abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57728045
Ben nu de studio-versies aan het luisteren van de top 12, 11 en 10. Klinkt wel even heel anders... De ene keer veel beter dan live, de andere keer (zoals Queen door Michael) een stuk minder.
Wel een aanrader om de studio-versies te beluisteren. Lang leve Mininova.
pi_57730229
Erg jammer dat Chikezie eruit is... vond het af en toe erg verrassend. Ballads waren zijn grootste struikelblok, dat werd afgelopen week maar weer bewezen!

Ik kijk uit naar volgende week... COUNTRY!

Met Dolly!

Mijn top 9 op dit moment:

1. Brooke White (wat een stem! )
2. David Cook (onvoorspelbaar goed!)
3. Michael Johns (hij is gewoon ... lekker!)
4. Carly Smithson (save, but good)
5. David Archuleta (tsjaa... kan je geen hekel aan hebben, maar jongen... doe iets origineels!)
6. Jason Castro (wanneer gaat hij verrassen)
7. Kristy Lee Cook (ze moet NOOIT meer zo'n patriotisch lied zingen... BAH!)
8. Ramiele Malubay (BORING!)
9. Syesha Mercado (teveel Whitney... Mariah .... enz! Artiesten waar ik een gruwelijke hekel aan heb!)

[ Bericht 36% gewijzigd door Hapertje op 31-03-2008 03:29:44 ]
Nothing takes the past away like the future!
  maandag 31 maart 2008 @ 10:46:58 #203
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_57732761
Dit lijstje gaat heel lang worden, denk ik. Ik kijk bij m'n favo's niet alleen naar hun performance tijdens de show, maar luister ook naar de studio versies. Uiteindelijk zal de winnaar (en andere) ook een CD opnemen, en als ze me in de studio bevallen kan ik niet zeggen dat ik hem niet zal "kopen".

1. (1) (2) (2) Michael - "We Will Rock you/We are the Champions" vond ik zijn minste studio versie, maar live was het wel een tof optreden. Daar komt dan nog eens bij dat hij heel erg leuk overkomt in z'n pre-optreden, een heerlijk accent heeft ( *smelt* ) en gewoon een onwijs sexy vent is. Strakke spijkerbroeken staan je goed schat, moet je vaker doen.

Over de rest heb ik eigenlijk minder te melden, behalve dan dat ik nog steeds verliefd ben op Brooke, ik David C goed maar eng vind (en niet zo origineel als de jury zegt), en dat de rest me eigenlijk constant tegenvalt. Vooral Ramiele. Ze was zo tof, maar de afgelopen weken was het gewoon bagger. Haar studio versie van Alone was dan wél weer heel goed.

2. (2) (1) (1) Brooke
3. (3) (5) (7) David C
4. (4) (3) (6) Carly
5. (5) (6) (3) Jason
6. (8) (11) (9) Syesha
7. (7) (4) (4) Ramiele
8. (9) (8) (5) David A
9. (10) (10) (12) Kristy

En de ranking van mensen die er al uit zijn:

1. Amanda Overmeyer
2. Chikeze Eze
3. David Hernandez
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_57735286
Michael is geen denderende zanger, niet live en niet in de studio. Wel een hele goede performer en iemand die het publiek kan bespelen. Tel daarbij op dat het een 'boy next door' is met looks en uitstraling die veel mensen wat slappere knieen geeft. Daarmee heeft hij alles in huis om idool te worden. Daar gaat het tenslotte om, ze zoeken een popster. Geen loepzuivere zanger. Maar wel iemand die veel indruk maakt. De Beatles heeft hij tot 2 keer waanzinnig gedaan. Finale-kandidaat!

David Archuleta is een prima zanger, een jong broekie dat veel enthousiasme uitstraalt en dat blijkbaar veel bakvisjes boven het water doen springen. Maar erg voorspelbaar. Voorspelbaar goed, maar toch. Ik vraag me af of hij genoeg heeft om de winnaar te worden. Ik kan weinig kritiek hebben op de David, maar ook weinig lof. Al hoop ik stiekem dat hij nog eens de kans heeft om een nummer van George Michael te zingen. Ik denk dat hij daar veel indruk mee kan maken... EIgenlijk is het een junior-uitvoering van George Michael, alsi k er zo over nadenk. Eindigt denk ik op een nette 3e of 4e plaats.

Ramiele vond ik één van de hoogtepunten van afgelopen week. Voor het eerst wilde ik dat ze bleef, voorheen vond ik haar verschrikkelijk. Als ze vanaf nu blijft verrassen zoals ze met Alone heeft gedaan, kan ze nog wat krediet opbouwen. Maar ik vrees dat het weer meer van hetzelfde zal zijn; 15 in een dozijn.

Jason heeft ogen om in de verdrinken. Met Hallelujah heeft hij enorm veel krediet opgebouwd, maar sindsdien heeft hij dat stap voor stap verbruikt. Zou me niets verbazen als hij binnenkort de ring moet verlaten. Hij kan echt wel iets, maar hij laat het niet meer zien. Als hij zich kan herstellen en wat lef gaat tonen in arrangementen en songkeuze, kan hij nog wel een paar weken verder komen. Maar hoger dan een 5e plaats zit er niet in, denk ik.

Brooke vind ik een geweldig wijf. Goede stem, perfecte uitstraling. Past helemaal in het Amerikaanse plaatje. Zou zomaar in de top 3 terecht kunnen komen. En volgens mij is ze een serieuze kandidaat om Carrie Underwood achterna te gaan, qua succes en stijl.

David Cook is een erg goede zanger, heeft originele keuzes en bijzondere uitvoeringen. Maar zoals LeBeau aangeeft, hij heeft iets engs. Vind het moeilijk om in te schatten waar hij zal komen. Ik denk aan de goede kant van de middenmoot.

En de rest. Tja. Goed. Niets meer en niets minder. Heb geprobeerd om een Top 9 te maken, maar daar kom ik gewoonweg niet uit. Daarom bovenstaand epistel.
  maandag 31 maart 2008 @ 16:54:30 #205
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57739809
1 (1) (1) (1) Brooke
2 (6) (2) (3) David C
3 (2) (4) (5) David A
4 (4) (5) (2) Carly
5 (5) (3) (4) Jason
6 (10) (10) (12) Kristy

B 3:
7 (3) (6) (7) Michael
8 (9) (9) (9) Syesha
9 (7) (7) (6) Ramiele
  ESF Reporter maandag 31 maart 2008 @ 18:47:37 #206
87554 Cee
Welluk?
pi_57742392
Mooi epistel hoor, Michiel72! Ben het grotendeels met je eens. Maar Michael is qua looks geen boy-next-door. Mocht ik willen.

Dan mijn lijstje maar, is weinig veranderd. Alleen David C is opgekrikt naar plaats numero uno. Geweldige stem, mysterieus, is goed in het kopiëren van rock-versies van zoetsappige nummers. Ik bedoel, beter goed gejat (David C) dan slecht verzonnen (KLC).

1. David C
2. David A
3. Brooke White
4. Michael Johns
5. Jason Castro
6. Carly Smithson
7. Syesha Mercado
8. Ramiele Malubay
9. Kristy Lee Cook

Lijstje wordt geopend door de ene Cook, gesloten door de andere!
pi_57744265
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:56 schreef Michiel72 het volgende:
Jason heeft ogen om in de verdrinken. Met Hallelujah heeft hij enorm veel krediet opgebouwd, maar sindsdien heeft hij dat stap voor stap verbruikt. Zou me niets verbazen als hij binnenkort de ring moet verlaten. Hij kan echt wel iets, maar hij laat het niet meer zien. Als hij zich kan herstellen en wat lef gaat tonen in arrangementen en songkeuze, kan hij nog wel een paar weken verder komen. Maar hoger dan een 5e plaats zit er niet in, denk ik.
Het grote nadeel van Jason is dat hij een one trick pony is. Hij kan gewoon niet anders. Hooguit inderdaad een slim liedje kiezen of een iets ander arrangement. Het probleem blijft gewoon dat hij alleen maar lieflijk kan zingen. Krachtig uithalen kan hij niet. Zodra hij een noot wat langer moet vasthouden laat hij hem vrijwel direct overgaan in een kopstem en stopt dan. Zijn zangkunsten zijn beperkt.

Neemt niet weg dat ie erg prettig wegluistert en ik hoop dat hij er nog een aantal weken in blijft.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 1 april 2008 @ 00:21:41 #208
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57751418
01 (01) Brooke White
02 (02) Jason Castro
03 (03) Carly Smithson
04 (05) Michael Johns
05 (06) Ramiele Malubay
06 (04) David Archuleta
07 (08) David Cook
08 (07) Syesha Mercado
09 (10) Kristy Lee Cook
  dinsdag 1 april 2008 @ 01:00:33 #209
42324 Ridley
Stem PVV of TON!!!
pi_57752163
And as the finishing touch,
God created the Dutch
pi_57752851
Wast david A z'n haar wel eens?
  dinsdag 1 april 2008 @ 02:19:17 #211
42324 Ridley
Stem PVV of TON!!!
pi_57753121
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 01:53 schreef jmac het volgende:
Wast david A z'n haar wel eens?
En Castro dan
And as the finishing touch,
God created the Dutch
pi_57753753
David A. kijkt alsof 'ie moet schijten!
pi_57757083
Op Last.fm is de populariteit van de deelnemers ook redelijk meetbaar, al wordt het vooral gebruikt door een iets alternatiever publiek, maar toch.
In de hype charts (waarin de artiesten staan die in een week tijd ineens heel veel meer luisteraars hebben gekregen) zijn ze goed vertegenwoordigd:

1. Raconteurs 534% increase
2. Day26 355% increase
3. Carly Smithson 336% increase
4. David Cook 318% increase
5. Michael Johns 270% increase

6. Hercules and Love Affair Play 250% increase
7. Ramiele Malubay 225% increase
8. Torche Play 218% increase
9. Brooke White 218% increase
10. A Day Away 212% increase

En dan hoevaak er in het algemeen naar ze geluisterd wordt:

Jason: 43,556
David C: 40,043
Brooke: 17,521
David A: 16,844
Michael: 11,897
Carly: 9,694
Syesha: 3,424
Kristy: 2,518
Ramiele: 2,248

David H: 4,665
Amanda: 2,759
Chikezie: 2,051
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:12:09 #214
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57760343
Wat is de studioversie van Jason's 'Fragile' toch mooi.. Zou er echt uren naar kunnen luisteren...
pi_57760840
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:12 schreef Kantar het volgende:
Wat is de studioversie van Jason's 'Fragile' toch mooi.. Zou er echt uren naar kunnen luisteren...

Het is dat het zo'n schijtnummer is, maar zijn stem is echt geweldig daar. Ik ben sowieso altijd fan van z'n studiodingen, net als Brooke . Ramiele komt ook altijd verrassend goed uit de verf daar. Dit in tegenstelling tot Michael, die in de studio wat vlakker klinkt, op de een of andere manier. En ook Carly vind ik in de studio minder leuk dan live.
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:50:55 #216
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_57761057
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 11:15 schreef PeRi het volgende:
Ik ben echt helemaal verliefd op David Archuletta. Hij is zó übercute. Ik wil hem echt zo vastpakken en knuffelen en in zn wangetjes knijpen als ie lacht. Zo scheetig !
OMG PeRi!! Ik zet de tv uit als hij erop is, ik heb moordneigingen als ik hem weer een keer over zijn lippen zie likken terwijl ie zingt, en die slaapkamerogen wens ik bont en blauw!!

God wat irriteer ik me aan dat zelfingenomen stuk nageboorte!!! Zijn lach is ook echt zo ...... 'echt'
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_57762116
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 11:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dan hoevaak er in het algemeen naar ze geluisterd wordt:

Jason: 43,556
David C: 40,043
Brooke: 17,521
David A: 16,844
Michael: 11,897
Carly: 9,694
Syesha: 3,424
Kristy: 2,518
Ramiele: 2,248
David H: 4,665
Amanda: 2,759
Chikezie: 2,051
Je mag er bij Jason 13,607 afhalen. Er is namelijk één bakvis die de charts wil beïnvloeden door non-stop JC te draaien.
Triest!
  dinsdag 1 april 2008 @ 16:06:32 #218
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57762165
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:37 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Het is dat het zo'n schijtnummer is, maar zijn stem is echt geweldig daar. Ik ben sowieso altijd fan van z'n studiodingen, net als Brooke . Ramiele komt ook altijd verrassend goed uit de verf daar. Dit in tegenstelling tot Michael, die in de studio wat vlakker klinkt, op de een of andere manier. En ook Carly vind ik in de studio minder leuk dan live.
Ik vind het nummer stiekem ook leuk.. Maar inderdaad, Ramiele klinkt, net als Jason, ook altijd heel goed in de studio. Nu maar hopen dat ze dat ook een keer echt op het grote podium laat horen, ik zou het wel zonde vinden als zij weggestemd zou worden - zeker als ze eerder weg moet dan Kristy..

Ik kijk iig nu al uit naar de platen van Brooke en Jason post-Idol, of ze nu winnen of niet.
pi_57762633
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 16:03 schreef Michiel72 het volgende:
Je mag er bij Jason 13,607 afhalen. Er is namelijk één bakvis die de charts wil beïnvloeden door non-stop JC te draaien.
Triest!
http://www.last.fm/user/zombulance/

Wat sneu.

De afgelopen week zelfs 17x naar Kady Malloy geluisterd .
pi_57763824
Top 10 is de laatste show ?
  ESF Reporter dinsdag 1 april 2008 @ 22:23:23 #221
87554 Cee
Welluk?
pi_57768490
De moeder van Elliot is gisteren overleden.

Ik ben benieuwd naar de liedjeskeuzes van de kandidaten van vandaag. Had vorige week al zitten hopen dat David Cook Jolene zou zingen, nou blijkt dat daar een coverversie van The White Stripes van is! Ooh mèn oh mèn m'n droom komt dichterbij.
pi_57768629
De moeder van Elliot was zo'n schat van een mens .

pi_57768767
Rumored songlist tonight:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57773012
Traveling Thru door David Archuleta... Ben benieuwd! Mooiste Dolly nummer
pi_57773277
Ah... Jason Castro deed dus Traveling Thru... ben benieuwd! Zie het van het weekend pas!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hapertje op 02-04-2008 12:04:03 ]
pi_57774031
Travelin' Thru is Dolly's mooiste nummer, inderdaad. Hoop dat Jason het goed aanpakt, dan kan het best wel eens genieten worden...
Heb een zwak voor Dolly, dus de aflevering zal sowieso wel in de smaak vallen! Kijk uit naar m'n avondje ITV, morgen of in het weekend.

Zijn de studio-opnamen al ergens gesignaleerd?
pi_57776514
Ik ben een sucker voor ballads vandaag. David A kan ook niets anders, maar wat hij kan doet hij ook goed. En de Syesha klonk meer als Whitney dan Dolly's renditie, maar vond het wel mooi.
Michael was voor het eerst wel tof. Domme vent verder.

David C. mwah.. Jason ehm mja ik zie hem echt rond een kampvuur met wat boyscouts, alles wat ie doet is zo.. sweeett..
A little bit hateful
pi_57776985
Alle toffe zaten aan het begin . Brooke en Jason waren erg okay, David Cook was ook weer erg sterk. Blijft een supergoede stem.

Michael vond ik ook wel aardig, David A was ook goed, maar ik vind hem maar vervelend . Ramiele valt echt steeds meer door de mand lijkt het wel . Ze heeft in de liveshows nog geen enkele keer een fantastisch optreden gegeven.

Syesha zal wel weer bottom 3 zijn, net als Ramiele en ik hoop Kristy.
pi_57777220
1. Michael. Héél erg goed gezongen, fijne performance, leuk nummer, alles klopte.
2. Jason. Mooi nummer (al komt dat waarschijnlijk vooral door de film), ik denk zo ongeveer zijn beste optreden van de top 12. Goed gezongen, leuk arrangement, kon me dan ook compleet niet vinden in Simon's commentaar.
3. Brooke. Ook weer erg leuk deze week, vond het leuk met de violist erbij enzo. Misschien niet haar beste optreden, maar wel erg goed. Maar haar gebabbel tijdens het jurycommentaar wordt echt steeds irritanter.
4. Carly. Eigenlijk was alleen die ene uithaal van haar heel erg goed, de rest was gewoon weer Carly-ok.
5. David C. Vond dat kopstem gedeelte niet zo heel erg mooi. Wel positief was dat het niet weer een Bon Jovi-achtige versie van het nummer werd, vond dit een stuk beter.
6. Syesha. Erg mooi gezongen, fijne uithalen op het eind, leuk rustig begin. Maar haar haar was echt ontzettend lelijk, het leek wel op Amy Winehouse d'r pruik.
7. David A. Suf lied, ik vond zijn uithalen helemaal niet prettig om naar te luisteren, en ik ben gewoon in het algemeen wel klaar met David. Ik weet het nu wel.
8. Ramiele. Wéér tegenvallend. Wéér een niemendallig liedje. Wil ze überhaupt nog wel Idol worden?
9. Kristy. Tja, opzich zouden David en Ramiele ook best laatste mogen staan van mij, maar ik vind hen gewoon net iets sympathieker dan Kristy, met haar suffe gezang iedere keer. En dat foute 'I love you Simon' ofzo op het einde was helemaal verschrikkelijk. Ze zong niet superslecht ofzo. Maar ze is gewoon bla.

Maar het stomste aan de hele avond vond ik nog wel dat het allemaal zo erg op elkaar gepropt zat dat het in 45 minuten zou passen. Het was niet prettig om naar te kijken, iedereen moest zo snel praten, dingen werden afgeraffeld, en de optredens waren zo verschrikkelijk kort. Dan heb ik liever dat ze alles wat uitrekken, wat oninteressante interviews er tussendoor gooien, wat meer suf jurygebabbel en wat langere optredens, dan dat je naar zo'n haastshow zit te kijken. Want ze hadden nu ongeveer 4 minuten per kandidaat voor het filmpje met Dolly, het optreden, het jurycommentaar en Ryan's belpimppraatje. Sloeg compleet nergens op.
pi_57779807
quote:
TMZ has learned that "A.I" contestant David Cook has been taken to the hospital after experiencing heart problems during tonight's show.

We're told Cook's heart was palpitating at a high rate and his blood pressure was high as well. Producers wanted him to go to the emergency room before the show ended, but David wanted to stay until it was over.

He is at the hospital now, condition unknown.
quote:
TMZ has learned what probably triggered the medical emergency with David Cook tonight.

As we first reported, Cook was taken to the hospital after his heart began palpitating and his blood pressure rose. We're told Cook, who has high blood pressure to begin with, has been under tremendous stress because his brother has been ill. We're told David's brother, who has cancer, suffered a setback within the last week, and it has really put David on the ropes.

David has been completely stressed out during the entire season. During one of the first shows, David broke down and said he couldn't perform that night -- and changed his mind at the last minute.

We're told earlier tonight, David began complaining that he did not feel well. After the performance, Cook reassured people he was OK -- but ultimately realized he needed medical help.
quote:
"A.I" contestant David Cook was rushed to the hospital tonight after experiencing heart palpitations and high blood pressure, and released a few hours later. His condition is still not resolved.

As we first reported, Cook was not feeling well during the day and his condition worsened after his performance. Cook was examined by show medics who determined his blood pressure was "far too high." Cook was urged to leave for the hospital during the show, but he wanted to wait it out.

After the show, Cook was driven to the hospital (not by ambulance) and treated by a private doctor to keep everything on the down low. The doctor gave Cook medication to bring his blood pressure down and he will monitored again Tuesday.

An "A.I." exec tells us Cook has been completely stressed out because his brother, who has been sick with cancer, had a setback within the last week. Earlier in the season, just before a performance, David collapsed and said he could not go on -- though he pulled it together at the last minute.
http://www.tmz.com/2008/0(...)hed-to-the-hospital/
http://www.tmz.com/2008/0(...)by-brothers-illness/
http://www.tmz.com/2008/0(...)-hospital-goes-home/
pi_57779870
En wanneer denk je dat de rapport van zijn bloed onderzoek met traces of cocaïne uitlekt?

Maar nee serieus. Echt rot voor die dude, zou ook niet lekker performen als zoiets gaande is.
A little bit hateful
  woensdag 2 april 2008 @ 20:55:17 #232
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57788701
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:30 schreef Liquidootje het volgende:
En wanneer denk je dat de rapport van zijn bloed onderzoek met traces of cocaïne uitlekt?
Eerste waar ik aan dacht.

Brooke White - Forgettable, erg saai i.i.g.
David Cook - Als hij geen winnaar wordt, dan weet ik het niet. Steekt met kop en schouders boven de rest uit.
Ramiele Malubay - Was het weer niet. Begon wel aardig, maar zakte al snel weer terug naar het oude saaie niveau.
Jason Castro - Beste optreden sinds zijn Hallelujah-performance. Ik houd van dit soort artiesten, was goed.
Carly Smithson - Ze kan me niet meer zo boeien. Heeft een goede stem, zong het ook goed, maar verder...
David A - Het is niet mijn favoriet. Toch vond ik het voor de verandering wel goed wat hij ten gehore bracht.
Kristy Lee Cook - Slaapverwekkend countrynummer.
Syesha Mercado - Weer een ouderwets, tenenkrommend slechte, performance van Syesha.
Michael Johns - Zijn stem doet me weinig. Vond er dan ook weinig aan.

Verwacht dat Syesha er volgende week niet meer is.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_57790676
Kan iemand Paula's 'connection' ff verbreken
pi_57801721
Ramiele eruit dus, niet heel erg verrassend.

Brooke in de bottom 3 though .
  donderdag 3 april 2008 @ 12:20:19 #235
101884 PeRi
Allons-y!
pi_57801860
OMG wat is Dolly Parton toch een marionet geworden, helemaal stijf van de botox .

Brooke bottom, zeker een bottom om haar een push te geven.

Ramiele ! Wel een verdiende terugslag voor haar. Helaas .
Whatever I want.
pi_57802102
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ramiele eruit dus, niet heel erg verrassend.

Brooke in de bottom 3 though .
NOOO ze was zo cute om naar te kijken
A little bit hateful
pi_57802708
Tja, ach, Ramiele of Kristy. Het werd iedere week meer lood om oud ijzer. Ze kwam hartstikke leuk over enzo, maar haar optredens waren iedere week gewoon niet zo heel erg goed, dus dan houdt het een keer op. Ben blij dat Syesha niet in de bottom 3 zat, had ik erg onterecht gevonden.
Dolly's optreden was echt genant om naar te kijken, vond ik, maar ik vind het wel een grappig mens . Hoe ze maar iedereen bleef bedanken na het optreden. Ik snapte alleen het gedoe met Simon niet, heeft hij enkele jaren Dolly-week proberen te dwarsbomen ofzo?
Die Next American Band was echt heel stom, trouwens.
  donderdag 3 april 2008 @ 13:09:58 #238
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57802924
beter dat Kristy volgende week gaat moven..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 3 april 2008 @ 13:17:16 #239
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_57803067
Oh Michael Johns, trouw met me.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_57803155
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:20 schreef PeRi het volgende:
OMG wat is Dolly Parton toch een marionet geworden, helemaal stijf van de botox .

Echt de marijke hellweeger van us
  donderdag 3 april 2008 @ 13:28:07 #241
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57803274
Jammer dat Rami eruit is, maar het zat er eigenlijk al aan te komen. Sinds de liveshows zijn begonnen heeft ze vrij weinig indruk gemaakt, al vind ik wel dat ze langer had moeten blijven dan Kristy LC.
  donderdag 3 april 2008 @ 14:05:18 #242
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57804021
Hoe grappig was het trouwens toen Ramiele zo'n beetje klem zat tussen Kristy en Brooke's tieten? "You guys are so tall..."
  donderdag 3 april 2008 @ 16:58:48 #243
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57807660
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:05 schreef Kantar het volgende:
Hoe grappig was het trouwens toen Ramiele zo'n beetje klem zat tussen Kristy en Brooke's tieten? "You guys are so tall..."

You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 3 april 2008 @ 17:10:38 #244
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57807892
eindelijk Ramiele eruit.. vorige week had ze imo een top week maar deze week was het weer gemiddeld.. prima keuze van het publiek dus

Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_57811096
Toch wel jammer. Ramielle was geloof ik de enige overgebleven 'echte' undiscovered talent.
De rest zijn allemaal al een keertje mislukt in het platenwereldje of zijn al 'bekend'

Snap haar ook niet zo. Ze heeft zoveel potentie en elke keer komt er zo'n niemendalletje uit
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_57827818
Ik vind het jammer dat Syesha er nog in zit... die had er sneller uitgemogen voor mij. Maar een talent was Ramiele echt niet. Ze had zo weinig podium power, het bleef zo'n klein meisje in een te grote wereld. Dat Brooke onderin de top 9 zat, moet haar ff goed wakker schudden. Ik zie haar nog steeds in de finale staan.

Mijn top 8 nu:

1. Brooke White (Die stem! Die uitstraling!)
2. Michael Johns (ik zie een ster!)
3. David Cook (eigenzinnig goed, maar hij wordt een beetje voorspelbaar)
4. David Archuleta (Hoogtepunt tijdens de Dolly-uitzending!)
5. Carly Smithson (blijft behoorlijk steady qua kwaliteit)
6. Jason Castro (zakt steeds verder weg, heeft het mooiste Dolly-nummer en maakt er een dralerig nummer van!)
7. Kristy Lee Cook (ze doet zo lieflijk en oud aan)
8. Syesha Mercado (teveel een Whitney-kloon, deed niet eens mee in het country-thema!)
pi_57828129
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Why this photo
A little bit hateful
pi_57828537
Ramiele Malubay eruit Eindelijk iemand die het verdient.

Ik ken bijna niks van Dolly Parton, maar ik was aangenaam verrast door de show van deze week. Ik hoorde alle liedjes op 1 na voor het eerst en de meeste vond ik leuk

Brooke White - Leuk gedaan, goede performance. Onterecht dat ze in de bottom three zat.
David Cook - Op zich best goed, maar ik was niet erg onder de indruk van zijn falsetto.
Ramiele Malubay - Niet slecht, wel een tikkeltje saai. Een van haar beste performances.
Jason Castro - Klonk wel aardig, maar ik had het idee dat zijn stem het eigenlijk niet aan kon. Hij kan ook echt niks meer dan dit
Carly Smithson - Mooi
David Archuleta - Ik heb een hekel aan hem, maar ik moet toegeven dat dit toch best goed was.
Kristy Lee Cook - Niet slecht, maar ik ben haar echt zat nu.
Syesha Mercado - Niet slecht gedaan, maar ze deed een vreemd arrangement wat het voor mij verpestte. Volgens mij kan ze best de Whitney versie zingen, maar dan moet ze dat ook wel doen en niet half-half. Ze heeft wel een mooie stem, maar ze probeert te hard en het komt niet oprecht over.
Michael Johns - Ik weet het niet meer met hem.. Hij deed het niet slecht, maar ik vond juist dat er iets niet klopte. Misschien komt het doordat ik teveel was afgeleid door zijn bizarre moves

Al met al vond ik het een leuke aflevering met een aantal goede performances en waarbij niemand echt slecht was, maar ook niemand echt spectaculair goed. VFTW vindt het saai, maar ik vind dit eigenlijk prettiger om te kijken dan het net afgelopen seizoen van Idols dat drie toppers had, een beetje middelmaat en een paar hele, hele slechte zangers...

1 (1) David Cook
2 (2) Carly Smithson
3 (5) Brooke White
4 (4) Michael Johns
5 (6) Jason Castro
6 (3) Syesha Mercado
7 (9) David Archuleta
8 (7) Kristy Lee Cook

Afvallers:

1 Amanda Overmeyer
2 Chikezie Ezie
3 David Hernandez
4 Ramiele Malubay
pi_57829373
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:20 schreef PeRi het volgende:
quote:
Op donderdag 3 april 2008 13:22 schreef jmac het volgende:

Echt de marijke hellweeger van us
Klopt. Maar wel eentje die weet wat ze wil:

Op haar laatste (fantastische!) album Backwoods Barbie laat ze horen dat ze weet hoe ze er uitziet:
quote:
I grew up poor and ragged, just a simple country girl.
I wanted to be pretty more than anything in the world,
like Barbie or the models in the Fredricks' catalog.
From rags to wishes in my dreams I could have it all.

I'm just a backwoods Barbie, too much makeup, too much hair.
Don't be fooled by thinkin' that the goods are not all there.
Don't let these false eyelashes lead you to believe that
I'm as shallow as I look 'cause I run true and deep.

I've always been misunderstood because of how I look.
Don't judge me by the cover 'cause I'm a real good book.

So read into it what you will, but see me as I am.
The way I look is just a country girl's idea of glam.

I'm just a backwoods Barbie in a push-up bra and heels.
I might look artificial, but where it counts I'm real.

And I'm all dolled up and hopin' for a chance to prove my worth,
And even backwoods Barbie's get their feelings hurt.

I'm just a backwoods Barbie, too much makeup, too much hair.
Don't be fooled by thinkin' that the goods are not all there.
Yes, I can see where I could be misjudged upon first glance;
But even backwoods Barbie's deserve a second chance.
I'm just a backwoods Barbie just asking for a chance,
just a backwoods Barbie.
Ik kan er niets aan doen, maar ik ben helemaal weg van dat wijf!

[ Bericht 0% gewijzigd door Michiel72 op 04-04-2008 14:42:24 ]
pi_57831910
Goede tekst
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:23:46 #251
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57832576
1 (2) (6) (2) (3) David C
2 (1) (1) (1) (1) Brooke
3 (3) (2) (4) (5) David A
4 (7) (3) (6) (7) Michael
5 (4) (4) (5) (2) Carly

B 3:
6 (5) (5) (3) (4) Jason
7 (6) (10) (10) (12) Kristy
8 (8) (9) (9) (9) Syesha
pi_57865617
Misschien al gepost, maar Billy Jean..
A little bit hateful
  zondag 6 april 2008 @ 14:32:14 #253
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57868684
Mijn top 8:

01. (02) (02) Jason Castro
02. (01) (01) Brooke White
03. (04) (05) Michael Johns
04. (03) (03) Carly Smithson
05. (08) (07) Syesha Mercado
06. (07) (08) David Cook
07. (06) (04) David Archuleta
08. (09) (10) Kristy Lee Cook
  ESF Reporter zondag 6 april 2008 @ 20:11:05 #254
87554 Cee
Welluk?
pi_57875672
1. David Cook
2. David Archuleta
3. Michael Johns
4. Brooke White
5. Jason Castro
6. Carly Smithson
7. Syesha Mercado
8. Kristy Lee Cook
pi_57882315
Dé performance van Dolly!
  ESF Reporter maandag 7 april 2008 @ 07:37:09 #256
87554 Cee
Welluk?
pi_57882658
"Jesus and gravity", inderdaad. Ik denk alleen dat ze die zwaartekracht goed aan het tegenwerken is.
pi_57883077
Ik heb inmiddels kaartjes voor Dolly in Ahoy gekocht... allemaal de schuld van American Idol!
  ESF Reporter maandag 7 april 2008 @ 20:43:03 #258
87554 Cee
Welluk?
pi_57896549
quote:
Op maandag 7 april 2008 08:44 schreef Hapertje het volgende:
Ik heb inmiddels kaartjes voor Dolly in Ahoy gekocht... allemaal de schuld van American Idol!

Ik heb nog geen wilde vakantieplannen, maar thanks to de leuke mensen in dit seizoen zit ik er zwaar over na te denken om oh ergens rond de zomer even langs m'n vrienden in de States te gaan als er 'toevallig' een Idol show in de buurt is.
pi_57896688
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:43 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik heb nog geen wilde vakantieplannen, maar thanks to de leuke mensen in dit seizoen zit ik er zwaar over na te denken om oh ergens rond de zomer even langs m'n vrienden in de States te gaan als er 'toevallig' een Idol show in de buurt is.
Had al gezocht, maar er is nog niets bekend over data van de AI-tour, toch?
Of heb jij al iets gehoord?
  ESF Reporter maandag 7 april 2008 @ 20:55:09 #260
87554 Cee
Welluk?
pi_57896798
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef Michiel72 het volgende:

[..]

Had al gezocht, maar er is nog niets bekend over data van de AI-tour, toch?
Of heb jij al iets gehoord?
Nee, volgens mij doen ze dat pas rond de top 5, tegen die tijd zullen ze het zeker veelvoudig, om de 3 minuten tijdens de show vermelden. Dus het kan ons niet ontgaan.
pi_57910486
He bah, is deze week Idol Gives Back? Gaat Kristy potverdrie wéér niet naar huis .
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:12:42 #262
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57913950
En volgende week Mariah |Scarey week.
  ESF Reporter dinsdag 8 april 2008 @ 20:23:04 #263
87554 Cee
Welluk?
pi_57917627
Spoilered song choices voor de Davids:
SPOILER
OMG David Archuleta. HOLY MOTHER OF GOD!
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:27:03 #264
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57917737
Song is in de USA vooral bekend van een heel ander artiest hoor! Robbie kenne ze daar niet.
  ESF Reporter dinsdag 8 april 2008 @ 20:30:14 #265
87554 Cee
Welluk?
pi_57917822
Don't remind me, oYo.
Maar, er wordt al overal gezegd dat het wél de Robbie-versie is, en ondertussen heb ik gelezen dat ook deze spoiler is bevestigd dus omg omg ik ga morgenvroeg meteen kijken.
pi_57917861
Serieus, die David A doet alsof hij zo pure en innocent is en all unknowing, maar hij heeft nog meer shows gedaan dan Taylor en Ruben samen lijkt mij.

Hier zelfde liedje inclusief startrek kapsel:
A little bit hateful
  ESF Reporter dinsdag 8 april 2008 @ 20:36:56 #267
87554 Cee
Welluk?
pi_57917994
Beam me up, Archie!
Voornaamste reden waarom ik momenteel door de kamer stuiter is dat ik me al 7 seizoenen schrap zet voor 't moment dat iemand dat nummer eens gaat zingen. En nu doet nummer 2 van m'n lijstje 'm, daar ben ik content mee. Hopelijk kan ie er wat van maken.
pi_57918071
American Idol Judges Make Their Predictions

Appearing on Larry King Live Monday night, American Idol judges Simon Cowell, Randy Jackson and Paula Abdul all agreed that David Cook and David Archuleta were the one's to beat.

Randy Jackson said that David Cook was one of his favorites. Paula said "He's amazing". And Simon: "This is the guy I would actually choose to listen to on a personal level," said Simon. "Fearless!"

David Archuleta is the one to beat, claimed Cowell, though there were some reservations from the other judges who pointed out how Archuleta had entered this season with a bang and has had some set backs since.

As for Carly Smithson, another favorite:

"I don't think she knows who she is," said Simon. Randy agreed. As did Paula. "Amazing voice," said Randy.

Michael Johns - "Has picked really bad songs up to this point," said Randy. Simon likes him and believes an Australian can win American Idol (Johns was born in Perth, Australia and currently lives in the States.

Brooke White - "Puts her heart and soul into each song," said Paula. Randy said "she is too transparent" and Simon claims the last two weeks she has "become boring".

As for Jason Castro, Simon said it's pretty much all about song choice over the weeks. In other words, he hasn't been picking the best songs.

Here were your odds to win American Idol heading into Tuesday night's performance show:

Brooke White 12 - 1

Carly Smithson 8 - 1

David Archuleta 10 - 11

David Cook 7 - 5

Jason Castro 35 - 1

Kristy Lee Cook 75 - 1

Michael Johns 6 - 1

Syesha Mercado 20 - 1
pi_57918979
Ik ga mijn spaarrekening op kristy lee cook zetten. In één klap meteen 150dollar in mijn handen.
A little bit hateful
pi_57919132
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:12 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ga mijn spaarrekening op kristy lee cook zetten. In één klap meteen 150dollar in mijn handen.
Is je spaarrekening maar 2 dollar dan?

Hoogste noteringen momenteel (blauwe gedeelte bovenste prijs is wat je terugkrijgt per ingelegde euro).

pi_57919294
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:19 schreef jmac het volgende:

[..]

Don't judge me
A little bit hateful
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:36:11 #272
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57919587
David A is alleen maar populair bij dat glijpubliek. Is toch niet om aan te horen dat Angels nummer.
Elite
Tegen TTIP
  ESF Reporter woensdag 9 april 2008 @ 07:42:13 #273
87554 Cee
Welluk?
pi_57926915
Op een AI forum waar ik regelmatig kom werd het volgende gepost n.a.v. David Cook's optreden
quote:
Did anyone else expect Cook's hand to say "not Penny's boat"?
pi_57926938
waarom?

edit: ohh... gay...

[ Bericht 69% gewijzigd door Liquidootje op 09-04-2008 07:58:36 ]
A little bit hateful
pi_57926988
Castro kan niks anders he
Maar een van mijn favo songs! Dat wordt de live version downloaden. Al is Israel Kamakawiwo altijd beter!

Carly Smithson
Jammer van de tats.

Zo afgekeken in 10 minuten.
Over het algemeen leuke songchoices! behalve Kristy Lee. Zelfs Australian Mich.

[ Bericht 15% gewijzigd door Liquidootje op 09-04-2008 08:03:09 ]
A little bit hateful
  woensdag 9 april 2008 @ 17:10:40 #276
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57937833
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:19 schreef jmac het volgende:

[..]

Hoogste noteringen momenteel (blauwe gedeelte bovenste prijs is wat je terugkrijgt per ingelegde euro).

[ afbeelding ]
Waar wed je dan? Staat niet op je blog.
  woensdag 9 april 2008 @ 18:37:52 #277
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57939470
quote:
Op woensdag 9 april 2008 07:42 schreef Cee het volgende:
Op een AI forum waar ik regelmatig kom werd het volgende gepost n.a.v. David Cook's optreden
[..]

Dat zou opzich wel geniaal geweest zijn. Iedereen denkt ''WTF? '' terwijl alle Lost-kijkers het meteen doorhebben..

Maar goed, ik ben het opzich wel met Liquidootje eens dat Jason elke week weer hetzelfde trucje uithaalt (net als David Cook bijv.), maar van mij mag ie zo nog weken doorgaan hoor. Ik vond het weer een schitterend optreden.. Van mij mag Kristy eruit, maar ik verwacht dat ze het toch voor elkaar krijgt om nog (minstens) een weekje langer mee te gaan. Ik kan me trouwens vaag iets herinneren over dat er vorig jaar niemand naar huis werd gestuurd bij Idol Gives Back, hoe was dat dan de week erop? Dubbele eliminatie? Kan het me zo niet meer herinneren.. Anyway, ik hoop dat ze dat dit jaar niet doen, het verrassing-effect is er nu toch niet meer.
pi_57939997
Wanneer gaat Carly nu eens een tof nummer uitkiezen waar ze ons doet verbazen.
Jason Castro was top. David Cook zingt soms nummer die ik niet ken maar als hij ze zingt zijn tof ) Beatles nummer, Little Sparrow) en uiteraard Billie Jean en Hello.

Kristy kijk ik bijna niet meer naar. Eerst paar stukjes en dan forward. Syesha was niks wel goed gezongen. Brook is tof. Michael Johns vind ik geen fuck aan. David A is as usual steengoed.
pi_57940946
Seysha is gewoon niet leuk om naar te kijken en te luisteren.
Altijd weer die ballads whitney gedoe achtig.
A little bit hateful
  woensdag 9 april 2008 @ 20:52:59 #280
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57942767
Michael Johns - Ryan moet zijn muil houwe. Klonk goed. Dat gezeik ook om zijn zongkeuze.
Syesha Mercado - Ouderwets bagger. Ze heeft gewoon niet de juiste stem voor dit soort nummers.
Jason Castro - Hetzelfde zoals altijd eigenlijk en daar heb ik totaal geen problemen mee. Prachtig weer.
Kristy Lee Cook - Eerste keer dat ik een gezongen nummer van haar goed vond.
David Cook - Vond het erg gejaagd en klonk veel minder dan de afgelopen week.
Carly Smithson - Queen. En die uithalen van haar. Elke week weer en het doet mijn nekharen overend staan van afgrijzen.
David A - Speelde hij nou piano of stond dat ding er voor de kat zijn kut. Hij deed er helemaal niks mee, zat alleen maar die toetsen te strelen. Klonk overigens afschuwelijk.
Brooke White - Brooke met bril. - Vond het maar matig klinken.

Michael Johns was de beste van de avond.

Bottom three:
- Syesha Mercado
- Kristy Lee Cook
- Carly Smithsons

Out: Syesha Mercado.
Elite
Tegen TTIP
  ESF Reporter woensdag 9 april 2008 @ 21:12:00 #281
87554 Cee
Welluk?
pi_57943185
Happel, ik denk ook dat de bottom three en de eliminatie zo zal gaan. En daar heb ik vrede mee. Ik heb geen vrede met je icon want daar krijg ik de godskriebelseBIBBERS van.
quote:
Wanneer gaat Carly nu eens een tof nummer uitkiezen waar ze ons doet verbazen.
Da's mijn grootste probleem met Carly. Ze heeft een dijk van een stem en kiest regelmatig liedjes die ik leuk vind en die goed bij haar passen, maar het doet me gewoon helemaal niets. Ze staat gewoon een potje goed te zingen, niks minder en zeker niks meer. Ze lijkt het belangrijker te vinden om iedere fractie van een noot tot pure perfectie te verheven en denkt zo mensen 'in te pakken', maar mij doet zo'n stoned joch met een ukelele en een kraakstemmetje veel en veel meer.

Hier trouwens een geinig artikel van Entertainment Weekly, en hun keuze voor 'beste 15 AI optredens ooit' (er staat ook een link naar 'worst 10 performances'.
Ik mis nog wel het een en ander in die top 15 die ik zo zou inruilen voor optredens die wél worden vernoemd. Net als in het top 10 lijstje van ergste optredens.
pi_57946316
wtf camile velasco nummer 1 als worst perf. :S kutsite!
pi_57946520
Michael: ik begreep het optreden compleet niet. Vond het begin niet om aan te horen. Het einde was wel goed, maar toen was ik al zo teleurgesteld dat het toch nooit helemaal meer goed is gekomen.
Syesha: als ze nou een dikke negerin was geweest, had ik haar vast stukken leuker gevonden. Nu is ze gewoon saai en bla. Ken de Fantasia versie van het nummer niet, maar het kwam over als een typisch vreselijk clichematig hoera-ik-heb-American-Idol-gewonnen-nummer.
Jason was weer eens briljant. Heb er gteen andere woorden voor, was echt heel erg onder de indruk. Vind het erg tof dat hij gewoon met een ukelele daar ging zitten.
David Cook daarentegen was een grote blamage. Saai nummer, erg raar arrangement, niet zo heel erg goed gezongen. Viel heel heel heel erg tegen.
Carly ook, trouwens. Wat Cee ook al zei, ze kan heul goed zingen, en kiest vaak (naar mijn mening vanavond niet, ik heb weinig tot niets met de muziek van Queen) toch wel behoorlijk leuke nummers, maar ze zingt het alleen maar. En dat doet ze goed. Maar ik zie haar niet snel een enorm succesvolle carriere hebben.
Kristy viel dan ineens heel erg mee. Martina McBride is natuurlijk een vreselijk oninteressante zangeres met nog oninteressantere nummers, wat ook wel bleek met dit braakgeval. Maar ze zong stukken beter dan ze normaal doet. Maar nog lang niet goed genoeg om ook maar op de een of andere manier ineens toch leuk gevonden te worden.
David Archuleta begreep ik ook niet helemaal. Hij had een boel dingen veranderd (intonatie, dat soort details) waardoor ik het nummer gewoon niet zo krachtig vond overkomen wat het wel altijd doet in de Robbie versie. Die van Jessica Simpson vergeet ik voor het gemak maar even...
Brooke was inderdaad gewoon een erg fijne wandeling in het park. Niet haar beste vocals ooit, maar toch een leuke performance. En geen irritant gebekvecht met de jury naderhand, ze leert het nog eens!

Dus, uiteindelijk een behoorlijk tegenvallende show. Alleen Jason deed het echt heel goed, de rest kwam bij lange na niet in de buurt van die performance.

1. Jason
2. Brooke
3. David A
4. Michael
5. Kristy
6. Carly
7. David C
8. Syesha
  ESF Reporter donderdag 10 april 2008 @ 08:01:05 #284
87554 Cee
Welluk?
pi_57949991
Vet begin van Idol Gives Back! SYTYCDancers! Pashaaaaaaaaa!
pi_57952200
paula was echt afschuwelijk gister hoor. Als je alleen maar kan zeggen hoe iemand er fantastisch uitziet, hoe goede connectie hij/zij wel niet heeft met iedereen en meer van dat soort lucht-blabla kom dan niet... (alhoewel dat wel haar functie is een beetje ).

Was wel totaal verrast met Randy's commentaar over David A.
Ik vond het echt een afschuwelijke performance en zoals lovely Simon ook al zei erg Nasaal en Jim-a-like (dat laatste zegt ie dan niet )
pi_57952211
Wie is er nu uit, want ik heb 50dollar erop gezet voor een turnout van 75 to 1.
A little bit hateful
pi_57952361
Er gaat vanavond pas iemand uit, gister was alleen het Idol Gives Back gedoe (wat ik nog steeds niet heb gedownload, en ik ook niet ga downloaden, denk ik zo).
pi_57952456
Ik kijk nooit de resultshows en ook niet dat onzin gedoe met gives back.
A little bit hateful
pi_57952511
Ik vraag me ook iedere keer af waarom ik me weer door die 40 minuten durende hel van de resultshow heen worstel. Het voordeel eraan is dat je niet zo goed hoeft op te letten bij de eerste 35 minuten, omdat je dan toch niks mist. Dus dan kan ik even opruimen, scheren, stofzuigen, dat soort dingen. En ik vind het toch leuker om het exit-moment te zien dan gewoon te lezen wie er exit is.
pi_57952857
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:10 schreef oYo het volgende:

[..]

Waar wed je dan? Staat niet op je blog.
http://sports.betfair.com

Je kan ook wedden op elke eliminatie. Nu staan mercado (3x je inleg) & Carly (2x je inleg) als favoriet om eruit te gaan vannacht.

'Idol' finalist went from record deal to waitress
pi_57953900
Getver, wat was die versie van Angels slecht!
Zat echt tenenkrommend te luisteren naar dat zwabbergezang, het gleed van links naar rechts over het podium.
Die andere David was ook niet om aan te horen deze week, evenals Carly.
Het was allemaal veel geschreeuw, misschien was de audiomix ook niet super.
Kreeg continu de indruk dat ze hun best deden om boven de band uit te komen.
Syesha mag er per direkt uit, allemaal van die "kijk eens hoe goed ik hoog kan zingen" optredens, geen milligram emotie zit erin.
Brooke is pleasant, maar het gevaar dat ze ons volgende week uitnodigt voor de EO-jongerendag ligt op de loer.
Het is nog net geen suikerspin, maar dat over emotionele gedoe ken ik nu wel.
Het zal allemaal wel oprecht zijn, maar het is door de wekelijkse herhaling een beetje teveel aan het worden.
Gelukkig ging ze niet in discussie met de jury, helaas heeft ze de pruillip per direkt van Ramiele overgenomen.

Super deze week: Jason C. en KLC mag ook blijven (dat ik dat ooit zou zeggen).

Bottom 3:
Carly
Syesha
Brooke/Kristy

Syesha eruit.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_57956582
Ik vind Syesha steeds minder worden, je kiest toch niet i believe dan weet je toch dat ze het over fantasia gaan hebben :|

Ik vond haar met yesterday nog wel goed maar daarna niet zo boeiend.
KLC vond ik gewoon voor de aller eerste keer niet zo irritant dat ik het gelijk skipte, maar ik baal wel als ze blijft eigelijk want waarschijnlijk was dit eenmalig

Brooke vond ik ook wat minder net zoals Carly (ze had weer een te vage boze blik hele optreden) en David C.
Jason vond ik wel leuk deze week, hij blijft wel grappig hoe hij toch elke week weer gewoon rustig zit met zn gitaar

Morgen gaat er gelukkig wel iemand uit en niet zoals vorig jaar een week later opeens 2.
Ben vooral benieuwd naar jordin's optreden morgen, die ging volgens mij no air zingen
pi_57956800
lol ' not Penny's boat' was wel briljant geweest

Ik vond paula eerst wel irritant maar ze had wel eindelijk wat kritiek, ik bedoel als zelfs paula kritiek heeft
pi_57957036
Ik vind Paula de laatste tijd stukken leuker dan Randy, vooral omdat Randy laatst in een interview met Larry King heeft gezegd dat hij KLC eerder een contract zou aanbieden dan Jason.
pi_57957293
Jason .

David Cook, Carly en Brooke vielen heel erg tegen. David A. verneukte ongeveer een van de beste popnummers ooit, Kristy vind ik steeds minder tegenvallen . Michael Johns was errug goed .
  donderdag 10 april 2008 @ 14:40:38 #296
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57957706
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Paula de laatste tijd stukken leuker dan Randy, vooral omdat Randy laatst in een interview met Larry King heeft gezegd dat hij KLC eerder een contract zou aanbieden dan Jason.
Ze komt iig al heel wat vaker goed uit haar woorden, en dat is al heel wat voor haar. Nu maar hopen dat ze niet meer teruggaat naar haar brabbeltaaltje zoals in het begin van dit (en zo ongeveer alle voorgaande) seizoen(en).
  donderdag 10 april 2008 @ 20:12:53 #297
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57964649
Fergie!!! Wat een indrukwekkende performance!!
  donderdag 10 april 2008 @ 20:14:51 #298
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57964691
Trouwens Mariah is een pondje of 20 kwijt, ze ziet er weer een stuk beter uit!
pi_57967569
PERFORMANCES DEZE WEEK

1. Brooke White (mooi, maar niet speciaal)
2. Michael Johns (lekker, met soms een valse noot)
3. David Cook (saai,maar ok)
4. Kristy Lee Cook (vreselijk kind, maar wel goed gezongen)
5. Jason Castro (deze jongen is te voorspelbaar!)
6. David Archuleta (niet zo mooi als de jury doet vermoeden)
7. Carly Smithson (gruwelijke versie)
8. Syesha Mercado (mag deze immi-irritatie Whitney eindelijk weg???)
  donderdag 10 april 2008 @ 22:50:48 #300
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57969355
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:12 schreef oYo het volgende:
Fergie!!! Wat een indrukwekkende performance!!
Ik heb nog maar het eerste half uurtje gezien van Idol Gives Back, maar wat was dat optreden van Fergie & Heart goed! En Teri was natuurlijk ook heel leuk met haar ''Band From TV''..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')