abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57193473
Ik ben weer terug uit de hel. Met het inbrengen van de sonde alles er al onder gespuugd, tijdens MRI zelf krijg je dus liters vocht toegediend, waardoor je dus aan de diarree raakt, en dat kwam er dus al allemaal uit tijdens het onderzoek, en nog meer gekotst, dus ik heb er een lekker zooitje van gemaakt en was echt beroerd. Dus ff gewacht, sonde eruit gehaald, en toen nog een paar foto's en was het klaar. Dit is echt het rotste onderzoek dat ik gehad heb, maar het is weer achter de rug gelukkig 12 maart de uitslag, hoop dat het niet voor niks is geweest...

Vandaag dus maar even een dagje rustig aan doen. Misselijkheid is gelukkig al wel iets minder, dus zo maar brood proberen te eten en vanavond restje hete kip van maandag eten
pi_57193545
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:29 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben weer terug uit de hel. Met het inbrengen van de sonde alles er al onder gespuugd, tijdens MRI zelf krijg je dus liters vocht toegediend, waardoor je dus aan de diarree raakt, en dat kwam er dus al allemaal uit tijdens het onderzoek, en nog meer gekotst, dus ik heb er een lekker zooitje van gemaakt en was echt beroerd. Dus ff gewacht, sonde eruit gehaald, en toen nog een paar foto's en was het klaar. Dit is echt het rotste onderzoek dat ik gehad heb, maar het is weer achter de rug gelukkig 12 maart de uitslag, hoop dat het niet voor niks is geweest...

Vandaag dus maar even een dagje rustig aan doen. Misselijkheid is gelukkig al wel iets minder, dus zo maar brood proberen te eten en vanavond restje hete kip van maandag eten
Oh, wat lijkt me dat erg zeg. Doe maar even lekker rustig aan vandaag
pi_57193661
Ontbijtt... turkse yoghurt met musli
klein yoghurtje met musli (voor je stoelgang of zo )
en een klein puntje diepvries taart nougetinne
er werd uitgedeeld
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:45:55 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57193840
Smakelijke verhalen weer van Sylvana .
Maar gelukkig heb je het achter de rug. En nu mag je met een stapel tijdschriften / een goed boek op de bank gaan hangen, want dat heb je wel verdiend .
Niet meer actief op Fok!
pi_57193919
* motorbloempje doet Sylvana ook even een toeblazen

het is weer puur genieten daar lees ik

en hier doet de verwarming het weer! dus nu lekker kopje thee, nog even wat aan school doen, en dan hardlopen
Ja doei.
pi_57193982
Klinkt heel erg vervelend sylvana, nu maar een dagje lekker niets doen ofzo! Lijkt me erg vervelend als er nu alweer niets uitkomt.

miss_s: vrijwilligersvergoeding lijkt me nogal een uhh... contradictie? Of is het vrijwillig omdat je het niet verplicht moet doen?

Een groot deel van m'n bezigheden bestaat momenteel uit wachten en lezen. Veel wachten en lezen. En zin hebben in de filmkijkdate vanavond!

Eten: vanochtend snee roggebrood, boterham en glas optimel
2 bakjes koffie, mineola
straks moet ik dus nog even kijken, maar ik denk 2x brood en soep
en nog appel en wat we vanavond eten weet ik nog niet
Het mooi kotsende meisje.
pi_57194328
Thnx iedereen en idd niet echt smakelijke verhalen nee, maar goed

Ik ga idd lekker languit op de bank liggen met een goed boek, en af en toe blik op mn laptop werpen

Veel plezier met je filmkijkdate vanavond veiligheidsspeldje en mooi dat je verwarming het weer doet MoBlo
pi_57195230
Yay!

de website die ik voor mijn studentenvereniging in oprichting heb gemaakt is zo goed als af

alleen nog een agenda-logger, maar dat komt dit weekend nog wel ergens

ziet er goed uit, al zeg ik het zelf

en nu: hardlopen, Evy 24!
Ja doei.
pi_57195399
Zo, mezelf maar even verwend met 4 kaiserbroodjes uit de oven met brie, sla, tomaat en komkommer

Ik hoop dat keukenman snel komt met nieuwe kookplaat en afzuigkap, kan ik daarna mooi ff mn bed in
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:17:13 #260
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57195674
*geeft eerst Sylvana een dikke knuffel*
gelukkig heb je het weer achter de rug meid... idd maar lekker relax-dagje van maken

ik heb gister late dienst gehad en ben vandaag 1 dagje vrij... (is niet veel als je fulltime werkt) morgen heb ik BHV (bedrijfshulpverlening) en daar heb ik helemaaaal geen zin in, maar is verplicht...
krijgen we brandbeveiliging, vluchtoefening etc etc...lijkt me niet echt leuk, maja wel nuttig als er echt een keer iets gebeurt en gelukkig gaan er ook 2 (gezellige) teamgenoten van me heen, dus dat scheelt dan wel weer...

kon van8 niet slapen, was om half twaalf vrij en sliep pas om half 3 ofzo.... dus ben vanmorgen mooi tot half elf ofzo blijven liggen.
brunch: kellogs special K met vanilleyoghurt.. en nu lekker een paar mokken honingthee.

straks maar eens ff gezonde boodschappen halen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57196154
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
*geeft eerst Sylvana een dikke knuffel*
gelukkig heb je het weer achter de rug meid... idd maar lekker relax-dagje van maken
Thnx De nieuwe kookplaat en afzuigkap worden nu geinstalleerd, en het ziet er een stuk beter uit dan het oude spul. Roosters van afzuigkap zijn ook een stuk makkelijker los te halen, dus makkelijker schoon te maken Die andere kregen we niet los, dus die was behoorlijk smerig, en werkte dus ook niet meer, niet echt veilig. En mn ene huisgenoot heeft pas een frituurpan gekocht, en dat rook je dus echt door het hele huis als die aanstond.
  Vis een optie? donderdag 6 maart 2008 @ 13:51:03 #262
70532 loveli
N
pi_57196273
Sylvana, ook van mij een
Ik hoop zo voor je dat ze na dit onderzoek wel meer weten.
crap in = crap out
pi_57196448
Thnx en ik hoop het ook ja Heb echt geen zin in nog meer van die onderzoeken, heb het echt helemaal gehad nu
pi_57196525
whiehoei

Net Evy 24 gelopen, én de laatste 2 minuten (van de 20, eerste stuk was 10 minuten) nog een sprint getrokken met René

ben zo trots
Ja doei.
pi_57196628
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
whiehoei

Net Evy 24 gelopen, én de laatste 2 minuten (van de 20, eerste stuk was 10 minuten) nog een sprint getrokken met René

ben zo trots
Yaaaaaaaay voor jou!

Het is een goede dag voor sportieve mijlpalen, het is mij zowaar twéé keer gelukt om mijn hoepel via mijn enkel achterwaarts door te geven aan mijn hand!

Zoals in dit filmpje dus!

Nu krijg ik het weliswaar niet meer voor elkaar, maar in elk geval *is* het blijkbaar mogelijk!

En ook hier een voor Sylvana.
pi_57196666
dat ziet er ehm.. moeilijk uit! Maar, als het één keer gelukt is, lukt het vast (op een later tijdstip) nog wel een keer
Ja doei.
pi_57196732
Gaat het alweer een beetje Sylvana?
pi_57196846
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
whiehoei

ben zo trots
Dat is idd iets om trots op te zijn, ik hou 2 minuten rennen al niet eens vol

Hier gaat het wel weer een beetje, ben wel erg moe, maar kan niet echt slapen, dus maar rustig computeren en tijdschriften lezen Moet nog wel erg vaak naar de wc, maarja, dat is niet zo gek dus.
pi_57196949
Zo, afgelopen 22 februari moesten al mijn studiepunten binnen zijn. Wat dus niet het geval was. Niet geheel mijn schuld 4 weken voor die datum heb ik alles ingevelerd en gemaakt.
Nu heb ik dus vandaag mijn actieonderzoek terug gekregen, weer afgekeurd. Ik baal ... ben met mijn afstuderen bezig, die leraren doen lang over het nakijken en ben dus met mijn hoofd bij hele andere dingen.
Nu moet ik me weer opnieuw in alles inlezen, en verbeteren. Bah

Vandaag: cruesli balans, actimel en dat was het ... geen honger en laat uit bed
pi_57197039
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:59 schreef Sylvana het volgende:
Thnx en ik hoop het ook ja Heb echt geen zin in nog meer van die onderzoeken, heb het echt helemaal gehad nu
Ik mag toch hopen dat ze zo onderhand alles al wel hebben bekeken... Je zou bijna ziek worden van al het getest. Ziekenhuizen
Ik hoop voor je dat die laxeer- en andere troep weer snel je lijf uit is! Sterkte

Door dat hoopdance-filmpje krijg ik nog meer zin om het te proberen! Ik kan wel wat coordinatie gebruiken, geloof ik, en met ballen gaat dat niet zo goed bij mij
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57197347
Ow, trouwens, wat wel leuk is aan vandaag:

- ik heb mijn rijbewijs daadwerkelijk in mn portemonnee ... woei
- ik heb geld gepint bij de bank, kan mn autootje morgen halen
- ik ben een halve kilo afgevallen, waardoro ik mijn favoriete rokje aankan. 5 jaar terug op de krimp gekocht en nu is het zover ... aanschouw

pi_57197575
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:43 schreef Jeipod het volgende:

- ik ben een halve kilo afgevallen, waardoro ik mijn favoriete rokje aankan. 5 jaar terug op de krimp gekocht en nu is het zover ... aanschouw

[ afbeelding ]
Dat is zeker een leuke dag en dat rokje staat je echt goed Leuke laarsjes ook
pi_57197613
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:43 schreef Jeipod het volgende:

[ afbeelding ]
Leuk dat ie past
Alleen denk ik dat hij nog mooier staat als je nog iets af bent gevallen zodat je hem op de heup kan dragen en je van onder niet naar binnen kan gluren
En ik denk dat iets langere laarsjes er leuker bij staan want nu kijken je benen kort/je kuiten breed.
Niet als kritiek zien hoor.. Maar als tips
pi_57197682
Geloof het of niet, ik draag em al op de heup ... heb erg erg lange benen (daarom is broeken kopen lastig en, kost 1 broek me een halve maandloon )
en, wat je zegt over de laarzen .. als ik zo kijk... kan je nog wel eens goed gelijk hebben. Zal zo es kijken ofk nog wat andere laarzen heb

Edit: Ow, heb een tosti geexperimenteerd ... schouderham, 20+ kaas, uit en tomaat ... zit er nu in .. ben benieuwd hoe ik het vind. Vast wel ok, want zulke bijzondere dingen zitten er niet op, magoed ... tosti hoort eigenlijk alleen kaas vind ik
  donderdag 6 maart 2008 @ 14:59:59 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57197714
Ik vind ook dat er langere laarzen bij moeten, maar die andere opmerking van PF snap ik niet helemaal (van onder naar binnen gluren? Ik zie niks? ).
En er staan orbs op je pic. Creepy! .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')