abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57190632

pi_57200453
Vorige deel: Het grote Smallville topic #4

Smallville
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_57269230
Oeh, dat plaatje in de OP met al die heroes
pi_57384908
Tom Welling

(tvp)
Correct en tevens juist...
pi_57392488
Nice aflevering!

OMG wat wou die assistent van Lex laten zien op het eind !

Spannend
pi_57392549
Seizoen 8 alweer? Hmm, volgens mij ben ik ergens in seizoen 5 gestopt, zijn ze al uit op DVD? Seizoen 7 zal dan wel te kampen hebben gehad met de schrijvers stakingen?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_57395020
Weinig bijzondere aflevering maar het was wel weer leuk!!

Ben ook benieuwd wat die assistent wou laten zien.. wat zal het zijn? Vast weer iets met Clark, duh
pi_57409794
Wat? is't alweer begonnen? 't is toch enorm wennen al die series met die onderbrekingen.
pi_57459869
Weinig originele aflevering, wel leuk om Pete weer eens terug te zien

Moge de oorlog tussen Lex en Clarke nu maar eens echt met alle remmen los loos gaan, ik hoop het van harte.
pi_57463894
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:30 schreef DaFrenk het volgende:
Seizoen 8 alweer? Hmm, volgens mij ben ik ergens in seizoen 5 gestopt, zijn ze al uit op DVD? Seizoen 7 zal dan wel te kampen hebben gehad met de schrijvers stakingen?
Nee, totaal niet. De stakingen liepen trouwens tijdens seizoen 8, maar Smallville heeft gewoon iedere uitzenddatum gehaald.
pi_57492783
Morgen weer een nieuwe ep

Leuk dat Pete er weer is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57499122
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:52 schreef F1Bas het volgende:

Leuk dat Pete er weer was
Ben benieuwd ja. Heb al veel, teveel, spoilers gelezen tot episode 7x20. En het belooft echt heel veel
  donderdag 20 maart 2008 @ 22:17:56 #13
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57510107
Nieuw smallville topic , wist ik niet
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_57525214
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:52 schreef F1Bas het volgende:

Leuk dat Pete er weer is.
Aardige ontwikkelingen weer.

Is Pete maar eenmalig terug geweest?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57525820
"I think the Luthors are a lost cause..."

Gave aflevering.
Kara
De Lionels
pi_57530991
Hmm, hier ook maar eens mee gaan posten. Ik vond SV de laatste tijd maar zo-zo, maar wat een top ep vandaag!!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_57531201
Shit daar heb ik ook nog 8 van liggen . Welke episode zitten we ondertussen kon mij voor de break namelijk weinig boeien ..
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_57532123
Why have we stopped? * POOF *

Evillll Lexxxx
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:49:26 #19
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57621513
Nieuwe ep was best vet eerlijk gezegt Een van de betere dit seizoen.
Koel dat ( volgens mij is dat Apollo ) er een acteur van BSG in de serie zat Zeker omdat volgende week de serie begint.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_57682256
Lana !

Mooie aflevering

Jimmy en Lois waren lachen !

En nu weer tot 17 april wachten
pi_57686471
Ik krijg hoe langer hoe meer hekel aan Clark. Wat een softe sukkel is het ook zeg. Dankzij zijn grenzeloze vermogen om niets te doen sterft de ene na de andere persoon en wordt telkens zijn naasten pijn aangedaan.

Ik had die Lex al lang vermoord of op zijn minst met mijn krachten hem geframed zodat ie de rest van zijn leven achter tralies zit.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_57688780
Wat een huilie die niet durft te vliegen zeg!
pi_57688821
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 01:12 schreef Ogala het volgende:
Wat een huilie die niet durft te vliegen zeg!
Idd, waarom niet eens willen proberen.
Vond het zo aandoenlijk hoe Ka hem bij zijn ellebogen paktje als haar little neefje
A little bit hateful
pi_57691046
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 23:49 schreef Knipoogje het volgende:

Ik had die Lex al lang vermoord
dan snap je het hele Superman verhaal niet echt
pi_57692433
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 08:01 schreef Retarded het volgende:

dan snap je het hele Superman verhaal niet echt
Dus is het gewoon de schuld van de makers dat ze Lex maar van alles laten doen op zo'n klein afstandje van de helden. Hij had van mij al lang op een wat onbereikbaardere zetel moeten plaatsnemen of het had veel minder duidelijk moeten zijn wie er achter zit. Maar de hoofdpersonen weten gewoon dat Lex het ene na het andere slachtoffer maakt en Clark doet er niets aan.
pi_57704157
"Kal-L...
You're too late Kal-L"

Dat liedje op het eind is wel heel mooi trouwens Toepasselijk ook:

I was wrong
Now I`ll never see your face, anymore
Oh my love,
I`d give anything for one more day with you

[voor degene die het willen weten, One More Day gezongen door Vast]

Arme Lana.. Zal wel weer goedkomen toch?
pi_57704473
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 21:19 schreef Purky het volgende:

Arme Lana.. Zal wel weer goedkomen toch?
Nee, het wordt een tijds voor een Clark + Lana geval.
A little bit hateful
pi_57704701
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 21:29 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nee, het wordt een tijds voor een Clark + Lana geval.
True.. maar dan hoeft Lana toch niet dood?
pi_57704738
Herinneren we ons dit nog?

Jum Jum
pi_57704783
Ehm ik zie alleen twee dudes
A little bit hateful
pi_57706462
Duh, Clark en uh.. weet z'n Smallville character naam niet meer maar Jensen Ackles!
  zaterdag 29 maart 2008 @ 23:05:23 #32
177966 notunreal
Amsterdamse Football Club Ajax
pi_57706609
Nee dat is die guy uit supernatural

Ik vind smallville toch een stuk minder worden hoor, het wordt nu toch wel een beetje oud, ik bedoel: er wordt weer iemand ontvoerd, clark moet haar of hem weer gaan redden, in dit geval was lara (heel erg cliche, slecht geacteerd) de "redder"..

Ik denk dat het tijd is voor een leuke season final en daarna kappen maar.. Maar helaas nog een season 8
Playstation 3 - This is Living!
pi_57706686
Clark moet gewoon lois pakken en lekker vliegen en verhuizen naar metropolis. Klaar einde finale en dan moet er nog een sextape uitlekken van lana. PUNT!
A little bit hateful
pi_57713416
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:05 schreef notunreal het volgende:
Nee dat is die guy uit supernatural

Ik vind smallville toch een stuk minder worden hoor, het wordt nu toch wel een beetje oud, ik bedoel: er wordt weer iemand ontvoerd, clark moet haar of hem weer gaan redden, in dit geval was lara (heel erg cliche, slecht geacteerd) de "redder"..

Ik denk dat het tijd is voor een leuke season final en daarna kappen maar.. Maar helaas nog een season 8
I know, maar die speelde ook een seizoen (of wat meer) in Smallville als vriendje van Lana

Je hebt wel gelijk dat het eentonig word. Het is altijd weer meer van hetzelfde. Maar goed, zoveel kunnen ze er niet meer uitmelken en er komt nog maar 1 seizoen hierna toch? Dan kunnen ze het mooi gaan afsluiten.

Sextape van Lana, lol
pi_57713440
-dubbel-
  maandag 31 maart 2008 @ 15:57:25 #36
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57738657
Mwoah matige aflevering. Ik was echt super blij toen Kara Clark wou gaan leren vliegen, maar die domme lambal doet et weer niet . BTW purky volgens mijn was Jenkins van seizoen 2 Lana's vriendin.
pi_57793882
17 April weer een nieuwe episode!

Episode description:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend!!! ^^

Onderstaande spoiler verklapt iets meer dan de meeste willen weten denk. Alleen lezen als je graag belangrijke spoilers wil weten!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57796051
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 21:40 schreef Purky het volgende:
Herinneren we ons dit nog?

[ afbeelding ]

Jum Jum
Mijn grote liefdje, Jensen Ackles.. !
SPOILER
pi_57797850
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:22 schreef Purky het volgende:

The CW's Official Description: THE DAY CLARK AND LEX BECAME MORTAL ENEMIES — The secret of Veritas leads Lex in a dangerous direction that will put Clark and Lex in each others’ crosshairs. There is a major power struggle and one character dies.
SPOILER
pi_57799096
quote:
Op donderdag 3 april 2008 08:43 schreef Retarded het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_57811209
Ik gok dat het Lana zal zijn. En op een dusdanige manier dat het voor Lex lijkt alsof Clark het gedaan heeft. Dan heb je Lex en Clark als mortal enemies en zonder Lana dus ook ruim baan voor Lois & Clark.
pi_57833808
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 23:49 schreef Knipoogje het volgende:
Ik krijg hoe langer hoe meer hekel aan Clark. Wat een softe sukkel is het ook zeg. Dankzij zijn grenzeloze vermogen om niets te doen sterft de ene na de andere persoon en wordt telkens zijn naasten pijn aangedaan.

Ik had die Lex al lang vermoord of op zijn minst met mijn krachten hem geframed zodat ie de rest van zijn leven achter tralies zit.
Dawson Leery was een badass vergeleken Clark
pi_57836751
SPOILER
pi_58134689
Nounou er worden even rap wat personages uitgeschreven!
pi_58144177
Damn, wat een ep. Gewoon nog voor de intro Lionel het raam uit

Dat wordt een toffe showdown tussen Lex en Clark
pi_58144483
Voorbij het magische getal 7 gaat het met alle series downhill en meestal is 7 een knaller na 5,6 die kut is.

Ik vermoed hier hetzelfde. Was trouwens wel een goede vandaag!
A little bit hateful
  zaterdag 19 april 2008 @ 03:41:49 #47
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58153753
Spoilers ahead:

Goede afl en eerlijk gezegd blij dat Lionel exit is. Ik ben een beetje Luthor zat. Het schijnt dat Michael Rosenbaum ook alleen nog af en toe terug keert, dus ook dat is alleen maar positief. Krijgen we eindelijk eens andere verhalen.

Vanaf minuut 1 toen bekend werd dat er iemand dood zou gaan in deze aflevering (een maand geleden)zat ik al goed over wie er dood zou gaan trouwens. Leek me de enige optie. Gelukkig hebben ze niet Chloe eruit geschreven.

[ Bericht 9% gewijzigd door scanman01 op 19-04-2008 12:28:39 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_58153891
Maar lionel werd gewoon in de eerste paar minuten al kill gemaakt
A little bit hateful
pi_58239977
Lionel
pi_58300227
Olsen is lame!!
pi_58324422
Het was technisch gezien misschien geen filler ep, we kregen wel wat info over Lex, en wat er in de kluis in Zwitserland lag, maar ik vond het bagger.
pi_58324506
ik vond het niet eens waard om dit topic op te zoeken om te kicken. Maar nu het toch bovenaan staat.

Omdat homo-clark een homo is hebben een slechte episode. Als hij gewoon kom vliegen konden we die mooie blonde nicht van hem aanschouwen ipv whatever er vrijdag gebeurd is.
A little bit hateful
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:24:42 #53
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_58325105
Ik ben nu met seizoen 3 bezig, dacht ga ff lezen hier voor de gein, maar ik kom 2 grote tegenvallers tegen: 1 dat lionel pas in 7 dood gaat, en 2 dat die malle Clark zelfs in 7 nog niet eens aan het vliegen is. Sjonge, het is eigenlijk echt wel een sukkel he.. hahahaha
Maar ik vind het een super serie
pi_58335833
Wat ik mij van de episode herinner is dat die man in de bank die dat kastje aan Lex gaf een gigantisch lage & zware stem had

En dat Chloe er mooi uitzag
pi_58363121
Nou ik heb hem nog niet gezein.

Maar als ik moet afgaan op de reacties hier hoef ik hem niet te zien ook
pi_58363264
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:59 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik heb hem nog niet gezein.

Maar als ik moet afgaan op de reacties hier hoef ik hem niet te zien ook
Nou ja, er zitten wel een paar kleine stukjes in die belangrijk zijn voor het verhaal rondom Lex, en Brainiac/Kara.
pi_58370955
Hmz, matige aflevering 7x17. Op de vortex en Krypton feitjes na, is deze aflevering verwaarloosbaar.

Kappen met die stand alone shit, en 1 dikke vette arc a-la Lost wil ik zien Seizoen 8 is volgens mij (HOOP IK) het slotseizoen, en dan wil ik vuurwerk zien in ELKE aflevering verdommes. Filler

Dit seizoen is wel een heel stuk sterker dan seizoen 6 overigens. Maar dat is IMO niet echt een prestatie van formaat
pi_58420309
Oh mijn god...
SPOILER
pi_58422374
Dan hoop ik dat het toch echt het laatste seizoen is. Anders krijg je weer zo'n serie die te lang doorloop met vanaf seizoen 7 allemaal nieuwe gezichten. Onzin.
A little bit hateful
pi_58422525
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Dan hoop ik dat het toch echt het laatste seizoen is. Anders krijg je weer zo'n serie die te lang doorloop met vanaf seizoen 7 allemaal nieuwe gezichten. Onzin.
S8 is al aangekondigd hoor
pi_58426747
Ik vrees voor dat achtste seizoen...
pi_58426932
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:46 schreef Richardfun het volgende:
Ik vrees voor dat achtste seizoen...
Wat vrees je?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:21:19 #63
41127 Richardfun
Redemption
pi_58429431
Dat het een domper wordt, en dat ze beter na dit seizoen zouden kunnen stoppen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 03:06:54 #64
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58429716
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:53 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Wat vrees je?
Dat vraag ik me ok af, aangezien er nog genoeg interessante dingen gaan gebeuren.
'Smallville' kan wat mij betreft gewoon doorgaan, als ze Chloe maar niet eruit schrijven.
pi_58430528
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 03:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ok af, aangezien er nog genoeg interessante dingen gaan gebeuren.
'Smallville' kan wat mij betreft gewoon doorgaan, als ze Chloe maar niet eruit schrijven.
Ze moeten alleen eens wat vaart maken naar de mythology. Zoals dat Clark nou een keertje gaat vliegen enzo, en de romance tussen hem en Lois ofzo .

En chloe moet idd blijven
pi_58436299
Eindelijk weer een kick-ass aflevering!!

vrijdag 2 mei 2008 @ 16:55:51 #67
41127 Richardfun
Redemption
pi_58438439
Ik dacht toen Clark zeg maar 'begon niet meer te bestaan' dat het een kut ep zou worden, maar Lex als president was tof, leuke Doomsday (no pun intended) ep. Maar wat was er met Kara aan het eind?
pi_58442515
Ik vond het echt tof toen Lois zei van "er mist nog wat" en dat Clark in de volgende scene de hoek om komt met de bril op
Ben ook erg benieuwd wat er met Kara is.. Misschien zijn we toch nog niet helemaal van Brainiac af, aangezien het met Lana ook niet beter gaat enzo.. Hoop het eigenlijk wel, ben dat wel een beetje zat nu.
Wel grappig hoe de rollen omgedraait waren en dat Kara nu de kryptionian in Smallville was maar dat Lex ervan wist en haar beschermde enzo.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:47:57 #69
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58442712
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 09:08 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Ze moeten alleen eens wat vaart maken naar de mythology. Zoals dat Clark nou een keertje gaat vliegen enzo, en de romance tussen hem en Lois ofzo .

En chloe moet idd blijven
De romance Clark/Lois is pas véél later, als Clark al heel lang werkt bij de daily planet. Dat deel van het verhaal zullen ze niet gaan veranderen zoals ze met sommige andere delen wel gedaan hebben (zoals dat Clark Lois nu al kent).
pi_58449755
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 20:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De romance Clark/Lois is pas véél later, als Clark al heel lang werkt bij de daily planet. Dat deel van het verhaal zullen ze niet gaan veranderen zoals ze met sommige andere delen wel gedaan hebben (zoals dat Clark Lois nu al kent).
Jawel maar lana is niet leuk meer..gelukkig was vandaag clois scènes!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:15:33 #72
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58454792
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:55 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Jawel maar lana is niet leuk meer..gelukkig was vandaag clois scènes!
Was een leuke aflevering
pi_58454822
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Was een leuke aflevering
Het leukste was hoe die blonde opeens hoofdpijn kreeg en de camera flink cleavage aan het piepen was en in melk ging liggen. Ik hoopte dat ze nog op zou staan met een wetshirt.
A little bit hateful
  Moderator zaterdag 3 mei 2008 @ 15:17:27 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_58454825
Leuke aflevering, ik houd van van die afleveringen waarin er terug in de tijd wordt gegaan of waarin er een "alternate universe" bestaat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_58454922
Zo.. heb ook even bijgekeken hoor. Van seizoen 5 naar 7

Hmm, ik vond die nep-Kara van een paar seizoenen terug toch een stuk leuker om naar te kijken anders

Verder was de laatste aflevering inderdaad niet slecht! Interessant om te zien wat er gebeurd was als Clark er niet was geweest.

Mij lijkt in ieder geval ook dat Braniac zich in Kara bevindt nu. Hij had ook al zo'n evil lachje om te zeggen; doe maar wat je wilt; van mij ben je nog niet af. Ik kan trouwens niet wachten tot Lana een keer het veld ruimt, ben het zo langzaam wel een beetje zat tussen Clark en Lana.

Volgende week:
SPOILER
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_58474495
quote:
Nee!!!!!
pi_58477054
Smallville zonder Lex. Hmmm, ik voorzie heel veel stand alone episodes in seizoen 8

7x18 vind ik wel aardig, ik duim voor een knallend seizoens slot de komende 2 weken.
pi_58477118
Het zal wel iets lames zijn als Lex verhuist naar Metropolis om daar een politieke carriere te volgen. Ze praten nog veel over hem en je ziet nog veel van zijn doenen, maar je ziet hem zelfden.

En hij doet aan gastrolletjes, dus je ziet hem op key moments throughout het 8ste seizoen.
A little bit hateful
pi_58477266
Key moments . Mooie terminologie Liquidootje

Tevens denk ik dat je gelijk hebt.
pi_58511719

spoiler over Lex en Lana;
SPOILER
pi_58542182
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:05 schreef bar_rel het volgende:

spoiler over Lex en Lana;
SPOILER
SPOILER
  woensdag 7 mei 2008 @ 22:43:33 #82
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58543196
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 22:00 schreef DaFrenk het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_58574552
Ben er nu 5 minuten in, maar een ding valt mij wel op. Lex zijn huis is echt open deur policy
A little bit hateful
pi_58577604
Het is wel een groot Da Vinci Code avontuur zeg

Maar goed, Lex weet nu dus waar de Fortress is.. althans, dat lijkt me gezien die bol een locatie op de Noordpool aanwees.

Leuk dat Robert Picardo nog leuk aan de weg timmert

Volgende week de season finale.. en wat ik er zo van gelezen heb, gaat hij goed worden
pi_58577752
Groenland om precies te zijn ...

Benieuwd naar sezoen 8, Lex en Lana weg en Chloe nog niet zeker. Dat seizoen kan alleen maar heel slecht of perongeluk heel goed zijn.
pi_58577990
Ow.. als Chloe ook weg gaat dan vind ik het wel een stuk minder ja
  Moderator vrijdag 9 mei 2008 @ 16:33:33 #87
9859 crew  Karina
Woman
pi_58578177
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:05 schreef DaFrenk het volgende:
Het is wel een groot Da Vinci Code avontuur zeg

Ik zat precies hetzelfde te denken inderdaad! Wel een spannende aflevering verder, ben benieuwd naar volgende week.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:22:23 #88
41127 Richardfun
Redemption
pi_58580002
Oeh, dat wordt een leuke finale. Tuurlijk ligt het niet in Superman/Clark's karakter om met Lex af te rekenen, maar dat zou nu toch wel de logische keuze zijn

Oh, en de villain van S8 zou Doomsday zijn, de main arc. Dat lijkt me dan wel weer tof, maar ik hoop dat Chloe er iig wel in blijft.
  zondag 11 mei 2008 @ 17:29:54 #89
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_58612182
Zo ff zeggen dat ik een tijdje niet had kunnen kijken ivm tijdgebrek/feesten/tentamens maar eergister en gister 2 eps gekekn , vanavond ep 19 en kmoet zeggen dat die laatste paar eps echt zeer goed zijn

Alles zal hier al wel besproken zijn ( nee ik lees niet ivm met spoilers ), dus wanneer ik weer bij ben lul ik weer mee
pi_58622730
Ik vond Quest weer goed. Je voelt echt dat ze opbouwen naar de finale.

Ik hoop idd ook niet dat Chloe weg gaat..dan is het toch niet leuk meer.

NIeuwe castmembers voor S8
SPOILER
Ik doe het maar in spoilertags
pi_58626637
Leuke serie.

Jammer Lionel dood is..Ik had Lex liever dood gezien
  maandag 12 mei 2008 @ 14:50:13 #92
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_58627058
Heheh weer een vette ep, ik kan niet wachten op de seizoen final
pi_58686867
Morgen de finale! Heb er erg veel zin in! En wat ik er zo van lees; wordt hij erg goed
pi_58688594
Nou Allison Mack a.k.a Chloe komt dus wel terug in S8, zeggen meerdere officiele berichten.
pi_58688816
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 18:20 schreef bar_rel het volgende:
Nou Allison Mack a.k.a Chloe komt dus wel terug in S8, zeggen meerdere officiele berichten.

Goed nieuws! Al wat meer duidelijkheid over Lana? Ik hoop dat ze weg gaat
pi_58691831
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 18:31 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Goed nieuws! Al wat meer duidelijkheid over Lana? Ik hoop dat ze weg gaat
Volgens mij was daar al bericht over dat ze alleen in een aantal episodes terugkomt. Maar niet als regular.
pi_58703796
Ik vond het een matig einde van het seizoen...
SPOILER
pi_58704325
Tis gewoojn een matig seizoen, ben blij dat er de bijl ingaat volgend seizoen, hoef ik deze crap niet meer te volgen...

En die CGI plain crash scene zag er zooo nep uit dat ik bijna van me stoel viel.
pi_58705755
Ik sluit me erbij aan ja.. bijzonder matige finale. De CGI was inderdaad ook erg teleurstellend, zowel met die crash als het einde. Maar goed, het is en blijft een TV serie met een deadline.

Hoe dan ook, het kon me niet echt bekoren. Uiteraard ben ik wel erg benieuwd naar seizoen 8, en ben dan ook erg blij dat er wat veranderingen gaan komen. Lex en Lana geen regulars meer en wat nieuwe karakters.

Moet toch fijn zijn voor Michael Rosenbaum om z'n haren weer eens te laten groeien? Of was hij al vrij kaal van zichzelf?

Ik zie dat het in september 2008 weer terug komt. Da's wel lekker snel

[ Bericht 20% gewijzigd door DaFrenk op 16-05-2008 14:16:21 ]
pi_58706337
Ja dat Lana er niet meer zoveel inzit kan alleen maar goed voor de show zijn.

van Lex vind ik het wel jmmr want heb hem altijd al een leuke character gevonden.
Hopelijk wordt het een kickass laatste seizoen, tis afwachten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')