Wel jammer dat Wendy zo negatief is... Tja, jullie waren toch ook als laatste

Dat wordt volgende keer nog leuk, dat gezeur

Ik snap dat Madeloep niet handig is, maar ja! Benieuwd hoe Bruno ermee om gaat.
Peter is vééls te fanatiek, voor hem gaat dat 'in-team'-werken' nog heel stressvol worden ('heel anders als op het werk!') Hij gaat zich dood ergeren als er teams na hem komen, want hij had 'allang verder' kunnen gaan'... Veronique lijkt me wel leuk, die zal Peter nog wel eens moeten afremmen gok ik zo
De schoonzus en zwager... Zoals eerder gezegd, zij schettert... Lijkt me irritant mens, maar wie weet gaat ze ons nog verrassen. Hij lijkt me wel tof, relaxte kerel. Armpje drukken
De broertjes waren niet zo snugger met het verliezen van de kaart, had het idee dat ze dat niet gezegd hadden

Daarna de 'schuld' weer ingelost door Madeloep mee te nemen... wel tof dat die ene vet goed Spaans spreekt
Model Dominque en zakenvrouw Marjon... Ik denk, wat zij al zei, dat ze gaat moederen en dat Dominique daar al snel genoeg van zal hebben... Hoewel ik hoop dat het tóch goed gaat

Lijkt me wel geinig
Jamilla en Hassan... Zoals iedereen al meldde, 'the muslims'. Wie weet zegt ze het alleen in de beginaflevering en daarna niet meer

Dan zouden ze misschien best leuk worden.
De huismoeders Josje en Loes... Zijn voor mij underdog, maar dat kan altijd goed uitpakken natuurlijk
Jammer dat we dat laatste stel, Marlinde en Mark, weinig hebben gezien.. Ze lijken me leuk!

Hopelijk zijn ze dan ook leuk haha
En ja, voor de namen heb ik op Net5 gekeken, zo snel weet ik ze ook nog niet uit mn hoofd hehe
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything