Oh, wat lijkt me dat erg zeg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:29 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben weer terug uit de hel. Met het inbrengen van de sonde alles er al onder gespuugd, tijdens MRI zelf krijg je dus liters vocht toegediend, waardoor je dus aan de diarree raakt, en dat kwam er dus al allemaal uit tijdens het onderzoek, en nog meer gekotst, dus ik heb er een lekker zooitje van gemaakt en was echt beroerd. Dus ff gewacht, sonde eruit gehaald, en toen nog een paar foto's en was het klaar. Dit is echt het rotste onderzoek dat ik gehad heb, maar het is weer achter de rug gelukkig12 maart de uitslag, hoop dat het niet voor niks is geweest...
Vandaag dus maar even een dagje rustig aan doen. Misselijkheid is gelukkig al wel iets minder, dus zo maar brood proberen te eten en vanavond restje hete kip van maandag eten
Thnxquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
*geeft eerst Sylvana een dikke knuffel*
gelukkig heb je het weer achter de rug meid... idd maar lekker relax-dagje van maken
Yaaaaaaaay voor jou!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
whiehoei![]()
![]()
Net Evy 24 gelopen, én de laatste 2 minuten (van de 20, eerste stuk was 10 minuten) nog een sprint getrokken met René![]()
ben zo trots
Dat is idd iets om trots op te zijn, ik hou 2 minuten rennen al niet eens volquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
whiehoei![]()
![]()
Net Evy 24 gelopen, én de laatste 2 minuten (van de 20, eerste stuk was 10 minuten) nog een sprint getrokken met René![]()
ben zo trots
Ik mag toch hopen dat ze zo onderhand alles al wel hebben bekeken... Je zou bijna ziek worden van al het getest. Ziekenhuizenquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:59 schreef Sylvana het volgende:
Thnx en ik hoop het ook jaHeb echt geen zin in nog meer van die onderzoeken, heb het echt helemaal gehad nu
Dat is zeker een leuke dag en dat rokje staat je echt goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:43 schreef Jeipod het volgende:
Ow, trouwens, wat wel leuk is aan vandaag:
- ik heb mijn rijbewijs daadwerkelijk in mn portemonnee ... woei
- ik heb geld gepint bij de bank, kan mn autootje morgen halen
- ik ben een halve kilo afgevallen, waardoro ik mijn favoriete rokje aankan. 5 jaar terug op de krimp gekocht en nu is het zover ... aanschouw
[ afbeelding ]
Leuk dat ie pastquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:43 schreef Jeipod het volgende:
Ow, trouwens, wat wel leuk is aan vandaag:
- ik heb mijn rijbewijs daadwerkelijk in mn portemonnee ... woei
- ik heb geld gepint bij de bank, kan mn autootje morgen halen
- ik ben een halve kilo afgevallen, waardoro ik mijn favoriete rokje aankan. 5 jaar terug op de krimp gekocht en nu is het zover ... aanschouw
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |