gezongen. Brook is tof. Michael Johns vind ik geen fuck aan. David A is as usual steengoed.
pi_57940946
Seysha is gewoon niet leuk om naar te kijken en te luisteren.
Altijd weer die ballads whitney gedoe achtig.
A little bit hateful
  woensdag 9 april 2008 @ 20:52:59 #280
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57942767
Michael Johns - Ryan moet zijn muil houwe. Klonk goed. Dat gezeik ook om zijn zongkeuze.
Syesha Mercado - Ouderwets bagger. Ze heeft gewoon niet de juiste stem voor dit soort nummers.
Jason Castro - Hetzelfde zoals altijd eigenlijk en daar heb ik totaal geen problemen mee. Prachtig weer.
Kristy Lee Cook - Eerste keer dat ik een gezongen nummer van haar goed vond.
David Cook - Vond het erg gejaagd en klonk veel minder dan de afgelopen week.
Carly Smithson - Queen. En die uithalen van haar. Elke week weer en het doet mijn nekharen overend staan van afgrijzen.
David A - Speelde hij nou piano of stond dat ding er voor de kat zijn kut. Hij deed er helemaal niks mee, zat alleen maar die toetsen te strelen. Klonk overigens afschuwelijk.
Brooke White - Brooke met bril. - Vond het maar matig klinken.

Michael Johns was de beste van de avond.

Bottom three:
- Syesha Mercado
- Kristy Lee Cook
- Carly Smithsons

Out: Syesha Mercado.
Elite
Tegen TTIP
  ESF Reporter woensdag 9 april 2008 @ 21:12:00 #281
87554 Cee
Welluk?
pi_57943185
Happel, ik denk ook dat de bottom three en de eliminatie zo zal gaan. En daar heb ik vrede mee. Ik heb geen vrede met je icon want daar krijg ik de godskriebelseBIBBERS van.
quote:
Wanneer gaat Carly nu eens een tof nummer uitkiezen waar ze ons doet verbazen.
Da's mijn grootste probleem met Carly. Ze heeft een dijk van een stem en kiest regelmatig liedjes die ik leuk vind en die goed bij haar passen, maar het doet me gewoon helemaal niets. Ze staat gewoon een potje goed te zingen, niks minder en zeker niks meer. Ze lijkt het belangrijker te vinden om iedere fractie van een noot tot pure perfectie te verheven en denkt zo mensen 'in te pakken', maar mij doet zo'n stoned joch met een ukelele en een kraakstemmetje veel en veel meer.

Hier trouwens een geinig artikel van Entertainment Weekly, en hun keuze voor 'beste 15 AI optredens ooit' (er staat ook een link naar 'worst 10 performances'.
Ik mis nog wel het een en ander in die top 15 die ik zo zou inruilen voor optredens die wél worden vernoemd. Net als in het top 10 lijstje van ergste optredens.
pi_57946316
wtf camile velasco nummer 1 als worst perf. :S kutsite!
pi_57946520
Michael: ik begreep het optreden compleet niet. Vond het begin niet om aan te horen. Het einde was wel goed, maar toen was ik al zo teleurgesteld dat het toch nooit helemaal meer goed is gekomen.
Syesha: als ze nou een dikke negerin was geweest, had ik haar vast stukken leuker gevonden. Nu is ze gewoon saai en bla. Ken de Fantasia versie van het nummer niet, maar het kwam over als een typisch vreselijk clichematig hoera-ik-heb-American-Idol-gewonnen-nummer.
Jason was weer eens briljant. Heb er gteen andere woorden voor, was echt heel erg onder de indruk. Vind het erg tof dat hij gewoon met een ukelele daar ging zitten.
David Cook daarentegen was een grote blamage. Saai nummer, erg raar arrangement, niet zo heel erg goed gezongen. Viel heel heel heel erg tegen.
Carly ook, trouwens. Wat Cee ook al zei, ze kan heul goed zingen, en kiest vaak (naar mijn mening vanavond niet, ik heb weinig tot niets met de muziek van Queen) toch wel behoorlijk leuke nummers, maar ze zingt het alleen maar. En dat doet ze goed. Maar ik zie haar niet snel een enorm succesvolle carriere hebben.
Kristy viel dan ineens heel erg mee. Martina McBride is natuurlijk een vreselijk oninteressante zangeres met nog oninteressantere nummers, wat ook wel bleek met dit braakgeval. Maar ze zong stukken beter dan ze normaal doet. Maar nog lang niet goed genoeg om ook maar op de een of andere manier ineens toch leuk gevonden te worden.
David Archuleta begreep ik ook niet helemaal. Hij had een boel dingen veranderd (intonatie, dat soort details) waardoor ik het nummer gewoon niet zo krachtig vond overkomen wat het wel altijd doet in de Robbie versie. Die van Jessica Simpson vergeet ik voor het gemak maar even...
Brooke was inderdaad gewoon een erg fijne wandeling in het park. Niet haar beste vocals ooit, maar toch een leuke performance. En geen irritant gebekvecht met de jury naderhand, ze leert het nog eens!

Dus, uiteindelijk een behoorlijk tegenvallende show. Alleen Jason deed het echt heel goed, de rest kwam bij lange na niet in de buurt van die performance.

1. Jason
2. Brooke
3. David A
4. Michael
5. Kristy
6. Carly
7. David C
8. Syesha
  ESF Reporter donderdag 10 april 2008 @ 08:01:05 #284
87554 Cee
Welluk?
pi_57949991
Vet begin van Idol Gives Back! SYTYCDancers! Pashaaaaaaaaa!
pi_57952200
paula was echt afschuwelijk gister hoor. Als je alleen maar kan zeggen hoe iemand er fantastisch uitziet, hoe goede connectie hij/zij wel niet heeft met iedereen en meer van dat soort lucht-blabla kom dan niet... (alhoewel dat wel haar functie is een beetje ).

Was wel totaal verrast met Randy's commentaar over David A.
Ik vond het echt een afschuwelijke performance en zoals lovely Simon ook al zei erg Nasaal en Jim-a-like (dat laatste zegt ie dan niet )
pi_57952211
Wie is er nu uit, want ik heb 50dollar erop gezet voor een turnout van 75 to 1.
A little bit hateful
pi_57952361
Er gaat vanavond pas iemand uit, gister was alleen het Idol Gives Back gedoe (wat ik nog steeds niet heb gedownload, en ik ook niet ga downloaden, denk ik zo).
pi_57952456
Ik kijk nooit de resultshows en ook niet dat onzin gedoe met gives back.
A little bit hateful
pi_57952511
Ik vraag me ook iedere keer af waarom ik me weer door die 40 minuten durende hel van de resultshow heen worstel. Het voordeel eraan is dat je niet zo goed hoeft op te letten bij de eerste 35 minuten, omdat je dan toch niks mist. Dus dan kan ik even opruimen, scheren, stofzuigen, dat soort dingen. En ik vind het toch leuker om het exit-moment te zien dan gewoon te lezen wie er exit is.
pi_57952857
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:10 schreef oYo het volgende:

[..]

Waar wed je dan? Staat niet op je blog.
http://sports.betfair.com

Je kan ook wedden op elke eliminatie. Nu staan mercado (3x je inleg) & Carly (2x je inleg) als favoriet om eruit te gaan vannacht.

'Idol' finalist went from record deal to waitress
pi_57953900
Getver, wat was die versie van Angels slecht!
Zat echt tenenkrommend te luisteren naar dat zwabbergezang, het gleed van links naar rechts over het podium.
Die andere David was ook niet om aan te horen deze week, evenals Carly.
Het was allemaal veel geschreeuw, misschien was de audiomix ook niet super.
Kreeg continu de indruk dat ze hun best deden om boven de band uit te komen.
Syesha mag er per direkt uit, allemaal van die "kijk eens hoe goed ik hoog kan zingen" optredens, geen milligram emotie zit erin.
Brooke is pleasant, maar het gevaar dat ze ons volgende week uitnodigt voor de EO-jongerendag ligt op de loer.
Het is nog net geen suikerspin, maar dat over emotionele gedoe ken ik nu wel.
Het zal allemaal wel oprecht zijn, maar het is door de wekelijkse herhaling een beetje teveel aan het worden.
Gelukkig ging ze niet in discussie met de jury, helaas heeft ze de pruillip per direkt van Ramiele overgenomen.

Super deze week: Jason C. en KLC mag ook blijven (dat ik dat ooit zou zeggen).

Bottom 3:
Carly
Syesha
Brooke/Kristy

Syesha eruit.
pi_57956582
Ik vind Syesha steeds minder worden, je kiest toch niet i believe dan weet je toch dat ze het over fantasia gaan hebben :|

Ik vond haar met yesterday nog wel goed maar daarna niet zo boeiend.
KLC vond ik gewoon voor de aller eerste keer niet zo irritant dat ik het gelijk skipte, maar ik baal wel als ze blijft eigelijk want waarschijnlijk was dit eenmalig

Brooke vond ik ook wat minder net zoals Carly (ze had weer een te vage boze blik hele optreden) en David C.
Jason vond ik wel leuk deze week, hij blijft wel grappig hoe hij toch elke week weer gewoon rustig zit met zn gitaar

Morgen gaat er gelukkig wel iemand uit en niet zoals vorig jaar een week later opeens 2.
Ben vooral benieuwd naar jordin's optreden morgen, die ging volgens mij no air zingen
pi_57956800
lol ' not Penny's boat' was wel briljant geweest

Ik vond paula eerst wel irritant maar ze had wel eindelijk wat kritiek, ik bedoel als zelfs paula kritiek heeft
pi_57957036
Ik vind Paula de laatste tijd stukken leuker dan Randy, vooral omdat Randy laatst in een interview met Larry King heeft gezegd dat hij KLC eerder een contract zou aanbieden dan Jason.
pi_57957293
Jason .

David Cook, Carly en Brooke vielen heel erg tegen. David A. verneukte ongeveer een van de beste popnummers ooit, Kristy vind ik steeds minder tegenvallen . Michael Johns was errug goed .
  donderdag 10 april 2008 @ 14:40:38 #296
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57957706
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Paula de laatste tijd stukken leuker dan Randy, vooral omdat Randy laatst in een interview met Larry King heeft gezegd dat hij KLC eerder een contract zou aanbieden dan Jason.
Ze komt iig al heel wat vaker goed uit haar woorden, en dat is al heel wat voor haar. Nu maar hopen dat ze niet meer teruggaat naar haar brabbeltaaltje zoals in het begin van dit (en zo ongeveer alle voorgaande) seizoen(en).
  donderdag 10 april 2008 @ 20:12:53 #297
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57964649
Fergie!!! Wat een indrukwekkende performance!!
  donderdag 10 april 2008 @ 20:14:51 #298
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57964691
Trouwens Mariah is een pondje of 20 kwijt, ze ziet er weer een stuk beter uit!
pi_57967569
PERFORMANCES DEZE WEEK

1. Brooke White (mooi, maar niet speciaal)
2. Michael Johns (lekker, met soms een valse noot)
3. David Cook (saai,maar ok)
4. Kristy Lee Cook (vreselijk kind, maar wel goed gezongen)
5. Jason Castro (deze jongen is te voorspelbaar!)
6. David Archuleta (niet zo mooi als de jury doet vermoeden)
7. Carly Smithson (gruwelijke versie)
8. Syesha Mercado (mag deze immi-irritatie Whitney eindelijk weg???)
  donderdag 10 april 2008 @ 22:50:48 #300
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57969355
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:12 schreef oYo het volgende:
Fergie!!! Wat een indrukwekkende performance!!
Ik heb nog maar het eerste half uurtje gezien van Idol Gives Back, maar wat was dat optreden van Fergie & Heart goed! En Teri was natuurlijk ook heel leuk met haar ''Band From TV''..
  ESF Reporter vrijdag 11 april 2008 @ 07:05:36 #301
87554 Cee
Welluk?
pi_57974345
Results:
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')