abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58324422
Het was technisch gezien misschien geen filler ep, we kregen wel wat info over Lex, en wat er in de kluis in Zwitserland lag, maar ik vond het bagger.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_58324506
ik vond het niet eens waard om dit topic op te zoeken om te kicken. Maar nu het toch bovenaan staat.

Omdat homo-clark een homo is hebben een slechte episode. Als hij gewoon kom vliegen konden we die mooie blonde nicht van hem aanschouwen ipv whatever er vrijdag gebeurd is.
A little bit hateful
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:24:42 #53
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_58325105
Ik ben nu met seizoen 3 bezig, dacht ga ff lezen hier voor de gein, maar ik kom 2 grote tegenvallers tegen: 1 dat lionel pas in 7 dood gaat, en 2 dat die malle Clark zelfs in 7 nog niet eens aan het vliegen is. Sjonge, het is eigenlijk echt wel een sukkel he.. hahahaha
Maar ik vind het een super serie
pi_58335833
Wat ik mij van de episode herinner is dat die man in de bank die dat kastje aan Lex gaf een gigantisch lage & zware stem had

En dat Chloe er mooi uitzag
pi_58363121
Nou ik heb hem nog niet gezein.

Maar als ik moet afgaan op de reacties hier hoef ik hem niet te zien ook
Correct en tevens juist...
pi_58363264
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:59 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik heb hem nog niet gezein.

Maar als ik moet afgaan op de reacties hier hoef ik hem niet te zien ook
Nou ja, er zitten wel een paar kleine stukjes in die belangrijk zijn voor het verhaal rondom Lex, en Brainiac/Kara.
pi_58370955
Hmz, matige aflevering 7x17. Op de vortex en Krypton feitjes na, is deze aflevering verwaarloosbaar.

Kappen met die stand alone shit, en 1 dikke vette arc a-la Lost wil ik zien Seizoen 8 is volgens mij (HOOP IK) het slotseizoen, en dan wil ik vuurwerk zien in ELKE aflevering verdommes. Filler

Dit seizoen is wel een heel stuk sterker dan seizoen 6 overigens. Maar dat is IMO niet echt een prestatie van formaat
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_58420309
Oh mijn god...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58422374
Dan hoop ik dat het toch echt het laatste seizoen is. Anders krijg je weer zo'n serie die te lang doorloop met vanaf seizoen 7 allemaal nieuwe gezichten. Onzin.
A little bit hateful
pi_58422525
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Dan hoop ik dat het toch echt het laatste seizoen is. Anders krijg je weer zo'n serie die te lang doorloop met vanaf seizoen 7 allemaal nieuwe gezichten. Onzin.
S8 is al aangekondigd hoor
pi_58426747
Ik vrees voor dat achtste seizoen...
pi_58426932
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:46 schreef Richardfun het volgende:
Ik vrees voor dat achtste seizoen...
Wat vrees je?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:21:19 #63
41127 Richardfun
Redemption
pi_58429431
Dat het een domper wordt, en dat ze beter na dit seizoen zouden kunnen stoppen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 03:06:54 #64
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58429716
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:53 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Wat vrees je?
Dat vraag ik me ok af, aangezien er nog genoeg interessante dingen gaan gebeuren.
'Smallville' kan wat mij betreft gewoon doorgaan, als ze Chloe maar niet eruit schrijven.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_58430528
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 03:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ok af, aangezien er nog genoeg interessante dingen gaan gebeuren.
'Smallville' kan wat mij betreft gewoon doorgaan, als ze Chloe maar niet eruit schrijven.
Ze moeten alleen eens wat vaart maken naar de mythology. Zoals dat Clark nou een keertje gaat vliegen enzo, en de romance tussen hem en Lois ofzo .

En chloe moet idd blijven
pi_58436299
Eindelijk weer een kick-ass aflevering!!

vrijdag 2 mei 2008 @ 16:55:51 #67
41127 Richardfun
Redemption
pi_58438439
Ik dacht toen Clark zeg maar 'begon niet meer te bestaan' dat het een kut ep zou worden, maar Lex als president was tof, leuke Doomsday (no pun intended) ep. Maar wat was er met Kara aan het eind?
pi_58442515
Ik vond het echt tof toen Lois zei van "er mist nog wat" en dat Clark in de volgende scene de hoek om komt met de bril op
Ben ook erg benieuwd wat er met Kara is.. Misschien zijn we toch nog niet helemaal van Brainiac af, aangezien het met Lana ook niet beter gaat enzo.. Hoop het eigenlijk wel, ben dat wel een beetje zat nu.
Wel grappig hoe de rollen omgedraait waren en dat Kara nu de kryptionian in Smallville was maar dat Lex ervan wist en haar beschermde enzo.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:47:57 #69
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58442712
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 09:08 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Ze moeten alleen eens wat vaart maken naar de mythology. Zoals dat Clark nou een keertje gaat vliegen enzo, en de romance tussen hem en Lois ofzo .

En chloe moet idd blijven
De romance Clark/Lois is pas véél later, als Clark al heel lang werkt bij de daily planet. Dat deel van het verhaal zullen ze niet gaan veranderen zoals ze met sommige andere delen wel gedaan hebben (zoals dat Clark Lois nu al kent).
pi_58449755
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 20:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De romance Clark/Lois is pas véél later, als Clark al heel lang werkt bij de daily planet. Dat deel van het verhaal zullen ze niet gaan veranderen zoals ze met sommige andere delen wel gedaan hebben (zoals dat Clark Lois nu al kent).
Jawel maar lana is niet leuk meer..gelukkig was vandaag clois scènes!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:15:33 #72
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58454792
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:55 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Jawel maar lana is niet leuk meer..gelukkig was vandaag clois scènes!
Was een leuke aflevering
pi_58454822
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Was een leuke aflevering
Het leukste was hoe die blonde opeens hoofdpijn kreeg en de camera flink cleavage aan het piepen was en in melk ging liggen. Ik hoopte dat ze nog op zou staan met een wetshirt.
A little bit hateful
  Moderator zaterdag 3 mei 2008 @ 15:17:27 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_58454825
Leuke aflevering, ik houd van van die afleveringen waarin er terug in de tijd wordt gegaan of waarin er een "alternate universe" bestaat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_58454922
Zo.. heb ook even bijgekeken hoor. Van seizoen 5 naar 7

Hmm, ik vond die nep-Kara van een paar seizoenen terug toch een stuk leuker om naar te kijken anders

Verder was de laatste aflevering inderdaad niet slecht! Interessant om te zien wat er gebeurd was als Clark er niet was geweest.

Mij lijkt in ieder geval ook dat Braniac zich in Kara bevindt nu. Hij had ook al zo'n evil lachje om te zeggen; doe maar wat je wilt; van mij ben je nog niet af. Ik kan trouwens niet wachten tot Lana een keer het veld ruimt, ben het zo langzaam wel een beetje zat tussen Clark en Lana.

Volgende week:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')