quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef Scandalous het volgende:
Oh lord, het is Nicole van het boutprogrammaUndercover Lover.
Toen kon ik al janken om haar domheidNou, kijken welke kant ze gaat kiezen
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vraag je je toch niet serieus af he?![]()
Dom, blond, slet, ................ rarara
Niet Tilburg maar Vlijmen, meer richting Den Bosch.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:37 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Winares van undercover lover .... Uit brabant ..(Tilburg?)
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef mazaru het volgende:
Die verlopen stinkzwerver zit met al zijn vrienden aan tafel
[ afbeelding ]
Jaap vraagt of het in zijn info-topic mag.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:38 schreef TwiNNijN het volgende:
en wat is een vriendinnetje van ons Trailer Trash zonder een eigen SUGABABES?!?!
http://www.sugababes.nl/*Nicole*Baay*
Volgende week mogen Kenneth en Netty erin als gastspelers en als dat niet helpt mag Hans erin om Huub in elkaar te meppenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef Carlaa het volgende:
Lekkere rotstreek weer hoor, om Erik er zo uit te knikkeren. Zijn ze nou écht bang dat Huub het te gezellig krijgt?
Het wachten is op een sexverbod voor huubquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef Carlaa het volgende:
Lekkere rotstreek weer hoor, om Erik er zo uit te knikkeren. Zijn ze nou écht bang dat Huub het te gezellig krijgt?
tnx (K)quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Interview Brian Goedemorgen Nederland staat in Topic Brian.
Nou, dat lijkt me duidelijk, die is heus wel geïnstrueerd hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef Scandalous het volgende:
Oh lord, het is Nicole van het boutprogrammaUndercover Lover.
Toen kon ik al janken om haar domheidNou, kijken welke kant ze gaat kiezen
Nog even en ze zijn heerlijk onder elkaar als één grote trailertrash-familie met Brian als Don Corleone.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:42 schreef Lady-night het volgende:
Echt .....alleen nog niveau trailertrash
Dat er morgen of de dagen die hij moet werken maar veel ijzel naar beneden mag storten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef mazaru het volgende:
Het vreet als een varken
Het heeft een kop als een stinkzwam
Het ruikt als de pruik van del
Het heeft een karakter als Ali Cyaankali
Het spreekt als een trol met stembandverlamming
Zie hierrrrrrrrrrrrr...
Een stinkzwerver!!
[ afbeelding ]
Mike gaat echt niet zo slapenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:48 schreef Dark het volgende:
Mikey gaat zo slapen.........hij moet morgen werken!
Mikey vertelt Tommy dat hij niet te breken is, hij heeft teveel meegemaakt in zijn verleden.
Dat die stinkzwerver maar ergens van naar beneden mag storten!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat er morgen of de dagen die hij moet werken maar veel ijzel naar beneden mag storten.
Mooi zo, ik ben morgen vrij. Even die zwerver een paar tikken verkopenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:48 schreef Dark het volgende:
Maar werken zal toch wel een enorme klap voor hem zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:48 schreef Dark het volgende:
Mikey vertelt Tommy dat hij niet te breken is, hij heeft teveel meegemaakt in zijn verleden.
Dat zeggen die hoeren altijd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:55 schreef Varen het volgende:
Nicole dr ex heeft dr fucking gesplayed
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:56 schreef Lady-night het volgende:
Huub is niet haar ding, respectloos naar vrouwen.
als huub wel haar ding was geweest had ze nu daar niet gezeten he !!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:56 schreef Lady-night het volgende:
Wat een dom wijf zegt ze over Claire als Huub en Claire weglopen...Huub is niet haar ding, respectloos naar vrouwen.
yup de febo heeft een leuke hobbyquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:51 schreef Carlaa het volgende:
Nou, Erik eruit.. de buttler voor Clier en een snol voor Huub.. hoe doorzichtig!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:03 schreef AnTjUh het volgende:
amanda Brian krijgt gewoon voordat het afgelopen is haar zijn beloofde triootje
Ik ben zeker geen Huub fan, want ik vind hem vaak een walgelijk ego trippertje. Maar ja, dat is altijd nog beter dan een schijnheilige wife beater.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:04 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
yup de febo heeft een leuke hobby
de op fora beppende huub "fans" pesten
die lachen zich een ongeluk
kom kom, nog even door bijten tot 22 mei, wanneer door de nodige manipulaties ze EINDELIJK dat trailer trash tot winnaar kunnen uitroepen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:06 schreef Copycat het volgende:
Huh? Ben even weg en er zit een nieuwe proletensloerie in de djakoesie?
Mag svp de stop eruit?
Ook uit de djakoezie, maar vooral uit het programma.
Klinkt als een promilage van 2,5quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
Zwerver: maarehhhh ehhh Huub isjehhh schlejcht for jouwww
Huub heevttt met kebieeee ehh ehhh
Huub isssjeehhh schjlechttt
deze overduidelijke partijdigheidquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:05 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen Huub fan, want ik vind hem vaak een walgelijk ego trippertje. Maar ja, dat is altijd nog beter dan een schijnheilige wife beater.
En deze overduidelijke partijdigheid zou me bijna Huub fan maken!
Ja, die liggen in een lachkramp van een paar uur. Mogen ze er nooit meer uitkomen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:04 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
God wat ga ik het kleingeld bakkie van die zwerver uit zijn tengels schoppen als ik hem ooit bedelend tegenkomquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
Zwerver: maarehhhh ehhh Huub isjehhh schlejcht for jouwww
Huub heevttt met kebieeee ehh ehhh
Huub isssjeehhh schjlechttt
Kunnen ze die zwerver niet in een ijskoude gracht pleuren met een kratje bier aan z'n enkels?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Kunnen ze geen ondertiteling onder die zwerver gooien of beter nog, kunnen ze die zwerver er niet uit gooien? Nu!!!!
Haha ja, ik heb het volume echt bijna helemaal open.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Kunnen ze geen ondertiteling onder die zwerver gooien of beter nog, kunnen ze die zwerver er niet uit gooien? Nu!!!!
Als dat bakkie dan leeg is, sla ik het zijn tandeloze mond in!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
God wat ga ik het kleingeld bakkie van die zwerver uit zijn tengels schoppen als ik hem ooit bedelend tegenkom
Ik heb een koptelefoon opquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb het volume echt bijna helemaal open.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, die liggen in een lachkramp van een paar uur. Mogen ze er nooit meer uitkomen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:04 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
echt waar ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als dat bakkie dan leeg is, sla ik het zijn tandeloze mond in!!
Samenwerking is alles
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:12 schreef rooie3 het volgende:
Mike heeft veel gevoel voor Claire.Daarom heeft hij natuurlijk twee collega,s gevraagd om haar te bangen.
Zit in de lurkstand...............maar piste bijna in m'n broek bij deze opmerkingquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:13 schreef mazaru het volgende:
Wat iz het moment dat Huub Jaap zijn snoer mond!
C: Huh? Jaap zijn snoer mond? Je bedoelt Jaap zijn mond snoert?
Ja johquote:
Piep piep hoi, piep piep hoi..... ja dat is ook waar, hmmmmm is ook zo, jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef Carlaa het volgende:
[ afbeelding ]
verrék.. Clair klinkt wel erg als Calimero! Valt mij ineens op!
Noemen zwerver's elkaar ondertussen al collega's?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:12 schreef rooie3 het volgende:
Mike heeft veel gevoel voor Claire.Daarom heeft hij natuurlijk twee collega,s gevraagd om haar te bangen.
misschien uithoren?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Claire is echt een dombo, dat ze een serieus gesprek probeert te hebben met Mike, die zover heen is en zoveel onzin kletst.
weet niet maar veel lager dan hoeren lopen en bijna minderjarige groupies neuken ken volgens mij nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:13 schreef Copycat het volgende:
Elke keer weer flikken ze het om het niveau nog een tikkie lager te zetten. Dat moet je ze wel nageven, de makers van dgk.
Flodder is er high society bij.
Goh, een kritische opmerking jegens Brain en Amanda zonder lock?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:15 schreef schatje het volgende:
Dat is wel een goeie van Claire, voor de manier waarop Huub tegen mij praat moet je bij Brian zijn, hoe hij tegen Amanda praat.
God almighty, wat heb jij toch altijd met die vader van Claire, Claire kan toch zelf beslissen? Daarstraks zei je dat de moeder van Amanda niets te maken heeft met het spel, nou, dan de vader van Claire ook niet toch?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:15 schreef coldstar het volgende:
Waarom maken we ons zo druk. Huub kan zich nu bewijzen. Hij moet niks, dus zal het aan hem zelf liggen of hij met dat meisje naar bed gaat, of niet. Het is te hopen dat de vader van Claire niet weer ongelijk krijgt...
Scherp!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
God almighty, wat heb jij toch altijd met die vader van Claire, Claire kan toch zelf beslissen? Daarstraks zei je dat de moeder van Amanda niets te maken heeft met het spel, nou, dan de vader van Claire ook niet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |