Heb al vele malen David Cook, Jason Castro en Brooke White's optredens teruggekeken en het blijven alledrie prachtige optredens.
Leuk als je de fora in Amerika volgt er daar net zo over gedacht wordt.
Vooral deze drie worden als een frisse wind ervaren in een programma dat hierdoor weer aan populariteit kan winnen.
Vooral de heren doen het goed. De dames zijn saaier en kleurlozer.
Iets teveel Whitney, en daarom steekt Brooke White er ook zo bij af, authentiek en puur.
Verder is mij tijdens de aflevering van de dames het genante gedrag van de juryleden opgevallen.
Natuurlijk Paula, maar ook Randy bakte er helemaal niets van.
Na Brooke White's optreden eerst weer een 1-2tje over de choreography van Paula, en dat duurde zo lang dat het genant werd. Er staat iemand op het podium die wacht op commentaar en compleet genegeerd wordt door die twee leeghoofden.
Maar goed, na vele omzwervingen zijn we dan eindelijk bij het commentaar...
Randy zegt dat ze niets origineels met het nummer heeft gedaan (nadat ie een slok uit Paula's cokebeker heeft gedronken volgens mij) en vervolgens presteert Paula het om te zeggen dat ze meer met de band had moeten doen, want het origineel was zo'n lekkere power act.
Hoe kun je het zo NIET snappen!
Goddank hebben we Simon nog om de boel recht te trekken.
In vorige edities van AI was het altijd een soort vesting, de jury. Iedereen sidderde ervoor.
Maar dankzij Paula en Randy gaat de jury per week meer en meer op een bejaardenclub lijken, waar je ongevraagd vele verhalen uit de jaren 80 te horen krijgt waar niemand op zit te wachten.
Ik merk overigens een groot verschil in de uitvoeringen zoals ik ze op youtube zie en de uitzending die ik thuis op het grote scherm bekijk.
In High Definition en Dolby Digital is het allemaal een stuk imposanter.
En nee, ik ga NIET vertellen hoe je daar aan kunt komen.
Erg komisch zijn de reviews van Linda Sharp. Ik lig regelmatig dubbel bij haar commentaren.
Deze week was het hoogtepunt het commentaar bij het optreden van de gay stripper David Hernandez:
quote:
Lexus Hernandez (come on – there’s always at least one stripper per club named after a car) was up next. His most soul shriveling moment (aside from being outed as a naked lap dancer?) had to do with a photo shoot he once did. Thinking he looked perfect, he found, to his great dismay, that when the proofs arrived, he had a "pea sized" booger smiling along with him in every shot.
Walking out on stage in a black shirt and JEANS to sing Celine Dion’s It’s All Coming Back To Me Now, I had a moment of NO – Thou shalt not singeth a song originally sungeth by someone with ovaries if thou hast testicles.
But then, the more he sang, the more I forgot she ever sang it to begin with. Scandal du jour aside, Lexus can sing. In fact, he has one of the best male voices left in this thing.
Now, because I’m a big smartass perv, I must admit to jotting the following as he sang these lyrics...
If I kiss you like this - $10
If you touch me like that - $25
If you whisper like this - $5
If you need me like that – sorry, I’m not that kind of naked male dancer.
Sorry, where was I? Ah, yes, his voice. Awesome vocal, strong, effortless. It would be a shame to see him disqualified.
http://dontgetmestarted-lindasharp.typepad.com/Maakt voor mij het kijken naar AI nog leuker.
Ik vind het een goed seizoen, met een aantal hele goede mensen ertussen.
Het is zeker geen uitgemaakte zaak wie gaat winnen en dat maakt het alleen maar spannender.
Ben wel benieuwd hoe ze zich staande houden op het grote podium, want dan willen er nog wel eens een paar door het ijs zakken.