Ja viel me ook op.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:58 schreef TheVulture het volgende:
"We're Muslims" en dan ook nog met rugzakken
Ik denk dat zo'n opmerking je vandaag de dag niet echt een snelle lift oplevert
Dat soort opmerkingen uit de mond van een kneus, ik krijg er jeuk vanquote:
Jammer dat ie samen met die leuke dame een koppel isquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Die overjarige maagd is echt nu al irritant
tot nu toe wel ja, zal dit jaar ook wel zo zijn...quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:
als je aan het eind wint, krijg je het aantal amuletten dat je hebt gehaald maal 10.00 euro in het hadnje dacht ik
Idd, lekker positiefquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:01 schreef amaranta het volgende:
Oke, Wendy lijkt me ook niet aardig.
Amuletten zijn geld waard. Hoe meer amuletten je als winnaar hebt, hoe meer geld je verdient als je wint. Een amulet was altijd volgens mij ¤10.000,- waard als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef Lov1 het volgende:
Oke, ik als leek van PEWaar precies zijn de amuletten goed voor? En Mexico
![]()
Van dat koppel in de Bikers Bar vind ik die vrouw een beetje schetterenEn ik ben benieuwd naar het Engels niveau van hun 2 en die huismoeders
Ja, zo'n typische troela uit Alkmaar of omgeving, vreselijk accent ook.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef Lov1 het volgende:
Van dat koppel in de Bikers Bar vind ik die vrouw een beetje schetterenEn ik ben benieuwd naar het Engels niveau van hun 2 en die huismoeders
Deal Or No Dealquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:54 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb het idee dat ik die Marion al eerder gezien heb in een programma. Weet iemand daar iets van?
Ok dank jequote:
Uitzendinggemist is alleen van Ned 1, 2 en 3...quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:36 schreef avonne het volgende:
tvp (= ik heb het gemist en zal eens op zoek gaan naar Uitzending Gemist)
Hoe zou het zijn als die Vlaamse Marokkanen met Maria moeten gaan zeulen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:23 schreef Leep het volgende:
Pff beloofd wat met dat zeikwijf en maria. Broertjes konden er tenminste nog iets positiefs van maken
Ooohhh, hoe kun je zoiets nou missen! Het was weer heerlijk, meteen spannend, en van de tune kreeg ik de bekende kriebels alweer in mijn buik.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:36 schreef avonne het volgende:
tvp (= ik heb het gemist en zal eens op zoek gaan naar Uitzending Gemist)
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooohhh, hoe kun je zoiets nou missen! Het was weer heerlijk, meteen spannend, en van de tune kreeg ik de bekende kriebels alweer in mijn buik.
Eerste indruk is dat de slimme broertjes ver gaan komen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
en van de tune kreeg ik de bekende kriebels alweer in mijn buik.
ik lees hierboven dat je je straf morgen om 06.30 kunt uitzitte als je het gemist hebtquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:57 schreef Liquidootje het volgende:
huh is het alweer begonnen????
relax... morgenochten 06.30 uurquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:59 schreef Liquidootje het volgende:
5 maart 20:30 - 22:00
Peking Express: De revolutieroute
NET 5 Voeg toe aan je persoonlijke tv-gids
![]()
![]()
![]()
Ja, tof hè. Ik voelde de kriebel ook.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooohhh, hoe kun je zoiets nou missen! Het was weer heerlijk, meteen spannend, en van de tune kreeg ik de bekende kriebels alweer in mijn buik.
Eerste indruk is dat de slimme broertjes ver gaan komen.
Nou ik ook. Echt verfrissend.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:00 schreef avonne het volgende:
[..]disana
Laten we hier een tof topic van maken
ik heb er zin in
morgen opnemen en kijken
Ja, lekker. Ik kijk al vanaf de eerste aflevering van de eerste serie. Moet zeggen dat ik die landen van het begin wel het interessantst vond, dit is toch 'dichterbij'.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, tof hè. Ik voelde de kriebel ook.
'We are muslims!'![]()
Who cares. Leuk hoor, dat je de stereotypering weg wil halen maar dat hoef je toch niet tegen iedereen te vertellen.
En dat gaat leuke tv opleveren, natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:07 schreef Disana het volgende:
Je kunt nog zo handig zijn, je kracht hangt af van de zwakste schakel.
Ik denk de vorige keer wel, omdat het toen met BN'ers wasquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:36 schreef Koningin het volgende:
Normaal zit dit topic toch in SHO of niet? heb me rot gezocht
Vaak wordt die term in het zuiden van het land wel gebruikt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:45 schreef Quoi het volgende:
Ook weer gekeken!
Van welke planeet komt die 'schoonbroer'??
En sinds wanneer noem je iemand een 'schoonbroer' en geen zwager??? En waarom met het vriendje van je zus dit doen? Ben er wel benieuwd naar....
Je lijkt Peter wel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
heb nog geen seizoen en aflevering gemistdus ook dit seizoen wordt weer intensief gevolgd
Maar het mooie is natuurlijk wel dat alles al opgenomen is. Dus misschien wordt het wel allemaal 6:30 uitgezonden, maar uitgezonden wordt het zekerquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:03 schreef dolfg het volgende:
300.000 kijkers slechts.
Er zal wel druk vergaderd worden vandaag in Amsterdam vrees ik...
Das niet veelquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:03 schreef dolfg het volgende:
300.000 kijkers slechts.
Er zal wel druk vergaderd worden vandaag in Amsterdam vrees ik...
Ik noem de man van mijn zus of de broer van mijn man schoonbroer.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:07 schreef Koningin het volgende:
[..]
Vaak wordt die term in het zuiden van het land wel gebruikt.
Hier in Limburg gebruiken we dat ook.
Tis eigenlijk hetzelfde.
Volgens de tv gids op net5 ook.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens TVgids.nl is morgen de herhaling van Zuid-Amerika (vorig seizoen dus).
Ik durf te wedden dat wanneer dit programma op NL 1 is te zien als opvolger van bijv. wie is de mol op donderdagavond om half 9 dat er dan bijna een miljoen kijkers zullen zitten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:39 schreef alwaysthebest het volgende:
300000 maar?! Dat is wel een tegenvaller ja.
Ik denk ook wel een beetje dat mensen gewoon niet weten dat het programma begonnen is. Als ik niet in dit topic had gepost eerder had ik het ook niet geweten eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:55 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat wanneer dit programma op NL 1 is te zien als opvolger van bijv. wie is de mol op donderdagavond om half 9 dat er dan bijna een miljoen kijkers zullen zitten.
Het gaat er meer om dat als dit niet stijgt, dit het laatste seizoen isquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:06 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar het mooie is natuurlijk wel dat alles al opgenomen is. Dus misschien wordt het wel allemaal 6:30 uitgezonden, maar uitgezonden wordt het zeker![]()
Zondagavond was beterquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik denk ook wel een beetje dat mensen gewoon niet weten dat het programma begonnen is. Als ik niet in dit topic had gepost eerder had ik het ook niet geweten eerlijk gezegd.
En misschien is de woensdag niet een ideaal tijdstip?
Idd, zondagavond is er al zoveel...quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zondagavond zouden ze nog minder kijkers trekken.. Op NET5 dan.
Snap ik ook niet eigenlijk. Leveren die home-shopping-programma's zoveel op ofzo?quote:Ik vind het tijdstip van de herhaling nog achterlijker...
Ja, dat vind ik met vrijdag gewoon de perfecte TV avond.quote:
:yquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:31 schreef ElYefe het volgende:
Iemand trouwens iets gehoord van 71graden noord? Op rtl5 volgende week, lijkt me ook leuk.
Voor de gebruikers van Usenet: Deze hele serie staat online.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens TVgids.nl is morgen de herhaling van Zuid-Amerika (vorig seizoen dus).
Neej, da's die van vorig seizoenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:17 schreef ElYefe het volgende:
@Minna, je kunt ook morgenvroeg om 9.05 kijken of de boel opnemen.
Je broers?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:41 schreef Gia het volgende:
De mannen van mijn schoonzussen noem ik zwagers.
Eh.. nee.. maar da's ook wel uitvindbaarquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:50 schreef Vivoex het volgende:
Als je weet hoe nieuwsgroepen werken kan je hem ook al downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |