Heb ik ook hoor. Groen onderbroekje met roze stippen, een blauw jongenshemdje, één paarse sok en mijn haar in de war, en dan vindt -ie me verreweg het leukstquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Yep, en dan ga ik in die outfit zo huppelen:en dan ben ik onweerstaanbaar voor mijn vriend!
Ik meen het ook nog
Nee, dat microfiber is wel leuk naadloos enzo, maar het is zo niet-ademend en plasticig. En als je ook maar het kleinste haakje aan je nagel hebt, blijf je erachter hangen. Bloedirritantquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Met het model broekje dat minilotje postte krijg je mooie ronde billen, die zijn altijd goed. alleen dat jongensding hoeft niet zo, ook niet functioneel. oh ja, katoen! das ook erg belangrijk wil het comfortabel zijn! dat microfiber zo veel in de winkel ligt snap ik echt niet...
Was ik toch even bang dat je kwam melden dat je de voorkeur gaf aan een string bij mannenquote:
Ik heb met beide ervaring, en ik kan je zeggen dat een strakke boxer echt veel mooier staatquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Was ik toch even bang dat je kwam melden dat je de voorkeur gaf aan een string bij mannen(sorry voor de heren die daar wél van houden, maar ik krijg er de kriebels van). Strakke boxers bij een man zijn zeer
. Gewone boxers geen ervaring mee
.
Nou, daar heb ik dus geen last van, want ik leun niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Alcarin het volgende:
Ik ga ook een poging tot wegen wagen!
Hmm, ergens tussen de 300 en 400 gram per stuk. Het is maar net hoever je leunt he![]()
In een malle bui bedacht ik me dat ik wel eens wilde weten hoeveel m'n borsten nu bijdragen aan m'n gewichtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:48 schreef shinydiscoball het volgende:
lol @ Viking trouwens, hoe kom je erop om je borsten te wegen![]()
Ik vind dat niet zo sexy.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Dit model heeft mijn voorkeur, iets tussen string en shortje in. Krijg je hele sexy billen van
We have a winner!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:49 schreef loveli het volgende:
En natuurlijk verzamel ik ook kleding en schoenen. Ik heb een stuk of 30 paar kont-schoppende pumps en laarzen van o.a. Jourdan en Lagerfeld (hakken van 10 cm, een halve maat te klein maar perfect bij m'n korset-outfit). Vanwege al mijn kleding zit ik hier, ik heb geweldige kleding hangen die me net niet helemaal goed meer past omdat m'n taille het een beetje laat afweten.
Nee, das dus niet dun! Geen reetveter!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:50 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo sexy.![]()
Ik blijf als ik dat zie maar denken aan dat flinterdunne stukje stof in dat lijf. Brr.
Nou, ik ben al heel klein, maar ik vind heupbroekjes me tóch een heel stuk prettiger staan dan iets dat mijn achterste niet bedekt. Mijn lijf doet het prima in stoere jongensonderbroeken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, das dus niet dun! Geen reetveter!!
Wat ik vind van heupbroekjes: als je niet 180 bent, dan lijk je nóg kleiner en je krijgt er korte pootjes van. En onder broeken is het ook geen gezicht. Ik heb het nu over heupbroekjes die je hele billen bedekken; degene die gaan zoals mijn broekje de shorty's, die vind ik wel weer leuk.
Gelukkig ben ik wel 180!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef conleche het volgende:
Wat ik vind van heupbroekjes: als je niet 180 bent, dan lijk je nóg kleiner en je krijgt er korte pootjes van. En onder broeken is het ook geen gezicht. Ik heb het nu over heupbroekjes die je hele billen bedekken; degene die gaan zoals mijn broekje; de shorty's, die vind ik wel weer leuk.
Neeeeee, niet m.meteren. Lang laten groeien!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:16 schreef mordradead het volgende:
Ik ga morgen trouwens weer eens naar de kapper... wat zal ik eens doenik denk dat ik het maar wat in model laat prutsen (dan kan het wat langer groeien) of maar ga millimeteren
dat kan ntuurlijk ook nog
Joh!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef freecell het volgende:
men, wat enorm veel geklets hier vanavond
Succes! Het gaat vast lukken!quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen. ik probeer te ontbijten met yoghurt en muesli, maar ik krijg haast geen hap naar binnen. Ben onredelijk zenuwachtig voor m'n lessen straksgeen idee waar het door komt, normaal heb ik er nooit zo'n last van eigenlijk. Misschien omdat ik vandaag een aantal inval-lessen moet doen bij voor mij 'vreemde' klassen. Nouja. Mijn mantra voor vandaag? Om 15.00 is het over... om 15.00 is het over...
ik ken het gevoel, succes ermee, gewoon rustig blijven, en niet in je houding laten merken dat je zenuwachtig bent, dan nemen zij dat ook niet over.quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen. ik probeer te ontbijten met yoghurt en muesli, maar ik krijg haast geen hap naar binnen. Ben onredelijk zenuwachtig voor m'n lessen straksgeen idee waar het door komt, normaal heb ik er nooit zo'n last van eigenlijk. Misschien omdat ik vandaag een aantal inval-lessen moet doen bij voor mij 'vreemde' klassen. Nouja. Mijn mantra voor vandaag? Om 15.00 is het over... om 15.00 is het over...
Thx, maar ook voor dit laxeermiddel ben ik allergisch, want heb alles er weer uitgekotst en ben hondsberoerd. Dus net endoscopie-afdeling gebeld, hoe mn 2e laxeermiddel die ik daar gehad heb heette ( 1e daarvan was ik ook allergisch voor) en dan om 9 uur als ze op mri-afdeling bereikbaar zijn maar vragen of ik dat laxeermiddal mag gebruiken, want dat ging wel goed de vorige keer.quote:
Oei die ken ik en ik ben er nog flink ziek van geweest. Succes met je dieet!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:10 schreef Sylvana het volgende:
Dat laxeermiddel van die endoscopie was alleen werkzaam voor dikke darm
Ik heb er toen 2 gehad Cleanprep, maar daar bleek ik dus allergisch voor te zijn, en toen heb ik Xprep gehad, en die was wel goed en ben ik niet ziek van geweest ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oei die ken ik en ik ben er nog flink ziek van geweest. Succes met je dieet!
Jeej. Feliquote:
Dat is toch helemaal niet goed?? En waarom zou je, je kan beter wel wat brood eten want daar kan je langer op teren dan uit het fruit van suikers.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:50 schreef Jeipod het volgende:
Feli PF!
Ga vandaag even goede balansdag houden! Ontbeten met cruesli balans ... avond eten wat de pot schaft en de rest wil ik alleen fruit doen ... hopelijk lukt t
Die kun je dan toch gewoon korter maken? Ik zou willen dat broeken bij mij te lang waren, dan kon ik overal shoppen! Een stuk eraan plakken gaat niet zo goedquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben net even aan het winkelen geweest. Zag een hele mooie broek bij C&A, maar die was natuurlijk weer te lang. Baalde ik echt van.
Maar aan de andere kant ben ik ook wel blij, want dat scheelt me weer 35 euro.
4quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeej. Feli.
Hoeveel fout?.
Ik ben net even aan het winkelen geweest. Zag een hele mooie broek bij C&A, maar die was natuurlijk weer te lang. Baalde ik echt van.
Maar aan de andere kant ben ik ook wel blij, want dat scheelt me weer 35 euro.
quote:
Ik dnek het niet. Heb het nog nooit gedaan. MAgoed, van mn cruesli zit ik altijd behoorlijk vol. Ook eet ik gewoon mn avond eten. Ik denk niet dat het verkeerd is als de rest gewoon fruit wordt. Misschien maak k nog wel fruit/karnemelkshake.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet goed?? En waarom zou je, je kan beter wel wat brood eten want daar kan je langer op teren dan uit het fruit van suikers.
PF gefeli met je theorie.
Ja, en waar zat jij de hele tijd?!quote:
uhhh..........quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en waar zat jij de hele tijd?!![]()
.
Ik denk wel dat het kan hoor, een fruitdagjequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:06 schreef Jeipod het volgende:
[..]
Ik dnek het niet. Heb het nog nooit gedaan. MAgoed, van mn cruesli zit ik altijd behoorlijk vol. Ook eet ik gewoon mn avond eten. Ik denk niet dat het verkeerd is als de rest gewoon fruit wordt. Misschien maak k nog wel fruit/karnemelkshake.
Ik heb de afgelopen 2 weken gewoon lopen snaaien voor mn gevoel. En ik denk daarom niet dat 1 fruitdagje (afgezien van ontbijt en diner) fout of niet goed voor je zal zijn
Wat denkt de rest???
Ik doe dat soort dingen liever niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:33 schreef Chicolate het volgende:
Fruitdag ... heb het wel eens gedaan, ontbijten met fruitdrank, tussendoor alleen fruit en 's avonds groente en vlees (geen aardappelen) ... meteen 2 kg vocht verloren. Maar of het goed is weet ik niet. Je krijgt in verhouding wel erg veel suikers binnen, en je hebt het idee dat je net zoveel fruit kan eten als je wil. Voor wie zichzelf niet in de hand kan houden, kan het ervoor zorgen dat je zoveel fruit gaat eten dat je alsnog veel teveel energie binnenkrijgt.
En de dag daarna is erg. Die drang naar brood met hagelslag, ik eet dan spontaan veel teveel.
Maar doe wat je wil. Zo af en toe zal het vast geen kwaad kunnen (wel genoeg drinken he! Erbij).
Ik wil niet lullig doen of opnieuw voor problemen zorgen maar waarom in het dieetclub precies hetzelfde plaatsen als hier?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:53 schreef motorbloempje het volgende:![]()
verwarming kapot, én (dus) ook geen warm water, DUS![]()
niet hardlopen (wil wel graag douchen na het hardlopen
)
had ik nu maar in Nijmegen hardgelopen en daar in het USC gedouchedals de verwarming morgen niet gefixed is ga ik dan morgen maar daar hardlopen..
Zo bedoelt ze het vast nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen of opnieuw voor problemen zorgen maar waarom in het dieetclub precies hetzelfde plaatsen als hier?
Dat is toch gewoon om je postcount omhoog te gooien............
Ja precies dus niet als je teen jeuktquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo bedoelt ze het vast niet.
Dat krijg je als je in twee clubjes zit. Ik zit zelf eigenlijk alleen maar hier van alle Fok!-reeksen en alleen als ik iets heel bijzonders te vertellen heb, doe ik dat in meerdere topics
.
Je post wel erg vaak precies hetzelfde in beide, zovaak kan niemand groot nieuws hebbenquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
okik kom graag in beide topics er is een overlap in posters maar niet iedereen leest in beide topics grote posts, foto's ed. link ik even naar het andere topic (zie vorige week) ik deel graag, op een forum, dingen met anderen, in de reeksen waar ik post een kapotte verwarming en dus niet kunnen douchen én dus niet kunnen hardlopen, is wat erger dan een jeuk aan mijn kleine teen sommige mensen zouden eens wat meer op zichzelf moeten letten dan op anderen en dat is het énige en laatste wat ik erover zeg. Heb je dan nog iets te klagen, dan doe je dat netjes in een TR
Als we het toch over werk hebben, ik heb morgen weer mijn 1e overblijfmiddagquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:05 schreef mordradead het volgende:
Ik zit ook nog in de slowchat van games, dat is een kliekje van vroeger want gamen doe ik eigenlijk niet meer
Vandaag ontslag genomen bij de post, klein conflictje daar en daaruit trek ik mooi mijn conclusies.. jammer dat het een dagje minder is maar vanaf komende week hebi ik ook nog een fulltime baan dus dan vind ik het wel best.
Haar is ietsjes korter, dat geloof ik verder welverder vandaag gewoon bruinbrood gehad met een gekookt eitje en melk, best genog.
Nu even naar de winkel, groetjes en kusjes he
Gefeliciteerdquote:
Eet je dan brood met alleen honing? Op mijn stage eten ze dat ook maar lijkt me zo zoetquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
MoBlo, ik lees niet in het dieettopic, dus van mij mag je best in allebei hetzelfde posten
Ik heb van 1-4 uur lekker geslapen, en daarna een uur met mn schatje gebeld, een record. Zn monitor is stuk, en normaal mailen we dus als hij uit zn werk komt, maar nu dus eens een keer gebeldHeb al wel weer aardig honger, dus ga zo maar weer eens wat brood met honing eten
Vond het wel vreemd, om tussen de middag warm te eten, ben ik heel niet gewend. Scheelde natuurlijk al wel dat ik al sinds half 6 wakker was. Dan is het toch wat makkelijker dan wanneer je net wakker bent.
ik heb er ooit een gekocht bij de Paboquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:36 schreef minilotje het volgende:
Hebben jullie eigenlijk corsetten?
Ik twee stuks (handgemaakte, één blauwe én een zwartwitgestreepte in Tim Burton-stijl), en hoewel ik ze niet vaak draag, ben ik er wél erg blij mee. Instant gewichtsverlies voor een avondje.
quote:
Ja, honing is gewoon broodbeleg, wat zou je er anders bij moeten doen? Ik eet het wel vaker als broodbeleg hoor, en zo zoet is het nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Eet je dan brood met alleen honing? Op mijn stage eten ze dat ook maar lijkt me zo zoet
Toch maar een keer proberen, maar het lijkt me zo viesquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, honing is gewoon broodbeleg, wat zou je er anders bij moeten doen? Ik eet het wel vaker als broodbeleg hoor, en zo zoet is het nietJe moet er alleen gewoon een klein beetje op smeren en niet 3 lagen ofzo
Het is niet verplicht hoor, honing op je broodquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:37 schreef Miss_S het volgende:
Toch maar een keer proberen, maar het lijkt me zo vies
Ja maar ik zit er al zo lang naar te kijken als mensen dat eten dat ik me toch afvraag hoe het smaaktquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:46 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het is niet verplicht hoor, honing op je brood
Er zijn veel eetbare dingen en het klopt dat ik dus ook nog veel nooit geprobeerd heb.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij heb je (miss_s) heel veel dingen "nog niet op" als ik het zo af en toe lees ?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
............ maar sinds ik niet meer naar 'kinky' (sm dus) feesten ga draag ik de eigenljk niet meer.. Moet 'm maar eens verkopen
Dat ik daar ook naar toe ga en MoBlo daar van ken had je zeker ook niet verwachtquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Kijk dát had ik nu niet achter je gezocht!!![]()
Of was 't een grapje?![]()
shockingquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat ik daar ook naar toe ga en MoBlo daar van ken had je zeker ook niet verwacht
quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat ik daar ook naar toe ga en MoBlo daar van ken had je zeker ook niet verwacht
ik ben niet zo braaf als ik eruit ziequote:Op woensdag 5 maart 2008 18:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Kijk dát had ik nu niet achter je gezocht!!![]()
Of was 't een grapje?![]()
het is écht geen grapje.. echterquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ai, die knipoog zegt me dat je me in de maling neemt, maar als je eens wist wat voor "nette" mensen wel naar dat soort feesten gaan....... (zo kreeg ik een keer een uitnodiging tot trio van nogal vage bekenden, waarvan de man advocaat was en de vrouw ook iets hoogs zakelijks deed) (Ik sta erop om er bij te vermelden dat ik het aanbod vriendelijk doch gedecideerd van de hand heb gewezen
)
Het is echt geen grapjequote:Op woensdag 5 maart 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ai, die knipoog zegt me dat je me in de maling neemt, maar als je eens wist wat voor "nette" mensen wel naar dat soort feesten gaan....... (zo kreeg ik een keer een uitnodiging tot trio van nogal vage bekenden, waarvan de man advocaat was en de vrouw ook iets hoogs zakelijks deed) (Ik sta erop om er bij te vermelden dat ik het aanbod vriendelijk doch gedecideerd van de hand heb gewezen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |