LOL.. Dat vond ik juist een opluchting en hoog tijd wordenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:21 schreef Regenbui het volgende:
Ben gestopt met kijken toen Lex eruit ging.
Ja, maar niet lang.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:21 schreef Regenbui het volgende:
Ben gestopt met kijken toen Lex eruit ging. Hoe is smallville tegenwoordig? Het vorige seizoen toen lex eruit ging vond ik al matig, dus hoe staat het er nu voor....Komt Lex nog terug btw ?
Ik was bang dat het niks zou worden als Lex eruit ging maar zonder het character Lex gaat het nog altijd over 'mquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:21 schreef Regenbui het volgende:
Ben gestopt met kijken toen Lex eruit ging. Hoe is smallville tegenwoordig? Het vorige seizoen toen lex eruit ging vond ik al matig, dus hoe staat het er nu voor....Komt Lex nog terug btw ?
Dat zal wel niet gebeuren. Helaas heeft dat met de rechten te maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:17 schreef Breuls het volgende:
Zit ineens te denken; hoe cool zou het zijn om Batman te introduceren in Smallville? Of is het gewoon niet mogelijk om dat te doen terwijl je tegelijk respect houdt voor de grootte en impact van dat personage?
De rechten? Smallville is een DC serie.. wat weet jij over speciale tv-rechten voor Batman?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:20 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Dat zal wel niet gebeuren. Helaas heeft dat met de rechten te maken.
heeft niets met rechten te maken.. Batman is immers ook gewoon van Warner en DC. Ik zou het leuk vinden als Bruce Wayne een keer langskomt, maar ze moeten oppassen met de casting daarvoor. Wie weet komt er na Smallville wel een Batman seriequote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:20 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Dat zal wel niet gebeuren. Helaas heeft dat met de rechten te maken.
Ja, dat snap ik. Ik bedoelde het eigenlijk anders, maar goed, zie hieronder.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:33 schreef Retarded het volgende:
[..]
heeft niets met rechten te maken.. Batman is immers ook gewoon van Warner en DC. Ik zou het leuk vinden als Bruce Wayne een keer langskomt, maar ze moeten oppassen met de casting daarvoor. Wie weet komt er na Smallville wel een Batman serie
Dit lijkt me overigens van niet, maar je weet nooit.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:43 schreef Breuls het volgende:
Ben benieuwd of de Green Arrow film een tie-in met Smallville krijgt...
de aflevering die morgen aired in us komt tess ook weer veel in voorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef esco_ het volgende:
Wist niets van een Green Arrow film
Maar zoals al vorige ep, ga ik nu nog ff kotsen op Lana.
Ze moet nu gewoon eens opflikkeren
Verder heeft deze ep niet veel nieuws gebracht vind ik, behalve dat Tess eigenlijk steeds leuker wordt
De Green Lantern film schijnt zelfs eerder te komen dan Green Arrow:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:40 schreef Breuls het volgende:
Er zijn ook plannen voor een Green Lantern film overigens. Die moeten ze ook nog 's in Smallville langs laten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |