Nee, een broek die ontiegelijk afzaktquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
@ewelina, heb je daar nou een heeeeele lage broek aan? (of geen)
ik heb ook een lastige maat voor BH's, 80E lukt soms, maar meestal 75F.. maar toch heb ik een zeer uitgebreide collectie met leuke setjes.
Ik draag als ik vrij ben altijd setjesen als ik werk heb ik altijd degelijke kleurijke boxers aan
(met het oog op doorschijnende witte pakken, en het wel zo vrolijk staat) (en tja een witte onderbroek zie je dr ook doorheen, dus maak me dr maar niet al te druk om
)
uh ik heb weinig keusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, een broek die ontiegelijk afzaktDie hangt dan bijna onder m'n heupen
![]()
Witte broeken... vanwege de doorschijnfactor trek ik die nooit aanEn het feit dat ze bij mij na 1 uur niet meer wit zijn
Ik kan hem niet zienquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:57 schreef Ewelina het volgende:
Dit is trouwens mijn corset:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet zit ie niet heel fraai, wil nog een keer een echt mooie kopen.
Mijn post over mijn avondeten was redelijk ontopicquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben blij dat hier zelden een modje langs komt, want jongens, wat gaan we toch steeds off-topic.
(maar het is wél beregezellig).
Mijn statistiek is af. Nu ben ik geneigd om ook nog allerlei andere dingen te gaan doen, maar ik denk dat ik dat gewoon fijn morgen ga doen en nu gewoon even voor de buis ga hangen.
klopt iddquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ziekenhuiskleding is sowieso het tegenovergestelde van sexyben blij dat ik 'later' iig een eigen broek aan kan
Strings ben ik toch al een tijd van af, (behalve mss die mooie vd hunkemöller met dikkere rand en kantjes :p) Net wat meer hooggesneden boxertjes zijn vaak veel sexier! Oh ja, mn eerste twee dagen onderzoek zijn nou niet echt spannend, maar misschien verandert dat nog :p
ik heb ook een grote cup (meestal F) en ik heb genoeg goede mooie BH;s... kwestie van zoeken en passenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik merk trouwens wel dat ik niet echt een meisje-meisje ben. Ik heb maar vijf paar schoenen, draag gekleurde slips van de V&D en dat vind ik al heel wat. Ik zie mezelf niet zo snel in een string oid stappen. En aan lingerie doe ik al helemaal niet. Ik heb altijd een sportbeha aan. Dat komt ook omdat ik gewoon een grote cup heb en ik denk dat die bh's die bij lingeriesetjes zitten enorm snel stuk scheuren. Ze bieden bovendien ook helemaal niet voldoende steun, of heb ik dat mis? Ik moet gewoon ook nog eens een keer veel geld uitgeven aan een goede bh. Binnenkort krijg ik geld van mijn bijbaan binnen en dan moet ik maar eens even op zoek
.
Nee hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik merk trouwens wel dat ik niet echt een meisje-meisje ben. Ik heb maar vijf paar schoenen, draag gekleurde slips van de V&D en dat vind ik al heel wat. Ik zie mezelf niet zo snel in een string oid stappen. En aan lingerie doe ik al helemaal niet. Ik heb altijd een sportbeha aan. Dat komt ook omdat ik gewoon een grote cup heb en ik denk dat die bh's die bij lingeriesetjes zitten enorm snel stuk scheuren. Ze bieden bovendien ook helemaal niet voldoende steun, of heb ik dat mis? Ik moet gewoon ook nog eens een keer veel geld uitgeven aan een goede bh. Binnenkort krijg ik geld van mijn bijbaan binnen en dan moet ik maar eens even op zoek
.
Ik ook niet hoor. Ik ben vooral van de functionele, fijn zittende beha's zonder kant of frutsels, en ik heb stápels vrolijk gekleurde, niet-bijpassende grote stippenonderbroeken van de HEMA. Mij krijg je ook echt met geen stok een string in. Brr.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik merk trouwens wel dat ik niet echt een meisje-meisje ben. Ik heb maar vijf paar schoenen, draag gekleurde slips van de V&D en dat vind ik al heel wat. Ik zie mezelf niet zo snel in een string oid stappen. En aan lingerie doe ik al helemaal niet.
Voor Freya en Fantasie bh's zit je zo rond de 50 euroquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:03 schreef Viking84 het volgende:
O, ok. Dan moet ik daar maar eens gaan kijken binnenkort
. Wat kost een fatsoenlijke BH eigenlijk? Ik tel er een eurootje of 12 voor neer bij de HEMA, maar ik zal voor zo'n kwaliteitsgeval wel wat dieper in de buidel moeten tasten
.
Mee eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie mezelf niet zo snel in een string oid stappen. En aan lingerie doe ik al helemaal niet.
Whehe hier ben ik het ook volledig mee eens. Toch kijken veel meiden me met verbazing aan als ik vertel dat je mij echt niet in een string krijgt. Alleen al omdat het afschuwelijk zit. Hipstertjes zijn toch veel mooier en comfortabeler en sexier?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:03 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik ben vooral van de functionele, fijn zittende beha's zonder kant of frutsels, en ik heb stápels vrolijk gekleurde, niet-bijpassende grote stippenonderbroeken van de HEMA. Mij krijg je ook echt met geen stok een string in. Brr.
Ik vind strings er trouwens sowieso niet mooi uitzien. Je moet wel hele strakke billen hebben om er naar mijn smaak nog een béétje mee weg te komen, maar ik kan 's zomers prima dagenlang op het strand rondhangen zonder ook maar één appetijtelijk geval van string-dragen te zien.
Honderd-en-twintig euro voor iets dat je om je borsten heenknoopt, en dat verder niemand ziet behalve jijzelf en je liefsten? Zohee. Daar kan ik me nou écht niks mij voorstellen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Voor Freya en Fantasie bh's zit je zo rond de 50 euroPanache heeft ook ongeveer die prijs. Prima Donna is duurder, variëert van 60 tot 120 oid. Hetzelfde geldt voor Marie Jo
![]()
Heupbroekies!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die vreselijk saai, niet-bij-elkaar-passend ondergoed draagt.
Wat zijn hipsters?.
Met cup FF/G heb je ook wel wat ondersteuning nodigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:13 schreef minilotje het volgende:
[..]
Honderd-en-twintig euro voor iets dat je om je borsten heenknoopt, en dat verder niemand ziet behalve jijzelf en je liefsten? Zohee. Daar kan ik me nou écht niks mij voorstellen.
Nu prefereert mijn lief me 's nachts ook wel in een Pippi Langkous-tshirt en één sok, dus dat scheelt.
Ik heb een cup D en ik vind het maar moeilijk te geloven dat er mensen zijn die nog grotere jetsers hebben dan ikquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Met cup FF/G heb je ook wel wat ondersteuning nodigMaar dat is wel een uitzondering.
Waar zie je bij jou dan randjes zitten? Of draag je strakke broeken, dan kan ik me misschien wel voorstellenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:12 schreef Ewelina het volgende:
Het zit niet per sé comfortabeler hoor. Ligt aan de stof en het model. Wat ik wel een nadeel van die dingen vind is dat je vaak de randjes van je onderbroek of boxer ziet zitten. Dat wil ik echt niet.
Hipster:
[ afbeelding ]
Haha, weet je serieus wat ze wegen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een cup D en ik vind het maar moeilijk te geloven dat er mensen zijn die nog grotere jetsers hebben dan ik. Ze wegen ongeveer 1 kilo per stuk
.
Ooohh.... ik ging al uit van een E of F cup... mijn idee van grote maten is wat anders...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een cup D en ik vind het maar moeilijk te geloven dat er mensen zijn die nog grotere jetsers hebben dan ik. Ze wegen ongeveer 1 kilo per stuk
.
Ik draag inderdaad strakke broeken. Alleen bij bepaalde spijkerbroeken zie je het niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waar zie je bij jou dan randjes zitten? Of draag je strakke broeken, dan kan ik me misschien wel voorstellen... (en ik kies ze altijd uit op comfortabel, model en stof heb ik nooit last van daardoor)
Ja, nee, hoho, ik draag geen saai ondergoed! Het past alleen vaak niet bij elkaar, inderdaad. Maar daar wordt het alleen maar minder saai van (bv: witte hipster met blauwe stippen en roze kantrandje met een roze bh met grijze strepen en een groen randjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die vreselijk saai, niet-bij-elkaar-passend ondergoed draagt.
Zwarte bh's zijn stomquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:29 schreef minilotje het volgende:
Ook tof, boxertjes met een soort van gulpje!
[ afbeelding ]
Okee, klaar nu. Genoeg onderbroekenlol.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:19 schreef minilotje het volgende:
[..]
Haha, weet je serieus wat ze wegen?Wat gaaf!
Sorry, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, nee, hoho, ik draag geen saai ondergoed! Het past alleen vaak niet bij elkaar, inderdaad. Maar daar wordt het alleen maar minder saai van (bv: witte hipster met blauwe stippen en roze kantrandje met een roze bh met grijze strepen en een groen randje)
Daar hebben we onze opstandige puber ook weerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik hou toevallig wel van strings![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zou werkelijk waar niet wéten hoe ik ze zou moeten wegen. Het is niet dat ik ze ergens los op kan leggen ofzo. Te klein, te klein!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Dat is toch niet raar hè? Zeg alsjeblieft dat jullie dat ook wel eens gedaan hebben!!!.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:30 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zwarte bh's zijn stom![]()
Ik heb qua ondergoed echt helemaal niks zwarts
Yep, en dan ga ik in die outfit zo huppelen:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Sorry, je hebt gelijk.
Je maakt jezelf wel een feestelijk hapje op die manier.
uh die van mij kan ik niet echt wegen. denk 0.2 kg samenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Dat is toch niet raar hè? Zeg alsjeblieft dat jullie dat ook wel eens gedaan hebben!!!.
hebk ook wel eens gedaan puur uit nieuwsgierigheid naar aanleiding van plastisch chirurgie programmas waarin ze siliconen wegen. Magoed, heb cup F maar het staat me bij (is al heel lang terug) dat ze ongv 800gr per stuk wogen .. magoed klopt niet echt met cup D met 1 kg per stuk wat hierboven staatquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Mja, misschien zit ik er ook wel naast, hoor, er staat me iig iets van bij dat ze zoveel wogen en m'n rechterborst was iets lichter dan de linker (of andersom). Ik weeg binnenkort nog wel een keer. Op een keukenweegschaaltje iddquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:37 schreef Jeipod het volgende:
[..]
hebk ook wel eens gedaan puur uit nieuwsgierigheid naar aanleiding van plastisch chirurgie programmas waarin ze siliconen wegen. Magoed, heb cup F maar het staat me bij (is al heel lang terug) dat ze ongv 800gr per stuk wogen .. magoed klopt niet echt met cup D met 1 kg per stuk wat hierboven staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |