Die zijn volgens mij best goed. Ik ging er in ieder geval redelijk snel doorheen, wat betekende dat ik niet kon wachten tot de volgende afleveringquote:
Waar hij eigenlijk gewoon een heel seizoen lang best irritant is. In Supernatural daarentegen..quote:
Whehequote:Texas-born Jensen Ackles is said to have once auditioned for the role of Clark Kent for Smallville back in late 2000. Obviously, he did not get the role. Three years later, he joined Smallville with its fourth season as Jason Teague, a young man Lana meets on her journey to Paris. Jason had serious mommy issues, and didn't last more than a season on the show.
Lol! Zit je in zo'n serie en dan ga je stoppen om "mommy issiues"...quote:Texas-born Jensen Ackles is said to have once auditioned for the role of Clark Kent for Smallville back in late 2000. Obviously, he did not get the role. Three years later, he joined Smallville with its fourth season as Jason Teague, a young man Lana meets on her journey to Paris. Jason had serious mommy issues, and didn't last more than a season on the show.
Ik vind het 2e seizoen toch nog steeds wel het meest subliemquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:02 schreef Ecthelion het volgende:
Het topseizoen vond ik echt wel seizoen 5!
Waar ging die kort ook alweer over? (A) Kan het me niet meer goed herinnerenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het 2e seizoen toch nog steeds wel het meest subliem
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Wytze het volgende:
Wytze heeft stiekem even op tv.com gekeken en de aankomende eps, wordt weer ouderwets knallen
Spannend !
Goed om te horenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Wytze het volgende:
Wytze heeft stiekem even op tv.com gekeken en de aankomende eps, wordt weer ouderwets knallen
Spannend !
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar hij eigenlijk gewoon een heel seizoen lang best irritant is. In Supernatural daarentegen..
Nou...tot nu zijn ze niet echt naar een finale aan het werken. Allemaal redelijk op zichzelf staande episodes elke keer.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:32 schreef Ecthelion het volgende:
Kijk, dit zijn de afleveringen die we willen zien! Wordt nog een leuke seizoensfinale!
Ja okay, dat ben ik met je eens. De evil Lex verhaallijn moet ik niet over het hoofd zienquote:Op maandag 14 mei 2007 01:04 schreef Jivis het volgende:
Wat nou geen overkoepelende verhaallijn? Al een paar afleveringen lang gaat het over Lex' project toch? Vraag me alleen wel af wanneer ze die Zoner-arc weer oppikken.
Ze hadden het inderdaad veel beter uit moeten werken. Alle episodes beschrijven op zich wel relevante plots, maar het lijkt alsof ze los van elkaar staan en dat is zo jammer. Als je nou als hoofdlijn de Phantom Zoners neemt met aan de ene kant Clark die ze wil opzoeken en vernietigen en aan de andere kant Lex, die ze wil gebruiken voor zijn eigen plannetjes dan heb je een mooi verhaallijn. Gooi Lana er tegenaan als een directe link tussen Clark en Lex, et voilà, je hebt een goedlopend seizoen. Ik moet zeggen dat ik eerst beetje cynisch tegen de beslissing van Lana stond om toch met Lex te trouwen, maar het maakt het verhaal er wel leuker op. Iedereen wist dat Lex keihard aan het liegen was, maar nu weet Lana dat ook en ik vind het wel mooi om te zien hoe Lana daarop reageert (of eigenlijk niet).quote:Op maandag 14 mei 2007 08:34 schreef Retarded het volgende:
Seizoen 6 is sowieso erg matig tot nu toe. De groei van Clark tot superheld staat volledig stil. We horen niets meer over The Phantom Zone, Jor-El en Krypton etc... erg zonde.
Ik kreeg daar een beetje een Matrix-dejavu bijquote:Op maandag 14 mei 2007 01:18 schreef Exploit het volgende:
Hoeveel macht kan je hebbendamn
[afbeelding]
Die finale eps wordt leuk!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:16 schreef Thien het volgende:
Afgelopen eps waren echt gay, de trailer van ep22 ziet er wel tof uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Ecthelion op 15-05-2007 12:31:51 ]"Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."
Die goede oude tijd dat ik daar ook nog was...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef bar_rel het volgende:
Zit alweer bij Ep 21 van Season 2.
Echt wanneer gaan Clark en Lana nou een keer zoenen ofzo! Duurt zo lang
![]()
Chloe wordt slecht wooooo!
Damn, zijn die krengen zo duur??quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Net seizoen 5 op DVD besteld voor 25¤
heb 3 en 4 al dus kan eindelijk doorkijken
Ik vind 25¤ voor een TV seizoen niet duur. Normaal zijn ze toch tussen de 40 en 60 ¤.quote:
Mssn heb je gelijk. Ik vergeleek het alleen met de DVD's van Friends, die ik voor ¤15 per stuk kocht. Dat was echter wel vorige zomer dus waarschijnlijk was het zo goedkoop, omdat de hype gedaald was.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind 25¤ voor een TV seizoen niet duur. Normaal zijn ze toch tussen de 40 en 60 ¤.
Dat klopt jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:42 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Mssn heb je gelijk. Ik vergeleek het alleen met de DVD's van Friends, die ik voor ¤15 per stuk kocht. Dat was echter wel vorige zomer dus waarschijnlijk was het zo goedkoop, omdat de hype gedaald was.
LOL! Grappig dat ik daar eerder ook altijd op wachtte, maar dat ik nu ongeveer de tel ben kwijt geraakt. Het gaat allemaal snel...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:55 schreef bar_rel het volgende:
!Ik heb ze paar weken terug besteld voor 23 euro bij mediadis.nl!!
Zometeen trouwens Exodus, season 2 season finale kijken!!!
EN EINDELIJK HEBBEN CLARK EN LANA GEZOEND![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat ik nog niemand heb gehoord over dat Chloe misschien wel dood is. Ze zag er we lijkbleek uit nadat ze Lois had gered en er zat geen leven meer in. Lana's dood zal wel nep zijn, maar Chloe dan? Misschien had ze de kracht één keer iemand te redden, tenkoste van zichzelf.
Hoe dan ook, dit deel eindigde midden in een gevecht. Wel een beetje belachelijk.
In m'n spoilerquote:En die ability van Chloe (*huil*), wat is dat nou voor iets ontzettend doms? Wie heeft dat in hemelsnaam bedacht? Wat een anti-climax. Laat dan Lois dood gaan.
Nope, als het goed is komt er ook nog een 8ste seizoen:quote:Op zondag 20 mei 2007 15:48 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb toch nog wat goede hoop voor seizoen 7. Als het goed is wordt dat namelijk het laatste seizoen, dus dan zou je toch wel verwachten dat het een heel fijn seizoen zou moeten gaan worden.
oh ja en Bizarro!quote:# Tom Welling is signed with the show through an 8th season. It sounds like the producers want the show to ultimately go for eight years, and end it there.
# Michael Rosenbaum's contract ends with Season 7, so if there is an eighth year, it will be Clark vs. other villains. However, Michael COULD guest star.
# Aaron Ashmore will be back as Jimmy in Season 7. It sounds like he could have a 13-episode contract, though we don't think it was confirmed.
Mwah. 4 maanden ofzo. Eind september weerquote:Op maandag 21 mei 2007 17:08 schreef Plotinus het volgende:
En nu een half jaar wachten...
Ik zou er niet op rekenen. Dat busje dat langs kwam was gewoon té toevallig. Ik dacht zelfs eerst dat er iemand een machinegeweer uit het busje zou steken en Lana overhoop zou knallen, maar dat viel dan toch weer mee. Hoogstwaarschijnlijk deed Lana de deur van d'r auto open alsof ze instapte en stapte toen snel in het busje. Op die manier denkt iedereen dat ze dood is, wat haar bedoeling natuurlijk zal zijn, zodat ze verder een "rustig" leven kan gaan leiden.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:12 schreef Jivis het volgende:
Ik hoop trouwens dat Lana dood is, erger me dood aan dat wijf.
wat is er nou weer mis met mijn manier van posten ?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:48 schreef wolfrolf het volgende:
ScOtTy ik erger mij dood aan jouw manier van posten. Het is godverdomme geen MSN/breezah forum hier..
quote:I am you only a bit more....bizar!!!
Ja naja hij is niet uit de serie gestapt omdat ie mommy issiues had maar omdat z'n personages mommy issiues had en daardoor fliptequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:24 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Lol! Zit je in zo'n serie en dan ga je stoppen om "mommy issiues"...
Tering wat kijk jij dat snelquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
Ben weer helemaal up to dateWaneeer begint seizoen 7 ?!
Vakantie hèquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Tering wat kijk jij dat snel![]()
Ik zit nu bij 3.21.
Nog een paar afleveringen en dan kan ik Jensen Ackles bewonderen!
Ah juistquote:
Zit alweer bij 5.04 Aquaman.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ah juist!
ik heb net Covenant ( 3.22) gezien.. was een imba finale!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Nieuwe actrice.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:54 schreef Ecthelion het volgende:
Wat heeft dat te maken met Smallville?
Lees de spoiler dan!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:54 schreef Ecthelion het volgende:
Wat heeft dat te maken met Smallville?
Waarom heb jij een fractie van een seconde een tong-avatar?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:01 schreef wolfrolf het volgende:
Holy shit![]()
Dat wordt fappen
Okee grapje. Nee echt..
Oeps, had ik niet gezien.quote:
Omdat ik tong80 een toffe user vind met zijn 250.000 postsquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:04 schreef Zhenar het volgende:
Waarom heb jij een fractie van een seconde een tong-avatar?![]()
En dat wordt inderdaad keihard fappen met de airco aan![]()
Ik doe ook alleen ShowChatters in mijn sigquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik sta trouwens nog steeeeeeeds niet in iemands sig
Ik wil nog steeds niet geloven dat Chloe weg isquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef Ogala het volgende:
Bah hoe goedkoop, Chloe het veld laten ruimen voor dat mormel!
Goh wat zou smallville cooler maken: two superhero's, double the action, double the fun...![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar stond eerst Lost is liev
![]()
Foutje?
Ja, zullen we vragen of dat mogelijk gemaakt kan wordenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik doe ook alleen ShowChatters in mijn sig![]()
Maar als ik plaatjes in mijn sig kon zetten, dan zou ik er een -Mo- quote ingooien![]()
MAAR JOU NIET!![]()
PS: Smallville is liev![]()
Seizoen 6 het beste seizoen? Dan ben je een van de weinige. Seizoen heeft amper een rode draad en heeft af en toe slechte afleveringen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:35 schreef bar_rel het volgende:
Chloe mag niet dood!
Wat waren dat nou voor geruchten dat Chloe Lois is of andersom?![]()
ZIt nu bij S6 E13. Vind Seizoen 6 toch wel het beste seizoen denk ik.![]()
Mwah, nee. Niet mee eensquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:35 schreef bar_rel het volgende:
Vind Seizoen 6 toch wel het beste seizoen denk ik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat Clark dan in seizoen 7 eindelijke leren vliegen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
[ Bericht 3% gewijzigd door Ash op 21-07-2007 11:23:58 ]"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
Kan ik jou trouwens nog even bewegen tot het toegeven dat Jensen Ackles in S4 gewoon heel erg irritant is?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:59 schreef bar_rel het volgende:
Ja ik vind S6 echt goed! Net weer Freak en Promise gezien. Weer twee toppers van een afleveringen!![]()
Ja, echt zo'n geforceerd personagequote:Op zondag 22 juli 2007 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan ik jou trouwens nog even bewegen tot het toegeven dat Jensen Ackles in S4 gewoon heel erg irritant is?![]()
Ehm...die kwam er toch gewoon in voor de eye candy?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan ik jou trouwens nog even bewegen tot het toegeven dat Jensen Ackles in S4 gewoon heel erg irritant is?![]()
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |