abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57197782
Het leek alsof dat rokje bij dr navel begon en niet bij dr heupbot
zodat je beetje steve urkel effect krijgt maar dan met een rokje

maar dat kan ook de hoek zijn of dat je lange benen hebt etc
pi_57197794
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind ook dat er langere laarzen bij moeten, maar die andere opmerking van PF snap ik niet helemaal (van onder naar binnen gluren? Ik zie niks? ).
En er staan orbs op je pic. Creepy! .
Zolang je blijft staan niet nee Maar idd, wat hogere laarsjes denk ik, de kleur is wel leuk zo, en persoonlijk zou ik 'm (ondanks de dikke panty) wel wat kort vinden (zou mezelf er niet fijn in voelen). Rokjes heb ik wel, maar ze dragen doe ik alleen op zeldzame feelgood dagen eerlijk gezegd
Het mooi kotsende meisje.
pi_57197826
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Je ziet als je goed kijkt, mn heupvetjes boven mn rok ... dus rok zit wel goed laag hoor =)
Heb lengtemaat 36 van broeken ... dus erg lange benen. En de hoek is ook raar, is btje van onder ... magoed ... langere laarzen dus

tosti was wel ok
pi_57197884
Ik ben juist helemaal weg van rokjes, ik draag eigenlijk altijd rokjes, in de winter met een maillot eronder, en zomers gewoon zo. Heel af en toe draag ik een spijkerbroek als het slecht weer is ofzo, maar anders trek ik toch het liefst een rokje aan
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:13:45 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57197953
Rokjes zijn idd tof, maar ik kan geen leuk rokje vinden .
Ik wil een jeansrokje en hij moet tot halverwege m'n bovenbeen komen. Dus niet superkort, maar ook niet tot aan de knie. Helaas zijn de meeste rokjes die ik kan vinden óf veel te kort óf te lang dus.
Pff, ik heb alweer m'n tweede pakje sultana's op voor vandaag . Ik blíjf honger hebben. Bedenk me net dat er nog worteltjes in de koelkast liggen, dus die ga ik zo even pakken .
Niet meer actief op Fok!
pi_57197989
Ik hou ook van rokjes, maar dan vooral op de lengte netbovendeknie .

Ik ga vandaag lekker mosterdsoep maken
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:17:31 #282
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57198039
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:07 schreef Jeipod het volgende:

[..]

Je ziet als je goed kijkt, mn heupvetjes boven mn rok ... dus rok zit wel goed laag hoor =)
Heb lengtemaat 36 van broeken ... dus erg lange benen. En de hoek is ook raar, is btje van onder ... magoed ... langere laarzen dus

tosti was wel ok

dat heb ik ook maar mijn broeken kosten geen half maandloon... (maar misschien verdien jij wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig ) ?
en trouwens wat een aanrader is, broeken van esprit en dan lengtemaat 35 (valt als 36).
Moeilijk in de winkel te vinden, maar in de onlineshop alle keuze en betaalbaar
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57198157
Meeste rokjes die ik heb zijn jeansrokjes die wel kort zijn. Maar heb ook rokjes tot net boven de knie, op de knie, over de knie, stoffen rokjes, schots geruite rokjes,legerrokjes, ik heb van alles wel wat

Broeken in lengtemaat 36, die komen tot mn oksels
pi_57198206
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:17 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

dat heb ik ook maar mijn broeken kosten geen half maandloon... (maar misschien verdien jij wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig ) ?
en trouwens wat een aanrader is, broeken van esprit en dan lengtemaat 35 (valt als 36).
Moeilijk in de winkel te vinden, maar in de onlineshop alle keuze en betaalbaar
Ik heb lengtemaat 30

Alleen Replay heeft die soms, maar verder moeten mijn broeken helaas altijd ingekort worden..
pi_57198242
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:24 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:

[..]

Ik heb lengtemaat 30

Alleen Replay heeft die soms, maar verder moeten mijn broeken helaas altijd ingekort worden..
Same here, kan lengtemaat 30 ook nooit vinden, dus neem ook altijd 31 en dan inlaten korten.
pi_57198269
Hmm, goede tip Beessie, ik zal me er later eens in verdiepen.
Maargoed, ik overdreef een beetje ... door mijn lengtemaat kan ik alleen broeken kopen van merken als Diesel en Gstar. Die kosten zo rond de 100-120 euro per stuk. Geen halve maandloon, maar toch best wat als je opeens 2 of 3 broeken nodig hebt.
pi_57198278
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Urkel
pi_57198285
Ik heb lengtemaat 34 Lange benen maar wel broeken kunnen kopen
Sowieso kom ik wel dun/lang over.. Mensen die ook 175 zijn denken altijd dat ik minstens 185 ben
De vrouw die een vettest deed geloofde ook niet dat ik uberhaupt vet zou hebben
kwam er toch 29% of 26% keek ze me echt HEEL wazig aan
oh.. dan zit 't vast allemaal om je organen of zo want zo met kleren zie je dr niks van
pi_57198342
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:27 schreef Jeipod het volgende:
Maargoed, ik overdreef een beetje ... door mijn lengtemaat kan ik alleen broeken kopen van merken als Diesel en Gstar. Die kosten zo rond de 100-120 euro per stuk. Geen halve maandloon, maar toch best wat als je opeens 2 of 3 broeken nodig hebt.
Maar homie.. ik loop altijd in Fornarina... Normaal 120-200 euro per stuk maar ik haal ze altijd voor 40-50 euro in de uitverpats Zelfde als met Diesel/Gstar/Replay/etc
mooi niet dat ik 200 euro voor een broek ga uitgeven bijv. bij image in Utrecht heb je vak helft vd helft actie weken.. Gewoon goed rondkijken!! Oh.. laatst ook een nep leren jasje voor 15 euro gehaald.. En dan zegt iedereen dat shop verslaving veel geld kost
pi_57198397
Vandaag heb ik tot nu toe dit gehad:

Ontbijt - één schaaltje optimel perzik yoghurt
Lunch - één volkorenboterham met banaan en kerriepoeder en eentje met achterham, peper en een gekookt eitje
Tussendoor - één volkoren cracker met jam en een paar frambozen

Vanavond ga ik dus mosterdsoep maken. Ga hem goed vullen met spekjes, tuinkruiden, doperwten, prei en stukjes ham, dus dat moet goedkomen. Beetje brood of wat salade er misschien bij, hangt er vanaf hoeveel trek ik heb.

Enne, ik drink wel, maar dat vind ik onzinnig om te posten (aangezien ik geen cola maar water/groene thee en heel af en toe een sapje of limonade drink..)
pi_57198414
ik heb het niet zo op laarsjes, rokjes en frutseltjes

broeken zijn of goed, of te lang, en als ze te lang zijn 'dan slijt dat er op straat snel genoeg vanaf' denk ik dan altijd maar

Net mijn enige laarzen aangetrokken: motorlaarzen en mijn enige goede broek: mijn motorbroek aangetrokken en dan maar eens richting Nijmegen

Keek net in de spiegel, lekker gedouched, gesport, zag er goed uit! Ja! Nu alleen nog die blubberbuik ook wegwerken (die wel al minder wordt, want kan een vuist tussen mijn buik en broek doen inmiddels, ruim, die eerst echt strak zat!

Maar toch.. als ik kijk in de spiegel is alleen mijn buik nog echt blubber de rest is best prima.. als die buik er zo "woetsj" vanaf kon, dan vond ik 't prima verder
Ja doei.
pi_57198431
Zo, even snel de topic doorgebladerd...

Sylvana, jeetje, ik zou de rest van de dag in bed gaan liggen in jouw situatie. Poeh.

Minilotje, als ik die filmpjes zie, krijg ik er echt zin in

Viking, je hebt balansdag en balansdag, hè. Ik doe het wel vrij trouw, balansen, vooral om mijn darmen weer tot rust te krijgen als ik vet of zwaar heb gegeten. Eet ik de dag erna Alleen maar groente, fruit, yoghurt, volkoren spul en een lekkere maaltijdsalade als avondeten. Niets verdrietigs aan

Oh en Chicolate, jammer dat je tentamen niet goed ging. Kan ik je misschien eens via MSN ofzo wat helpen? Ik heb een wiskundeknobbel
pi_57198440
Ik ga echt geen broeken van meer dan 120 euro kopen. Heb er wel 2 van G-star rond de 100-120 euro, maar meestal koop ik ze gewoon bij de Only of H&M voor iets van 40 euro
pi_57198444
OH en MB, hoe is het met de pilates?
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:36:04 #295
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57198498
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:27 schreef Jeipod het volgende:
yeps ik wil namelijk niet meer anders, broeken in de winkel kopen vind ik een ramp, want kan bijna nooit mijn lengte vinden. en van esprit heb je zoveel keus! (zowel nettere broeken als jeans..) en de prijs varieert maar maximaal 89,95 voor een mooie jeans, dus prima prijsje

ow ja ze hebben zelfs zwangerschapsbroeken in die lengte, heb me altijd afgevraagd wat ik moest als ik ooit in verwachting zou zijn, maar daar hebben ze dus ook inmiddels een oplossing voor haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57198516
heb vandaag 'De Honderd' weer even gedaan, verder ben ik nog niet gekomen, maar ga zaterdag een campingmatje halen (dat scheen ook prima te kunnen, en scheelt toch weer bijna 15 euro )

wel daarnet 50 crunches gedaan na even "De Honderd" gedaan te hebben (jeetje, tril als een ritje )
Ja doei.
pi_57198534
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Maar homie.. ik loop altijd in Fornarina... Normaal 120-200 euro per stuk maar ik haal ze altijd voor 40-50 euro in de uitverpats Zelfde als met Diesel/Gstar/Replay/etc
mooi niet dat ik 200 euro voor een broek ga uitgeven bijv. bij image in Utrecht heb je vak helft vd helft actie weken.. Gewoon goed rondkijken!! Oh.. laatst ook een nep leren jasje voor 15 euro gehaald.. En dan zegt iedereen dat shop verslaving veel geld kost
Daar woon ik ook zo lekker dichtbij! Kost me allemaal teveel moeite om het halve land door te reizen om goedkopere broeken te kopen.
Die broeken van Diesel en Gstar die ik heb gaan zeker wel 2 jaar mee. Dus ik hoef niet vaak broeken te kopen, dus kan gerust sparen en gewoon dichtbij, luilekker, broeken kopen
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:39:02 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57198586
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, je hebt balansdag en balansdag, hè. Ik doe het wel vrij trouw, balansen, vooral om mijn darmen weer tot rust te krijgen als ik vet of zwaar heb gegeten. Eet ik de dag erna Alleen maar groente, fruit, yoghurt, volkoren spul en een lekkere maaltijdsalade als avondeten. Niets verdrietigs aan
Is dat een balansdag? Zo eet ik vaak genoeg hoor... .

Vanavond pannenkoeken met butterscotchstroop .
Niet meer actief op Fok!
pi_57198633
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:37 schreef Jeipod het volgende:

[..]

Daar woon ik ook zo lekker dichtbij! Kost me allemaal teveel moeite om het halve land door te reizen om goedkopere broeken te kopen.
Die broeken van Diesel en Gstar die ik heb gaan zeker wel 2 jaar mee. Dus ik hoef niet vaak broeken te kopen, dus kan gerust sparen en gewoon dichtbij, luilekker, broeken kopen
Ja waar woon je Want ik winkel door 't hele land eh Groningen, Eindhoven, Den Bosch, Hoorn etc (stiekeme hobby )

Nu al 3 glazen cola light, word er altijd een beetje wazig van
pi_57198700
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is dat een balansdag? Zo eet ik vaak genoeg hoor... .
Ja, precies! Heel veel van mijn dagen eet ik uitsluitend groenten, fruit, volkorenspul en yoghurt. Da's vooral een beetje mijn standaard voedsel!

En wat broeken betreft: proberen jullie maar eens een lengtemaat 26 te vinden! Snif.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')