Mag ik ook een link naar die studioversies? *puppy eyes*
Eerlijk gezegd ken ik dus bijna niks van de Beatles (hit me) en het enige nummer dat ik wel kende was Let It Be. Omdat ik het altijd heel jammer vind om de kandidaten nummers te horen zingen die ik niet ken, dacht ik dat ik het saai zou vinden, maar dat viel hartstikke mee

Over het algemeen waren ze best goed deze keer.
Syesha Mercado - Goed gezongen, maar een beetje saai. Erg nadelig voor haar dat ze als eerste moest.
Chikezie Ezie - Geweldig

En hoe bedoel je, niet likeable? Die gast heeft humor en zelfspot én hij kan geweldig zingen. Van mij mag hij veel verder komen
Ramiele Malubay - Goed gezongen, maar saaier dan Syesha. Waarom zijn deze kandidaten zo slecht in ballads..?
Jason Castro - Gewoon weer hetzelfde als altijd. Ik zit altijd te genieten van hem (omdat hij zoveel lijkt op iemand die ik ken dat het eng wordt) totdat hij begint te zingen. Ik vind zijn stemgeluid niet bijzonder en ik vind het vervelend dat hij steeds van dat soort mellow makkelijke gitaarliedjes kiest. Het zou me niets verbazen als hij niets anders kan.
Carly Smithson -

Ze mag dan liegen als Pinokkio maar zingen kan ze.
David Cook -

Al vond ik hem vorige week toch wat beter.
Brooke White - Ik begin haar steeds meer te mogen

Ze komt oprecht heel lief over, en dan niet op een tuttige maar een aangename manier. Jammer dat haar stem eigenlijk niet zo heel goed is, hoewel ik het leuk vond hoe ze Let It Be zong.
David Hernandez - Ik vind hem eng

En zijn optreden van vandaag zei me helemaal niks.
Amanda Overmeyer - Ze voelt zich nog steeds niet helemaal op haar gemak, denk ik, maar ze was bij vlagen echt sterk deze keer en ze leek blij te zijn om op het podium te staan, in tegenstelling tot vorige week. Ik zie een positieve trend en ik hoop dat deze doorzet.
Michael Johns - Wel aardig, niet echt bijzonder. Blijft toch wel een van mijn favorieten.
Kristy Lee Cook - Dappere poging, maar man, wat een flater sloeg ze.. Als country zangeres vind ik haar niet eens zo slecht zingen, maar dat nummer leende zich niet voor country en ik begrijp niet wat de fuck die band achter haar aan het doen was. Dat klonk echt nergens naar. De tweede keer toen ze in de bottom three zat klonk het gelukkig beter, maar nog steeds als een slecht idee.
David Archuleta -

Eindelijk! Ik wil meer!

Nog meer mislukkingen! Dat hij volgende week van de show afgegooid mag worden omdat hij 10 seconden lang zijn teksten vergeten is

David Hernandez eruit, tsja. Best onverwacht eigenlijk, maar ik kan er niet echt rouwig om zijn. Volgende week nemen we afscheid van Kristy Lee Cook denk ik.
Mijn top 11:
1 (+2) Carly Smithson
2 (+4) Chikezie Ezie
3 (+2) Amanda Overmeyer
4 (-3) David Cook
5 (-3) Michael Johns
6 (-2) Brooke White
7 (-) Ramiele Malubay
8 (-) Syesha Mercado
9 (-) Jason Castro
10 (+1) Kristy Lee Cook
11 (+1) David Archuleta