abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57159268
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:36 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Yep, en dan ga ik in die outfit zo huppelen: en dan ben ik onweerstaanbaar voor mijn vriend!
Ik meen het ook nog
Heb ik ook hoor. Groen onderbroekje met roze stippen, een blauw jongenshemdje, één paarse sok en mijn haar in de war, en dan vindt -ie me verreweg het leukst
pi_57159281
Met het model broekje dat minilotje postte krijg je mooie ronde billen, die zijn altijd goed. alleen dat jongensding hoeft niet zo, ook niet functioneel. oh ja, katoen! das ook erg belangrijk wil het comfortabel zijn! dat microfiber zo veel in de winkel ligt snap ik echt niet...
Het mooi kotsende meisje.
pi_57159339
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Met het model broekje dat minilotje postte krijg je mooie ronde billen, die zijn altijd goed. alleen dat jongensding hoeft niet zo, ook niet functioneel. oh ja, katoen! das ook erg belangrijk wil het comfortabel zijn! dat microfiber zo veel in de winkel ligt snap ik echt niet...
Nee, dat microfiber is wel leuk naadloos enzo, maar het is zo niet-ademend en plasticig. En als je ook maar het kleinste haakje aan je nagel hebt, blijf je erachter hangen. Bloedirritant
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57159361
Doe ik dat ook @ viking
pi_57159381
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:36 schreef mordradead het volgende:
Ik draag altijd boxershorts
Was ik toch even bang dat je kwam melden dat je de voorkeur gaf aan een string bij mannen (sorry voor de heren die daar wél van houden, maar ik krijg er de kriebels van). Strakke boxers bij een man zijn zeer . Gewone boxers geen ervaring mee .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57159383
Ik ga ook een poging tot wegen wagen!

Hmm, ergens tussen de 300 en 400 gram per stuk. Het is maar net hoever je leunt he
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:44:37 #107
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57159427
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Was ik toch even bang dat je kwam melden dat je de voorkeur gaf aan een string bij mannen (sorry voor de heren die daar wél van houden, maar ik krijg er de kriebels van). Strakke boxers bij een man zijn zeer . Gewone boxers geen ervaring mee .
Ik heb met beide ervaring, en ik kan je zeggen dat een strakke boxer echt veel mooier staat
Van die losse boxers.. mwah, niet echt sexy ofzo. Ik word er iig niet wild van En onderbroeken zijn nog erger.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57159471
Ik heb een hekel aan onderbroeken bij jongens/mannen heo je het wil noemen ... (bij meiden ook magoed hoef ik toch neit naar te kijken )
pi_57159505

Dit model heeft mijn voorkeur, iets tussen string en shortje in. Krijg je hele sexy billen van

@BeessieJen: deze heb je ook in huiskleur, misschien een idee voor onder je ziekenhuisbroek?
pi_57159528
Wat een schattige onderbroekjes allemaal

lol @ Viking trouwens, hoe kom je erop om je borsten te wegen

Over borsten gesproken, ik heb maat 70 c, maar ik kan dus bijna nergens bh's vinden in die maat. Is het echt zo'n rare maat of kijk ik gewoon niet goed?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:48:28 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57159532
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Alcarin het volgende:
Ik ga ook een poging tot wegen wagen!

Hmm, ergens tussen de 300 en 400 gram per stuk. Het is maar net hoever je leunt he
Nou, daar heb ik dus geen last van, want ik leun niet.
Ik zet die weegschaal op tafel ofzo en ga dan op m'n knieën voor de tafel zitten, zodat mijn borsten precies op tafelhoogte zitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_57159546
dat heet toch brasilian nogwat ...die onderbroek (wat posten we snel)
  Vis een optie? dinsdag 4 maart 2008 @ 21:49:16 #113
70532 loveli
N
pi_57159557
Borsten wegen heb ik dus echt nog nooit gedaan, maar die van mij hebben ook niet echt geldingsdrang. Ze vinden het wel ok zo en hebben nog nooit hun best gedaan om ook maar een beetje extra te groeien. Sterker nog, ik heb onlangs een gigantische hoeveelheid lingerie gekocht van mijn favo merk in de maat die ik al jaren had, maar ze hebben besloten dat het wel een onsje minder mag.

Om aan te sluiten op minilotje en conleche, ik heb drie echte korsetten en een stapeltje lingerie-korsetten. Een korset is van spijkerstof en dat draag ik soms gewoon onder een jasje en met jeans. Mijn mooiste korset komt uit Berlijn (helaas niet zelf gehaald) en dat draag ik bij bijzondere gelegenheden. Echt, dan moet ik oppassen dat niet iedereen aan me wil komen en voelen of ik echt zo slank ben.
Groot voordeel van een strak ingesnoerd korset: je eet rustiger. Ademhalen is geen probleem, maar je ademt wat oppervlakkiger. Als een korset wordt ingesnoerd, neemt de omtrek van je taille af en je doorsnede vervormt van ovaal naar rond. In een ronde vorm past meer dan in een ovaal, dus je krijgt een veel kleinere taille voor een klein beetje minder ruimte.

En natuurlijk verzamel ik ook kleding en schoenen. Ik heb een stuk of 30 paar kont-schoppende pumps en laarzen van o.a. Jourdan en Lagerfeld (hakken van 10 cm, een halve maat te klein maar perfect bij m'n korset-outfit). Vanwege al mijn kleding zit ik hier, ik heb geweldige kleding hangen die me net niet helemaal goed meer past omdat m'n taille het een beetje laat afweten.
crap in = crap out
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:49:19 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57159561
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:48 schreef shinydiscoball het volgende:

lol @ Viking trouwens, hoe kom je erop om je borsten te wegen
In een malle bui bedacht ik me dat ik wel eens wilde weten hoeveel m'n borsten nu bijdragen aan m'n gewicht .
Niet meer actief op Fok!
pi_57159611
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]

Dit model heeft mijn voorkeur, iets tussen string en shortje in. Krijg je hele sexy billen van
Ik vind dat niet zo sexy.
Ik blijf als ik dat zie maar denken aan dat flinterdunne stukje stof in dat lijf. Brr.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:53:35 #116
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57159698
All right... net een poging gedaan tot wegen Ongeveer 900 gram á 1 kg per borst denk ik... een keukenweegschaal is niet erg betrouwbaar
pi_57159714
Ik bedenk me net dat ik eigenlijk alleen maar strings heb ... als ik anders zou willen zou ik dus eerst serieus naar de winkel moeten
pi_57159743
Haha, nou, ik heb het net ook geprobeerd (tot grote hilariteit van aanwezige toeschouwer), maar die van mij zijn echt met geen mogelijkheid los van mezelf te wegen hoor.
pi_57159744
bij de h&m zie ik wel vaak 70C
heb zelf 70B
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:56:17 #120
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57159791
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:49 schreef loveli het volgende:

En natuurlijk verzamel ik ook kleding en schoenen. Ik heb een stuk of 30 paar kont-schoppende pumps en laarzen van o.a. Jourdan en Lagerfeld (hakken van 10 cm, een halve maat te klein maar perfect bij m'n korset-outfit). Vanwege al mijn kleding zit ik hier, ik heb geweldige kleding hangen die me net niet helemaal goed meer past omdat m'n taille het een beetje laat afweten.
We have a winner!
pi_57159806
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:50 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ik vind dat niet zo sexy.
Ik blijf als ik dat zie maar denken aan dat flinterdunne stukje stof in dat lijf. Brr.
Nee, das dus niet dun! Geen reetveter!!

Wat ik vind van heupbroekjes: als je niet 180 bent, dan lijk je nóg kleiner en je krijgt er korte pootjes van. En onder broeken is het ook geen gezicht. Ik heb het nu over heupbroekjes die je hele billen bedekken; degene die gaan zoals mijn broekje; de shorty's, die vind ik wel weer leuk.
pi_57159940
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, das dus niet dun! Geen reetveter!!

Wat ik vind van heupbroekjes: als je niet 180 bent, dan lijk je nóg kleiner en je krijgt er korte pootjes van. En onder broeken is het ook geen gezicht. Ik heb het nu over heupbroekjes die je hele billen bedekken; degene die gaan zoals mijn broekje de shorty's, die vind ik wel weer leuk.
Nou, ik ben al heel klein, maar ik vind heupbroekjes me tóch een heel stuk prettiger staan dan iets dat mijn achterste niet bedekt. Mijn lijf doet het prima in stoere jongensonderbroeken.
Wat broeken betreft: ik heb echt niks dat én zo strak zit én van het soort stof is waar je randen van broekjes doorheen ziet. Zou me ook niet echt staan, met mijn stevige bil- en beenpartij
pi_57160120
Ben op zich gek op strakke broeken, losse broeken maken mij dikker. Maja heb er wel paar voor mn werk/stage.
Heb 1 paar skinny jeans, vrij strak ... en daar lijk k gewoon zowat d ehelft dunner in .. al mn vet wordt naar binnen gedrukt . Draag m veel
pi_57160234
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef conleche het volgende:
Wat ik vind van heupbroekjes: als je niet 180 bent, dan lijk je nóg kleiner en je krijgt er korte pootjes van. En onder broeken is het ook geen gezicht. Ik heb het nu over heupbroekjes die je hele billen bedekken; degene die gaan zoals mijn broekje; de shorty's, die vind ik wel weer leuk.
Gelukkig ben ik wel 180!

Oh en viking: als je wat lager zit, wegen je borsten ineens ook meer. Als je hoger zit, gaan je borsten natuurlijk mee omhoog. Dus het is een beetje gokken, want die dingen zitten nu eenmaal aan je vast
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:16:03 #125
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57160392
Ik ga morgen trouwens weer eens naar de kapper... wat zal ik eens doen ik denk dat ik het maar wat in model laat prutsen (dan kan het wat langer groeien) of maar ga millimeteren dat kan ntuurlijk ook nog
Bernie en ik zijn tof.
pi_57160593
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:16 schreef mordradead het volgende:
Ik ga morgen trouwens weer eens naar de kapper... wat zal ik eens doen ik denk dat ik het maar wat in model laat prutsen (dan kan het wat langer groeien) of maar ga millimeteren dat kan ntuurlijk ook nog
Neeeeee, niet m.meteren. Lang laten groeien!

Oké, nu hebben we vandaag de hele LIF wel gehad
pi_57161038
We zijn de nieuwe LIF slowchat

(en níet milimeteren!!)
pi_57161423
men, wat enorm veel geklets hier vanavond
pi_57161471
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef freecell het volgende:
men, wat enorm veel geklets hier vanavond
Joh!!

Gezellig hè!
pi_57162701
Morgen theorie examen
wat is dat leren toch saai
en bvij leren hoort snoep
pi_57162858
* Isabeau kijkt nog een keer naar de topictitel...nee, toch niet het LIF ondergoed topic

Ik begrijp best dat het erg leuk is om ondergoed te bespreken als je wat afvalt, maar er kan zo langzamerhand een speciaal topic voor worden geopend. Kan het wat minder?

Hoe gaat het met het lijnen? Bij mij vandaag uitstekend Tot nu toe allemaal lekkere en gezonde dingetjes gehad (frambozen, blauwe bessen, zalmfilet, lekker donkerbruin brood, yummie!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57163336
Heb na het avondeten nog gegeten: bakje verse ananas en zit nu aan een bakje met yoghurt, optimelvla, verse aardbeien en een beetje fruit 'n fibre voor de crunch. Ik had eigenlijk zin in chips, dus dan is dit wel beter.

Totaal aantal cal.: ± 1400.
pi_57166120
Goedemorgen. ik probeer te ontbijten met yoghurt en muesli, maar ik krijg haast geen hap naar binnen. Ben onredelijk zenuwachtig voor m'n lessen straks geen idee waar het door komt, normaal heb ik er nooit zo'n last van eigenlijk. Misschien omdat ik vandaag een aantal inval-lessen moet doen bij voor mij 'vreemde' klassen. Nouja. Mijn mantra voor vandaag? Om 15.00 is het over... om 15.00 is het over...
pi_57166324
Goeiemorgen

Veel succes met je invalklassen Razztwizzle!

Hier vandaag een laxeerdagje, dus als ontbijt, lunch en diner wit brood met honing, lekker gevarieerd dus
  woensdag 5 maart 2008 @ 08:16:48 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57166448
Succes Razztwizzle .
Het komt vast goed .

En jij ook veel succes, Sylvana .

Goedemorgen. Wat een lekker zonnetje schijnt er in mijn huis . En er ligt wat sneeuw beneden .
Zit nu aan het ontbijt en dan zal ik maar even douchen. Om 11 uur even een uurtje college en dan weer thuis aan de slag .
Niet meer actief op Fok!
pi_57166519
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 07:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen. ik probeer te ontbijten met yoghurt en muesli, maar ik krijg haast geen hap naar binnen. Ben onredelijk zenuwachtig voor m'n lessen straks geen idee waar het door komt, normaal heb ik er nooit zo'n last van eigenlijk. Misschien omdat ik vandaag een aantal inval-lessen moet doen bij voor mij 'vreemde' klassen. Nouja. Mijn mantra voor vandaag? Om 15.00 is het over... om 15.00 is het over...
Succes! Het gaat vast lukken!
pi_57166563
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 07:03 schreef Razztwizzle het volgende:
ik ken het gevoel, succes ermee, gewoon rustig blijven, en niet in je houding laten merken dat je zenuwachtig bent, dan nemen zij dat ook niet over.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57166623
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 08:16 schreef Viking84 het volgende:

En jij ook veel succes, Sylvana .
Thx, maar ook voor dit laxeermiddel ben ik allergisch, want heb alles er weer uitgekotst en ben hondsberoerd. Dus net endoscopie-afdeling gebeld, hoe mn 2e laxeermiddel die ik daar gehad heb heette ( 1e daarvan was ik ook allergisch voor) en dan om 9 uur als ze op mri-afdeling bereikbaar zijn maar vragen of ik dat laxeermiddal mag gebruiken, want dat ging wel goed de vorige keer.
pi_57166889
Mogge!

Vandaag hele dag pipetteren en vanavond ook nog eens werken, dus dat wordt een erg lange en vermoeiende dag.
Qua eten gisteren slecht gedaan, pizza want geen zin om te koken (en ik zat in die hagelbui ). Nu is het wel een beetje wit (vanaf mn balkon iig.).
Vandaag wordt het wrs. 3 broodmaaltijden, das niet erg gezond, maar voor een keertje geeft dat niet.
pi_57167061
Nou, heb gebeld, en moet gewoon stoppen met dat laxeerdrankje ( had ik anders vanavond om 9 uur nog een flesje van moeten nemen) en nou gewoon het dieet volgen en om 9 uur vanavond nog wel die 2 pilletjes nemen.

Dat laxeermiddel van die endoscopie was alleen werkzaam voor dikke darm, dus dat heeft nu geen nut.

Wat een gedoe allemaal weer :S
pi_57167278
goedemorgen

ik ben stuk

77,6 zei dat rare platte witte ding vanochtend
Ja doei.
pi_57167321
Dat gaat goed zeg

Ik duik zo mn bed nog ff in denk ik. Sinds half 6 wakker omdat ik bij Peter was en toen hij naar zn werk ging ik gelijk naar huis wilde, vanwege het laxeren. Maar vannacht ook al weinig geslapen, dus stort nou alweer in.
pi_57167367
ben dus met dit gewicht 9,9kg afgevallen
Ja doei.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:18:29 #144
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57169519
ik draag vaak zulke broekjes:
http://pics.esprit.de/Sho(...)5958_AC.jpg?cache=no
zit comfortabel en je ziet geen randjes

ontopic:
ik ga zo lekker weer aan de Special K pure chocolade jammie, heerlijk in combinatie met optimel vanille yoghurt

hmm ik heb mijn borsten nog nooit gewogen....geen idee hoe zwaar/licht ze zijn... weet alleen dat ze nogal groot zijn, maja ik ben ook lang, dus de verhouding is niet verkeerd...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57169577
Mijn ontbijt:

filet Americain, ui, pittige paprika rauwkost, rucola en versgemalen peper
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:21:39 #146
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57169589
en jeetje wat ga je goed MoBlo... zo snel ga ik echt niet joh! ik was al blij met mijn 5,5 kg in 6 weken, maar jij presteert gewoon 10 in 2 maanden !! ongelofelijk
*stiekem wel een heeeeel klein beetje jaloers...maar ik gun het je wel van harte*

Sylvana veel succes met laxeren...en natuurlijk alvast met je onderzoek voor morgen
*knuf*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:07:29 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57170757
vanaf de uni.
Zit me te vervelen bij SPSS-practicum en ik heb honger .
Niet meer actief op Fok!
pi_57170774
tvp
als het mag, ik heb maar 3 paar schoenen Zo ff bijlezen, ben nog halverwege vorige topic. (gelukkig saai college )
pi_57171593
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 09:10 schreef Sylvana het volgende:
Dat laxeermiddel van die endoscopie was alleen werkzaam voor dikke darm
Oei die ken ik en ik ben er nog flink ziek van geweest. Succes met je dieet!

@ MoBlo: Dat gaat echt lekker Misschien zijn die kilo's er voor je verjaardag dan toch af
pi_57172038
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:43 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oei die ken ik en ik ben er nog flink ziek van geweest. Succes met je dieet!
Ik heb er toen 2 gehad Cleanprep, maar daar bleek ik dus allergisch voor te zijn, en toen heb ik Xprep gehad, en die was wel goed en ben ik niet ziek van geweest ofzo En nou had ik magnesium sulfaat, en dat bleek dus ook niks te zijn. Heb nou maar gewoon een lijstje gemaakt met waar ik wel en niet tegen kan, kan ik er de volgende keer specifiek naar vragen

Net bouillon met kip en rijst gegeten, mocht wel een aantal dingen, zoals magere vleeswaren, mager vlees, bouillon, rijst en gekookte aardappelen. Alleen wist zelf geen lekkere combinatie. Dus maar topic in CUL geopend en daar kwamen ze met dit idee Kan ik toch gewoon warm eten, en dan vanavond weer 2 sneëen brood met honing. Vanaf 4 uur vannacht moet ik helemaal nuchter zijn, maar heb hem gelukkig morgenochtend al om kwart voor 10
pi_57172881
Theorie gehaald
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:45:39 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57172939
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Theorie gehaald
Jeej. Feli .
Hoeveel fout? .

Ik ben net even aan het winkelen geweest. Zag een hele mooie broek bij C&A, maar die was natuurlijk weer te lang. Baalde ik echt van.
Maar aan de andere kant ben ik ook wel blij, want dat scheelt me weer 35 euro .
Niet meer actief op Fok!
pi_57173054
Feli PF!

Ga vandaag even goede balansdag houden! Ontbeten met cruesli balans ... avond eten wat de pot schaft en de rest wil ik alleen fruit doen ... hopelijk lukt t
pi_57173147
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:50 schreef Jeipod het volgende:
Feli PF!

Ga vandaag even goede balansdag houden! Ontbeten met cruesli balans ... avond eten wat de pot schaft en de rest wil ik alleen fruit doen ... hopelijk lukt t
Dat is toch helemaal niet goed?? En waarom zou je, je kan beter wel wat brood eten want daar kan je langer op teren dan uit het fruit van suikers.

PF gefeli met je theorie.
pi_57173217
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben net even aan het winkelen geweest. Zag een hele mooie broek bij C&A, maar die was natuurlijk weer te lang. Baalde ik echt van.
Die kun je dan toch gewoon korter maken? Ik zou willen dat broeken bij mij te lang waren, dan kon ik overal shoppen! Een stuk eraan plakken gaat niet zo goed
pi_57173238
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jeej. Feli .
Hoeveel fout? .

4
Gister pas een boekje kunnen lenen (wist eergisteravond pas dat ik moest ) en dat was blijkbaar een oud boekje want heel veel vragen die ik op het examen had stonden niet in het boekje !
pi_57173267
quote:
Theorie gehaald
(neem aan voor je rijbewijs, wanneer ga je afrijden?)

Ik ben zo ongelooflijk gedemotiveerd en chagarijnig vandaag. Ik zie het echt helemaal niet meer zitten met school. Zoveel te doen, en zo weinig dat ik begrijp. En als ik dan leer, haal ik nog lager . Nu moet ik van mezelf vanmiddag of scheikunde of latijn gaan doen, die vakken kan ik wel en misschien dat mijn zelfvertrouwen weer wat terugkomt dan ... niet weer een hele middag en avond voor de computer hangen.

Liefst zou ik nu mijn kamer gaan opruimen en schoonmaken. Veel dingen weggooien, alles onder mijn bed uitzoeken, mijn kamer klaarmaken voor de lente. Ja, ik en een schoonmaakdrang . Klerenkast opruimen, nog meer weggooien en dan eindelijk een lege kamer overhouden . Wat zou het toch mooi zijn als ik daar tijd voor had. Nu mag ik alleen strijken, omdat de wasberg in de weg staat ...

Positief puntje: ik heb nog niet gesnoept vandaag . En ik kon me inhouden, 3 boterhammen als lunch (en dat terwijl ik alleen thuis was, heerlijk geroosterd brood en een slecht humeur, heb er wel eens 8 gegeten )
pi_57173789
Oja, ik heb vandaag bh's geshopt, en ik heb nu inderdaad 75B. Er blijft wel erg weinig over zo
pi_57174681
Wat hebben jullie weer veel gepost
Gefeliciteerd PF
pi_57174895
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal niet goed?? En waarom zou je, je kan beter wel wat brood eten want daar kan je langer op teren dan uit het fruit van suikers.

PF gefeli met je theorie.
Ik dnek het niet. Heb het nog nooit gedaan. MAgoed, van mn cruesli zit ik altijd behoorlijk vol. Ook eet ik gewoon mn avond eten. Ik denk niet dat het verkeerd is als de rest gewoon fruit wordt. Misschien maak k nog wel fruit/karnemelkshake.
Ik heb de afgelopen 2 weken gewoon lopen snaaien voor mn gevoel. En ik denk daarom niet dat 1 fruitdagje (afgezien van ontbijt en diner) fout of niet goed voor je zal zijn

Wat denkt de rest???
  woensdag 5 maart 2008 @ 15:17:16 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57175088
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:55 schreef Miss_S het volgende:
Wat hebben jullie weer veel gepost
Ja, en waar zat jij de hele tijd?! .

Ik ga nu even boodschappen doen en dan weer verder met statistiek. Bóóóring. Net al even gestofzuigd. Soggen ftw .
Niet meer actief op Fok!
pi_57175142
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, en waar zat jij de hele tijd?! .
uhhh..........
Ik zat gezellig bij mijn vriendje in Leiden

Missed me?
pi_57175150
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:06 schreef Jeipod het volgende:

[..]

Ik dnek het niet. Heb het nog nooit gedaan. MAgoed, van mn cruesli zit ik altijd behoorlijk vol. Ook eet ik gewoon mn avond eten. Ik denk niet dat het verkeerd is als de rest gewoon fruit wordt. Misschien maak k nog wel fruit/karnemelkshake.
Ik heb de afgelopen 2 weken gewoon lopen snaaien voor mn gevoel. En ik denk daarom niet dat 1 fruitdagje (afgezien van ontbijt en diner) fout of niet goed voor je zal zijn

Wat denkt de rest???
Ik denk wel dat het kan hoor, een fruitdagje

En bedankt voor de felicitaties
pi_57175255
Okee, ik overdreef (voor het effect ), het ligt er namelijk erg aan hoe je je erbij voelt. Veel mensen zouden halverwege de dag neervallen denk ik! Als je er een gewoonte van maakt is dat niet meer zo, maar dat is dan weer niet zo handig vanwege het welbekende jojo-effect.
Het is hier erg saai, gelukkig straks werken; wat actiever doen. Volgens mij ben ik niet weggelegd voor onderzoek (of het komt nog)
pi_57175423
Fruitdag ... heb het wel eens gedaan, ontbijten met fruitdrank, tussendoor alleen fruit en 's avonds groente en vlees (geen aardappelen) ... meteen 2 kg vocht verloren . Maar of het goed is weet ik niet. Je krijgt in verhouding wel erg veel suikers binnen, en je hebt het idee dat je net zoveel fruit kan eten als je wil. Voor wie zichzelf niet in de hand kan houden, kan het ervoor zorgen dat je zoveel fruit gaat eten dat je alsnog veel teveel energie binnenkrijgt.

En de dag daarna is erg. Die drang naar brood met hagelslag, ik eet dan spontaan veel teveel .

Maar doe wat je wil . Zo af en toe zal het vast geen kwaad kunnen (wel genoeg drinken he! Erbij).
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:10:53 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57176208
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:33 schreef Chicolate het volgende:
Fruitdag ... heb het wel eens gedaan, ontbijten met fruitdrank, tussendoor alleen fruit en 's avonds groente en vlees (geen aardappelen) ... meteen 2 kg vocht verloren . Maar of het goed is weet ik niet. Je krijgt in verhouding wel erg veel suikers binnen, en je hebt het idee dat je net zoveel fruit kan eten als je wil. Voor wie zichzelf niet in de hand kan houden, kan het ervoor zorgen dat je zoveel fruit gaat eten dat je alsnog veel teveel energie binnenkrijgt.

En de dag daarna is erg. Die drang naar brood met hagelslag, ik eet dan spontaan veel teveel .

Maar doe wat je wil . Zo af en toe zal het vast geen kwaad kunnen (wel genoeg drinken he! Erbij).
Ik doe dat soort dingen liever niet.
Heb het gevoel dat ik mezelf uiteindelijk ga overeten en ik ben veel te veel met eten bezig op zo'n dag.
Zogenaamde balansdagjes zijn dan ook niet aan mij besteed. Als het even fout gaat, gaat het fout en de volgende dag pak ik de draad gewoon weer op .

Net even boodschappen gedaan. We eten vanavond fusili met spinazie, salami, knoflook, ui, kaas e.d.
Moet ook van alles meenemen naar het vakantiehuis dit weekend, dus dat zal ik morgen even regelen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57176995

verwarming kapot, én (dus) ook geen warm water, DUS niet hardlopen (wil wel graag douchen na het hardlopen )

had ik nu maar in Nijmegen hardgelopen en daar in het USC gedouched als de verwarming morgen niet gefixed is ga ik dan morgen maar daar hardlopen..
Ja doei.
pi_57177026
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:53 schreef motorbloempje het volgende:

verwarming kapot, én (dus) ook geen warm water, DUS niet hardlopen (wil wel graag douchen na het hardlopen )

had ik nu maar in Nijmegen hardgelopen en daar in het USC gedouched als de verwarming morgen niet gefixed is ga ik dan morgen maar daar hardlopen..
Ik wil niet lullig doen of opnieuw voor problemen zorgen maar waarom in het dieetclub precies hetzelfde plaatsen als hier?
Dat is toch gewoon om je postcount omhoog te gooien............
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:58:06 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57177066
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik wil niet lullig doen of opnieuw voor problemen zorgen maar waarom in het dieetclub precies hetzelfde plaatsen als hier?
Dat is toch gewoon om je postcount omhoog te gooien............
Zo bedoelt ze het vast niet .
Dat krijg je als je in twee clubjes zit . Ik zit zelf eigenlijk alleen maar hier van alle Fok!-reeksen en alleen als ik iets heel bijzonders te vertellen heb, doe ik dat in meerdere topics .
Niet meer actief op Fok!
pi_57177084
het is trouwens wel écht koud in huis 15.5 graad zit nu te wachten tot het installatiebedrijf terugbelt voor een afspraak, maar ik hoop wel dat ze vandaag nog komen, want dit is natuurlijk echt niets
Ja doei.
pi_57177101
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zo bedoelt ze het vast niet .
Dat krijg je als je in twee clubjes zit . Ik zit zelf eigenlijk alleen maar hier van alle Fok!-reeksen en alleen als ik iets heel bijzonders te vertellen heb, doe ik dat in meerdere topics .
Ja precies dus niet als je teen jeukt
En niet met 1 minuut er tussen
pi_57177152
quote:
Theorie gehaald
gefeliciteerd
Ja doei.
  woensdag 5 maart 2008 @ 17:05:48 #173
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57177187
Ik zit ook nog in de slowchat van games, dat is een kliekje van vroeger want gamen doe ik eigenlijk niet meer

Vandaag ontslag genomen bij de post, klein conflictje daar en daaruit trek ik mooi mijn conclusies.. jammer dat het een dagje minder is maar vanaf komende week hebi ik ook nog een fulltime baan dus dan vind ik het wel best.
Haar is ietsjes korter, dat geloof ik verder wel verder vandaag gewoon bruinbrood gehad met een gekookt eitje en melk, best genog.

Nu even naar de winkel, groetjes en kusjes he
Bernie en ik zijn tof.
pi_57177226
ok

• ik kom graag in beide topics
  • er is een overlap in posters
  • maar niet iedereen leest in beide topics
  • grote posts, foto's ed. link ik even naar het andere topic (zie vorige week)
  • ik deel graag, op een forum, dingen met anderen, in de reeksen waar ik post
  • een kapotte verwarming en dus niet kunnen douchen én dus niet kunnen hardlopen, is wat erger dan een jeuk aan mijn kleine teen
  • sommige mensen zouden eens wat meer op zichzelf moeten letten dan op anderen

en dat is het énige en laatste wat ik erover zeg. Heb je dan nog iets te klagen, dan doe je dat netjes in een TR
  • Ja doei.
    pi_57177418
    en terug ontopic

heb vandaag zo goed een whopper weerstaan...
    liep langs de BK en had zó een ontzettende zin in een ontzettend lekkere grote whopper met bacon en kaas.. ik kon hem al bijna proeven..

het begon in de trein, waar degene naast mij zo'n mega-wonder had gekocht! En wat zag dat er ontzettend lekker ongezond geweldig uit! Ik kreeg er zo'n trek in..

Het duiveltje zei "Ach joh, die ene keer! Ga je niet dood van "
    het engeltje zei "Niet doen! bak zelf van de week een lekkere hamburger met veel verse groente en een lekkere saus"
    Het duiveltje zei "Maar het ruikt zo lekker en kommop! je bent bijna 10 kilo kwijt! beloon je zelf eens!"
    en toen zei het engeltje "Belonen doe je niet met (vet) eten waar je later een schuldgevoel van krijgt. Belonen doe je met iets leuks, iets waar je plezier van hebt, en waar je niet met een schuldgevoel naar terug hoeft te kijken! "

en het engeltje heeft gewonnen
    Ja doei.
    pi_57177444
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
    ok

• ik kom graag in beide topics
  • er is een overlap in posters
  • maar niet iedereen leest in beide topics
  • grote posts, foto's ed. link ik even naar het andere topic (zie vorige week)
  • ik deel graag, op een forum, dingen met anderen, in de reeksen waar ik post
  • een kapotte verwarming en dus niet kunnen douchen én dus niet kunnen hardlopen, is wat erger dan een jeuk aan mijn kleine teen
  • sommige mensen zouden eens wat meer op zichzelf moeten letten dan op anderen

en dat is het énige en laatste wat ik erover zeg. Heb je dan nog iets te klagen, dan doe je dat netjes in een TR
  • Je post wel erg vaak precies hetzelfde in beide, zovaak kan niemand groot nieuws hebben
    Maar goed ik vind het vervelend en daarom zei ik dat, misschien dat je er op kan letten
    pi_57177552
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 17:05 schreef mordradead het volgende:
    Ik zit ook nog in de slowchat van games, dat is een kliekje van vroeger want gamen doe ik eigenlijk niet meer

Vandaag ontslag genomen bij de post, klein conflictje daar en daaruit trek ik mooi mijn conclusies.. jammer dat het een dagje minder is maar vanaf komende week hebi ik ook nog een fulltime baan dus dan vind ik het wel best.
    Haar is ietsjes korter, dat geloof ik verder wel verder vandaag gewoon bruinbrood gehad met een gekookt eitje en melk, best genog.

Nu even naar de winkel, groetjes en kusjes he
    Als we het toch over werk hebben, ik heb morgen weer mijn 1e overblijfmiddag
    Weet nog niet bij welke leeftijd ik kom te zitten, we zullen zien
    Hopen op lekker weer dan kunnen we lekker naar buiten
    pi_57177556
    quote:
    Theorie gehaald
    Gefeliciteerd

MoBlo, ik lees niet in het dieettopic, dus van mij mag je best in allebei hetzelfde posten

Ik heb van 1-4 uur lekker geslapen, en daarna een uur met mn schatje gebeld, een record. Zn monitor is stuk, en normaal mailen we dus als hij uit zn werk komt, maar nu dus eens een keer gebeld Heb al wel weer aardig honger, dus ga zo maar weer eens wat brood met honing eten Vond het wel vreemd, om tussen de middag warm te eten, ben ik heel niet gewend. Scheelde natuurlijk al wel dat ik al sinds half 6 wakker was. Dan is het toch wat makkelijker dan wanneer je net wakker bent.
    pi_57177590
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 17:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

MoBlo, ik lees niet in het dieettopic, dus van mij mag je best in allebei hetzelfde posten

Ik heb van 1-4 uur lekker geslapen, en daarna een uur met mn schatje gebeld, een record. Zn monitor is stuk, en normaal mailen we dus als hij uit zn werk komt, maar nu dus eens een keer gebeld Heb al wel weer aardig honger, dus ga zo maar weer eens wat brood met honing eten Vond het wel vreemd, om tussen de middag warm te eten, ben ik heel niet gewend. Scheelde natuurlijk al wel dat ik al sinds half 6 wakker was. Dan is het toch wat makkelijker dan wanneer je net wakker bent.
    Eet je dan brood met alleen honing? Op mijn stage eten ze dat ook maar lijkt me zo zoet
    pi_57177600
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 19:36 schreef minilotje het volgende:
    Hebben jullie eigenlijk corsetten?
    Ik twee stuks (handgemaakte, één blauwe én een zwartwitgestreepte in Tim Burton-stijl), en hoewel ik ze niet vaak draag, ben ik er wél erg blij mee. Instant gewichtsverlies voor een avondje.
    ik heb er ooit een gekocht bij de Pabo maar de balijnen waren ontzettend krom en bubbelden zodra je hem aantrok, op welke manier dan ook..

Nu wil ik er wel een, straks, als ik mooi ben afgevallen, voor een sjiek avondje uit (dus geen hoerig corset )

Heb nog wel een lak topje liggen wat een beetje als corset werkt, maar sinds ik niet meer naar 'kinky' (sm dus) feesten ga draag ik de eigenljk niet meer.. Moet 'm maar eens verkopen
    Ja doei.
    pi_57177620
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
    het engeltje heeft gewonnen
    pi_57177787
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 17:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Eet je dan brood met alleen honing? Op mijn stage eten ze dat ook maar lijkt me zo zoet
    Ja, honing is gewoon broodbeleg, wat zou je er anders bij moeten doen? Ik eet het wel vaker als broodbeleg hoor, en zo zoet is het niet Je moet er alleen gewoon een klein beetje op smeren en niet 3 lagen ofzo
    pi_57177812
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 17:36 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja, honing is gewoon broodbeleg, wat zou je er anders bij moeten doen? Ik eet het wel vaker als broodbeleg hoor, en zo zoet is het niet Je moet er alleen gewoon een klein beetje op smeren en niet 3 lagen ofzo
    Toch maar een keer proberen, maar het lijkt me zo vies
    pi_57178012
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 17:37 schreef Miss_S het volgende:
    Toch maar een keer proberen, maar het lijkt me zo vies
    Het is niet verplicht hoor, honing op je brood
    pi_57178055
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 17:46 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Het is niet verplicht hoor, honing op je brood
    Ja maar ik zit er al zo lang naar te kijken als mensen dat eten dat ik me toch afvraag hoe het smaakt

Vanavond weer dansen, vorige week niet geweest omdat ik ziek was dus ben benieuwd of ik het nog bij kan houden
    pi_57178143
    volgens mij heb je (miss_s) heel veel dingen "nog niet op" als ik het zo af en toe lees ?
    pi_57178206
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 17:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    volgens mij heb je (miss_s) heel veel dingen "nog niet op" als ik het zo af en toe lees ?
    Er zijn veel eetbare dingen en het klopt dat ik dus ook nog veel nooit geprobeerd heb.
    Ik ben niet opgegroeid met honing als beleg
    pi_57178231
    En toch kan ik zeggen dat ik gevarieerd eet
    pi_57178274
    Ik heb ook nog nooit honing op mijn brood gesmeerd hoor. Dat lijkt me gewoon niet lekker, en dan ga ik het ook niet proberen. Dat is geen schande ofzo
    pi_57178295
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 17:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]
    ............ maar sinds ik niet meer naar 'kinky' (sm dus) feesten ga draag ik de eigenljk niet meer.. Moet 'm maar eens verkopen

Kijk dát had ik nu niet achter je gezocht!!

Of was 't een grapje?
    pi_57178319
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 18:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Of was 't een grapje?
    Dat ik daar ook naar toe ga en MoBlo daar van ken had je zeker ook niet verwacht
    pi_57178426
    Als lunch had ik sushi en nu zit ik achter een bakje cassavechips met een wodkaatje, als beloning omdat ik de hele middag heb geschilderd. Vanavond naar de film (Juno, die heb ik nog niet gezien).

Avondeten wordt een gegrilde ribeye met een grote groene salade met ui en dressing.

Ik smeer ook nooit honing op brood. Als ik zin in zoet beleg heb vind ik jam lekkerder. Wel ben ik dol op honing icm geitenkaas. En ook als sla dressing met mosterd. Als ik ziekjes ben door de thee.
    pi_57178462
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 18:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat ik daar ook naar toe ga en MoBlo daar van ken had je zeker ook niet verwacht
    shocking
    Ja doei.
    pi_57178465
    Ja, ik mag kiezen wat ik vandaag eet, brood met honing of met jam, en ik ben niet zo weg van jam, dus dan maar honing

Nou mag ik tot morgen tot het onderzoek niet meer eten, dus dat wordt nog ff doorbijten.
    pi_57178475
    Nou, heb het nu al nie tvolgehouden. Heb vanmiddag 1 sne ebruinbrood met rundernogiets erop gehad.
    Magoed, zo rampzalig is dat niet ...

Straks peultjes met worteltjes en braadworst
    pi_57178487
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 18:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ai, die knipoog zegt me dat je me in de maling neemt, maar als je eens wist wat voor "nette" mensen wel naar dat soort feesten gaan....... (zo kreeg ik een keer een uitnodiging tot trio van nogal vage bekenden, waarvan de man advocaat was en de vrouw ook iets hoogs zakelijks deed ) (Ik sta erop om er bij te vermelden dat ik het aanbod vriendelijk doch gedecideerd van de hand heb gewezen )
    pi_57178491
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 18:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Of was 't een grapje?
    ik ben niet zo braaf als ik eruit zie
    Ja doei.
    pi_57178521
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 18:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Ai, die knipoog zegt me dat je me in de maling neemt, maar als je eens wist wat voor "nette" mensen wel naar dat soort feesten gaan....... (zo kreeg ik een keer een uitnodiging tot trio van nogal vage bekenden, waarvan de man advocaat was en de vrouw ook iets hoogs zakelijks deed ) (Ik sta erop om er bij te vermelden dat ik het aanbod vriendelijk doch gedecideerd van de hand heb gewezen )
    het is écht geen grapje.. echter

Sylvana heb ik een keer gezien met haar ex, die ik ook ken van de sm-scene
    Heb daar toch zeker 3 jaar actief in meegehobbeld.. maar aangezien mijn huidige vriend totaal niet bdsm-minded is, en ik meer van hem houd dan van het sub zijn... ja.. dan maak je een keuze
    Ja doei.
    pi_57178535
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 18:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is echt geen grapje En ja, er komen ook gewoon hele nette mensen naar dat soort feesten, van schoonmaakster tot belangrijke mensen uit de zakenwereld, je ziet ze allemaal

Alleen Peter en ik gaan er nog wel steeds heen, maar MoBlo niet meer, aangezien die nu een vriend heeft die er niet in geinteresseert is

edit: Spuit 11
    pi_57178539
    overgens: net met KPN gebeld, en een nieuwe telefoon uitgezocht met een minder duur abonnement

telefoon mét internet dus kan jullie nu overal lastig vallen
    Ja doei.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')