Nee, totaal niet. De stakingen liepen trouwens tijdens seizoen 8, maar Smallville heeft gewoon iedere uitzenddatum gehaald.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:30 schreef DaFrenk het volgende:
Seizoen 8 alweer? Hmm, volgens mij ben ik ergens in seizoen 5 gestopt, zijn ze al uit op DVD? Seizoen 7 zal dan wel te kampen hebben gehad met de schrijvers stakingen?
Ben benieuwd ja. Heb al veel, teveel, spoilers gelezen tot episode 7x20. En het belooft echt heel veelquote:Op donderdag 20 maart 2008 02:52 schreef F1Bas het volgende:
Morgen weer een nieuwe ep
Leuk dat Pete er weer was
Aardige ontwikkelingen weer.quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:52 schreef F1Bas het volgende:
Morgen weer een nieuwe ep
Leuk dat Pete er weer is.
Idd, waarom niet eens willen proberen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:12 schreef Ogala het volgende:
Wat een huilie die niet durft te vliegen zeg!
Dus is het gewoon de schuld van de makers dat ze Lex maar van alles laten doen op zo'n klein afstandje van de helden. Hij had van mij al lang op een wat onbereikbaardere zetel moeten plaatsnemen of het had veel minder duidelijk moeten zijn wie er achter zit. Maar de hoofdpersonen weten gewoon dat Lex het ene na het andere slachtoffer maakt en Clark doet er niets aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:01 schreef Retarded het volgende:
dan snap je het hele Superman verhaal niet echt
True.. maar dan hoeft Lana toch niet dood?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee, het wordt een tijds voor een Clark + Lana geval.
I know, maar die speelde ook een seizoen (of wat meer) in Smallville als vriendje van Lanaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:05 schreef notunreal het volgende:
Nee dat is die guy uit supernatural![]()
Ik vind smallville toch een stuk minder worden hoor, het wordt nu toch wel een beetje oud, ik bedoel: er wordt weer iemand ontvoerd, clark moet haar of hem weer gaan redden, in dit geval was lara (heel erg cliche, slecht geacteerd) de "redder"..
Ik denk dat het tijd is voor een leuke season final en daarna kappen maar.. Maar helaas nog een season 8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend!!! ^^
Onderstaande spoiler verklapt iets meer dan de meeste willen weten denk. Alleen lezen als je graag belangrijke spoilers wil weten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn grote liefdje, Jensen Ackles..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:40 schreef Purky het volgende:
Herinneren we ons dit nog?![]()
[ afbeelding ]
Jum Jum![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:22 schreef Purky het volgende:
The CW's Official Description: THE DAY CLARK AND LEX BECAME MORTAL ENEMIES — The secret of Veritas leads Lex in a dangerous direction that will put Clark and Lex in each others’ crosshairs. There is a major power struggle and one character dies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2008 08:43 schreef Retarded het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Dawson Leery was een badass vergeleken Clarkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:49 schreef Knipoogje het volgende:
Ik krijg hoe langer hoe meer hekel aan Clark. Wat een softe sukkel is het ook zeg. Dankzij zijn grenzeloze vermogen om niets te doen sterft de ene na de andere persoon en wordt telkens zijn naasten pijn aangedaan.
Ik had die Lex al lang vermoord of op zijn minst met mijn krachten hem geframed zodat ie de rest van zijn leven achter tralies zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Nou ja, er zitten wel een paar kleine stukjes in die belangrijk zijn voor het verhaal rondom Lex, en Brainiac/Kara.quote:Op maandag 28 april 2008 17:59 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik heb hem nog niet gezein.
Maar als ik moet afgaan op de reacties hier hoef ik hem niet te zien ook
S8 is al aangekondigd hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Dan hoop ik dat het toch echt het laatste seizoen is. Anders krijg je weer zo'n serie die te lang doorloop met vanaf seizoen 7 allemaal nieuwe gezichten. Onzin.
Dat vraag ik me ok af, aangezien er nog genoeg interessante dingen gaan gebeuren.quote:
Ze moeten alleen eens wat vaart maken naar de mythology. Zoals dat Clark nou een keertje gaat vliegen enzo, en de romance tussen hem en Lois ofzoquote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ok af, aangezien er nog genoeg interessante dingen gaan gebeuren.
'Smallville' kan wat mij betreft gewoon doorgaan, als ze Chloe maar niet eruit schrijven.
De romance Clark/Lois is pas véél later, als Clark al heel lang werkt bij de daily planet. Dat deel van het verhaal zullen ze niet gaan veranderen zoals ze met sommige andere delen wel gedaan hebben (zoals dat Clark Lois nu al kent).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ze moeten alleen eens wat vaart maken naar de mythology. Zoals dat Clark nou een keertje gaat vliegen enzo, en de romance tussen hem en Lois ofzo.
En chloe moet idd blijven
Jawel maar lana is niet leuk meer..gelukkig was vandaag clois scènes!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De romance Clark/Lois is pas véél later, als Clark al heel lang werkt bij de daily planet. Dat deel van het verhaal zullen ze niet gaan veranderen zoals ze met sommige andere delen wel gedaan hebben (zoals dat Clark Lois nu al kent).
Was een leuke afleveringquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jawel maar lana is niet leuk meer..gelukkig was vandaag clois scènes!
Het leukste was hoe die blonde opeens hoofdpijn kreeg en de camera flink cleavage aan het piepen was en in melk ging liggen. Ik hoopte dat ze nog op zou staan met een wetshirt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct en tevens juist...
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:05 schreef bar_rel het volgende:![]()
spoiler over Lex en Lana;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Ik zat precies hetzelfde te denken inderdaad! Wel een spannende aflevering verder, ben benieuwd naar volgende week.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:05 schreef DaFrenk het volgende:
Het is wel een groot Da Vinci Code avontuur zeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe het maar in spoilertags
Correct en tevens juist...
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:20 schreef bar_rel het volgende:
Nou Allison Mack a.k.a Chloe komt dus wel terug in S8, zeggen meerdere officiele berichten.
Volgens mij was daar al bericht over dat ze alleen in een aantal episodes terugkomt. Maar niet als regular.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
![]()
Goed nieuws! Al wat meer duidelijkheid over Lana? Ik hoop dat ze weg gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |