De opnames zouden nu bezig moeten zijn, inschrijving was begin Oktober gesloten. Er is nog geen idee, tenminste zover ik kan vinden op internet, door welke landen het dit keer gaat.quote:Peking Express in 2008 terug op NET 5
Het realityprogramma Peking Express met presentator Art Rooijakkers keert in het voorjaar van 2008 terug op NET 5. Dat meldt de televisiezender vandaag. In de vierde editie van Peking Express dit jaar ging de race voor het eerst door een ander continent: Zuid-Amerika. Ook nieuw dit jaar was dat er meteen in de eerste aflevering één deelnemerskoppel afvalt. Of de vijfde serie veranderingen kent, is onbekend. “Over de invulling van 2008 kunnen we nog niet al te veel verklappen“, aldus NET 5.
Peking Express wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers en Roos van Acker. Gemiddeld trekt Peking Express wekelijks ruim 447.000 kijkers (13+). Ook het vijfde seizoen van Peking Express zal op zondagavonden worden uitgezonden door NET 5. De nieuwe serie van twaalf afleveringen gaat eind februari van start.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:56 schreef WooZ het volgende:
Ze starten in Brazilië en eindigen in Peru iig
Weet iemand of je ouder afleveringen nog ergens terug kan kijken, heb al eens gezocht naar de Vietnam editie maar nergens kunnen vinden
Dat was 2007. Ik neem aan dat ze niet exact dezelfde route en landen doen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:57 schreef WooZ het volgende:
o en ze komen ook nog door bolivia
Tof!!!quote:Het lustrumseizoen Peking Express: De Revolutie Route is vanaf maart wekelijks om half negen op woensdagavond te zien. Acht koppels uit Nederland en België binden de strijd met elkaar aan tijdens een helse tocht door Mexico, Nicaragua en Venezuela. Nieuw dit jaar is dat de kandidaten de eerste etappes in teams worden verdeeld. Peking Express wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers en Roos van Acker.
Hebben ze mee geleerd door Het Blok denk ikquote:Op zondag 27 januari 2008 12:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Ook wel aardig om het op woensdag te doen aangezien de zondag meestal wel de drukstbezette avond van de week is.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Blijft toch mooi om alle landen te zien. Hopelijk is Roos er weer bij.
Atb, lees de OP dan aandachtigquote:Peking Express wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers en Roos van Acker.
Nou zeg dat wel zegquote:Op zondag 10 februari 2008 18:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Die Raymond (Liesbeth & Raymond) ziet ook ook best eng uit.
Die winnen toch nietquote:
Dat dus!quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:27 schreef Piles het volgende:
Toch jammer dat het eerste en tweede seizoen nooit gezien heb
Ja de eerste was zeker de mooiste.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:58 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet zeggen dat ik de eerste nog steeds de beste vond, ook door de afgelegde route en deelnemende kandidaten
idem dito!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:58 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet zeggen dat ik de eerste nog steeds de beste vond, ook door de afgelegde route en deelnemende kandidaten
Ik moet toch zeggen dat ik Egbert en Jozefien ook wel erg vermakelijk vond en die schelle "EEEEEEEEEEEGBEEEEEEEEEEEEERT!" door Jozefien piept nog na in mijn orenquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond de eerste ook het leukst. Wat een koppels toen.Al vind ik het tweede seizoen qua leukheidsfactor heel dicht bij het eerste seizoen zitten. Karla & Sophie 'alles moet proper zijn'.
De andere twee seizoenen vond ik allebei toch iets minder. Ik krijg nog
neigingen van Inge en Lien.
Wat waren die irritant.
Die kwam ik pas nog als mp3 tegen op m'n pcquote:Op maandag 25 februari 2008 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet toch zeggen dat ik Egbert en Jozefien ook wel erg vermakelijk vond en die schelle "EEEEEEEEEEEGBEEEEEEEEEEEEERT!" door Jozefien piept nog na in mijn oren.
Ze zitten wel al 16 jaar bij de padvindersquote:
Het eerste is ooit op DVD uitgekomen(volgensmi zelfs onder druk van FOK!quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:27 schreef Piles het volgende:
Toch jammer dat het eerste en tweede seizoen nooit gezien heb
quote:Peking Express: ‘Lustrumseizoen revolutionair anders’
Het lustrumseizoen van Peking Express, dat op woensdag 5 maart van start gaat, is volgens NET 5 ‘revolutionair anders’. Nieuw dit jaar is dat de deelnemers de eerste etappes in twee teams van vier koppels worden onderverdeeld. “Ze zijn voor het eerst in de historie van Peking Express helemaal van elkaar afhanke- lijk“, aldus een zegsvrouw. Presentator Art Rooijakkers heeft genoten van de opnamen: “Peking Express voor mij is anderhalve maand avontuur en reizen door prachtige landen.”
In het lustrumseizoen van Peking Express dat de De Revolutie Route heet, racen acht koppels uit Nederland en België tegen elkaar tijdens een tocht door Mexico, Nicaragua en Venezuela. “Bij de start staan acht duo’s geblinddoekt op het hoogste gebouw van Latijns-Amerika, de Torre Major in Mexico-stad, te wachten op hun lot. Ze weten nog niet dat ze in twee teams van vier koppels worden verdeeld. Voor het eerst in de geschiedenis van Peking Express zijn de deelnemers als team afhankelijk van elkaar. En dat terwijl er nogal wat verschillen zijn tussen de deelnemers.”
De koppels bestaan onder meer uit een fanatieke tweeling, twee hockeymoeders, een Islamitisch stel en de combinatie zwager/schoonzus. Twee maanden lang moeten de deelnemers zelf vervoer en slaapplaatsen regelen en strijden ze tegen elkaar in uiteenlopende proeven. Ze krijgen een budget van één euro per dag per persoon. Alleen de sterkste deelnemers maken kans om Caracas als winnaars te bereiken.
De landen waar de koppels doorheen reizen hebben een sterk revolutionair verleden of heden. “Ze beginnen in Mexico, ooit de woonplaats van indiaanse beschavingen als de Maya en de Azteken die in opstand kwamen tegen Spaanse bezetters. Daarna racen ze door Nicaragua, het enige land op het Amerikaanse continent waar een guerrillabeweging aan de macht kwam. Het laatste land van Peking Express: De Revolutie Route is Venezuela, waar de zelfverklaarde Che Guevara van deze tijd, president Hugo Chávez het land op geheel eigen wijze regeert.”
Presentator Art Rooijakkers: “Peking Express voor mij is anderhalve maand avontuur, reizen door prachtige landen, werken in een reizend circus. Maar ook: niet weten waar je slaapt, wat en of je eet of waar je terecht gaat komen.”
“En dan heb ik het als presentator nog relatief makkelijk. Moet je je voorstellen hoe het is om als deelnemer duizenden kilometers af te leggen, zonder een cent op zak, zonder eigen vervoer en onder voortdurende racestress. En dat in landen waar bijna niemand Engels en helemaal niemand Nederlands verstaat. Georganiseerd gekkenwerk. Maar wel het leukste gekkenwerk dat er bestaat.”
Peking Express: De Revolutie Route wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers en Roos van Acker en begint op woensdag 5 maart om 20.30 uur op NET 5.
Wel jammer dat ze niet door Colombia gaan dat had het wat spannender gemaakt. De finale-proef: Zoek en vind Tanja Nijmeijerquote:
Het komt voortaan op woensdagquote:Op zondag 2 maart 2008 00:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet door Colombia gaan dat had het wat spannender gemaakt. De finale-proef: Zoek en vind Tanja Nijmeijer![]()
on-topic: Morgen lekker kijken, bij de vorige editie wist ik al wie er zou winnen en dat kijkt toch anders, nu weet ik niks
Waarom dat dan? Zondagavond kwam perfect uit als afsluiter van het weekend.quote:
zondagavond was kut met voetbal & voetbal insite! woensdag is veel beter, want dan is er meestal toch niets beters opquote:Op zondag 2 maart 2008 00:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Zondagavond kwam perfect uit als afsluiter van het weekend.
Ik kijk geen voetbal (insite)quote:Op zondag 2 maart 2008 10:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
zondagavond was kut met voetbal & voetbal insite! woensdag is veel beter, want dan is er meestal toch niets beters op
Ik heb hem wel eens gespot in de Free Record Shop, kon je destijds ook online bestellen maar is nu uitverkocht.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:14 schreef Remzz het volgende:
Het eerste is ooit op DVD uitgekomen (volgens mij zelfs onder druk van FOK!), maar ik heb hem nooit in de winkels zien liggen.
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En in België is het net begonnen
Goed ideequote:Op maandag 3 maart 2008 17:49 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Heb hem vorige week op Marktplaats besteld!![]()
Maarja ik zou de andere seizoenen ook graag op DVD willen hebben, indien iemand ze heeft PM maar![]()
Vorig jaar was het Nederland dat eerder was, het jaar daarvoor was het beide op dezelfde dag geloof ik , maar onze uitzending was een uur ofzo eerder , en de jaren daarvoor waren wij ook al eerder in elk geval.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vorig jaar was België volgens mij ook eerder.
In Belgie is daar wel werk in te vinden jaquote:Op maandag 3 maart 2008 22:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Een van de kandidaten is van beroep dopingcontroleur![]()
Nee hoor :p , ik licht hoogstens eens een onbeduidend tipje van de sluier ...quote:Op maandag 3 maart 2008 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah ok. Dat was het.
Maar niet spoileren he Joost
Net5 kennende zal het wel nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:05 schreef Leep het volgende:
wodt t nog ergens in de wek herhaalt?
Is dat zo?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar online is ie altijd wel te vinden na een dag of wat
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoorde van mijn moeder vrijdagochtend!
Om 09.10 om precies te zijn.
Ik kwam vorig seizoen pas nog tegen. Ik ga er niet naar linken, dat kost me ooit nog een banquote:
Ah torrents enzo bedoel jequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kwam vorig seizoen pas nog tegen. Ik ga er niet naar linken, dat kost me ooit nog een ban
PM mag altijd natuurlijk
Eensquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:21 schreef k_man het volgende:
Voetbalfans verdienen het gewoon niet om te kunnen genieten van PE.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben voor de broertjes... puur gebaseerd op uiterlijk
Waar is Geert als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:06 schreef Piles het volgende:
Ja, nu weten we wel dat je moslim bent. Of is ze als zendeling naar Mexico gekomen
Ja viel me ook op.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:58 schreef TheVulture het volgende:
"We're Muslims" en dan ook nog met rugzakken
Ik denk dat zo'n opmerking je vandaag de dag niet echt een snelle lift oplevert
Dat soort opmerkingen uit de mond van een kneus, ik krijg er jeuk vanquote:
Jammer dat ie samen met die leuke dame een koppel isquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Die overjarige maagd is echt nu al irritant
tot nu toe wel ja, zal dit jaar ook wel zo zijn...quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:
als je aan het eind wint, krijg je het aantal amuletten dat je hebt gehaald maal 10.00 euro in het hadnje dacht ik
Idd, lekker positiefquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:01 schreef amaranta het volgende:
Oke, Wendy lijkt me ook niet aardig.
Amuletten zijn geld waard. Hoe meer amuletten je als winnaar hebt, hoe meer geld je verdient als je wint. Een amulet was altijd volgens mij ¤10.000,- waard als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef Lov1 het volgende:
Oke, ik als leek van PEWaar precies zijn de amuletten goed voor? En Mexico
![]()
Van dat koppel in de Bikers Bar vind ik die vrouw een beetje schetterenEn ik ben benieuwd naar het Engels niveau van hun 2 en die huismoeders
Ja, zo'n typische troela uit Alkmaar of omgeving, vreselijk accent ook.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef Lov1 het volgende:
Van dat koppel in de Bikers Bar vind ik die vrouw een beetje schetterenEn ik ben benieuwd naar het Engels niveau van hun 2 en die huismoeders
Deal Or No Dealquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:54 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb het idee dat ik die Marion al eerder gezien heb in een programma. Weet iemand daar iets van?
Ok dank jequote:
Uitzendinggemist is alleen van Ned 1, 2 en 3...quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:36 schreef avonne het volgende:
tvp (= ik heb het gemist en zal eens op zoek gaan naar Uitzending Gemist)
Hoe zou het zijn als die Vlaamse Marokkanen met Maria moeten gaan zeulen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:23 schreef Leep het volgende:
Pff beloofd wat met dat zeikwijf en maria. Broertjes konden er tenminste nog iets positiefs van maken
Ooohhh, hoe kun je zoiets nou missen! Het was weer heerlijk, meteen spannend, en van de tune kreeg ik de bekende kriebels alweer in mijn buik.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:36 schreef avonne het volgende:
tvp (= ik heb het gemist en zal eens op zoek gaan naar Uitzending Gemist)
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooohhh, hoe kun je zoiets nou missen! Het was weer heerlijk, meteen spannend, en van de tune kreeg ik de bekende kriebels alweer in mijn buik.
Eerste indruk is dat de slimme broertjes ver gaan komen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
en van de tune kreeg ik de bekende kriebels alweer in mijn buik.
ik lees hierboven dat je je straf morgen om 06.30 kunt uitzitte als je het gemist hebtquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:57 schreef Liquidootje het volgende:
huh is het alweer begonnen????
relax... morgenochten 06.30 uurquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:59 schreef Liquidootje het volgende:
5 maart 20:30 - 22:00
Peking Express: De revolutieroute
NET 5 Voeg toe aan je persoonlijke tv-gids
![]()
![]()
![]()
Ja, tof hè. Ik voelde de kriebel ook.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooohhh, hoe kun je zoiets nou missen! Het was weer heerlijk, meteen spannend, en van de tune kreeg ik de bekende kriebels alweer in mijn buik.
Eerste indruk is dat de slimme broertjes ver gaan komen.
Nou ik ook. Echt verfrissend.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:00 schreef avonne het volgende:
[..]disana
Laten we hier een tof topic van maken
ik heb er zin in
morgen opnemen en kijken
Ja, lekker. Ik kijk al vanaf de eerste aflevering van de eerste serie. Moet zeggen dat ik die landen van het begin wel het interessantst vond, dit is toch 'dichterbij'.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, tof hè. Ik voelde de kriebel ook.
'We are muslims!'![]()
Who cares. Leuk hoor, dat je de stereotypering weg wil halen maar dat hoef je toch niet tegen iedereen te vertellen.
En dat gaat leuke tv opleveren, natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:07 schreef Disana het volgende:
Je kunt nog zo handig zijn, je kracht hangt af van de zwakste schakel.
Ik denk de vorige keer wel, omdat het toen met BN'ers wasquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:36 schreef Koningin het volgende:
Normaal zit dit topic toch in SHO of niet? heb me rot gezocht
Vaak wordt die term in het zuiden van het land wel gebruikt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:45 schreef Quoi het volgende:
Ook weer gekeken!
Van welke planeet komt die 'schoonbroer'??
En sinds wanneer noem je iemand een 'schoonbroer' en geen zwager??? En waarom met het vriendje van je zus dit doen? Ben er wel benieuwd naar....
Je lijkt Peter wel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
heb nog geen seizoen en aflevering gemistdus ook dit seizoen wordt weer intensief gevolgd
Maar het mooie is natuurlijk wel dat alles al opgenomen is. Dus misschien wordt het wel allemaal 6:30 uitgezonden, maar uitgezonden wordt het zekerquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:03 schreef dolfg het volgende:
300.000 kijkers slechts.
Er zal wel druk vergaderd worden vandaag in Amsterdam vrees ik...
Das niet veelquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:03 schreef dolfg het volgende:
300.000 kijkers slechts.
Er zal wel druk vergaderd worden vandaag in Amsterdam vrees ik...
Ik noem de man van mijn zus of de broer van mijn man schoonbroer.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:07 schreef Koningin het volgende:
[..]
Vaak wordt die term in het zuiden van het land wel gebruikt.
Hier in Limburg gebruiken we dat ook.
Tis eigenlijk hetzelfde.
Volgens de tv gids op net5 ook.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens TVgids.nl is morgen de herhaling van Zuid-Amerika (vorig seizoen dus).
Ik durf te wedden dat wanneer dit programma op NL 1 is te zien als opvolger van bijv. wie is de mol op donderdagavond om half 9 dat er dan bijna een miljoen kijkers zullen zitten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:39 schreef alwaysthebest het volgende:
300000 maar?! Dat is wel een tegenvaller ja.
Ik denk ook wel een beetje dat mensen gewoon niet weten dat het programma begonnen is. Als ik niet in dit topic had gepost eerder had ik het ook niet geweten eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:55 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat wanneer dit programma op NL 1 is te zien als opvolger van bijv. wie is de mol op donderdagavond om half 9 dat er dan bijna een miljoen kijkers zullen zitten.
Het gaat er meer om dat als dit niet stijgt, dit het laatste seizoen isquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:06 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar het mooie is natuurlijk wel dat alles al opgenomen is. Dus misschien wordt het wel allemaal 6:30 uitgezonden, maar uitgezonden wordt het zeker![]()
Zondagavond was beterquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik denk ook wel een beetje dat mensen gewoon niet weten dat het programma begonnen is. Als ik niet in dit topic had gepost eerder had ik het ook niet geweten eerlijk gezegd.
En misschien is de woensdag niet een ideaal tijdstip?
Idd, zondagavond is er al zoveel...quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zondagavond zouden ze nog minder kijkers trekken.. Op NET5 dan.
Snap ik ook niet eigenlijk. Leveren die home-shopping-programma's zoveel op ofzo?quote:Ik vind het tijdstip van de herhaling nog achterlijker...
Ja, dat vind ik met vrijdag gewoon de perfecte TV avond.quote:
:yquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:31 schreef ElYefe het volgende:
Iemand trouwens iets gehoord van 71graden noord? Op rtl5 volgende week, lijkt me ook leuk.
Voor de gebruikers van Usenet: Deze hele serie staat online.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens TVgids.nl is morgen de herhaling van Zuid-Amerika (vorig seizoen dus).
Neej, da's die van vorig seizoenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:17 schreef ElYefe het volgende:
@Minna, je kunt ook morgenvroeg om 9.05 kijken of de boel opnemen.
Je broers?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:41 schreef Gia het volgende:
De mannen van mijn schoonzussen noem ik zwagers.
Eh.. nee.. maar da's ook wel uitvindbaarquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:50 schreef Vivoex het volgende:
Als je weet hoe nieuwsgroepen werken kan je hem ook al downloaden
Ja man wat is dat met net 5. Proberen ze echt alleen maar huisvrouwen te trekken?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:14 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja, wat is dat dan voor onzin om die van vorig seizoen uit te zendenNET5
Als ik niet zo willen kijken, dan was ik niet gefrusteert over de programmering!quote:
Was dat niet meer als reactie op Vivoex bedoeltquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:44 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Als ik niet zo willen kijken, dan was ik niet gefrusteert over de programmering!
kreng
ohquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Was dat niet meer als reactie op Vivoex bedoelt
De koppels zijn toch gaar dit jaar of nietquote:
Dat was ik ookquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:36 schreef Minna het volgende:
Maar met die bijnamen gaat het primaGing meer om mensen die het hebben over egbert en jozefien en anja en nogiets alsof ze ze al jaren kennen
Ik ben voor de bijnamen!
Nee, vrouwen noem je geen zwager. Zwager is mannelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De vrouwen van de broers van je eigen man.
Denk ik.
Inderdaad, wat een gezeur. Beerman heeft gewoon gelijk dat haar blonde haar zo opvallend is dat ze daar voor het liften voordeel uit kunnen halen. Daar hoef je je toch niet, zo ongeveer, door geprostitueerd te voelen. En wie weet, mag ze hem nog wel ontmaagden op deze trip!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:10 schreef Liquidootje het volgende:
Ik heb alleen het vorige seizoen gezien en ben nu toch wel verslaafd
Maar ik weet al wie de pascal en miranda zijn. Dat is dus echt wel beerman en blondje -schoonheid-zit-van-binnen-crap. Serieus als ze lelijk was, dan had ze wel anders gepruillipt.
Ook die opmerking; "Ja fijn"![]()
Die is nu al irritant!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Die kale flapoor en schreeuwlelijkje worden het ergerkoppel.En als ze door blijft gaan wordt het "hoi-ik-ben-moslim"-vrouwtje ook irritant.
19.00 doen ze sowieso niet op zondag (tegenover de voetbalsamenvattingen), 20.30-21.00 al begintijd dan.quote:Op zondag 9 maart 2008 08:31 schreef Liquidootje het volgende:
Serieus jammer dat ze niet gewoon de nieuwe aflevering op 19:00 zetten op zondag. Dat is toch vrij prime-time.
Ik mis de zorgeloze zondagen met peking express, kopje thee en fok
of was dat expeditie robinson
K_man made my day!!!quote:Op zondag 9 maart 2008 00:58 schreef k_man het volgende:
Herhaling van aflevering 1 is zondag om 19.00 uur - kwam in beeld tijdens Law & Order.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanavond is toch de 2e aflevering?
Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrive klootzak!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:04 schreef dingdang het volgende:
Die kerel die nu al zo uber enthousiast is.. Ik hoop toch niet dat hij net zoals reinier gaat worden... Echt, wat ergerde ik me daar aan zeg pfff
quote:jij maakt me bloedlink, jij!
Ik vind de tweeling ook eigenlijk niet zo tof, terwijl hier iedereen er helemaal mee weglooptquote:Op zondag 9 maart 2008 21:07 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb net de eerste aflevering gezien (ooit) en vond het erg leuk! Terwijl veel mensen in dit topic de tweeling leuk vinden, heb ik al min of meer besloten dat ik me aan ze erger.Met Jamila en haar moslimverhaal vond ik juist reuze meevallen, ze heeft het genoemd in het voorstelfilmpje en een keer op dat plein tegen die monnik ofzo.
Favoriet tot nu toe zijn Marion en Dominique, ik vind het wel leuk als mensen elkaar van tevoren niet kennen. Maar helaas voor Veronique is Peter niet echt een leuke verrassing.
Ik heb nog maar 1 aflevering gezien, dus heb nog niet echt een oordeel over de kandidatenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind de tweeling ook eigenlijk niet zo tof, terwijl hier iedereen er helemaal mee wegloopt.
Dat was hilarisch! Verwend nest bij oude rustige Belg.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:32 schreef CarOnline het volgende:
de ergste kandidaat ooit was pascale, die opmaakpop, 'jij maakt me bloedlink, jij!'
Een mening kan ik altijd nog bijstellenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 aflevering gezien, dus heb nog niet echt een oordeel over de kandidaten
Ik vind dat groepsgebeuren ook niet leuk. Die vrijgeleide voor een groep vind ik ook stom.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat was hilarisch! Verwend nest bij oude rustige Belg.![]()
Inge & Lien, die waren irritant (en dat kan niet vaak genoeg worden gezegd).
Ik ben benieuwd naar de aflevering zo meteen. Ik hoop dat het groepsgebeuren snel af is gelopen. Hoewel dat samenwerken voor leuke irritaties kan leiden, denk ik toch dat iedereen apart wel leuker is.
En ik hoop dat de irritatiekoppels zich waar maken en opnieuw enorm irritant worden.
Oh ja inge en lien, die waren ook behoorlijk hysterisch jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat was hilarisch! Verwend nest bij oude rustige Belg.![]()
Ik ben benieuwd naar de aflevering zo meteen. Ik hoop dat het groepsgebeuren snel af is gelopen. Hoewel dat samenwerken voor leuke irritaties kan leiden, denk ik toch dat iedereen apart wel leuker is.
En ik hoop dat de irritatiekoppels zich waar maken en opnieuw enorm irritant worden.
Ik was ze net vergetenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Je hebt nog evenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:53 schreef Liquidootje het volgende:
Ahhh ik kan Net5 zender niet vinden via de tuner
Legendarische bloedzuigstersquote:
da's altijd zo... die begint na een paar weken hopeloos te irriteren...quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:31 schreef Liquidootje het volgende:
Valt mij nu op hoe lang die intro wel niet is
Goed dat je dat zegt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Oh trouwens voor het geval dat jullie het nog niet wisten, er doen twee moslims mee
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:36 schreef TheVulture het volgende:
de blonde met penisnijd is superblij met Peter... eens kijken of ze dat nog zegt als ie zijn genotsknots naar binnen wil stoppen
quote:
Ik heb medelijden met de vrouw die hij ooit gaat bespringen, daar blijft niks van overquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:49 schreef amaranta het volgende:
Geef die jongen een nekschot!
Dat was echt nutteloos ja. Je hebt maar 1 euro per dag, spaar het dan voor als je straks echt honger begint te krijgen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:40 schreef Liquidootje het volgende:
Serieus. Waarom koop je in godsnaam een bosje bloemen
Het is alleen erg jammer dat ze zichzelf telkens in de nesten werkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:55 schreef alwaysthebest het volgende:
De tweeling heeft wel een schattigheidsfactor.
in de wat?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:13 schreef amaranta het volgende:
Die tweeling heb ik in de promo geizen dus die gaan er niet uit.
oh ik snap hem al, ik wist niet wat 'geizen' was maar dat moet 'gezien' zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Promo, als in promotiefilmpje/voorstukje
Was me niet eens opgevallenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
oh ik snap hem al, ik wist niet wat 'geizen' was maar dat moet 'gezien' zijn![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:24 schreef Liquidootje het volgende:
"Kom laat ik even snuite in mijn doekje en daarna direct ermee in mijn ogen wrijven."
die tweeling ook hae
Misschien krijg je er wel hele blauwe ogen vanquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:24 schreef Liquidootje het volgende:
"Kom laat ik even snuite in mijn doekje en daarna direct ermee in mijn ogen wrijven."
die tweeling ook hae
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |