Die zijn volgens mij best goed. Ik ging er in ieder geval redelijk snel doorheen, wat betekende dat ik niet kon wachten tot de volgende afleveringquote:
Waar hij eigenlijk gewoon een heel seizoen lang best irritant is. In Supernatural daarentegen..quote:
Whehequote:Texas-born Jensen Ackles is said to have once auditioned for the role of Clark Kent for Smallville back in late 2000. Obviously, he did not get the role. Three years later, he joined Smallville with its fourth season as Jason Teague, a young man Lana meets on her journey to Paris. Jason had serious mommy issues, and didn't last more than a season on the show.
Lol! Zit je in zo'n serie en dan ga je stoppen om "mommy issiues"...quote:Texas-born Jensen Ackles is said to have once auditioned for the role of Clark Kent for Smallville back in late 2000. Obviously, he did not get the role. Three years later, he joined Smallville with its fourth season as Jason Teague, a young man Lana meets on her journey to Paris. Jason had serious mommy issues, and didn't last more than a season on the show.
Ik vind het 2e seizoen toch nog steeds wel het meest subliemquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:02 schreef Ecthelion het volgende:
Het topseizoen vond ik echt wel seizoen 5!
Waar ging die kort ook alweer over? (A) Kan het me niet meer goed herinnerenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het 2e seizoen toch nog steeds wel het meest subliem
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Wytze het volgende:
Wytze heeft stiekem even op tv.com gekeken en de aankomende eps, wordt weer ouderwets knallen
Spannend !
Goed om te horenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Wytze het volgende:
Wytze heeft stiekem even op tv.com gekeken en de aankomende eps, wordt weer ouderwets knallen
Spannend !
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar hij eigenlijk gewoon een heel seizoen lang best irritant is. In Supernatural daarentegen..
Nou...tot nu zijn ze niet echt naar een finale aan het werken. Allemaal redelijk op zichzelf staande episodes elke keer.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:32 schreef Ecthelion het volgende:
Kijk, dit zijn de afleveringen die we willen zien! Wordt nog een leuke seizoensfinale!
Ja okay, dat ben ik met je eens. De evil Lex verhaallijn moet ik niet over het hoofd zienquote:Op maandag 14 mei 2007 01:04 schreef Jivis het volgende:
Wat nou geen overkoepelende verhaallijn? Al een paar afleveringen lang gaat het over Lex' project toch? Vraag me alleen wel af wanneer ze die Zoner-arc weer oppikken.
Ze hadden het inderdaad veel beter uit moeten werken. Alle episodes beschrijven op zich wel relevante plots, maar het lijkt alsof ze los van elkaar staan en dat is zo jammer. Als je nou als hoofdlijn de Phantom Zoners neemt met aan de ene kant Clark die ze wil opzoeken en vernietigen en aan de andere kant Lex, die ze wil gebruiken voor zijn eigen plannetjes dan heb je een mooi verhaallijn. Gooi Lana er tegenaan als een directe link tussen Clark en Lex, et voilà, je hebt een goedlopend seizoen. Ik moet zeggen dat ik eerst beetje cynisch tegen de beslissing van Lana stond om toch met Lex te trouwen, maar het maakt het verhaal er wel leuker op. Iedereen wist dat Lex keihard aan het liegen was, maar nu weet Lana dat ook en ik vind het wel mooi om te zien hoe Lana daarop reageert (of eigenlijk niet).quote:Op maandag 14 mei 2007 08:34 schreef Retarded het volgende:
Seizoen 6 is sowieso erg matig tot nu toe. De groei van Clark tot superheld staat volledig stil. We horen niets meer over The Phantom Zone, Jor-El en Krypton etc... erg zonde.
Ik kreeg daar een beetje een Matrix-dejavu bijquote:Op maandag 14 mei 2007 01:18 schreef Exploit het volgende:
Hoeveel macht kan je hebbendamn
[afbeelding]
Die finale eps wordt leuk!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:16 schreef Thien het volgende:
Afgelopen eps waren echt gay, de trailer van ep22 ziet er wel tof uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Ecthelion op 15-05-2007 12:31:51 ]"Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."
Die goede oude tijd dat ik daar ook nog was...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef bar_rel het volgende:
Zit alweer bij Ep 21 van Season 2.
Echt wanneer gaan Clark en Lana nou een keer zoenen ofzo! Duurt zo lang
![]()
Chloe wordt slecht wooooo!
Damn, zijn die krengen zo duur??quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Net seizoen 5 op DVD besteld voor 25¤
heb 3 en 4 al dus kan eindelijk doorkijken
Ik vind 25¤ voor een TV seizoen niet duur. Normaal zijn ze toch tussen de 40 en 60 ¤.quote:
Mssn heb je gelijk. Ik vergeleek het alleen met de DVD's van Friends, die ik voor ¤15 per stuk kocht. Dat was echter wel vorige zomer dus waarschijnlijk was het zo goedkoop, omdat de hype gedaald was.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind 25¤ voor een TV seizoen niet duur. Normaal zijn ze toch tussen de 40 en 60 ¤.
Dat klopt jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:42 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Mssn heb je gelijk. Ik vergeleek het alleen met de DVD's van Friends, die ik voor ¤15 per stuk kocht. Dat was echter wel vorige zomer dus waarschijnlijk was het zo goedkoop, omdat de hype gedaald was.
LOL! Grappig dat ik daar eerder ook altijd op wachtte, maar dat ik nu ongeveer de tel ben kwijt geraakt. Het gaat allemaal snel...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:55 schreef bar_rel het volgende:
!Ik heb ze paar weken terug besteld voor 23 euro bij mediadis.nl!!
Zometeen trouwens Exodus, season 2 season finale kijken!!!
EN EINDELIJK HEBBEN CLARK EN LANA GEZOEND![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |