quote:Op maandag 7 april 2008 08:44 schreef Hapertje het volgende:
Ik heb inmiddels kaartjes voor Dolly in Ahoy gekocht... allemaal de schuld van American Idol!![]()
Had al gezocht, maar er is nog niets bekend over data van de AI-tour, toch?quote:Op maandag 7 april 2008 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb nog geen wilde vakantieplannen, maar thanks to de leuke mensen in dit seizoen zit ik er zwaar over na te denken om oh ergens rond de zomer even langs m'n vrienden in de States te gaan als er 'toevallig' een Idol show in de buurt is.![]()
Nee, volgens mij doen ze dat pas rond de top 5, tegen die tijd zullen ze het zeker veelvoudig, om de 3 minuten tijdens de show vermelden. Dus het kan ons niet ontgaan.quote:Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef Michiel72 het volgende:
[..]
Had al gezocht, maar er is nog niets bekend over data van de AI-tour, toch?
Of heb jij al iets gehoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG David Archuleta. HOLY MOTHER OF GOD!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is je spaarrekening maar 2 dollar dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:12 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ga mijn spaarrekening op kristy lee cook zetten. In één klap meteen 150dollar in mijn handen.
quote:Did anyone else expect Cook's hand to say "not Penny's boat"?
Waar wed je dan? Staat niet op je blog.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:19 schreef jmac het volgende:
[..]
Is je spaarrekening maar 2 dollar dan?
Hoogste noteringen momenteel (blauwe gedeelte bovenste prijs is wat je terugkrijgt per ingelegde euro).
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 april 2008 07:42 schreef Cee het volgende:
Op een AI forum waar ik regelmatig kom werd het volgende gepost n.a.v. David Cook's optreden
[..]
Da's mijn grootste probleem met Carly. Ze heeft een dijk van een stem en kiest regelmatig liedjes die ik leuk vind en die goed bij haar passen, maar het doet me gewoon helemaal niets. Ze staat gewoon een potje goed te zingen, niks minder en zeker niks meer. Ze lijkt het belangrijker te vinden om iedere fractie van een noot tot pure perfectie te verheven en denkt zo mensen 'in te pakken', maar mij doet zo'n stoned joch met een ukelele en een kraakstemmetje veel en veel meer.quote:Wanneer gaat Carly nu eens een tof nummer uitkiezen waar ze ons doet verbazen.
http://sports.betfair.comquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Paula de laatste tijd stukken leuker dan Randy, vooral omdat Randy laatst in een interview met Larry King heeft gezegd dat hij KLC eerder een contract zou aanbieden dan Jason.
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:12 schreef oYo het volgende:
Fergie!!! Wat een indrukwekkende performance!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |