Haha herkenbaar, ik heb altijd van die voorgevormde dingen, en als ik dan een keer een bh van dunne stof aan heb, wordt mijn vriend gekquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:48 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb toch nooit het probleem bijna de laatste poster te zijn, dit is pas de tweede keer sinds een jaar ofzo dat ik een topic mag openen. Wist niet eens waar de "nieuw topic" knop zat!![]()
![]()
Maar ik wilde wat vragen ... aangezien de meeste hier behoorlijk wat lingerie hebben, en ik totaal welgeteld 4 bh's denk ik dat jullie dr iets meer van weten. Ik ben op zoek naar een bh zonder opvulling, met een 'dunne' stof. Waar je niet zo in zweet en aanrakingen van buiten doorheen voelt. Heb er nu 1 van en mijn vriend is er helemaal fan van. Aangezien ik toch een nieuwe wil kopen ... (en dan niet die van 50 euro van Freya, hoewel die ook erg mooi is, maar doorschijnend en dat is wel wat minder leuk)
Iemand een ideetje?
Je hebt er een van DIM en die is van dunne stof met een mooi gegolfd randje maar glad, dus fijn onder strakke shirtjes. Zit wel een beugel in, maar geen vulling. Heb hem in Frankrijk gekocht voor een euro of 25. Zag hem hier ook bij de Bijenkorf hangen, maar heb niet naar de prijs gekeken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:48 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb toch nooit het probleem bijna de laatste poster te zijn, dit is pas de tweede keer sinds een jaar ofzo dat ik een topic mag openen. Wist niet eens waar de "nieuw topic" knop zat!![]()
![]()
Maar ik wilde wat vragen ... aangezien de meeste hier behoorlijk wat lingerie hebben, en ik totaal welgeteld 4 bh's denk ik dat jullie dr iets meer van weten. Ik ben op zoek naar een bh zonder opvulling, met een 'dunne' stof. Waar je niet zo in zweet en aanrakingen van buiten doorheen voelt. Heb er nu 1 van en mijn vriend is er helemaal fan van. Aangezien ik toch een nieuwe wil kopen ... (en dan niet die van 50 euro van Freya, hoewel die ook erg mooi is, maar doorschijnend en dat is wel wat minder leuk)
Iemand een ideetje?
Ik hoef geen randjes en kant, hou juist van eenvoudigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:50 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Haha herkenbaar, ik heb altijd van die voorgevormde dingen, en als ik dan een keer een bh van dunne stof aan heb, wordt mijn vriend gek![]()
Bij de hema hebben ze er een hoop. Maar het zijn vaak simpele dingen, effen, in een glansstofje ofzo. Niet met leuke randjes en kant meestal.
Van die bh's die gemaakt zijn van gladde dunne stof. Dus zonder opvulling of voorgevuld. Bh's zonder beugels hebben dat vaak. Je ziet ze niet onder shirts omdat het maar een dun laagje stof op je huid is. Die wil ik, maar dan mét de beugelsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik snap niet zo goed wat je bedoelt met die BH;s Chico? wil je wel graag helpenmaar snapnie?
Dankje (ook voor Alcarin, vergeten te typen)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt er een van DIM en die is van dunne stof met een mooi gegolfd randje maar glad, dus fijn onder strakke shirtjes. Zit wel een beugel in, maar geen vulling. Heb hem in Frankrijk gekocht voor een euro of 25. Zag hem hier ook bij de Bijenkorf hangen, maar heb niet naar de prijs gekeken.
Welke maten hebben ze die? Zat net op de Esprit site te kijken, en ze hebben bij geen enkel model (uberhaupt geen enkel model, voorgevormd of niet) mijn maatquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:00 schreef Jeipod het volgende:
Ik heb iets nieuws ontdekt qua BH's.
Voorheen had ik altijd voorgevormd ... magoed, daar moet je toch prfecte pasvorm voor hebben, want vaak sluiten ze niet aan. Nu hou ik niet van gewone dunne stofjes, want die dingen kank 2x aan en dan is de rek er weer uit en voor je het weet heb je straks tieten op je knieën. Nee bedankt dus. Magoed, nu heb ik al 2 Bh's gekocht bij de Hunkemoller en het is neit voorgevormd en geen dun stofje. Lijkt wel badpakkenspul (Nee het is geen bikini) Heel prettig al zeg ik zelf
Dat moet je dan niet in de TT zetten, dat heb ik een x gedaan en toen kwamen er allemaal vunzige pubers op af. (was wel een beetje mijn eigen schuld want ik had er bijgezet: met fotoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:06 schreef Chicolate het volgende:
Ik maak van het Slank topic een Bh topic
Jij had 70E niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:48 schreef Chicolate het volgende:
Iemand een ideetje?
Ik als lingerieliefhebber ben gek op setjesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:09 schreef minilotje het volgende:
Ik heb wel wat voorgevormde behaatjes, en die draag ik eigenlijk alleen als ik weet dat ik ergens ga zijn waar het koud is, ter voorkoming van door-kleding-heenprikkende onderdelen.![]()
Verder hou ik vooral van balconet-bh's. Ik heb niet bepaald grote borsten, en ik heb er een hekel aan als cups er helemaal overheen zitten. Balconet-bh's zijn 'laag' uitgesneden, zeg maar.
Doen jullie trouwens aan setjes? Ik helemaal niet. Ik heb een sterke voorkeur voor jolige stippenonderbroeken van de HEMA, vandaar.
Hehe, ik heb het hoofd, noch het postuur voor sexy. Ik kom aardig weg met kleding die gelinkt is aan sprookjes, theater, en Tika van Tita Tovenaar, maar alles dat ook maar een beetje naar sexy neigt ziet er bij mij uit alsof ik ófwel in een Oostblokland loop te prostitueren ófwel alsof ik een kleuter op rooftocht in moeders kledingkast ben.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:14 schreef Ewelina het volgende:
@minilotje: leuke schoenen! SprookjesachtigIkzelf hou meer van de sexy opvallende schoenen zoals dit:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij had 70E niet?
Zo ja: dan zou ik toch Freya's aanraden, zit erg goed, en niet alles is doorschijnend...
Freya Madison:
[ afbeelding ]
Arm kind toch! Balen dat je nu pas te horen krijgt dat er iets schort aan je opdracht zeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik ben depri.
Alles zit even tegen. Krijg net mail van de eindredacteur dat ik de opdracht waar ik vanmiddag de hele middag mee bezig ben geweest niet goed heb aangepakt, terwijl ik van tevoren had gezegd hoe ik het zou doen en toen niets van haar gehoord heb. Net alsof ik het niet al druk genoeg heb deze week.
Dan zit ik nog over dat onderzoekscollege in (again). Ik hoop maar dat de prof mijn aangepaste voorstel goed vind, want anders ga ik helemaal janken van frustratie.
En dan moet ik nu ook nog een opdracht voor statistiek maken waar ik ook al niets van snap.
Ik had ook gewoon moeten stoppen bij mijn bachelor. De master is één grote ramp en ik moet het ook nog uit eigen zak betalen. Dat lijkt iedereen niet zoveel uit te maken, want men doet rustig aan, terwijl ik gewoon wil opschieten met afstuderen. Bleh. Maar nu ben ik zo ver gekomen dat ik het ook zal afmaken!
Een kleine tip... koop 'm wel in het zwart als je die kunt vinden. De huidskleurige schijnt wél door... (onbedoeldquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klopt. En die bovenste vind ik stiekem ook wel erg mooi ... dat gaat een keer een kadootje voor mezelf/vriend worden, maar ik moet nog bedenken wanneer ik daar genoeg geld voor vrijgemaakt kan hebben ... die andere merken ga ik ook naar op zoek!
Je hebt me alweer aan het lachen gemaakt met je kleuter op rooftocht in moeders klerenkast postquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:23 schreef minilotje het volgende:
[..]
Arm kind toch! Balen dat je nu pas te horen krijgt dat er iets schort aan je opdracht zeg.
Nou ja, doorbijten, doorbijten.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:23 schreef Ewelina het volgende:
Nu ben ik toch wel heel benieuwd hoe jij eruitziet!
Wat een zooitje, die opleiding!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik ben depri.
Alles zit even tegen. Krijg net mail van de eindredacteur dat ik de opdracht waar ik vanmiddag de hele middag mee bezig ben geweest niet goed heb aangepakt, terwijl ik van tevoren had gezegd hoe ik het zou doen en toen niets van haar gehoord heb. Net alsof ik het niet al druk genoeg heb deze week.
Dan zit ik nog over dat onderzoekscollege in (again). Ik hoop maar dat de prof mijn aangepaste voorstel goed vind, want anders ga ik helemaal janken van frustratie.
En dan moet ik nu ook nog een opdracht voor statistiek maken waar ik ook al niets van snap.
Ik had ook gewoon moeten stoppen bij mijn bachelor. De master is één grote ramp en ik moet het ook nog uit eigen zak betalen. Dat lijkt iedereen niet zoveel uit te maken, want men doet rustig aan, terwijl ik gewoon wil opschieten met afstuderen. Bleh. Maar nu ben ik zo ver gekomen dat ik het ook zal afmaken!
Zit dat niet enorm strak? Ik zou niet meer adem kunnen halen, denk ikquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:36 schreef minilotje het volgende:
Hebben jullie eigenlijk corsetten?
Ik twee stuks (handgemaakte, één blauwe én een zwartwitgestreepte in Tim Burton-stijl), en hoewel ik ze niet vaak draag, ben ik er wél erg blij mee. Instant gewichtsverlies voor een avondje.
quote:
Nou ja, er worden gewoon geen goede afspraken gemaakt. Je moet echt zeggen: "Dan en dan wil ik klaar zijn", maar het loopt altijd uit en ze lijken zich ook niet te realiseren dat jij op een gegeven moment klaar wilt zijn, want dan komen ze met allemaal optionele dingetjes: "Je kunt dit nog even doen en dat...", terwijl ik dat helemaal niet wil. Ik wil gewoon doen wat ik van tevoren van plan was en verder geen geouwehoer, want op die manier komt er nooit een einde aan. Maar dat durf ik niet zo goed te zeggen, omdat ik dan bang ben dat ik overkom als iemand die de kantjes er vanaf loopt en dat dat dan vervolgens weer invloed heeft op mijn cijfer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:41 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wat een zooitje, die opleiding!Doen ze dat bij iedereen zo daar?
Oeh corsetten!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:36 schreef minilotje het volgende:
Ik twee stuks (handgemaakte, één blauwe én een zwartwitgestreepte in Tim Burton-stijl), en hoewel ik ze niet vaak draag, ben ik er wél erg blij mee. Instant gewichtsverlies voor een avondje.
Ik heb F75, maand of 2 terug soort barokachtig printje in zwart wit gevonden en laatst tijdens uitverkoop legergroen met roze stiksels gevonden toevallig. Was beide keren ook neit expres opz oek, misschien dat het daaraan lag. Altijd als ik expres Bhs zoek, kom ik met niets thuis.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Welke maten hebben ze die? Zat net op de Esprit site te kijken, en ze hebben bij geen enkel model (uberhaupt geen enkel model, voorgevormd of niet) mijn maat. Hunkemoller heb ik wel vaker gekeken, maar de laatste tijd hadden ze geen ongevulde bh's eigenlijk?
Oh, maar het zijn ook niet van die corrigerend-ondergoed-dingen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zit dat niet enorm strak? Ik zou niet meer adem kunnen halen, denk ik.
Bovendien vind ik van die slank makende kleding een beetje triest, to be honest.
Je kunt toch ook gewoon laten merken dat je hard wilt werken, en daardoor de boel dus snel af wilt hebben? Dat hoeft niet over te komen als de kantjes er vanaf lopen. Maar ook ik merk nu al dat afhankelijk zijn van anderen een hoop tijd kost, en dan kun je zo hard werken als je wilt, maar het schiet gewoon niet opquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:44 schreef Viking84 het volgende:
Nou ja, er worden gewoon geen goede afspraken gemaakt. Je moet echt zeggen: "Dan en dan wil ik klaar zijn", maar het loopt altijd uit en ze lijken zich ook niet te realiseren dat jij op een gegeven moment klaar wilt zijn, want dan komen ze met allemaal optionele dingetjes: "Je kunt dit nog even doen en dat...", terwijl ik dat helemaal niet wil. Ik wil gewoon doen wat ik van tevoren van plan was en verder geen geouwehoer, want op die manier komt er nooit een einde aan. Maar dat durf ik niet zo goed te zeggen, omdat ik dan bang ben dat ik overkom als iemand die de kantjes er vanaf loopt en dat dat dan vervolgens weer invloed heeft op mijn cijfer.
Nou ja, nog een paar maanden en factum est(hoop ik dan) en dan ga ik in het grasveldje hierachter een vreugdevuur aanleggen en daar in mijn superslanke poedelnaakte zelf omheen dansen
.
Nou, ze zijn jaren geleden gemaakt door een kennis in Zweden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oeh corsetten!Ik heb er 1, maar die zit niet heel mooi. En nog een galajurk met een corset-achtige bovenkant.
Ik wil ook nog steeds een mooie. Heb je een adres?
Neuh, ik hoef niet zo nodig nóg duidelijker op een forum.quote:En die foto kende ik al, ik wilde een duidelijker foto![]()
Je lijkt me echt een supervrolijk persoontjeZo iemand die binnenstapt dat de rest ook meteen blij wordt
Ohooh, kroket op een boterham. Dát heb ik al lang niet op!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:03 schreef conleche het volgende:
Ik heb net gegeten: een van Dobben kroket op een geroosterde boterham met rucola melange, ui en mosterd en daarnaast een bakje met stoomgroenten: broccoli, rode ui en courgette. Toetje zit ik nu aan: decafé met een luchtige cracotte met sjokola. Best lekker.
Ja dat was echt lekker en valt best mee qua cal. In zo'n kroket zit 145 cal. Ik denk dat voor de bereiding er nog wel wat olie bijkomt, maar het valt dus best mee! Ik stond voor het schap vol vlees en had nergens zin in, dus dit was een goede oplossing!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:05 schreef minilotje het volgende:
Eweline, sta je daar nou met zonder onderbroek op de foto?!
[..]
Ohooh, kroket op een boterham. Dát heb ik al lang niet op!
Nee, een broek die ontiegelijk afzaktquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
@ewelina, heb je daar nou een heeeeele lage broek aan? (of geen)
ik heb ook een lastige maat voor BH's, 80E lukt soms, maar meestal 75F.. maar toch heb ik een zeer uitgebreide collectie met leuke setjes.
Ik draag als ik vrij ben altijd setjesen als ik werk heb ik altijd degelijke kleurijke boxers aan
(met het oog op doorschijnende witte pakken, en het wel zo vrolijk staat) (en tja een witte onderbroek zie je dr ook doorheen, dus maak me dr maar niet al te druk om
)
uh ik heb weinig keusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, een broek die ontiegelijk afzaktDie hangt dan bijna onder m'n heupen
![]()
Witte broeken... vanwege de doorschijnfactor trek ik die nooit aanEn het feit dat ze bij mij na 1 uur niet meer wit zijn
Ik kan hem niet zienquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:57 schreef Ewelina het volgende:
Dit is trouwens mijn corset:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet zit ie niet heel fraai, wil nog een keer een echt mooie kopen.
Mijn post over mijn avondeten was redelijk ontopicquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben blij dat hier zelden een modje langs komt, want jongens, wat gaan we toch steeds off-topic.
(maar het is wél beregezellig).
Mijn statistiek is af. Nu ben ik geneigd om ook nog allerlei andere dingen te gaan doen, maar ik denk dat ik dat gewoon fijn morgen ga doen en nu gewoon even voor de buis ga hangen.
klopt iddquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ziekenhuiskleding is sowieso het tegenovergestelde van sexyben blij dat ik 'later' iig een eigen broek aan kan
Strings ben ik toch al een tijd van af, (behalve mss die mooie vd hunkemöller met dikkere rand en kantjes :p) Net wat meer hooggesneden boxertjes zijn vaak veel sexier! Oh ja, mn eerste twee dagen onderzoek zijn nou niet echt spannend, maar misschien verandert dat nog :p
ik heb ook een grote cup (meestal F) en ik heb genoeg goede mooie BH;s... kwestie van zoeken en passenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik merk trouwens wel dat ik niet echt een meisje-meisje ben. Ik heb maar vijf paar schoenen, draag gekleurde slips van de V&D en dat vind ik al heel wat. Ik zie mezelf niet zo snel in een string oid stappen. En aan lingerie doe ik al helemaal niet. Ik heb altijd een sportbeha aan. Dat komt ook omdat ik gewoon een grote cup heb en ik denk dat die bh's die bij lingeriesetjes zitten enorm snel stuk scheuren. Ze bieden bovendien ook helemaal niet voldoende steun, of heb ik dat mis? Ik moet gewoon ook nog eens een keer veel geld uitgeven aan een goede bh. Binnenkort krijg ik geld van mijn bijbaan binnen en dan moet ik maar eens even op zoek
.
Nee hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik merk trouwens wel dat ik niet echt een meisje-meisje ben. Ik heb maar vijf paar schoenen, draag gekleurde slips van de V&D en dat vind ik al heel wat. Ik zie mezelf niet zo snel in een string oid stappen. En aan lingerie doe ik al helemaal niet. Ik heb altijd een sportbeha aan. Dat komt ook omdat ik gewoon een grote cup heb en ik denk dat die bh's die bij lingeriesetjes zitten enorm snel stuk scheuren. Ze bieden bovendien ook helemaal niet voldoende steun, of heb ik dat mis? Ik moet gewoon ook nog eens een keer veel geld uitgeven aan een goede bh. Binnenkort krijg ik geld van mijn bijbaan binnen en dan moet ik maar eens even op zoek
.
Ik ook niet hoor. Ik ben vooral van de functionele, fijn zittende beha's zonder kant of frutsels, en ik heb stápels vrolijk gekleurde, niet-bijpassende grote stippenonderbroeken van de HEMA. Mij krijg je ook echt met geen stok een string in. Brr.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik merk trouwens wel dat ik niet echt een meisje-meisje ben. Ik heb maar vijf paar schoenen, draag gekleurde slips van de V&D en dat vind ik al heel wat. Ik zie mezelf niet zo snel in een string oid stappen. En aan lingerie doe ik al helemaal niet.
Voor Freya en Fantasie bh's zit je zo rond de 50 euroquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:03 schreef Viking84 het volgende:
O, ok. Dan moet ik daar maar eens gaan kijken binnenkort
. Wat kost een fatsoenlijke BH eigenlijk? Ik tel er een eurootje of 12 voor neer bij de HEMA, maar ik zal voor zo'n kwaliteitsgeval wel wat dieper in de buidel moeten tasten
.
Mee eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie mezelf niet zo snel in een string oid stappen. En aan lingerie doe ik al helemaal niet.
Whehe hier ben ik het ook volledig mee eens. Toch kijken veel meiden me met verbazing aan als ik vertel dat je mij echt niet in een string krijgt. Alleen al omdat het afschuwelijk zit. Hipstertjes zijn toch veel mooier en comfortabeler en sexier?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:03 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik ben vooral van de functionele, fijn zittende beha's zonder kant of frutsels, en ik heb stápels vrolijk gekleurde, niet-bijpassende grote stippenonderbroeken van de HEMA. Mij krijg je ook echt met geen stok een string in. Brr.
Ik vind strings er trouwens sowieso niet mooi uitzien. Je moet wel hele strakke billen hebben om er naar mijn smaak nog een béétje mee weg te komen, maar ik kan 's zomers prima dagenlang op het strand rondhangen zonder ook maar één appetijtelijk geval van string-dragen te zien.
Honderd-en-twintig euro voor iets dat je om je borsten heenknoopt, en dat verder niemand ziet behalve jijzelf en je liefsten? Zohee. Daar kan ik me nou écht niks mij voorstellen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Voor Freya en Fantasie bh's zit je zo rond de 50 euroPanache heeft ook ongeveer die prijs. Prima Donna is duurder, variëert van 60 tot 120 oid. Hetzelfde geldt voor Marie Jo
![]()
Heupbroekies!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die vreselijk saai, niet-bij-elkaar-passend ondergoed draagt.
Wat zijn hipsters?.
Met cup FF/G heb je ook wel wat ondersteuning nodigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:13 schreef minilotje het volgende:
[..]
Honderd-en-twintig euro voor iets dat je om je borsten heenknoopt, en dat verder niemand ziet behalve jijzelf en je liefsten? Zohee. Daar kan ik me nou écht niks mij voorstellen.
Nu prefereert mijn lief me 's nachts ook wel in een Pippi Langkous-tshirt en één sok, dus dat scheelt.
Ik heb een cup D en ik vind het maar moeilijk te geloven dat er mensen zijn die nog grotere jetsers hebben dan ikquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Met cup FF/G heb je ook wel wat ondersteuning nodigMaar dat is wel een uitzondering.
Waar zie je bij jou dan randjes zitten? Of draag je strakke broeken, dan kan ik me misschien wel voorstellenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:12 schreef Ewelina het volgende:
Het zit niet per sé comfortabeler hoor. Ligt aan de stof en het model. Wat ik wel een nadeel van die dingen vind is dat je vaak de randjes van je onderbroek of boxer ziet zitten. Dat wil ik echt niet.
Hipster:
[ afbeelding ]
Haha, weet je serieus wat ze wegen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een cup D en ik vind het maar moeilijk te geloven dat er mensen zijn die nog grotere jetsers hebben dan ik. Ze wegen ongeveer 1 kilo per stuk
.
Ooohh.... ik ging al uit van een E of F cup... mijn idee van grote maten is wat anders...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een cup D en ik vind het maar moeilijk te geloven dat er mensen zijn die nog grotere jetsers hebben dan ik. Ze wegen ongeveer 1 kilo per stuk
.
Ik draag inderdaad strakke broeken. Alleen bij bepaalde spijkerbroeken zie je het niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waar zie je bij jou dan randjes zitten? Of draag je strakke broeken, dan kan ik me misschien wel voorstellen... (en ik kies ze altijd uit op comfortabel, model en stof heb ik nooit last van daardoor)
Ja, nee, hoho, ik draag geen saai ondergoed! Het past alleen vaak niet bij elkaar, inderdaad. Maar daar wordt het alleen maar minder saai van (bv: witte hipster met blauwe stippen en roze kantrandje met een roze bh met grijze strepen en een groen randjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die vreselijk saai, niet-bij-elkaar-passend ondergoed draagt.
Zwarte bh's zijn stomquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:29 schreef minilotje het volgende:
Ook tof, boxertjes met een soort van gulpje!
[ afbeelding ]
Okee, klaar nu. Genoeg onderbroekenlol.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:19 schreef minilotje het volgende:
[..]
Haha, weet je serieus wat ze wegen?Wat gaaf!
Sorry, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, nee, hoho, ik draag geen saai ondergoed! Het past alleen vaak niet bij elkaar, inderdaad. Maar daar wordt het alleen maar minder saai van (bv: witte hipster met blauwe stippen en roze kantrandje met een roze bh met grijze strepen en een groen randje)
Daar hebben we onze opstandige puber ook weerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik hou toevallig wel van strings![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zou werkelijk waar niet wéten hoe ik ze zou moeten wegen. Het is niet dat ik ze ergens los op kan leggen ofzo. Te klein, te klein!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Dat is toch niet raar hè? Zeg alsjeblieft dat jullie dat ook wel eens gedaan hebben!!!.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:30 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zwarte bh's zijn stom![]()
Ik heb qua ondergoed echt helemaal niks zwarts
Yep, en dan ga ik in die outfit zo huppelen:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Sorry, je hebt gelijk.
Je maakt jezelf wel een feestelijk hapje op die manier.
uh die van mij kan ik niet echt wegen. denk 0.2 kg samenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Dat is toch niet raar hè? Zeg alsjeblieft dat jullie dat ook wel eens gedaan hebben!!!.
hebk ook wel eens gedaan puur uit nieuwsgierigheid naar aanleiding van plastisch chirurgie programmas waarin ze siliconen wegen. Magoed, heb cup F maar het staat me bij (is al heel lang terug) dat ze ongv 800gr per stuk wogen .. magoed klopt niet echt met cup D met 1 kg per stuk wat hierboven staatquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Mja, misschien zit ik er ook wel naast, hoor, er staat me iig iets van bij dat ze zoveel wogen en m'n rechterborst was iets lichter dan de linker (of andersom). Ik weeg binnenkort nog wel een keer. Op een keukenweegschaaltje iddquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:37 schreef Jeipod het volgende:
[..]
hebk ook wel eens gedaan puur uit nieuwsgierigheid naar aanleiding van plastisch chirurgie programmas waarin ze siliconen wegen. Magoed, heb cup F maar het staat me bij (is al heel lang terug) dat ze ongv 800gr per stuk wogen .. magoed klopt niet echt met cup D met 1 kg per stuk wat hierboven staat
Heb ik ook hoor. Groen onderbroekje met roze stippen, een blauw jongenshemdje, één paarse sok en mijn haar in de war, en dan vindt -ie me verreweg het leukstquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Yep, en dan ga ik in die outfit zo huppelen:en dan ben ik onweerstaanbaar voor mijn vriend!
Ik meen het ook nog
Nee, dat microfiber is wel leuk naadloos enzo, maar het is zo niet-ademend en plasticig. En als je ook maar het kleinste haakje aan je nagel hebt, blijf je erachter hangen. Bloedirritantquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Met het model broekje dat minilotje postte krijg je mooie ronde billen, die zijn altijd goed. alleen dat jongensding hoeft niet zo, ook niet functioneel. oh ja, katoen! das ook erg belangrijk wil het comfortabel zijn! dat microfiber zo veel in de winkel ligt snap ik echt niet...
Was ik toch even bang dat je kwam melden dat je de voorkeur gaf aan een string bij mannenquote:
Ik heb met beide ervaring, en ik kan je zeggen dat een strakke boxer echt veel mooier staatquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Was ik toch even bang dat je kwam melden dat je de voorkeur gaf aan een string bij mannen(sorry voor de heren die daar wél van houden, maar ik krijg er de kriebels van). Strakke boxers bij een man zijn zeer
. Gewone boxers geen ervaring mee
.
Nou, daar heb ik dus geen last van, want ik leun niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Alcarin het volgende:
Ik ga ook een poging tot wegen wagen!
Hmm, ergens tussen de 300 en 400 gram per stuk. Het is maar net hoever je leunt he![]()
In een malle bui bedacht ik me dat ik wel eens wilde weten hoeveel m'n borsten nu bijdragen aan m'n gewichtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:48 schreef shinydiscoball het volgende:
lol @ Viking trouwens, hoe kom je erop om je borsten te wegen![]()
Ik vind dat niet zo sexy.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Dit model heeft mijn voorkeur, iets tussen string en shortje in. Krijg je hele sexy billen van
We have a winner!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:49 schreef loveli het volgende:
En natuurlijk verzamel ik ook kleding en schoenen. Ik heb een stuk of 30 paar kont-schoppende pumps en laarzen van o.a. Jourdan en Lagerfeld (hakken van 10 cm, een halve maat te klein maar perfect bij m'n korset-outfit). Vanwege al mijn kleding zit ik hier, ik heb geweldige kleding hangen die me net niet helemaal goed meer past omdat m'n taille het een beetje laat afweten.
Nee, das dus niet dun! Geen reetveter!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:50 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo sexy.![]()
Ik blijf als ik dat zie maar denken aan dat flinterdunne stukje stof in dat lijf. Brr.
Nou, ik ben al heel klein, maar ik vind heupbroekjes me tóch een heel stuk prettiger staan dan iets dat mijn achterste niet bedekt. Mijn lijf doet het prima in stoere jongensonderbroeken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, das dus niet dun! Geen reetveter!!
Wat ik vind van heupbroekjes: als je niet 180 bent, dan lijk je nóg kleiner en je krijgt er korte pootjes van. En onder broeken is het ook geen gezicht. Ik heb het nu over heupbroekjes die je hele billen bedekken; degene die gaan zoals mijn broekje de shorty's, die vind ik wel weer leuk.
Gelukkig ben ik wel 180!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef conleche het volgende:
Wat ik vind van heupbroekjes: als je niet 180 bent, dan lijk je nóg kleiner en je krijgt er korte pootjes van. En onder broeken is het ook geen gezicht. Ik heb het nu over heupbroekjes die je hele billen bedekken; degene die gaan zoals mijn broekje; de shorty's, die vind ik wel weer leuk.
Neeeeee, niet m.meteren. Lang laten groeien!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:16 schreef mordradead het volgende:
Ik ga morgen trouwens weer eens naar de kapper... wat zal ik eens doenik denk dat ik het maar wat in model laat prutsen (dan kan het wat langer groeien) of maar ga millimeteren
dat kan ntuurlijk ook nog
Joh!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef freecell het volgende:
men, wat enorm veel geklets hier vanavond
Succes! Het gaat vast lukken!quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen. ik probeer te ontbijten met yoghurt en muesli, maar ik krijg haast geen hap naar binnen. Ben onredelijk zenuwachtig voor m'n lessen straksgeen idee waar het door komt, normaal heb ik er nooit zo'n last van eigenlijk. Misschien omdat ik vandaag een aantal inval-lessen moet doen bij voor mij 'vreemde' klassen. Nouja. Mijn mantra voor vandaag? Om 15.00 is het over... om 15.00 is het over...
ik ken het gevoel, succes ermee, gewoon rustig blijven, en niet in je houding laten merken dat je zenuwachtig bent, dan nemen zij dat ook niet over.quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen. ik probeer te ontbijten met yoghurt en muesli, maar ik krijg haast geen hap naar binnen. Ben onredelijk zenuwachtig voor m'n lessen straksgeen idee waar het door komt, normaal heb ik er nooit zo'n last van eigenlijk. Misschien omdat ik vandaag een aantal inval-lessen moet doen bij voor mij 'vreemde' klassen. Nouja. Mijn mantra voor vandaag? Om 15.00 is het over... om 15.00 is het over...
Thx, maar ook voor dit laxeermiddel ben ik allergisch, want heb alles er weer uitgekotst en ben hondsberoerd. Dus net endoscopie-afdeling gebeld, hoe mn 2e laxeermiddel die ik daar gehad heb heette ( 1e daarvan was ik ook allergisch voor) en dan om 9 uur als ze op mri-afdeling bereikbaar zijn maar vragen of ik dat laxeermiddal mag gebruiken, want dat ging wel goed de vorige keer.quote:
Oei die ken ik en ik ben er nog flink ziek van geweest. Succes met je dieet!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:10 schreef Sylvana het volgende:
Dat laxeermiddel van die endoscopie was alleen werkzaam voor dikke darm
Ik heb er toen 2 gehad Cleanprep, maar daar bleek ik dus allergisch voor te zijn, en toen heb ik Xprep gehad, en die was wel goed en ben ik niet ziek van geweest ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oei die ken ik en ik ben er nog flink ziek van geweest. Succes met je dieet!
Jeej. Feliquote:
Dat is toch helemaal niet goed?? En waarom zou je, je kan beter wel wat brood eten want daar kan je langer op teren dan uit het fruit van suikers.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:50 schreef Jeipod het volgende:
Feli PF!
Ga vandaag even goede balansdag houden! Ontbeten met cruesli balans ... avond eten wat de pot schaft en de rest wil ik alleen fruit doen ... hopelijk lukt t
Die kun je dan toch gewoon korter maken? Ik zou willen dat broeken bij mij te lang waren, dan kon ik overal shoppen! Een stuk eraan plakken gaat niet zo goedquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben net even aan het winkelen geweest. Zag een hele mooie broek bij C&A, maar die was natuurlijk weer te lang. Baalde ik echt van.
Maar aan de andere kant ben ik ook wel blij, want dat scheelt me weer 35 euro.
4quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeej. Feli.
Hoeveel fout?.
Ik ben net even aan het winkelen geweest. Zag een hele mooie broek bij C&A, maar die was natuurlijk weer te lang. Baalde ik echt van.
Maar aan de andere kant ben ik ook wel blij, want dat scheelt me weer 35 euro.
quote:
Ik dnek het niet. Heb het nog nooit gedaan. MAgoed, van mn cruesli zit ik altijd behoorlijk vol. Ook eet ik gewoon mn avond eten. Ik denk niet dat het verkeerd is als de rest gewoon fruit wordt. Misschien maak k nog wel fruit/karnemelkshake.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet goed?? En waarom zou je, je kan beter wel wat brood eten want daar kan je langer op teren dan uit het fruit van suikers.
PF gefeli met je theorie.
Ja, en waar zat jij de hele tijd?!quote:
uhhh..........quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en waar zat jij de hele tijd?!![]()
.
Ik denk wel dat het kan hoor, een fruitdagjequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:06 schreef Jeipod het volgende:
[..]
Ik dnek het niet. Heb het nog nooit gedaan. MAgoed, van mn cruesli zit ik altijd behoorlijk vol. Ook eet ik gewoon mn avond eten. Ik denk niet dat het verkeerd is als de rest gewoon fruit wordt. Misschien maak k nog wel fruit/karnemelkshake.
Ik heb de afgelopen 2 weken gewoon lopen snaaien voor mn gevoel. En ik denk daarom niet dat 1 fruitdagje (afgezien van ontbijt en diner) fout of niet goed voor je zal zijn
Wat denkt de rest???
Ik doe dat soort dingen liever niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:33 schreef Chicolate het volgende:
Fruitdag ... heb het wel eens gedaan, ontbijten met fruitdrank, tussendoor alleen fruit en 's avonds groente en vlees (geen aardappelen) ... meteen 2 kg vocht verloren. Maar of het goed is weet ik niet. Je krijgt in verhouding wel erg veel suikers binnen, en je hebt het idee dat je net zoveel fruit kan eten als je wil. Voor wie zichzelf niet in de hand kan houden, kan het ervoor zorgen dat je zoveel fruit gaat eten dat je alsnog veel teveel energie binnenkrijgt.
En de dag daarna is erg. Die drang naar brood met hagelslag, ik eet dan spontaan veel teveel.
Maar doe wat je wil. Zo af en toe zal het vast geen kwaad kunnen (wel genoeg drinken he! Erbij).
Ik wil niet lullig doen of opnieuw voor problemen zorgen maar waarom in het dieetclub precies hetzelfde plaatsen als hier?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:53 schreef motorbloempje het volgende:![]()
verwarming kapot, én (dus) ook geen warm water, DUS![]()
niet hardlopen (wil wel graag douchen na het hardlopen
)
had ik nu maar in Nijmegen hardgelopen en daar in het USC gedouchedals de verwarming morgen niet gefixed is ga ik dan morgen maar daar hardlopen..
Zo bedoelt ze het vast nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen of opnieuw voor problemen zorgen maar waarom in het dieetclub precies hetzelfde plaatsen als hier?
Dat is toch gewoon om je postcount omhoog te gooien............
Ja precies dus niet als je teen jeuktquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo bedoelt ze het vast niet.
Dat krijg je als je in twee clubjes zit. Ik zit zelf eigenlijk alleen maar hier van alle Fok!-reeksen en alleen als ik iets heel bijzonders te vertellen heb, doe ik dat in meerdere topics
.
Je post wel erg vaak precies hetzelfde in beide, zovaak kan niemand groot nieuws hebbenquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
okik kom graag in beide topics er is een overlap in posters maar niet iedereen leest in beide topics grote posts, foto's ed. link ik even naar het andere topic (zie vorige week) ik deel graag, op een forum, dingen met anderen, in de reeksen waar ik post een kapotte verwarming en dus niet kunnen douchen én dus niet kunnen hardlopen, is wat erger dan een jeuk aan mijn kleine teen sommige mensen zouden eens wat meer op zichzelf moeten letten dan op anderen en dat is het énige en laatste wat ik erover zeg. Heb je dan nog iets te klagen, dan doe je dat netjes in een TR
Als we het toch over werk hebben, ik heb morgen weer mijn 1e overblijfmiddagquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:05 schreef mordradead het volgende:
Ik zit ook nog in de slowchat van games, dat is een kliekje van vroeger want gamen doe ik eigenlijk niet meer
Vandaag ontslag genomen bij de post, klein conflictje daar en daaruit trek ik mooi mijn conclusies.. jammer dat het een dagje minder is maar vanaf komende week hebi ik ook nog een fulltime baan dus dan vind ik het wel best.
Haar is ietsjes korter, dat geloof ik verder welverder vandaag gewoon bruinbrood gehad met een gekookt eitje en melk, best genog.
Nu even naar de winkel, groetjes en kusjes he
Gefeliciteerdquote:
Eet je dan brood met alleen honing? Op mijn stage eten ze dat ook maar lijkt me zo zoetquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
MoBlo, ik lees niet in het dieettopic, dus van mij mag je best in allebei hetzelfde posten
Ik heb van 1-4 uur lekker geslapen, en daarna een uur met mn schatje gebeld, een record. Zn monitor is stuk, en normaal mailen we dus als hij uit zn werk komt, maar nu dus eens een keer gebeldHeb al wel weer aardig honger, dus ga zo maar weer eens wat brood met honing eten
Vond het wel vreemd, om tussen de middag warm te eten, ben ik heel niet gewend. Scheelde natuurlijk al wel dat ik al sinds half 6 wakker was. Dan is het toch wat makkelijker dan wanneer je net wakker bent.
ik heb er ooit een gekocht bij de Paboquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:36 schreef minilotje het volgende:
quote:
Ja, honing is gewoon broodbeleg, wat zou je er anders bij moeten doen? Ik eet het wel vaker als broodbeleg hoor, en zo zoet is het nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Eet je dan brood met alleen honing? Op mijn stage eten ze dat ook maar lijkt me zo zoet
Toch maar een keer proberen, maar het lijkt me zo viesquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, honing is gewoon broodbeleg, wat zou je er anders bij moeten doen? Ik eet het wel vaker als broodbeleg hoor, en zo zoet is het nietJe moet er alleen gewoon een klein beetje op smeren en niet 3 lagen ofzo
Het is niet verplicht hoor, honing op je broodquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:37 schreef Miss_S het volgende:
Toch maar een keer proberen, maar het lijkt me zo vies
Ja maar ik zit er al zo lang naar te kijken als mensen dat eten dat ik me toch afvraag hoe het smaaktquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:46 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het is niet verplicht hoor, honing op je brood
Er zijn veel eetbare dingen en het klopt dat ik dus ook nog veel nooit geprobeerd heb.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij heb je (miss_s) heel veel dingen "nog niet op" als ik het zo af en toe lees ?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
............ maar sinds ik niet meer naar 'kinky' (sm dus) feesten ga draag ik de eigenljk niet meer.. Moet 'm maar eens verkopen
Dat ik daar ook naar toe ga en MoBlo daar van ken had je zeker ook niet verwachtquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Kijk dát had ik nu niet achter je gezocht!!![]()
Of was 't een grapje?![]()
shockingquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat ik daar ook naar toe ga en MoBlo daar van ken had je zeker ook niet verwacht
quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat ik daar ook naar toe ga en MoBlo daar van ken had je zeker ook niet verwacht
ik ben niet zo braaf als ik eruit ziequote:Op woensdag 5 maart 2008 18:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Kijk dát had ik nu niet achter je gezocht!!![]()
Of was 't een grapje?![]()
het is écht geen grapje.. echterquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ai, die knipoog zegt me dat je me in de maling neemt, maar als je eens wist wat voor "nette" mensen wel naar dat soort feesten gaan....... (zo kreeg ik een keer een uitnodiging tot trio van nogal vage bekenden, waarvan de man advocaat was en de vrouw ook iets hoogs zakelijks deed) (Ik sta erop om er bij te vermelden dat ik het aanbod vriendelijk doch gedecideerd van de hand heb gewezen
)
Het is echt geen grapjequote:Op woensdag 5 maart 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ai, die knipoog zegt me dat je me in de maling neemt, maar als je eens wist wat voor "nette" mensen wel naar dat soort feesten gaan....... (zo kreeg ik een keer een uitnodiging tot trio van nogal vage bekenden, waarvan de man advocaat was en de vrouw ook iets hoogs zakelijks deed) (Ik sta erop om er bij te vermelden dat ik het aanbod vriendelijk doch gedecideerd van de hand heb gewezen
)
Oh, wat tof, maar is dat niet vreselijk duur?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
overgens: net met KPN gebeld, en een nieuwe telefoon uitgezocht met een minder duur abonnement
[ afbeelding ]
telefoon mét internetdus kan jullie nu overal lastig vallen
Hahaquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
)
quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:20 schreef conleche het volgende:Op die fiets.....
* conleche mompelt iets over leeftijd en de jeugd van tegenwoordig niet meer kunnen bijbenen...
Nee, maar ik was echt shockedquote:
Nou mn vriend en ik hebben ene keer iets op tv gezien. Een vrouw die een website heeft gemaakt over haar borsten. Je moest lid zijn om foto's te kunnen bekijken. En rijk dat ze daarvan werd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Iets dergelijks dacht ik ook nog vanmiddag. Je hebt van die websites waar vrouwen staan met maar weinig / geen kleren aan. Ik fietste door de stad en ik vroeg me af welke vrouw zoiets zou kunnen doen, zo in al haar naaktheid op internet gaan staan en dan één of andere uitnodigende tekst erbij, maar van geen enkele vrouw die ik onderweg tegen kwam kon ik me voorstellen dat ze dat zou doen.
toestel is gratis, en het komende jaar kost het me maar 22 euro per maandquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, wat tof, maar is dat niet vreselijk duur?
Och, ik ken er wel een paar hoor. Ook van die typjes die 's avonds op tv zijn, of als bijbaantje stoute smsjes sturen. Je merkt niets aan ze in het dagelijks leven hoor. Het zijn net mensenquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:24 schreef Viking84 het volgende:
Haha.
Iets dergelijks dacht ik ook nog vanmiddag. Je hebt van die websites waar vrouwen staan met maar weinig / geen kleren aan. Ik fietste door de stad en ik vroeg me af welke vrouw zoiets zou kunnen doen, zo in al haar naaktheid op internet gaan staan en dan één of andere uitnodigende tekst erbij, maar van geen enkele vrouw die ik onderweg tegen kwam kon ik me voorstellen dat ze dat zou doen.
Vanaf 4 uur 's nachts mag ik helemaal niet meer eten of drinken, vandaag mocht ik als ontbijt 1 sneetje brood, tussen de middag heb ik een klein beetje bouiillon met een klein beetje kip en rijst gehad, en rond half 6 heb ik weer 1 snee brood gegeten, en dat is alles wat ik mocht eten vandaag, dus niet echt veel. Mag nu nog wel drinken, dus net maar een kop thee gezet met wat meer suiker erin dan normaal.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:14 schreef Chicolate het volgende:
Maar Sylvana, je mocht toch wel iets eten? Vanaf 4 uur 's nachts niet meer? Flauwvallen is geen goed plan.
Huh ik dacht dat je in stad woondequote:Op woensdag 5 maart 2008 20:14 schreef Chicolate het volgende:
Maar Sylvana, je mocht toch wel iets eten? Vanaf 4 uur 's nachts niet meer? Flauwvallen is geen goed plan.
Ik heb een krantenwijk. Al 4 jaar. Op een paar honderd meter van mijn eigen huis, in de meest levenloze woonwijk die ik me kan voorstellen. Prima, ik kom hier om te slapen en als ik wat wil beleven ga ik wel naar Amsterdam. Maar al 4 jaar loop ik mijn kranten in de avond. In de winter kan het zijn dat het al donker is, maar wie komt daar nou? Nu heeft mijn vader besloten dat ie opeens niet meer wil dat ik in het donker buiten ben als ik mijn kranten loop. Ik ben 18. Ik loop daar al 4 jaar rond. Het is een paar honderd meter bij mijn huis vandaan.
Vertel je asjeblieft dat dit géén normaal gedrag is?![]()
En ik wilde aarbeitjes, maar mijn moeder wil geen Spaanse aardbeien kopen ... wanneer is het weer het seizoen voor Nederlandse aardbeien?Ik heb (Viking dr schuld) zin in boterhammen of beschuitjes met aardbei ...
Almere is geen stad, Almere is een uit de kluiten gewassen dorp ... en in Muziekwijk gebeurt nooit ietsquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat je in stad woonde
Ik leef met je mee.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:14 schreef Chicolate het volgende:
En ik wilde aarbeitjes, maar mijn moeder wil geen Spaanse aardbeien kopen ... wanneer is het weer het seizoen voor Nederlandse aardbeien?Ik heb (Viking dr schuld) zin in boterhammen of beschuitjes met aardbei ...
Xprep ja, daar werd ik echt ziek van ook nog na het onderzoek. Alles werd er ook rood vanquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb er toen 2 gehad Cleanprep, maar daar bleek ik dus allergisch voor te zijn, en toen heb ik Xprep gehad, en die was wel goed en ben ik niet ziek van geweest ofzoEn nou had ik magnesium sulfaat, en dat bleek dus ook niks te zijn. Heb nou maar gewoon een lijstje gemaakt met waar ik wel en niet tegen kan, kan ik er de volgende keer specifiek naar vragen
Dat is zooo relaxed. Ik heb een slaapbank onder mn hoogslaper, die eigenlijk altijd uitgeklapt is. En ik lig meestal languit op de slaapbank onder een dekbed met mn laptop op schoot en de tv aan, zoals nuquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je het heeeel koud hebt... kun je onder je dekbed tv gaan kijken
Nou we hebben geloof ik best veel aso's ondervraagt (van die mannen die bij de het ontbijt al patat vreten en bij de lunch al bier zuipen en niet zien dat er zo'n enorme pens over hun broekrand hangt) dus ik denk dat dat misschien nog zou helpen ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:53 schreef Isabeau het volgende:
shinydiscoball, misschien zijn die mannen gevoelig voor het argument dat als je een aantal kilo afvalt (7 geloof ik) dat dan je penis 2 cm groter is
quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:47 schreef minilotje het volgende:
Mijn nek is blauw.
Hoera voor hoopdance-les, het is potverdorie net of iemand me heeft willen wurgen!
Gewischt is 54,0 vanmorgen. Nog een pietsje boven mijn streefgewicht dus. Ik blijf benieuwd of ik dit keer (wegens toch wel een hoop lichaamsbeweging in de hoepel) misschien wat permanenter onder dat gewicht schiet, of dat ik er toch op blijf hangen.
Ik zou best -iets- dunnere bovenarmen willen, dat blijven maar bolle dingetjes. Maar gespierd moeten ze natuurlijk ook niet worden! Hmm.
Ontbijt: twee volkoren Cracottes. Wat betekent dat ik hoognodig wat brood moet bakken of kopen.![]()
Op de ene geitenkaas, peer en peper en op de andere jonge kaas met aardbeien.
En nog wat extra aardbeien.
Als je een kluns bent zoals ik, dan wel een beetje ja.quote:
Ditoquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:44 schreef minilotje het volgende:
[..]
Als je een kluns bent zoals ik, dan wel een beetje ja.
Sylvana, succes!Strakjes maar lekker bij-eten, hè?
Ik weet nog wel van vroeger als ik nuchter in het ziekenhuis moest verschijnen (aardig wat kleine operaties gehad als kind), dat ik echt een kwartier nadat ik voor het laatst iets mocht eten al stikte van de honger. Dat zit natuurlijk puur tussen je oren, maar blijkbaar werd ik toen al erg zenuwachtig van niet of minder mogen eten. En ik kan mezelf nog steeds met geen mogelijkheid op een streng dieet zetten, ik word er ogenblikkelijk mopperig en gestresst van.![]()
Heb ik ook hoor. En dat terwijl ik als ik mezelf niet op dieet zet, ik gemakkelijk zomaar een ochtend en middag zonder eten doe als ik het druk heb. Zolang ik er maar niet bewust op moet letten, want dan schreeuwt mijn lijf echt direct om eten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dito.
Daarom werkt een balansdagje ook niet voor mij. Het wijkt zo af van wat ik normaal doe dat ik er helemaal rusteloos van word en uiteindelijk juist de neiging heb om meer te gaan eten.
En als ik honger heb, heb ik een vreselijk pesthumeur, ask Mark.
Ja, ik klaag ook zeker niet! En m'n vriendje zegt dat hij al kan zien dat ik ben afgevallen, hahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:56 schreef minilotje het volgende:
Nou ja, als je toch een beetje afgevallen bent is het toch goed, MM?
Bij mij op het werk hebben ze ook altijd snacks liggen, maar ik heb ze tot nu toe altijd kunnen weerstaan! De kantine biedt naast die snacks namelijk ook heel veel gezonde keuzes (en die zijn nog eens veel goedkoper ook!quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen! Heb!
Vandaag weer heel de dag labben, heb alleen geen brood bij voor tussen de middag, dus ik moet straks de frikandellen en loempia's etc. in het personeelsrestaurant vermijden (maar dat soort dingen vermijden lukt me vrij goed eigenlijk).
En dan vanavond film zien!![]()
Succes met de onderzoeken alweer sylvana (heb je er nog hoop in dat er wat nuttigs uitkomt?)
* Noteertquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:56 schreef minilotje het volgende:
Wat ik er in elk geval uit ga maken deze maand:
- Voorjaarssalade met limoenolie en provolone
- Salade van lamscarpaccio (maar dan gewoon met lam van de slager, niet zo'n suf AH-pakket)
Goed hè?quote:
Haha, ik herken helemaal wat je omschrijftquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:47 schreef minilotje het volgende:
[..]
Goed hè?
Gut, wat hou ik toch van seizoenswisselingen!
Het gevoel dat je hebt bij de eerste winterse, koude lucht, bij de eerste frisgroene blaadjes in de lente, bij de eerste warme zomerbries, en de eerste oranje schemeringen van de herfst..![]()
Maar met eten werkt dat net zo goed: in september wil ik ineens stoofvlees en warme appeltjes, ik krijg in november verschrikkelijk veel zin in stamppotten en erwtensoep en chocolademelk. Zo rond maart moet ik plotseling lamsvlees, jonge kazen en groene salades. En begin juni krijg ik zomaar trek in rode pepers en maistortilla's, geroosterde kip en bérgen zomers fruit.![]()
Wat zou het saai zijn zonder seizoenen!
Ik ga maar gauw eens boodschappen doen.
Straks val je nog sneller af!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen..
inmiddels is het 10 uur, en is de monteur nog steeds niet geweest.. het is inmiddels 15 graden hieren dus écht koud
![]()
zo maar even ontbjten en thee drinken, en dan hopen dat ze snel komen, zodat ik nog kan hardlopen voor we naar Nijmegen gaan
en oh ja, seizoenseten is
Haha, dat begrijp ik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
wheheik heb het liever warm en dat het wat minder hard gaat
![]()
al is het nuzo jammer dat ik me niet warm kan hardlopennou ja, het kan wel, met een koude douche in het vooruitzicht
blijf maar hopen dat ze zo komen
Oh, wat lijkt me dat erg zeg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:29 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben weer terug uit de hel. Met het inbrengen van de sonde alles er al onder gespuugd, tijdens MRI zelf krijg je dus liters vocht toegediend, waardoor je dus aan de diarree raakt, en dat kwam er dus al allemaal uit tijdens het onderzoek, en nog meer gekotst, dus ik heb er een lekker zooitje van gemaakt en was echt beroerd. Dus ff gewacht, sonde eruit gehaald, en toen nog een paar foto's en was het klaar. Dit is echt het rotste onderzoek dat ik gehad heb, maar het is weer achter de rug gelukkig12 maart de uitslag, hoop dat het niet voor niks is geweest...
Vandaag dus maar even een dagje rustig aan doen. Misselijkheid is gelukkig al wel iets minder, dus zo maar brood proberen te eten en vanavond restje hete kip van maandag eten
Thnxquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
*geeft eerst Sylvana een dikke knuffel*
gelukkig heb je het weer achter de rug meid... idd maar lekker relax-dagje van maken
Yaaaaaaaay voor jou!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
whiehoei![]()
![]()
Net Evy 24 gelopen, én de laatste 2 minuten (van de 20, eerste stuk was 10 minuten) nog een sprint getrokken met René![]()
ben zo trots
Dat is idd iets om trots op te zijn, ik hou 2 minuten rennen al niet eens volquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
whiehoei![]()
![]()
Net Evy 24 gelopen, én de laatste 2 minuten (van de 20, eerste stuk was 10 minuten) nog een sprint getrokken met René![]()
ben zo trots
Ik mag toch hopen dat ze zo onderhand alles al wel hebben bekeken... Je zou bijna ziek worden van al het getest. Ziekenhuizenquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:59 schreef Sylvana het volgende:
Thnx en ik hoop het ook jaHeb echt geen zin in nog meer van die onderzoeken, heb het echt helemaal gehad nu
Dat is zeker een leuke dag en dat rokje staat je echt goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:43 schreef Jeipod het volgende:
Ow, trouwens, wat wel leuk is aan vandaag:
- ik heb mijn rijbewijs daadwerkelijk in mn portemonnee ... woei
- ik heb geld gepint bij de bank, kan mn autootje morgen halen
- ik ben een halve kilo afgevallen, waardoro ik mijn favoriete rokje aankan. 5 jaar terug op de krimp gekocht en nu is het zover ... aanschouw
[ afbeelding ]
Leuk dat ie pastquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:43 schreef Jeipod het volgende:
Ow, trouwens, wat wel leuk is aan vandaag:
- ik heb mijn rijbewijs daadwerkelijk in mn portemonnee ... woei
- ik heb geld gepint bij de bank, kan mn autootje morgen halen
- ik ben een halve kilo afgevallen, waardoro ik mijn favoriete rokje aankan. 5 jaar terug op de krimp gekocht en nu is het zover ... aanschouw
[ afbeelding ]
Zolang je blijft staan niet neequote:Op donderdag 6 maart 2008 14:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind ook dat er langere laarzen bij moeten, maar die andere opmerking van PF snap ik niet helemaal (van onder naar binnen gluren? Ik zie niks?).
En er staan orbs op je pic. Creepy!.
Je ziet als je goed kijkt, mn heupvetjes boven mn rok ... dus rok zit wel goed laag hoor =)quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het leek alsof dat rokje bij dr navel begon en niet bij dr heupbot
zodat je beetje steve urkel effect krijgt maar dan met een rokje
maar dat kan ook de hoek zijn of dat je lange benen hebt etc
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:07 schreef Jeipod het volgende:
[..]
Je ziet als je goed kijkt, mn heupvetjes boven mn rok ... dus rok zit wel goed laag hoor =)
Heb lengtemaat 36 van broeken ... dus erg lange benen. En de hoek is ook raar, is btje van onder ...magoed ... langere laarzen dus
tosti was wel ok
Ik heb lengtemaat 30quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat heb ik ook maar mijn broeken kosten geen half maandloon... (maar misschien verdien jij wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig) ?
en trouwens wat een aanrader is, broeken van esprit en dan lengtemaat 35 (valt als 36).
Moeilijk in de winkel te vinden, maar in de onlineshop alle keuze en betaalbaar
Same here, kan lengtemaat 30 ook nooit vinden, dus neem ook altijd 31 en dan inlaten korten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:24 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
[..]
Ik heb lengtemaat 30![]()
Alleen Replay heeft die soms, maar verder moeten mijn broeken helaas altijd ingekort worden..
Urkelquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het leek alsof dat rokje bij dr navel begon en niet bij dr heupbot
zodat je beetje steve urkel effect krijgt maar dan met een rokje
maar dat kan ook de hoek zijn of dat je lange benen hebt etc
Maar homie.. ik loop altijd in Fornarina... Normaal 120-200 euro per stuk maar ik haal ze altijd voor 40-50 euro in de uitverpatsquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:27 schreef Jeipod het volgende:
Hmm, goede tip Beessie, ik zal me er later eens in verdiepen.
Maargoed, ik overdreef een beetje ... door mijn lengtemaat kan ik alleen broeken kopen van merken als Diesel en Gstar. Die kosten zo rond de 100-120 euro per stuk. Geen halve maandloon, maar toch best wat als je opeens 2 of 3 broeken nodig hebt.
yeps ik wil namelijk niet meer anders, broeken in de winkel kopen vind ik een ramp, want kan bijna nooit mijn lengte vinden. en van esprit heb je zoveel keus! (zowel nettere broeken als jeans..) en de prijs varieert maar maximaal 89,95 voor een mooie jeans, dus prima prijsjequote:Op donderdag 6 maart 2008 15:27 schreef Jeipod het volgende:
Hmm, goede tip Beessie, ik zal me er later eens in verdiepen.
Maargoed, ik overdreef een beetje ... door mijn lengtemaat kan ik alleen broeken kopen van merken als Diesel en Gstar. Die kosten zo rond de 100-120 euro per stuk. Geen halve maandloon, maar toch best wat als je opeens 2 of 3 broeken nodig hebt.
Daar woon ik ook zo lekker dichtbij!quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Maar homie.. ik loop altijd in Fornarina... Normaal 120-200 euro per stuk maar ik haal ze altijd voor 40-50 euro in de uitverpatsZelfde als met Diesel/Gstar/Replay/etc
mooi niet dat ik 200 euro voor een broek ga uitgevenbijv. bij image in Utrecht heb je vak helft vd helft actie weken.. Gewoon goed rondkijken!! Oh.. laatst ook een nep leren jasje voor 15 euro gehaald.. En dan zegt iedereen dat shop verslaving veel geld kost
![]()
Is dat een balansdag? Zo eet ik vaak genoeg hoor...quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, je hebt balansdag en balansdag, hè. Ik doe het wel vrij trouw, balansen, vooral om mijn darmen weer tot rust te krijgen als ik vet of zwaar heb gegeten. Eet ik de dag erna Alleen maar groente, fruit, yoghurt, volkoren spul en een lekkere maaltijdsalade als avondeten. Niets verdrietigs aan
Ja waar woon jequote:Op donderdag 6 maart 2008 15:37 schreef Jeipod het volgende:
[..]
Daar woon ik ook zo lekker dichtbij!Kost me allemaal teveel moeite om het halve land door te reizen om goedkopere broeken te kopen.
Die broeken van Diesel en Gstar die ik heb gaan zeker wel 2 jaar mee. Dus ik hoef niet vaak broeken te kopen, dus kan gerust sparen en gewoon dichtbij, luilekker, broeken kopen
Ja, precies! Heel veel van mijn dagen eet ik uitsluitend groenten, fruit, volkorenspul en yoghurt. Da's vooral een beetje mijn standaard voedsel!quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat een balansdag? Zo eet ik vaak genoeg hoor....
Kun je in Hoorn leuk shoppen dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja waar woon jeWant ik winkel door 't hele land eh
Groningen, Eindhoven, Den Bosch, Hoorn etc (stiekeme hobby
)
Nu al 3 glazen cola light, word er altijd een beetje wazig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |