Klinkt als een promilage van 2,5quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
Zwerver: maarehhhh ehhh Huub isjehhh schlejcht for jouwww
Huub heevttt met kebieeee ehh ehhh
Huub isssjeehhh schjlechttt
deze overduidelijke partijdigheidquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:05 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen Huub fan, want ik vind hem vaak een walgelijk ego trippertje. Maar ja, dat is altijd nog beter dan een schijnheilige wife beater.
En deze overduidelijke partijdigheid zou me bijna Huub fan maken!
Ja, die liggen in een lachkramp van een paar uur. Mogen ze er nooit meer uitkomen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:04 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
yup de febo heeft een leuke hobby
de op fora beppende huub "fans" pesten
die lachen zich een ongeluk
God wat ga ik het kleingeld bakkie van die zwerver uit zijn tengels schoppen als ik hem ooit bedelend tegenkomquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
Zwerver: maarehhhh ehhh Huub isjehhh schlejcht for jouwww
Huub heevttt met kebieeee ehh ehhh
Huub isssjeehhh schjlechttt
Kunnen ze die zwerver niet in een ijskoude gracht pleuren met een kratje bier aan z'n enkels?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Kunnen ze geen ondertiteling onder die zwerver gooien of beter nog, kunnen ze die zwerver er niet uit gooien? Nu!!!!
Haha ja, ik heb het volume echt bijna helemaal open.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Kunnen ze geen ondertiteling onder die zwerver gooien of beter nog, kunnen ze die zwerver er niet uit gooien? Nu!!!!
Als dat bakkie dan leeg is, sla ik het zijn tandeloze mond in!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
God wat ga ik het kleingeld bakkie van die zwerver uit zijn tengels schoppen als ik hem ooit bedelend tegenkom
Ik heb een koptelefoon opquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb het volume echt bijna helemaal open.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, die liggen in een lachkramp van een paar uur. Mogen ze er nooit meer uitkomen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:04 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
yup de febo heeft een leuke hobby
de op fora beppende huub "fans" pesten
die lachen zich een ongeluk
echt waar ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als dat bakkie dan leeg is, sla ik het zijn tandeloze mond in!!
Samenwerking is alles
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:12 schreef rooie3 het volgende:
Mike heeft veel gevoel voor Claire.Daarom heeft hij natuurlijk twee collega,s gevraagd om haar te bangen.
Zit in de lurkstand...............maar piste bijna in m'n broek bij deze opmerkingquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:13 schreef mazaru het volgende:
Wat iz het moment dat Huub Jaap zijn snoer mond!
C: Huh? Jaap zijn snoer mond? Je bedoelt Jaap zijn mond snoert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |