Oh, wat tof, maar is dat niet vreselijk duur?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
overgens: net met KPN gebeld, en een nieuwe telefoon uitgezocht met een minder duur abonnement
[ afbeelding ]
telefoon mét internetdus kan jullie nu overal lastig vallen
Hahaquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ai, die knipoog zegt me dat je me in de maling neemt, maar als je eens wist wat voor "nette" mensen wel naar dat soort feesten gaan....... (zo kreeg ik een keer een uitnodiging tot trio van nogal vage bekenden, waarvan de man advocaat was en de vrouw ook iets hoogs zakelijks deed) (Ik sta erop om er bij te vermelden dat ik het aanbod vriendelijk doch gedecideerd van de hand heb gewezen
)
quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:20 schreef conleche het volgende:Op die fiets.....
* conleche mompelt iets over leeftijd en de jeugd van tegenwoordig niet meer kunnen bijbenen...
Nee, maar ik was echt shockedquote:
Nou mn vriend en ik hebben ene keer iets op tv gezien. Een vrouw die een website heeft gemaakt over haar borsten. Je moest lid zijn om foto's te kunnen bekijken. En rijk dat ze daarvan werd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Iets dergelijks dacht ik ook nog vanmiddag. Je hebt van die websites waar vrouwen staan met maar weinig / geen kleren aan. Ik fietste door de stad en ik vroeg me af welke vrouw zoiets zou kunnen doen, zo in al haar naaktheid op internet gaan staan en dan één of andere uitnodigende tekst erbij, maar van geen enkele vrouw die ik onderweg tegen kwam kon ik me voorstellen dat ze dat zou doen.
toestel is gratis, en het komende jaar kost het me maar 22 euro per maandquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, wat tof, maar is dat niet vreselijk duur?
Och, ik ken er wel een paar hoor. Ook van die typjes die 's avonds op tv zijn, of als bijbaantje stoute smsjes sturen. Je merkt niets aan ze in het dagelijks leven hoor. Het zijn net mensenquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:24 schreef Viking84 het volgende:
Haha.
Iets dergelijks dacht ik ook nog vanmiddag. Je hebt van die websites waar vrouwen staan met maar weinig / geen kleren aan. Ik fietste door de stad en ik vroeg me af welke vrouw zoiets zou kunnen doen, zo in al haar naaktheid op internet gaan staan en dan één of andere uitnodigende tekst erbij, maar van geen enkele vrouw die ik onderweg tegen kwam kon ik me voorstellen dat ze dat zou doen.
Vanaf 4 uur 's nachts mag ik helemaal niet meer eten of drinken, vandaag mocht ik als ontbijt 1 sneetje brood, tussen de middag heb ik een klein beetje bouiillon met een klein beetje kip en rijst gehad, en rond half 6 heb ik weer 1 snee brood gegeten, en dat is alles wat ik mocht eten vandaag, dus niet echt veel. Mag nu nog wel drinken, dus net maar een kop thee gezet met wat meer suiker erin dan normaal.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:14 schreef Chicolate het volgende:
Maar Sylvana, je mocht toch wel iets eten? Vanaf 4 uur 's nachts niet meer? Flauwvallen is geen goed plan.
Huh ik dacht dat je in stad woondequote:Op woensdag 5 maart 2008 20:14 schreef Chicolate het volgende:
Maar Sylvana, je mocht toch wel iets eten? Vanaf 4 uur 's nachts niet meer? Flauwvallen is geen goed plan.
Ik heb een krantenwijk. Al 4 jaar. Op een paar honderd meter van mijn eigen huis, in de meest levenloze woonwijk die ik me kan voorstellen. Prima, ik kom hier om te slapen en als ik wat wil beleven ga ik wel naar Amsterdam. Maar al 4 jaar loop ik mijn kranten in de avond. In de winter kan het zijn dat het al donker is, maar wie komt daar nou? Nu heeft mijn vader besloten dat ie opeens niet meer wil dat ik in het donker buiten ben als ik mijn kranten loop. Ik ben 18. Ik loop daar al 4 jaar rond. Het is een paar honderd meter bij mijn huis vandaan.
Vertel je asjeblieft dat dit géén normaal gedrag is?![]()
En ik wilde aarbeitjes, maar mijn moeder wil geen Spaanse aardbeien kopen ... wanneer is het weer het seizoen voor Nederlandse aardbeien?Ik heb (Viking dr schuld) zin in boterhammen of beschuitjes met aardbei ...
Almere is geen stad, Almere is een uit de kluiten gewassen dorp ... en in Muziekwijk gebeurt nooit ietsquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat je in stad woonde
Ik leef met je mee.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:14 schreef Chicolate het volgende:
En ik wilde aarbeitjes, maar mijn moeder wil geen Spaanse aardbeien kopen ... wanneer is het weer het seizoen voor Nederlandse aardbeien?Ik heb (Viking dr schuld) zin in boterhammen of beschuitjes met aardbei ...
Xprep ja, daar werd ik echt ziek van ook nog na het onderzoek. Alles werd er ook rood vanquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb er toen 2 gehad Cleanprep, maar daar bleek ik dus allergisch voor te zijn, en toen heb ik Xprep gehad, en die was wel goed en ben ik niet ziek van geweest ofzoEn nou had ik magnesium sulfaat, en dat bleek dus ook niks te zijn. Heb nou maar gewoon een lijstje gemaakt met waar ik wel en niet tegen kan, kan ik er de volgende keer specifiek naar vragen
Dat is zooo relaxed. Ik heb een slaapbank onder mn hoogslaper, die eigenlijk altijd uitgeklapt is. En ik lig meestal languit op de slaapbank onder een dekbed met mn laptop op schoot en de tv aan, zoals nuquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je het heeeel koud hebt... kun je onder je dekbed tv gaan kijken
Nou we hebben geloof ik best veel aso's ondervraagt (van die mannen die bij de het ontbijt al patat vreten en bij de lunch al bier zuipen en niet zien dat er zo'n enorme pens over hun broekrand hangt) dus ik denk dat dat misschien nog zou helpen ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:53 schreef Isabeau het volgende:
shinydiscoball, misschien zijn die mannen gevoelig voor het argument dat als je een aantal kilo afvalt (7 geloof ik) dat dan je penis 2 cm groter is
quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:47 schreef minilotje het volgende:
Mijn nek is blauw.
Hoera voor hoopdance-les, het is potverdorie net of iemand me heeft willen wurgen!
Gewischt is 54,0 vanmorgen. Nog een pietsje boven mijn streefgewicht dus. Ik blijf benieuwd of ik dit keer (wegens toch wel een hoop lichaamsbeweging in de hoepel) misschien wat permanenter onder dat gewicht schiet, of dat ik er toch op blijf hangen.
Ik zou best -iets- dunnere bovenarmen willen, dat blijven maar bolle dingetjes. Maar gespierd moeten ze natuurlijk ook niet worden! Hmm.
Ontbijt: twee volkoren Cracottes. Wat betekent dat ik hoognodig wat brood moet bakken of kopen.![]()
Op de ene geitenkaas, peer en peper en op de andere jonge kaas met aardbeien.
En nog wat extra aardbeien.
Als je een kluns bent zoals ik, dan wel een beetje ja.quote:
Ditoquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:44 schreef minilotje het volgende:
[..]
Als je een kluns bent zoals ik, dan wel een beetje ja.
Sylvana, succes!Strakjes maar lekker bij-eten, hè?
Ik weet nog wel van vroeger als ik nuchter in het ziekenhuis moest verschijnen (aardig wat kleine operaties gehad als kind), dat ik echt een kwartier nadat ik voor het laatst iets mocht eten al stikte van de honger. Dat zit natuurlijk puur tussen je oren, maar blijkbaar werd ik toen al erg zenuwachtig van niet of minder mogen eten. En ik kan mezelf nog steeds met geen mogelijkheid op een streng dieet zetten, ik word er ogenblikkelijk mopperig en gestresst van.![]()
Heb ik ook hoor. En dat terwijl ik als ik mezelf niet op dieet zet, ik gemakkelijk zomaar een ochtend en middag zonder eten doe als ik het druk heb. Zolang ik er maar niet bewust op moet letten, want dan schreeuwt mijn lijf echt direct om eten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dito.
Daarom werkt een balansdagje ook niet voor mij. Het wijkt zo af van wat ik normaal doe dat ik er helemaal rusteloos van word en uiteindelijk juist de neiging heb om meer te gaan eten.
En als ik honger heb, heb ik een vreselijk pesthumeur, ask Mark.
Ja, ik klaag ook zeker niet! En m'n vriendje zegt dat hij al kan zien dat ik ben afgevallen, hahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:56 schreef minilotje het volgende:
Nou ja, als je toch een beetje afgevallen bent is het toch goed, MM?
Bij mij op het werk hebben ze ook altijd snacks liggen, maar ik heb ze tot nu toe altijd kunnen weerstaan! De kantine biedt naast die snacks namelijk ook heel veel gezonde keuzes (en die zijn nog eens veel goedkoper ook!quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen! Heb!
Vandaag weer heel de dag labben, heb alleen geen brood bij voor tussen de middag, dus ik moet straks de frikandellen en loempia's etc. in het personeelsrestaurant vermijden (maar dat soort dingen vermijden lukt me vrij goed eigenlijk).
En dan vanavond film zien!![]()
Succes met de onderzoeken alweer sylvana (heb je er nog hoop in dat er wat nuttigs uitkomt?)
* Noteertquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:56 schreef minilotje het volgende:
Wat ik er in elk geval uit ga maken deze maand:
- Voorjaarssalade met limoenolie en provolone
- Salade van lamscarpaccio (maar dan gewoon met lam van de slager, niet zo'n suf AH-pakket)
Goed hè?quote:
Haha, ik herken helemaal wat je omschrijftquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:47 schreef minilotje het volgende:
[..]
Goed hè?
Gut, wat hou ik toch van seizoenswisselingen!
Het gevoel dat je hebt bij de eerste winterse, koude lucht, bij de eerste frisgroene blaadjes in de lente, bij de eerste warme zomerbries, en de eerste oranje schemeringen van de herfst..![]()
Maar met eten werkt dat net zo goed: in september wil ik ineens stoofvlees en warme appeltjes, ik krijg in november verschrikkelijk veel zin in stamppotten en erwtensoep en chocolademelk. Zo rond maart moet ik plotseling lamsvlees, jonge kazen en groene salades. En begin juni krijg ik zomaar trek in rode pepers en maistortilla's, geroosterde kip en bérgen zomers fruit.![]()
Wat zou het saai zijn zonder seizoenen!
Ik ga maar gauw eens boodschappen doen.
Straks val je nog sneller af!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen..
inmiddels is het 10 uur, en is de monteur nog steeds niet geweest.. het is inmiddels 15 graden hieren dus écht koud
![]()
zo maar even ontbjten en thee drinken, en dan hopen dat ze snel komen, zodat ik nog kan hardlopen voor we naar Nijmegen gaan
en oh ja, seizoenseten is
Haha, dat begrijp ik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
wheheik heb het liever warm en dat het wat minder hard gaat
![]()
al is het nuzo jammer dat ik me niet warm kan hardlopennou ja, het kan wel, met een koude douche in het vooruitzicht
blijf maar hopen dat ze zo komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |