Je zou helemaal paranoia worden van al die rattenvrienden die er in gestopt worden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:35 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee Tommie is een goodguy...... hij is een goeie vriend van Mitch (en Mitch en Huub waren dikke mik)
Dat is trouwens wel de echte Huub zoals ie altijd in DGK is geweest... hij doet soms harde uitspraken maar je hoort toch altijd wel een stukje liefde als ie over de anderen spreekt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet van Huub,hij denkt echt dat het spel is van Brian.Dacht hij ook van Natasia en we weten hoe diep haar haat was.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel de echte Huub zoals ie altijd in DGK is geweest... hij doet soms harde uitspraken maar je hoort toch altijd wel een stukje liefde als ie over de anderen spreekt.
Die ven is Henk en dat wijf is Bep!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:39 schreef Kinga het volgende:
en wie is die vent, en wie is dat wijf?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Die vent is Henk en dat wijf is Bep!
Ze houden beiden van Brian en Amanda
Peking Express 2008 #1: Speculeren! doe ik in ieder geval (morgenochtend is de herhaling)quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Kijken we morgenavond de uitslag van De Mol, ik heb nog geen aflevering gezien, maar misschien kan ik ze vannacht nog ff gaan kijken op Uitzending Gemist, zodat ik wel overal van op de hoogte ben.
Doen we vrijdagavond Mooi weer de Leeuw, ok?
Leuk stel dan misschien? Cora doet zoiets nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Neukol kan boeren als Jaap!!!
Ze moeten zich niet bezighouden met een ontslagronde. HJC hebben de meerderheid.... 3 tegen 2 Amanda weg pesten en Jaap heeft ook z'n maatje. Wat is daar nu zo moeilijk aan? Ze zijn zooooo dom bezig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef Ziet het volgende:
ik denk dat het wel slim is om 1 van de 3 weg te stemmen,
want dan is de 2e weer afhankelijk van de 1e en zullen ze elkaar nodig hebben om naar de finale te gaan. die 2 zullen elkaar dus nooit naaien
aan de andere kant: als er nog maar 1 ontslagronde komt,
dan is het helemaal niet nodig om er eentje uit te stemmen
Je bedoelt Sjors?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef Frasier het volgende:
Wie is die kneus?
Daarom heb ik Huub ook altijd hoog in mijn lijstje staan.De ene keer vervloek ik hem en dan de volgende dag dacht ik en toch ben je leuk.Huub heeft alles voor de kooi gedaan en daarmee heeft hij Brian geholpen.Wat zal Huub balen als hij later alles weet.Als hij er trouwens achter komt.Hij zal ook alleen tv terugkijken en zal nooit die onzin gesprekken zien die wij al meer dan een jaar aanhoren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel de echte Huub zoals ie altijd in DGK is geweest... hij doet soms harde uitspraken maar je hoort toch altijd wel een stukje liefde als ie over de anderen spreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |