Heb ik ook hoor. Groen onderbroekje met roze stippen, een blauw jongenshemdje, één paarse sok en mijn haar in de war, en dan vindt -ie me verreweg het leukstquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Yep, en dan ga ik in die outfit zo huppelen:en dan ben ik onweerstaanbaar voor mijn vriend!
Ik meen het ook nog
Nee, dat microfiber is wel leuk naadloos enzo, maar het is zo niet-ademend en plasticig. En als je ook maar het kleinste haakje aan je nagel hebt, blijf je erachter hangen. Bloedirritantquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Met het model broekje dat minilotje postte krijg je mooie ronde billen, die zijn altijd goed. alleen dat jongensding hoeft niet zo, ook niet functioneel. oh ja, katoen! das ook erg belangrijk wil het comfortabel zijn! dat microfiber zo veel in de winkel ligt snap ik echt niet...
Was ik toch even bang dat je kwam melden dat je de voorkeur gaf aan een string bij mannenquote:
Ik heb met beide ervaring, en ik kan je zeggen dat een strakke boxer echt veel mooier staatquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Was ik toch even bang dat je kwam melden dat je de voorkeur gaf aan een string bij mannen(sorry voor de heren die daar wél van houden, maar ik krijg er de kriebels van). Strakke boxers bij een man zijn zeer
. Gewone boxers geen ervaring mee
.
Nou, daar heb ik dus geen last van, want ik leun niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Alcarin het volgende:
Ik ga ook een poging tot wegen wagen!
Hmm, ergens tussen de 300 en 400 gram per stuk. Het is maar net hoever je leunt he![]()
In een malle bui bedacht ik me dat ik wel eens wilde weten hoeveel m'n borsten nu bijdragen aan m'n gewichtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:48 schreef shinydiscoball het volgende:
lol @ Viking trouwens, hoe kom je erop om je borsten te wegen![]()
Ik vind dat niet zo sexy.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Dit model heeft mijn voorkeur, iets tussen string en shortje in. Krijg je hele sexy billen van
We have a winner!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:49 schreef loveli het volgende:
En natuurlijk verzamel ik ook kleding en schoenen. Ik heb een stuk of 30 paar kont-schoppende pumps en laarzen van o.a. Jourdan en Lagerfeld (hakken van 10 cm, een halve maat te klein maar perfect bij m'n korset-outfit). Vanwege al mijn kleding zit ik hier, ik heb geweldige kleding hangen die me net niet helemaal goed meer past omdat m'n taille het een beetje laat afweten.
Nee, das dus niet dun! Geen reetveter!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:50 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo sexy.![]()
Ik blijf als ik dat zie maar denken aan dat flinterdunne stukje stof in dat lijf. Brr.
Nou, ik ben al heel klein, maar ik vind heupbroekjes me tóch een heel stuk prettiger staan dan iets dat mijn achterste niet bedekt. Mijn lijf doet het prima in stoere jongensonderbroeken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, das dus niet dun! Geen reetveter!!
Wat ik vind van heupbroekjes: als je niet 180 bent, dan lijk je nóg kleiner en je krijgt er korte pootjes van. En onder broeken is het ook geen gezicht. Ik heb het nu over heupbroekjes die je hele billen bedekken; degene die gaan zoals mijn broekje de shorty's, die vind ik wel weer leuk.
Gelukkig ben ik wel 180!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef conleche het volgende:
Wat ik vind van heupbroekjes: als je niet 180 bent, dan lijk je nóg kleiner en je krijgt er korte pootjes van. En onder broeken is het ook geen gezicht. Ik heb het nu over heupbroekjes die je hele billen bedekken; degene die gaan zoals mijn broekje; de shorty's, die vind ik wel weer leuk.
Neeeeee, niet m.meteren. Lang laten groeien!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:16 schreef mordradead het volgende:
Ik ga morgen trouwens weer eens naar de kapper... wat zal ik eens doenik denk dat ik het maar wat in model laat prutsen (dan kan het wat langer groeien) of maar ga millimeteren
dat kan ntuurlijk ook nog
Joh!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef freecell het volgende:
men, wat enorm veel geklets hier vanavond
Succes! Het gaat vast lukken!quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen. ik probeer te ontbijten met yoghurt en muesli, maar ik krijg haast geen hap naar binnen. Ben onredelijk zenuwachtig voor m'n lessen straksgeen idee waar het door komt, normaal heb ik er nooit zo'n last van eigenlijk. Misschien omdat ik vandaag een aantal inval-lessen moet doen bij voor mij 'vreemde' klassen. Nouja. Mijn mantra voor vandaag? Om 15.00 is het over... om 15.00 is het over...
ik ken het gevoel, succes ermee, gewoon rustig blijven, en niet in je houding laten merken dat je zenuwachtig bent, dan nemen zij dat ook niet over.quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen. ik probeer te ontbijten met yoghurt en muesli, maar ik krijg haast geen hap naar binnen. Ben onredelijk zenuwachtig voor m'n lessen straksgeen idee waar het door komt, normaal heb ik er nooit zo'n last van eigenlijk. Misschien omdat ik vandaag een aantal inval-lessen moet doen bij voor mij 'vreemde' klassen. Nouja. Mijn mantra voor vandaag? Om 15.00 is het over... om 15.00 is het over...
Thx, maar ook voor dit laxeermiddel ben ik allergisch, want heb alles er weer uitgekotst en ben hondsberoerd. Dus net endoscopie-afdeling gebeld, hoe mn 2e laxeermiddel die ik daar gehad heb heette ( 1e daarvan was ik ook allergisch voor) en dan om 9 uur als ze op mri-afdeling bereikbaar zijn maar vragen of ik dat laxeermiddal mag gebruiken, want dat ging wel goed de vorige keer.quote:
Oei die ken ik en ik ben er nog flink ziek van geweest. Succes met je dieet!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:10 schreef Sylvana het volgende:
Dat laxeermiddel van die endoscopie was alleen werkzaam voor dikke darm
Ik heb er toen 2 gehad Cleanprep, maar daar bleek ik dus allergisch voor te zijn, en toen heb ik Xprep gehad, en die was wel goed en ben ik niet ziek van geweest ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oei die ken ik en ik ben er nog flink ziek van geweest. Succes met je dieet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |