quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef Scandalous het volgende:
Oh lord, het is Nicole van het boutprogrammaUndercover Lover.
Toen kon ik al janken om haar domheidNou, kijken welke kant ze gaat kiezen
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vraag je je toch niet serieus af he?![]()
Dom, blond, slet, ................ rarara
Niet Tilburg maar Vlijmen, meer richting Den Bosch.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:37 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Winares van undercover lover .... Uit brabant ..(Tilburg?)
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef mazaru het volgende:
Die verlopen stinkzwerver zit met al zijn vrienden aan tafel
[ afbeelding ]
Jaap vraagt of het in zijn info-topic mag.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:38 schreef TwiNNijN het volgende:
en wat is een vriendinnetje van ons Trailer Trash zonder een eigen SUGABABES?!?!
http://www.sugababes.nl/*Nicole*Baay*
Volgende week mogen Kenneth en Netty erin als gastspelers en als dat niet helpt mag Hans erin om Huub in elkaar te meppenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef Carlaa het volgende:
Lekkere rotstreek weer hoor, om Erik er zo uit te knikkeren. Zijn ze nou écht bang dat Huub het te gezellig krijgt?
Het wachten is op een sexverbod voor huubquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef Carlaa het volgende:
Lekkere rotstreek weer hoor, om Erik er zo uit te knikkeren. Zijn ze nou écht bang dat Huub het te gezellig krijgt?
tnx (K)quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Interview Brian Goedemorgen Nederland staat in Topic Brian.
Nou, dat lijkt me duidelijk, die is heus wel geïnstrueerd hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef Scandalous het volgende:
Oh lord, het is Nicole van het boutprogrammaUndercover Lover.
Toen kon ik al janken om haar domheidNou, kijken welke kant ze gaat kiezen
Nog even en ze zijn heerlijk onder elkaar als één grote trailertrash-familie met Brian als Don Corleone.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:42 schreef Lady-night het volgende:
Echt .....alleen nog niveau trailertrash
Dat er morgen of de dagen die hij moet werken maar veel ijzel naar beneden mag storten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef mazaru het volgende:
Het vreet als een varken
Het heeft een kop als een stinkzwam
Het ruikt als de pruik van del
Het heeft een karakter als Ali Cyaankali
Het spreekt als een trol met stembandverlamming
Zie hierrrrrrrrrrrrr...
Een stinkzwerver!!
[ afbeelding ]
Mike gaat echt niet zo slapenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:48 schreef Dark het volgende:
Mikey gaat zo slapen.........hij moet morgen werken!
Mikey vertelt Tommy dat hij niet te breken is, hij heeft teveel meegemaakt in zijn verleden.
Dat die stinkzwerver maar ergens van naar beneden mag storten!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat er morgen of de dagen die hij moet werken maar veel ijzel naar beneden mag storten.
Mooi zo, ik ben morgen vrij. Even die zwerver een paar tikken verkopenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:48 schreef Dark het volgende:
Maar werken zal toch wel een enorme klap voor hem zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:48 schreef Dark het volgende:
Mikey vertelt Tommy dat hij niet te breken is, hij heeft teveel meegemaakt in zijn verleden.
Dat zeggen die hoeren altijd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:55 schreef Varen het volgende:
Nicole dr ex heeft dr fucking gesplayed
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:56 schreef Lady-night het volgende:
Huub is niet haar ding, respectloos naar vrouwen.
als huub wel haar ding was geweest had ze nu daar niet gezeten he !!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:56 schreef Lady-night het volgende:
Wat een dom wijf zegt ze over Claire als Huub en Claire weglopen...Huub is niet haar ding, respectloos naar vrouwen.
yup de febo heeft een leuke hobbyquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:51 schreef Carlaa het volgende:
Nou, Erik eruit.. de buttler voor Clier en een snol voor Huub.. hoe doorzichtig!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:03 schreef AnTjUh het volgende:
amanda Brian krijgt gewoon voordat het afgelopen is haar zijn beloofde triootje
Ik ben zeker geen Huub fan, want ik vind hem vaak een walgelijk ego trippertje. Maar ja, dat is altijd nog beter dan een schijnheilige wife beater.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:04 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
yup de febo heeft een leuke hobby
de op fora beppende huub "fans" pesten
die lachen zich een ongeluk
kom kom, nog even door bijten tot 22 mei, wanneer door de nodige manipulaties ze EINDELIJK dat trailer trash tot winnaar kunnen uitroepen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:06 schreef Copycat het volgende:
Huh? Ben even weg en er zit een nieuwe proletensloerie in de djakoesie?
Mag svp de stop eruit?
Ook uit de djakoezie, maar vooral uit het programma.
Klinkt als een promilage van 2,5quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
Zwerver: maarehhhh ehhh Huub isjehhh schlejcht for jouwww
Huub heevttt met kebieeee ehh ehhh
Huub isssjeehhh schjlechttt
deze overduidelijke partijdigheidquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:05 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen Huub fan, want ik vind hem vaak een walgelijk ego trippertje. Maar ja, dat is altijd nog beter dan een schijnheilige wife beater.
En deze overduidelijke partijdigheid zou me bijna Huub fan maken!
Ja, die liggen in een lachkramp van een paar uur. Mogen ze er nooit meer uitkomen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:04 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
God wat ga ik het kleingeld bakkie van die zwerver uit zijn tengels schoppen als ik hem ooit bedelend tegenkomquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
Zwerver: maarehhhh ehhh Huub isjehhh schlejcht for jouwww
Huub heevttt met kebieeee ehh ehhh
Huub isssjeehhh schjlechttt
Kunnen ze die zwerver niet in een ijskoude gracht pleuren met een kratje bier aan z'n enkels?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Kunnen ze geen ondertiteling onder die zwerver gooien of beter nog, kunnen ze die zwerver er niet uit gooien? Nu!!!!
Haha ja, ik heb het volume echt bijna helemaal open.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Kunnen ze geen ondertiteling onder die zwerver gooien of beter nog, kunnen ze die zwerver er niet uit gooien? Nu!!!!
Als dat bakkie dan leeg is, sla ik het zijn tandeloze mond in!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
God wat ga ik het kleingeld bakkie van die zwerver uit zijn tengels schoppen als ik hem ooit bedelend tegenkom
Ik heb een koptelefoon opquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb het volume echt bijna helemaal open.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, die liggen in een lachkramp van een paar uur. Mogen ze er nooit meer uitkomen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:04 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
echt waar ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als dat bakkie dan leeg is, sla ik het zijn tandeloze mond in!!
Samenwerking is alles
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:12 schreef rooie3 het volgende:
Mike heeft veel gevoel voor Claire.Daarom heeft hij natuurlijk twee collega,s gevraagd om haar te bangen.
Zit in de lurkstand...............maar piste bijna in m'n broek bij deze opmerkingquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:13 schreef mazaru het volgende:
Wat iz het moment dat Huub Jaap zijn snoer mond!
C: Huh? Jaap zijn snoer mond? Je bedoelt Jaap zijn mond snoert?
Ja johquote:
Piep piep hoi, piep piep hoi..... ja dat is ook waar, hmmmmm is ook zo, jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef Carlaa het volgende:
[ afbeelding ]
verrék.. Clair klinkt wel erg als Calimero! Valt mij ineens op!
Noemen zwerver's elkaar ondertussen al collega's?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:12 schreef rooie3 het volgende:
Mike heeft veel gevoel voor Claire.Daarom heeft hij natuurlijk twee collega,s gevraagd om haar te bangen.
misschien uithoren?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Claire is echt een dombo, dat ze een serieus gesprek probeert te hebben met Mike, die zover heen is en zoveel onzin kletst.
weet niet maar veel lager dan hoeren lopen en bijna minderjarige groupies neuken ken volgens mij nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:13 schreef Copycat het volgende:
Elke keer weer flikken ze het om het niveau nog een tikkie lager te zetten. Dat moet je ze wel nageven, de makers van dgk.
Flodder is er high society bij.
Goh, een kritische opmerking jegens Brain en Amanda zonder lock?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:15 schreef schatje het volgende:
Dat is wel een goeie van Claire, voor de manier waarop Huub tegen mij praat moet je bij Brian zijn, hoe hij tegen Amanda praat.
God almighty, wat heb jij toch altijd met die vader van Claire, Claire kan toch zelf beslissen? Daarstraks zei je dat de moeder van Amanda niets te maken heeft met het spel, nou, dan de vader van Claire ook niet toch?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:15 schreef coldstar het volgende:
Waarom maken we ons zo druk. Huub kan zich nu bewijzen. Hij moet niks, dus zal het aan hem zelf liggen of hij met dat meisje naar bed gaat, of niet. Het is te hopen dat de vader van Claire niet weer ongelijk krijgt...
Scherp!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
God almighty, wat heb jij toch altijd met die vader van Claire, Claire kan toch zelf beslissen? Daarstraks zei je dat de moeder van Amanda niets te maken heeft met het spel, nou, dan de vader van Claire ook niet toch?
Ik ga voor niet minder dan alle 4 streams op Huub....quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:19 schreef Frasier het volgende:
Pleur die vieze kop van Dimitri is van de stream af
ik weet uit betrouwbare bronnen dat de overgrootvader van tommy in de oorlog fout is geweestquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:22 schreef mazaru het volgende:
Ik heb er gewoon moeite mee om die Tommie te vertrouwen, die zal ook wel onder 1 hoedje met de rest spelen.
Lijkt me sterk dat ze een butler er in gooien die Huub zou mogen
Yes, Huub rulesquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:25 schreef mazaru het volgende:
Huub: al geven ze me nog maar 1 broek en 1 trui, pleuren ze me op water en brood, en gooien ze er 10 Natanaels in, dan nog ga ik niet weg.
Ik heb mijn blik op 22 mei, en voor de rest laat ik alles over me heen komen.
Mij krijgen ze niet weg!!
GOOOOOOOOOOOOOOOO HUPIEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik weet uit betrouwbare bronnen dat de overgrootvader van tommy in de oorlog fout is geweest
dus je zal wel gelijk hebben
1 wicardo was al genoeg om hem laatst bijna aan het meppen te krijgenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:25 schreef mazaru het volgende:
Huub: al geven ze me nog maar 1 broek en 1 trui, pleuren ze me op water en brood, en gooien ze er 10 Natanaels in, dan nog ga ik niet weg.
Ik heb mijn blik op 22 mei, en voor de rest laat ik alles over me heen komen.
Mij krijgen ze niet weg!!
GOOOOOOOOOOOOOOOO HUPIEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Klinkt heeeeeel logisch, jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik weet uit betrouwbare bronnen dat de overgrootvader van tommy in de oorlog fout is geweest
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
Ik zag een paar dagen geleden een aflevering en het is echt zo.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:13 schreef Copycat het volgende:
Elke keer weer flikken ze het om het niveau nog een tikkie lager te zetten. Dat moet je ze wel nageven, de makers van dgk.
Flodder is er high society bij.
Hij heeft ook met diezelfde ricardo staan tongen, en binnen een kwartier was die ruzie ook weer uitgesproken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
1 wicardo was al genoeg om hem laatst bijna aan het meppen te krijgen
oftewel pure bluf
Goed planquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zag een paar dagen geleden een aflevering en het is echt zo.
Even serieus mensen,
ik wil gráág met jullie mee kletsen, gewoon "gezellig fokken" jeweetwel, maar zo gaat het echt niet.
Kunnen we niet verhuizen naar het televisie-subforum en gezamenlijk een tv-programma aanzetten? Maakt me niet uit wat, alleen voetbal vind ik wat minder.
Voor morgen kunnen we dan wel afspreken dat we dezelfde dvd huren of zo, als er niks leuks op het program staat. Morgen is ook de uitslag van Wieies de Mol, vind ik ook leuk
Please.... *smeek-smiley*
Nee Tommie is een goodguy...... hij is een goeie vriend van Mitch (en Mitch en Huub waren dikke mik)quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:22 schreef mazaru het volgende:
Ik heb er gewoon moeite mee om die Tommie te vertrouwen, die zal ook wel onder 1 hoedje met de rest spelen.
Lijkt me sterk dat ze een butler er in gooien die Huub zou mogen
Ik sta echt vrebaasd.... hij zegt een precies wat veel Huubfans van hem willen...quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:30 schreef rooie3 het volgende:
Goed zo Tommy.Hij zegt dat Huub Brian en Amanda moet gaan fucken zodat Brian alleen maar kan gaan dalen.
Okee, ik begrijp het, ik heb niks tegen de vader van Claire. Sterker nog, ik heb zelfs hier heel vaak nog wel positieve dingen gepost op de vader van Claire....dus nogmaals ik heb niets tegen de vader van Claire. Ik ken hem niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
God almighty, wat heb jij toch altijd met die vader van Claire, Claire kan toch zelf beslissen? Daarstraks zei je dat de moeder van Amanda niets te maken heeft met het spel, nou, dan de vader van Claire ook niet toch?
Snap ik ook niet van Huub,hij denkt echt dat het spel is van Brian.Dacht hij ook van Natasia en we weten hoe diep haar haat was.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sta echt vrebaasd.... hij zegt een precies wat veel Huubfans van hem willen...
Vreemd dat Huub zo tegen Brian opkijkt. Huub mist volgens mij wel heel erg veel.
Ik snap ook niet dat Huub voor de makkelijke weg kiest... waarom moet er iemand bij hun weg? Laat hem de moeilijke manier kiezen en zorgen dat 1 van die paupers oprot ( en de volgende er achteraan).
Je zou helemaal paranoia worden van al die rattenvrienden die er in gestopt worden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:35 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee Tommie is een goodguy...... hij is een goeie vriend van Mitch (en Mitch en Huub waren dikke mik)
Dat is trouwens wel de echte Huub zoals ie altijd in DGK is geweest... hij doet soms harde uitspraken maar je hoort toch altijd wel een stukje liefde als ie over de anderen spreekt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet van Huub,hij denkt echt dat het spel is van Brian.Dacht hij ook van Natasia en we weten hoe diep haar haat was.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel de echte Huub zoals ie altijd in DGK is geweest... hij doet soms harde uitspraken maar je hoort toch altijd wel een stukje liefde als ie over de anderen spreekt.
Die ven is Henk en dat wijf is Bep!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:39 schreef Kinga het volgende:
en wie is die vent, en wie is dat wijf?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Die vent is Henk en dat wijf is Bep!
Ze houden beiden van Brian en Amanda
Peking Express 2008 #1: Speculeren! doe ik in ieder geval (morgenochtend is de herhaling)quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Kijken we morgenavond de uitslag van De Mol, ik heb nog geen aflevering gezien, maar misschien kan ik ze vannacht nog ff gaan kijken op Uitzending Gemist, zodat ik wel overal van op de hoogte ben.
Doen we vrijdagavond Mooi weer de Leeuw, ok?
Leuk stel dan misschien? Cora doet zoiets nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Neukol kan boeren als Jaap!!!
Ze moeten zich niet bezighouden met een ontslagronde. HJC hebben de meerderheid.... 3 tegen 2 Amanda weg pesten en Jaap heeft ook z'n maatje. Wat is daar nu zo moeilijk aan? Ze zijn zooooo dom bezig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef Ziet het volgende:
ik denk dat het wel slim is om 1 van de 3 weg te stemmen,
want dan is de 2e weer afhankelijk van de 1e en zullen ze elkaar nodig hebben om naar de finale te gaan. die 2 zullen elkaar dus nooit naaien
aan de andere kant: als er nog maar 1 ontslagronde komt,
dan is het helemaal niet nodig om er eentje uit te stemmen
Je bedoelt Sjors?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef Frasier het volgende:
Wie is die kneus?
Daarom heb ik Huub ook altijd hoog in mijn lijstje staan.De ene keer vervloek ik hem en dan de volgende dag dacht ik en toch ben je leuk.Huub heeft alles voor de kooi gedaan en daarmee heeft hij Brian geholpen.Wat zal Huub balen als hij later alles weet.Als hij er trouwens achter komt.Hij zal ook alleen tv terugkijken en zal nooit die onzin gesprekken zien die wij al meer dan een jaar aanhoren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel de echte Huub zoals ie altijd in DGK is geweest... hij doet soms harde uitspraken maar je hoort toch altijd wel een stukje liefde als ie over de anderen spreekt.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef Frasier het volgende:
Wie is die kneus?
welke van de 4?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef Frasier het volgende:
Wie is die kneus?
Tilly is iets van 56 of zo , Deze is 22 dacht ik gehoord te hebbenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe oud is die?
Ik dacht even Tilly te zien, maar die is 60 jaar, toch?
Het woord wat ik al een tijdje zocht: Denigrerend.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:43 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja en dat hoor je dus nooit bij brian en amanda!
daarnet ook, toen brian naar jaap en amanda ging:
hij had het over dat ze er al in de Baja Beachclub over hadden gepraat
en dat het 't mooiste is dat die zielige huub en claire niks door hadden.
Oke, die aap die op de bank zit en met Huub praat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
We zitten nu in een fase dat er bijna alleen nog kneuzen in zitten, en er komen er steeds meer bij.
Dus je moet echt iets duidelijker zijn.
Die kneus kan een zwerver zijn, een slet uit een tvprogramma, Piet van de brandweer, een rat, een slet of een butler
Dat is Gerrit de brandweerman, die kwam gisteren ineens binnenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oke, die aap die op de bank zit en met Huub praat.
Vooral die laatste, met meerdere programma's lijkt me wel wat, ik ben nl. heel slecht in het trouw volgen van programma's. Ik ga het in de gaten houdenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Peking Express 2008 #1: Speculeren! doe ik in ieder geval (morgenochtend is de herhaling)
wie is de mol is de compilatieaflevering, dus kun je zo bij aanhaken
we verzinnen nog wel een Ex-DGK-hoekje-topic waarin meerdere programma's tegelijk besproken kunnen worden![]()
Butler Tommy, butler Dimitri, sloerie Nicole (aanbidt B en A, blijft een week), Harry/Tom/Humphrey/Barry/Barney (neigt ook naar B en A, blijft voor onbepaalde tijd).quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:49 schreef Kinga het volgende:
Nee ff serieus, wie zijn die mensen?
Oh te gek. Bedankt voor de link avonne. Dát is pas een klasseprogramma, elk jaar weer.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Peking Express 2008 #1: Speculeren! doe ik in ieder geval (morgenochtend is de herhaling)
wie is de mol is de compilatieaflevering, dus kun je zo bij aanhaken
we verzinnen nog wel een Ex-DGK-hoekje-topic waarin meerdere programma's tegelijk besproken kunnen worden![]()
Het is gewoon jammer dat Huub daar nooit meer de ruimte voor heeft gekregen. Na Sylvia, Ilona, Nena, (héél klein beetje Eric) werd ie opgescheept met Lieke.....quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom heb ik Huub ook altijd hoog in mijn lijstje staan.De ene keer vervloek ik hem en dan de volgende dag dacht ik en toch ben je leuk.Huub heeft alles voor de kooi gedaan en daarmee heeft hij Brian geholpen.Wat zal Huub balen als hij later alles weet.Als hij er trouwens achter komt.Hij zal ook alleen tv terugkijken en zal nooit die onzin gesprekken zien die wij al meer dan een jaar aanhoren.
He gadver. Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is Gerrit de brandweerman, die kwam gisteren ineens binnen
Hij kwam binnen met de woorden dat Brian een topkerel was, Del een spetter, Claire te lief voor Huub, en Huub was een dweil.
Gerrit de Brandweerman? Damn, wat triestquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is Gerrit de brandweerman, die kwam gisteren ineens binnen
Hij kwam binnen met de woorden dat Brian een topkerel was, Del een spetter, Claire te lief voor Huub, en Huub was een dweil.
Een televisiekijkertquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
He gadver. Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.
En hij blijft maar roepen dat hij niet partijdig is, en iedereen een eerlijke kans geeft.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
He gadver. Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.
Kunnen ze Brain ook niet zo'n coupe knippen dan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:02 schreef mootie het volgende:
Ik vind Claire's haar overigens afschuwelijk geknipt. Beetje een kapsel waar alle downsyndroompjes vroeger mee rondliepen.
Ach 100% dat Claire bij de eerstvolgende ontslagronde naar huis gaat, die verhaallijn zijn ze al langer erdoor aan het duwen...quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hij blijft maar roepen dat hij niet partijdig is, en iedereen een eerlijke kans geeft.
Vanmiddag in de sauna vertelde hij aan del en rat dat hij op de streams had gezien dat Jaap en Huub het er vaak over hadden om Claire er uit te sturen.
Met toestemming van achter natuurlijk, want er kwam geen enkele waarschuwing voor.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:01 schreef Kinga het volgende:
Omg hoe heeft dat ene nieuwe wijf de haren achter geknipt?!
Die rand is volgens mij waar de extensions beginnenquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:01 schreef Kinga het volgende:
Omg hoe heeft dat ene nieuwe wijf de haren achter geknipt?!
+1quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:05 schreef petraa het volgende:
Ik ben er echt kotsmisselijk van! Eric eruit en weer een vriendinnetje voor de kindjes van God. Hoe duidelijker willen ze het nog maken bij de FEBO. Ze hebben een leuk concept totaal verneukt.
Van 4-3 is het nu 3-5 ... Hoezo een ommekeer in het script richting eindsprintquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:05 schreef petraa het volgende:
Ik ben er echt kotsmisselijk van! Eric eruit en weer een vriendinnetje voor de kindjes van God. Hoe duidelijker willen ze het nog maken bij de FEBO. Ze hebben een leuk concept totaal verneukt.
Klinkt echt als een aanwinst.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:09 schreef Kinga het volgende:
WIE is dat wijf in godsnaam, ja Nicole, he he. Maar van welke straat hebben ze die nou weer geplukt!
Heb ik al eerder voorgesteld....quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+1
Ik ben het helaas zo met je eens ......... geweldig concept verneukt door incompetente losers![]()
Zie mijn voorstel hierboven overigens![]()
Gewoon doen alsof Brian niet meer bestaat, scheelt volgens mij ook een hoop ergernis.
Ze is de winnares van Undercover Lover. Geen idee wat het is overigens.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:09 schreef Kinga het volgende:
WIE is dat wijf in godsnaam, ja Nicole, he he. Maar van welke straat hebben ze die nou weer geplukt!
Uit het tv-programma Unforgetable lover os zo schijnt .. Nooit van gehoord ....quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:09 schreef Kinga het volgende:
Dit?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is de winnares van Undercover Lover. Geen idee wat het is overigens.
Sorry, had ik niet gezien, dat zijn we nu al met twee dus, wie volgt .....quote:
Van dattumquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Dit?
http://s02.undercoverlover.veronicatv.nl/
+ 1, ben er niet zo heel vaak maar wanneer ik er ben geen caps meer van de rattengang....quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, had ik niet gezien, dat zijn we nu al met twee dus, wie volgt .....
Gewoon geen aandacht meer schenken aan die rat.
Ik zit zonder de streams ook met verbazing dit alles te volgenquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:15 schreef Kinga het volgende:
Wáárom zijn ze in die eindfase van DGK nog zoveel gastspelers erin aant gooien? WHY?
Ik ben vandaag echt helemaal confuus ervan
nou, roep me dan maar. Ik ben hier echt weg vanquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:17 schreef Ziet het volgende:
mooi dat huub en jaap haar allebei niet moeten.
als huub nog een paar dagen zo tegen haar door gaat is ze nog voor het weekend naar huis.
Doei avonnequote:Op woensdag 5 maart 2008 23:19 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, roep me dan maar. Ik ben hier echt weg van
Voorlopig zit ik in het TV-subforum
Ze willen Huub er gewoon uit hebben...liefst via een exit....quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:15 schreef Kinga het volgende:
Wáárom zijn ze in die eindfase van DGK nog zoveel gastspelers erin aant gooien? WHY?
Ik ben vandaag echt helemaal confuus ervan
Undercover Lover (deel 2) Remco pussyquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is de winnares van Undercover Lover. Geen idee wat het is overigens.
ik hou van Jaapquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:12 schreef Varen het volgende:
Nicole tegen Jaap: kun je me leren schaken
Jaap: nee
Nicole: mag ik kijken? Jaap: nee
Ze heeft in ieder geval ongeveer 4 kilo aan nieuwe tieten aan hem overgehoudenquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:18 schreef Varen het volgende:
Nicole is door stress om haar ex 12 kilo afgevallen
quote:22:54 - De strijd der kampen!
Dimitri komt even kijken waar zijn hulpbutler Tommie uithangt. Deze zit nog steeds bij Huub, Claire en Barry in de Chill Room. “Hij is overgelopen naar hun kant!”, schreeuwt Dimitri naar Brian en Amanda als hij het viertal in het vizier krijgt. “NSB-butler!”, roept Huub meteen naar hem. “Ze moesten je kaalscheren en op een platte kar het dorp uitrijden!”, vervolgt hij lachend naar Dimitri. “Het is goed zo, dan hoef ik me ook niet schuldig te voelen als ik voor Brian en Amanda hun kamp kies”, richt de avondbutler zich tot Tommie. “Dan moet je een nummertje trekken want het is druk aan die kant van de Villa”, zegt Huub en hij barst in lachen uit. “Dat is alleen maar zielig voor jou hoor, want dan is het rustig aan jouw kant”, concludeert de avondbutler. “Ik ga winnen, je kijkt het programma toch?”, repliceert Huub zelfverzekerd. Zelfs als je straks misschien niemand meer in jouw kamp hebt, Huub?
http://partyflock.nl/user/225122/text.html#text partyflock van Nicole.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval ongeveer 4 kilo aan nieuwe tieten aan hem overgehouden
Echt, waar halen ze die nitwits vandaan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:22 schreef Varen het volgende:
Nicole: ik heb een week met mijn vriend, vanaf 23 februari
Was vannacht ook zo op de slaapkamer, maar vanmiddag in de sauna zat hij alles door te lullen en af te gegeven op Huubquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:25 schreef Vandaag... het volgende:
Ola!
het lijkt alsof Robbie nu toch best met Huub overweg kan.
Hanz is gewoon een two-faced ratachtige. Die voor zijn eigen soort gekozen heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:26 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Was vannacht ook zo op de slaapkamer, maar vanmiddag in de sauna zat hij alles door te lullen en af te gegeven op Huub
Jammer. Hij heeft wel een lekker lijf namelijk. Maar ja, als hij tegen Huub isquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:26 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Was vannacht ook zo op de slaapkamer, maar vanmiddag in de sauna zat hij alles door te lullen en af te gegeven op Huub
Het lijkt er wel opquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:27 schreef Leandra het volgende:
En weer een nieuwe erin??
Krijgen alle net afgewezen kandidaten nog een kansje om hun ernome mediageilheid te bevredigen??
Ze is domquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:30 schreef Kinga het volgende:
Wat kan Claire toch een domme kop trekken...
Ja hé, ik moet elke keer lachuh als ik Boudewijn langs zie komenquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:31 schreef Copycat het volgende:
Het leukste aan Sjefke is en blijft toch zijn naam.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:08 schreef Kinga het volgende:
"Ik heb nergens geen mening over"
Leer Nederlands!
haha, Brian en losse handjes! Hoe kom je erbij!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:33 schreef petraa het volgende:
Die sloerie had een ex met losse handjes!! Dat is dan wel weer mooi, kan ze Amanda met de neus op de feiten duwen. Niet mooi dat ze zo'n ex had, maar misschien kan ze Amanda wat bijbrengen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:33 schreef petraa het volgende:
Die sloerie had een ex met losse handjes!! Dat is dan wel weer mooi, kan ze Amanda met de neus op de feiten duwen. Niet mooi dat ze zo'n ex had, maar misschien kan ze Amanda wat bijbrengen.
Om welk gedrag ging dat! Kijk nu vind ik haar wel ietsje leukerquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:36 schreef Ziet het volgende:
[..]
eerder zei ze het ook tegen brian: zulk gedrag deed mijn ex ook,
en daar moet je mee oppassen,
vrouwen zijn gevoelig
alleen jammer dat brian het niet zo vatte
En hetzelfde geldt uiteindelijk ook voor Amanda. Kansloos.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:36 schreef Ziet het volgende:
eerder zei ze het ook tegen brian: zulk gedrag deed mijn ex ook,
en daar moet je mee oppassen,
vrouwen zijn gevoelig
alleen jammer dat brian het niet zo vatte
Ze zegt nu dat haar ex hem niet overeden heeft, maar ex hield de hond vast, haast geen verschilquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:34 schreef Lady-night het volgende:
Nicole haar vriendje pakte haar regelmatig bij haar strot en heeft haar hond overreden......losse handjes dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |