Nou ja, er zitten wel een paar kleine stukjes in die belangrijk zijn voor het verhaal rondom Lex, en Brainiac/Kara.quote:Op maandag 28 april 2008 17:59 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik heb hem nog niet gezein.
Maar als ik moet afgaan op de reacties hier hoef ik hem niet te zien ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
S8 is al aangekondigd hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Dan hoop ik dat het toch echt het laatste seizoen is. Anders krijg je weer zo'n serie die te lang doorloop met vanaf seizoen 7 allemaal nieuwe gezichten. Onzin.
Dat vraag ik me ok af, aangezien er nog genoeg interessante dingen gaan gebeuren.quote:
Ze moeten alleen eens wat vaart maken naar de mythology. Zoals dat Clark nou een keertje gaat vliegen enzo, en de romance tussen hem en Lois ofzoquote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ok af, aangezien er nog genoeg interessante dingen gaan gebeuren.
'Smallville' kan wat mij betreft gewoon doorgaan, als ze Chloe maar niet eruit schrijven.
De romance Clark/Lois is pas véél later, als Clark al heel lang werkt bij de daily planet. Dat deel van het verhaal zullen ze niet gaan veranderen zoals ze met sommige andere delen wel gedaan hebben (zoals dat Clark Lois nu al kent).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ze moeten alleen eens wat vaart maken naar de mythology. Zoals dat Clark nou een keertje gaat vliegen enzo, en de romance tussen hem en Lois ofzo.
En chloe moet idd blijven
Jawel maar lana is niet leuk meer..gelukkig was vandaag clois scènes!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De romance Clark/Lois is pas véél later, als Clark al heel lang werkt bij de daily planet. Dat deel van het verhaal zullen ze niet gaan veranderen zoals ze met sommige andere delen wel gedaan hebben (zoals dat Clark Lois nu al kent).
Was een leuke afleveringquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jawel maar lana is niet leuk meer..gelukkig was vandaag clois scènes!
Het leukste was hoe die blonde opeens hoofdpijn kreeg en de camera flink cleavage aan het piepen was en in melk ging liggen. Ik hoopte dat ze nog op zou staan met een wetshirt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |