SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het wel jammer dat bij de laatste aflevering...Ik denk dat het een noodzakelijkheidje was om clark los te maken van alle strings in smallville. Ik heb echt het gevoel dat ze naar het einde toe aan het schrijven zijn. To go out with a big bang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Whoa! Looks promisingquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:59 schreef Retarded het volgende:
heb het antwoord al![]()
let op: SPOILERS!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer van de lange hiatus. Het is al erg genoeg dat er steeds een week tussenzit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Heb jij ook dat het geluid niet meer synchroon loopt op een gegeven moment? Ik heb dat altijd met Smallville, als ik de aflevering als DVD of VCD brand, met andere series heb ik dat nooit, alleen met SV.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:27 schreef Liquidootje het volgende:
Ja hey, eerste HD versie die ik gedownload heb van smallville en dan krijg je continue van dat low budget ruisbeeld
Ik heb altijd de eztv release, ook van bijvoorbeeld Prison Break en Heroes, met die laatste twee dus nooit problemen, heel vreemd. Met SV heb ik het eigenlijk altijd al gehad, volgens mij al sinds seizoen 1.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:14 schreef Witchfynder het volgende:
Van welke groep is die release die jij hebt?
Ik had dat ook met een serie, weet ff niet meer welke, maar toen wachtte ik uiteindelijk een dag tot ik een repack zag.quote:Op zondag 23 november 2008 09:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb altijd de eztv release, ook van bijvoorbeeld Prison Break en Heroes, met die laatste twee dus nooit problemen, heel vreemd. Met SV heb ik het eigenlijk altijd al gehad, volgens mij al sinds seizoen 1.
Ik heb gewoon ook diezelfde ja, maar geen problemen met niet kloppend geluid. Ik gebruik wel CoreAVC of vlc voor de mkv bestanden. Heb het nog nooit op een dvd of cd gezetquote:Op zondag 23 november 2008 09:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb altijd de eztv release, ook van bijvoorbeeld Prison Break en Heroes, met die laatste twee dus nooit problemen, heel vreemd. Met SV heb ik het eigenlijk altijd al gehad, volgens mij al sinds seizoen 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Today For A Better Tomorrow
Is van korte duur geloof ik (en hoop ik, helemaal wat Lex betreft).quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:12 schreef Devrim_ het volgende:
Ik dus blij dat Lex en Lana weg zijn komen die huillies negen afleveringen later gewoon weer terug
quote:Op zondag 14 december 2008 02:15 schreef esco_ het volgende:Voor hen die de spoilertags lezen. Lees deze posts en dan de spoiler nog eens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Dat Clark en Chloe samenwerkten was juist zo sterk aan het programma en nu Chloe niet meer weet wat Clark kan is dat allemaal weg.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Breuls het volgende:
Overigens zou ik niet te snel conclusies trekken op basis van de gebeurtenissen in deze aflevering.
Overigens gaat John Glover een rol spelen in Heroes, later dit seizoen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal effe kijken of ik kan vinden waar ik dat toen heb gelezen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een spoiler voor Legion. Weet niet meer zeker of dit is waar ik het vandaan had.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op zondag 14 december 2008 13:32 schreef Breuls het volgende:Laatste weken niet meer op gekeken, site is wel bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een spoiler voor Legion. Weet niet meer zeker of dit is waar ik het vandaan had.
Vet iig, verklaart ook waarom ze op het einde van 810 zo lacht met die wezenloze blik.
Schijt dat het nog tot 15 januari duurt..Die Today For A Better Tomorrow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Today For A Better Tomorrow
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:21 schreef esco_ het volgende:
Volgens mij is Kara's verhaallijn voorbij, helaas.
Dan maar iets meer Lois
Hm zou ik toch zeer jammer vinden, Laura Vandervoort is niet echt vervelend om naar te kijken. Verder heb ik nooit de superman comics etc gekeken, dus ik blijf hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spannende trailer!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:19 schreef Breuls het volgende:
Trailer voor Legion:
Deze quote: "You may be known as Clark Kent now, but one day you will be known as.." -- eindigt die quote met woord dat begint met een K? Of is dat het achtergrondgeluid?
Dit weekend effe seizoen 8 tot nu toe opnieuw kijken, denk ik.
Zal wel 'Kal El' op volgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:19 schreef Breuls het volgende:
Trailer voor Legion:
Deze quote: "You may be known as Clark Kent now, but one day you will be known as.." -- eindigt die quote met woord dat begint met een K? Of is dat het achtergrondgeluid?
Dacht ik ook aan, maar waarom zou hij Kal-El zeggen? Binnen de Justice League wordt-ie zo wel eens genoemd (net als hoe Batman Bruce wordt genoemd, Wonder Woman Diana enzo), maar ook daar en sowieso onder het grote publiek is het gewoon Superman.quote:
That's a good ideaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:19 schreef Breuls het volgende:
Dit weekend effe seizoen 8 tot nu toe opnieuw kijken, denk ik.
Eerst dacht ik hier helemaal niet bij na. Heb alle eps opnieuw gekeken en deze keer stoorde mij dat enorm. Als Chloe Clark's geheim niet meer weet betekend het dat ze mega gaten heeft omdat heel veel met hem te maken had.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het wel jammer dat bij de laatste aflevering...
-spoilertages weggehaalt- Chloe dus haar herinneringen aan Clark's abilities kwijt raakt. Dit kan ook nooit, want zowat in elke aflevering kwam dit wel ter sprake tussen die twee. Dan zitten er dus erg grote gaten in Chloe's geheugen. En ik snap ook niet wat voorn meerwaarde dit zou moeten hebben. Ik denk juist dat het voor de kijker veel leuker is als zij wel het geheim weet.
quote:Op zondag 14 december 2008 13:20 schreef Breuls het volgende:dat waar is anders zou het toch niet kloppen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nog maar ff wat screencaps om weer in de stemming te komen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sooo close![]()
So scary
Nu nog maar 1 weekje wachten!![]()
Forum Opties | |
---|---|