Dat is stom.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:26 schreef dolfg het volgende:
Als je in Nederland iTunes hebt kun je niet in de Amerikaanse winkel kopen.
Of iemand moet een tip hebben hoe het wel kan, maar het is mij nog niet gelukt!
Met iTunes giftcards uit de US kun je wel kopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:26 schreef dolfg het volgende:
Als je in Nederland iTunes hebt kun je niet in de Amerikaanse winkel kopen.
Of iemand moet een tip hebben hoe het wel kan, maar het is mij nog niet gelukt!
Make that two.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:27 schreef Black_Tulip het volgende:
Mag ik ook een link naar die studioversies? *puppy eyes*
Die kut-host, dat constante gewissel van decor en slechte inhoud deden me weinigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:37 schreef jmac het volgende:
American idol EXTRA is trouwens te downloaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Dit dus. Amanda had meteen met haar performence een (brom)toon gezetquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:30 schreef Tazmaniac het volgende:
dit was echt waaaaay de slechte week en of het nou aan de beatles week lag of niet.. /care
SLECHT, SLECHT en nogus SLECHT
quote:"Next week Simon, I'm going to blow your socks off!"
quote:But here's the thing: when Amanda sings, I feel like I'm in a bar; when David Cook sings, I feel like I'm in a club; when Brooke sings, I feel like I'm in an amphitheater; when Jason sings, I feel like I'm in my dealer's living room; but when David Archuleta sings, I feel like I'm watching a high school talent show.
Dat niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:58 schreef Kantar het volgende:
Weet iemand het thema voor volgende week?
Duidelijk Kelly. Carly's stem is vreselijk irritant in haar versie.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:27 schreef oYo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=O4-jxSKbC2U
Wie prefereren jullie Carly of Kelley?
Liquidootje, je bent oh zo tactloos. Oh wacht dat wist je al.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:43 schreef Liquidootje het volgende:
Ja cee je bent oud. Ik vind je ook oud. Oud oud bejaard oud.
Ik zat te springen (dus bij deze)quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:11 schreef dolfg het volgende:
En gek genoeg heb ik nergens gelezen dat mensen hierom zaten te springen zoals Ryan Seacrest ons wil doen laten geloven.
Klopt. Wou ik ook posten. Hij kijkt tijdens commentaat van anderen achter paula langs. Tijdens optredens kijkt ie overigens naar de beeldschermen (missch omdat ie wil zien hoe t overkomt op beeld? alhoewel ze ook beeldschermpjes in de desk hebben).quote:Op maandag 24 maart 2008 10:49 schreef Knipoogje het volgende:
Is die Simon Cowell een soort autist trouwens? Tijdens optredens kijkt hij zelden of nooit richting het podium. Tijdens het jury commentaar van anderen zelden of nooit richting de spreker noch de deelnemer en tijdens zijn eigen commentaar rollen zijn ogen ook alle kanten uit. Hij kijkt gewoon echt nooit iemand aan.
quote:Op maandag 24 maart 2008 08:17 schreef Liquidootje het volgende:
Voor de mensen die het niet begrepen. Jasiah Leming is the car kid met een engelse accent zingend.
Je gaat steeds meer op Paula lijken...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:15 schreef PeRi het volgende:
Ik ben echt helemaal verliefd op David Archuletta. Hij is zó übercute. Ik wil hem echt zo vastpakken en knuffelen en in zn wangetjes knijpen als ie lacht. Zo scheetig!
Ik weet dat je van me houdt, dus ik zal dit opvatten als een compliment.quote:Op dinsdag 25 maart 200813:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je gaat steeds meer op Paula lijken...
Weet 'ie 't zelf al of moeten we 'm dat nog vertellen..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:01 schreef Hapertje het volgende:
En zo gay als wat!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:46 schreef Ridley het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
En bovendien, die jongen heeft nu al een gouden carriere voor de boeg. Jullie homofoben hier zijn gewoon jaloers.
Wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:15 schreef jmac het volgende:
[..]
Weet 'ie 't zelf al of moeten we 'm dat nog vertellen..
Uhm, je hebt in de gaten dat je in een American Idol-topic bent he?quote:
Hapertje en jmac blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:09 schreef Kantar het volgende:
[..]
Uhm, je hebt in de gaten dat je in een American Idol-topic bent he?Dat lijkt me nou niet echt een programma waar veel homofoben dol op zijn..
Ik ben zo gay als wat... en ik vind American Idol heeeeerlijk!quote:
Er staat dan ook 'Ierse', geen 'Ier' slimmerik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:10 schreef Liquidootje het volgende:
Er is toch helemaal geen ierse gozer?
Ik hoorde welk nummer ze ging zingen en greep naar de FF knop. Heb het aan moeten horen tijdens een AI tour, heel 't publiek opstaan, hand op de borst, traantjes in de ogen, allemaal Amerikaanse vlaggen op het podium, wapperdewapper en ik zat een beetje zoquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:28 schreef AssyriskaFF het volgende:
Kristy: KOTS! Kutnummer. Lelijk dom wief. Heb het niet eens helemaal afgekeken haar optreden vanwege dat nummer. De eerste zinnen en ik had het al gezien. KOTS KOTS KOTS! Weg ermeee!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DANK Johnsquote:
Johnny Cash.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:36 schreef Cee het volgende:
Het thema volgende week: Country. Met Dolly Parton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ramiele safe
A little bit hateful
Qua stem vind ik 'm veel meer lijken op Rickey Smith (2e seizoen), je weet wel, "Herculeeees Herculeees!"quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:39 schreef Deceit het volgende:
blij dat chikezie eruit is.. slechtere ruben..
Rami heeft zo'n zoete stem voor ín je oor.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:03 schreef oYo het volgende:
toch klinkt de studioversie van Rami best goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |