abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57190632

pi_57200453
Vorige deel: Het grote Smallville topic #4

Smallville
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_57269230
Oeh, dat plaatje in de OP met al die heroes
pi_57384908
Tom Welling

(tvp)
Correct en tevens juist...
pi_57392488
Nice aflevering!

OMG wat wou die assistent van Lex laten zien op het eind !

Spannend
pi_57392549
Seizoen 8 alweer? Hmm, volgens mij ben ik ergens in seizoen 5 gestopt, zijn ze al uit op DVD? Seizoen 7 zal dan wel te kampen hebben gehad met de schrijvers stakingen?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_57395020
Weinig bijzondere aflevering maar het was wel weer leuk!!

Ben ook benieuwd wat die assistent wou laten zien.. wat zal het zijn? Vast weer iets met Clark, duh
pi_57409794
Wat? is't alweer begonnen? 't is toch enorm wennen al die series met die onderbrekingen.
pi_57459869
Weinig originele aflevering, wel leuk om Pete weer eens terug te zien

Moge de oorlog tussen Lex en Clarke nu maar eens echt met alle remmen los loos gaan, ik hoop het van harte.
pi_57463894
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:30 schreef DaFrenk het volgende:
Seizoen 8 alweer? Hmm, volgens mij ben ik ergens in seizoen 5 gestopt, zijn ze al uit op DVD? Seizoen 7 zal dan wel te kampen hebben gehad met de schrijvers stakingen?
Nee, totaal niet. De stakingen liepen trouwens tijdens seizoen 8, maar Smallville heeft gewoon iedere uitzenddatum gehaald.
pi_57492783
Morgen weer een nieuwe ep

Leuk dat Pete er weer is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57499122
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:52 schreef F1Bas het volgende:

Leuk dat Pete er weer was
Ben benieuwd ja. Heb al veel, teveel, spoilers gelezen tot episode 7x20. En het belooft echt heel veel
  donderdag 20 maart 2008 @ 22:17:56 #13
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57510107
Nieuw smallville topic , wist ik niet
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_57525214
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:52 schreef F1Bas het volgende:

Leuk dat Pete er weer is.
Aardige ontwikkelingen weer.

Is Pete maar eenmalig terug geweest?
pi_57525820
"I think the Luthors are a lost cause..."

Gave aflevering.
Kara
De Lionels
pi_57530991
Hmm, hier ook maar eens mee gaan posten. Ik vond SV de laatste tijd maar zo-zo, maar wat een top ep vandaag!!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_57531201
Shit daar heb ik ook nog 8 van liggen . Welke episode zitten we ondertussen kon mij voor de break namelijk weinig boeien ..
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_57532123
Why have we stopped? * POOF *

Evillll Lexxxx
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:49:26 #19
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57621513
Nieuwe ep was best vet eerlijk gezegt Een van de betere dit seizoen.
Koel dat ( volgens mij is dat Apollo ) er een acteur van BSG in de serie zat Zeker omdat volgende week de serie begint.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_57682256
Lana !

Mooie aflevering

Jimmy en Lois waren lachen !

En nu weer tot 17 april wachten
pi_57686471
Ik krijg hoe langer hoe meer hekel aan Clark. Wat een softe sukkel is het ook zeg. Dankzij zijn grenzeloze vermogen om niets te doen sterft de ene na de andere persoon en wordt telkens zijn naasten pijn aangedaan.

Ik had die Lex al lang vermoord of op zijn minst met mijn krachten hem geframed zodat ie de rest van zijn leven achter tralies zit.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_57688780
Wat een huilie die niet durft te vliegen zeg!
pi_57688821
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 01:12 schreef Ogala het volgende:
Wat een huilie die niet durft te vliegen zeg!
Idd, waarom niet eens willen proberen.
Vond het zo aandoenlijk hoe Ka hem bij zijn ellebogen paktje als haar little neefje
A little bit hateful
pi_57691046
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 23:49 schreef Knipoogje het volgende:

Ik had die Lex al lang vermoord
dan snap je het hele Superman verhaal niet echt
pi_57692433
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 08:01 schreef Retarded het volgende:

dan snap je het hele Superman verhaal niet echt
Dus is het gewoon de schuld van de makers dat ze Lex maar van alles laten doen op zo'n klein afstandje van de helden. Hij had van mij al lang op een wat onbereikbaardere zetel moeten plaatsnemen of het had veel minder duidelijk moeten zijn wie er achter zit. Maar de hoofdpersonen weten gewoon dat Lex het ene na het andere slachtoffer maakt en Clark doet er niets aan.
pi_57704157
"Kal-L...
You're too late Kal-L"

Dat liedje op het eind is wel heel mooi trouwens Toepasselijk ook:

I was wrong
Now I`ll never see your face, anymore
Oh my love,
I`d give anything for one more day with you

[voor degene die het willen weten, One More Day gezongen door Vast]

Arme Lana.. Zal wel weer goedkomen toch?
pi_57704473
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 21:19 schreef Purky het volgende:

Arme Lana.. Zal wel weer goedkomen toch?
Nee, het wordt een tijds voor een Clark + Lana geval.
A little bit hateful
pi_57704701
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 21:29 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nee, het wordt een tijds voor een Clark + Lana geval.
True.. maar dan hoeft Lana toch niet dood?
pi_57704738
Herinneren we ons dit nog?

Jum Jum
pi_57704783
Ehm ik zie alleen twee dudes
A little bit hateful
pi_57706462
Duh, Clark en uh.. weet z'n Smallville character naam niet meer maar Jensen Ackles!
  zaterdag 29 maart 2008 @ 23:05:23 #32
177966 notunreal
Amsterdamse Football Club Ajax
pi_57706609
Nee dat is die guy uit supernatural

Ik vind smallville toch een stuk minder worden hoor, het wordt nu toch wel een beetje oud, ik bedoel: er wordt weer iemand ontvoerd, clark moet haar of hem weer gaan redden, in dit geval was lara (heel erg cliche, slecht geacteerd) de "redder"..

Ik denk dat het tijd is voor een leuke season final en daarna kappen maar.. Maar helaas nog een season 8
Playstation 3 - This is Living!
pi_57706686
Clark moet gewoon lois pakken en lekker vliegen en verhuizen naar metropolis. Klaar einde finale en dan moet er nog een sextape uitlekken van lana. PUNT!
A little bit hateful
pi_57713416
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:05 schreef notunreal het volgende:
Nee dat is die guy uit supernatural

Ik vind smallville toch een stuk minder worden hoor, het wordt nu toch wel een beetje oud, ik bedoel: er wordt weer iemand ontvoerd, clark moet haar of hem weer gaan redden, in dit geval was lara (heel erg cliche, slecht geacteerd) de "redder"..

Ik denk dat het tijd is voor een leuke season final en daarna kappen maar.. Maar helaas nog een season 8
I know, maar die speelde ook een seizoen (of wat meer) in Smallville als vriendje van Lana

Je hebt wel gelijk dat het eentonig word. Het is altijd weer meer van hetzelfde. Maar goed, zoveel kunnen ze er niet meer uitmelken en er komt nog maar 1 seizoen hierna toch? Dan kunnen ze het mooi gaan afsluiten.

Sextape van Lana, lol
pi_57713440
-dubbel-
  maandag 31 maart 2008 @ 15:57:25 #36
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57738657
Mwoah matige aflevering. Ik was echt super blij toen Kara Clark wou gaan leren vliegen, maar die domme lambal doet et weer niet . BTW purky volgens mijn was Jenkins van seizoen 2 Lana's vriendin.
pi_57793882
17 April weer een nieuwe episode!

Episode description:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend!!! ^^

Onderstaande spoiler verklapt iets meer dan de meeste willen weten denk. Alleen lezen als je graag belangrijke spoilers wil weten!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57796051
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 21:40 schreef Purky het volgende:
Herinneren we ons dit nog?

[ afbeelding ]

Jum Jum
Mijn grote liefdje, Jensen Ackles.. !
SPOILER
pi_57797850
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:22 schreef Purky het volgende:

The CW's Official Description: THE DAY CLARK AND LEX BECAME MORTAL ENEMIES — The secret of Veritas leads Lex in a dangerous direction that will put Clark and Lex in each others’ crosshairs. There is a major power struggle and one character dies.
SPOILER
pi_57799096
quote:
Op donderdag 3 april 2008 08:43 schreef Retarded het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_57811209
Ik gok dat het Lana zal zijn. En op een dusdanige manier dat het voor Lex lijkt alsof Clark het gedaan heeft. Dan heb je Lex en Clark als mortal enemies en zonder Lana dus ook ruim baan voor Lois & Clark.
pi_57833808
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 23:49 schreef Knipoogje het volgende:
Ik krijg hoe langer hoe meer hekel aan Clark. Wat een softe sukkel is het ook zeg. Dankzij zijn grenzeloze vermogen om niets te doen sterft de ene na de andere persoon en wordt telkens zijn naasten pijn aangedaan.

Ik had die Lex al lang vermoord of op zijn minst met mijn krachten hem geframed zodat ie de rest van zijn leven achter tralies zit.
Dawson Leery was een badass vergeleken Clark
pi_57836751
SPOILER
pi_58134689
Nounou er worden even rap wat personages uitgeschreven!
pi_58144177
Damn, wat een ep. Gewoon nog voor de intro Lionel het raam uit

Dat wordt een toffe showdown tussen Lex en Clark
pi_58144483
Voorbij het magische getal 7 gaat het met alle series downhill en meestal is 7 een knaller na 5,6 die kut is.

Ik vermoed hier hetzelfde. Was trouwens wel een goede vandaag!
A little bit hateful
  zaterdag 19 april 2008 @ 03:41:49 #47
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58153753
Spoilers ahead:

Goede afl en eerlijk gezegd blij dat Lionel exit is. Ik ben een beetje Luthor zat. Het schijnt dat Michael Rosenbaum ook alleen nog af en toe terug keert, dus ook dat is alleen maar positief. Krijgen we eindelijk eens andere verhalen.

Vanaf minuut 1 toen bekend werd dat er iemand dood zou gaan in deze aflevering (een maand geleden)zat ik al goed over wie er dood zou gaan trouwens. Leek me de enige optie. Gelukkig hebben ze niet Chloe eruit geschreven.

[ Bericht 9% gewijzigd door scanman01 op 19-04-2008 12:28:39 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_58153891
Maar lionel werd gewoon in de eerste paar minuten al kill gemaakt
A little bit hateful
pi_58239977
Lionel
pi_58300227
Olsen is lame!!
pi_58324422
Het was technisch gezien misschien geen filler ep, we kregen wel wat info over Lex, en wat er in de kluis in Zwitserland lag, maar ik vond het bagger.
pi_58324506
ik vond het niet eens waard om dit topic op te zoeken om te kicken. Maar nu het toch bovenaan staat.

Omdat homo-clark een homo is hebben een slechte episode. Als hij gewoon kom vliegen konden we die mooie blonde nicht van hem aanschouwen ipv whatever er vrijdag gebeurd is.
A little bit hateful
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:24:42 #53
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_58325105
Ik ben nu met seizoen 3 bezig, dacht ga ff lezen hier voor de gein, maar ik kom 2 grote tegenvallers tegen: 1 dat lionel pas in 7 dood gaat, en 2 dat die malle Clark zelfs in 7 nog niet eens aan het vliegen is. Sjonge, het is eigenlijk echt wel een sukkel he.. hahahaha
Maar ik vind het een super serie
pi_58335833
Wat ik mij van de episode herinner is dat die man in de bank die dat kastje aan Lex gaf een gigantisch lage & zware stem had

En dat Chloe er mooi uitzag
pi_58363121
Nou ik heb hem nog niet gezein.

Maar als ik moet afgaan op de reacties hier hoef ik hem niet te zien ook
pi_58363264
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:59 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik heb hem nog niet gezein.

Maar als ik moet afgaan op de reacties hier hoef ik hem niet te zien ook
Nou ja, er zitten wel een paar kleine stukjes in die belangrijk zijn voor het verhaal rondom Lex, en Brainiac/Kara.
pi_58370955
Hmz, matige aflevering 7x17. Op de vortex en Krypton feitjes na, is deze aflevering verwaarloosbaar.

Kappen met die stand alone shit, en 1 dikke vette arc a-la Lost wil ik zien Seizoen 8 is volgens mij (HOOP IK) het slotseizoen, en dan wil ik vuurwerk zien in ELKE aflevering verdommes. Filler

Dit seizoen is wel een heel stuk sterker dan seizoen 6 overigens. Maar dat is IMO niet echt een prestatie van formaat
pi_58420309
Oh mijn god...
SPOILER
pi_58422374
Dan hoop ik dat het toch echt het laatste seizoen is. Anders krijg je weer zo'n serie die te lang doorloop met vanaf seizoen 7 allemaal nieuwe gezichten. Onzin.
A little bit hateful
pi_58422525
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Dan hoop ik dat het toch echt het laatste seizoen is. Anders krijg je weer zo'n serie die te lang doorloop met vanaf seizoen 7 allemaal nieuwe gezichten. Onzin.
S8 is al aangekondigd hoor
pi_58426747
Ik vrees voor dat achtste seizoen...
pi_58426932
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:46 schreef Richardfun het volgende:
Ik vrees voor dat achtste seizoen...
Wat vrees je?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:21:19 #63
41127 Richardfun
Redemption
pi_58429431
Dat het een domper wordt, en dat ze beter na dit seizoen zouden kunnen stoppen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 03:06:54 #64
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58429716
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:53 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Wat vrees je?
Dat vraag ik me ok af, aangezien er nog genoeg interessante dingen gaan gebeuren.
'Smallville' kan wat mij betreft gewoon doorgaan, als ze Chloe maar niet eruit schrijven.
pi_58430528
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 03:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ok af, aangezien er nog genoeg interessante dingen gaan gebeuren.
'Smallville' kan wat mij betreft gewoon doorgaan, als ze Chloe maar niet eruit schrijven.
Ze moeten alleen eens wat vaart maken naar de mythology. Zoals dat Clark nou een keertje gaat vliegen enzo, en de romance tussen hem en Lois ofzo .

En chloe moet idd blijven
pi_58436299
Eindelijk weer een kick-ass aflevering!!

vrijdag 2 mei 2008 @ 16:55:51 #67
41127 Richardfun
Redemption
pi_58438439
Ik dacht toen Clark zeg maar 'begon niet meer te bestaan' dat het een kut ep zou worden, maar Lex als president was tof, leuke Doomsday (no pun intended) ep. Maar wat was er met Kara aan het eind?
pi_58442515
Ik vond het echt tof toen Lois zei van "er mist nog wat" en dat Clark in de volgende scene de hoek om komt met de bril op
Ben ook erg benieuwd wat er met Kara is.. Misschien zijn we toch nog niet helemaal van Brainiac af, aangezien het met Lana ook niet beter gaat enzo.. Hoop het eigenlijk wel, ben dat wel een beetje zat nu.
Wel grappig hoe de rollen omgedraait waren en dat Kara nu de kryptionian in Smallville was maar dat Lex ervan wist en haar beschermde enzo.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:47:57 #69
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58442712
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 09:08 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Ze moeten alleen eens wat vaart maken naar de mythology. Zoals dat Clark nou een keertje gaat vliegen enzo, en de romance tussen hem en Lois ofzo .

En chloe moet idd blijven
De romance Clark/Lois is pas véél later, als Clark al heel lang werkt bij de daily planet. Dat deel van het verhaal zullen ze niet gaan veranderen zoals ze met sommige andere delen wel gedaan hebben (zoals dat Clark Lois nu al kent).
pi_58449755
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 20:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De romance Clark/Lois is pas véél later, als Clark al heel lang werkt bij de daily planet. Dat deel van het verhaal zullen ze niet gaan veranderen zoals ze met sommige andere delen wel gedaan hebben (zoals dat Clark Lois nu al kent).
Jawel maar lana is niet leuk meer..gelukkig was vandaag clois scènes!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:15:33 #72
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58454792
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:55 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Jawel maar lana is niet leuk meer..gelukkig was vandaag clois scènes!
Was een leuke aflevering
pi_58454822
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Was een leuke aflevering
Het leukste was hoe die blonde opeens hoofdpijn kreeg en de camera flink cleavage aan het piepen was en in melk ging liggen. Ik hoopte dat ze nog op zou staan met een wetshirt.
A little bit hateful
  Moderator zaterdag 3 mei 2008 @ 15:17:27 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_58454825
Leuke aflevering, ik houd van van die afleveringen waarin er terug in de tijd wordt gegaan of waarin er een "alternate universe" bestaat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_58454922
Zo.. heb ook even bijgekeken hoor. Van seizoen 5 naar 7

Hmm, ik vond die nep-Kara van een paar seizoenen terug toch een stuk leuker om naar te kijken anders

Verder was de laatste aflevering inderdaad niet slecht! Interessant om te zien wat er gebeurd was als Clark er niet was geweest.

Mij lijkt in ieder geval ook dat Braniac zich in Kara bevindt nu. Hij had ook al zo'n evil lachje om te zeggen; doe maar wat je wilt; van mij ben je nog niet af. Ik kan trouwens niet wachten tot Lana een keer het veld ruimt, ben het zo langzaam wel een beetje zat tussen Clark en Lana.

Volgende week:
SPOILER
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_58474495
quote:
Nee!!!!!
pi_58477054
Smallville zonder Lex. Hmmm, ik voorzie heel veel stand alone episodes in seizoen 8

7x18 vind ik wel aardig, ik duim voor een knallend seizoens slot de komende 2 weken.
pi_58477118
Het zal wel iets lames zijn als Lex verhuist naar Metropolis om daar een politieke carriere te volgen. Ze praten nog veel over hem en je ziet nog veel van zijn doenen, maar je ziet hem zelfden.

En hij doet aan gastrolletjes, dus je ziet hem op key moments throughout het 8ste seizoen.
A little bit hateful
pi_58477266
Key moments . Mooie terminologie Liquidootje

Tevens denk ik dat je gelijk hebt.
pi_58511719

spoiler over Lex en Lana;
SPOILER
pi_58542182
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:05 schreef bar_rel het volgende:

spoiler over Lex en Lana;
SPOILER
SPOILER
  woensdag 7 mei 2008 @ 22:43:33 #82
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58543196
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 22:00 schreef DaFrenk het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_58574552
Ben er nu 5 minuten in, maar een ding valt mij wel op. Lex zijn huis is echt open deur policy
A little bit hateful
pi_58577604
Het is wel een groot Da Vinci Code avontuur zeg

Maar goed, Lex weet nu dus waar de Fortress is.. althans, dat lijkt me gezien die bol een locatie op de Noordpool aanwees.

Leuk dat Robert Picardo nog leuk aan de weg timmert

Volgende week de season finale.. en wat ik er zo van gelezen heb, gaat hij goed worden
pi_58577752
Groenland om precies te zijn ...

Benieuwd naar sezoen 8, Lex en Lana weg en Chloe nog niet zeker. Dat seizoen kan alleen maar heel slecht of perongeluk heel goed zijn.
pi_58577990
Ow.. als Chloe ook weg gaat dan vind ik het wel een stuk minder ja
  Moderator vrijdag 9 mei 2008 @ 16:33:33 #87
9859 crew  Karina
Woman
pi_58578177
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:05 schreef DaFrenk het volgende:
Het is wel een groot Da Vinci Code avontuur zeg

Ik zat precies hetzelfde te denken inderdaad! Wel een spannende aflevering verder, ben benieuwd naar volgende week.
niet zo tof doen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:22:23 #88
41127 Richardfun
Redemption
pi_58580002
Oeh, dat wordt een leuke finale. Tuurlijk ligt het niet in Superman/Clark's karakter om met Lex af te rekenen, maar dat zou nu toch wel de logische keuze zijn

Oh, en de villain van S8 zou Doomsday zijn, de main arc. Dat lijkt me dan wel weer tof, maar ik hoop dat Chloe er iig wel in blijft.
  zondag 11 mei 2008 @ 17:29:54 #89
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_58612182
Zo ff zeggen dat ik een tijdje niet had kunnen kijken ivm tijdgebrek/feesten/tentamens maar eergister en gister 2 eps gekekn , vanavond ep 19 en kmoet zeggen dat die laatste paar eps echt zeer goed zijn

Alles zal hier al wel besproken zijn ( nee ik lees niet ivm met spoilers ), dus wanneer ik weer bij ben lul ik weer mee
pi_58622730
Ik vond Quest weer goed. Je voelt echt dat ze opbouwen naar de finale.

Ik hoop idd ook niet dat Chloe weg gaat..dan is het toch niet leuk meer.

NIeuwe castmembers voor S8
SPOILER
Ik doe het maar in spoilertags
pi_58626637
Leuke serie.

Jammer Lionel dood is..Ik had Lex liever dood gezien
  maandag 12 mei 2008 @ 14:50:13 #92
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_58627058
Heheh weer een vette ep, ik kan niet wachten op de seizoen final
pi_58686867
Morgen de finale! Heb er erg veel zin in! En wat ik er zo van lees; wordt hij erg goed
pi_58688594
Nou Allison Mack a.k.a Chloe komt dus wel terug in S8, zeggen meerdere officiele berichten.
pi_58688816
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 18:20 schreef bar_rel het volgende:
Nou Allison Mack a.k.a Chloe komt dus wel terug in S8, zeggen meerdere officiele berichten.

Goed nieuws! Al wat meer duidelijkheid over Lana? Ik hoop dat ze weg gaat
pi_58691831
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 18:31 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Goed nieuws! Al wat meer duidelijkheid over Lana? Ik hoop dat ze weg gaat
Volgens mij was daar al bericht over dat ze alleen in een aantal episodes terugkomt. Maar niet als regular.
pi_58703796
Ik vond het een matig einde van het seizoen...
SPOILER
pi_58704325
Tis gewoojn een matig seizoen, ben blij dat er de bijl ingaat volgend seizoen, hoef ik deze crap niet meer te volgen...

En die CGI plain crash scene zag er zooo nep uit dat ik bijna van me stoel viel.
pi_58705755
Ik sluit me erbij aan ja.. bijzonder matige finale. De CGI was inderdaad ook erg teleurstellend, zowel met die crash als het einde. Maar goed, het is en blijft een TV serie met een deadline.

Hoe dan ook, het kon me niet echt bekoren. Uiteraard ben ik wel erg benieuwd naar seizoen 8, en ben dan ook erg blij dat er wat veranderingen gaan komen. Lex en Lana geen regulars meer en wat nieuwe karakters.

Moet toch fijn zijn voor Michael Rosenbaum om z'n haren weer eens te laten groeien? Of was hij al vrij kaal van zichzelf?

Ik zie dat het in september 2008 weer terug komt. Da's wel lekker snel

[ Bericht 20% gewijzigd door DaFrenk op 16-05-2008 14:16:21 ]
pi_58706337
Ja dat Lana er niet meer zoveel inzit kan alleen maar goed voor de show zijn.

van Lex vind ik het wel jmmr want heb hem altijd al een leuke character gevonden.
Hopelijk wordt het een kickass laatste seizoen, tis afwachten..
pi_58709907
Na het kijken van de laatste Lost aflevering valt dit gauw tegen.

Buiten dat ze de hele Superman mythe om zeep helpen door Lex de geheime identiteit van Clark te laten ontdekken lijkt het verhaal ook niet ergens naar toe te gaan.

Ik vrees met grote vreeze voor Seizoen 8
pi_58710131
Weak!! Geen wonder dat Micheal Rosenbaum het zinkend schip wil verlaten
pi_58717121
September 2008 al? Da's aardig snel ja, gelukkig!

Zolang je niet eraan denkt dat Clark later Superman wordt is het nog best een gaaf einde. Als je het orginele verhaal moet volgen is het inderdaad raar dat ie er nu al achter is dat Clark van Krypton komt enzo, maar als je het los ziet is het nog wel oke, i guess

Wel stom van Kara: Ze komt terug van krypton, valt in de melk en 2 episodes later is ze ineens Brainiac, hadden ze wel wat beter mogen brengen imo.

"I love you like a brother Clark, but it has to end this way.. I'm sorry.."
  zaterdag 17 mei 2008 @ 00:31:32 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58718981
Ik heb net afl 19 gezien, maar wordt er een beetje flauw van hoe makkelijk superman eigenlijk te vermoorden is. In dit deel ook weer. Die Teague met een beetje kryptonite en hoppa. Als hij gewild had was het voor de zoveelste keer exit Superman. Chloe moest er weer aan te pas komen om hem te redden. Het is zo makkelijk om het te doden dat het een godswonder is dat er zoveel seizoen Smallville zijn geweest
  zaterdag 17 mei 2008 @ 00:33:37 #105
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58719022
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:11 schreef Purky het volgende:
Zolang je niet eraan denkt dat Clark later Superman wordt is het nog best een gaaf einde. Als je het orginele verhaal moet volgen is het inderdaad raar dat ie er nu al achter is dat Clark van Krypton komt enzo, maar als je het los ziet is het nog wel oke, i guess
Het kan natuurlijk niet anders dat er in het begin van seizoen 8 dan iets gebeurt waardoor hij het niet meer weet. Lijkt me logisch. Anders helpen ze echt het hele Superman verhaal omzeep. Dus er zal wel een soort geheugenverlies of wat dan ook volgen.
pi_58719701
Bweh..Slechte season finale.
Helemaal niet spannend oid
En nu worden er ook al tig mensen uit de cast geflikkerd
pi_58722255
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 00:33 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk niet anders dat er in het begin van seizoen 8 dan iets gebeurt waardoor hij het niet meer weet. Lijkt me logisch. Anders helpen ze echt het hele Superman verhaal omzeep. Dus er zal wel een soort geheugenverlies of wat dan ook volgen.
Precies ja.. een gevalletje geheugenveries op het juiste moment is altijd een redder in nood voor de Smallville schrijvers.
pi_58722858
Ik vond het maar tegenvallen, de finale
Had wel meer verwacht.

Ik vond de hug scene van lois en clark wel weer heel lief

Opzich valt het toch wel mee wie er allemaal uit gaan? Alleen Lex en Lana....nou Lana was toch al niet zoveel meer in S7 en voegde toch geen reet toe. Lex is dan wel jammer, want Michael deed Lex erg goed.

Gelukkig blijft Chloe er gewoon nog in. Hopen dat S8 een knaller wordt.

Nu 4 maand wachten
pi_58723797
Matige finale. Lex die weet dat Clark Kal-el is vergeet hij heus wel weer in de seizoen 8 premiere, dat kan gewoon niet anders. Smallville is het spoor een beetje bijster, Al Gough en Miles Millar moeten serieus ingrijpen vind ik, want anders gaat seizoen 8 (laat het alsjeblieft het slotseizoen zijn) echt ruk worden, vrees ik.

Probleem is dat SV het best bekeken gescripte programma op The CW is, wat het gevolg kan hebben dat ze het willen uitmelken voor elke cent die ze ervoor kunnen krijgen

Maar nu ik al 7 seizoenen lang kijk, wil ik weten hoe het eindigt ook
pi_58725197
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 12:07 schreef wolfrolf het volgende:
Matige finale. Lex die weet dat Clark Kal-el is vergeet hij heus wel weer in de seizoen 8 premiere, dat kan gewoon niet anders. Smallville is het spoor een beetje bijster, Al Gough en Miles Millar moeten serieus ingrijpen vind ik, want anders gaat seizoen 8 (laat het alsjeblieft het slotseizoen zijn) echt ruk worden, vrees ik.

Probleem is dat SV het best bekeken gescripte programma op The CW is, wat het gevolg kan hebben dat ze het willen uitmelken voor elke cent die ze ervoor kunnen krijgen

Maar nu ik al 7 seizoenen lang kijk, wil ik weten hoe het eindigt ook
Ben ook bang dat als Smallville stopt met S8, The CW er dan ook mee moet kappen. Want die kampt al met problemen, wat kan resulteren in veel einde van series
  zondag 18 mei 2008 @ 00:58:30 #111
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58736662
De zwakste season final tot nu toe.
  zondag 18 mei 2008 @ 00:59:26 #112
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58736676
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:36 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Ben ook bang dat als Smallville stopt met S8,
Zou kunnen, want er werd in deze finale niet voor niets al door Lois aan Clark gevraagd of hij niet ook bij de Daily Planet wilde komen werken.
  zondag 18 mei 2008 @ 01:14:07 #113
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_58736837
Volgens mij is Supernatural het best bekeken programma op The CW en daarna pas Smalliville.
Live for the moment. Because it may never come again.
  maandag 19 mei 2008 @ 14:32:21 #114
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_58761715
Mannn echt een slechte season final zeg :/ Enigste goede stuk was dat video bericht van Lana, ook al vond ik dat raar, Clark had net brainiac gedood en toen was Lana al gelijk weg, mahjah.

Dat einde echt brak, er zijn voor volgende aflevering maar 2 mogenlijkheden. Of Clark dood Lex wat toch niet gebeurd of Lex vergeet alles....

Mjah ik vond deze ep totaal niet spannend en zelfs bij de laatste shot had ik niet het gevoel dat het een echte cliffhanger was... Nee van mij mag het na S08 ophouden
pi_58767655
quote:
Op zondag 18 mei 2008 01:14 schreef Radeon_NL het volgende:
Volgens mij is Supernatural het best bekeken programma op The CW en daarna pas Smalliville.
Neen, SV trekt steevast rond de 3,5 a 4 miljoen kijkers, SPN 2,5 a 3 miljoen.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 01:12:39 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58773433
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:32 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah ik vond deze ep totaal niet spannend en zelfs bij de laatste shot had ik niet het gevoel dat het een echte cliffhanger was... Nee van mij mag het na S08 ophouden
Dat het een zwakke finale was, is voor mij geen reden om dan maar geen 9e seizoen meer te willen.
pi_58773736
Is nogal afhankelijk van wat ze de komende seizoenen nog te vertellen hebben. Laat ze Clark nou maar een echt Superman worden (en een verklaring vinden voor het feit dat niemand hem nog herkent met een glad kapsel).

Wat me de laatste tijd irriteert aan SV is dat het verhaal nergens naartoe lijkt te gaan en dat ze steeds maar weer excuses bij verzinnen om maar te blijven uitzenden.
  maandag 26 mei 2008 @ 20:19:57 #118
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_58926076
Zo na in zo'n 6 weken er 7 seizoenen doorheen te hebben gejaagd, kan ik ook niet anders zeggen dat ik het een heel slecht einde vind! Zwak gewoon! Echt een dieptepunt.
En wetende dat Lex verdwijnt, maakt S8 er niet beter op ben ik bang.
Denk dat ik de Adventures of Superman maar weer ga downen, dan zie ik tenminste Superman echt in actie :-D
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:58:27 #119
3767 Herald
Come get some
pi_60030833
ik ben op 15 mei begonnen met Smallville en heb vandaag de laatste aflevering van seizoen 7 gezien.

Wat me opviel is dat:

• Chloe alles kan vinden wat je vraagt
    Medische gegevens, strafbladen, geheime projecten, alles staat op internet of in de Daily Planet database. Het allerergste:
    "Chloe ik heb de koper van een stripboek nodig"
    "Oh makkie, ik klop de code van de comic in, en krijg dan groot op mijn scherm de koper en zijn adres"

• Chloe is altijd aan het werk.
    Zijn er ook dagen dat ze niet tot diep in de nacht zit te werken? Zelfs voor het schoolkrantje The Torch maakte ze massa's overuren.

• Chloe kan alles met een computer
    Weet je nog hoe Clark sterfelijk was en met Chloe ging inbreken bij LutherCorp? Clark zegt zovan "woei en dan neem je de security tape op en dan laat je die infinite loopen.." en Chloe zovan "gekkie dat kan toch helemaal niet ik hack met mijn met alles compatible laptop in de elektriciteits toevoer en zet de stroom af!".
    Mainframe hacken? Doet Chloe niet moeilijk over, net zoals inloggen op alle satellieten in de wereld. En net als je dacht dat het niet meer zou gebeuren wist ze in seizoen 7 ook nog een pixelplaatje om te toveren tot haarscherpe foto. Als de PC maar krachtig genoeg is eh.

• Elke foto wordt uitgeprint op A4 fotopapier
    Is jou vast ook opgevallen, dat elke foto, zelfs die met een vga cameraatje in een telefoon haarscherp kan worden uitgeprint tot A4 formaat. Zal vast door het mooie glanzende papier komen.

• Iedereen is welkom in Luthor Mansion
    Weet je nog dat Lex het altijd heeft over zijn security team? Waarom kan elke nozem dan zijn woonkamer binnenwandelen? Zelfs als hij er zelf niet is.

• Clark komt overal binnen
    Maakt niet uit hoe diepgeheim de research facility is, Clark zoeft met gemak naar de kamer waar iemand op een tafel ligt vastgebonden.

• Geheugenverlies heb je sneller dan verkoudheid
    Zijn er personage's in Smallville die er nooit last van heeft gehad?

• Oorzaak n1 van geheugenverlies? Jezelf niet zijn!
    toppunt is seizoen 4, waar maar liefst 6 afleveringen gaan over personage's die zichzelf niet zijn. Heksen, rood kryptoniet, een geest, slechte Lex, geheugenverlies en uiteraard de obligate lichaamsruil . In één seizoen zijn alle personage's een keer zichzelf niet geweest. En uiteraard herinneren ze zich niks na afloop.

• Iedereen mag Clark's geheim weten
    Behalve zijn vrienden. Tegen elke meteorfreak onthult ie met gemak zijn krachten, maar zijn grote liefde opbiechten dat ie de immer kapotte tractor met gemak kan optille doet ie niet

• Slechterikken verklappen Clark's geheim nooit
    Clark gebruikt altijd zijn krachten om de slechterik tegen te houden. Maar geen enkele slechterik die het overleeft verklapt dat Clark superkrachten heeft. Zelfs de zoon van Tim Allen verteld niet verder dat Clark een verbrandingsoven overleefde.

• Na highschool hoef je nooit meer naar school
    Net als Chloe's computerskillz, zijn de tieners in Smallville op geheel typische Amerikaanse serie manier erg snel volwassen. Lana is op haar 15e al zelfstandig ondernemer, en na high school hoeft niemand meer verder te studeren. Banen worden je toch wel aangeboden, vooral als je krantenartikelen schrijft kom je gemakkelijk bij elke krant aan de bak.

• Loden doosjes zijn overal te koop
    Iedereen heeft wel een loden doosje waar heel mooi één meteorrock in past.

• Kryptoniet heeft 1001 verschillende toepassingen
    Je kan het bakken, smelten, planten, blenden, tatoeëren, injecteren, inhaleren en de resultaten zijn elke keer anders!

• Lex overleeft alles
    In elk seizoen wordt ie neergeschoten of neergestoken. Gelukkig heeft ie teh best medical team there is. Waarom wordt ie dan altijd naar Smallville Medical Center gebracht, zelfs als ie is neergeschoten in Metropolis?

• de Kents hadden 12 dezelfde rode trucks
    Ze waren dan wel erg arm, maar op een of andere manier hadden ze elke keer een nieuwe truck nadat de vorige was gecrasht, aangereden of over de kop was gegaan.

• Clark is een lulletje
    Serieus gast, je kan alles en dan zit je zielig te doen dat je niet 'normaal' bent. Ondankbare hond.
    De hoofdpersoon van de serie is lang niet zo tof als gastrol Green Arrow

• Justice League FTW!!!
    Best episode ever.

• Het verhaal van de week is na 30 minuten afgelopen
    Daarna komt 10 minuten epiloog om met een muziekje af te sluiten

Uiteraard is de serie vermakelijk genoeg om door te blijven kijken (anders had ik dat niet gedaan) vooral als er weer herkenbare dingen waren. Clark die superkrachten ontdekt, verwijzingen naar de comics, bekende personages die eens langs komen.

De cast is niet bijzonder groot, maar op een of andere manier toch te groot om ze wat meer diepgang te geven. Ik snap dat de serie over Clark Kent gaat, maar in de eerste paar seizoenen kregen Chloe en Pete wel erg weinig screentime. En dan scheen Pete ook nog de zogenaamd beste vriend te zijn van Clark. Dat merkte je niet met zijn aanwezigheid van 3 minuten per aflevering. En Chloe was alleen maar een excuus om informatie te winnen. "ik zoek de naam/adres/biografie van iemand, Chloe zoek eens op!".

De verstandhouding tussen Lex en Lionel werd veel beter uitgewerkt. Vond Lionel ook een van de leukste karakters, vooral nadat hij werd vrijgelaten. Jammer dat seizoen 7 alles retconned en doet alsof Lionel altijd al de goodguy is geweest.

En het duurt 7 seizoenen voordat Lana en Clark eindelijk bij elkaar komen. Like ZOMG WTF? Dat is minstens 5 seizoenen te lang. En dan ontdekt ze zijn geheim op zo'n übersuffe manier.

Maar goed seizoen 8 schijnt minder Lana, Lex en meer Oliver Queen te hebben

Wat ik me nog wel afvraag, hoe zit het nou met die zwangerschap van Lana? Wat was daar de bedoeling van?
  • *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 07:45:52 #120
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_60034720
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:58 schreef Herald het volgende:
    ik ben op 15 mei begonnen met Smallville en heb vandaag de laatste aflevering van seizoen 7 gezien.

verhaal
    Leuke samenvatting, maar 9 van de 10 dingen die je opnoemt komen bijna in elke serie voor. Iedereen weet alle computers te kraken, alle deuren te openen en weet hoe alle computerprogramma's werken.
    niet zo tof doen
      vrijdag 11 juli 2008 @ 15:12:14 #121
    3767 Herald
    Come get some
    pi_60042468
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 07:45 schreef Karina het volgende:
    Leuke samenvatting, maar 9 van de 10 dingen die je opnoemt komen bijna in elke serie voor. Iedereen weet alle computers te kraken, alle deuren te openen en weet hoe alle computerprogramma's werken.
    misschien komt het omdat ik 2 a 3 afleveringen per dag keek, maar ik kan me niet herinneren dat in andere series in elke aflevering iemand zijn/haar 1337 computerskillz liet zien. In Smalville werd absurd vaak de PC gebruikt voor de meest onmogelijke dingen.

"zeg Chloe, kun je iets vinden over ene John Smith?"
    "Natuurlijk, met zo'n unieke naam is het snel gevonden Clark. Ik klop gewoon John Smith in de zoekmachine en de eerste hit die ik krijg gaat over die persoon. Ah gevonden, Dr John Smith, gestudeerd op Metropolis University, cum laude geslaagd in medical science, zijn afstudeerproject ging over het hergenereren van ledematen zoals reptielen dat doen. Is daarna naar de jungle vertrokken omdat er een nieuwe hagedis werd gevonden.
    Werkt nu aan een topgeheim nog niet gepubliceerd onderzoek over het hergenereren van ledematen bij mensen. Hij heeft een serum ontwikkeld wat mogelijk maakt om cellen te laten hergroeien. Zijn werkgever is..."
    "LutherCorp"
    "Inderdaad Clark, en weet je wanneer hij in Smallville is gekomen?"
    "The day of the meteor shower!! Dat verklaart waarom ik zijn arm eraf kon rukken en dat ie weer terug groeide. Waar kan ik hem nu vinden?"
    "Even naar beneden scrollen, ah hier staat zijn huidige adres, naast die foto van hem. Wacht eens even wat zie ik daar in zijn jaszak zitten..."
    "Kun je inzoomen Chloe?"
    "Ja natuurlijk, ik druk wat willekeurige toetsen in en voila, ik zoom in op de opgevouwen factuur in zijn jaszak... Op mijn toetsenbord zit gelukkig een pixel2picture generator knop <klik> hopla het adres van een geheime LuthorCorp installatie."
    "Bedankt Chloe *zoef*"
    "OMG Clark kom terug, helemaal onderaan de pagina staat dat John Smith allergisch is voor noten.
    Jimmy haal snel een zak ongezoute pinda's voor me!"
    "Waarom?"
    "Dat kan ik niet zeggen..."
    "Het heeft zeker weer met Clark te maken eh "
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
    pi_60042521
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 15:12 schreef Herald het volgende:

[..]

misschien komt het omdat ik 2 a 3 afleveringen per dag keek, maar ik kan me niet herinneren dat in andere series in elke aflevering iemand zijn/haar 1337 computerskillz liet zien. In Smalville werd absurd vaak de PC gebruikt voor de meest onmogelijke dingen.

"zeg Chloe, kun je iets vinden over ene John Smith?"
    "Natuurlijk, met zo'n unieke naam is het snel gevonden Clark. Ik klop gewoon John Smith in de zoekmachine en de eerste hit die ik krijg gaat over die persoon. Ah gevonden, Dr John Smith, gestudeerd op Metropolis University, cum laude geslaagd in medical science, zijn afstudeerproject ging over het hergenereren van ledematen zoals reptielen dat doen. Is daarna naar de jungle vertrokken omdat er een nieuwe hagedis werd gevonden.
    Werkt nu aan een topgeheim nog niet gepubliceerd onderzoek over het hergenereren van ledematen bij mensen. Hij heeft een serum ontwikkeld wat mogelijk maakt om cellen te laten hergroeien. Zijn werkgever is..."
    "LutherCorp"
    "Inderdaad Clark, en weet je wanneer hij in Smallville is gekomen?"
    "The day of the meteor shower!! Dat verklaart waarom ik zijn arm eraf kon rukken en dat ie weer terug groeide. Waar kan ik hem nu vinden?"
    "Even naar beneden scrollen, ah hier staat zijn huidige adres, naast die foto van hem. Wacht eens even wat zie ik daar in zijn jaszak zitten..."
    "Kun je inzoomen Chloe?"
    "Ja natuurlijk, ik druk wat willekeurige toetsen in en voila, ik zoom in op de opgevouwen factuur in zijn jaszak... Op mijn toetsenbord zit gelukkig een pixel2picture generator knop <klik> hopla het adres van een geheime LuthorCorp installatie."
    "Bedankt Chloe *zoef*"
    "OMG Clark kom terug, helemaal onderaan de pagina staat dat John Smith allergisch is voor noten.
    Jimmy haal snel een zak ongezoute pinda's voor me!"
    "Waarom?"
    "Dat kan ik niet zeggen..."
    "Het heeft zeker weer met Clark te maken eh "
    pi_60042734
    Welke aflevering was dat?
    A little bit hateful
    pi_60084133
    quote:
    -verhaaltje-
      zondag 13 juli 2008 @ 22:34:27 #125
    221380 RoyalFuss
    zo goed als nieuw
    pi_60085066
    Clark is een superwhimp. Supersterk, onkwetsbaar, X-ray, heatvision, supersnel, maar durft niet te vliegen. Duuuh. Dat gezever met Lana slaat/sloeg ook nergens op. Gewoon zeggen dat je superkrachten heb, wtf.

Zou wel leuk zijn om wat meer van superman te zien. Er was eens een episode waarin een knul de toekomst kon zien, werd suup (nou ja zijn cape dan) in beeld gebracht, vliegend door de wolken. Erug cool
    pi_60136442
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:58 schreef Herald het volgende:

*knip*

Ik heb erom moeten lachen. Toch blijft het een leuke serie al heb ik dan weer niks met Oliver Queen.
      Moderator woensdag 16 juli 2008 @ 08:29:43 #127
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_60137273
    quote:

[..]

Je hebt wel gelijk hoor, die Chloe kan schijnbaar alles hacken, zelfs de satellieten van de CIA en weet ik veel wat allemaal. Leuk stukje!
    niet zo tof doen
    pi_61395481
    Nog 2 weken precies en dan kunnen we de nieuwe aflevering binnen halen
      Admin vrijdag 5 september 2008 @ 12:02:27 #129
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_61397970
    Zou het het laatste seizoen worden?

Ik heb een paar weken terug mijn DVD-collectie weer eens aangesproken: ben opnieuw begonnen bij seizoen 1 en zit nu bij 5. Seizoenen 6 en 7 heb ik via downloads gevolgd, dus de DVD's daarvan heb ik besteld. Als ik daarmee klaar ben heb ik alvast wat van S8 opgespaard en kan ik zo doorkijken

Leuk overigens om alles nog een keer te zien; er is een hoop wat je in de loop der jaren vergeet: de tornado in seizoen 1, Dr. Virgil Swann, de Kiwatche caves en de ontdekkingen daarin, de drie elementen en het ontstaan van het Fortress, Red Clark in Metropolis, Lionel in de gevangenis, Perry White als low-life reporter, enzovoorts.

Voor komend seizoen ben ik benieuwd naar hoe ze meer naar Superman gaan toewerken. Clark schijnt te gaan vliegen (maar nu echt), dus dat opent wel nieuwe mogelijkheden.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      Admin vrijdag 5 september 2008 @ 12:04:32 #130
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_61398017
    quote:
    Op zondag 13 juli 2008 22:34 schreef RoyalFuss het volgende:

Er was eens een episode waarin een knul de toekomst kon zien, werd suup (nou ja zijn cape dan) in beeld gebracht, vliegend door de wolken. Erug cool
    Ja, dat was die gast die, als hij iemand aanraakte, in een visoen hun laatste momenten zag. Bij Lana zag hij bijvoorbeeld dat ze, oud en grijs, vredig in bed stierf, en bij Clark zag-ie niets, alleen die cape. "Het is alsof jij geen einde hebt" omschreef-ie het.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      vrijdag 5 september 2008 @ 12:18:03 #131
    3767 Herald
    Come get some
    pi_61398353
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2008 12:04 schreef Breuls het volgende:
    Ja, dat was die gast die, als hij iemand aanraakte, in een visoen hun laatste momenten zag. Bij Lana zag hij bijvoorbeeld dat ze, oud en grijs, vredig in bed stierf
    waar ze de gedekryptonatiseerde ketting om haar hals droeg! Ze had die ketting wel gevonden ooit in Clark's kamer, maar ze heeft 'm nooit terug gekregen
      Admin vrijdag 5 september 2008 @ 12:34:10 #132
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_61398802
    Dat heb ik niet onthouden. Maar je lijstje is wel leuk: er klopt zo nu en dan iets niet, maar de grap is dat je elke film of tv-serie op die manier helemaal tot op de grond toe kunt afbranden. Wmb is het belangrijk in hoeverre het het verhaal stoort en bij Smallville vind ik dat wel in orde.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      vrijdag 5 september 2008 @ 13:01:40 #133
    3767 Herald
    Come get some
    pi_61399573
    Ik vond het dermate storend dat Chloe als personage -vooral in de eerste twee seizoenen- alleen bestaansrecht had om snel achtergrond informatie te winnen over iets of iemand. Daarbij was de informatie die ze vond zo gedetaileerd dat het te absurd werd. Alsof iedereen zo maar op het www wordt beschreven met grote (recente!) foto erbij inclusief adresgevens.

Ik vind het niet erg als er een aflevering is dat ze onmogelijke computer dingen gaan doen. Je mag van mij best een keer het pentagon hacken om een kernraket te stoppen, maar in Smallville gebeurde dat bijna in elke aflevering. Zelfde met de knockout en geheugenverlies foefjes. Tuurlijk mag Lex Luthor een keer geheugenverlies hebben, maar in 7 seizoenen is ie 6 keer achter het geheim van Clark Kent gekomen. En met een klap op zijn hoofd of aanraking met de alphabetagamma-ray en hoppa hij weet gelukkig niet meer dat Clark superkrachten heeft. Op een gegeven moment wordt het gewoon lachwekkend, omdat je aan het begin van de episode dan al weet dat 30 minuten later iemand een deegroller op zijn kop krijgt en alles -heel toepasselijk- is vergeten.

En zoals ik al zei, misschien komt het omdat ik alle seizoenen Smallville achter elkaar heb gekeken, dan valt het natuurlijk meer op. Maar ik geloof niet dat het in andere series ook zo vaak zulke deux-ex-machina's worden gebruikt, zeker niet als standaard oplossing voor alles.
      Admin vrijdag 5 september 2008 @ 14:16:40 #134
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_61401719
    Klopt, het trucje om iemands reactie op Clarks geheim in beeld te brengen maar het verder geen gevolgen te laten hebben (Clark laat in aflevering 100 zelfs de tijd terugdraaien) wordt erg vaak uitgevoerd. Gelukkig is dat zelden de kern van het verhaal.

En uiteindelijk komen steeds meer mensen het te weten: Pete, Chloe, Lionel, Lana, Oliver (lees: Oliver en die andere gasten), dus ze houden er niet te stug aan vast.

Maar het valt inderdaad meer op als je veel achter elkaar kijkt. Wat ik overigens nu aan het doen ben.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      Admin vrijdag 5 september 2008 @ 14:19:32 #135
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_61401814
    Waarom in veel series overigens, en hier net zo goed, het soms "zo makkelijk" is om informatie te krijgen, zoals het opzoeken van gegevens, inzoomen op een nummerbord, dat soort dingen, is omdat je anders een ander karakter van de serie krijgt. Als personages constant hemel en aarde moeten bewegen om de informatie te krijgen waar het verhaal om draait is een aflevering te kort en/of leidt het teveel af van wat de serie je echt wil vertellen in die aflevering.

Dat zie ik overigens niet als excuus, meer als beredenering. Ik kan me er persoonlijk wel in vinden, al mogen sommige producers wel iets meer moeite doen om iets origineels te bedenken.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      Moderator vrijdag 19 september 2008 @ 12:16:01 #136
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_61755583
    Ik zie net dat aflevering s08e01 online is Straks even checken of het inderdaad "echt" is, want het begint toch pas weer op 2 oktober?
    niet zo tof doen
    pi_61755703
    het is echt en smallville neemt de volgende stap
    A little bit hateful
      Moderator vrijdag 19 september 2008 @ 12:40:19 #138
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_61756246
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 12:20 schreef Liquidootje het volgende:
    het is echt en smallville neemt de volgende stap
    Ik zag het, ik heb hem net binnen, even overzetten op mijn laptop en dan vanmiddag kijken! Ik zag al wat nieuwe figuren voorbijkomen toen ik er net even doorheen ging.
    niet zo tof doen
    pi_61757993
    Inderdaad, trek hem ook gelijk even van usenet af, in HD wel te verstaan.

Alleen even denken hoe seizoen 7 ook alweer afliep
      Moderator vrijdag 19 september 2008 @ 13:55:34 #140
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_61758538
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 13:38 schreef DaFrenk het volgende:
    Inderdaad, trek hem ook gelijk even van usenet af, in HD wel te verstaan.

Alleen even denken hoe seizoen 7 ook alweer afliep
    Ik begon net met kijken en dacht "okay hoe zit het ook al weer?". Gelukkig had ik de laatste aflevering van vorig seizoen bewaard en ik heb nog even het laatste stukje bekeken, nu snap ik het weer en kan ik weer verder kijken.
    niet zo tof doen
    pi_61758675
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 13:55 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik begon net met kijken en dacht "okay hoe zit het ook al weer?". Gelukkig had ik de laatste aflevering van vorig seizoen bewaard en ik heb nog even het laatste stukje bekeken, nu snap ik het weer en kan ik weer verder kijken.
    Right, ik keek even terug in het topic daar werd druk over het einde gediscussieerd, en nu herinner ik het me ook weer
    pi_61760680
    Hmm, na het einde van deze season premiere krijg ik nu toch wel erg veel zin in dit seizoen
    pi_61765973
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 15:03 schreef DaFrenk het volgende:
    Hmm, na het einde van deze season premiere krijg ik nu toch wel erg veel zin in dit seizoen
    Me too! Eindelijk geen farmboy meer!
    En Lois op het eind, met zo'n tevreden gezicht
    pi_61768350
    Mooi begin van het nieuwe seizoen Ben benieuwd naar de rest
    pi_61769617
    Jeej Clark gaat eindelijk Lois neuqen dit seizoen, zal tijd worden.

En Herald:
      maandag 22 september 2008 @ 17:36:46 #146
    221380 RoyalFuss
    zo goed als nieuw
    pi_61829664
    Uhmpf, ik vind het wat langdradig worden.
    Hoewel Clark met bril op in de intro was wel weer leuk. Hoop dat ie zich wat meer gaat ontwikkelen als "nerd" en mensen gaat redden enzo... en wat echt NIET kan is dat ie nog steeds niet vliegt.. of zelfs probeert.

Wat echt tof zou zijn is de ontwikkeling tot suup dit seizoen en de laatste episode een echte lois & clark aflevering, met supermankostuum natuurlijk.. maar dat zit er niet in denk ik.
    pi_61904151
    Is het nog op TV? Zoja, welke zender?
    pi_61929821
    Vandaag de nieuwe aflevering Ben benieuwd, Clark als reporter
    pi_61931483
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 13:11 schreef DaFrenk het volgende:
    Vandaag de nieuwe aflevering Ben benieuwd, Clark als reporter
    Op welke zender en hoe laat?
    pi_61932470
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef Larry-Laffer het volgende:

[..]

Op welke zender en hoe laat?
    Hij bedoeld de amerikaanse uitzending. Die is gisteren geweest en dus vandaag te downloaden. Ook net binnen en nu maar even kijken.
    pi_61934031
    Inderdaad Geen idee of de serie ook ergens in Nederland wordt uitgezonden eigenlijk?

Anyway, de aflevering inmiddels gezien. Het begint wat te lijken op Lois & Clark, en dat vind ik eigenlijk een hele leuke richting Leuke verwijzingen naar het omkleden in de telefooncel Van de pantalon met blouse is het nog maar een kleine stap naar z'n pak met bril! Dan nog even z'n secret identity verder ontwikkelen en hop! Ik ben weer hooked!
    pi_61935207
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 16:16 schreef DaFrenk het volgende:
    Inderdaad Geen idee of de serie ook ergens in Nederland wordt uitgezonden eigenlijk?

Anyway, de aflevering inmiddels gezien. Het begint wat te lijken op Lois & Clark, en dat vind ik eigenlijk een hele leuke richting Leuke verwijzingen naar het omkleden in de telefooncel Van de pantalon met blouse is het nog maar een kleine stap naar z'n pak met bril! Dan nog even z'n secret identity verder ontwikkelen en hop! Ik ben weer hooked!
    quote:
    Wanneer zendt Veronica 'Smallville' uit?

De (voorlopig) laatste aflevering van Smallville werd op maandag 30 juni uitgezonden. Of en wanneer deze serie terugkeert bij Veronica is (nog) niet bekend.

Bron: www.sbs.nl
    Scene met de telefooncel moest ik ook even om lachen . Aflevering viel me verder beetje tegen. Maar hoe Clark zichzelf ontwikkelt is dan wel weer leuk om te zien . Het einde was dan wel weer een klein cliffhangertje naar volgende week, ben daar dus zeer benieuwd naar.
    pi_61945614
    Lois ziet Clark wel zitten, en ik ook Die blauw blouse stond 'm geweldig!
    De vriendschap met Lex begon doordat Clark hem redde, nu gebeurd het zelfde met dat vrouwtje (naam kwijt) die Lex vervangt. Funny.
    pi_61946541
    http://www.surfthechannel(...)tion.html?aid=228706

En dan doorspoelen naar 17.20 dan zie je de uier van dat vuur meisje
    pi_62318352
    Woei! Veel Lois & Clark signalen
    Leuke aflevering!
    pi_62319053
    Morgen terug kijken
    pi_62324235
    Hmm.. wie is X? Ook iemand uit de Superman wereld of..?
    pi_62469476
    "Do you love him?"
    Lois: "Yes"
    En dan de reactie van Clark dat ie verwacht schokken te krijgen

Lekker ongemakkelijk ook als ze Oliver tegen komen, en aan het einde in de lift
      Moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:23:30 #159
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_62470421
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2008 00:43 schreef Purky het volgende:
    Lois ziet Clark wel zitten, en ik ook Die blauw blouse stond 'm geweldig!
    De vriendschap met Lex begon doordat Clark hem redde, nu gebeurd het zelfde met dat vrouwtje (naam kwijt) die Lex vervangt. Funny.
    Eens! Nu Clark wat ouder wordt, wordt hij ook steeds leuker
    niet zo tof doen
      zondag 19 oktober 2008 @ 01:57:29 #160
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_62497193
    Het staat me dit seizoen best aan eigenlijk. Geen Lex en Lionel meer. Heerlijk.
      zondag 19 oktober 2008 @ 12:32:25 #161
    125253 Hoedjes
    Who are you, looking at me?
    pi_62500612
    en ook eindelijk geen Lana Lang meer!
    Sophia is liev | Sophia deeltje 2, 3 | 248x Veronica Mars HQ's
    pi_62501050
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 01:57 schreef scanman01 het volgende:
    Het staat me dit seizoen best aan eigenlijk. Geen Lex en Lionel meer. Heerlijk.
    Vind ik niet.
    Dat nieuw wijf is erg irritant. Dan heb ik liever Lex hoor...
    En Lionel heb ik ook nooit problemen mee gehad... Chloe met haar super brain vind ik ook maar BS.
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 12:32 schreef Hoedjes het volgende:
    Enige pluspunt van dit seizoen ja..
    pi_62507577
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 12:32 schreef Hoedjes het volgende:
    Dat is zeker een heerlijkheid!
      Admin zondag 19 oktober 2008 @ 17:57:10 #164
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_62507817
    Zo! Seizoen 7 kwam deze week binnen, dus die heb ik gisteren uitgekeken, en daarna heb ik de braaf opgespaarde S8 afleveringen bekeken. Ik ben weer bij. En ik moet weer terug naar het 1-aflevering-per-week ritme.

Het vertrek van Kreuk en Rosenbaum is een goede kans geweest voor het team om een andere richting op te gaan. Het werd zo langzamerhand wel eens tijd dat Clark wat meer in Metropolis kwam, al kreeg ik bij 8x02 wel een beetje het idee dat ik naar Dean Cain en Teri Hatcher zat te kijken (qua verhaal: busongeluk voor de deur, Clark die als Lois zich omdraait snel wegzoeft, etcetera). Maar ik ga ervanuit dat dat bewust een eenmalige knipoog was, ook omdat ze nu toch wel een aantal arc-dingetjes aan het starten zijn. Volgens mij zijn dat op dit moment (onder andere):

› Chloe's superintellect. Dat kan niet goed blijven gaan.
    › Davis. We weten natuurlijk al wie hij is en dat spelt onheil.
    › Het kristal. Kans op een herbouw van het Fortress, lijkt me.
    › Lois' gevoelens voor Clark.
    › Olivers geschiedenis met 'Mercy' en hoe dat zich voortzet.

Verder vraag ik me af in hoeverre de producers daadwerkelijk naar Superman willen toewerken, dit seizoen. Als het het laatste seizoen is, is het simpel: bouw dit seizoen op dat hij steeds meer zijn roeping gaat volgen en laat 'm in de finale zijn kostuum voor het eerst aantrekken. Als het niet het laatste seizoen is: hoe lang kun je nog uitstellen dat Clark Kent Superman is? En als ze ooit besluiten 'het pak' te introduceren, hoe gaan ze het 'verborgen identiteit' issue oplossen? Hij kan niet ineens een bril gaan dragen, gekromd gaan lopen en clumsy doen.

Oh, en na Reeve, Kidder en Cain vind ik het tijd voor een Hatcher cameo.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_62626953
    http://www.tv.com/story/11764.html
    interview met Sam Witwer -> Davis
    pi_62635726
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 17:57 schreef Breuls het volgende:

Verder vraag ik me af in hoeverre de producers daadwerkelijk naar Superman willen toewerken, dit seizoen. Als het het laatste seizoen is, is het simpel: bouw dit seizoen op dat hij steeds meer zijn roeping gaat volgen en laat 'm in de finale zijn kostuum voor het eerst aantrekken. Als het niet het laatste seizoen is: hoe lang kun je nog uitstellen dat Clark Kent Superman is? En als ze ooit besluiten 'het pak' te introduceren, hoe gaan ze het 'verborgen identiteit' issue oplossen? Hij kan niet ineens een bril gaan dragen, gekromd gaan lopen en clumsy doen.
    In de nieuwe aflevering begint dit balletje langzaam te rollen Best kans dat het dus dit seizoen nog gaat gebeuren
      Admin vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:29:05 #167
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_62839772
    Deze week weer een flinke hint: Clark wil wel doorgaan met de held uithangen, maar zijn identiteit komt steeds meer in het geding. En we hebben nu alvast een rode cape gezien, plus Lois gaat zich nu richten op 'wie is die gast'.

Het komt steeds dichterbij allemaal.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_62843795
    Oehh...dit was een toffe episode. Kriebels bij de cape . Ben benieuwd hoe ze het verder gaan doen . Alleen snap ik niet helemaal wat er met Chloe aan de hand is..
      Admin vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:05:59 #169
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_62843965
    Chloe gaat nog heel wat meemaken de komende weken. Maar wat zij deed vond ik erg ver gaan, voor haar..
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      zaterdag 1 november 2008 @ 01:32:06 #170
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_62854696
    Volgens mij vind ik het niet echt een leuke verhaallijn wat ze met Chloe doen. Maken ze haar nu een soort moordenares om Clark's geheim te beschermen? Niet leuk. Zal wel het einde van Chloe inluiden

De rode cape was leuk.... en Clark's reactie op Oliver's tip om ook een cape te dragen: "Not in this lifetime"
      zaterdag 1 november 2008 @ 11:23:33 #171
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_62857937
    Tja, ben ook benieuwd, maar ben blij dat Smallville weer wat toffer wordt. .
    Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
    "The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
    pi_62875226
    ik vond het juist wel tof wat chloe deed,
    ben alleen benieuwd hoe ze clark ooit vrijwillig in dat maillot krijgen
      Admin zondag 2 november 2008 @ 10:19:55 #173
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_62877354
    De oude producers hadden een regel dat ze hem nooit in het Superman-kostuum zouden tonen en nooit echt zouden laten vliegen (dus als Clark, niet als red-Clark of 'Kal-El' oid). Dat laatste schijnt dit seizoen te veranderen (hij deed al een enorme sprong, onlangs), maar de tights blijven nog even uit.

De vraag is wel; hoe krijg je het voor elkaar om in deze context, waarbij iedereen (binnen de serie) heel oplettend is, straks daadwerkelijk een Superman te introduceren. Superman draagt geen masker, dus het kan niet anders dan dat men hem gaat herkennen...
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_62877384
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 10:19 schreef Breuls het volgende:
    De oude producers hadden een regel dat ze hem nooit in het Superman-kostuum zouden tonen en nooit echt zouden laten vliegen (dus als Clark, niet als red-Clark of 'Kal-El' oid). Dat laatste schijnt dit seizoen te veranderen (hij deed al een enorme sprong, onlangs), maar de tights blijven nog even uit.

De vraag is wel; hoe krijg je het voor elkaar om in deze context, waarbij iedereen (binnen de serie) heel oplettend is, straks daadwerkelijk een Superman te introduceren. Superman draagt geen masker, dus het kan niet anders dan dat men hem gaat herkennen...
    Inderdaad, er mist nog een bril en een nerd-kapsel ..
      Admin zondag 2 november 2008 @ 10:35:51 #175
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_62877505
    Precies. Thing is, waarom zou hij die ineens gaan dragen (die bril), en dan nog herkent men hem van voordat hij een bril had. En dan laat ik nog buiten beschouwing dat het algemeen wordt gezien als een rare situatie dat men Clark niet als Superman herkent omdat-ie een bril draagt.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_62877540
    misschien dat Jor-El terugkomt en Clark een keuze geeft... al zijn vrienden raken hun geheugen kwijt wat betreft Clark, zodat hij zichzelf opnieuw kan introduceren als Clark Kent met bril enzo. Ik zou anders ook geen goede oplossing kunnen vinden.
      zondag 2 november 2008 @ 11:00:20 #177
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_62877813
    quote:

Ik vermoed dat ze dit tot het eind van de serie gaan bewaren en misschien het dan een beetje open laten. We zitten nu eenmaal al in seizoen 8. Er zijn een hoop twijfels of er een seizoen 9 gaat komen, omdat de meeste acteurs aangegeven hebben zin hebben in nieuwe dingen (er zijn er immers al 2 weg gegaan die al in nieuwe series opgedoken zijn).

Als ik vanavond weer thuis ben zal ik wat bronnen gaan zoeken (voordat Breuls begint te klagen ).
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
    pi_62890458
    ik zou het een beetje raar vinden als ze hem nooit laten vliegen
    vanaf seizoen 1 laten ze clark langzamerhand transformeren in superman,
    en dan opeens kan hij op het eind niet vliegen? lijkt me sterk
    pi_62890645
    Deze superman is net zoals de hulk. Hij kan niet vliegen maar wel super hoog en ver springen.
    A little bit hateful
      Admin zondag 2 november 2008 @ 20:46:18 #180
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_62891832
    Zoals ik zei; dat vliegen komt waarschijnlijk in de loop van dit seizoen.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      zondag 2 november 2008 @ 21:30:41 #181
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_62893261
    Destemeer vermoed ik dat dit het laatste seizoen is en ze daarom nu de vaart er in zetten. Beter ook. Want liever een laatste spectaculair seizoen dan nog 2 jaar ons kwellen. .
      Admin zondag 2 november 2008 @ 21:49:28 #182
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_62893844
    Hangt van de koers af. Als ze langzaam omvormen naar een wat bredere DC-verfilming-als-serie, kunnen ze nog jaren mee. Tom Welling zou dan zelfs geen regular meer hoeven zijn.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      zondag 2 november 2008 @ 23:45:29 #183
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_62897503
    quote:

Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Zijn haar zal wel strak naar achteren worden gekamd ofzo, maar dan nog.... Ze kunnen ook de boel niet omdraaien en in dit geval Superman een bril opzetten. Zou ook een beetje vreemd zijn.

edit: of misschien zie je hem aan het eind van dit seizoen een cape aantrekken en dan is Smallville ten einde. Dat het dus nooit echt wordt uitgelegd.
      zondag 2 november 2008 @ 23:59:12 #184
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_62897861
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef Breuls het volgende:
    Hangt van de koers af. Als ze langzaam omvormen naar een wat bredere DC-verfilming-als-serie, kunnen ze nog jaren mee. Tom Welling zou dan zelfs geen regular meer hoeven zijn.
    Mwoah, dat zie ik al helemaal niet zitten. Ik vind die JLA-flirts erg leuk, maar dit is een Supermancentrische serie en dat moet het blijven tot het eind. Daarnaast kunnen series toch niet eindeloos door gaan, dus ik vind het niet erg als ze dit seizoen spectaculair afsluiten en daarmee finito. .
      Admin maandag 3 november 2008 @ 07:18:52 #185
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_62899770
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 23:45 schreef scanman01 het volgende:

edit: of misschien zie je hem aan het eind van dit seizoen een cape aantrekken en dan is Smallville ten einde. Dat het dus nooit echt wordt uitgelegd.
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 17:57 schreef Breuls het volgende:

Als het het laatste seizoen is, is het simpel: bouw dit seizoen op dat hij steeds meer zijn roeping gaat volgen en laat 'm in de finale zijn kostuum voor het eerst aantrekken.
    My thoughts exactly.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      maandag 3 november 2008 @ 18:02:02 #186
    221380 RoyalFuss
    zo goed als nieuw
    pi_62913456
    Bwah series finales zijn altijd prut. Zal wel zoiets worden dat Clark als Clark naar het Fortress toe vliegt om daar zijn opleiding te starten... einde serie.

Heb wel ergens gelezen dat hij dit seizoen leert vliegen.. Zal ook wel eens tijd worden, eigenlijk vindt ik deze Clark nogal een wimp. En hij speelt het nog niet eens..

Vwb het niet herkennen, in de comics is wel eens gespeeld met het idee dat dit een "ability" is van suup.
    Een soort paranormale gave dus..

Lijkt me wel leuk als deze gave zich openbaart en niemand herkent Clark dus als Clark niet meer.

Hoe dan ook, een cape of ten minste het S-schild zou toch wel tof zijn.
      Admin maandag 3 november 2008 @ 18:54:38 #187
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_62914730
    Het S-schild is al talloze keren langsgekomen.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      vrijdag 7 november 2008 @ 18:58:34 #188
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_63036985
    Kara is back

(verder heb ik de afl nog niet gezien)
      Admin vrijdag 7 november 2008 @ 19:11:47 #189
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_63037297
    Ik ben heel bewust niet Wikipedia afgestruind om op te zoeken wie Davis nu eigenlijk is (al had ik al wel ergens zijn schurkennaam en reputatie opgevangen), dus ik vind het leuk om nu te ontdekken waar hij vandaan komt.

En ik zat te denken: het is goed dat Kreuk en Rosenbaum weg zijn. Het geeft veel meer ademruimte als je niet steeds verhalen moet maken waar Lex en Lana inpassen. Plus het is een goede verandering van spijs.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_63044587
    "We're abducted!!"

Chloe was eng met d'r witte ogen.. Het gaat vast niet goed eindigen voor haar..
    pi_63048865
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 19:11 schreef Breuls het volgende:
    Ik ben heel bewust niet Wikipedia afgestruind om op te zoeken wie Davis nu eigenlijk is (al had ik al wel ergens zijn schurkennaam en reputatie opgevangen), dus ik vind het leuk om nu te ontdekken waar hij vandaan komt.

En ik zat te denken: het is goed dat Kreuk en Rosenbaum weg zijn. Het geeft veel meer ademruimte als je niet steeds verhalen moet maken waar Lex en Lana inpassen. Plus het is een goede verandering van spijs.
    Ik heb 3 weken geleden toevallig de comic "Last Son" van Richard Donner gelezen. Dit verhaal gaat over een 2e kryptonian die naar aarde komt en Clark neemt hem onder zijn hoede en noemt hem Christopher Kent (naar Christopher Reeve) ... Uiteindelijk komen Zod en Ursa naar aarde om Kal-El te vertellen dat het hun kind is. Erg goede comic als je geinteresseerd bent!
    pi_63050596
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 19:11 schreef Breuls het volgende:

Heb me niet kunnen inhouden en heb die Smallville Wiki eens door zitten lezen, er staat ons nog heel wat te wachten!

Alleen;
    SPOILER
      Admin zaterdag 8 november 2008 @ 12:09:19 #193
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_63050791
    quote:
    Op zaterdag 8 november 2008 10:13 schreef Retarded het volgende:

[..]

Ik heb 3 weken geleden toevallig de comic "Last Son" van Richard Donner gelezen. Dit verhaal gaat over een 2e kryptonian die naar aarde komt en Clark neemt hem onder zijn hoede en noemt hem Christopher Kent (naar Christopher Reeve) ... Uiteindelijk komen Zod en Ursa naar aarde om Kal-El te vertellen dat het hun kind is. Erg goede comic als je geinteresseerd bent!
    Ik ben de laatste tijd wat meer met comics bezig, dus die zal ik ook wel 's lezen.
    quote:
    Op zaterdag 8 november 2008 11:57 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Heb me niet kunnen inhouden en heb die Smallville Wiki eens door zitten lezen, er staat ons nog heel wat te wachten!

Alleen;
    SPOILER
    Ik lees alleen de netwerkbeschrijvingen een beetje, dus ik weet wel wat dingetjes. Maar de echte spoilers doe'k niet.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      Admin zaterdag 8 november 2008 @ 12:14:42 #194
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_63050890
    Last Son: http://www.dccomics.com/dcu/graphic_novels/?gn=9180
    Wel een korte, met 160 blz.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_63050935
    dat is em ja... ik vond hem zeker vermakelijk!
      zaterdag 8 november 2008 @ 13:18:16 #196
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_63051950
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 18:58 schreef scanman01 het volgende:
    Kara is back

(verder heb ik de afl nog niet gezien)
    .... and gone again...
    pi_63233939
    'It's the sign of Doom.."

Wel raar dat Chloe nou niet meer weet van Clark z'n geheim. Echt zo: "ik breng het wel weg, jij bent zo langzaam" & "ja in z'n eentje kan hij vast niet al die dingen tillen" Maar misschien wel beter, toch weer een goede keuze van Clark
      vrijdag 14 november 2008 @ 22:57:08 #198
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_63234182
    Dit is meteen een stuk minder leuk, wat mij betreft (en iedereen die hier heeft zitten meekijken). Dat Clark en Chloe samenwerkten was juist zo sterk aan het programma en nu Chloe niet meer weet wat Clark kan is dat allemaal weg. Slechte keuze van de schrijvers wat mij betreft. Maakt de rest van het seizoen waarschijnlijk wat minder leuk.
    pi_63234458
    Volgende week:

(Major spoiler! )
    SPOILER
      Admin vrijdag 14 november 2008 @ 23:46:06 #200
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_63235526
    Oeh.

Overigens zou ik niet te snel conclusies trekken op basis van de gebeurtenissen in deze aflevering.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_63235670
    "Doomsday is coming..."

damn.. chills ben wel benieuwd of ze Doomsday in menselijke vorm laten of toch meer alien-achtig doen. Gezien het de zoon van Zod is zal het wel een menselijke vorm zijn. Maarre...
    SPOILER
    pi_63235773
    heb het antwoord al

let op: SPOILERS!!!

zaterdag 15 november 2008 @ 00:54:11 #203
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_63236615
    De confrontatie met Doomsday nu al? Ik dacht dat wordt de season finale ofzo...
    Na de afl van volgende week is er trouwens wel een hele lange pauze geloof ik.
    pi_63241125
    Ik vind het wel jammer dat bij de laatste aflevering...
    SPOILER
    pi_63241815
    quote:
    Op zaterdag 15 november 2008 12:04 schreef -Strawberry- het volgende:
    SPOILER
    Ik denk dat het een noodzakelijkheidje was om clark los te maken van alle strings in smallville. Ik heb echt het gevoel dat ze naar het einde toe aan het schrijven zijn. To go out with a big bang!
    A little bit hateful
    pi_63277501
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2008 23:59 schreef Retarded het volgende:
    heb het antwoord al

let op: SPOILERS!!!

Whoa! Looks promising
    pi_63281970
    Woah.. dat ziet er inderdaad goed uit zeg!
    pi_63402882
    Dat was een goeie mid-season finale.. Nu helaas wachten tot januari
      Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 15:16:49 #209
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_63406075
    Oh dit was dus de laatste voorlopig, jammer. Wel een beetje Cloverfield meets Smallville aflevering met een klein beetje King Kong. De spanning tussen Lois en Clark vind ik wel leuk en waar Lana nou weer mee bezig is?

Ik hoop nog steeds dat Clark op een gegeven moment gaat vliegen.
    niet zo tof doen
    pi_63406404
    Ja hey, eerste HD versie die ik gedownload heb van smallville en dan krijg je continue van dat low budget ruisbeeld
    A little bit hateful
      Admin vrijdag 21 november 2008 @ 17:43:24 #211
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_63410111
    Trailer voor de volgende aflevering:

Met:
    SPOILER
    Jammer van de lange hiatus. Het is al erg genoeg dat er steeds een week tussenzit.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      Admin vrijdag 21 november 2008 @ 19:53:37 #212
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_63413144
    Artikel over Legion op CBR: http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=18912

Als je echt echt echt niks wil weten, niet lezen.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_63415909
    Lois & Clark
    Lana & Lex

Waarom pas januari?
      vrijdag 21 november 2008 @ 21:55:25 #214
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_63416840
    Beetje een zwakke afl eigenlijk. Behalve die korte aanval gebeurde er niet al te veel. Behalve wat Clark/Lois plagerijtjes.
      zaterdag 22 november 2008 @ 06:58:21 #215
    125461 Sc0tTy
    Kiss the sound!
    pi_63423289
    hmm ik vond em echt super vet maar ook erg tegenvallen. ik vond het jammer dat ze het idee hadden gejat. maar vond het goed uitgewerkt.
    lois en clark waren echt lief samen 't was deze ep bijna zo ver, moet lana et weer verneuken de volgende ep verwacht ik niet gelijk dat ze wat doen, want er zijn te veel belangrijkere zaken.

ben zelf een beetje van mening dat die trouwerij een beetje snel was in gerold, en dan bedoel ik in een korte aantal eps van proposal to marriage. maarjah dat zal misschien aan mij liggen.

voor de rest vond ik et een goeie ep, en zeker dat einde

ik ga me bedje op zoeken
      zaterdag 22 november 2008 @ 10:56:02 #216
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_63424678
    Het was verdomme al het derde deze week dat begint met iets dat gevolgd wordt door een "x hours earlier". D'oh!

Lois & Clark .
      Moderator zaterdag 22 november 2008 @ 11:07:00 #217
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_63424816
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 15:27 schreef Liquidootje het volgende:
    Ja hey, eerste HD versie die ik gedownload heb van smallville en dan krijg je continue van dat low budget ruisbeeld
    Heb jij ook dat het geluid niet meer synchroon loopt op een gegeven moment? Ik heb dat altijd met Smallville, als ik de aflevering als DVD of VCD brand, met andere series heb ik dat nooit, alleen met SV.
    niet zo tof doen
      zaterdag 22 november 2008 @ 11:14:37 #218
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_63424922
    Van welke groep is die release die jij hebt?
      Moderator zondag 23 november 2008 @ 09:53:51 #219
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_63443714
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 11:14 schreef Witchfynder het volgende:
    Van welke groep is die release die jij hebt?
    Ik heb altijd de eztv release, ook van bijvoorbeeld Prison Break en Heroes, met die laatste twee dus nooit problemen, heel vreemd. Met SV heb ik het eigenlijk altijd al gehad, volgens mij al sinds seizoen 1.
    niet zo tof doen
    pi_63452603
    Dat laatste shot van Lex
      zondag 23 november 2008 @ 19:01:56 #221
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_63456610
    Ik had nooit gedacht dit nog eens te kunnen zeggen, maar...
    Smallville is goed dit jaar!!!
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      zondag 23 november 2008 @ 20:31:01 #222
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_63458979
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 09:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb altijd de eztv release, ook van bijvoorbeeld Prison Break en Heroes, met die laatste twee dus nooit problemen, heel vreemd. Met SV heb ik het eigenlijk altijd al gehad, volgens mij al sinds seizoen 1.
    Ik had dat ook met een serie, weet ff niet meer welke, maar toen wachtte ik uiteindelijk een dag tot ik een repack zag. .
    pi_63459372
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 09:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb gewoon ook diezelfde ja, maar geen problemen met niet kloppend geluid. Ik gebruik wel CoreAVC of vlc voor de mkv bestanden. Heb het nog nooit op een dvd of cd gezet
    A little bit hateful
    pi_63479946
    Vrijdag geen tijd meer voor gehad, dus straks even de nieuwe downloaden
    pi_63495070
    Ik dus blij dat Lex en Lana weg zijn komen die huillies negen afleveringen later gewoon weer terug
      zondag 14 december 2008 @ 02:15:37 #226
    182991 esco_
    ruler of worlds
    pi_63999815
    Lana is gewoon echt een tyfushoer, dat ze eens opflikkert .
    Op het amerikaanse forum zit echt iedereen de jonge Lois & Clark liefde af te zeiken. Ik vind briljant hoe ze sinds het begin van seizoen 8 steeds meer die gevoelens door hebben laten schijnen. 805 was wel een heel erg toppertje in dat opzicht en 810 is ook extreem vet .
    Alleen had Doomsday eens een end moeten opflikkeren, dat vind ik nu echt een kutvijand.
    Overigens nieuwe trailer voor Legion:
    SPOILER
    Die Today For A Better Tomorrow
      zondag 14 december 2008 @ 02:44:52 #227
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_64000303
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 00:12 schreef Devrim_ het volgende:
    Ik dus blij dat Lex en Lana weg zijn komen die huillies negen afleveringen later gewoon weer terug
    Is van korte duur geloof ik (en hoop ik, helemaal wat Lex betreft).
      Admin zondag 14 december 2008 @ 12:23:04 #228
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_64003354
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 02:15 schreef esco_ het volgende:
    SPOILER
    Voor hen die de spoilertags lezen. Lees deze posts en dan de spoiler nog eens:
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2008 22:57 schreef scanman01 het volgende:
    Dat Clark en Chloe samenwerkten was juist zo sterk aan het programma en nu Chloe niet meer weet wat Clark kan is dat allemaal weg.
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Breuls het volgende:

Overigens zou ik niet te snel conclusies trekken op basis van de gebeurtenissen in deze aflevering.

Overigens gaat John Glover een rol spelen in Heroes, later dit seizoen.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      Admin zondag 14 december 2008 @ 12:26:30 #229
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_64003426
    Oh en ik heb intussen Last Son en the Death of Superman gelezen, en ik heb het gevoel dat het concept Davis Bloome/Doomsday een beetje een combinatie is van de twee. Qua zoon van Zod aan de ene kant en Doomsday aan de andere kant.

Betekent wel dat Doomsdays oorspronkelijke oorsprong (een organisme gekweekt om koste wat kost te overleven) dus vervalt, en dat was eigenlijk juist best wel sterk. Aan de andere kant, voor een tv-serie heb je meer aan onderlinge familie- en kennissen-banden als backstory.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      zondag 14 december 2008 @ 12:42:33 #230
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_64003688
    Wat bedoel je dan met "Overigens zou ik niet te snel conclusies trekken op basis van de gebeurtenissen in deze aflevering" en belangrijker: hoe weet je dat allemaal dan?
      Admin zondag 14 december 2008 @ 13:20:32 #231
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_64004450
    De tv-gids beschrijvingen en spoilers lezen. Waar ik met die uitspraak op doelde:
    SPOILER
    Ik zal effe kijken of ik kan vinden waar ik dat toen heb gelezen.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      Admin zondag 14 december 2008 @ 13:32:00 #232
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_64004712
    SPOILER
    Dit is een spoiler voor Legion. Weet niet meer zeker of dit is waar ik het vandaan had.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      maandag 15 december 2008 @ 00:53:04 #233
    182991 esco_
    ruler of worlds
    pi_64020922
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 13:32 schreef Breuls het volgende:
    SPOILER
    Dit is een spoiler voor Legion. Weet niet meer zeker of dit is waar ik het vandaan had.
    Laatste weken niet meer op gekeken, site is wel bekend.
    Vet iig , verklaart ook waarom ze op het einde van 810 zo lacht met die wezenloze blik.
    Schijt dat het nog tot 15 januari duurt..
      maandag 15 december 2008 @ 01:04:15 #234
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_64021132
    Ik lees daar dat Allison Mack (Chloe) ook al afleveringen regisseert Leuk.
      Admin maandag 15 december 2008 @ 07:32:05 #235
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_64022996
    Geen idee of het leuk is, ik weet niet welke ze heeft geregisseerd dus ik kan 't niet beoordelen.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      maandag 15 december 2008 @ 11:49:43 #236
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_64027168
    Ze regisseert afl 13, 'power'. En ja, ik vind het leuk voor haar. Dat kan ik ook al zeggen zonder de aflevering te hebben gezien.
      Admin maandag 15 december 2008 @ 17:02:14 #237
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_64034752
    Oh voor haar. Ja, dat wel.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_64586373
    Eerste 6 afleveringen gezien van s8, nog 4 te gaan en ik ben weer helemaal bij.
    Ik moet zeggen dat het een goede wending heeft gekregen, hoop alleen wel dat we meer te zien krijgen van Kara (L)
      vrijdag 2 januari 2009 @ 18:21:58 #239
    182991 esco_
    ruler of worlds
    pi_64586525
    Volgens mij is Kara's verhaallijn voorbij, helaas.
    Dan maar iets meer Lois
    SPOILER
      Admin vrijdag 2 januari 2009 @ 18:34:00 #240
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_64586870
    Van de week trouwens Superman Returns gezien. Als je de comics kent en Smallville kijkt is Brandon Routh zo enorm ongeschikt als Clark, en eigenlijk nog meer als Superman. Hij ziet er gewoon uit als een watje. Ik zou het tof vinden als Tom Welling gewoon de rol overneemt in de volgende film.

Oh, en ik heb The Supergirl from Krypton gelezen, van Jeph Loeb (die ook voor Smallville en later voor Heroes heeft gewerkt), en daarin komt Kara ook na Kal-El op aarde, na een tijdje in 'suspended animation' te zijn geweest waardoor Kal-El inmiddels ouder is dan zij. De rest van het verhaal komt niet helemaal overeen (in de comic zijn Batman en Wonder Woman er ook bij betrokken, bijvoorbeeld), maar de pure basis van Smallvilles Supergirl is dus gebaseerd op de comics, en dat doen ze toch niet zo heel vaak.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_64589289
    quote:
    Op vrijdag 2 januari 2009 18:21 schreef esco_ het volgende:
    Volgens mij is Kara's verhaallijn voorbij, helaas.
    Dan maar iets meer Lois
    SPOILER
    Hm zou ik toch zeer jammer vinden, Laura Vandervoort is niet echt vervelend om naar te kijken. Verder heb ik nooit de superman comics etc gekeken, dus ik blijf hopen
      Admin vrijdag 2 januari 2009 @ 21:06:26 #242
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_64593258
    De verhalen in de comics worden verder niet overgenomen hoor. Het wijkt enorm af. Immers; Doomsday is alleen in de tv-serie de zoon van Zod.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      Admin dinsdag 6 januari 2009 @ 08:19:19 #243
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_64717936
    Trailer voor Legion:

Deze quote: "You may be known as Clark Kent now, but one day you will be known as.." -- eindigt die quote met woord dat begint met een K? Of is dat het achtergrondgeluid?

Dit weekend effe seizoen 8 tot nu toe opnieuw kijken, denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Breuls op 06-01-2009 09:23:58 ]
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 08:58:11 #244
    16082 Wytze
    ...Confidential
    pi_64718426
    tvp
    "Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
      dinsdag 6 januari 2009 @ 23:45:33 #245
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_64753051
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 08:19 schreef Breuls het volgende:
    Trailer voor Legion:

Deze quote: "You may be known as Clark Kent now, but one day you will be known as.." -- eindigt die quote met woord dat begint met een K? Of is dat het achtergrondgeluid?

Spannende trailer!
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      dinsdag 6 januari 2009 @ 23:55:53 #246
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_64753412
    Idd. Kan niet wachten! .
      dinsdag 6 januari 2009 @ 23:57:56 #247
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_64753474
    quote:
    Trailer voor Legion:

Zal wel 'Kal El' op volgen.
      Admin woensdag 7 januari 2009 @ 07:35:08 #248
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_64757946
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 23:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zal wel 'Kal El' op volgen.
    Dacht ik ook aan, maar waarom zou hij Kal-El zeggen? Binnen de Justice League wordt-ie zo wel eens genoemd (net als hoe Batman Bruce wordt genoemd, Wonder Woman Diana enzo), maar ook daar en sowieso onder het grote publiek is het gewoon Superman.

Nouja, we weten het volgende week.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_64763198
    quote:
    That's a good idea Ga ik ook maar weer doen. Vind dit seizoen toch wel weer een van de betere.
    Toch jammer van de stukjes met Lana & Clark in de trailer.. Ik vind Lana niet meer leuk + Ik wil Lois & Clark
    pi_64836783
    quote:
    Op zaterdag 15 november 2008 12:04 schreef -Strawberry- het volgende:

-spoilertages weggehaalt- Chloe dus haar herinneringen aan Clark's abilities kwijt raakt. Dit kan ook nooit, want zowat in elke aflevering kwam dit wel ter sprake tussen die twee. Dan zitten er dus erg grote gaten in Chloe's geheugen. En ik snap ook niet wat voorn meerwaarde dit zou moeten hebben. Ik denk juist dat het voor de kijker veel leuker is als zij wel het geheim weet.
    Eerst dacht ik hier helemaal niet bij na. Heb alle eps opnieuw gekeken en deze keer stoorde mij dat enorm. Als Chloe Clark's geheim niet meer weet betekend het dat ze mega gaten heeft omdat heel veel met hem te maken had.
    IK hoop maar dat:
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 13:20 schreef Breuls het volgende:
    SPOILER
    dat waar is anders zou het toch niet kloppen..

Dan nog maar ff wat screencaps om weer in de stemming te komen:

Sooo close

So scary

Nu nog maar 1 weekje wachten!
    pi_65105714
    Iemand aflevering 11 al ergens gevonden?
      vrijdag 16 januari 2009 @ 13:05:20 #252
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_65105997
    Tuurlijk. Rapidshare heeft alles. Download duurde 5 minuten. Wat is het internet toch heerlijk
      Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 14:05:16 #253
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_65108167
    Helemaal vergeten dat het was begonnen! Gelukkig zag ik dit topic weer tevoorschijn komen en download meteen aangezet, straks kijken.
    niet zo tof doen
      Admin vrijdag 16 januari 2009 @ 14:29:05 #254
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65109154
    Hij is gaaf. Gewoon Doomsday, Brainiac en the Legion of Super-Heroes in 1 aflevering, met klinkklare verwijzingen naar Superman. Hell, Lightning Lad noemde hem bijna zo. En Doomsday wordt nu bij naam genoemd. En zijn oorsprong lijkt een beetje op die uit de comics, qua genetisch in elkaar gezet om alles te overleven.

Erg stoer.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 22:28:32 #255
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_65127067
    Ik vond The Legion eigenlijk maar niets, beetje Power Rangers achtig. Wat ik wel leuk vond waren de verwijzingen naar hoe Clark in de toekomst gaat worden, dat hij kan vliegen etc. Ik ben wel benieuwd wat het geheim van Lana is.

En weet Chloe nou nog wat Clark zijn geheim is, of bedoelde ze iets heel anders toen Clark vroeg wat ze zich nog herinnerde, bijvoorbeeld dat ze wist dat hij nog steeds verliefd is op Lana? Haar geheugen was toch gewist, tenminste het deel dat weet dat Clark superpowers heeft?
    niet zo tof doen
      Admin vrijdag 16 januari 2009 @ 22:31:47 #256
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65127199
    Nee, zij weet gewoon alles weer. Dit gebeuren heeft haar geheugen weer *echt* gereset.

Wat ik met de spoiler bedoelde die hierboven ergens gequote is, sloeg dus op deze aflevering.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_65127870
    Godzijdank dat ze alles weer weet

"Where's your cape? Vond ik toch wel de leukste verwijzing
    Wat een fijne aflevering vond ik dit zeg! Het is wel veel in een keer maar dat moet kunnen, er zit een beetje tempo in nu! Werd dit nou het laatste seizoen of is dat nog niet duidelijk?
    Vind Doomsday er wel een beetje scary uitzien..

"Be carefull in the days ahead.."
      zaterdag 17 januari 2009 @ 01:46:49 #258
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_65132600
    quote:
    Deze quote: "You may be known as Clark Kent now, but one day you will be known as.." -- eindigt die quote met woord dat begint met een K?
    Die andere onderbeekt hem dus en zegt zijn naam, 'Garth'. Ook weer opgelost
      Admin zaterdag 17 januari 2009 @ 01:50:20 #259
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65132657
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 22:49 schreef Purky het volgende:
    Godzijdank dat ze alles weer weet

"Where's your cape? Vond ik toch wel de leukste verwijzing
    Ik vond ze allemaal wel leuk. Ook dat LL "Su..." zegt. Zo dicht bij het S-woord zijn ze in de vorige zeven seizoenen niet gekomen.
    quote:
    Wat een fijne aflevering vond ik dit zeg! Het is wel veel in een keer maar dat moet kunnen, er zit een beetje tempo in nu! Werd dit nou het laatste seizoen of is dat nog niet duidelijk?
    Vind Doomsday er wel een beetje scary uitzien..
    Ik vind dat-ie te onduidelijk in beeld is. Maar volgens mij lijkt-ie wel redelijk op de comic versie. Daar is-ie al way cool.
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 01:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die andere onderbeekt hem dus en zegt zijn naam, 'Garth'. Ook weer opgelost
    Jah. Ik was echt benieuwd of ze Superman gingen zeggen. Net niet dus.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      zaterdag 17 januari 2009 @ 02:23:49 #260
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_65133114
    Dus Brainiac zat al heel lang 'in' Chloe? Maar het huwelijk met Jimmy enzo was wel allemaal Chloe zelf? Ik denk dat het me allemaal wat boven m'n pet gaat. Eigenlijk wordt het me misschien wel een beetje teveel fantasie de laatste tijd. Maar ja, dat hoort wel bij Superman natuurlijk.
      Admin zaterdag 17 januari 2009 @ 13:08:42 #261
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65138900
    Brainiac zat er al in sinds het einde van S7, ja.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      zaterdag 17 januari 2009 @ 13:28:34 #262
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_65139574
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 13:08 schreef Breuls het volgende:
    Brainiac zat er al in sinds het einde van S7, ja.
    Maar Chloe heeft dus ook wel eigen keuzes gemaakt zoals het huwelijk met Jimmy enzo? Want als de verhaallijn is dat Chloe al sinds het einde van seizoen 7 is overgenomen, dan zou je denken dat vanaf dat moment alles van Brainiac uitging en niet meer vanuit Chloe.
      Admin zaterdag 17 januari 2009 @ 13:44:47 #263
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65140006
    Nee, ze was wel zichzelf, maar niet volledig. Haar hoge IQ kwam door Brainiac, het geheugenverlies ook, haar aantrekking tot Davis/Doomsday volgens mij ook wel, maar het was verder voor een groot deel ook wel gewoon Chloe.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      zaterdag 17 januari 2009 @ 14:40:22 #264
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_65141491
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 13:44 schreef Breuls het volgende:
    Nee, ze was wel zichzelf, maar niet volledig. Haar hoge IQ kwam door Brainiac, het geheugenverlies ook, haar aantrekking tot Davis/Doomsday volgens mij ook wel, maar het was verder voor een groot deel ook wel gewoon Chloe.
    Maar dat Jor-El het deel van Clark's geheim uit haar geheugen gewist had was dan weer wel Brainic ofzo, want nu hij weg is is haar geheugen ook weer intact?
    Ach, het zal allemaal wel. Je moet denk ik niet alles te veel analiseren.
    Wel orgwekkend dat in de toekomst Chloe dus totaal niet bekend is. Zal wel betekenen dat Clark binnenkort een keer te laat zal zijn om haar te redden
      Admin zaterdag 17 januari 2009 @ 15:03:48 #265
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65142131
    Jah, er zal wel iets met haar gebeuren. OF: de geschiedenis is nu veranderd.

Ik vond het wel een leuke knipoog naar het feit dat Chloe door de Smallville producers is verzonnen en niet afkomstig is uit de comics.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      zaterdag 17 januari 2009 @ 18:51:51 #266
    182991 esco_
    ruler of worlds
    pi_65148567
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 15:03 schreef Breuls het volgende:
    Jah, er zal wel iets met haar gebeuren. OF: de geschiedenis is nu veranderd.

Ik vond het wel een leuke knipoog naar het feit dat Chloe door de Smallville producers is verzonnen en niet afkomstig is uit de comics.
    Idd leuk dat ze dat even zo brachten .
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 14:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar dat Jor-El het deel van Clark's geheim uit haar geheugen gewist had was dan weer wel Brainic ofzo, want nu hij weg is is haar geheugen ook weer intact?
    Ach, het zal allemaal wel. Je moet denk ik niet alles te veel analiseren.
    Wel orgwekkend dat in de toekomst Chloe dus totaal niet bekend is. Zal wel betekenen dat Clark binnenkort een keer te laat zal zijn om haar te redden
    Ik denk dat Brainiac dat altijd zo heeft gepland al. Als Chloe op het randje van instorten zou staan, zou wel duidelijk zijn dat Clark alles doet om haar te redden. Enige oplossing: Fortress. Jor-El "zuigt" Brainiac eruit en die kan dan lekker als een virus de Fortress overnemen .

Vond het overigens jammer dat we deze aflevering zonder Lois moesten doen, ik mis haar
      Admin zaterdag 17 januari 2009 @ 19:18:47 #267
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65149302
    We krijgen nog genoeg Lois dit seizoen. Er wordt natuurlijk al een paar maanden toegewerkt naar meer Lois & Clark en dat groeit gewoon verder.

En wanneer komt Teri Hatcher nou 's een cameo doen?
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_65152233
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 19:18 schreef Breuls het volgende:
    En wanneer komt Teri Hatcher nou 's een cameo doen?
    Haha dat zou echt geweldig zijn

Ik mistte Lois ook wel ja.. gelukkig komt er idd nog genoeg Lois & Clark aan
      Admin zaterdag 17 januari 2009 @ 21:22:31 #269
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65153576
    Ik vind het ook wel een moetje: we hebben twee Clarks (Reeve en Cain) al gehad, en Reeve's Lois (Kidder) is al geweest, nu die van Cain nog
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      zondag 18 januari 2009 @ 00:17:11 #270
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_65159284
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 20:41 schreef Purky het volgende:

[..]

Haha dat zou echt geweldig zijn

Ik mistte Lois ook wel ja.. gelukkig komt er idd nog genoeg Lois & Clark aan
    Dan moet Gene Hackman ook maar even langswippen
      Admin zondag 18 januari 2009 @ 00:41:00 #271
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65159996
    Nee, want dan zou John Shea ook langs moeten komen en ik vind beiden kwalitatief stukken slechter dan Rosenbaum.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      zondag 18 januari 2009 @ 01:24:33 #272
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_65161022
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 00:41 schreef Breuls het volgende:
    Nee, want dan zou John Shea ook langs moeten komen en ik vind beiden kwalitatief stukken slechter dan Rosenbaum.
    Hackman stukken slechter dan Rosenbaum?
    pi_65163508
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 14:05 schreef Karina het volgende:
    Helemaal vergeten dat het was begonnen! Gelukkig zag ik dit topic weer tevoorschijn komen en download meteen aangezet, straks kijken.
    Ow! Is het weer begonnen!

Snel binnenhalen dan!
      Admin zondag 18 januari 2009 @ 10:24:56 #274
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65164097
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 01:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hackman stukken slechter dan Rosenbaum?
    Ik vond Hackman een vervelende kinderachtige Luthor. Misschien is slecht niet het juiste woord, want hij deed het goed, alleen zijn wijze van vertolken ligt me wat minder.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_65164144
    Hackman paste wel in de wereld van Reeve en Kidder, maar zijn vertolking van Luthor was inderdaad redelijk "kinderachtig". Zelfs Kevin Spacey's vertolking was dat een beetje. Rosenbaum geeft een beter beeld van Luthor, zeker als je ze allemaal vergelijkt met de Luthor uit de comics
      Admin zondag 18 januari 2009 @ 10:35:25 #276
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65164199
    Rosenbaum is ook geloofwaardiger. Nou is het natuurlijk wel zo dat (a) Smallville nu eenmaal realistischer is opgezet en (b) dat dat komt omdat men nu heel anders film en tv maakt dan eind jaren '70.

Spacey was meer in de lijn van Hackman, ja, maar ook dusdanig net over the top dat 't mij wel beviel. Ik zou dan ook niet zeker weten of ik liever Spacey of Rosenbaum heb.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      zondag 18 januari 2009 @ 11:17:08 #277
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_65164718
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 10:24 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik vond Hackman een vervelende kinderachtige Luthor. Misschien is slecht niet het juiste woord, want hij deed het goed, alleen zijn wijze van vertolken ligt me wat minder.
    Ja, maar jij zei dat ze niet langs hoefden te komen in Smallville omdat je ze kwalitatief stukken minder vindt dan Rosenbaum. Als Hackman langs zou komen, net als Dean Cain, Margot Kidder en Reeve, dan speelt hij dus een gastrol. NIET de rol van Lex Luthor. En als je dan zegt dat ze kwalitatief stukken minder vindt dan Rosenbaum, neem ik aan dat je zijn acteren bedoelde. Dat is enigszins lachwekkend. Dat zul je met me eens zijn.Het lijkt mij gewéldig om Hackman te zien opduiken in 'Smallville', maar daar zal hij zich niet voor lenen denk ik.
      zondag 18 januari 2009 @ 11:19:25 #278
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_65164763
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 10:29 schreef Retarded het volgende:
    Hackman paste wel in de wereld van Reeve en Kidder, maar zijn vertolking van Luthor was inderdaad redelijk "kinderachtig". Zelfs Kevin Spacey's vertolking was dat een beetje. Rosenbaum geeft een beter beeld van Luthor, zeker als je ze allemaal vergelijkt met de Luthor uit de comics
    Dat kun je een beetje zien als het verschil tussen Jack Nicholson's The Joker en die van Heath Ledger. Daar zat ook een wereld van verschil tussen. Maar om iets dan 'kwalitatief stukken beter' te noemen
    Het personage was gewoon totaal anders, net als met het Luthor personage van toen en nu.
      Admin zondag 18 januari 2009 @ 11:23:58 #279
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65164844
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 11:17 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja, maar jij zei dat ze niet langs hoefden te komen in Smallville omdat je ze kwalitatief stukken minder vindt dan Rosenbaum. Als Hackman langs zou komen, net als Dean Cain, Margot Kidder en Reeve, dan speelt hij dus een gastrol. NIET de rol van Lex Luthor. En als je dan zegt dat ze kwalitatief stukken minder vindt dan Rosenbaum, neem ik aan dat je zijn acteren bedoelde. Dat is enigszins lachwekkend. Dat zul je met me eens zijn.Het lijkt mij gewéldig om Hackman te zien opduiken in 'Smallville', maar daar zal hij zich niet voor lenen denk ik.
    Ja dat lijkt me ook wel gaaf, inderdaad. Maar hij weigerde zijn kop kaal te scheren, wat me doet vermoeden dat-ie niet denkt "oh leuk, Smallville".
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 11:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat kun je een beetje zien als het verschil tussen Jack Nicholson's The Joker en die van Heath Ledger. Daar zat ook een wereld van verschil tussen. Maar om iets dan 'kwalitatief stukken beter' te noemen
    Het personage was gewoon totaal anders, net als met het Luthor personage van toen en nu.
    True. Nicholson was ook een voorbeeld van hoe we het vroeger anders deden. Niet alleen qua acteren, maar ook zijn pak en make-up waren veel meer cartoony.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      zondag 18 januari 2009 @ 15:53:03 #280
    125461 Sc0tTy
    Kiss the sound!
    pi_65173921
    geweldige ep weer die verwijzingen naar Superman echt kick gedaan
    pi_65344819
    Er is weer een nieuwe trouwens
      vrijdag 23 januari 2009 @ 14:37:19 #282
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_65345295
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 14:22 schreef DaFrenk het volgende:
    Er is weer een nieuwe trouwens
    Jep, 'Bulletproof'. Vanavond maar eens bekijken. Ik werd nog niet warm toen ik de inhoud van de epsiode las, maar misschine valt het mee.
      Admin vrijdag 23 januari 2009 @ 14:43:08 #283
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65345486
    Het is een niet zo spectaculaire aflevering, maar de boog is bij Smallville nooit een seizoen lang gespannen.

Verder wel een redelijke aflevering. Het verhaal duwt Clark weer een stapje verder naar Superman en onthult wat meer over de andere figuren. Vooral Tess' ontdekking was wel redelijk shocking eigenlijk.

Oh, en ik vond het leuk dat Jones een groen marsmannetje aan zijn achteruitkijkspiegel heeft hangen. Beetje een verwijzing naar J'onn J'onnz.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      vrijdag 23 januari 2009 @ 17:04:38 #284
    194233 Friday12
    Originele kloon
    pi_65349575
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 14:43 schreef Breuls het volgende:
    Het is een niet zo spectaculaire aflevering, maar de boog is bij Smallville nooit een seizoen lang gespannen.

Verder wel een redelijke aflevering. Het verhaal duwt Clark weer een stapje verder naar Superman en onthult wat meer over de andere figuren. Vooral Tess' ontdekking was wel redelijk shocking eigenlijk.

Oh, en ik vond het leuk dat Jones een groen marsmannetje aan zijn achteruitkijkspiegel heeft hangen. Beetje een verwijzing naar J'onn J'onnz.
    ik wil graag die ene zien dat hij als eerste in zijn superman pakje komt
      vrijdag 23 januari 2009 @ 17:50:50 #285
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_65350717
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 17:04 schreef Friday12 het volgende:

[..]

ik wil graag die ene zien dat hij als eerste in zijn superman pakje komt
    Dat zal hoogstwaarschijnlijk het laatste deel van Smallville zijn.
      Admin vrijdag 23 januari 2009 @ 18:01:57 #286
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65351015
    Qua concept is dat het einde van Smallville, ja. Maar; met Green Arrow, Black Canary, Impulse (The Flash), Cyborg, Martian Manhunter en een reeks cameo's van andere DC-figuren is Smallville feitelijk een DC cq. Justice League serie. Ze kunnen er zo mee door.

Al zou het wellicht prettig zijn een doorstart te maken onder een andere naam, zodat het qua titel niet meer op Superman gericht is en ze bijvoorbeeld niet meer gebonden zijn aan Tom Welling, die er immers ook wel eens mee zal willen kappen.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_65359528
    Dat einde Ik wil Loissss!
    Die ontdekking van Mercy is wel heel shocking! Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren!
      Admin zaterdag 24 januari 2009 @ 01:43:53 #288
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65365390
    Lois is nu 2 afleveringen afwezig, maar ze komt nog goed terug hoor.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      zaterdag 24 januari 2009 @ 02:15:08 #289
    194233 Friday12
    Originele kloon
    pi_65365987
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 17:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat zal hoogstwaarschijnlijk het laatste deel van Smallville zijn.
    nop begin maart ep 15 ofzo

voor spoilers kijk hier
    SPOILER
      Admin zaterdag 24 januari 2009 @ 21:03:57 #290
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65366947
    Dat wil niet zeggen dat hij ook de Superman persona aanneemt. Zou kunnen natuurlijk, maar hij moet eerst nog leren vliegen (vind ik).
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_65367344
    quote:
    Op zaterdag 24 januari 2009 21:03 schreef Breuls het volgende:
    Dat wil niet zeggen dat hij ook de Superman persona aanneemt. Zou kunnen natuurlijk, maar hij moet eerst nog leren vliegen (vind ik).
    ksst je bed in, kruik erbij, en lekker slapen.

En gauw weer beter worden.
      zaterdag 24 januari 2009 @ 21:18:21 #292
    194233 Friday12
    Originele kloon
    pi_65367482
    quote:
    Op zaterdag 24 januari 2009 21:03 schreef Breuls het volgende:
    het zal niet lang duren aangezien hij het al bijna kan
      zondag 25 januari 2009 @ 02:59:29 #293
    182991 esco_
    ruler of worlds
    pi_65376432
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 22:16 schreef Purky het volgende:
    Dat einde Ik wil Loissss!
    Die ontdekking van Mercy is wel heel shocking! Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren!
    Lana
    Wat een ********* **** ******* hoer
    Saaie ep, wel leuk van dat jongetje met zn rode cape
      zondag 25 januari 2009 @ 03:31:01 #294
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_65376721
    Ik vind Lana nog steeds wel leuk eigenlijk. Dat ze even is weggeweest heeft haar personage wat mij betreft wel goed gedaan. Smallville blijft voor mij toch Clark en Lana en niet Clark en Lois. Dus deze ontwikkeling staat me wel aan. De tijd van Lois komt nog wel. En Lana is ook lekker pittig nu
      Admin vrijdag 30 januari 2009 @ 12:13:37 #295
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65562171
    Okay.. Superlana. What the hell? Waar willen ze heen met dit verhaal? Ik was net zo blij dat het hele Lex/Lana/Clark triootje over was.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_65564591
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 12:13 schreef Breuls het volgende:
    Okay.. Superlana. What the hell? Waar willen ze heen met dit verhaal? Ik was net zo blij dat het hele Lex/Lana/Clark triootje over was.
    Welke kant ? Nou alles behalve de goede kant !

Ik heb echt zo'n hekel aan Lana en dit was al de zoveelste keer dat Cloe iets niet tegen Clark zei en dat hij weer begon te huilen erover . Was btw directorial debut van Allison Mack.

Ik mis Lois,

It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
      vrijdag 30 januari 2009 @ 14:08:32 #297
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_65565980
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 13:29 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Welke kant ? Nou alles behalve de goede kant !

Ik heb echt zo'n hekel aan Lana en dit was al de zoveelste keer dat Cloe iets niet tegen Clark zei en dat hij weer begon te huilen erover . Was btw directorial debut van Allison Mack.

Ik mis Lois,

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Leuke captures wel, maar in de serie is ze tot nu toe nog een beetje een manwijf eigenlijk.
    Tot nu toe vind ik Lana een flink stuk lekkerder
      Admin vrijdag 30 januari 2009 @ 14:12:26 #298
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65566171
    Ik heb geen hekel aan Lana, maar qua verhaaltypen was Smallville toe aan vernieuwing. Lana houdt symbolisch gezien niet alleen het personage Clark op, maar ook de serie zelf. Smallville is dit seizoen juist zo leuk aan het toegroeien naar een tv-frontend voor DC en dat vind ik persoonlijk een leuke kant.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      vrijdag 30 januari 2009 @ 14:28:24 #299
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_65566812
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 14:12 schreef Breuls het volgende:
    Ik heb geen hekel aan Lana, maar qua verhaaltypen was Smallville toe aan vernieuwing. Lana houdt symbolisch gezien niet alleen het personage Clark op, maar ook de serie zelf. Smallville is dit seizoen juist zo leuk aan het toegroeien naar een tv-frontend voor DC en dat vind ik persoonlijk een leuke kant.
    Ze moet het personage van Clark juist ophouden, want anders is het geen Smallville meer eigenlijk. Smallville is toch eigenlijk het verhaal van Clark en Lana. Dat de schrijvers Lois erin hebben geschreven was eigenlijk al belachelijk. Het feit dat Clark nu al bij de Daily Planet werkt is ook al een stap te ver vind ik. Ik weet niet hoe het oorspronkelijke verhaal is, maar volgens de films is hij al lang superman als hij bij de Daily planet gaat werken en is er van Lana geen sprake meer.
    pi_65566922
    WHAT ... THE ... FUCK ....

oh and Lana

[ Bericht 8% gewijzigd door Ogala op 30-01-2009 15:01:20 ]
      Admin vrijdag 30 januari 2009 @ 17:14:39 #301
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65572804
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 14:28 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze moet het personage van Clark juist ophouden, want anders is het geen Smallville meer eigenlijk. Smallville is toch eigenlijk het verhaal van Clark en Lana. Dat de schrijvers Lois erin hebben geschreven was eigenlijk al belachelijk. Het feit dat Clark nu al bij de Daily Planet werkt is ook al een stap te ver vind ik. Ik weet niet hoe het oorspronkelijke verhaal is, maar volgens de films is hij al lang superman als hij bij de Daily planet gaat werken en is er van Lana geen sprake meer.
    Hij leert Lois pas bij de Planet kennen, ja. Maar Smallville is gewoon een van de vormen van zijn origin story, dus ik stoor me er niet meer aan dat Clark al andere helden kent voordat-ie er zelf een is, om maar iets te noemen.

En nee, Lana moet hem niet (meer) ophouden. Dat is voorbij; hij staat op het punt om Superman te worden en ze moeten niet te lang vasthouden aan het verleden.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      Admin vrijdag 30 januari 2009 @ 17:16:36 #302
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65572861
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: