quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat ik nog niemand heb gehoord over dat Chloe misschien wel dood is. Ze zag er we lijkbleek uit nadat ze Lois had gered en er zat geen leven meer in. Lana's dood zal wel nep zijn, maar Chloe dan? Misschien had ze de kracht één keer iemand te redden, tenkoste van zichzelf.
Hoe dan ook, dit deel eindigde midden in een gevecht. Wel een beetje belachelijk.
In m'n spoilerquote:En die ability van Chloe (*huil*), wat is dat nou voor iets ontzettend doms? Wie heeft dat in hemelsnaam bedacht? Wat een anti-climax. Laat dan Lois dood gaan.
Nope, als het goed is komt er ook nog een 8ste seizoen:quote:Op zondag 20 mei 2007 15:48 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb toch nog wat goede hoop voor seizoen 7. Als het goed is wordt dat namelijk het laatste seizoen, dus dan zou je toch wel verwachten dat het een heel fijn seizoen zou moeten gaan worden.
oh ja en Bizarro!quote:# Tom Welling is signed with the show through an 8th season. It sounds like the producers want the show to ultimately go for eight years, and end it there.
# Michael Rosenbaum's contract ends with Season 7, so if there is an eighth year, it will be Clark vs. other villains. However, Michael COULD guest star.
# Aaron Ashmore will be back as Jimmy in Season 7. It sounds like he could have a 13-episode contract, though we don't think it was confirmed.
Mwah. 4 maanden ofzo. Eind september weerquote:Op maandag 21 mei 2007 17:08 schreef Plotinus het volgende:
En nu een half jaar wachten...
Ik zou er niet op rekenen. Dat busje dat langs kwam was gewoon té toevallig. Ik dacht zelfs eerst dat er iemand een machinegeweer uit het busje zou steken en Lana overhoop zou knallen, maar dat viel dan toch weer mee. Hoogstwaarschijnlijk deed Lana de deur van d'r auto open alsof ze instapte en stapte toen snel in het busje. Op die manier denkt iedereen dat ze dood is, wat haar bedoeling natuurlijk zal zijn, zodat ze verder een "rustig" leven kan gaan leiden.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:12 schreef Jivis het volgende:
Ik hoop trouwens dat Lana dood is, erger me dood aan dat wijf.
wat is er nou weer mis met mijn manier van posten ?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:48 schreef wolfrolf het volgende:
ScOtTy ik erger mij dood aan jouw manier van posten. Het is godverdomme geen MSN/breezah forum hier..
quote:I am you only a bit more....bizar!!!
Ja naja hij is niet uit de serie gestapt omdat ie mommy issiues had maar omdat z'n personages mommy issiues had en daardoor fliptequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:24 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Lol! Zit je in zo'n serie en dan ga je stoppen om "mommy issiues"...
Tering wat kijk jij dat snelquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
Ben weer helemaal up to dateWaneeer begint seizoen 7 ?!
Vakantie hèquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Tering wat kijk jij dat snel![]()
Ik zit nu bij 3.21.
Nog een paar afleveringen en dan kan ik Jensen Ackles bewonderen!
Ah juistquote:
Zit alweer bij 5.04 Aquaman.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ah juist!
ik heb net Covenant ( 3.22) gezien.. was een imba finale!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Nieuwe actrice.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:54 schreef Ecthelion het volgende:
Wat heeft dat te maken met Smallville?
Lees de spoiler dan!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:54 schreef Ecthelion het volgende:
Wat heeft dat te maken met Smallville?
Waarom heb jij een fractie van een seconde een tong-avatar?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:01 schreef wolfrolf het volgende:
Holy shit![]()
Dat wordt fappen
Okee grapje. Nee echt..
Oeps, had ik niet gezien.quote:
Omdat ik tong80 een toffe user vind met zijn 250.000 postsquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:04 schreef Zhenar het volgende:
Waarom heb jij een fractie van een seconde een tong-avatar?![]()
En dat wordt inderdaad keihard fappen met de airco aan![]()
Ik doe ook alleen ShowChatters in mijn sigquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik sta trouwens nog steeeeeeeds niet in iemands sig
Ik wil nog steeds niet geloven dat Chloe weg isquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef Ogala het volgende:
Bah hoe goedkoop, Chloe het veld laten ruimen voor dat mormel!
Goh wat zou smallville cooler maken: two superhero's, double the action, double the fun...![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar stond eerst Lost is liev
![]()
Foutje?
Ja, zullen we vragen of dat mogelijk gemaakt kan wordenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik doe ook alleen ShowChatters in mijn sig![]()
Maar als ik plaatjes in mijn sig kon zetten, dan zou ik er een -Mo- quote ingooien![]()
MAAR JOU NIET!![]()
PS: Smallville is liev![]()
Seizoen 6 het beste seizoen? Dan ben je een van de weinige. Seizoen heeft amper een rode draad en heeft af en toe slechte afleveringen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:35 schreef bar_rel het volgende:
Chloe mag niet dood!
Wat waren dat nou voor geruchten dat Chloe Lois is of andersom?![]()
ZIt nu bij S6 E13. Vind Seizoen 6 toch wel het beste seizoen denk ik.![]()
Mwah, nee. Niet mee eensquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:35 schreef bar_rel het volgende:
Vind Seizoen 6 toch wel het beste seizoen denk ik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat Clark dan in seizoen 7 eindelijke leren vliegen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ash op 21-07-2007 11:23:58 ]"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
Kan ik jou trouwens nog even bewegen tot het toegeven dat Jensen Ackles in S4 gewoon heel erg irritant is?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:59 schreef bar_rel het volgende:
Ja ik vind S6 echt goed! Net weer Freak en Promise gezien. Weer twee toppers van een afleveringen!![]()
Ja, echt zo'n geforceerd personagequote:Op zondag 22 juli 2007 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan ik jou trouwens nog even bewegen tot het toegeven dat Jensen Ackles in S4 gewoon heel erg irritant is?![]()
Ehm...die kwam er toch gewoon in voor de eye candy?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan ik jou trouwens nog even bewegen tot het toegeven dat Jensen Ackles in S4 gewoon heel erg irritant is?![]()
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |