quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef Happel het volgende:
Amanda Overmeyer - Haar beste optreden tot nu toe.
quote:Vandaag schreef Perez Hilton het volgende:
Jeff Buckley's version of Hallelujah is #2 on iTunes.
WTF???? What? Why????
Well, it turns out that American Idol contestant Jason Castro performed the song this week and Simon mentioned that the Jeff Buckley version is one of his faves.
The power of Cowell!
We love the Buckley version, but we also love LOVE love the K.D. Lang interpretation!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iquote:
Season 1 contestant Nikki McKibbin was recently placed under psychiatric observation for 72 hours after suffering a severe breakdown in late February.
According to a police report, Nikki called a friend and told her that she was feeling depressed and wanted to kill herself. The friend called the police who arrived to find the fallen Idol with a number of pills in her hand.
Oh, boy. Not a good thing! She's even got a kid!
Nikki refused to cooperate with the police who came to her rescue and reportedly tried to kick out the windows of the cop car.
Why did she unravel?
Things weren't going well for the American Idol alum. She released an album in May '07 to a lukewarm response from the public. She was then hit with the sudden death of her mother in August.
bron
Doe jij een prono bij houden?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn top 12 zou er zo uitzien:
1. Jason
2. David Cook
3. Michael
4. Brooke
5. David A
6. Ramiele
7. Carly
8. Syesha
9. Amanda
10. Chekezie
11. David H
12. Kristy
You nailed it!!quote:
Enige wat ik van haar kan herinneren is in het motown-medly waar ze iets blert in de trant van:quote:
Trouwens dat is ook het beste medley in AI historie natuurlijk!quote:Come o-on Come o-on give me a little bit love babèh
De mijne zo:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn top 12 zou er zo uitzien:
1. Jason
2. David Cook
3. Michael
4. Brooke
5. David A
6. Ramiele
7. Carly
8. Syesha
9. Amanda
10. Chekezie
11. David H
12. Kristy
Hij zingt goed, maar is niet ehm like-able.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:27 schreef Knipoogje het volgende:
Gelukkig niet degenen er uit die ik er graag in had willen houden.
Snap niet dat iedereen tegen Chikezie is. Die gast kan volgens mij echt enorm goed zingen als hij er zin in heeft...
Ze kan aardig zingen, maar zal op den duur het onderspit delven. Te weinig variatie. Haar performance van gisteren vond ik goed. Duidelijk zo.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat betekent dat??
Dat ze goed is? Dat het voor haar doen goed is? Dat ze gaat winnen? Een papegaai die old mcdonald zingt is zijn beste optreden tot nu toe. Tot wat voor een verhouding staat dat dan?
Ik begrijp dat nooit als de jury dat zegt en dan kwebbelen mensen het altijd ook nog na.
Leg uit!
Ja precies, hij gooit z'n eigen ruiten in door eerst een potje redelijk te gaan zingen en dan vervolgens als een opgewonden standje op ieder jurycommentaar in te gaan. Bah, wat een naar ventje.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hij zingt goed, maar is niet ehm like-able.
Ja?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:06 schreef AssyriskaFF het volgende:
En waarom staat dit in Soaps etc. Heeft toch meer met TV te maken? Naja. Ben blij dat die Luke weg is en die nicht van een Danny. Had liever die Doos van een Kirst er uit zien gaan dan Asiah.
Dat is zo bepaald, vraag het anders aan de mods alhier..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:06 schreef AssyriskaFF het volgende:
En waarom staat dit in Soaps etc. Heeft toch meer met TV te maken? Naja. Ben blij dat die Luke weg is en die nicht van een Danny. Had liever die Doos van een Kirst er uit zien gaan dan Asiah.
Ow naja maak ik mij niet zo druk om hoor hehe.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 08:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat is zo bepaald, vraag het anders aan de mods alhier..
http://dontgetmestarted-lindasharp.typepad.com/quote:Lexus Hernandez (come on – there’s always at least one stripper per club named after a car) was up next. His most soul shriveling moment (aside from being outed as a naked lap dancer?) had to do with a photo shoot he once did. Thinking he looked perfect, he found, to his great dismay, that when the proofs arrived, he had a "pea sized" booger smiling along with him in every shot.
Walking out on stage in a black shirt and JEANS to sing Celine Dion’s It’s All Coming Back To Me Now, I had a moment of NO – Thou shalt not singeth a song originally sungeth by someone with ovaries if thou hast testicles.
But then, the more he sang, the more I forgot she ever sang it to begin with. Scandal du jour aside, Lexus can sing. In fact, he has one of the best male voices left in this thing.
Now, because I’m a big smartass perv, I must admit to jotting the following as he sang these lyrics...
If I kiss you like this - $10
If you touch me like that - $25
If you whisper like this - $5
If you need me like that – sorry, I’m not that kind of naked male dancer.
Sorry, where was I? Ah, yes, his voice. Awesome vocal, strong, effortless. It would be a shame to see him disqualified.
Je zou het met mij delen weet je nog.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Thank god! Eindelijk een plek gevonden waar de mp3's te vinden zijn.
Daar post ik toch net wat vanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
Oh ja, vergeten te vermelden. Van elliot heb ik ook nog niets gehoord.
Ramiele, en ze was vocaal sterk (mooi zuiver en beheersd) alleen erg saai.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:35 schreef dolfg het volgende:
Muriella
Dat is toch jouw pick, welke poll moet ik subscriben, heb er al twee van Rickey.org.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.funofficepools.com/idol712/index.php?ps_key=b5282c22552&pool_key=4e8ecab13d4
Heb even een office pool opgezet voor ons!
Wie denk je dat er AI wint en wie gaat er uit vnv?
Je hebt nog 11 uur om de pool voor deze week in te vullen
Vond ze echt een offday hebben. En Randy vreest voor haar....quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ramiele, en ze was vocaal sterk (mooi zuiver en beheersd) alleen erg saai.
Elliot heeft aardig gescoord, Katherine is ook al gedumpt...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
Oh ja, vergeten te vermelden. Van elliot heb ik ook nog niets gehoord.
Na wat youtube'en.
Wat is die Katherine toch lekker. Ze maakt wel liedjes als jojo enzo
Klinkt grappig
FOK! heet iequote:Op woensdag 12 maart 2008 16:42 schreef oYo het volgende:
Dat is toch jouw pick, welke poll moet ik subscriben, heb er al twee van Rickey.org.
Nee hoor. Ik heb het net bekeken. Alleen Brooke heb ik niet doorgespoeld. Maar dat liedje is zo simpel en krachtig dat ik overtuigd ben dat iedereen in de top 12 een goede performence neer kan zitten. Het zit meer in het liedje dan in de persoon.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:35 schreef dolfg het volgende:
Die topictitel mag best aangepast worden.
Ik geloof dat dit echt een superseizoen gaat worden.
Heb nog niet alles kunnen bekijken, maar de optredens van Chikeze, Carly en Brooke waren echt om van te smullen.
En dat nieuwe decor doet ook veel goed volgens mij,
Vond David C. iets minder overtuigend dan de jury ons wil doen geloven, was her en der pitchy.
Natuurlijk zijn er ook een paar die door het ijs zijn gezakt of aan het zakken zijn, zoals Kristy, David H, Muriella en Syesha.
Als ik hem helemaal gezien heb on the big screen knal ik er nog wel een update tegenaan.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:31 schreef Cee het volgende:
Ik heb trouwens weer in een deuk gelegen om die Ryan/Simon dialoogjes.
"Ryan....Ryan.....Ryan......they're hers."
"No you can't have them, Simon."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn alle thema's al bekend dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had volgende week juist graag het iTunes Top 100 theme gewild. Keek er zó naar uit!
Oh en Mariah Carey is 1 van de 4 guest mentors dit jaar.
Van alle seizoenen waar die tante had op kunnen draven, komt ze net kijken bij het seizoen dat níet op de "divas" teert. Zoals AI3 bijvoorbeeld wel deed.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh en Mariah Carey is 1 van de 4 guest mentors dit jaar.
Ja, dat snap ik ook wel, maar doe dat dan later in het seizoen weer, niet twee weken achter elkaar.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:55 schreef Cee het volgende:
Volgens mij heeft het verkrijgen van de rechten van de Lennon & McCartney-liedjes ze zóveel geld gekost, dat ze het rendabeler vinden om er langer gebruik van te maken dan slechts voor 1 showtje. Tja, als ik een blikje kaviaar zou kopen zou ik 'm ook helemaal leeg eten ookal heb ik m'n buik na een half blikje al vol van het spul.
Hopelijk is het volgende week net zo leuk als deze keer, vond de uitzending zeker niet tegenvallen. Ik wil een complete bluegrass versie van Chikezie's "She's a woman". Damn.
Beetje afwisseling kan geen kwaad inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:58 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel, maar doe dat dan later in het seizoen weer, niet twee weken achter elkaar.Ach ja, ik vind het wel leuke muziek, daar niet van, maar zoals ik al zei vind ik juist de verschillende thema's altijd zo leuk.
Dat zou wel ontzettend gaaf retecool en zó veel meer noemenswaardig dan Idol Gives Back zijn. Want dát viel me vorig jaar toch een partij tegen. Al die grote namen die op zouden komen dagen en vervolgens bleken het allemaal voorverpakte clipjes en video-oproepjes van die mensen te zijn. En de helft zag je helemaal niet eens verschijnen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik gok trouwens dat Paul McCartney nu volgende week guest mentor is
Nu ik ze terugkijk gaan ze inderdaad wel oneindig door met cheap shots. "Hahaha homoooooooooo" grappen enzo.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben trouwens Ryan-Simon grapjes wel zat nu.
Kijk, dat vind ik nou ook. Ik heb echt veel meer het idee dat er mensen op het podium staan die weten wat voor artiest ze zijn, wat voor muziek ze willen maken, wat hun sterkere en minder sterke kanten zijn, etc. Het lijkt allemaal wat ''volwassener''.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef dolfg het volgende:
Ik heb veel meer het gevoel dat ik naar echte artiesten zit te kijken die eruit willen springen, dan naar jonge broekies die doodsbenauwd zijn voor het jurycommentaar.
Hey, another Linda Sharp fan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:04 schreef oYo het volgende:
[..]
![]()
Frankly, I’m getting tired of it, guys. I don’t care if Ryan has a closet full of Manolos, and wears feather boas around his house at night. If this is the only way to fill two hours of airtime...
Haha, inderdaad. Ik vond het gewoon jammer toen het overging in wat anders. Zou echt goud geweest zijn, wanneer hij er een gehele bluegrass versie va nhad gemaakt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:55 schreef Cee het volgende:
Ik wil een complete bluegrass versie van Chikezie's "She's a woman". Damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |