Die andere onderbeekt hem dus en zegt zijn naam, 'Garth'. Ook weer opgelostquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:19 schreef Breuls het volgende:
Deze quote: "You may be known as Clark Kent now, but one day you will be known as.." -- eindigt die quote met woord dat begint met een K?
Ik vond ze allemaal wel leuk. Ook dat LL "Su..." zegt. Zo dicht bij het S-woord zijn ze in de vorige zeven seizoenen niet gekomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:49 schreef Purky het volgende:
Godzijdank dat ze alles weer weet![]()
"Where's your cape? Vond ik toch wel de leukste verwijzing![]()
Ik vind dat-ie te onduidelijk in beeld is. Maar volgens mij lijkt-ie wel redelijk op de comic versie. Daar is-ie al way cool.quote:Wat een fijne aflevering vond ik dit zeg! Het is wel veel in een keer maar dat moet kunnen, er zit een beetje tempo in nu! Werd dit nou het laatste seizoen of is dat nog niet duidelijk?
Vind Doomsday er wel een beetje scary uitzien..
Jah. Ik was echt benieuwd of ze Superman gingen zeggen. Net niet dus.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die andere onderbeekt hem dus en zegt zijn naam, 'Garth'. Ook weer opgelost
Maar Chloe heeft dus ook wel eigen keuzes gemaakt zoals het huwelijk met Jimmy enzo? Want als de verhaallijn is dat Chloe al sinds het einde van seizoen 7 is overgenomen, dan zou je denken dat vanaf dat moment alles van Brainiac uitging en niet meer vanuit Chloe.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:08 schreef Breuls het volgende:
Brainiac zat er al in sinds het einde van S7, ja.
Maar dat Jor-El het deel van Clark's geheim uit haar geheugen gewist had was dan weer wel Brainic ofzo, want nu hij weg is is haar geheugen ook weer intact?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:44 schreef Breuls het volgende:
Nee, ze was wel zichzelf, maar niet volledig. Haar hoge IQ kwam door Brainiac, het geheugenverlies ook, haar aantrekking tot Davis/Doomsday volgens mij ook wel, maar het was verder voor een groot deel ook wel gewoon Chloe.
Idd leuk dat ze dat even zo brachtenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:03 schreef Breuls het volgende:
Jah, er zal wel iets met haar gebeuren. OF: de geschiedenis is nu veranderd.
Ik vond het wel een leuke knipoog naar het feit dat Chloe door de Smallville producers is verzonnen en niet afkomstig is uit de comics.
Ik denk dat Brainiac dat altijd zo heeft gepland al. Als Chloe op het randje van instorten zou staan, zou wel duidelijk zijn dat Clark alles doet om haar te redden. Enige oplossing: Fortress. Jor-El "zuigt" Brainiac eruit en die kan dan lekker als een virus de Fortress overnemenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat Jor-El het deel van Clark's geheim uit haar geheugen gewist had was dan weer wel Brainic ofzo, want nu hij weg is is haar geheugen ook weer intact?
Ach, het zal allemaal wel. Je moet denk ik niet alles te veel analiseren.
Wel orgwekkend dat in de toekomst Chloe dus totaal niet bekend is. Zal wel betekenen dat Clark binnenkort een keer te laat zal zijn om haar te redden
Haha dat zou echt geweldig zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:18 schreef Breuls het volgende:
En wanneer komt Teri Hatcher nou 's een cameo doen?
Dan moet Gene Hackman ook maar even langswippenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:41 schreef Purky het volgende:
[..]
Haha dat zou echt geweldig zijn![]()
Ik mistte Lois ook wel ja.. gelukkig komt er idd nog genoeg Lois & Clark aan
Hackman stukken slechter dan Rosenbaum?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:41 schreef Breuls het volgende:
Nee, want dan zou John Shea ook langs moeten komen en ik vind beiden kwalitatief stukken slechter dan Rosenbaum.
Ow! Is het weer begonnen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:05 schreef Karina het volgende:
Helemaal vergeten dat het was begonnen! Gelukkig zag ik dit topic weer tevoorschijn komen en download meteen aangezet, straks kijken.
Ik vond Hackman een vervelende kinderachtige Luthor. Misschien is slecht niet het juiste woord, want hij deed het goed, alleen zijn wijze van vertolken ligt me wat minder.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hackman stukken slechter dan Rosenbaum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |