abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57159268
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:36 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Yep, en dan ga ik in die outfit zo huppelen: en dan ben ik onweerstaanbaar voor mijn vriend!
Ik meen het ook nog
Heb ik ook hoor. Groen onderbroekje met roze stippen, een blauw jongenshemdje, één paarse sok en mijn haar in de war, en dan vindt -ie me verreweg het leukst
pi_57159281
Met het model broekje dat minilotje postte krijg je mooie ronde billen, die zijn altijd goed. alleen dat jongensding hoeft niet zo, ook niet functioneel. oh ja, katoen! das ook erg belangrijk wil het comfortabel zijn! dat microfiber zo veel in de winkel ligt snap ik echt niet...
Het mooi kotsende meisje.
pi_57159339
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Met het model broekje dat minilotje postte krijg je mooie ronde billen, die zijn altijd goed. alleen dat jongensding hoeft niet zo, ook niet functioneel. oh ja, katoen! das ook erg belangrijk wil het comfortabel zijn! dat microfiber zo veel in de winkel ligt snap ik echt niet...
Nee, dat microfiber is wel leuk naadloos enzo, maar het is zo niet-ademend en plasticig. En als je ook maar het kleinste haakje aan je nagel hebt, blijf je erachter hangen. Bloedirritant
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57159361
Doe ik dat ook @ viking
pi_57159381
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:36 schreef mordradead het volgende:
Ik draag altijd boxershorts
Was ik toch even bang dat je kwam melden dat je de voorkeur gaf aan een string bij mannen (sorry voor de heren die daar wél van houden, maar ik krijg er de kriebels van). Strakke boxers bij een man zijn zeer . Gewone boxers geen ervaring mee .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57159383
Ik ga ook een poging tot wegen wagen!

Hmm, ergens tussen de 300 en 400 gram per stuk. Het is maar net hoever je leunt he
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:44:37 #107
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57159427
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Was ik toch even bang dat je kwam melden dat je de voorkeur gaf aan een string bij mannen (sorry voor de heren die daar wél van houden, maar ik krijg er de kriebels van). Strakke boxers bij een man zijn zeer . Gewone boxers geen ervaring mee .
Ik heb met beide ervaring, en ik kan je zeggen dat een strakke boxer echt veel mooier staat
Van die losse boxers.. mwah, niet echt sexy ofzo. Ik word er iig niet wild van En onderbroeken zijn nog erger.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57159471
Ik heb een hekel aan onderbroeken bij jongens/mannen heo je het wil noemen ... (bij meiden ook magoed hoef ik toch neit naar te kijken )
pi_57159505

Dit model heeft mijn voorkeur, iets tussen string en shortje in. Krijg je hele sexy billen van

@BeessieJen: deze heb je ook in huiskleur, misschien een idee voor onder je ziekenhuisbroek?
pi_57159528
Wat een schattige onderbroekjes allemaal

lol @ Viking trouwens, hoe kom je erop om je borsten te wegen

Over borsten gesproken, ik heb maat 70 c, maar ik kan dus bijna nergens bh's vinden in die maat. Is het echt zo'n rare maat of kijk ik gewoon niet goed?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:48:28 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57159532
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Alcarin het volgende:
Ik ga ook een poging tot wegen wagen!

Hmm, ergens tussen de 300 en 400 gram per stuk. Het is maar net hoever je leunt he
Nou, daar heb ik dus geen last van, want ik leun niet.
Ik zet die weegschaal op tafel ofzo en ga dan op m'n knieën voor de tafel zitten, zodat mijn borsten precies op tafelhoogte zitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_57159546
dat heet toch brasilian nogwat ...die onderbroek (wat posten we snel)
  Vis een optie? dinsdag 4 maart 2008 @ 21:49:16 #113
70532 loveli
N
pi_57159557
Borsten wegen heb ik dus echt nog nooit gedaan, maar die van mij hebben ook niet echt geldingsdrang. Ze vinden het wel ok zo en hebben nog nooit hun best gedaan om ook maar een beetje extra te groeien. Sterker nog, ik heb onlangs een gigantische hoeveelheid lingerie gekocht van mijn favo merk in de maat die ik al jaren had, maar ze hebben besloten dat het wel een onsje minder mag.

Om aan te sluiten op minilotje en conleche, ik heb drie echte korsetten en een stapeltje lingerie-korsetten. Een korset is van spijkerstof en dat draag ik soms gewoon onder een jasje en met jeans. Mijn mooiste korset komt uit Berlijn (helaas niet zelf gehaald) en dat draag ik bij bijzondere gelegenheden. Echt, dan moet ik oppassen dat niet iedereen aan me wil komen en voelen of ik echt zo slank ben.
Groot voordeel van een strak ingesnoerd korset: je eet rustiger. Ademhalen is geen probleem, maar je ademt wat oppervlakkiger. Als een korset wordt ingesnoerd, neemt de omtrek van je taille af en je doorsnede vervormt van ovaal naar rond. In een ronde vorm past meer dan in een ovaal, dus je krijgt een veel kleinere taille voor een klein beetje minder ruimte.

En natuurlijk verzamel ik ook kleding en schoenen. Ik heb een stuk of 30 paar kont-schoppende pumps en laarzen van o.a. Jourdan en Lagerfeld (hakken van 10 cm, een halve maat te klein maar perfect bij m'n korset-outfit). Vanwege al mijn kleding zit ik hier, ik heb geweldige kleding hangen die me net niet helemaal goed meer past omdat m'n taille het een beetje laat afweten.
crap in = crap out
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:49:19 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57159561
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:48 schreef shinydiscoball het volgende:

lol @ Viking trouwens, hoe kom je erop om je borsten te wegen
In een malle bui bedacht ik me dat ik wel eens wilde weten hoeveel m'n borsten nu bijdragen aan m'n gewicht .
Niet meer actief op Fok!
pi_57159611
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]

Dit model heeft mijn voorkeur, iets tussen string en shortje in. Krijg je hele sexy billen van
Ik vind dat niet zo sexy.
Ik blijf als ik dat zie maar denken aan dat flinterdunne stukje stof in dat lijf. Brr.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:53:35 #116
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57159698
All right... net een poging gedaan tot wegen Ongeveer 900 gram á 1 kg per borst denk ik... een keukenweegschaal is niet erg betrouwbaar
pi_57159714
Ik bedenk me net dat ik eigenlijk alleen maar strings heb ... als ik anders zou willen zou ik dus eerst serieus naar de winkel moeten
pi_57159743
Haha, nou, ik heb het net ook geprobeerd (tot grote hilariteit van aanwezige toeschouwer), maar die van mij zijn echt met geen mogelijkheid los van mezelf te wegen hoor.
pi_57159744
bij de h&m zie ik wel vaak 70C
heb zelf 70B
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:56:17 #120
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57159791
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:49 schreef loveli het volgende:

En natuurlijk verzamel ik ook kleding en schoenen. Ik heb een stuk of 30 paar kont-schoppende pumps en laarzen van o.a. Jourdan en Lagerfeld (hakken van 10 cm, een halve maat te klein maar perfect bij m'n korset-outfit). Vanwege al mijn kleding zit ik hier, ik heb geweldige kleding hangen die me net niet helemaal goed meer past omdat m'n taille het een beetje laat afweten.
We have a winner!
pi_57159806
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:50 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ik vind dat niet zo sexy.
Ik blijf als ik dat zie maar denken aan dat flinterdunne stukje stof in dat lijf. Brr.
Nee, das dus niet dun! Geen reetveter!!

Wat ik vind van heupbroekjes: als je niet 180 bent, dan lijk je nóg kleiner en je krijgt er korte pootjes van. En onder broeken is het ook geen gezicht. Ik heb het nu over heupbroekjes die je hele billen bedekken; degene die gaan zoals mijn broekje; de shorty's, die vind ik wel weer leuk.
pi_57159940
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, das dus niet dun! Geen reetveter!!

Wat ik vind van heupbroekjes: als je niet 180 bent, dan lijk je nóg kleiner en je krijgt er korte pootjes van. En onder broeken is het ook geen gezicht. Ik heb het nu over heupbroekjes die je hele billen bedekken; degene die gaan zoals mijn broekje de shorty's, die vind ik wel weer leuk.
Nou, ik ben al heel klein, maar ik vind heupbroekjes me tóch een heel stuk prettiger staan dan iets dat mijn achterste niet bedekt. Mijn lijf doet het prima in stoere jongensonderbroeken.
Wat broeken betreft: ik heb echt niks dat én zo strak zit én van het soort stof is waar je randen van broekjes doorheen ziet. Zou me ook niet echt staan, met mijn stevige bil- en beenpartij
pi_57160120
Ben op zich gek op strakke broeken, losse broeken maken mij dikker. Maja heb er wel paar voor mn werk/stage.
Heb 1 paar skinny jeans, vrij strak ... en daar lijk k gewoon zowat d ehelft dunner in .. al mn vet wordt naar binnen gedrukt . Draag m veel
pi_57160234
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef conleche het volgende:
Wat ik vind van heupbroekjes: als je niet 180 bent, dan lijk je nóg kleiner en je krijgt er korte pootjes van. En onder broeken is het ook geen gezicht. Ik heb het nu over heupbroekjes die je hele billen bedekken; degene die gaan zoals mijn broekje; de shorty's, die vind ik wel weer leuk.
Gelukkig ben ik wel 180!

Oh en viking: als je wat lager zit, wegen je borsten ineens ook meer. Als je hoger zit, gaan je borsten natuurlijk mee omhoog. Dus het is een beetje gokken, want die dingen zitten nu eenmaal aan je vast
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:16:03 #125
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57160392
Ik ga morgen trouwens weer eens naar de kapper... wat zal ik eens doen ik denk dat ik het maar wat in model laat prutsen (dan kan het wat langer groeien) of maar ga millimeteren dat kan ntuurlijk ook nog
Bernie en ik zijn tof.
pi_57160593
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:16 schreef mordradead het volgende:
Ik ga morgen trouwens weer eens naar de kapper... wat zal ik eens doen ik denk dat ik het maar wat in model laat prutsen (dan kan het wat langer groeien) of maar ga millimeteren dat kan ntuurlijk ook nog
Neeeeee, niet m.meteren. Lang laten groeien!

Oké, nu hebben we vandaag de hele LIF wel gehad
pi_57161038
We zijn de nieuwe LIF slowchat

(en níet milimeteren!!)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57161423
men, wat enorm veel geklets hier vanavond
pi_57161471
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef freecell het volgende:
men, wat enorm veel geklets hier vanavond
Joh!!

Gezellig hè!
pi_57162701
Morgen theorie examen
wat is dat leren toch saai
en bvij leren hoort snoep
pi_57162858
* Isabeau kijkt nog een keer naar de topictitel...nee, toch niet het LIF ondergoed topic

Ik begrijp best dat het erg leuk is om ondergoed te bespreken als je wat afvalt, maar er kan zo langzamerhand een speciaal topic voor worden geopend. Kan het wat minder?

Hoe gaat het met het lijnen? Bij mij vandaag uitstekend Tot nu toe allemaal lekkere en gezonde dingetjes gehad (frambozen, blauwe bessen, zalmfilet, lekker donkerbruin brood, yummie!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57163336
Heb na het avondeten nog gegeten: bakje verse ananas en zit nu aan een bakje met yoghurt, optimelvla, verse aardbeien en een beetje fruit 'n fibre voor de crunch. Ik had eigenlijk zin in chips, dus dan is dit wel beter.

Totaal aantal cal.: ± 1400.
pi_57166120
Goedemorgen. ik probeer te ontbijten met yoghurt en muesli, maar ik krijg haast geen hap naar binnen. Ben onredelijk zenuwachtig voor m'n lessen straks geen idee waar het door komt, normaal heb ik er nooit zo'n last van eigenlijk. Misschien omdat ik vandaag een aantal inval-lessen moet doen bij voor mij 'vreemde' klassen. Nouja. Mijn mantra voor vandaag? Om 15.00 is het over... om 15.00 is het over...
pi_57166324
Goeiemorgen

Veel succes met je invalklassen Razztwizzle!

Hier vandaag een laxeerdagje, dus als ontbijt, lunch en diner wit brood met honing, lekker gevarieerd dus
  woensdag 5 maart 2008 @ 08:16:48 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57166448
Succes Razztwizzle .
Het komt vast goed .

En jij ook veel succes, Sylvana .

Goedemorgen. Wat een lekker zonnetje schijnt er in mijn huis . En er ligt wat sneeuw beneden .
Zit nu aan het ontbijt en dan zal ik maar even douchen. Om 11 uur even een uurtje college en dan weer thuis aan de slag .
Niet meer actief op Fok!
pi_57166519
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 07:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen. ik probeer te ontbijten met yoghurt en muesli, maar ik krijg haast geen hap naar binnen. Ben onredelijk zenuwachtig voor m'n lessen straks geen idee waar het door komt, normaal heb ik er nooit zo'n last van eigenlijk. Misschien omdat ik vandaag een aantal inval-lessen moet doen bij voor mij 'vreemde' klassen. Nouja. Mijn mantra voor vandaag? Om 15.00 is het over... om 15.00 is het over...
Succes! Het gaat vast lukken!
pi_57166563
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 07:03 schreef Razztwizzle het volgende:
ik ken het gevoel, succes ermee, gewoon rustig blijven, en niet in je houding laten merken dat je zenuwachtig bent, dan nemen zij dat ook niet over.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57166623
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 08:16 schreef Viking84 het volgende:

En jij ook veel succes, Sylvana .
Thx, maar ook voor dit laxeermiddel ben ik allergisch, want heb alles er weer uitgekotst en ben hondsberoerd. Dus net endoscopie-afdeling gebeld, hoe mn 2e laxeermiddel die ik daar gehad heb heette ( 1e daarvan was ik ook allergisch voor) en dan om 9 uur als ze op mri-afdeling bereikbaar zijn maar vragen of ik dat laxeermiddal mag gebruiken, want dat ging wel goed de vorige keer.
pi_57166889
Mogge!

Vandaag hele dag pipetteren en vanavond ook nog eens werken, dus dat wordt een erg lange en vermoeiende dag.
Qua eten gisteren slecht gedaan, pizza want geen zin om te koken (en ik zat in die hagelbui ). Nu is het wel een beetje wit (vanaf mn balkon iig.).
Vandaag wordt het wrs. 3 broodmaaltijden, das niet erg gezond, maar voor een keertje geeft dat niet.
Het mooi kotsende meisje.
pi_57167061
Nou, heb gebeld, en moet gewoon stoppen met dat laxeerdrankje ( had ik anders vanavond om 9 uur nog een flesje van moeten nemen) en nou gewoon het dieet volgen en om 9 uur vanavond nog wel die 2 pilletjes nemen.

Dat laxeermiddel van die endoscopie was alleen werkzaam voor dikke darm, dus dat heeft nu geen nut.

Wat een gedoe allemaal weer :S
pi_57167278
goedemorgen

ik ben stuk

77,6 zei dat rare platte witte ding vanochtend
Ja doei.
pi_57167321
Dat gaat goed zeg

Ik duik zo mn bed nog ff in denk ik. Sinds half 6 wakker omdat ik bij Peter was en toen hij naar zn werk ging ik gelijk naar huis wilde, vanwege het laxeren. Maar vannacht ook al weinig geslapen, dus stort nou alweer in.
pi_57167367
ben dus met dit gewicht 9,9kg afgevallen
Ja doei.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:18:29 #144
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57169519
ik draag vaak zulke broekjes:
http://pics.esprit.de/Sho(...)5958_AC.jpg?cache=no
zit comfortabel en je ziet geen randjes

ontopic:
ik ga zo lekker weer aan de Special K pure chocolade jammie, heerlijk in combinatie met optimel vanille yoghurt

hmm ik heb mijn borsten nog nooit gewogen....geen idee hoe zwaar/licht ze zijn... weet alleen dat ze nogal groot zijn, maja ik ben ook lang, dus de verhouding is niet verkeerd...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57169577
Mijn ontbijt:

filet Americain, ui, pittige paprika rauwkost, rucola en versgemalen peper
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:21:39 #146
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57169589
en jeetje wat ga je goed MoBlo... zo snel ga ik echt niet joh! ik was al blij met mijn 5,5 kg in 6 weken, maar jij presteert gewoon 10 in 2 maanden !! ongelofelijk
*stiekem wel een heeeeel klein beetje jaloers...maar ik gun het je wel van harte*

Sylvana veel succes met laxeren...en natuurlijk alvast met je onderzoek voor morgen
*knuf*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:07:29 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57170757
vanaf de uni.
Zit me te vervelen bij SPSS-practicum en ik heb honger .
Niet meer actief op Fok!
pi_57170774
tvp
als het mag, ik heb maar 3 paar schoenen Zo ff bijlezen, ben nog halverwege vorige topic. (gelukkig saai college )
pi_57171593
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 09:10 schreef Sylvana het volgende:
Dat laxeermiddel van die endoscopie was alleen werkzaam voor dikke darm
Oei die ken ik en ik ben er nog flink ziek van geweest. Succes met je dieet!

@ MoBlo: Dat gaat echt lekker Misschien zijn die kilo's er voor je verjaardag dan toch af
pi_57172038
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:43 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oei die ken ik en ik ben er nog flink ziek van geweest. Succes met je dieet!
Ik heb er toen 2 gehad Cleanprep, maar daar bleek ik dus allergisch voor te zijn, en toen heb ik Xprep gehad, en die was wel goed en ben ik niet ziek van geweest ofzo En nou had ik magnesium sulfaat, en dat bleek dus ook niks te zijn. Heb nou maar gewoon een lijstje gemaakt met waar ik wel en niet tegen kan, kan ik er de volgende keer specifiek naar vragen

Net bouillon met kip en rijst gegeten, mocht wel een aantal dingen, zoals magere vleeswaren, mager vlees, bouillon, rijst en gekookte aardappelen. Alleen wist zelf geen lekkere combinatie. Dus maar topic in CUL geopend en daar kwamen ze met dit idee Kan ik toch gewoon warm eten, en dan vanavond weer 2 sneëen brood met honing. Vanaf 4 uur vannacht moet ik helemaal nuchter zijn, maar heb hem gelukkig morgenochtend al om kwart voor 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')