Nee, totaal niet. De stakingen liepen trouwens tijdens seizoen 8, maar Smallville heeft gewoon iedere uitzenddatum gehaald.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:30 schreef DaFrenk het volgende:
Seizoen 8 alweer? Hmm, volgens mij ben ik ergens in seizoen 5 gestopt, zijn ze al uit op DVD? Seizoen 7 zal dan wel te kampen hebben gehad met de schrijvers stakingen?
Ben benieuwd ja. Heb al veel, teveel, spoilers gelezen tot episode 7x20. En het belooft echt heel veelquote:Op donderdag 20 maart 2008 02:52 schreef F1Bas het volgende:
Morgen weer een nieuwe ep
Leuk dat Pete er weer was
Aardige ontwikkelingen weer.quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:52 schreef F1Bas het volgende:
Morgen weer een nieuwe ep
Leuk dat Pete er weer is.
Idd, waarom niet eens willen proberen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:12 schreef Ogala het volgende:
Wat een huilie die niet durft te vliegen zeg!
Dus is het gewoon de schuld van de makers dat ze Lex maar van alles laten doen op zo'n klein afstandje van de helden. Hij had van mij al lang op een wat onbereikbaardere zetel moeten plaatsnemen of het had veel minder duidelijk moeten zijn wie er achter zit. Maar de hoofdpersonen weten gewoon dat Lex het ene na het andere slachtoffer maakt en Clark doet er niets aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:01 schreef Retarded het volgende:
dan snap je het hele Superman verhaal niet echt
True.. maar dan hoeft Lana toch niet dood?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee, het wordt een tijds voor een Clark + Lana geval.
I know, maar die speelde ook een seizoen (of wat meer) in Smallville als vriendje van Lanaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:05 schreef notunreal het volgende:
Nee dat is die guy uit supernatural![]()
Ik vind smallville toch een stuk minder worden hoor, het wordt nu toch wel een beetje oud, ik bedoel: er wordt weer iemand ontvoerd, clark moet haar of hem weer gaan redden, in dit geval was lara (heel erg cliche, slecht geacteerd) de "redder"..
Ik denk dat het tijd is voor een leuke season final en daarna kappen maar.. Maar helaas nog een season 8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend!!! ^^
Onderstaande spoiler verklapt iets meer dan de meeste willen weten denk. Alleen lezen als je graag belangrijke spoilers wil weten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn grote liefdje, Jensen Ackles..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:40 schreef Purky het volgende:
Herinneren we ons dit nog?![]()
[ afbeelding ]
Jum Jum![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:22 schreef Purky het volgende:
The CW's Official Description: THE DAY CLARK AND LEX BECAME MORTAL ENEMIES — The secret of Veritas leads Lex in a dangerous direction that will put Clark and Lex in each others’ crosshairs. There is a major power struggle and one character dies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2008 08:43 schreef Retarded het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Dawson Leery was een badass vergeleken Clarkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:49 schreef Knipoogje het volgende:
Ik krijg hoe langer hoe meer hekel aan Clark. Wat een softe sukkel is het ook zeg. Dankzij zijn grenzeloze vermogen om niets te doen sterft de ene na de andere persoon en wordt telkens zijn naasten pijn aangedaan.
Ik had die Lex al lang vermoord of op zijn minst met mijn krachten hem geframed zodat ie de rest van zijn leven achter tralies zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Nou ja, er zitten wel een paar kleine stukjes in die belangrijk zijn voor het verhaal rondom Lex, en Brainiac/Kara.quote:Op maandag 28 april 2008 17:59 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik heb hem nog niet gezein.
Maar als ik moet afgaan op de reacties hier hoef ik hem niet te zien ook
S8 is al aangekondigd hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Dan hoop ik dat het toch echt het laatste seizoen is. Anders krijg je weer zo'n serie die te lang doorloop met vanaf seizoen 7 allemaal nieuwe gezichten. Onzin.
Dat vraag ik me ok af, aangezien er nog genoeg interessante dingen gaan gebeuren.quote:
Ze moeten alleen eens wat vaart maken naar de mythology. Zoals dat Clark nou een keertje gaat vliegen enzo, en de romance tussen hem en Lois ofzoquote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ok af, aangezien er nog genoeg interessante dingen gaan gebeuren.
'Smallville' kan wat mij betreft gewoon doorgaan, als ze Chloe maar niet eruit schrijven.
De romance Clark/Lois is pas véél later, als Clark al heel lang werkt bij de daily planet. Dat deel van het verhaal zullen ze niet gaan veranderen zoals ze met sommige andere delen wel gedaan hebben (zoals dat Clark Lois nu al kent).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ze moeten alleen eens wat vaart maken naar de mythology. Zoals dat Clark nou een keertje gaat vliegen enzo, en de romance tussen hem en Lois ofzo.
En chloe moet idd blijven
Jawel maar lana is niet leuk meer..gelukkig was vandaag clois scènes!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De romance Clark/Lois is pas véél later, als Clark al heel lang werkt bij de daily planet. Dat deel van het verhaal zullen ze niet gaan veranderen zoals ze met sommige andere delen wel gedaan hebben (zoals dat Clark Lois nu al kent).
Was een leuke afleveringquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jawel maar lana is niet leuk meer..gelukkig was vandaag clois scènes!
Het leukste was hoe die blonde opeens hoofdpijn kreeg en de camera flink cleavage aan het piepen was en in melk ging liggen. Ik hoopte dat ze nog op zou staan met een wetshirt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct en tevens juist...
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:05 schreef bar_rel het volgende:![]()
spoiler over Lex en Lana;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Ik zat precies hetzelfde te denken inderdaad! Wel een spannende aflevering verder, ben benieuwd naar volgende week.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:05 schreef DaFrenk het volgende:
Het is wel een groot Da Vinci Code avontuur zeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe het maar in spoilertags
Correct en tevens juist...
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:20 schreef bar_rel het volgende:
Nou Allison Mack a.k.a Chloe komt dus wel terug in S8, zeggen meerdere officiele berichten.
Volgens mij was daar al bericht over dat ze alleen in een aantal episodes terugkomt. Maar niet als regular.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
![]()
Goed nieuws! Al wat meer duidelijkheid over Lana? Ik hoop dat ze weg gaat
Het kan natuurlijk niet anders dat er in het begin van seizoen 8 dan iets gebeurt waardoor hij het niet meer weet. Lijkt me logisch. Anders helpen ze echt het hele Superman verhaal omzeep. Dus er zal wel een soort geheugenverlies of wat dan ook volgen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:11 schreef Purky het volgende:
Zolang je niet eraan denkt dat Clark later Superman wordt is het nog best een gaaf einde. Als je het orginele verhaal moet volgen is het inderdaad raar dat ie er nu al achter is dat Clark van Krypton komt enzo, maar als je het los ziet is het nog wel oke, i guess
Precies ja.. een gevalletje geheugenveries op het juiste moment is altijd een redder in nood voor de Smallville schrijvers.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet anders dat er in het begin van seizoen 8 dan iets gebeurt waardoor hij het niet meer weet. Lijkt me logisch. Anders helpen ze echt het hele Superman verhaal omzeep. Dus er zal wel een soort geheugenverlies of wat dan ook volgen.
Ben ook bang dat als Smallville stopt met S8, The CW er dan ook mee moet kappen. Want die kampt al met problemen, wat kan resulteren in veel einde van seriesquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:07 schreef wolfrolf het volgende:
Matige finale. Lex die weet dat Clark Kal-el is vergeet hij heus wel weer in de seizoen 8 premiere, dat kan gewoon niet anders. Smallville is het spoor een beetje bijster, Al Gough en Miles Millar moeten serieus ingrijpen vind ik, want anders gaat seizoen 8 (laat het alsjeblieft het slotseizoen zijn) echt ruk worden, vrees ik.
Probleem is dat SV het best bekeken gescripte programma op The CW is, wat het gevolg kan hebben dat ze het willen uitmelken voor elke cent die ze ervoor kunnen krijgen
Maar nu ik al 7 seizoenen lang kijk, wil ik weten hoe het eindigt ook
Zou kunnen, want er werd in deze finale niet voor niets al door Lois aan Clark gevraagd of hij niet ook bij de Daily Planet wilde komen werken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ben ook bang dat als Smallville stopt met S8,
Neen, SV trekt steevast rond de 3,5 a 4 miljoen kijkers, SPN 2,5 a 3 miljoen.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:14 schreef Radeon_NL het volgende:
Volgens mij is Supernatural het best bekeken programma op The CW en daarna pas Smalliville.
Dat het een zwakke finale was, is voor mij geen reden om dan maar geen 9e seizoen meer te willen.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:32 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah ik vond deze ep totaal niet spannend en zelfs bij de laatste shot had ik niet het gevoel dat het een echte cliffhanger was... Nee van mij mag het na S08 ophouden
Leuke samenvatting, maar 9 van de 10 dingen die je opnoemt komen bijna in elke serie voor. Iedereen weet alle computers te kraken, alle deuren te openen en weet hoe alle computerprogramma's werken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:58 schreef Herald het volgende:
ik ben op 15 mei begonnen met Smallville en heb vandaag de laatste aflevering van seizoen 7 gezien.
verhaal
misschien komt het omdat ik 2 a 3 afleveringen per dag keek, maar ik kan me niet herinneren dat in andere series in elke aflevering iemand zijn/haar 1337 computerskillz liet zien. In Smalville werd absurd vaak de PC gebruikt voor de meest onmogelijke dingen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:45 schreef Karina het volgende:
Leuke samenvatting, maar 9 van de 10 dingen die je opnoemt komen bijna in elke serie voor. Iedereen weet alle computers te kraken, alle deuren te openen en weet hoe alle computerprogramma's werken.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:12 schreef Herald het volgende:
[..]
misschien komt het omdat ik 2 a 3 afleveringen per dag keek, maar ik kan me niet herinneren dat in andere series in elke aflevering iemand zijn/haar 1337 computerskillz liet zien. In Smalville werd absurd vaak de PC gebruikt voor de meest onmogelijke dingen.
"zeg Chloe, kun je iets vinden over ene John Smith?"
"Natuurlijk, met zo'n unieke naam is het snel gevonden Clark. Ik klop gewoon John Smith in de zoekmachine en de eerste hit die ik krijg gaat over die persoon. Ah gevonden, Dr John Smith, gestudeerd op Metropolis University, cum laude geslaagd in medical science, zijn afstudeerproject ging over het hergenereren van ledematen zoals reptielen dat doen. Is daarna naar de jungle vertrokken omdat er een nieuwe hagedis werd gevonden.
Werkt nu aan een topgeheim nog niet gepubliceerd onderzoek over het hergenereren van ledematen bij mensen. Hij heeft een serum ontwikkeld wat mogelijk maakt om cellen te laten hergroeien. Zijn werkgever is..."
"LutherCorp"
"Inderdaad Clark, en weet je wanneer hij in Smallville is gekomen?"
"The day of the meteor shower!! Dat verklaart waarom ik zijn arm eraf kon rukken en dat ie weer terug groeide. Waar kan ik hem nu vinden?"
"Even naar beneden scrollen, ah hier staat zijn huidige adres, naast die foto van hem. Wacht eens even wat zie ik daar in zijn jaszak zitten..."
"Kun je inzoomen Chloe?"
"Ja natuurlijk, ik druk wat willekeurige toetsen in en voila, ik zoom in op de opgevouwen factuur in zijn jaszak... Op mijn toetsenbord zit gelukkig een pixel2picture generator knop <klik> hopla het adres van een geheime LuthorCorp installatie."
"Bedankt Chloe *zoef*"
"OMG Clark kom terug, helemaal onderaan de pagina staat dat John Smith allergisch is voor noten.
Jimmy haal snel een zak ongezoute pinda's voor me!"
"Waarom?"
"Dat kan ik niet zeggen..."
"Het heeft zeker weer met Clark te maken eh"
quote:
Je hebt wel gelijk hoor, die Chloe kan schijnbaar alles hacken, zelfs de satellieten van de CIA en weet ik veel wat allemaal. Leuk stukje!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:12 schreef Herald het volgende:
[..]
misschien komt het omdat ik 2 a 3 afleveringen per dag keek, maar ik kan me niet herinneren dat in andere series in elke aflevering iemand zijn/haar 1337 computerskillz liet zien. In Smalville werd absurd vaak de PC gebruikt voor de meest onmogelijke dingen.
Ja, dat was die gast die, als hij iemand aanraakte, in een visoen hun laatste momenten zag. Bij Lana zag hij bijvoorbeeld dat ze, oud en grijs, vredig in bed stierf, en bij Clark zag-ie niets, alleen die cape. "Het is alsof jij geen einde hebt" omschreef-ie het.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:34 schreef RoyalFuss het volgende:
Er was eens een episode waarin een knul de toekomst kon zien, werd suup (nou ja zijn cape dan) in beeld gebracht, vliegend door de wolken. Erug cool
waar ze de gedekryptonatiseerde ketting om haar hals droeg! Ze had die ketting wel gevonden ooit in Clark's kamer, maar ze heeft 'm nooit terug gekregenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:04 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat was die gast die, als hij iemand aanraakte, in een visoen hun laatste momenten zag. Bij Lana zag hij bijvoorbeeld dat ze, oud en grijs, vredig in bed stierf
Ik zag het, ik heb hem net binnen, even overzetten op mijn laptop en dan vanmiddag kijken! Ik zag al wat nieuwe figuren voorbijkomen toen ik er net even doorheen ging.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:20 schreef Liquidootje het volgende:
het is echt en smallville neemt de volgende stap
Ik begon net met kijken en dacht "okay hoe zit het ook al weer?". Gelukkig had ik de laatste aflevering van vorig seizoen bewaard en ik heb nog even het laatste stukje bekeken, nu snap ik het weer en kan ik weer verder kijken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:38 schreef DaFrenk het volgende:
Inderdaad, trek hem ook gelijk even van usenet af, in HD wel te verstaan.
Alleen even denken hoe seizoen 7 ook alweer afliep
Right, ik keek even terug in het topic daar werd druk over het einde gediscussieerd, en nu herinner ik het me ook weerquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begon net met kijken en dacht "okay hoe zit het ook al weer?". Gelukkig had ik de laatste aflevering van vorig seizoen bewaard en ik heb nog even het laatste stukje bekeken, nu snap ik het weer en kan ik weer verder kijken.
Me too! Eindelijk geen farmboy meer!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:03 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, na het einde van deze season premiere krijg ik nu toch wel erg veel zin in dit seizoen
Op welke zender en hoe laat?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:11 schreef DaFrenk het volgende:
Vandaag de nieuwe afleveringBen benieuwd, Clark als reporter
Hij bedoeld de amerikaanse uitzending. Die is gisteren geweest en dus vandaag te downloaden. Ook net binnen en nu maar even kijken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Op welke zender en hoe laat?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:16 schreef DaFrenk het volgende:
InderdaadGeen idee of de serie ook ergens in Nederland wordt uitgezonden eigenlijk?
Anyway, de aflevering inmiddels gezien. Het begint wat te lijken op Lois & Clark, en dat vind ik eigenlijk een hele leuke richtingLeuke verwijzingen naar het omkleden in de telefooncel
Van de pantalon met blouse is het nog maar een kleine stap naar z'n pak met bril!
Dan nog even z'n secret identity verder ontwikkelen en hop! Ik ben weer hooked!
Scene met de telefooncel moest ik ook even om lachenquote:Wanneer zendt Veronica 'Smallville' uit?
De (voorlopig) laatste aflevering van Smallville werd op maandag 30 juni uitgezonden. Of en wanneer deze serie terugkeert bij Veronica is (nog) niet bekend.
Bron: www.sbs.nl
Eens! Nu Clark wat ouder wordt, wordt hij ook steeds leukerquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:43 schreef Purky het volgende:
Lois ziet Clark wel zitten, en ik ookDie blauw blouse stond 'm geweldig!
De vriendschap met Lex begon doordat Clark hem redde, nu gebeurd het zelfde met dat vrouwtje (naam kwijt) die Lex vervangt. Funny.
Vind ik niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Het staat me dit seizoen best aan eigenlijk. Geen Lex en Lionel meer. Heerlijk.
Enige pluspunt van dit seizoen ja..quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:32 schreef Hoedjes het volgende:
en ook eindelijk geen Lana Lang meer!
Dat is zeker een heerlijkheid!quote:
In de nieuwe aflevering begint dit balletje langzaam te rollenquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:57 schreef Breuls het volgende:
Verder vraag ik me af in hoeverre de producers daadwerkelijk naar Superman willen toewerken, dit seizoen. Als het het laatste seizoen is, is het simpel: bouw dit seizoen op dat hij steeds meer zijn roeping gaat volgen en laat 'm in de finale zijn kostuum voor het eerst aantrekken. Als het niet het laatste seizoen is: hoe lang kun je nog uitstellen dat Clark Kent Superman is? En als ze ooit besluiten 'het pak' te introduceren, hoe gaan ze het 'verborgen identiteit' issue oplossen? Hij kan niet ineens een bril gaan dragen, gekromd gaan lopen en clumsy doen.
Inderdaad, er mist nog een bril en een nerd-kapsel ..quote:Op zondag 2 november 2008 10:19 schreef Breuls het volgende:
De oude producers hadden een regel dat ze hem nooit in het Superman-kostuum zouden tonen en nooit echt zouden laten vliegen (dus als Clark, niet als red-Clark of 'Kal-El' oid). Dat laatste schijnt dit seizoen te veranderen (hij deed al een enorme sprong, onlangs), maar de tights blijven nog even uit.
De vraag is wel; hoe krijg je het voor elkaar om in deze context, waarbij iedereen (binnen de serie) heel oplettend is, straks daadwerkelijk een Superman te introduceren. Superman draagt geen masker, dus het kan niet anders dan dat men hem gaat herkennen...
Ik vermoed dat ze dit tot het eind van de serie gaan bewaren en misschien het dan een beetje open laten. We zitten nu eenmaal al in seizoen 8. Er zijn een hoop twijfels of er een seizoen 9 gaat komen, omdat de meeste acteurs aangegeven hebben zin hebben in nieuwe dingen (er zijn er immers al 2 weg gegaan die al in nieuwe series opgedoken zijn).quote:Op zondag 2 november 2008 10:19 schreef Breuls het volgende:
De oude producers hadden een regel dat ze hem nooit in het Superman-kostuum zouden tonen en nooit echt zouden laten vliegen (dus als Clark, niet als red-Clark of 'Kal-El' oid). Dat laatste schijnt dit seizoen te veranderen (hij deed al een enorme sprong, onlangs), maar de tights blijven nog even uit.
De vraag is wel; hoe krijg je het voor elkaar om in deze context, waarbij iedereen (binnen de serie) heel oplettend is, straks daadwerkelijk een Superman te introduceren. Superman draagt geen masker, dus het kan niet anders dan dat men hem gaat herkennen...
Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Zijn haar zal wel strak naar achteren worden gekamd ofzo, maar dan nog.... Ze kunnen ook de boel niet omdraaien en in dit geval Superman een bril opzetten. Zou ook een beetje vreemd zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 10:19 schreef Breuls het volgende:
Mwoah, dat zie ik al helemaal niet zitten. Ik vind die JLA-flirts erg leuk, maar dit is een Supermancentrische serie en dat moet het blijven tot het eind. Daarnaast kunnen series toch niet eindeloos door gaan, dus ik vind het niet erg als ze dit seizoen spectaculair afsluiten en daarmee finito.quote:Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef Breuls het volgende:
Hangt van de koers af. Als ze langzaam omvormen naar een wat bredere DC-verfilming-als-serie, kunnen ze nog jaren mee. Tom Welling zou dan zelfs geen regular meer hoeven zijn.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:45 schreef scanman01 het volgende:
edit: of misschien zie je hem aan het eind van dit seizoen een cape aantrekken en dan is Smallville ten einde. Dat het dus nooit echt wordt uitgelegd.
My thoughts exactly.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:57 schreef Breuls het volgende:
Als het het laatste seizoen is, is het simpel: bouw dit seizoen op dat hij steeds meer zijn roeping gaat volgen en laat 'm in de finale zijn kostuum voor het eerst aantrekken.
Ik heb 3 weken geleden toevallig de comic "Last Son" van Richard Donner gelezen. Dit verhaal gaat over een 2e kryptonian die naar aarde komt en Clark neemt hem onder zijn hoede en noemt hem Christopher Kent (naar Christopher Reeve) ... Uiteindelijk komen Zod en Ursa naar aarde om Kal-El te vertellen dat het hun kind is. Erg goede comic als je geinteresseerd bent!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:11 schreef Breuls het volgende:
Ik ben heel bewust niet Wikipedia afgestruind om op te zoeken wie Davis nu eigenlijk is (al had ik al wel ergens zijn schurkennaam en reputatie opgevangen), dus ik vind het leuk om nu te ontdekken waar hij vandaan komt.
En ik zat te denken: het is goed dat Kreuk en Rosenbaum weg zijn. Het geeft veel meer ademruimte als je niet steeds verhalen moet maken waar Lex en Lana inpassen. Plus het is een goede verandering van spijs.
Heb me niet kunnen inhouden en heb die Smallville Wiki eens door zitten lezen, er staat ons nog heel wat te wachten!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:11 schreef Breuls het volgende:
Ik ben heel bewust niet Wikipedia afgestruind om op te zoeken wie Davis nu eigenlijk is (al had ik al wel ergens zijn schurkennaam en reputatie opgevangen), dus ik vind het leuk om nu te ontdekken waar hij vandaan komt.
En ik zat te denken: het is goed dat Kreuk en Rosenbaum weg zijn. Het geeft veel meer ademruimte als je niet steeds verhalen moet maken waar Lex en Lana inpassen. Plus het is een goede verandering van spijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Ik ben de laatste tijd wat meer met comics bezig, dus die zal ik ook wel 's lezen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:13 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken geleden toevallig de comic "Last Son" van Richard Donner gelezen. Dit verhaal gaat over een 2e kryptonian die naar aarde komt en Clark neemt hem onder zijn hoede en noemt hem Christopher Kent (naar Christopher Reeve) ... Uiteindelijk komen Zod en Ursa naar aarde om Kal-El te vertellen dat het hun kind is. Erg goede comic als je geinteresseerd bent!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heb me niet kunnen inhouden en heb die Smallville Wiki eens door zitten lezen, er staat ons nog heel wat te wachten!![]()
![]()
Alleen;Ik lees alleen de netwerkbeschrijvingen een beetje, dus ik weet wel wat dingetjes. Maar de echte spoilers doe'k niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
.... and gone again...quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:58 schreef scanman01 het volgende:
Kara is back
(verder heb ik de afl nog niet gezien)
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het wel jammer dat bij de laatste aflevering...Ik denk dat het een noodzakelijkheidje was om clark los te maken van alle strings in smallville. Ik heb echt het gevoel dat ze naar het einde toe aan het schrijven zijn. To go out with a big bang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Whoa! Looks promisingquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:59 schreef Retarded het volgende:
heb het antwoord al![]()
let op: SPOILERS!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer van de lange hiatus. Het is al erg genoeg dat er steeds een week tussenzit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Heb jij ook dat het geluid niet meer synchroon loopt op een gegeven moment? Ik heb dat altijd met Smallville, als ik de aflevering als DVD of VCD brand, met andere series heb ik dat nooit, alleen met SV.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:27 schreef Liquidootje het volgende:
Ja hey, eerste HD versie die ik gedownload heb van smallville en dan krijg je continue van dat low budget ruisbeeld
Ik heb altijd de eztv release, ook van bijvoorbeeld Prison Break en Heroes, met die laatste twee dus nooit problemen, heel vreemd. Met SV heb ik het eigenlijk altijd al gehad, volgens mij al sinds seizoen 1.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:14 schreef Witchfynder het volgende:
Van welke groep is die release die jij hebt?
Ik had dat ook met een serie, weet ff niet meer welke, maar toen wachtte ik uiteindelijk een dag tot ik een repack zag.quote:Op zondag 23 november 2008 09:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb altijd de eztv release, ook van bijvoorbeeld Prison Break en Heroes, met die laatste twee dus nooit problemen, heel vreemd. Met SV heb ik het eigenlijk altijd al gehad, volgens mij al sinds seizoen 1.
Ik heb gewoon ook diezelfde ja, maar geen problemen met niet kloppend geluid. Ik gebruik wel CoreAVC of vlc voor de mkv bestanden. Heb het nog nooit op een dvd of cd gezetquote:Op zondag 23 november 2008 09:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb altijd de eztv release, ook van bijvoorbeeld Prison Break en Heroes, met die laatste twee dus nooit problemen, heel vreemd. Met SV heb ik het eigenlijk altijd al gehad, volgens mij al sinds seizoen 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Today For A Better Tomorrow
Is van korte duur geloof ik (en hoop ik, helemaal wat Lex betreft).quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:12 schreef Devrim_ het volgende:
Ik dus blij dat Lex en Lana weg zijn komen die huillies negen afleveringen later gewoon weer terug
quote:Op zondag 14 december 2008 02:15 schreef esco_ het volgende:Voor hen die de spoilertags lezen. Lees deze posts en dan de spoiler nog eens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Dat Clark en Chloe samenwerkten was juist zo sterk aan het programma en nu Chloe niet meer weet wat Clark kan is dat allemaal weg.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Breuls het volgende:
Overigens zou ik niet te snel conclusies trekken op basis van de gebeurtenissen in deze aflevering.
Overigens gaat John Glover een rol spelen in Heroes, later dit seizoen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal effe kijken of ik kan vinden waar ik dat toen heb gelezen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een spoiler voor Legion. Weet niet meer zeker of dit is waar ik het vandaan had.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op zondag 14 december 2008 13:32 schreef Breuls het volgende:Laatste weken niet meer op gekeken, site is wel bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een spoiler voor Legion. Weet niet meer zeker of dit is waar ik het vandaan had.
Vet iig, verklaart ook waarom ze op het einde van 810 zo lacht met die wezenloze blik.
Schijt dat het nog tot 15 januari duurt..Die Today For A Better Tomorrow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Today For A Better Tomorrow
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:21 schreef esco_ het volgende:
Volgens mij is Kara's verhaallijn voorbij, helaas.
Dan maar iets meer Lois
Hm zou ik toch zeer jammer vinden, Laura Vandervoort is niet echt vervelend om naar te kijken. Verder heb ik nooit de superman comics etc gekeken, dus ik blijf hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spannende trailer!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:19 schreef Breuls het volgende:
Trailer voor Legion:
Deze quote: "You may be known as Clark Kent now, but one day you will be known as.." -- eindigt die quote met woord dat begint met een K? Of is dat het achtergrondgeluid?
Dit weekend effe seizoen 8 tot nu toe opnieuw kijken, denk ik.
Zal wel 'Kal El' op volgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:19 schreef Breuls het volgende:
Trailer voor Legion:
Deze quote: "You may be known as Clark Kent now, but one day you will be known as.." -- eindigt die quote met woord dat begint met een K? Of is dat het achtergrondgeluid?
Dacht ik ook aan, maar waarom zou hij Kal-El zeggen? Binnen de Justice League wordt-ie zo wel eens genoemd (net als hoe Batman Bruce wordt genoemd, Wonder Woman Diana enzo), maar ook daar en sowieso onder het grote publiek is het gewoon Superman.quote:
That's a good ideaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:19 schreef Breuls het volgende:
Dit weekend effe seizoen 8 tot nu toe opnieuw kijken, denk ik.
Eerst dacht ik hier helemaal niet bij na. Heb alle eps opnieuw gekeken en deze keer stoorde mij dat enorm. Als Chloe Clark's geheim niet meer weet betekend het dat ze mega gaten heeft omdat heel veel met hem te maken had.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het wel jammer dat bij de laatste aflevering...
-spoilertages weggehaalt- Chloe dus haar herinneringen aan Clark's abilities kwijt raakt. Dit kan ook nooit, want zowat in elke aflevering kwam dit wel ter sprake tussen die twee. Dan zitten er dus erg grote gaten in Chloe's geheugen. En ik snap ook niet wat voorn meerwaarde dit zou moeten hebben. Ik denk juist dat het voor de kijker veel leuker is als zij wel het geheim weet.
quote:Op zondag 14 december 2008 13:20 schreef Breuls het volgende:dat waar is anders zou het toch niet kloppen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nog maar ff wat screencaps om weer in de stemming te komen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sooo close![]()
So scary
Nu nog maar 1 weekje wachten!![]()
Die andere onderbeekt hem dus en zegt zijn naam, 'Garth'. Ook weer opgelostquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:19 schreef Breuls het volgende:
Deze quote: "You may be known as Clark Kent now, but one day you will be known as.." -- eindigt die quote met woord dat begint met een K?
Ik vond ze allemaal wel leuk. Ook dat LL "Su..." zegt. Zo dicht bij het S-woord zijn ze in de vorige zeven seizoenen niet gekomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:49 schreef Purky het volgende:
Godzijdank dat ze alles weer weet![]()
"Where's your cape? Vond ik toch wel de leukste verwijzing![]()
Ik vind dat-ie te onduidelijk in beeld is. Maar volgens mij lijkt-ie wel redelijk op de comic versie. Daar is-ie al way cool.quote:Wat een fijne aflevering vond ik dit zeg! Het is wel veel in een keer maar dat moet kunnen, er zit een beetje tempo in nu! Werd dit nou het laatste seizoen of is dat nog niet duidelijk?
Vind Doomsday er wel een beetje scary uitzien..
Jah. Ik was echt benieuwd of ze Superman gingen zeggen. Net niet dus.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die andere onderbeekt hem dus en zegt zijn naam, 'Garth'. Ook weer opgelost
Maar Chloe heeft dus ook wel eigen keuzes gemaakt zoals het huwelijk met Jimmy enzo? Want als de verhaallijn is dat Chloe al sinds het einde van seizoen 7 is overgenomen, dan zou je denken dat vanaf dat moment alles van Brainiac uitging en niet meer vanuit Chloe.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:08 schreef Breuls het volgende:
Brainiac zat er al in sinds het einde van S7, ja.
Maar dat Jor-El het deel van Clark's geheim uit haar geheugen gewist had was dan weer wel Brainic ofzo, want nu hij weg is is haar geheugen ook weer intact?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:44 schreef Breuls het volgende:
Nee, ze was wel zichzelf, maar niet volledig. Haar hoge IQ kwam door Brainiac, het geheugenverlies ook, haar aantrekking tot Davis/Doomsday volgens mij ook wel, maar het was verder voor een groot deel ook wel gewoon Chloe.
Idd leuk dat ze dat even zo brachtenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:03 schreef Breuls het volgende:
Jah, er zal wel iets met haar gebeuren. OF: de geschiedenis is nu veranderd.
Ik vond het wel een leuke knipoog naar het feit dat Chloe door de Smallville producers is verzonnen en niet afkomstig is uit de comics.
Ik denk dat Brainiac dat altijd zo heeft gepland al. Als Chloe op het randje van instorten zou staan, zou wel duidelijk zijn dat Clark alles doet om haar te redden. Enige oplossing: Fortress. Jor-El "zuigt" Brainiac eruit en die kan dan lekker als een virus de Fortress overnemenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat Jor-El het deel van Clark's geheim uit haar geheugen gewist had was dan weer wel Brainic ofzo, want nu hij weg is is haar geheugen ook weer intact?
Ach, het zal allemaal wel. Je moet denk ik niet alles te veel analiseren.
Wel orgwekkend dat in de toekomst Chloe dus totaal niet bekend is. Zal wel betekenen dat Clark binnenkort een keer te laat zal zijn om haar te redden
Haha dat zou echt geweldig zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:18 schreef Breuls het volgende:
En wanneer komt Teri Hatcher nou 's een cameo doen?
Dan moet Gene Hackman ook maar even langswippenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:41 schreef Purky het volgende:
[..]
Haha dat zou echt geweldig zijn![]()
Ik mistte Lois ook wel ja.. gelukkig komt er idd nog genoeg Lois & Clark aan
Hackman stukken slechter dan Rosenbaum?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:41 schreef Breuls het volgende:
Nee, want dan zou John Shea ook langs moeten komen en ik vind beiden kwalitatief stukken slechter dan Rosenbaum.
Ow! Is het weer begonnen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:05 schreef Karina het volgende:
Helemaal vergeten dat het was begonnen! Gelukkig zag ik dit topic weer tevoorschijn komen en download meteen aangezet, straks kijken.
Ik vond Hackman een vervelende kinderachtige Luthor. Misschien is slecht niet het juiste woord, want hij deed het goed, alleen zijn wijze van vertolken ligt me wat minder.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hackman stukken slechter dan Rosenbaum?
Ja, maar jij zei dat ze niet langs hoefden te komen in Smallville omdat je ze kwalitatief stukken minder vindt dan Rosenbaum. Als Hackman langs zou komen, net als Dean Cain, Margot Kidder en Reeve, dan speelt hij dus een gastrol. NIET de rol van Lex Luthor. En als je dan zegt dat ze kwalitatief stukken minder vindt dan Rosenbaum, neem ik aan dat je zijn acteren bedoelde. Dat is enigszins lachwekkend. Dat zul je met me eens zijn.Het lijkt mij gewéldig om Hackman te zien opduiken in 'Smallville', maar daar zal hij zich niet voor lenen denk ik.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vond Hackman een vervelende kinderachtige Luthor. Misschien is slecht niet het juiste woord, want hij deed het goed, alleen zijn wijze van vertolken ligt me wat minder.
Dat kun je een beetje zien als het verschil tussen Jack Nicholson's The Joker en die van Heath Ledger. Daar zat ook een wereld van verschil tussen. Maar om iets dan 'kwalitatief stukken beter' te noemenquote:Op zondag 18 januari 2009 10:29 schreef Retarded het volgende:
Hackman paste wel in de wereld van Reeve en Kidder, maar zijn vertolking van Luthor was inderdaad redelijk "kinderachtig". Zelfs Kevin Spacey's vertolking was dat een beetje. Rosenbaum geeft een beter beeld van Luthor, zeker als je ze allemaal vergelijkt met de Luthor uit de comics
Ja dat lijkt me ook wel gaaf, inderdaad.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar jij zei dat ze niet langs hoefden te komen in Smallville omdat je ze kwalitatief stukken minder vindt dan Rosenbaum. Als Hackman langs zou komen, net als Dean Cain, Margot Kidder en Reeve, dan speelt hij dus een gastrol. NIET de rol van Lex Luthor. En als je dan zegt dat ze kwalitatief stukken minder vindt dan Rosenbaum, neem ik aan dat je zijn acteren bedoelde. Dat is enigszins lachwekkend. Dat zul je met me eens zijn.Het lijkt mij gewéldig om Hackman te zien opduiken in 'Smallville', maar daar zal hij zich niet voor lenen denk ik.
True. Nicholson was ook een voorbeeld van hoe we het vroeger anders deden. Niet alleen qua acteren, maar ook zijn pak en make-up waren veel meer cartoony.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kun je een beetje zien als het verschil tussen Jack Nicholson's The Joker en die van Heath Ledger. Daar zat ook een wereld van verschil tussen. Maar om iets dan 'kwalitatief stukken beter' te noemen![]()
Het personage was gewoon totaal anders, net als met het Luthor personage van toen en nu.
Jep, 'Bulletproof'. Vanavond maar eens bekijken. Ik werd nog niet warm toen ik de inhoud van de epsiode las, maar misschine valt het mee.quote:
ik wil graag die ene zien dat hij als eerste in zijn superman pakje komtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:43 schreef Breuls het volgende:
Het is een niet zo spectaculaire aflevering, maar de boog is bij Smallville nooit een seizoen lang gespannen.
Verder wel een redelijke aflevering. Het verhaal duwt Clark weer een stapje verder naar Superman en onthult wat meer over de andere figuren. Vooral Tess' ontdekking was wel redelijk shocking eigenlijk.
Oh, en ik vond het leuk dat Jones een groen marsmannetje aan zijn achteruitkijkspiegel heeft hangen. Beetje een verwijzing naar J'onn J'onnz.
Dat zal hoogstwaarschijnlijk het laatste deel van Smallville zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik wil graag die ene zien dat hij als eerste in zijn superman pakje komt
nop begin maart ep 15 ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal hoogstwaarschijnlijk het laatste deel van Smallville zijn.
ksst je bed in, kruik erbij, en lekker slapen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:03 schreef Breuls het volgende:
Dat wil niet zeggen dat hij ook de Superman persona aanneemt. Zou kunnen natuurlijk, maar hij moet eerst nog leren vliegen (vind ik).
het zal niet lang duren aangezien hij het al bijna kanquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:03 schreef Breuls het volgende:
Dat wil niet zeggen dat hij ook de Superman persona aanneemt. Zou kunnen natuurlijk, maar hij moet eerst nog leren vliegen (vind ik).
Lanaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:16 schreef Purky het volgende:
Dat einde![]()
![]()
Ik wil Loissss!
Die ontdekking van Mercy is wel heel shocking! Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren!
Welke kant ? Nou alles behalve de goede kantquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:13 schreef Breuls het volgende:
Okay.. Superlana. What the hell? Waar willen ze heen met dit verhaal? Ik was net zo blij dat het hele Lex/Lana/Clark triootje over was.
Leuke captures wel, maar in de serie is ze tot nu toe nog een beetje een manwijf eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:29 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Welke kant ? Nou alles behalve de goede kant!
Ik heb echt zo'n hekel aan Lana en dit was al de zoveelste keer dat Cloe iets niet tegen Clark zei en dat hij weer begon te huilen erover. Was btw directorial debut van Allison Mack.
Ik mis Lois,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ze moet het personage van Clark juist ophouden, want anders is het geen Smallville meer eigenlijk. Smallville is toch eigenlijk het verhaal van Clark en Lana. Dat de schrijvers Lois erin hebben geschreven was eigenlijk al belachelijk. Het feit dat Clark nu al bij de Daily Planet werkt is ook al een stap te ver vind ik. Ik weet niet hoe het oorspronkelijke verhaal is, maar volgens de films is hij al lang superman als hij bij de Daily planet gaat werken en is er van Lana geen sprake meer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:12 schreef Breuls het volgende:
Ik heb geen hekel aan Lana, maar qua verhaaltypen was Smallville toe aan vernieuwing. Lana houdt symbolisch gezien niet alleen het personage Clark op, maar ook de serie zelf. Smallville is dit seizoen juist zo leuk aan het toegroeien naar een tv-frontend voor DC en dat vind ik persoonlijk een leuke kant.
Hij leert Lois pas bij de Planet kennen, ja. Maar Smallville is gewoon een van de vormen van zijn origin story, dus ik stoor me er niet meer aan dat Clark al andere helden kent voordat-ie er zelf een is, om maar iets te noemen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moet het personage van Clark juist ophouden, want anders is het geen Smallville meer eigenlijk. Smallville is toch eigenlijk het verhaal van Clark en Lana. Dat de schrijvers Lois erin hebben geschreven was eigenlijk al belachelijk. Het feit dat Clark nu al bij de Daily Planet werkt is ook al een stap te ver vind ik. Ik weet niet hoe het oorspronkelijke verhaal is, maar volgens de films is hij al lang superman als hij bij de Daily planet gaat werken en is er van Lana geen sprake meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |