quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef Scandalous het volgende:
Oh lord, het is Nicole van het boutprogrammaUndercover Lover.
Toen kon ik al janken om haar domheidNou, kijken welke kant ze gaat kiezen
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vraag je je toch niet serieus af he?![]()
Dom, blond, slet, ................ rarara
Niet Tilburg maar Vlijmen, meer richting Den Bosch.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:37 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Winares van undercover lover .... Uit brabant ..(Tilburg?)
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef mazaru het volgende:
Die verlopen stinkzwerver zit met al zijn vrienden aan tafel
[ afbeelding ]
Jaap vraagt of het in zijn info-topic mag.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:38 schreef TwiNNijN het volgende:
en wat is een vriendinnetje van ons Trailer Trash zonder een eigen SUGABABES?!?!
http://www.sugababes.nl/*Nicole*Baay*
Volgende week mogen Kenneth en Netty erin als gastspelers en als dat niet helpt mag Hans erin om Huub in elkaar te meppenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef Carlaa het volgende:
Lekkere rotstreek weer hoor, om Erik er zo uit te knikkeren. Zijn ze nou écht bang dat Huub het te gezellig krijgt?
Het wachten is op een sexverbod voor huubquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef Carlaa het volgende:
Lekkere rotstreek weer hoor, om Erik er zo uit te knikkeren. Zijn ze nou écht bang dat Huub het te gezellig krijgt?
tnx (K)quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Interview Brian Goedemorgen Nederland staat in Topic Brian.
Nou, dat lijkt me duidelijk, die is heus wel geïnstrueerd hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef Scandalous het volgende:
Oh lord, het is Nicole van het boutprogrammaUndercover Lover.
Toen kon ik al janken om haar domheidNou, kijken welke kant ze gaat kiezen
Nog even en ze zijn heerlijk onder elkaar als één grote trailertrash-familie met Brian als Don Corleone.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:42 schreef Lady-night het volgende:
Echt .....alleen nog niveau trailertrash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |