abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57191444
Waar David A. slist en hijgt
Waar David H. stript voor mannen
Waar Danny de sassy negerin is
Waar Amanda een monotome rockster is
Waar Michael een bezemsteel in zijn reet heeft
Waar David niet zonder elektrische gitaar kan
Waar Chikezie arrogant doet
Waar Carly voor een comeback gaat
Waar Jason Castro de excuus hippy is

Waar de rest vergeten kan worden.

Game on!

/sneer richting knipoog: SLUITEN BETEKEND NIEUWE OPENEN!
A little bit hateful
pi_57193986
Vrouwen net bekeken. *kuch*. Niets anus.
A little bit hateful
pi_57196157
Luke. God, wat saai. Denk dat er niks meer te maken valt van deze hoop depressie met te hoge stem.
David Archuleta. Erg goed, wederom. Het gehijg en gelik begint me alleen steeds meer op te vallen omdat iedereen het er steeds over heeft .
Danny. Briljant, natuurlijk. Hoop dat hij het overleeft, want hij is duidelijk de entertainmentfactor van dit jaar.
David Hernandez. Hij kan prima zingen, maar is zo ontzettend onsympathiek. Lege persoonlijkheid.
Michael. Net als elke week zong hij prima, maar het was niet geweldig, mede door het vreselijk gezapige kutlied wat hij had gekozen.
David Cook. Was niet zo fan van wat hij met het toch al vreselijke Hello heeft gedaan, maar hij probeerde het in elk geval. En zong prima.
Jason. . Held! Laatste Hallelujah was niet om aan te horen, maar dat neem ik maar voor lief, gezien de briljante rest van zijn optreden.
Chikiezi. Kan me er al niks meer van herinneren, en het is nog geen uur geleden dat ik het zag.

Asia'h. Ik vind haar stem echt heel lelijk, en ze is irritant. Stom lied ook weer.
Kady. Verrassend genoeg vond ik het nieteens heel slecht . Maar ook niet goed ofzo.
Amanda. Snapte de lyrische reactie van de jury niet, vond het niks beter dan de afgelopen weken. En ze moet haar microfoon eens normaal vasthouden.
Carly. Goed gezongen, ze zag er leuk uit, maar ze zong een erg stom lied.
Kirsty. Ik HAAT Kirsty. Ik vond dat ze het slecht zong, ze ziet er altijd ontzettend suf uit (al had ze nu gelukkig geen schubbig gevalletje aan), en ze is gewoon echt heel stom.
Ramiele. Wel leuk.
Brooke. Beste van de vrouwen van deze week.
Syesha. Zingt altijd van die stomme nummers, wat jammer is, want ze kan wel goed zingen. Maar ze is een beetje saai, net als eigenlijk alle andere overgebleven dames.

Exit aub voor Luke, David Hernandez, Asia'h en Kirsty.
pi_57197108
Ik ben benieuwd wat de uiteindelijk top 12 wordt, ik vind brooke de afgelopen 2 keer steeds leuker worden.
pi_57203667
Kady mag van mij opzouten.

3x Who wants to live forever hieronder en het mag duidelijk zijn dat ze de minste is... En Eva de beste
http://www.youtube.com/watch?v=r89gBKuBBvA
http://www.youtube.com/watch?v=obr9X8R7Hsc
http://www.youtube.com/watch?v=ClizvhE-3pQ
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_57205091
Brooke wat was dat goed zeg! En die Kirsty mag oprotten met haar countrygejank. Amanda vind ik wel goed maar het begint een beetje saai te worden elke keer. Carly en Brooke for the winner.
  ESF Reporter donderdag 6 maart 2008 @ 22:32:46 #7
87554 Cee
Welluk?
pi_57208920
Kady's afschuwelijke aanranding van Who wants to live forever moet genoeg wezen om haar onherroepelijk te elimineren. Bah, bah, bah.

Amanda en haar roestige luchtpijp ben ik ook meer dan beu. Dus, adieu.
  donderdag 6 maart 2008 @ 22:46:05 #8
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57209306
Heren

Luke Menard - Vorige week een belabberde Queen-versie en vandaag George Michael. Die vertrekt vanavond. Klonk verwijft (zoals Simon al zei).
David Archuleta - Ik kan niet voorbij dat irritante gehijg elke keer. Vond het niet eens zo goed. Dat correcte gelul begint me ook de keel uit te hangen. En het is pas de tweede keer dat hij zo doet.
Danny Noriega - Mijn god, werkelijk tenenkrommend slecht.
David Hernandez - Begon wel goed, maar verslapte aan het einde.
Michael Johns - Aardig gezongen.
David Cook - Wow, ik ben om. Beste van de avond, by far!
Jason Castro - Kende het nummer niet, maar hij deed het goed.
Chikezie - Een van de betere van de avond, niet de beste..

Weg: Luke Menard + Danny Noriega

Vrouwen

Asia'h Epperson -
Kady Malloy - Tot aan het chorus had ik echt geen idee wat ze zong. Het werd erna niet echt beter. Zal me niet verbazen als zij er uitligt na deze performance.
Amanda Overmeyer - Haar beste optreden tot nu toe.
Carly Smithson - Not my cup of tea.
Kristy Lee Cook - Wel goed gezongen.
Ramiele Malubay - Mwoah...
Brooke White - Aanzienlijke verbetering t.o.v. vorige week. Ik vond het geweldig.
Syesha Mercado - Klonk goed.

Weg: Kady Malloy + Asia'h Epperson
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_57209419
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef Happel het volgende:

Amanda Overmeyer - Haar beste optreden tot nu toe.

Wat betekent dat??
Dat ze goed is? Dat het voor haar doen goed is? Dat ze gaat winnen? Een papegaai die old mcdonald zingt is zijn beste optreden tot nu toe. Tot wat voor een verhouding staat dat dan?

Ik begrijp dat nooit als de jury dat zegt en dan kwebbelen mensen het altijd ook nog na.

Leg uit!
A little bit hateful
pi_57210179
Ik heb Jason's Hallelujah al heel vaak teruggekeken vandaag, en krijg er steeds weer kippenvel van . Wat is hij toch briljant . Het is iedere keer weer veel te kort. Hij is natuurlijk nog geen Jeff Buckley, zijn versie blijft toch wel de Ultieme Hallelujah.
Maar Jason is echt geweldig .
pi_57210633
The power of Jason Castro !
quote:
Vandaag schreef Perez Hilton het volgende:

Jeff Buckley's version of Hallelujah is #2 on iTunes.

WTF???? What? Why????

Well, it turns out that American Idol contestant Jason Castro performed the song this week and Simon mentioned that the Jeff Buckley version is one of his faves.

The power of Cowell!

We love the Buckley version, but we also love LOVE love the K.D. Lang interpretation!
  donderdag 6 maart 2008 @ 23:37:09 #12
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57210891
Ugh, ik vond deze uitzending niet zo interessant en heb dus ook niet echt zin om er een megalange post over te schrijven. Brooke White en Carly Smithson waren iig geweldig en wat mij betreft mogen Kristy Lee Cook en Amanda Overmyer zo snel mogelijk weer terug naar huis. Kady Malloy is eerlijk gezegd niet beter dan de voorgenoemde, maar ik heb om de een of andere reden toch het idee dat ze eigenlijk veel en veel beter kan zingen dan ze tot nu toe gedaan heeft, dus ik hoop dat zij nog 1 weekje mag blijven.

Mijn top 12:
David, David, David, Danny, Michael, Jason, Brooke, Carly, Ramiele, Asia'h, Syesha & Kady/Amanda.
  ESF Reporter vrijdag 7 maart 2008 @ 07:39:58 #13
87554 Cee
Welluk?
pi_57214537
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57215014
quote:

Season 1 contestant Nikki McKibbin was recently placed under psychiatric observation for 72 hours after suffering a severe breakdown in late February.

According to a police report, Nikki called a friend and told her that she was feeling depressed and wanted to kill herself. The friend called the police who arrived to find the fallen Idol with a number of pills in her hand.

Oh, boy. Not a good thing! She's even got a kid!

Nikki refused to cooperate with the police who came to her rescue and reportedly tried to kick out the windows of the cop car.

Why did she unravel?

Things weren't going well for the American Idol alum. She released an album in May '07 to a lukewarm response from the public. She was then hit with the sudden death of her mother in August.
bron
I Nikki !
  vrijdag 7 maart 2008 @ 09:43:34 #15
101884 PeRi
Allons-y!
pi_57215886
Blake straks zien !
Whatever I want.
pi_57217520

Goooo Jason !

Jammer dat Danny en Kady eruit zijn, had liever David H en Kristy eruit zien gaan, maar dat komt de komende weken dan wel .
pi_57217718
Hahaha! Danny eruit! Fantastisch .

Jason is absoluut mijn favoriet, David A is ook tof. Rumiele en Brooke met Michael zijn mijn top 5.
pi_57217813
Mijn top 12 zou er zo uitzien:

1. Jason
2. David Cook
3. Michael
4. Brooke
5. David A
6. Ramiele
7. Carly
8. Syesha
9. Amanda
10. Chekezie
11. David H
12. Kristy
pi_57220992
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:

1. Jason
2. David Cook
3. Michael
4. Brooke
5. David A
6. Ramiele
7. Carly
8. Syesha
9. Amanda
10. Chekezie
11. David H
12. Kristy
Doe jij een prono bij houden?
A little bit hateful
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:02:44 #20
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57221039
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hahaha! Danny eruit! Fantastisch .
You nailed it!! wat een faggot man.. kan nieteens normaal praten.

Goodbye

Bij de dames had die chinese kabouter er wel uitgemogen i.p.v. Asia’h!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_57221066
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 08:41 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

I Nikki !
Enige wat ik van haar kan herinneren is in het motown-medly waar ze iets blert in de trant van:
quote:
Come o-on Come o-on give me a little bit love babèh
Trouwens dat is ook het beste medley in AI historie natuurlijk!
A little bit hateful
  vrijdag 7 maart 2008 @ 15:51:53 #22
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_57223130
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:

1. Jason
2. David Cook
3. Michael
4. Brooke
5. David A
6. Ramiele
7. Carly
8. Syesha
9. Amanda
10. Chekezie
11. David H
12. Kristy
De mijne zo:

1. Brooke
2. Michael
3. Jason (goed, maar een beetje suf )
4. Ramiele
5. David A
6. Carly
7. David C (ik vind hem een beetje eng. )
8. David H
9. Syesha
10. Amanda
11. Chekezie
12. Kristy

Jammer dat Danny en Kady eruit zijn. Kady had echt een geweldige stem, jammer dat de jury steeds op haar personality zat te zeiken. Haar uitvoering was vele malen beter dan die van McPhee (en ik vond McPhee McSuper), meer melancholie in haar stem en minder scherp.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_57223220
Danny eruit... Kun je het je voorstellen? Vanaf nu wordt het nóg saaier

Ik had verwacht (en erop gehoopt) dat Luke Menard en Kady Malloy eruit zouden gaan. Asia'h kwam voor mij als een complete verrassing en Danny toch eigenlijk ook wel een beetje In beide gevallen had ik liever die persoon eruit zien gaan die ernaast stond, ook al vind ik Chikezie erg goed zingen Kristy zal wel 12e worden of zo.

Mijn top 12:

1 David Cook -
2 Michael Johns -
3 Carly Smithson -
4 Brooke White -
5 Amanda Overmeyer
6 Chekezie Ezie -
7 Ramiele Malubay -
8 Syesha Mercado -
9 Jason Castro -
10 David Hernandez -
11 Kristy Lee Cook -
12 David Archuleta -
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:09:30 #24
101884 PeRi
Allons-y!
pi_57223593
Schopje SHO in het kader van Dit forum sluit vandaag! .

Mijn favo's zijn Ramiele , David Archuletta , Carly , David Hernandez , Michael en Jason .

Jankende Danny, heerlijk .
Whatever I want.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:45:28 #25
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57224426
Top 12 is geworden wat ik wilde, alleen zou ik Overmeyer eruit hebben gegooid en Asia'h behouden hebben.

David Cook heeft van Hello zijn eigen ding gemaakt, Jason was magistraal. Hij vertelt het liedje. Brooke heeft die gave ook. Verder ben ik blij van die irritante nicht af te zijn. Wat een arrogante kwal was die Noriega.
Archuleta's geheijg irriteert mij helemaal niet....

Hoop dat men nu echt gaat knallen!
pi_57227250
En waarom staat dit in Soaps etc. Heeft toch meer met TV te maken? Naja. Ben blij dat die Luke weg is en die nicht van een Danny. Had liever die Doos van een Kirst er uit zien gaan dan Asiah.
pi_57229351
Gelukkig niet degenen er uit die ik er graag in had willen houden.
Snap niet dat iedereen tegen Chikezie is. Die gast kan volgens mij echt enorm goed zingen als hij er zin in heeft...
pi_57229379
Kurt Nilsen heeft trouwens ook samen met wat Noorse Idols & Espend Lind een versie van Hallelujah

Stukje dat ie zingt is geniaal (al klinken ze met zijn 4en tegelijk vet vals)
pi_57229416
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 20:27 schreef Knipoogje het volgende:
Gelukkig niet degenen er uit die ik er graag in had willen houden.
Snap niet dat iedereen tegen Chikezie is. Die gast kan volgens mij echt enorm goed zingen als hij er zin in heeft...
Hij zingt goed, maar is niet ehm like-able.
A little bit hateful
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:32:02 #30
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57229465
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:49 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Wat betekent dat??
Dat ze goed is? Dat het voor haar doen goed is? Dat ze gaat winnen? Een papegaai die old mcdonald zingt is zijn beste optreden tot nu toe. Tot wat voor een verhouding staat dat dan?

Ik begrijp dat nooit als de jury dat zegt en dan kwebbelen mensen het altijd ook nog na.

Leg uit!
Ze kan aardig zingen, maar zal op den duur het onderspit delven. Te weinig variatie. Haar performance van gisteren vond ik goed. Duidelijk zo.

En ik kwebbel de jury niet na. Geef gewoon mijn persoonlijke mening.

Geen verrassingen wat betreft de eliminaties.
Elite
Tegen TTIP
  ESF Reporter vrijdag 7 maart 2008 @ 20:58:49 #31
87554 Cee
Welluk?
pi_57230149
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 20:29 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Hij zingt goed, maar is niet ehm like-able.
Ja precies, hij gooit z'n eigen ruiten in door eerst een potje redelijk te gaan zingen en dan vervolgens als een opgewonden standje op ieder jurycommentaar in te gaan. Bah, wat een naar ventje.

Dan mijn top 12 maar eens
1. David Archuleta
2. David Hernandez
3. David Cook
= heh, de 3 Davids op 'n rij =
4. Michael Johns
5. Jason Castro
6. Brooke White
7. Ramiele Malubay
8. Syesha Mercado -
9. Carly Smithson
10. Kristy Lee Cook
11. Chikezie
12. Amanda Overmyer
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:48:18 #32
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57234254
Ben het wel redelijk eens met de top 12 (Danny ) al is Asia'h echt onterecht weggestemd! Ze zong echt veel beter dan Kotsy Lee Cook en is heel wat consequenter in haar performances dan bijv. Amanda Overmyer. Maar goed, so be it, volgende week nemen we toch afscheid van Kristy.

Mijn top 12:
01. Brooke White
02. Jason Castro
03. David Archuleta
04. Carly Smithson
05. Ramiele Malubay
06. Michael Johns
07. David Cook
08. Syesha Mercado
09. David Hernandez
10. Amanda Overmyer
11. Chikezie (wat Liquidootje & Cee zeggen idd -> zingt redelijk maar is totaal niet likeable)
12. Kristy Lee Cook

Sterke top 12 iig.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 00:42:51 #33
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57235509
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:06 schreef AssyriskaFF het volgende:
En waarom staat dit in Soaps etc. Heeft toch meer met TV te maken? Naja. Ben blij dat die Luke weg is en die nicht van een Danny. Had liever die Doos van een Kirst er uit zien gaan dan Asiah.
Ja?
En Blake
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 01:07:45 #34
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_57236006
DAVID ARCHULETA FOR AMERICAN IDOL '08 .

En ik hoop dat Jason Castro een poliep op z'n stembanden of zo krijgt . Of iets anders niet-schadelijks/dodelijks-maar-wel-uit-de-running-gooiends. Wat een zak hooi.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 08:47:45 #35
101884 PeRi
Allons-y!
pi_57238271
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:06 schreef AssyriskaFF het volgende:
Dat is zo bepaald, vraag het anders aan de mods alhier..
Whatever I want.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:16:04 #36
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57243956
Misschien tijd voor een American Idols poll?

Twee finalisten per week en de bottom 3?
pi_57248984
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 08:47 schreef PeRi het volgende:

[..]

Dat is zo bepaald, vraag het anders aan de mods alhier..
Ow naja maak ik mij niet zo druk om hoor hehe.
pi_57283323
Heb al vele malen David Cook, Jason Castro en Brooke White's optredens teruggekeken en het blijven alledrie prachtige optredens.

Leuk als je de fora in Amerika volgt er daar net zo over gedacht wordt.
Vooral deze drie worden als een frisse wind ervaren in een programma dat hierdoor weer aan populariteit kan winnen.
Vooral de heren doen het goed. De dames zijn saaier en kleurlozer.
Iets teveel Whitney, en daarom steekt Brooke White er ook zo bij af, authentiek en puur.

Verder is mij tijdens de aflevering van de dames het genante gedrag van de juryleden opgevallen.
Natuurlijk Paula, maar ook Randy bakte er helemaal niets van.
Na Brooke White's optreden eerst weer een 1-2tje over de choreography van Paula, en dat duurde zo lang dat het genant werd. Er staat iemand op het podium die wacht op commentaar en compleet genegeerd wordt door die twee leeghoofden.
Maar goed, na vele omzwervingen zijn we dan eindelijk bij het commentaar...

Randy zegt dat ze niets origineels met het nummer heeft gedaan (nadat ie een slok uit Paula's cokebeker heeft gedronken volgens mij) en vervolgens presteert Paula het om te zeggen dat ze meer met de band had moeten doen, want het origineel was zo'n lekkere power act.
Hoe kun je het zo NIET snappen!
Goddank hebben we Simon nog om de boel recht te trekken.

In vorige edities van AI was het altijd een soort vesting, de jury. Iedereen sidderde ervoor.
Maar dankzij Paula en Randy gaat de jury per week meer en meer op een bejaardenclub lijken, waar je ongevraagd vele verhalen uit de jaren 80 te horen krijgt waar niemand op zit te wachten.

Ik merk overigens een groot verschil in de uitvoeringen zoals ik ze op youtube zie en de uitzending die ik thuis op het grote scherm bekijk.
In High Definition en Dolby Digital is het allemaal een stuk imposanter.
En nee, ik ga NIET vertellen hoe je daar aan kunt komen.

Erg komisch zijn de reviews van Linda Sharp. Ik lig regelmatig dubbel bij haar commentaren.
Deze week was het hoogtepunt het commentaar bij het optreden van de gay stripper David Hernandez:
quote:
Lexus Hernandez (come on – there’s always at least one stripper per club named after a car) was up next. His most soul shriveling moment (aside from being outed as a naked lap dancer?) had to do with a photo shoot he once did. Thinking he looked perfect, he found, to his great dismay, that when the proofs arrived, he had a "pea sized" booger smiling along with him in every shot.

Walking out on stage in a black shirt and JEANS to sing Celine Dion’s It’s All Coming Back To Me Now, I had a moment of NO – Thou shalt not singeth a song originally sungeth by someone with ovaries if thou hast testicles.

But then, the more he sang, the more I forgot she ever sang it to begin with. Scandal du jour aside, Lexus can sing. In fact, he has one of the best male voices left in this thing.

Now, because I’m a big smartass perv, I must admit to jotting the following as he sang these lyrics...

If I kiss you like this - $10

If you touch me like that - $25

If you whisper like this - $5

If you need me like that – sorry, I’m not that kind of naked male dancer.

Sorry, where was I? Ah, yes, his voice. Awesome vocal, strong, effortless. It would be a shame to see him disqualified.
http://dontgetmestarted-lindasharp.typepad.com/

Maakt voor mij het kijken naar AI nog leuker.
Ik vind het een goed seizoen, met een aantal hele goede mensen ertussen.
Het is zeker geen uitgemaakte zaak wie gaat winnen en dat maakt het alleen maar spannender.
Ben wel benieuwd hoe ze zich staande houden op het grote podium, want dan willen er nog wel eens een paar door het ijs zakken.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  ESF Reporter maandag 10 maart 2008 @ 19:56:43 #39
87554 Cee
Welluk?
pi_57290045
Dat stukje uit de blog is leuk, bedankt voor de tip dolfg! Ik lees zelf al jaren de recaps van televisionwithoutpity.com (heeft een hele trucklading aan recaps van alle mogelijke series), die zijn vaak ook hilarisch. Die van AI vallen nu een beetje tegen omdat degene die daarvoor de samenvattingen schrijft zó'n aparte stijl en mening en rare gedachtenkronkels heeft dat hij niet altijd te volgen is. Maar, bij vlagen bljift het briljant.

En ik ben het helemaal eens met je bejaarden-clubje mening.
pi_57290881
Moet ook vaak aan jou denken als ik haar verhalen lees Cee.
De onnavolgbare humor van de zingende tractor en de roestige luchtpijp, om nog maar te zwijgen over de fokkinglekkerlosgaaninmnkamper-juweeltjes... Hilarisch!
Bij Linda vliegen de stukjes pistachenoot ook regelmatig tegen het scherm.

Alleen het navigeren bij haar is niet echt handig, de meest recente blogs staan rechts en wil je er meer lezen, dan kun je linksonder op een kalenderdatum klikken van de dag van uitzending.
  maandag 10 maart 2008 @ 21:57:56 #41
42324 Ridley
Stem PVV of TON!!!
pi_57293092
And as the finishing touch,
God created the Dutch
pi_57293107
vertel.
A little bit hateful
pi_57303326
Ramiele 4 the win!
pi_57309524
Thank god! Eindelijk een plek gevonden waar de mp3's te vinden zijn.
pi_57309581
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Thank god! Eindelijk een plek gevonden waar de mp3's te vinden zijn.
Je zou het met mij delen weet je nog.
A little bit hateful
pi_57310805
David Archuleta (14.000+) veruit de meeste plays op last.fm, daarna Jason Castro (9500+), David Cook en Brooke ook wel redelijk, de rest niet noemenswaardig.

Wellicht leuk om te weten, wellicht ook niet .
  dinsdag 11 maart 2008 @ 19:03:15 #47
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57311497
  dinsdag 11 maart 2008 @ 20:43:44 #48
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57313942
Bliksem, ik wil ook een PM
pi_57315231
Hier ook willen pm . Vorig jaar vond ik ze top. Heb de meeste nog op mijn pc .
  dinsdag 11 maart 2008 @ 23:19:36 #50
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_57318193
Katherine en Taylor, GFY! Morele AI5-winnaar Elliott kickt opnieuw volledig jullie ass met zijn fantastische single. Zo is het maar weer bewezen dat hij gewoon had moeten winnen, want hij is nu het meest succesvol van de AI5-finalisten en Katherine en Taylor zijn alweer in de vergetelheid geraakt. Gerechtigheid! .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_57318310
Katherine heb ik echt niets meer van gehoord. Taylor was volgens mij ook nog een gedump door zijn platenmaatschappij
A little bit hateful
  dinsdag 11 maart 2008 @ 23:25:12 #52
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_57318341
En Elliott gaat ondertussen als een tierelier .
pi_57318412
Oh ja, vergeten te vermelden. Van elliot heb ik ook nog niets gehoord.

Na wat youtube'en.
Wat is die Katherine toch lekker. Ze maakt wel liedjes als jojo enzo

Klinkt grappig
A little bit hateful
  dinsdag 11 maart 2008 @ 23:31:22 #54
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_57318517
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
Daar post ik toch net wat van .
pi_57320310
Ik wel ook heel graag een pm!
Ben aan het proberen om audio te maken van de mpeg2 bestanden, maar dat lukt nog niet zo goed.

Dat decor ziet er goed uit. Van wat ik lees is het meer een concertpodium dan een televisieset.
Klinkt goed!
  ESF Reporter woensdag 12 maart 2008 @ 07:30:33 #56
87554 Cee
Welluk?
pi_57321351
Straks even een paar uurtjes werken en dan kijken of de heer Lennon zich om kan draaien in het graf en de heer McCartney zich uit frustratie wil neerknuppelen met het houten been van z'n ex.

Oh ja, Elliot .
pi_57321416
Het enige leuke aan Elliott is z'n moeder .

pi_57322465
Dat ziet er strak uit!

[ Bericht 18% gewijzigd door dolfg op 12-03-2008 10:07:08 ]
pi_57323325
Ik weet niet waar ik moet kijken
A little bit hateful
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:40:41 #60
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_57324487
tvp
Drink ik.
pi_57326610
Die topictitel mag best aangepast worden.
Ik geloof dat dit echt een superseizoen gaat worden.
Heb nog niet alles kunnen bekijken, maar de optredens van Chikeze, Carly en Brooke waren echt om van te smullen.
En dat nieuwe decor doet ook veel goed volgens mij,
Vond David C. iets minder overtuigend dan de jury ons wil doen geloven, was her en der pitchy.

Natuurlijk zijn er ook een paar die door het ijs zijn gezakt of aan het zakken zijn, zoals Kristy, David H, Muriella en Syesha.

Als ik hem helemaal gezien heb on the big screen knal ik er nog wel een update tegenaan.

[ Bericht 22% gewijzigd door dolfg op 12-03-2008 14:37:35 ]
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:08:35 #62
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57328143
http://www.funofficepools.com/idol712/index.php?ps_key=b5282c22552&pool_key=4e8ecab13d4
Heb even een office pool opgezet voor ons!
Wie denk je dat er AI wint en wie gaat er uit vnv?
Je hebt nog 11 uur om de pool voor deze week in te vullen
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:05:30 #63
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_57329203
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:35 schreef dolfg het volgende:
Muriella
Ramiele, en ze was vocaal sterk (mooi zuiver en beheersd) alleen erg saai.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:42:40 #64
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57329897
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.funofficepools.com/idol712/index.php?ps_key=b5282c22552&pool_key=4e8ecab13d4
Heb even een office pool opgezet voor ons!
Wie denk je dat er AI wint en wie gaat er uit vnv?
Je hebt nog 11 uur om de pool voor deze week in te vullen
Dat is toch jouw pick, welke poll moet ik subscriben, heb er al twee van Rickey.org.
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:49:02 #65
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57330048
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:05 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Ramiele, en ze was vocaal sterk (mooi zuiver en beheersd) alleen erg saai.
Vond ze echt een offday hebben. En Randy vreest voor haar....

Chikiezie was sterk, maar ook David Cook, Michael Johns, Brooke White, The Irish Girl..

Kleine David heeft een slechte beurt gemaakt. De nurse was vrij goed, maar ik denk toch dat ze bijna klaar is. Kirsty Lee Country mag ook gaan...
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:50:10 #66
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57330075
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:

Na wat youtube'en.
Wat is die Katherine toch lekker. Ze maakt wel liedjes als jojo enzo

Klinkt grappig
Elliot heeft aardig gescoord, Katherine is ook al gedumpt...
Daughthry rules!! Tourt nu met Bon Jovi.
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:10:42 #67
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57330442
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:42 schreef oYo het volgende:
Dat is toch jouw pick, welke poll moet ik subscriben, heb er al twee van Rickey.org.
FOK! heet ie
pi_57332307
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:35 schreef dolfg het volgende:
Die topictitel mag best aangepast worden.
Ik geloof dat dit echt een superseizoen gaat worden.
Heb nog niet alles kunnen bekijken, maar de optredens van Chikeze, Carly en Brooke waren echt om van te smullen.
En dat nieuwe decor doet ook veel goed volgens mij,
Vond David C. iets minder overtuigend dan de jury ons wil doen geloven, was her en der pitchy.

Natuurlijk zijn er ook een paar die door het ijs zijn gezakt of aan het zakken zijn, zoals Kristy, David H, Muriella en Syesha.

Als ik hem helemaal gezien heb on the big screen knal ik er nog wel een update tegenaan.
Nee hoor. Ik heb het net bekeken. Alleen Brooke heb ik niet doorgespoeld. Maar dat liedje is zo simpel en krachtig dat ik overtuigd ben dat iedereen in de top 12 een goede performence neer kan zitten. Het zit meer in het liedje dan in de persoon.

Amanda moet er echt uit, ze gegrom continue klinkt hmm ...

Dat filipijnse meisje vond ik trouwens wel leuk.
A little bit hateful
  woensdag 12 maart 2008 @ 19:25:50 #69
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57333365
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

FOK! heet ie
Okay done

[ Bericht 15% gewijzigd door oYo op 12-03-2008 19:31:27 ]
  ESF Reporter woensdag 12 maart 2008 @ 19:44:25 #70
87554 Cee
Welluk?
pi_57333806
Wat een leuke uitzending! En wat jammer dat David A. zo'n kansloos optreden had, krijgt hij zelfs de meest geschikte positie om te zingen (als laatste, dus vers in 't geheugen) en dan verknalt het kuiken het zo. Jammer. Chikezie, door mij verguisd, gaf wonderbaarlijk genoeg het beste optreden van de avond naar mijn mening. Ben benieuwd naar de uitslag. Wat mij betreft mag die Paardenjodelaar eruit. Schande.
  woensdag 12 maart 2008 @ 19:52:12 #71
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57333972
Syesha Mercado - Neeeeeeee, wat doet ze.
Chikezie - Prachtig. Begin was super, daarna wat minder, maar het bleef geweldig.
Ramiele Malubay - Wel aardig gezongen, maar vond het helemaal niks. De manier waarop ze het bracht paste totaal niet bij het nummer zoals die is.
Jason Castro - Was wel aardig.
Carly Smithson - Heerlijk.
David Cook - Vond het, i.t.t. de jury, afschuwelijk.
Brooke White -
David Hernandez - Upbeat? Klonk erg suf en niet echt overtuigend.
Amanda Overmeyer - Wat was dat, de tering. Leek nergens op.
Michael Johns - Klonk goed, al moet hij dat schreeuwerige van hem eruit laten. Dat verpest het soms voor mij.
Kristy Lee Cook - Begon wel grappig, maar het eindigde afschuwelijk. Exit
David Archuleta - Beatles niet kennen. Oprotten. Maar om even serieus te zijn: Afschuwelijk. En eigenlijk de slechtste van de avond.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 12 maart 2008 @ 20:26:57 #72
44536 oYo
Coituri te salutant!
  ESF Reporter woensdag 12 maart 2008 @ 20:31:58 #73
87554 Cee
Welluk?
pi_57334807
Ik heb trouwens weer in een deuk gelegen om die Ryan/Simon dialoogjes.

"Ryan....Ryan.....Ryan......they're hers."
"No you can't have them, Simon."

woensdag 12 maart 2008 @ 21:04:03 #74
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_57335576
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 20:31 schreef Cee het volgende:
Ik heb trouwens weer in een deuk gelegen om die Ryan/Simon dialoogjes.

"Ryan....Ryan.....Ryan......they're hers."
"No you can't have them, Simon."

Frankly, I’m getting tired of it, guys. I don’t care if Ryan has a closet full of Manolos, and wears feather boas around his house at night. If this is the only way to fill two hours of airtime...
pi_57341510
Brooke is geweldig . Haar manier van zingen ontroert mij gewoon. Carly is ook steengoed. Ik vond Ramieles optreden best mooi maar het was idd saai hehe en safe. David A was echt dramatisch. Weet niet wat die jongen had. David H is troep net als Kirsty Lee Trut. Echt een verkrachting van dat nummer. Dom wicht. David Cook was top. Chekizie was ook heel goed en dat had ik niet verwacht. Jason Castro vind ik ook top. De rest is mij niet zo bijgebleven.
  ESF Reporter donderdag 13 maart 2008 @ 07:42:17 #76
87554 Cee
Welluk?
pi_57344601
Normaal gesproken ben ik niet zo van de 'conspiracy theories'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57344753
Ik denk dat de gay stripping hem zeker genekt heeft. En kom op zo magisch zong hij niet meer sinds hollywood. Zelfde als amanda. Eerste keer toen ze der strot open deed was het hmm dat klinkt wel aardig. Daarna was het alsof er een bandje op repeat stond.
A little bit hateful
pi_57351386
Bottom three was zeer terecht deze week.
En idd jammer dan David H., maar zijn optreden was erg corny.
En alle gay-strip aandacht zal hem ook niet in z'n kouwe kleren zijn gaan zitten.

Brooke White heeft mijn hart toch wel gestolen en haar likeability is oprecht.
En hoe fantastisch ze ook zingt, het gebrek aan likeability gaat Carly opbreken dit seizoen vrees ik.
Jammer, want ze zingt werkelijk fantastisch.

Bovendien worden uitgesproken zangers/zangeressen vaak gekickt als 4e of 3e.
Uiteindelijk zijn het regelmatig MOTR finales geworden, met winnaars die angstaanjagend snel verbleken na de overwinning.

De grootste schok in -mijn- Idol History was de vierde plek voor Chris Daughtry en ik ben ervan overtuigd dat dat voor hem -als bijzonder talent- niet beter had kunnen uitpakken.

Leuk dat ze de kandidaten wat meer naar voren willen schuiven en dat doen met diverse portretjes, maar ik kan de pub waar Carly 7 dagen per week 24 uur per dag werkt inmiddels niet meer zien.
Beetje meer variatie graag.

Verder is het ontbreken van een Sanjaya/Kevin Covais achtig type dit jaar een verademing!
pi_57352334
Ik vond het deze week eigenlijk best wel een beetje geweldig.

Syesha gaf dan misschien niet zo'n geweldig optreden, het was een beetje saai enzo. Maar ach, ze zong wel goed, en dat is ook wat waard, toch?
Chikezie kan het dus wel . Was erg verbaasd, had 'm al haast afgeschreven, maar nu doet 'ie dit. Het was van het begin tot het einde geweldig, echt heel goed. Zijn hysterische reactie en Ryan's genante gehuppel hadden echter wel achterwege mogen blijven, imho.
Ramiele was, waar mogelijk, nog saaier dan Syesha. Denk dat we Ramiele al snel mogen gaan uitzwaaien, en denk ook dat niemand daar wakker van zal liggen.
Jason was niet zo geniaal als vorige week, wat ook erg moeilijk is, maar toch deed 'ie het prima. Hij is gewoon tof, laidback, grappig en kan heel erg goed zingen. Ik wil niet te Paula klinken, en ik wil 'm niet met X-Factor Dorine vergelijken, maar het is inderdaad wel zo dat ik steeds het idee heb dat 'ie zich heel erg inleeft in het nummer enzo. Net zoals Brooke, trouwens. En dat zorgt ervoor dat hij, wat hij ook zingt, altijd een stuk beter is dan een Ramiele.
Carly deed het gewoon geweldig, wat een strot heeft dat mens. En Ierse accenten zijn tof.
David Cook was voor mij denk ik toch wel het hoogtepunt van de avond. Eleanor Rigby is sowieso een erg cool nummer, en ondanks dat David iets té Daughtry/Live/Nickelback/[willekeurige andere foute rockband] is naar mijn smaak, weet hij het toch iedere week weer geweldig te doen. Denk alleen wel dat ik hem, net als Daughtry, ook weer snel moe ben.
Brooke is toch wel een beetje een heldin van me. Ze komt ontzettend leuk over, heeft een hele mooie stem en kiest altijd goede nummers voor haar. Het mag her en der wel wat opgespiced worden, en dan komt het helemaal goed.
David Hernandez mist het gewoon. Hij kan goed zingen, daar niet van, maar hij heeft niet genoeg identiteit. Ik bedoel, heeft iemand enig idee wat voor muziek hij zou gaan maken na Idol? Bij Amanda, Carly, Brooke, Jason en David C bijvoorbeeld is het nogal logisch, maar bij David H, pff, geen idee. Hij heeft niet genoeg identiteit om echt te spetteren. En dat verhaal over de "Pizza Bistro" is natuurlijk ook erg treurig.
Amanda's trucje werkt niet meer voor mij. Drink wat hoestdrank, en ga weer lekker rock & roll nurse zijn.
Michael vond ik ook weer erg goed deze week. Ik snap wel wat iedereen bedoelt met dat 'ie toch echt moet gaan knallen om nog echt lang te blijven, maar toch, er is niks mis met wat hij tot nu toe allemaal heeft gedaan. Ik gun 't hem in ieder geval wel om nog lang in AI te blijven, want hij heeft het nog nooit slecht gedaan.
Kirsty, dat was van begin tot eind echt fout. Ik heb echt een hekel aan dat suffy gecountry van d'r, in combinatie met dit nummer werkte het écht niet. En net als je er een beetje aan gewend raakt, gaat ze er doorheen lopen mekkeren. En die laatste 'uithaal' was echt een van de ergste uithalen ooit. En als Paula zelfs geen positieve dingen over je kleding, haar, of leuke karakter weet te zeggen, dan is er echt iets vreselijk mis gegaan tijdens je optreden.
David Archuletta, tenslotte, viel behoorlijk tegen. Had dat toch niet verwacht. Hij blijft natuurlijk ontzettend koddig, maar moet volgende week toch maar weer knallen.

Al met al redelijk terechte bottom 3. Volgende week Kirsty eruit, en dan blijft er toch een al met al knallende top 10 over.

Top 11 voor mij nu:
1. Jason
2. Brooke
3. David Cook
4. Michael
5. Carly
6. David Archuleta
7. Syesha
8. Ramiele
9. Chikezie
10. Amanda
11. Kristy
pi_57357703
PM me ook ff mp3'link

Die Kristy met d'r country versie Echt te debiel en slecht voor woorden. (en ze komt nog wel uit oregon ).

Simon kijkt trouwens nooit naar de optredens maar zit altijd maar naar de beeldschermen te staren viel me op.

[ Bericht 90% gewijzigd door jmac op 13-03-2008 21:17:55 ]
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:01:33 #81
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57361969
De studio versies zijn weer prachtig
  ESF Reporter donderdag 13 maart 2008 @ 22:24:53 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_57362655
CDP, you've got mail.

Ik ben nog steeds boos dat m'n derde David eruit is.

Oh en ik begin een beetje een mad crush on David C. te krijgen. en Ik vrees alleen dat hij gauw de Constantine-kant op gaat. Maakt niet uit, misschien kan ik dan eindelijk een nieuw stuk inspiratie voor een icon krijgen.
pi_57363440
Hele leuke uitzending, heb nu inderdaad echt het gevoel alsof het de beste top 12 ooit is (al mag Kristy snel terug naar huis wat mij betreft). Bij de meisjes waren Brooke en Carly de beste en verder vond ik Chikezie (BIG surprise ) en Jason Castro wel erg goed bij de jongens. Beetje onverdiend dat David H. nu al gekicked is, hij was toch zeker wel beter dan een Amanda/Kristy/Syesha, maar goed, die zullen hem vrij snel volgen denk ik. Ramiele, wat doe je? Zij kan echt zo goed zingen maar brengt het elke keer weer zo simpel (= saai) als maar kan. Een beetje meer power mag best, nou maar hopen dat ze dat volgende week laat zien.

Over volgende week gesproken, waarom wéér hetzelfde thema? I get it, het zijn geweldige liedjes enzo, maar juist de verschillende thema's maken AI altijd zo leuk. Ach ja, I'll get over it...

Zou iemand btw zo lief willen zijn om mij even een linkje naar de mp3's te pm'en?
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:53:19 #84
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57363487
Ik had volgende week juist graag het iTunes Top 100 theme gewild. Keek er zó naar uit!

Oh en Mariah Carey is 1 van de 4 guest mentors dit jaar.
  ESF Reporter donderdag 13 maart 2008 @ 22:55:34 #85
87554 Cee
Welluk?
pi_57363549
Volgens mij heeft het verkrijgen van de rechten van de Lennon & McCartney-liedjes ze zóveel geld gekost, dat ze het rendabeler vinden om er langer gebruik van te maken dan slechts voor 1 showtje. Tja, als ik een blikje kaviaar zou kopen zou ik 'm ook helemaal leeg eten ookal heb ik m'n buik na een half blikje al vol van het spul.

Hopelijk is het volgende week net zo leuk als deze keer, vond de uitzending zeker niet tegenvallen. Ik wil een complete bluegrass versie van Chikezie's "She's a woman". Damn.
pi_57363558
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had volgende week juist graag het iTunes Top 100 theme gewild. Keek er zó naar uit!

Zijn alle thema's al bekend dan? Whoooo! voor het mentor-zijn van Mariah...

En nog bedankt voor de link CDP .
  ESF Reporter donderdag 13 maart 2008 @ 22:57:43 #87
87554 Cee
Welluk?
pi_57363602
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Van alle seizoenen waar die tante had op kunnen draven, komt ze net kijken bij het seizoen dat níet op de "divas" teert. Zoals AI3 bijvoorbeeld wel deed.

Hm, Amanda is in de studio net zo onverstaanbaar als live op het podium. Hoe krijgt ze het voor elkaar.
pi_57363612
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:55 schreef Cee het volgende:
Volgens mij heeft het verkrijgen van de rechten van de Lennon & McCartney-liedjes ze zóveel geld gekost, dat ze het rendabeler vinden om er langer gebruik van te maken dan slechts voor 1 showtje. Tja, als ik een blikje kaviaar zou kopen zou ik 'm ook helemaal leeg eten ookal heb ik m'n buik na een half blikje al vol van het spul.

Hopelijk is het volgende week net zo leuk als deze keer, vond de uitzending zeker niet tegenvallen. Ik wil een complete bluegrass versie van Chikezie's "She's a woman". Damn.
Ja, dat snap ik ook wel, maar doe dat dan later in het seizoen weer, niet twee weken achter elkaar. Ach ja, ik vind het wel leuke muziek, daar niet van, maar zoals ik al zei vind ik juist de verschillende thema's altijd zo leuk.
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:59:03 #89
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57363647
Het thema voor volgende week was al uitgelekt in het persbericht v/d samenwerking tussen iTunes en AI dit jaar. Maar dat zal nu dus een week opschuiven.

Leona Lewis komt trouwens ook nog een moppie zingen dit seizoen ergens.
Ik snap dat AI graag nog even doorgaat met Lennon & McCartney, maar 2 weken achter elkaar
Vraag me ook af of ze niet de 'jongere' kijker afstoten door 2 weken achter elkaar nummers te doen die 11/12 jarigen niet zullen kennen. Ik gok trouwens dat Paul McCartney nu volgende week guest mentor is
  ESF Reporter donderdag 13 maart 2008 @ 23:00:20 #90
87554 Cee
Welluk?
pi_57363685
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:58 schreef Kantar het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik ook wel, maar doe dat dan later in het seizoen weer, niet twee weken achter elkaar. Ach ja, ik vind het wel leuke muziek, daar niet van, maar zoals ik al zei vind ik juist de verschillende thema's altijd zo leuk.
Beetje afwisseling kan geen kwaad inderdaad. Maar, ik weet niet hoe dat hele afkoop-wereldje in elkaar steekt, misschien hebben ze maar een licentie voor een bepaalde tijd, twee weken of zo, en moeten ze daarna weer met hun jatten van de liedjes afblijven. Who knows.
pi_57363718
Het ging me btw niet zo goed af in de pool deze week. Al heb ik wel een goed excuus; ik had de aflevering van deze week nog niet gezien toen ik 'm invulde. Volgende week beter?
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:02:21 #92
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57363746
Ik ben trouwens Ryan-Simon grapjes wel zat nu.
  ESF Reporter donderdag 13 maart 2008 @ 23:02:41 #93
87554 Cee
Welluk?
pi_57363754
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik gok trouwens dat Paul McCartney nu volgende week guest mentor is
Dat zou wel ontzettend gaaf retecool en zó veel meer noemenswaardig dan Idol Gives Back zijn. Want dát viel me vorig jaar toch een partij tegen. Al die grote namen die op zouden komen dagen en vervolgens bleken het allemaal voorverpakte clipjes en video-oproepjes van die mensen te zijn. En de helft zag je helemaal niet eens verschijnen.
  ESF Reporter donderdag 13 maart 2008 @ 23:05:04 #94
87554 Cee
Welluk?
pi_57363820
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben trouwens Ryan-Simon grapjes wel zat nu.
Nu ik ze terugkijk gaan ze inderdaad wel oneindig door met cheap shots. "Hahaha homoooooooooo" grappen enzo.
pi_57364193
Heerlijk. Een AI chat op de late avond. God wat zonde dat Hallelujah niet in de studioversie beschikbaar is.
Bedankt CDP voor de link!
Chikeze was live trouwens een stuk beter dan in de studio, ik mis vooral dat onvergetelijke intro.

Wat een lekker seizoen is dit totnutoe.
Niet teveel idioten in de voorrondes. Een hollywoodweek die stukken beter was, iinstrumenten op het podium.
Ik heb veel meer het gevoel dat ik naar echte artiesten zit te kijken die eruit willen springen, dan naar jonge broekies die doodsbenauwd zijn voor het jurycommentaar.

En dan dat podium, ook erg mooi,
Hoewel ik het camerawerk veel minder vond.
Zat soms wel heel erg lang naar de close camera te kijken die dan ook z'n scherpte verloor. Iets meer schakelen zou fijn zijn.
Er zit een nieuwe regisseur op die zo te zien zijn draai nog moet vinden.
En oh ja, die steadicam man kon zich vorig jaar helemaal uitleven en die staat nu een beetje te niksen in die mosh-pit.
Bij Brooke kon ie echter weer lekker zijn gang gaan op het podium.

En volgens mij hebben de juryleden klappen gehad van Nigel na het genante optreden vorige week.
Paula en co. waren zowaar te volgen dit keer.
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:22:00 #96
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57364309
Je merkte inderdaad dat ze qua camerawerk nog aan het uitproberen zijn. Wel tof zijn die schermen overal. Rickey Minor en de band zijn weer uitgebreid maar wel een beetje weggestopt vind ik
Leek het nu zo of was er echt een groot leeg vak bij de resultsshow op de tribune?
pi_57364757
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef dolfg het volgende:
Ik heb veel meer het gevoel dat ik naar echte artiesten zit te kijken die eruit willen springen, dan naar jonge broekies die doodsbenauwd zijn voor het jurycommentaar.
Kijk, dat vind ik nou ook. Ik heb echt veel meer het idee dat er mensen op het podium staan die weten wat voor artiest ze zijn, wat voor muziek ze willen maken, wat hun sterkere en minder sterke kanten zijn, etc. Het lijkt allemaal wat ''volwassener''.

En die 'grappen' tussen Ryan en Simon mogen inderdaad wel overgeslagen worden. Het was eerst nog wel amusant, maar ik begin me er ook steeds meer aan te irriteren.

Ben ik trouwens de enige die telkens medelijden heeft met Paula? Ik vind haar zo zielig.. Ze komt echt NOOIT helemaal goed uit haar woorden. Ze begint met een zin en halverwege besluit ze dan iets anders te zeggen en ook halverwege die zin stapt ze dan weer over op iets anders, etc. etc. Ik vind het af en toe zelfs genant, zeker als Simon haar dan ook nog eens belachelijk gaat maken.
pi_57364862
Ik wil ook studioversies . Dat lege vak viel mij ook op CDP. Ik vind die Ryan echt tof hehe. Zo hoort een presentator te zijn en niet zoals Martijn en Wendy.
pi_57365153
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:04 schreef oYo het volgende:

[..]

Frankly, I’m getting tired of it, guys. I don’t care if Ryan has a closet full of Manolos, and wears feather boas around his house at night. If this is the only way to fill two hours of airtime...
Hey, another Linda Sharp fan.
Voor iedereen die AI een warm hart toedraagt, lees haar blog.
Ze is soms echt extreem komisch en haar kritiek is altijd on spot.
De beste AI blog die ik ken.

http://dontgetmestarted-lindasharp.typepad.com/
  vrijdag 14 maart 2008 @ 00:04:42 #100
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57365179
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:55 schreef Cee het volgende:
Ik wil een complete bluegrass versie van Chikezie's "She's a woman". Damn.
Haha, inderdaad. Ik vond het gewoon jammer toen het overging in wat anders. Zou echt goud geweest zijn, wanneer hij er een gehele bluegrass versie va nhad gemaakt.
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')