Die zijn volgens mij best goed. Ik ging er in ieder geval redelijk snel doorheen, wat betekende dat ik niet kon wachten tot de volgende afleveringquote:
Waar hij eigenlijk gewoon een heel seizoen lang best irritant is. In Supernatural daarentegen..quote:
Whehequote:Texas-born Jensen Ackles is said to have once auditioned for the role of Clark Kent for Smallville back in late 2000. Obviously, he did not get the role. Three years later, he joined Smallville with its fourth season as Jason Teague, a young man Lana meets on her journey to Paris. Jason had serious mommy issues, and didn't last more than a season on the show.
Lol! Zit je in zo'n serie en dan ga je stoppen om "mommy issiues"...quote:Texas-born Jensen Ackles is said to have once auditioned for the role of Clark Kent for Smallville back in late 2000. Obviously, he did not get the role. Three years later, he joined Smallville with its fourth season as Jason Teague, a young man Lana meets on her journey to Paris. Jason had serious mommy issues, and didn't last more than a season on the show.
Ik vind het 2e seizoen toch nog steeds wel het meest subliemquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:02 schreef Ecthelion het volgende:
Het topseizoen vond ik echt wel seizoen 5!
Waar ging die kort ook alweer over? (A) Kan het me niet meer goed herinnerenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het 2e seizoen toch nog steeds wel het meest subliem
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Wytze het volgende:
Wytze heeft stiekem even op tv.com gekeken en de aankomende eps, wordt weer ouderwets knallen
Spannend !
Goed om te horenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Wytze het volgende:
Wytze heeft stiekem even op tv.com gekeken en de aankomende eps, wordt weer ouderwets knallen
Spannend !
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar hij eigenlijk gewoon een heel seizoen lang best irritant is. In Supernatural daarentegen..
Nou...tot nu zijn ze niet echt naar een finale aan het werken. Allemaal redelijk op zichzelf staande episodes elke keer.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:32 schreef Ecthelion het volgende:
Kijk, dit zijn de afleveringen die we willen zien! Wordt nog een leuke seizoensfinale!
Ja okay, dat ben ik met je eens. De evil Lex verhaallijn moet ik niet over het hoofd zienquote:Op maandag 14 mei 2007 01:04 schreef Jivis het volgende:
Wat nou geen overkoepelende verhaallijn? Al een paar afleveringen lang gaat het over Lex' project toch? Vraag me alleen wel af wanneer ze die Zoner-arc weer oppikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |