Zolang je blijft staan niet neequote:Op donderdag 6 maart 2008 14:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind ook dat er langere laarzen bij moeten, maar die andere opmerking van PF snap ik niet helemaal (van onder naar binnen gluren? Ik zie niks?).
En er staan orbs op je pic. Creepy!.
Je ziet als je goed kijkt, mn heupvetjes boven mn rok ... dus rok zit wel goed laag hoor =)quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het leek alsof dat rokje bij dr navel begon en niet bij dr heupbot
zodat je beetje steve urkel effect krijgt maar dan met een rokje
maar dat kan ook de hoek zijn of dat je lange benen hebt etc
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:07 schreef Jeipod het volgende:
[..]
Je ziet als je goed kijkt, mn heupvetjes boven mn rok ... dus rok zit wel goed laag hoor =)
Heb lengtemaat 36 van broeken ... dus erg lange benen. En de hoek is ook raar, is btje van onder ...magoed ... langere laarzen dus
tosti was wel ok
Ik heb lengtemaat 30quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat heb ik ook maar mijn broeken kosten geen half maandloon... (maar misschien verdien jij wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig) ?
en trouwens wat een aanrader is, broeken van esprit en dan lengtemaat 35 (valt als 36).
Moeilijk in de winkel te vinden, maar in de onlineshop alle keuze en betaalbaar
Same here, kan lengtemaat 30 ook nooit vinden, dus neem ook altijd 31 en dan inlaten korten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:24 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
[..]
Ik heb lengtemaat 30![]()
Alleen Replay heeft die soms, maar verder moeten mijn broeken helaas altijd ingekort worden..
Urkelquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het leek alsof dat rokje bij dr navel begon en niet bij dr heupbot
zodat je beetje steve urkel effect krijgt maar dan met een rokje
maar dat kan ook de hoek zijn of dat je lange benen hebt etc
Maar homie.. ik loop altijd in Fornarina... Normaal 120-200 euro per stuk maar ik haal ze altijd voor 40-50 euro in de uitverpatsquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:27 schreef Jeipod het volgende:
Hmm, goede tip Beessie, ik zal me er later eens in verdiepen.
Maargoed, ik overdreef een beetje ... door mijn lengtemaat kan ik alleen broeken kopen van merken als Diesel en Gstar. Die kosten zo rond de 100-120 euro per stuk. Geen halve maandloon, maar toch best wat als je opeens 2 of 3 broeken nodig hebt.
yeps ik wil namelijk niet meer anders, broeken in de winkel kopen vind ik een ramp, want kan bijna nooit mijn lengte vinden. en van esprit heb je zoveel keus! (zowel nettere broeken als jeans..) en de prijs varieert maar maximaal 89,95 voor een mooie jeans, dus prima prijsjequote:Op donderdag 6 maart 2008 15:27 schreef Jeipod het volgende:
Hmm, goede tip Beessie, ik zal me er later eens in verdiepen.
Maargoed, ik overdreef een beetje ... door mijn lengtemaat kan ik alleen broeken kopen van merken als Diesel en Gstar. Die kosten zo rond de 100-120 euro per stuk. Geen halve maandloon, maar toch best wat als je opeens 2 of 3 broeken nodig hebt.
Daar woon ik ook zo lekker dichtbij!quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Maar homie.. ik loop altijd in Fornarina... Normaal 120-200 euro per stuk maar ik haal ze altijd voor 40-50 euro in de uitverpatsZelfde als met Diesel/Gstar/Replay/etc
mooi niet dat ik 200 euro voor een broek ga uitgevenbijv. bij image in Utrecht heb je vak helft vd helft actie weken.. Gewoon goed rondkijken!! Oh.. laatst ook een nep leren jasje voor 15 euro gehaald.. En dan zegt iedereen dat shop verslaving veel geld kost
![]()
Is dat een balansdag? Zo eet ik vaak genoeg hoor...quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, je hebt balansdag en balansdag, hè. Ik doe het wel vrij trouw, balansen, vooral om mijn darmen weer tot rust te krijgen als ik vet of zwaar heb gegeten. Eet ik de dag erna Alleen maar groente, fruit, yoghurt, volkoren spul en een lekkere maaltijdsalade als avondeten. Niets verdrietigs aan
Ja waar woon jequote:Op donderdag 6 maart 2008 15:37 schreef Jeipod het volgende:
[..]
Daar woon ik ook zo lekker dichtbij!Kost me allemaal teveel moeite om het halve land door te reizen om goedkopere broeken te kopen.
Die broeken van Diesel en Gstar die ik heb gaan zeker wel 2 jaar mee. Dus ik hoef niet vaak broeken te kopen, dus kan gerust sparen en gewoon dichtbij, luilekker, broeken kopen
Ja, precies! Heel veel van mijn dagen eet ik uitsluitend groenten, fruit, volkorenspul en yoghurt. Da's vooral een beetje mijn standaard voedsel!quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat een balansdag? Zo eet ik vaak genoeg hoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |