Ja dat bedoelde ikquote:Op woensdag 25 april 2007 10:26 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ook niet waar: Kal-El kan vliegen, Clark niet en heeft bovendien hoogtevrees
1x in het eerste seizoen, terwijl hij aan het dromen was.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:29 schreef Sc0tTy het volgende:
clark kan niet vliegen ?? ik weet zeker dat hij kan vliegen alleen weet hij nog niet hoe..
hij heeft al een paar keer boven zn bed gezweeft
Leuk!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:16 schreef bar_rel het volgende:
* bar_rel heeft net Seizoen 4 en 5 op dvd binnen![]()
alleen een beetje dubbelzinnig aangezien Clark gewoon Kal-El is.. alleen niet de Kal-El die zijn echte vader wilde, vandaar ook dat Clark nog niet kan vliegen (training niet afgemaakt). Ik denk niet dat Clark leert vliegen tijdens Smallville. De schrijvers zijn redelijk trouw aan het originele superman-verhaal, en daar leert Supes pas vliegen in het Fortress of Solitude tijdens zijn echte training (nadat hij Smallville heeft verlaten en voordat hij naar Metropolis gaat)quote:
Ja, er is een aflevering waarin hij Lana z'n secret vertelt en dan samen met haar de lucht invliegt, meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:11 schreef Ecthelion het volgende:
Hmmm, ik dacht dat Clark later in de serie wel kon vliegen (ik bedoel niet het stuk waarin Kal-El vliegt, maar waarin Clark "normaal" is). Ken echter niet alles uit m'n hoofd dus kan me vergissen.
Heb het ff gecontroleerd en Clark vliegt daar inderdaad. Dus Clark kan wel degelijk vliegen. Voor de mensen die het niet willen geloven: Seizoen 05 Episode 12 "Reckoning".quote:Op donderdag 26 april 2007 00:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, er is een aflevering waarin hij Lana z'n secret vertelt en dan samen met haar de lucht invliegt, meen ik me te herinneren.
in die aflevering springt Clark omhoog. Vliegen is de grootste "superkracht" van Superman, dus het lijkt me niet dat ze dat onopgemerkt in de serie laten sluipen, als het er uberhaupt inkomt.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:44 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Heb het ff gecontroleerd en Clark vliegt daar inderdaad. Dus Clark kan wel degelijk vliegen. Voor de mensen die het niet willen geloven: Seizoen 05 Episode 12 "Reckoning".
Ik heb het nog eens goedgekeken, maar vindt het echt niet op springen lijken. Maar goed, iedereen heeft zijn eigen visie.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:44 schreef Retarded het volgende:
[..]
in die aflevering springt Clark omhoog. Vliegen is de grootste "superkracht" van Superman, dus het lijkt me niet dat ze dat onopgemerkt in de serie laten sluipen, als het er uberhaupt inkomt.
Dat klopt niet wat je zegt anders zou lois ook nog niet in smallville zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 23:36 schreef Retarded het volgende:
[..]
alleen een beetje dubbelzinnig aangezien Clark gewoon Kal-El is.. alleen niet de Kal-El die zijn echte vader wilde, vandaar ook dat Clark nog niet kan vliegen (training niet afgemaakt). Ik denk niet dat Clark leert vliegen tijdens Smallville. De schrijvers zijn redelijk trouw aan het originele superman-verhaal, en daar leert Supes pas vliegen in het Fortress of Solitude tijdens zijn echte training (nadat hij Smallville heeft verlaten en voordat hij naar Metropolis gaat)
Juh het klopt , dat is trouwens de beste aflevering van seizoen 5 * Sc0tTy herrinert die ep nog als de dag van gisterquote:Op donderdag 26 april 2007 01:44 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Heb het ff gecontroleerd en Clark vliegt daar inderdaad. Dus Clark kan wel degelijk vliegen. Voor de mensen die het niet willen geloven: Seizoen 05 Episode 12 "Reckoning".
Die heb ik gisteren ook gekeken toevallig!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:52 schreef Purky het volgende:
Ik weet; ik loop een beetje achter. Heb net 'Lexmas' gekeken van seizoen 5. Omg dat is echt een leuke aflevering!Alleen het einde is een beetje jammer maar dat was te verwachten. Lex & Lana, happily Married.. kon niet anders dan nep zijn
Volgens mij mogen we alles dat al in Amerika is uitgezonden zonder spoilers bespreken. Dus ook heel seizoen vijf.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:25 schreef Purky het volgende:
Michael Rosenbaum is zeker goed! Vind het jammer dat ie altijd evil moet spelen want in die droom vond ik 'm echt leuk! Gewoon aardig enzo. Jammer dat de droom niet had geholpen, ik had echt het gevoel dat i nu misschien zijn leven ging beteren, maar helaas!
Zijn er hier nog regels qua spoilers ofzo? Niet iedereen is al bij seizoen 6 maar mag je dan alles wat er gaat gebeuren in seizoen 5 gewoon zeggen of niet? Ik dacht: ik vraag het maar even![]()
De kwaliteit van deze aflevering was idd zeer slecht, maar ik heb nog goede hoop voor de rest van het seizoen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:38 schreef Sc0tTy het volgende:
ik snap niet wat de makers van smallville willen ze kunnen zat doen met al die zoners die er nog zijn en dan gaan ze het zo verknallen ?? nee het is een van mijn favorieten series maar ik heb steeds minder zin om de serie te kijkenals het zo doorgaat denk ik ook niet dat er een seizoen 5 komt
Idd... Eerst introduceren ze (relatief) interessante plotlijnen zoals de Phantom Ghosts en de Martian, maar daar doen ze vervolgens helemaal niets mee!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
Matige aflevering. Seizoen 6 is echt een zooitje. Ik mag lijen dat de 2 slotafleveringen van dit seizoen echt geniaal gaan worden.
Same herequote:
Lees nou eens niet over het woordje "soms" heen in mijn post, sufferdquote:Op woensdag 25 april 2007 02:32 schreef Ecthelion het volgende:
Waarom zijn IMDB gebruikers dom? IMDB is vaak goed op de hoogte en ik gebruik het zo vaak om iets te checken.
* athlonkmf deletes episodequote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:38 schreef Sc0tTy het volgende:
wtf echt een zaaaaad aflevering zeg , een van de slechtste uit de serie
dat gebeuren in het zwart/wit was echt NIET boeiend
en wat daarna gebeurde sloeg ook nergens op zeg hoor ze propte een hele aflevering in 20 minuten en dat was ook nog is zwaar kut gedaan , ik vond het acteer werk ook erg slecht
zoon aflevering is de serie echt niet waard.
ik snap niet wat de makers van smallville willen ze kunnen zat doen met al die zoners die er nog zijn en dan gaan ze het zo verknallen ?? nee het is een van mijn favorieten series maar ik heb steeds minder zin om de serie te kijkenals het zo doorgaat denk ik ook niet dat er een seizoen 5 komt
Ik hoop het. Dit seizoen kan wel een goede afsluiting gebruiken, want de rest van het seizoen is niet van hoogstaand kwaliteit, terwijl ze met seizoen 5 echt een meesterwerk hebben afgeleverd!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Wytze het volgende:
Wytze heeft stiekem even op tv.com gekeken en de aankomende eps, wordt weer ouderwets knallen
Spannend !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |