Daar post ik toch net wat vanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
Oh ja, vergeten te vermelden. Van elliot heb ik ook nog niets gehoord.
Ramiele, en ze was vocaal sterk (mooi zuiver en beheersd) alleen erg saai.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:35 schreef dolfg het volgende:
Muriella
Dat is toch jouw pick, welke poll moet ik subscriben, heb er al twee van Rickey.org.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.funofficepools.com/idol712/index.php?ps_key=b5282c22552&pool_key=4e8ecab13d4
Heb even een office pool opgezet voor ons!
Wie denk je dat er AI wint en wie gaat er uit vnv?
Je hebt nog 11 uur om de pool voor deze week in te vullen
Vond ze echt een offday hebben. En Randy vreest voor haar....quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ramiele, en ze was vocaal sterk (mooi zuiver en beheersd) alleen erg saai.
Elliot heeft aardig gescoord, Katherine is ook al gedumpt...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
Oh ja, vergeten te vermelden. Van elliot heb ik ook nog niets gehoord.
Na wat youtube'en.
Wat is die Katherine toch lekker. Ze maakt wel liedjes als jojo enzo
Klinkt grappig
FOK! heet iequote:Op woensdag 12 maart 2008 16:42 schreef oYo het volgende:
Dat is toch jouw pick, welke poll moet ik subscriben, heb er al twee van Rickey.org.
Nee hoor. Ik heb het net bekeken. Alleen Brooke heb ik niet doorgespoeld. Maar dat liedje is zo simpel en krachtig dat ik overtuigd ben dat iedereen in de top 12 een goede performence neer kan zitten. Het zit meer in het liedje dan in de persoon.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:35 schreef dolfg het volgende:
Die topictitel mag best aangepast worden.
Ik geloof dat dit echt een superseizoen gaat worden.
Heb nog niet alles kunnen bekijken, maar de optredens van Chikeze, Carly en Brooke waren echt om van te smullen.
En dat nieuwe decor doet ook veel goed volgens mij,
Vond David C. iets minder overtuigend dan de jury ons wil doen geloven, was her en der pitchy.
Natuurlijk zijn er ook een paar die door het ijs zijn gezakt of aan het zakken zijn, zoals Kristy, David H, Muriella en Syesha.
Als ik hem helemaal gezien heb on the big screen knal ik er nog wel een update tegenaan.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:31 schreef Cee het volgende:
Ik heb trouwens weer in een deuk gelegen om die Ryan/Simon dialoogjes.
"Ryan....Ryan.....Ryan......they're hers."
"No you can't have them, Simon."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |